Anunțuri
Personal receptie si administratie-
Acest anunț nu mai este valabil.
Îți propunem anunțuri similare din aceeași categorie.
-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Acceptam pensionari. Angajare personal pentru intretinere si reparatii in locatie turistica, judetul Brasov Experienta intr-un domeniu tehnic. Oferim masa si cazare. Salariu motivant. Pentru mai multe informatii va rugam sa ne contactati.
-
Promovat
Hotelul Grand din Eforie Nord angajeaza receptionera. Relatii la tel. sau E-mail
-
Promovat
Hotel Sunquest din statiunea Venus angajeaza receptioner hotel cu domiciliul in Mangalia sau zone limitrofe intrucat nu se asigura cazare. Cautam o persoana serioasa, dinamica, dornica sa capete experienta in domeniul hotelier. Persoanele interesate sunt rugate sa transmita cv-ul pe WhatsApp la numarul afisat in anunt.
-
Promovat
Atributii principale: - preluarea de comenzi telefonice, online si din aplicatiile partenere - verificarea, organizarea si transmiterea comenzilor catre livratori Experienta necesara obligatorie: - Abilitati de comunicare si organizare nivel mediu - Cunostinte operare PC nivel mediu Program: 2 cu 2, de la 08:30 la 21:30 Salariu: 3500 - 4000 lei
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Descriere Grupul de unități de cazare și turism Vegahotels constituit din societatea LYRA TOUR VEGA HOTEL si societatea VEGA COMPANY . FALEZA Hotel by VEGA, angajeaza AGENT CONTRACTARI SI ACHIZITII. Atributii de serviciu: - Intocmeste necesarul de aprovizionare cu marfuri si materiale necesare desfasurarii activitatii hotelului. - Organizeaza si asigura transportul marfurilor aprovizionate în conditii de maxima eficienta. - Intocmeste si negociaza contracte de aprovizionare cu marfuri precum si cele de transport. - Vizeaza facturile pentru marfurile aprovizionate si cheltuielile de transport. - Realizeaza aprovizionarea cu marfuri alimentare a unitatilor de alimentatie publica si laboratoarelor, în baza comenzilor primite. - Realizeaza aprovizionarea cu marfurile nealimentare pentru hotel si celelalte sectoare, în baza comenzilor primite. - Utilizarea in conditii de maxima eficienta a mijloacelor de transport. - Respectarea normelor igienico-sanitare în transportul marfurilor. - Achizitionarea marfurilor sa fie facuta la cel mai bun raport calitate pret. - Isi coordoneaza programul în functie de cerintele solicitate. - Asigura ca toate marfurile sa fie insotite de documente fiscale si documente care asigura calitatea marfurilor. - Verifica ca marfurile sa se incadreze în termenele de valabilitate. - Refuza la achizitie marfuri care nu corespund calitativ, care nu au aspect comercial si care nu se incadreaza în termenul de valabilitate sau garantie - Controleaza modul de depozitare al marfurilor în cadrul depozitelor. - Urmareste rulajul stocurilor la marfurile aprovizionate în vederea reducerii acestora. - Face propuneri de valorificare a stocurilor cu miscare lenta. - Participa la actiunile de inventariere a stocurilor de marfuri. - Face propuneri pentru completarea dotarilor în vederea asigurarii conditiilor cerute de catre normativele în vigoare. - Colaboreaza cu guvernanta in vederea completarii inventarului moale si a obiectelor de inventar. Calitati profesionale : - atasament fata de munca si unitate. - spirit de initiativa. - preocupare pentru realizarea în termen a lucrarilor. - abilitate si competenta în discutii cu partenerii de afaceri. - sa posede arta conversatiei, a decentei si sa raspunda cu solicitudine. - memorie in general si memorie vizuala in special. - comunicare, spirit de observatie, curtoazie. - spirit comercial, perseverenta si vigoare. - interes pentru ridicarea pregatirii profesionale. - aspect fizic si vestimentar placut. - sa fie cetatean roman sau al Republicii Moldova sau strain cu permis de munca. - cazier judiciar curat. - colegialitate, spirit de echipa, perseverenta, capacitatea de a lucra cu deadline-uri. - capacitatea de a lucra in conditii de stres, atentie distributiva, spirit de initiativa. Se ofera: - mediu de lucru placut - echipa formata - contract pe perioada nedeterminata - salariu atractiv - Bonuri de masa - bonusuri - alte facilitati. CV-urile se depun la Receptia Vega Hotel, situat pe Bd. Marea Unire, nr, ( langa parcul de la Elice). Relatii la tel , Departament Resurse umane.
