Anunțuri
Personal receptie si administratie doar cu poze-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Atributii principale: - preluarea de comenzi telefonice, online si din aplicatiile partenere - verificarea, organizarea si transmiterea comenzilor catre livratori Experienta necesara obligatorie: - Abilitati de comunicare si organizare nivel mediu - Cunostinte operare PC nivel mediu Salariu: 3500 - 4000 lei
-
Promovat
Atributii principale: - preluarea de comenzi telefonice, online si din aplicatiile partenere - verificarea, organizarea si transmiterea comenzilor catre livratori Experienta necesara obligatorie: - Abilitati de comunicare si organizare nivel mediu - Cunostinte operare PC nivel mediu Program: 2 cu 2, de la 08:30 la 21:30 Salariu: 3500 - 4000 lei
-
Promovat
Angajez Receptioner pentru hotel 4* din Statiunea Mamaia. Cunoasterea programului de lucru Solon Multisoft reprezinta un avantaj. Salariu avantajos, transport decontat, masa asigurata. Postul este permanent.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Pensiunea La Dolce Vita din Baile Herculane angajeaza personal de intretinere. Cunostintele in constructii si instalatii, precum si permisul categoria B constituie avantaj. Se ofera salariu, cazare si masa. Daca doresti, pentru aplicare poti completa formularul atasat acestui anunt sau ne poti contact telefonic sau prin mesaj. https: www.la-dolcevita.ro formulare-de-angajare
-
Dacă ți-ar plăcea să lucrezi la Recepția Smartfit sala din Ziridava, ești invitat să ne transmiți CV-ul tău . Căutăm persoane care se simt bine în sală, apreciază interacțiunea cu oamenii și își doresc să contribuie la misiunea noastră, prin abilitățile lor. Experiența nu e obligatorie.
-
Suntem în căutarea unei persoane motivate și pline de energie pentru a se alătura echipei noastre în calitate de Recepționer. Dacă ai abilități de comunicare în limba engleză și cunoștințe solide de operare pe calculator, te invităm să aplici pentru această poziție. Responsabilitățile principale includ gestionarea telefoanelor, primirea oaspeților, gestionarea corespondenței și a rezervărilor, precum și oferirea unui serviciu clienți de înaltă calitate. Cerințe: - Abilități de comunicare în limba engleză - Cunoștințe solide de operare pe calculator (Microsoft Office, Internet) - Experiență anterioară în domeniul recepției sau într-un domeniu similar constituie un avantaj - Atitudine pozitivă, seriozitate și abilitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic - Capacitatea de a fi adaptabil și flexibil în fața schimbărilor și a situațiilor neprevăzute - Abilitatea de a învăța și asimila rapid cunoștințe noi Oferim un pachet salarial motivant, în concordanță cu experiența și competențele tale. Dacă ești interesat ă să faci parte din echipa noastră și să te dezvolti într-un mediu dinamic, te rugăm să trimiți CV-ul tău împreună cu un scurt mesaj despre tine la adresa de email HC069 @ accor.com. Poti, de asemenea, sa aplici rapid aici pe site. Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem!
-
Cautam pentru echipa noastra o persoana cu aptitudini excelente de comunicare, profunda atentie la detalii, bine organizata, cu atitudine prietenoasa. Receptionerul joaca un rol crucial in crearea unui mediu ospitalier pentru clientii hotelului, fiind prima persoana de contact. Responsabilitati: Intampina oaspetii intr-o maniera profesionista si prietenoasa Activitati de check-in, check-out ale oaspetilor Raspunde si gestioneaza corespunzator apelurile telefonice si mesajele clientilor Solutioneaza e-mailurile primite intr-o maniera corespunzatoare Ofera oaspetilor informatii cu privire la regulile hotelului, continutul ofertei, informatii turistice Diferite activitati administrative Cerinte: Experienta cel putin minima in postul de receptie sau intr-un post de servire a clientilor Atestat de tehnician in hotelarie / Receptioner - constituie un avantaj Aptitudini excelente de comunicare Aptitudini foarte bune de organizare si gestionare a timpului Atitudine proactiva Cunostinte bune de limba engleza - scris si vorbit Cunostinte bune de utilizare a calculatorului Capacitatea de a lucra intr-un mediu cu ritm rapid Beneficii: - oportunitatea de a interactiona cu diverse tipuri de persoane si de a castiga experienta valoroasa in servirea clientilor - salariu motivant - mediu de lucru placut, intr-o echipa tanara si dinamica. Daca esti o persoana prietenoasa si organizata, pasionata de industria ospitalitatii si de interactiunea cu oamenii, te asteptam in echipa noastra!
