Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Hunedoara Hunedoara doar cu poze Companii

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • Angajam sofer pentru comunitate

    2800 -3000 Panczi I Fills Trans S.L angajeaza SOFERI pentru comunitate. Santem o firma dinamica an plina dezvoltare cu o echipa de profesionisti . Firma are sediul an Spania. Se lucreaza pe prelata fara schimb de remorci,singur pe cabina. Transportam marfa generala fara adr. Facem transport an aproape toata Europa cu o flota moderna de camioane,Daf Man,Iveco si Renault toate Euro6. Contract de munca de Spania nedeterminat direct de la angajare. Platim regulat si fara antarzieri iar respectarea timpilor de condus si a periodelor de odihna este obligatorie. E-mail WhatsApp

  • 5

    Anajam

    PENSIUNE TURISTICA ANGAJAM BUCATAR, OSPATAR, CAMERISTA EXPERIENTA CONSTITUIE UN AVANTAJ, ASIGURAM TRANSPORT SAU CAZAREA LA NEVOIE , ANGAJAM SI CUPLURI PENSIUNEA CASIANA ESTE SITUATA LA 13KM DE CASTELUL CORVINILOR DIN HUNEDOARA TEL. SAU

  • 1

    CONSULTANT VÂNZĂRI (doar personal feminin) - inclusiv studenti

    Descriere La AHP IzoTerm, înțelegem cât de important este lucrul în echipă. De aceea, dorim să o extindem cu o poziție de CONSULTANT VÂNZĂRI (doar personal feminin) pentru a eficientiza cât mai mult procesele de termoizolatii. Vrei sa lucrezi intr-un domeniu nou cu tehnologie și materiale de ultima generație, in care aportul tău sa facă diferența, și sa fi apreciata pe măsura muncii tale? Ce presupune munca ta? - contactarea telefonică a potențialilor clienti și consilierea in ceea ce privește serviciile oferite, promovarea paginilor pe rețele sociale - 60-70% din timp (munca de birou) - deplasare pe teren pentru evaluare proiecte, prezentare servicii și contactare de clienti / parteneri noi - 30-40% din timp Cerințele noastre sunt: - Atenție la detalii - Cunoștințe de baza operare calculator - Cunoștințe operare rețele sociale: Facebook, Instagram, TikTok, YouTube.. - Abilitați de nogociere - Permis de conducere categoria B; - Flexibilitate - Capacitate ridicată de asimilare/învățare, - Domiciliul în orașul Hunedoara sau împrejurimi. Pachet salarial competitiv, program flexibil. Se oferă școlarizare, experiența și vârsta nu sunt criterii eliminatorii, pot fi chiar si studenți. Te asteptam in Echipa!

  • Cosultant credite

    Consultant Credite 10 poziții pentru Judetul Hunedoara. Puteti alege sa lucrati part-time sau full-time! Flexibilitate și oportunitatea de a îți face programul așa cum vrei tu! Va rugam frumos sunati DOAR in timpul programului de lucru: 10:00-19:00 de Luni pana Vineri Ne marim echipa si cautam o noua colega sau un nou coleg, care sa aiba abilitatile necesare sa dezvolte o afacere la nivel regional, si care este dornic -a sa isi creasca substantial veniturile actuale! Noi te ajutam cu toate informatiile necesare pentru a iti porni propria afacere! Candidatul Ideal Studii medii Experienta de lucru in domeniu vanzarilor constituie avantaj Abilitati bune de organizare a sarcinilor de lucru si a timpului Abilitati d comunicare, relationare si dezvoltare d relatii interumane la toate nivelurile Dorinta de a avea un venit suplimentar substantial pe langa serviciu pensie Abilitatea de a gestiona eficient timpul de lucru, de a comunica, de a prezenta clientilor oferta companiei Initiativa, dorinta d a reusi si o persoana activa, care gaseste solutii pentru a-si realiza obiectivele Descrierea postului Sa poti lucra autonom si sa intelegi importanta responsabilitatii asociate cu munca pe teren si sa te adaptezi la cerintele acestui tip de activitate Furnizează informaţii generale clientilor despre produse, preturi, campanii promotionale Incheierea unei colaborari pe termen nedeterminat cu compania Promoveaza si vinde produsele companiei clientilor Administrarea, menținerea si dezvoltarea unor relații armonioase cu potentialii clienți si raspunde nevoilor clientilor Identifica si contacteaza potentiali clienti in vederea emiterii ofertei, incheierii si executarii contractelor Disponibilitate de deplasare si flexibilitate Vei administra portofolii de credite ale clientilor cu scopul de a recupera cat mai eficient sumele restante Vei negocia telefonic cu restantierii achitarea datoriei, vei propune solutii de plata adaptate si ii vei consilia in vederea solutionarii rapide, pe cale amiabila, a situatiei restantei Vei administra in platforma interna de colectare fiecare caz, folosind metode si tehnici specifice de recuperare Identificarea și explorarea oportunităților de creștere a vânzărilor, inclusiv extinderea rețelei de distribuție și identificarea de noi piețe și segmente de clienți. Beneficiile postului Flexibilitate și oportunitatea de a îți face programul așa cum vrei tu Venit lunar in functie de performanta Programe de recunoaștere a performanței: recompensarea celor mai bune performanțe operaționale prin premii și excursii trimestriale și anuale Program de wellbeing: acțiuni și evenimente de conectare și socializare Dezvoltarea unei cariere in domeniul vanzarilor, in cadrul unei echipe tinere si dinamice, intr-o companie de succes Mediu de lucru dinamic și provocator, cu o echipă dedicată și oportunități de creștere personală și profesională Aplica ACUM pentru pozitia de Consultant Credite Vei colabora cu o compania care este o societate financiară nebancara multinationala, prezenta pe piata romaneasca din 2017, in peste 40 de localitati din Romania, care adoptă o abordare radical diferita a creditarii și a planificării financiare. De la produse și instrumente fără precedent, la servicii rapide și dialoguri deschise, suntem pregătiți pe deplin sa satisfacem necesitatile clientilor nostri la cele mai inalte standarde. Ne mandrim ca suntem o echipa de profesionisti, ghidati de un sistem sanatos de principii si valori, bazate pe respect, integritate, transparenta, gata oricand sa puna la dispozitia clientilor nostri cele mai potrivite solutii de finantare

