Anunțuri
Personal receptie si administratie-
Acest anunț nu mai este valabil.
Îți propunem anunțuri similare din aceeași categorie.
-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Sala Fitness in centru Constanței angajează recepționera. Program in ture de Luni -Vineri ( 7-14:30, 14:30-22) Salariu 2400 de lei Pentru programarea la interviu sunați la nr afișat . Mulțumesc frumos !
-
Promovat
Firma noastră de catering pentru evenimente caută un operator pentru introducerea datelor. Candidatul ideal trebuie să fie organizat, atent la detalii și trebuie să aibă cunoștințe solide de utilizare a programelor Microsoft Office, în special Excel, Word si Outlook. Responsabilitățile includ introducerea și gestionarea informațiilor despre evenimente, clienți și comenzi în sistemele noastre informatice. Experiența anterioară în domeniul este un avantaj, dar nu este obligatorie. Dacă sunteți interesat, vă rugăm să trimiteți CV-ul dvs. sau sa ne contactati telefonic pentru programarea unui interviu.
-
Promovat
Acceptam pensionari. Angajare personal pentru intretinere si reparatii in locatie turistica, judetul Brasov Experienta intr-un domeniu tehnic. Oferim masa si cazare. Salariu motivant. Pentru mai multe informatii va rugam sa ne contactati.
-
Promovat
Angajez Receptioner pentru hotel 4* din Statiunea Mamaia. Cunoasterea programului de lucru Solon Multisoft reprezinta un avantaj. Salariu avantajos, transport decontat, masa asigurata. Postul este permanent.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
-
Suntem în căutarea unei persoane motivate și pline de energie pentru a se alătura echipei noastre în calitate de Recepționer. Dacă ai abilități de comunicare în limba engleză și cunoștințe solide de operare pe calculator, te invităm să aplici pentru această poziție. Responsabilitățile principale includ gestionarea telefoanelor, primirea oaspeților, gestionarea corespondenței și a rezervărilor, precum și oferirea unui serviciu clienți de înaltă calitate. Cerințe: - Abilități de comunicare în limba engleză - Cunoștințe solide de operare pe calculator (Microsoft Office, Internet) - Experiență anterioară în domeniul recepției sau într-un domeniu similar constituie un avantaj - Atitudine pozitivă, seriozitate și abilitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic - Capacitatea de a fi adaptabil și flexibil în fața schimbărilor și a situațiilor neprevăzute - Abilitatea de a învăța și asimila rapid cunoștințe noi Oferim un pachet salarial motivant, în concordanță cu experiența și competențele tale. Dacă ești interesat ă să faci parte din echipa noastră și să te dezvolti într-un mediu dinamic, te rugăm să trimiți CV-ul tău împreună cu un scurt mesaj despre tine la adresa de email HC069 @ accor.com. Poti, de asemenea, sa aplici rapid aici pe site. Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem!
-
Cerinte : Cunoa terea unei limbi de circulatie internationala; Abilitati foarte bune de comunicare, negociere si organizare; Capacitate de a lua decizii rapide, eficiente i responsabile; Atitudine pozitiva, orientare pro client; Spirit de observatie, atentie la detalii, flexibilitate; Amabilitate, toleranta, calm, solicitudine; Disponibilitate de a lucra in ture; Experienta anterioara in domeniu hotelier reprezinta un avantaj; Responsabilitati: Preluarea si inregistrarea rezervarilor de la clienti; Primirea si cazarea clientilor; Intocmirea actelor necesare cazarii clientilor (contracte de turism, urmarirea si incasarea platilor); Promovarea serviciilor oferite clientilor; Medierea conflictelor si rezolvarea reclamatiilor clientilor; Intampina oaspetii si ii asista pe tot parcursul sejurului; Atributii facturare, incasare, emitere documente fiscale; Respecta standardele organizationale; Raspunde de buna organizare si gestionare a resurselor si infrastructurii; Oferirea de informatii pentru toti oaspetii si promovarea serviciilor hoteliere; Comunica cu celelalte departamente pentru a asigura fluxul informational; Pregateste primirea clientilor: verifica rezervarile, intocmeste diagrama camerelor ocupate si libere, repartizeaza camerele pentru clientii individuali. Beneficii oferite: Mediu de lucru placut Salariu motivant Tichete de masa
-
Va oferim: Oportunitatea dezvoltarii unei cariere intr-un hotel de Brand international. Cursuri si traininguri in cadrul Brandului IHG Salariu atractiv Tichete de masa Uniforma Contacteaza-ne daca iti doresti sa faci parte din echipa noastra!
-
Dacă ți-ar plăcea să lucrezi la Recepția Smartfit sala din Ziridava, ești invitat să ne transmiți CV-ul tău . Căutăm persoane care se simt bine în sală, apreciază interacțiunea cu oamenii și își doresc să contribuie la misiunea noastră, prin abilitățile lor. Experiența nu e obligatorie.