-
RECEPTIE HOTEL: Candidatul ideal: Cunostinte bune de limba engleza, disponibilitate pentru lucru in ture de noapte. Sa dea dovada de seriozitate si corectitudine, sa aibe o atitudine pozitiva, sa-i placa sa lucreze cu oamenii, sa fie sociabil. Bune cunostinte de limba engleza. Oferim conditii de munca intr-un mediu profesionist alaturi de o echipa tanara si entuziasta, un pachet salarial motivant. Responsabilitati si beneficii: Activitatea la cele mai inalte standarde in ceea ce priveste produsul si serviciul cazarii, respectarea procedurilor de lucru; promotor al imaginii pozitive catre toti clientii. Cunostinte profesionale aferente activitatilor din receptie Comunicare Limba engleza Cunostinte calculator (Fidelio, Office). Calitati personale: Prezenta fizica placuta Responsabilitate pentru munca prestata Politicos, amabil Inclinatie pentru lucrul cu clienti, spirit comercial Memorie vizuala dezvoltata Echilibru emotional, adaptabilitate, intuitie Spirit de echipa Seriozitate. Descrierea companiei: Compania face parte din cel mai mare grup de firme din Galati, fiind intr-o dezvoltare continua. Cu o echipa tanara si dinamica, prin calitatea desavarsita a produselor si serviciilor, cele 2 hoteluri, Vega Hotel, respectiv Faleza Hotel by Vega, si-a mentinut pozitia de lider de piata de la inaugurare si pana in prezent. Beneficii: se ofera salariu motivant ( 2600-2700 lei), mediu de lucru deosebit, posibilitate de promovare, bonuri de masa, bonusuri, cursuri de perfectionare, training-uri.
-
Angajam receptioneri pentru Motelul Vector din Gaiesti, judetul Mures. Cunoştinţe si deprinderi: Cunoașterea pieței de produse hoteliere și a particularităților ei; Foarte bune cunoștințe de operare pe calculator (Windows, Word, Excel); Cunoașterea temeinică a limbii române, maghiare și a cel puțin unei limbi de circulație internațională; Aspect fizic plăcut, curat, îngrijit, prezență agreabilă, amabilitate, solicitudine; Abilități foarte bune de comunicare și negociere; Capacitate de a lua decizii rapide, eficiente și responsabile; Foarte bune abilități de planificare și organizare.
-
Hotel Dambovita 3* din Targoviste angajaza receptioner a Cerinte: responsabilitate, corectitudine, spirit de munca in echipa, abilitati de comunicare, competente digitale in vederea utilizarii unui soft hotelier. Cunoasterea limbii engleze; Persoana dinamica, atenta la detalii; Capacitate organizatorica si de comunicare; Disponibilitate pentru lucru in ture.
-
Angajare bucatar si ajutor de bucatar lacu sarat. Salariu pornind de la 3800 net Posibilitate de castig extra din evenimente. Transport asigurat
-
-
Suntem în căutarea unei persoane motivate și pline de energie pentru a se alătura echipei noastre în calitate de Recepționer. Dacă ai abilități de comunicare în limba engleză și cunoștințe solide de operare pe calculator, te invităm să aplici pentru această poziție. Responsabilitățile principale includ gestionarea telefoanelor, primirea oaspeților, gestionarea corespondenței și a rezervărilor, precum și oferirea unui serviciu clienți de înaltă calitate. Cerințe: - Abilități de comunicare în limba engleză - Cunoștințe solide de operare pe calculator (Microsoft Office, Internet) - Experiență anterioară în domeniul recepției sau într-un domeniu similar constituie un avantaj - Atitudine pozitivă, seriozitate și abilitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic - Capacitatea de a fi adaptabil și flexibil în fața schimbărilor și a situațiilor neprevăzute - Abilitatea de a învăța și asimila rapid cunoștințe noi Oferim un pachet salarial motivant, în concordanță cu experiența și competențele tale. Dacă ești interesat ă să faci parte din echipa noastră și să te dezvolti într-un mediu dinamic, te rugăm să trimiți CV-ul tău împreună cu un scurt mesaj despre tine la adresa de email HC069 @ accor.com. Poti, de asemenea, sa aplici rapid aici pe site. Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem!
