Anunțuri
Locuri de munca-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Chic Salon Nordului, parte a grupului Chic Salon by BeautyOne, angajeaza: -Hairstylist cu experienta. Salonul este pozitionat in sectorul 1, in zona Băneasa Sisesti, avand 10 ani de activitate in acest punct. Suntem parte a grupului Chic Salon by BeautyOne cu 4 centre in Bucuresti. Detalii la
-
Promovat
Brink's Cash Solutions (RO) SRL, furnizor de servicii de transport si procesare valori - parte a Brink s Company, liderul global in gestionarea numerarului - cauta persoane integre, responsabile si dinamice pentru pozitii in departamentul Procesare numerar. Locatia postului: Str. Prelungirea ghencea, nr. 116, sector 6, Bucuresti. Cerintele postului: studii medii, experienta in gestionarea numerarului (casierie, trezorerie) constituie avantaj, capacitate de mentinere a atentiei, spirit de observatie, indemanare si rapiditate, responsabilitate si integritate, disponibilitate de lucru in ture, program de noapte. Descriere activitate: Verificator bani: - ste responsabil cu num rarea (pe echipamente), verific r a integrit tii, cap citatii de circul ti si autencitatii bancnotelor; - execut si certific banderolarea pachetelor de bancnote; - executa incarcarea si descarcarea cu valori a casetelor ATM. Verificator valori: - prei sacii cu v lori (bancnote) si documentele ferente pe c r le verific si c rtifica; - sc neaza s cii de valori primiti de l clienti, pentru conformit te; - introduc date in sistemul informatic; - depoziteaza sacii de valori in spatiile special amenajate; - participa la procesarea numerarului si incarcarea descarcarea cu valori a casetelor ATM, atunci cand este cazul. Casier tezaur: - preia din sala de procesare pachetele cu bancnote si documentele care le insotesc, le verifica si certifica preluarea; - depoziteaza pachetele cu bancnote in tezaur - fizic si prin operare in sistemul informatic; - controleaza periodic stocul din tezaur; - gestioneaza comenzile de numerar pentru remitere. Oferta (bonusuri, beneficii): tichete de masa in valoare neta de approx. 600 lei (30 ron tichet); pachet gratuit servicii medicale; spor de noapte (25%), spor de week-end (15%), posibilitate ore suplimentare (200%); spor lunar de fidelitate; 22 zile concediu de odihna platit an la angajare, creste in raport cu vechimea in companie; zile libere si ajutoare pentru evenimente deosebite, in baza Contractului Colectiv de Munca la nivel de companie; contract de munca pe perioada nedeterminata, plata salariului la timp; tinuta de lucru oferita de companie, dotare corespunzatoare in raport cu activitatea desfasurata; training de specialitate asigurat la inceputul activitatii pentru o mai buna intelegere si adaptare la sarcinile de lucru; posibilitate de promovare in cadrul echipei; posibilitatea de a lucra si a va dezvolta in cadrul unei companii multinationale, intr-un mediu de lucru profesionist, cu posibilitati de promovare si dezvoltare. Descrierea companiei Brink's Cash Solutions (RO) SRL este parte a Brink s Company, lider global in gestionarea numerarului si valorilor, prin servicii integrate de logistica securizata, procesare numerar, solutii de plata, servicii ATM. Printre clientii nostri se numara institutii financiare, retaileri, agentii guvernamentale (inclusiv bancile centrale), monetarii, magazine de bijuterii si alti operatori comerciali din intreaga lume. Reteaua noastra globala de operatiuni din 52 de tari deserveste clienti din peste 100 de tari. Cu o echipa de peste 1.800 de angajati in Romania, Brink s ofera o cultura organizationala bazata pe integritate, responsabilitate si diversitate. Avem colegi de toate varstele si cu interese diferite, pe care ii sustinem în dezvoltarea lor profesionala in cadrul unui mediu de imbunatatire continua si excelenta operationala. Publi24_1710319537