-
Cautam pentru echipa noastra o persoana cu aptitudini excelente de comunicare, profunda atentie la detalii, bine organizata, cu atitudine prietenoasa. Receptionerul joaca un rol crucial in crearea unui mediu ospitalier pentru clientii hotelului, fiind prima persoana de contact. Responsabilitati: Intampina oaspetii intr-o maniera profesionista si prietenoasa Activitati de check-in, check-out ale oaspetilor Raspunde si gestioneaza corespunzator apelurile telefonice si mesajele clientilor Solutioneaza e-mailurile primite intr-o maniera corespunzatoare Ofera oaspetilor informatii cu privire la regulile hotelului, continutul ofertei, informatii turistice Diferite activitati administrative Cerinte: Experienta cel putin minima in postul de receptie sau intr-un post de servire a clientilor Atestat de tehnician in hotelarie / Receptioner - constituie un avantaj Aptitudini excelente de comunicare Aptitudini foarte bune de organizare si gestionare a timpului Atitudine proactiva Cunostinte bune de limba engleza - scris si vorbit Cunostinte bune de utilizare a calculatorului Capacitatea de a lucra intr-un mediu cu ritm rapid Beneficii: - oportunitatea de a interactiona cu diverse tipuri de persoane si de a castiga experienta valoroasa in servirea clientilor - salariu motivant - mediu de lucru placut, intr-o echipa tanara si dinamica. Daca esti o persoana prietenoasa si organizata, pasionata de industria ospitalitatii si de interactiunea cu oamenii, te asteptam in echipa noastra!
-
Descriere Club din Sectorul 6 , angajeaza Receptionera Club , 5000 lei net , tips lunar in jur de 3000-3500 lei care este personal , nu se pune la comun cu colegii. Fată cu aspect fizic placut , minimum 12 clase , sociabila, abilitati de comunicare si lucru in echipa. Disponibilitate de a lucra in ture . Posibilitate si de part time , 5 ore zi , 2500 lei net. Pentru detalii si stabilire interviu , sunati la .
-
Hotel Labirint, situat in sectorul 3, zona hala traian isi cauta o persoana pentru postul de receptioner. Detalii:- programul este 12 24 cu 12 48 -salariul porneste de la 2700 Ron in cazul persoanelor care nu prea au experienta si creste in functie de experienta si performanta. -bonus din rezervarile facute la telefon sau direct la locatie, bonus care se acorda la finalul lunii Cerinte: - prezenta placuta si aspect ingrijit -seriozitate - cunoasterea limbii engleze cel putin la nivel conversational si evident stăpânirea la perfectie a limbii romane -experienta in domeniu nu este obligatorie, dar constituie un avantaj. Hotelul este situat la 10 minute de mers pe jos de piata unirii, la 2 minute de mers pana la Hala Traian. Suntem o echipa tânără, deschisa si ne dorim un coleg care sa aiba spirit de echipa si sa fie deschis catre dezvoltarea sa in acest domeniu. Daca este cineva interesat, nu ezitati sa imi dati mesaj in privat la nr de telefon:
-
Suntem in cautarea unei persoane pozitive, cu spirit de echipa, capabila sa stabileasca relaţii optime cu clienţii. Program full time in ture. Ce asteptam de la tine? studii de calificare în domeniu; experienţă de minim 1an pe un post similar; cunoştinţe de operare pe calculator (Windows, Word, Excel); aspect fizic plăcut, prezenţă agreabilă, amabilitate, solicitudine; abilităţi foarte bune de comunicare şi negociere; capacitate de a lua decizii rapide, eficiente şi responsabile; foarte bune abilităţi de planificare şi organizare. Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati la nr. de telefon.
-
Hotel Cherica **** cauta colega pentru postul de receptionera. Candidatul Ideal: Intampina si primeste oaspetii hotelului; Efectueaza cazarea fiecarui oaspete, asigurandu-se de completarea fisei de cazare; Efectueaza cu atentie check out-ul, asigurandu-se ca toate serviciile sunt incasate si facturate corect. Raspunde intrebarilor si solicitarilor oaspetilor atat personal cat si la telefon; Asigura ajutor oaspetilor, in limita responsabilitatilor postului. Job ideal pentru studenti. Asteptam CV-urile dumneavoastra aici sau la receptia hotelului.
-
Angajam personal la restaurant program de zi si cazare pentru ture de noapte, pentru pensiune turistica in Oradea, full-time, part time si de sezon. Conditii: Experienta, calificare si studii in domeniu, seriozitate, minim 12 clase. Salar: 2500 - 3500 RON in functie de experienta si disponibilitate. Se ofera: Decontare transport, program flexibil de munca, bonuri de masa, masina de serviciu daca detine permis si experienta categoria B. La nevoie se asigura cazare. Pentru detalii, se va depune CV pe Calea Santandreiului Nr 33 sau in anunt ( mesajele care nu au CV atasat, nu vor fi luate in considerare).