-
Cerinte : Cunoa terea unei limbi de circulatie internationala; Abilitati foarte bune de comunicare, negociere si organizare; Capacitate de a lua decizii rapide, eficiente i responsabile; Atitudine pozitiva, orientare pro client; Spirit de observatie, atentie la detalii, flexibilitate; Amabilitate, toleranta, calm, solicitudine; Disponibilitate de a lucra in ture; Experienta anterioara in domeniu hotelier reprezinta un avantaj; Responsabilitati: Preluarea si inregistrarea rezervarilor de la clienti; Primirea si cazarea clientilor; Intocmirea actelor necesare cazarii clientilor (contracte de turism, urmarirea si incasarea platilor); Promovarea serviciilor oferite clientilor; Medierea conflictelor si rezolvarea reclamatiilor clientilor; Intampina oaspetii si ii asista pe tot parcursul sejurului; Atributii facturare, incasare, emitere documente fiscale; Respecta standardele organizationale; Raspunde de buna organizare si gestionare a resurselor si infrastructurii; Oferirea de informatii pentru toti oaspetii si promovarea serviciilor hoteliere; Comunica cu celelalte departamente pentru a asigura fluxul informational; Pregateste primirea clientilor: verifica rezervarile, intocmeste diagrama camerelor ocupate si libere, repartizeaza camerele pentru clientii individuali. Beneficii oferite: Mediu de lucru placut Salariu motivant Tichete de masa
-
Va oferim: Oportunitatea dezvoltarii unei cariere intr-un hotel de Brand international. Cursuri si traininguri in cadrul Brandului IHG Salariu atractiv Tichete de masa Uniforma Contacteaza-ne daca iti doresti sa faci parte din echipa noastra!
-
Dacă ți-ar plăcea să lucrezi la Recepția Smartfit sala din Ziridava, ești invitat să ne transmiți CV-ul tău . Căutăm persoane care se simt bine în sală, apreciază interacțiunea cu oamenii și își doresc să contribuie la misiunea noastră, prin abilitățile lor. Experiența nu e obligatorie.
-
Cautam pentru echipa noastra o persoana cu aptitudini excelente de comunicare, profunda atentie la detalii, bine organizata, cu atitudine prietenoasa. Receptionerul joaca un rol crucial in crearea unui mediu ospitalier pentru clientii hotelului, fiind prima persoana de contact. Responsabilitati: Intampina oaspetii intr-o maniera profesionista si prietenoasa Activitati de check-in, check-out ale oaspetilor Raspunde si gestioneaza corespunzator apelurile telefonice si mesajele clientilor Solutioneaza e-mailurile primite intr-o maniera corespunzatoare Ofera oaspetilor informatii cu privire la regulile hotelului, continutul ofertei, informatii turistice Diferite activitati administrative Cerinte: Experienta cel putin minima in postul de receptie sau intr-un post de servire a clientilor Atestat de tehnician in hotelarie / Receptioner - constituie un avantaj Aptitudini excelente de comunicare Aptitudini foarte bune de organizare si gestionare a timpului Atitudine proactiva Cunostinte bune de limba engleza - scris si vorbit Cunostinte bune de utilizare a calculatorului Capacitatea de a lucra intr-un mediu cu ritm rapid Beneficii: - oportunitatea de a interactiona cu diverse tipuri de persoane si de a castiga experienta valoroasa in servirea clientilor - salariu motivant - mediu de lucru placut, intr-o echipa tanara si dinamica. Daca esti o persoana prietenoasa si organizata, pasionata de industria ospitalitatii si de interactiunea cu oamenii, te asteptam in echipa noastra!
-
Descriere Club din Sectorul 6 , angajeaza Receptionera Club , 5000 lei net , tips lunar in jur de 3000-3500 lei care este personal , nu se pune la comun cu colegii. Fată cu aspect fizic placut , minimum 12 clase , sociabila, abilitati de comunicare si lucru in echipa. Disponibilitate de a lucra in ture . Posibilitate si de part time , 5 ore zi , 2500 lei net. Pentru detalii si stabilire interviu , sunati la .