-
Promovat
Sepona GmbH este un prestator de serviciu de forță de muncă cu sediul principal în Leipzig, Germania. De 12 ani transmitem clienților noștrii cu succes muncitori calificați pe tot teritoriul Germaniei. Zona de lucru depinde de dorințele dumneavoastră. Cerințe: formare profesională ca electrician sau experiență relevantă abilitatea de a citi schema electrică de conexiuni în limba germană experiență în conectarea tablourilor electrice conform planului limba germană minim A2 + Vă oferim: contract de muncă pe perioadă nedeterminată concediu de odihnă până la 30 de zile, în funcție de vechime primă de vacanță și primă de Crăciun după 6 luni salarizare în conformitate cu contractul colectiv de muncă GVP DGB + bonus + diurnă (2200-2500 net în funcție de experiență) înregistrare (impozite, asigurări) vă oferim îmbrăcăminte de lucru asistență pe durata angajării în limba română sau maghiară Cazare: 450 euro pe lună pe persoană, în apartamente de 2 camere, câte o persoană într-o cameră Dacă sunteți interesați, trimiteți-ne CV-ul dvs. sau sunați-ne: nl. erfurt (at) sepona .de Telefon: +49 361 657 592 92
-
Promovat
Intra Interim, agent de munca temporara Autorizat de catre Ministerul Muncii, activeaza pe piata de recrutare din 2018. Suntem prezenti atat in Romania, cat si in Franta sau Italia pentru ca misiunea dvs sa fie un adevarat succes! Intra Interim angajează Tehnicieni frigotehniști cu experiență, în zona București și Ilfov. Cum ne-am dori să fii: - Experiență în domeniu (minim 2 ani)- OBLIGATORIU - Studii medii superioare in domeniul tehnic - Certificat calificare de Frigotehnist - Permis de conducere categoria B - OBLIGATORIU - Este foarte important să puteți lucra atât în echipă, cât și autonom, cu simț de răspundere și seriozitate - Aptitudine de învățare rapidă a softurilor specifice echipamentelor, capacitate de diagnoză tehnică rapidă - O bună abilitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de muncă - Disponibilitate pentru intervenții de urgență în caz de avarie Atribuții și responsabilități: - Verificarea și întreţinerea curentă a instalaţiei frigorifice - Punerea în scoaterea din funcţiune a instalaţiei frigorifice - Diagnosticarea deficienţelor de funcţionare a instalaţiei frigorifice - Remedierea defecţiunilor uzuale ale instalaţiei frigotehnice - Supravegherea instalaţiei frigorifice - Asigurarea cu materiale, piese de schimb, AMC-uri şi echipamente specifice - Întocmirea documentelor specifice - Gestionarea cu atenție a relației cu clienții Avantaje beneficii: - Salariul 6500 - 7000 lei NET lună (în funcție de nivelul de experiență) - Tichete de masă (30 ron zi lucrată) - Tichete cadou - 300 ron de 2 ori pe an, Pasti si Crăciun - Ajutor financiar în valoare de 2500 ron pentru decesul unui membru al familiei - Programe de training certificare. Program și alte informații utile: - Program 40 ore săptămână, L-V (in ture de zi noapte, posibilitate de a lucra si in weekenduri) - Postul presupune lucrul pe teren, având prevăzute mașină de serviciu și telefon. Ți-am stârnit interesul? Contactează-ne pentru mai multe detalii la numerele de telefon: 0751 164 584 sau 0751 011 654 în intervalul orar 10:00-17:00 de luni până vineri! Aplică aici: sau recomandă postul cunoscuților tăi!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajez economist cu experiența in contabilitatea societăților comerciale, întocmirea declarațiilor fiscale, Revisal.