-
Hotel Belvedere, Brasov angajeaza RECEPTIONER! Daca esti dornic sa lucrezi intr-un mediu serios, alaturi de o echipa de profesionisti, asteptam sa ne transmiti CV-ul la adresa de email sau sa ne contactezi telefonic.
-
Angajam tineri talentati in meseria ospatar - barman , ajutor bucatar cu experienta , receptioner , camerista . Salar 2200lei - 4000 lei net .. Sunati la nr =
-
HOTEL CONTINENTAL din Timisoara angajam URGENT - CAMERISTE HOTEL - FEMEI DE SERVICIU CERINTE : - spirit de echipa, - disponibilitate lucru in ture, seriozitate. SE OFERA SALAR ATRACTIV !!! -Tichete de masa de 30lei / zi - ASIGURARE MEDICALA. Detalii la telefon -
-
Formam echipa de Front Desk, si te asteptam si pe tine sa faci parte din ea Ce cautam? Persoană dinamică,aspect placut, de încredere i care lucrează în echipă Absolventa studii medii (liceu) cu diplomă de bacalaureat (eventual studii superioare) Capacitate de organizare i planificare Bune abilită i de comunicare i interrela ionare Persoană comunicativă, cu o atitudine pozitivă, interesată/pasionată de sport Experienta in operarea cu mijloace de plata precum: POS, casa de marcat constituie un plus Experien a anterioară într-o pozi ie similară constituie un avantaj. Ce vei face? Asigura activitati de frontdesk la receptia clubului Realizeaza tururi de prezentare a clubului pentru membrii / potentialii clienti ai clubului Ajută la asigurarea securității și controlează accesul in sălile clubului Ajută clienții la achiziționarea de servicii sau produse Promovează toate produsele și serviciile clubului pentru a crește vânzările Ajută la depozitarea de alimente, băuturi și materiale de marketing la recepție Oferă clienților informații referitoare la club, evenimente organizate de club și oferte speciale. Ce iti oferim? - Salariu competitiv - Mediu de lucru exceptional - Tichete de masa - Traininguri si scolarizari de specialitate (sales, client service) Daca esti interesata asteptam mesaj pe numarul de telefon
-
Promovat
Atributii principale: - preluarea de comenzi telefonice, online si din aplicatiile partenere - verificarea, organizarea si transmiterea comenzilor catre livratori Experienta necesara obligatorie: - Abilitati de comunicare si organizare nivel mediu - Cunostinte operare PC nivel mediu Program: 2 cu 2, de la 08:30 la 21:30 Salariu: 3500 - 4000 lei
-
Promovat
Atributii principale: - preluarea de comenzi telefonice, online si din aplicatiile partenere - verificarea, organizarea si transmiterea comenzilor catre livratori Experienta necesara obligatorie: - Abilitati de comunicare si organizare nivel mediu - Cunostinte operare PC nivel mediu Salariu: 3500 - 4000 lei
-
Nadia Hotels angajează recepționeri pentru hotelul Nadia din Eforie Nord Cerințe: - experiență în domeniu - abilități de comunicare - atenție sporită la detalii - atitudine pozitivă - abilitatea de a gestiona situații neprevăzute și de a acționa în timp util pentru remedierea acestora - competențe digitale - disponibil pentru lucrul în ture Responsabilități: - primirea oaspeților și îndeplinirea formalităților specifice cazării acestora, conform standardelor (check-in check-out) - oferă clienților toate informațiile necesare, încasează contravaloarea serviciilor prestate, emite bon fiscal și factură către clienți Salariu motivant + bonus la sfârșitul sezonului. Pentru mai multe detalii ne puteti atașa CV-uri aici sau ne puteți contacta la numerele de telefon sau
-
Hotel Randy situat in Constanta , bdl Mamaia nr 191 , deschis tot timpul anului angajeaza :. CONTABILA _- Contabilitate primara RECEPTIONERE - 3 POSTURI program 12 48 CAMERISTE - 4 POST LIBER - AJUTOR DE BUCATAR( LUCRATOR IN BUCATARIE ) - 4 POSTURI AJUTORI DE OSPATARI -6 POSTURI - instalator si electrician menrenanta 2 posturi salariul net este intre 2500 -5500 lei carte de munca permanent , oferim cazare pentru cei din afara orasului relatii la tel761742578 sau direct la Hotel Randy situat pe bulevardul Mamaia nr 191 Pu
-
Promovat
Hotel Sunquest din statiunea Venus angajeaza receptioner hotel cu domiciliul in Mangalia sau zone limitrofe intrucat nu se asigura cazare. Cautam o persoana serioasa, dinamica, dornica sa capete experienta in domeniul hotelier. Persoanele interesate sunt rugate sa transmita cv-ul pe WhatsApp la numarul afisat in anunt.