-
Esti pasionat de ceea ce faci, implicat si vrei sa te dezvolti? Atunci citesti anuntul de angajare care ti se potriveste. Hotel del Mar Mamaia 4*, angajeaza permanent, Sef Receptie. Cum ne-ar placea sa fii? Suntem o echipa tanara si pasionata de turism, asadar am vrea sa fii - dinamic, sa ai initiativa, sa fii perseverent si sa te implici in tot ceea ce faci -sa ai foarte bune capacitati de organizare si -aptitudini de comunicare -experienta minim 1 an pe un post similiar -cunostinte de limba engleza pentru posturile care necesita -alte limbi straine cunoscute constituie un avantaj. -cunostinte bune de operare PC (Open Office,Internet browsing, soft gestiune hoteliera, vanzari) - abilitati de comunicare si negociere Cunoasterea sistemului de operare Solon-Multisoft constituie un avantaj Ce oferim? Salariu atractiv Echipa dinamica Masa inclusa
-
Angajam . F B. Bucatar Sef Bucatar Ajutor de bucatar Spalator vase Cameriste Ospatar Hotel in Deva, ultracentral.
-
Uncle Vic restaurant angajeaza operator telefon preluari comenzi catering. Cerinte: - domiciliul stabil in Botosani - varsta minim 18 ani - cunostinte utilizare pc - intocmire primara NIR-uri contabilitate - primire marfa de la furnizori si gestionarea ei - program prelungit pana noaptea tarziu. Pentru mai multe detalii va rugam sunati la nr de telefon.
-
Promovat
Atributii principale: - preluarea de comenzi telefonice, online si din aplicatiile partenere - verificarea, organizarea si transmiterea comenzilor catre livratori Experienta necesara obligatorie: - Abilitati de comunicare si organizare nivel mediu - Cunostinte operare PC nivel mediu Program: 2 cu 2, de la 08:30 la 21:30 Salariu: 3500 - 4000 lei
-
Promovat
Atributii principale: - preluarea de comenzi telefonice, online si din aplicatiile partenere - verificarea, organizarea si transmiterea comenzilor catre livratori Experienta necesara obligatorie: - Abilitati de comunicare si organizare nivel mediu - Cunostinte operare PC nivel mediu Salariu: 3500 - 4000 lei
-
Hotel Labirint, situat in sectorul 3, zona hala traian isi cauta o persoana pentru postul de receptioner. Detalii:- programul este 12 24 cu 12 48 -salariul porneste de la 2700 Ron in cazul persoanelor care nu prea au experienta si creste in functie de experienta si performanta. -bonus din rezervarile facute la telefon sau direct la locatie, bonus care se acorda la finalul lunii Cerinte: - prezenta placuta si aspect ingrijit -seriozitate - cunoasterea limbii engleze cel putin la nivel conversational si evident stăpânirea la perfectie a limbii romane -experienta in domeniu nu este obligatorie, dar constituie un avantaj. Hotelul este situat la 10 minute de mers pe jos de piata unirii, la 2 minute de mers pana la Hala Traian. Suntem o echipa tânără, deschisa si ne dorim un coleg care sa aiba spirit de echipa si sa fie deschis catre dezvoltarea sa in acest domeniu. Daca este cineva interesat, nu ezitati sa imi dati mesaj in privat sau sa ne sunati la nr de telefon: .