-
-
Descrierea jobului: Post: Conducator Proiect Sarcini principale : Coordoneaza echipa de proiectare, distribuie si urmareste realizarea activitatii de proiectare conform cerintelor de calitate, termen de finalizare si buget Este persoana de contact cu clientul pentru care se face proiectul, prezinta si agreaza cu clientul solutiile tehnice, planificarea realizarii proiectului, managemntul modificarilor. Candidatul Ideal: Studii superioare in domeniul mecanic Abilitati de lider Buna gestionare a situatiilor de criza buna prioritazare a activitatilor Forta de propunere solutii tehnice Rapiditate si autonomie in realizarea de propuneri si in luarea deciziilor Cunostinte avansate in domeniul proiectarii mecanice si a proiectarii proceselor de sudura si asamblare Experienta in utilizarea programelor CAD (Catia, NX) Competențe avansate în limba engleză. Se ofera: Salariu atractiv Contract pe perioada nedeterminata cu norma intreaga Mediu profesional cu oportunitati de dezvoltare in domeniu Prime pentru evenimente fericite (casatorie, nastere) Ajutoare pentru evenimente in familie
-
BISERICA EVANGHELICĂ C.A. BUCUREȘTI cu adresa în strada Luterană nr.2, sector 1, București, este în căutarea unei persoane care să se alăture echipei administrative pe poziția de Îngrijitor clădire - Paracliser . Profilul postului - ocupanta - ul postului de Îngrijitor clădire -Paracliser trebuie să îndeplinească următoarele condiții: Persoană activă cu capacitate de efort fizic; Persoană pro-activă cu atenție sporită la detalii și capacitate de învățare; Disponibilitatea de a locui în casa parohială în perioada ocupării postului(integritate și încredere!); Disponibilitatea de a avea un program de lucru flexibil, în limita celor 40 de ore săptămânale, ținând cont că activitatea se desfășoară și Duminica, de Sărbători și în afara programului așa-zis normal 9-17. Cerintele postului: Absolvent studii primare; Constituie avantaj, experiență minim 6 luni; Abilități de comunicare și de lucru în echipă, capabilitate de integrare în medii noi de lucru, atenție la detalii. Cunoștințe specifice activității de întreținere clădiri, competențe de respectarea normelor interne de igienă prin executarea lucrărilor de curățenie din spațiile alocate. Seriozitate, punctualitate, responsabilitate și disciplină. Respunsabilitățile postului: Curățenia detaliată și permanentă a: Bisericii, Casei Parohiale, curții și camerelor de oaspeți; Supravegherea elementelor tehnice (centrale termince, instalații, becuri etc.) și a securității (accesului) pentru: Biserică, Casa Parohială și camerele de oaspeți; Pregătirea Bisericii și a Casei Parohiale pentru toate tipurile de slujbe religioase și evenimente (de la cumpărarea celor necesare până la asigurarea elementelor liturgice (lumânări, Vaza Sacra, clopote), respectiv logistice (scaune, pupitre, lumini, tehnică audio-vizuală ș.a.). Pachetul salarial cuprinde: Salariu net de 2.500 lei - lună; Bonusuri în funcție de performanța; Locuință de serviciu, apartament de 2 camere în Casa Parohială + bonuri de masă (după absolvirea perioadei de probă de 3 luni)
-
