Anunțuri
Ospatar, barman, sef de sala Constanta Eforie Nord Disponibil din: Nan-nan-nan-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Restaurant Acapulco din Eforie Nord , deschis tot timpul anului , angajam ospatar si ajutor de ospatar
-
Angajam permanent personal pentru un hotel în Eforie Nord. Avem nevoie de personal pentru următoarele posturi: - Barman-ospătar - Bucatar - Ajutor bucatar - Camerista
-
AQVATONIC BALNEO SPA & Hotel Steaua de Mare****, Eforie Nord, Constanta, deschis permanent, isi mareste echipa si angajeaza personal din toata tara pentru sezonul estival (posibilitate de cazare si masa la locatie in cadrul hotelului la standard de 4****) pentru postul de PERSONAL PLAJA AJUTOR DE OSPATAR. Beneficii: Salarii: ajutor de ospatari 3500 lei; personal plaja 4000 lei Contract de munca Posibilitate cazare si masa Detalii si informatii suplimentare: Lucian telefon:
-
SC Complex Hotelier Steaua de Mare SRL angajeaza urmatoarele posturi cu conditiile de mai jos: - 2 posturi Barman- experienta minim 1 an,studii medii si engleza nivel mediu; - 15 posturi Menajera- experienta min. 1 an, studii medii si engleza nivel mediu; - 10 posturi de Ospatar (chelner)- experienta min. 1 an, studii medii si engleza nivel mediu; - 15 posturi Ajutor bucatar- experienta min. 2 ani, studii medii si engleza nivel mediu; Selectiile se fac in baza CV-urilor priite la adresa de mail: office @ recrutari.ro
-
Angajam personal in domeniul hotelier pentru sezon 2024. Sunt dsponibile urmatoarele posturi: - ospatari si ajutori de ospatari - debarasatori si vanzatori linie autoservire Locurile de munca sunt disponibile la hotel Belvedere, Valul Magic si Lebada. Personalul din afara judetului beneficiaza de cazare in conditii decente si masa . Pentru cei din judet se deconteaza transportul.
-
Complexul Grand sin Eforie Nord angajeaza barman si receptionera. Relatii la tel. sau E-mail
-
-
Nadia Hotels angajează manager de restaurant pentru complex Nadia din Eforie Nord Cerințe: - relocare în Eforie Nord perioada mai-septembrie - experiență în funcție de conducere de minim 3 ani în domeniul HORECA - abilități de comunicare - spirit de echipă - persoană dinamică - bun organizator - limba engleză avansat - cunoștințe foarte bune Microsoft Office și 5StarDesk program de restaurant hotel - diplomă în managementul serviciilor alimentare sau într-un domeniu conex - brevet în turism Responsabilități: - planificarea și coordonarea activității din restaurant - autoservire (estimat aproximativ 1000pers zi) - gestionarea relației cu clienții și monitorizarea feedback-ului consumatorilor și menținerea unui contact strâns cu aceștia - supervizarea standardelor de prezentare, igienă și calitate - organizarea eficientă a activității operaționale - urmărirea respectării procedurii interne - realizarea bugetului - întocmirea rapoartelor interne - participă activ la procesul de recrutare și selecție pentru ocuparea posturilor vacante din departament - se ocupă în permanență de formarea și perfecționarea profesională a angajaților - participă la evaluarea personalului din subordine și identifică nevoile de intruire ale acestuia - raportează managementului rezultatele vânzărilor - este responsabil de gestionarea tuturor elementelor de patrimoniu (mijloace fixe, echipamente, obiecte de inventar, mărfuri, etc.) care există sau care vor intra în gestiunea restaurantului, realizând inventare periodic - urmărește modul în care sunt respectate reglementările legale specifice cu privire la normele de protecție a consumatorului și controlează respectarea standardelor de igienă și siguranță alimentară în care se desfășoară toate activitățile - întocmește, redactează și trimite la furnizor notele de comandă pentru materia primă în baza necesarului dat de bucătarul șef. Salariu atractiv + bonus la sfârșitul sezonului Pentru mai multe detalii ne puteți trimite un CV sau ne puteți contacta la numerele de telefon sau .