-
Locatie turistica de 5 * situata in Delta Dunarii, Crisan, angajeaza receptioner. Cautam colegi entuziasti, dornici sa lucreze in echipa, cu o prezenta si tinuta agreabila, proactivitate, flexibilitate, capacitatea de a gasi solutii si de a rezolva probleme, abilitati de comunicare, Cunoasterea limbii engleze nivel incepator-mediu constituie un avantaj; Se ofera salariu motivant, cazare si mese asigurate. Mai multe detalii la . Va invitam sa ne cunoastem trimitand CV-ul dumneavoastra la
-
Beneficii: - Contract individual de munca; - Salariu net 2500 lei + tichete de masa; - Spor ore noapte 25%; - Spor ore weekend 2%; - Abonament sanatate la clinica privata Medicover; - Tichete cadou Paste ; - Bonusuri diverse la nivel de departament ; - Prime : zi de nastere, salariatul lunii, salariatul anului, casatorie, nastere copil; - Uniforma si curatatorie . Responsabilitati: - Intampina si primeste oaspetii hotelului, le ofera un serviciu amabil si prietenos. - Efectueaza in mod adecvat cazarea fiecarui oaspete, asigurandu-se de completarea exacta si completa a fisei de cazare. - Blocheaza camere pentru oaspeti daca este necesar. - Inmaneaza cheia camerei in concordanta cu procedurile de securitate. - Verifica lista de sosiri si urmareste cerintele speciale. - Verifica lista cu sosiri de oaspeti VIP si informeaza mai departe despre tratamentele VIP departamentele implicate. - Raspunde intrebarilor si solicitarilor oaspetilor atat personal cat si la telefon. - Preia rezervari. - Alte atributiuni din fisa postului Descrierea companiei Hotelul ibis Styles Bucharest City Center este ca un sat urban care trăiește chiar în mijlocul zumzetului orașului. Hotelul are tot ce își poate dori călătorul modern: un adăpost primitor în cele 152 de camere, parcare privată, o tavernă cu bucate gustoase, fără pretenții, un lobby bar și un spațiu generos pentru întâlnirile și sărbătorile comunității.Poziționarea convenabilă a hotelului nostru va adăuga confort călătoriei tale. Este chiar în centrul orașului, la câteva minute de Gara de Nord. Parcul Cișmigiu, Ateneul Român și Piața Victoriei sunt, de asemenea, în apropiere. Palatul Parlamentului se află la câteva intersecții distanță. Hotelul ibis Styles Bucharest City Center este ușor accesibil, fie călătorești cu avionul sau cu trenul. Pentru cei care călătoresc cu mașina, hotelul are o parcare subterană privată
-
Promovat
Angajez Receptioner pentru hotel 4* din Statiunea Mamaia. Cunoasterea programului de lucru Solon Multisoft reprezinta un avantaj. Salariu avantajos, transport decontat, masa asigurata. Postul este permanent.
-
Nu deranjați dacă nu știți ce înseamnă freelancer. Trebuie să aveți experiență în domeniul hotelier. Vârsta maxima 35 ani. Căutam o persoană: -dedicată, energica si entuziasta, flexibila, creativa -responsabila pentru preluarea apelurilor si asistenta cu clienții noștri -care sa prezinte informațiile cu privire la check-in check-out către clienti -să rezolve situatii care pot apărea, găsind soluții noi si inovatoare. De asemenea vei fi un colaborator, freelancer, de-al nostru si vei fi răsplătit in condiții de munca plăcute, inclusiv remote (de acasă) si remunerare in funcție de competențele tale.
-
HOTEL CONTINENTAL din Timisoara angajam URGENT - CAMERISTE HOTEL - FEMEI DE SERVICIU CERINTE : - spirit de echipa, - disponibilitate lucru in ture, seriozitate. SE OFERA SALAR ATRACTIV !!! -Tichete de masa de 30lei / zi - ASIGURARE MEDICALA. Detalii la telefon -
-
Hotel Castelnor angajeaza receptioner a: Cerinte: Studii medii. Calificare receptioner; Minimum 1 an experienta in domeniu; Foarte bune cunoştinte de operare pe calculator (Windows, Word, Excel); Cunoaşterea unei limbi de circulatie internationala: Abilitati foarte bune de comunicare, negociere şi organizare; Capacitate de a lua decizii rapide, eficiente şi responsabile; Atitudine pozitiva, orientare pro client Spirit de observatie, atentie la detalii, flexibilitate Amabilitate, toleranta, calm, solicitudine, Aspect fizic placut, prezenta agreabila, Rezistenta la stres. Conditii: Contract de munca pe termen nelimitat, Un salariu competitiv, in functie de nivelul de calificare și experienta, Tichete de masa, Prime si bonusuri in functie de performanta, Oportunitati de training formare profesionala Responsabilitati: Preluarea si inregistrarea rezervarilor de la clienti; Primirea si cazarea clientilor; Intocmirea actelor necesare cazarii clientilor (contracte de turism, urmarirea si incasarea platilor); Promovarea serviciilor oferite clientilor; Solutionarea eficienta a tuturor solicitarilor inregistrate; Medierea conflictelor si rezolvarea reclamatiilor clientilor. Stabilirea unor relatii optime cu clientii, pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii a tuturor problemelor ocazionale Raspunde pentru calitatea serviciilor de informare, rezervare si cazare oferite clientilor hotelului Raspunde pentru rezolvarea eficienta a problemelor aparute pe parcursul desfasurarii activitatii Stabileste itinerarii şi asigura rezervarea de locuri pentru transport şi cazare pentru clienti; Pastreaza o conduita morala fata de clienti Furnizeaza informatii solicitate de clienti; Asigura trezirea clientilor la cererea expresa a acestora Raspunde de fondurile, valorile sau orice alte bunuri cu care intra in contact. Emite facturi catre clienti si raspunde pentru continutul si corectitudinea facturilor emise; in cazul erorilor aparute are obligatia de a intocmi o nota explicativa Respecta disciplina financiara, folosind fondurile banesti si resursele materiale numai potrivit destinatiei ce li s-a dat. Realizeaza rezervari şi înscrieri în contul clientilor pentru hotel Tin registrele de evidenta şi prezinta note clientilor în momentul plecarii acestora; Distribuie pliante, broşuri şi formulare de informare a clientilor. Realizeaza programari în contul clientilor cu diverse institutii cum sunt: spitale, cabinete medicale şi dentare; Asigura servicii telefonice Pregateste primirea clientilor: verifica rezervarile, intocmeste diagrama camerelor ocupate si libere, repartizeaza camerele pentru clientii individuali.