Asistent manager, Secretariat Angajare Daryan Imobiliare Residence. Noul nostru coleg ar trebui sa aiba abilitati excelente de comunicare si organizare, gestionarea relatiilor cu clientii prin telefon si capacitate de munca sporita, eficienta. De asemenea, am aprecia calitati precum responsabilitate, atitudine proactiva si pozitiva, dar si abilitati de munca in echipa. Ce va presupune activitatea ta? - analizezi piata imobiliara, respectiv cererea si oferta existente; - asiguri consultanta imobiliara clientilor; - identifici nevoile clientilor si le prezinti cele mai potrivite oferte; - ajuti la optimizarea si la finalizarea tranzactiilor imobiliare; - sprijinire si intermediere a procesului de vanzare cumparare inchiriere; - dezvoltarea portofoliului companiei; Beneficii - oportunitatea de a lucra intr-o echipa dinamica si muncitoare. - training in cadrul caruia te invatam tot ce trebuie sa stii. - echipa de profesionisti care cauta mereu sa se dezvolte si sa exceleze. Pentru toate informatiile si stabilirea unei intalniri asteptam sa ne contactati la numerele de telefon afisate. Va multumim. Beneficii: salariul net 4.500 RON in primele luni. Telefon mobil, PC (calculator), birou, masina de serviciu, program fix de luni pana vineri 8 ore pe zi, de la 10.00-18.00. Asteptam CV-urile dvs la adresa de mail: Tel. Nicusor Decuseara
-
ANGAJAM VULCANIZATOR Responsabilitati: Activitati specific unui centru de service auto. Efectueaza interventii de mecanica; Schimb de anvelope ulei placute de frana discuri de frana geometrie diagnoza electrica; Oferim: - Salariu atractiv; - Tichete de masa: 30 lei zi lucrata; - Bonus de performanta;
-
Societatea noastra angajeaza ingineri din promotia 2018-2020 pentru pregatire in domeniul ISCIR, SSM-SU-PSI, mentionam ca activitatea se va desfasura in jud. Constanta si jud. Tulcea
-
Fabrica din Brașov angajează Operator CNC Tichete de masa Transport asigurat decontat Trei schimburi Dala HR Suntem o companie care pune clientul pe primul loc. Recrutam si selectam cei mai potriviti candidati pentru cele mai bune locuri de munca. Portofoliul nostru de angajari acopera o gama larga de domenii. Nota de confidentialitate: Aplicand la acest job sunteti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal din CV in cadrul procesului de recrutare, conform Regulamentului (UEGDPR ) si a Politicii de Confidentialitate.vv
-
Angajam in Brașov vânzător vânzătoare Se lucrează 2 schimburi Tichete de masa Se lucrează weekend prin rotație Program de lucru 8 ore Pauza de masa jumătate de oră Decont transport Dala HR Suntem o companie care pune clientul pe primul loc. Recrutam si selectam cei mai potriviti candidati pentru cele mai bune locuri de munca. Portofoliul nostru de angajari acopera o gama larga de domenii. Nota de confidentialitate: Aplicand la acest job sunteti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal din CV in cadrul procesului de recrutare, conform Regulamentului (UEGDPR ) si a Politicii de Confidentialitate.
-
Societate de insolventa si conultanta juridic cauta persoana serioasa pentru activitati de secretariat, tehnoredactare documente, ordonarea documentelor cunascator ofice. Posibilitati de dezvoltare profesionala. De preferat sudent(a) sau absolvent(a) de drept. CV-ul cu poza se trimite la adresa de mail . Sediul este situat in zona Monitorului Oficial - Cal. 13 Septembrie . Rugam seriozitate
-
Program de lucru l-v 9:00-18:00 Tichete de masa Prima sărbători Transport asigurat din Brasov Dala HR Suntem o companie care pune clientul pe primul loc. Recrutam si selectam cei mai potriviti candidati pentru cele mai bune locuri de munca. Portofoliul nostru de angajari acopera o gama larga de domenii. Nota de confidentialitate: Aplicand la acest job sunteti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal din CV in cadrul procesului de recrutare, conform Regulamentului (UEGDPR ) si a Politicii de Confidentialitate.