-
Hotel Labirint, situat in sectorul 3, zona hala traian isi cauta o persoana pentru postul de receptioner. Detalii:- programul este 12 24 cu 12 48 -salariul porneste de la 2700 Ron in cazul persoanelor care nu prea au experienta si creste in functie de experienta si performanta. -bonus din rezervarile facute la telefon sau direct la locatie, bonus care se acorda la finalul lunii Cerinte: - prezenta placuta si aspect ingrijit -seriozitate - cunoasterea limbii engleze cel putin la nivel conversational si evident stăpânirea la perfectie a limbii romane -experienta in domeniu nu este obligatorie, dar constituie un avantaj. Hotelul este situat la 10 minute de mers pe jos de piata unirii, la 2 minute de mers pana la Hala Traian. Suntem o echipa tânără, deschisa si ne dorim un coleg care sa aiba spirit de echipa si sa fie deschis catre dezvoltarea sa in acest domeniu. Daca este cineva interesat, nu ezitati sa imi dati mesaj in privat la nr de telefon:
-
Suntem in cautarea unei persoane pozitive, cu spirit de echipa, capabila sa stabileasca relaţii optime cu clienţii. Program full time in ture. Ce asteptam de la tine? studii de calificare în domeniu; experienţă de minim 1an pe un post similar; cunoştinţe de operare pe calculator (Windows, Word, Excel); aspect fizic plăcut, prezenţă agreabilă, amabilitate, solicitudine; abilităţi foarte bune de comunicare şi negociere; capacitate de a lua decizii rapide, eficiente şi responsabile; foarte bune abilităţi de planificare şi organizare. Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati la nr. de telefon.
-
Hotel Cherica **** cauta colega pentru postul de receptionera. Candidatul Ideal: Intampina si primeste oaspetii hotelului; Efectueaza cazarea fiecarui oaspete, asigurandu-se de completarea fisei de cazare; Efectueaza cu atentie check out-ul, asigurandu-se ca toate serviciile sunt incasate si facturate corect. Raspunde intrebarilor si solicitarilor oaspetilor atat personal cat si la telefon; Asigura ajutor oaspetilor, in limita responsabilitatilor postului. Job ideal pentru studenti. Asteptam CV-urile dumneavoastra aici sau la receptia hotelului.
-
Angajam personal la restaurant program de zi si cazare pentru ture de noapte, pentru pensiune turistica in Oradea, full-time, part time si de sezon. Conditii: Experienta, calificare si studii in domeniu, seriozitate, minim 12 clase. Salar: 2500 - 3500 RON in functie de experienta si disponibilitate. Se ofera: Decontare transport, program flexibil de munca, bonuri de masa, masina de serviciu daca detine permis si experienta categoria B. La nevoie se asigura cazare. Pentru detalii, se va depune CV pe Calea Santandreiului Nr 33 sau in anunt ( mesajele care nu au CV atasat, nu vor fi luate in considerare).
-
Hotel Belvedere, Brasov angajeaza RECEPTIONER! Daca esti dornic sa lucrezi intr-un mediu serios, alaturi de o echipa de profesionisti, asteptam sa ne transmiti CV-ul la adresa de email sau sa ne contactezi telefonic.
-
Angajam tineri talentati in meseria ospatar - barman , ajutor bucatar cu experienta , receptioner , camerista . Salar 2200lei - 4000 lei net .. Sunati la nr =
-
HOTEL CONTINENTAL din Timisoara angajam URGENT - CAMERISTE HOTEL - FEMEI DE SERVICIU CERINTE : - spirit de echipa, - disponibilitate lucru in ture, seriozitate. SE OFERA SALAR ATRACTIV !!! -Tichete de masa de 30lei / zi - ASIGURARE MEDICALA. Detalii la telefon -
-
Formam echipa de Front Desk, si te asteptam si pe tine sa faci parte din ea Ce cautam? Persoană dinamică,aspect placut, de încredere i care lucrează în echipă Absolventa studii medii (liceu) cu diplomă de bacalaureat (eventual studii superioare) Capacitate de organizare i planificare Bune abilită i de comunicare i interrela ionare Persoană comunicativă, cu o atitudine pozitivă, interesată/pasionată de sport Experienta in operarea cu mijloace de plata precum: POS, casa de marcat constituie un plus Experien a anterioară într-o pozi ie similară constituie un avantaj. Ce vei face? Asigura activitati de frontdesk la receptia clubului Realizeaza tururi de prezentare a clubului pentru membrii / potentialii clienti ai clubului Ajută la asigurarea securității și controlează accesul in sălile clubului Ajută clienții la achiziționarea de servicii sau produse Promovează toate produsele și serviciile clubului pentru a crește vânzările Ajută la depozitarea de alimente, băuturi și materiale de marketing la recepție Oferă clienților informații referitoare la club, evenimente organizate de club și oferte speciale. Ce iti oferim? - Salariu competitiv - Mediu de lucru exceptional - Tichete de masa - Traininguri si scolarizari de specialitate (sales, client service) Daca esti interesata asteptam mesaj pe numarul de telefon