-
Dacă ești o persoană amabilă, comunicativă și organizată, lucrezi cu profesionalism și dedicare, te invităm să faci parte din echipa noastră. Clinica Dentară Natural Smile angajează Asistentă medicală cu atributii de Front Office (Recepție). Cerințe de bază ale postului: - Studii de specialitate Asistent medicala (atributii de Front Office (Recepție) reprezintă un avantaj). - Certifcat OAMMR valabil - Aviz anual - Cunoștinte MS Office - Abilități de comunicare și relaționare cu pacienții - Experiență în domeniul stomatologic, nu este obligatorie dar reprezintă un avantaj - Atitudine pozitivă, empatie, integritate, sociabilitate și abilități de comunicare - Dorința de autodepășire și de evoluție continuă - Capacitatea de a lucra în echipă - Motivat și determinat să depășească un obstacol în realizarea obiectivelor Compania oferă: Instruire profesională în acord cu standardele postului și ale companiei Program flexibil, posibilitatea de a lucra în ture Prime de sărbători Bonusuri în funcție de performanță Mentor pe tot parcursul perioadei de integrare Vă rugăm transmiteți CV-ul Dvs împreună cu poza pe adresa noastră de e-mail cariere naturalsmile.ro CV-urile care nu corespund profilului, nu vor fi luate în considerare
-
Angajam operatoare sala jocuri de noroc in Sibiu. Asiguram paza umana .Vârsta minima 18 ani, experienta in domeniu reprezinta un avantaj ,se lucreaza si in ture de noapte(12/24si 12/48) ,salarizare atractiva .Asiguram si instruire pt persoanele fara experienta Ce ai de facut : Sa zâmbești Sa te asiguri ca fiecare client este servit cu băuturile acordate gratis de către noi Sa faci plățile către clienți; Sa creezi și sa menții un ambient plăcut pentru clienți Detalii la nr
-
Cerințe: -Experienta pe un post similar reprezinta avantaj. -Limba engleza, minim nivel conversational. -Cunostinte de utilizare a programului de gestiune hoteliera SOLON reprezinta avantaj. -Atitudine dinamica, seriozitate, initiativa si perseverenta. Condiții: - Program ture 12-24, 12-48, salariu avantajos, ore suplimentare platite, decont transport. - Posturile sunt sezoniere 01 aprilie-30 septembrie. Responsabilități: -Primeste si inregistreaza rezervari in programul hotelier. -Efectueaza primirea si cazarea turistilor, incaseaza contravaloarea serviciilor prestate. -Se comporta atent cu clientii, comunica politicos, transmite informatii cu operativitate. Te asteptam in echipa noastra!
-
Resort Sky angajeaza personal: --ajutori bucatari, pentru gratar - 2 persoane -ajutor bucatar pentru preparare salate - 1 persoana -barman ospatari -personal curatenie manipulant -cameriste Dorim ca din echipia noastra sa faca parte persoane serioase, care isi doresc un loc de munca stabil, persoane amabile si cu respect fata de clienti. Asiguram contract de munca, salariile la timp, o masa calda. Experienta in domeniul Horeca constituie un avantaj, dar si persoanele care doresc sa invete sunt asteptate. Avand in vedere ca locatia noastra este in Loc.Paulesti, Jud.Prahova, am dori persoane cu domiciliul cat mai aproape de locatia noastra. CV se primesc pe adresa: Va asteptam