-
Se cauta muncitori necalificati serioși, dornici de munca în domeniul Construcții(ajutor meseriaș,curatenie pe șantier,diferite munci pentru necalificati) in Belgia cu începere din 1 aprilie 2024 Zonele de munca sint in Bruxelles și împrejurimi Se lucreaza 8-10 ore munca de șantier,cu pauza Nu necesita limba salariu se plateste pe data de 20-25 a fiecărei luni Se lucrează cu acte în regula. Pentru mai multe detalii va rog sa contactați în privat sau la nr de tel PS:persoanele neserioase sau cu probleme cu alcoolul sa se abtina
-
-
SCM Dr. POPESCU DANIEL SI ASOCIATII din Calea SERBAN VODA Nr. 211, Sector 4 - (fosta Policlinica SERBAN VODA ) angajeaza, in regim de colaborare, MEDICI pensionari sau in activitate, pentru urmatoarele specializari: RADIOLOGIE, CARDIOLOGIE, NEUROLOGIE, PSIHIATRIE, ORTOPEDIE OBSTETRICA-GINECOLOGIE, UROLOGIE, DERMATOLOGIE, ORL REUMATOLOGIE. INFORMATII SUPLIMENTARE LA TEL.:
-
SCM Dr. POPESCU DANIEL SI ASOCIATII din Calea SERBAN VODA Nr. 211, Sector 4 - (fosta Policlinica SERBAN VODA ) angajeaza, in regim de colaborare ASISTENT RADIOLOGIE (pensionar sau in activitate) CERINTE Experienta, ca asistent radiologie, de minim 6 luni CONDITII Sa detina in termen de valabilitate: Certificatul de membru de la OAMGMAMR pentru RADIOLOGIE Asigurarea de raspundere civila pentru greseli in activitatea profesionala INFORMATII SUPLIMENTARE LA TEL.:
-
Promovat
Angajam ELECTRICIAN AUTO pentru un service din Domnesti. Salariul porneste de la 4000 de lei net, dar este negociabil in functie de experienta. Programul de lucru este de Luni pana Vineri de la ora 09:00 la ora 18:00.
-
SCM Dr. POPESCU DANIEL SI ASOCIATII din Calea SERBAN VODA Nr. 211, Sector 4 - (fosta Policlinica SERBAN VODA ) angajeaza, in regim de colaborare, MEDICI pensionari sau in activitate, pentru urmatoarele specializari: CARDIOLOGIE, NEUROLOGIE, PSIHIATRIE, DERMATOLOGIE, OBSTETRICA-GINECOLOGIE, ORL REUMATOLOGIE INFORMATII SUPLIMENTARE LA TEL.:
-
-
Recrutăm Operatori producție pentru o companie din domeniul Automotive din Ghimbav, Brașov. Dacă ești pasionat de domeniul industrial și vrei să faci parte din echipă, nu mai sta pe gânduri și aplică pe Whatsapp la numărul afișat în poză. Ne dorim să ai: - Studii minime (8 clase) sau liceu; - Experiență anterioară în producție de minim 3 luni (reprezintă avantaj); - Capacitatea de a lucra eficient în condiții de ritm alert; - Atitudine proactivă și dorință de a învăța. Activitate: Vă veți desfășura activitatea într-un departament care se va stabili după acceptarea la interviu: - Frezare; - Montaj; - Sudură; - Lăcuire; - Injectare mase plastice; - Furnire. Beneficii: - Pachet salarial competitiv; - Tichete de masă; - Oportunități de dezvoltare și avansare în carieră; - Transport asigurat pe rutele: Vulcan, Mina 1 Mai, Codlea, Ghimbav, Dumbrăvița, Zărnești, Râșnov, Cristian, Brașov, Măgurele, Săcele. - Se lucrează în 3 schimburi. Aplica pe Whatsapp la numarul din poza sau trimite email la:
-
Recrutăm pentru un depozit din Prejmer Detalii pe Whatsapp la numarul afisat in imagine. Activitate: Recepție marfă de tip unelte și scule de mână. Ne dorim să ai: Minim 10 clase; Experiență similară (recepție marfă comenzi sau ca manipulant) - minim 6 luni; Cunoștințe operare PC; Cunoștințe program de gestiune facturare, reprezintă avantaj. Beneficii: Contract pe perioadă nedeterminată; Transport asigurat din Prejmer și Brașov (exceptând zona Bartolomeu); Program Luni-Vineri, intre 09:00-18:00. Prejmer, Brașov