  • Angajam mecanic auto calificat in Frankfurt

    Noi, Like Transport GmbH suntem o companie de transport activand in domeniu de mai bine de 5 ani. Dispunem de o flota de peste 100 de autovehicule precum Mercedes Benz VITO si Volkswagen Transporter ( T6 ) si suntem in cautare de un mecanic auto calificat, cu experienta de munca pe un post similar care sa fie dornic de o noua provocare profesioanala in compania noastra cat si in atelierul propriu pe care vi-l punem la dispozitie. Cerinte: -licentiat al unei facultati sau al unei scoli profesionale cu profil tehnic; -experienta minim 5 ani pe un post similar; -seriozitate, dorinta de munca, punctualitate; -orientare spre dezvoltare profesionala. Descrierea jobului: -analizeaza starea tehnica a autovehiculului; -identifica problemele si propune solutii pentru rezolvarea lor; -stabileste necesarul de piese de schimb si emite comenzi necesare catre seful direct; -efectueaza lucrari de diagnoza constatare, intretinere si reparatie la autovehiculele repartizate; -respecta nomenclatorul de lucru si tehnologia specifica de reparatie; -asumarea raspunderii privind lucrarile efectuate si privind calitatea muncii in departamentul de reparatii auto; -raspunderea efectuarii corecte si la timp a reparatiilor; -relationarea cu responsabilii din atelier si coordonarea echipei; -puterea de convingere si capacitatea de a oferi argumente; -detinerea cunostintelor despre tehnologia actuala din domeniul auto; -respectarea regulamentului intern si a protectiei muncii; -executarea altor sarcini conform specificului locului de munca solicitate de seful direct sau de conducerea companiei; Beneficii: -salariu motivant - 2700 EURO NETTO -cazare asigurata gratuitaa; -contract de munca cu angajator german; -asigurare de sanatate; -mediu de lucru prietenos; -conditii de munca foarte bune: post de lucru propriu, echipat complet.

  • 13

    Oferte de munca Germania

    Căutăm electricieni, instalatori,vorbitori de limba germana .Se vor forma echipe de cel puțin două persoane din care una să vorbească germana.Fiecare echipa trebuie să aibă un autoturism pentru deplasarea la șantier.Contractul se semnează cu angajatorul german.Salariul este de 11,50 euro brut pe ora plus diurna de 6-8 euro net .Orele suplimentare se plătesc cu 25%.Se vor plăti avansuri săptămânale pentru cazare și transport .

  • 1

    Responsabil Casier magazin PPT Hunedoara

    Pozitia 1 : Cautam Responsabil de Magazin ambitios a si orientat a catre obiective care sa se alature echipei PPT - Preturi Pentru Tine! Daca ai studiile finalizate si iti place sa coordonezi o echipa, iar lucrul cu calculatorul iti este cunoscut (e-mail, Facebook, Excel, Word), inseamna ca esti persoana potrivită pentru noi. *Experienta pe o pozitie similara sau intr-un magazin comercial - poate reprezenta un avantaj. Cum ne-ar plăcea sa coordonezi activitatea magazinului: cu energie, vorba buna si fermitate; cu abilități comerciale si orientare catre clienti; cu grijă si responsabilitate - Un exemplu si un model de urmat pentru echipa! . Ce vei face: Vei coordona o echipa de 1-5 angajati pentru a oferi experiențe cat mai placute clienților PPT; Vei instrui, dezvolta si motiva echipa pentru atingerea obiectivelor magazinului; Vei participa la toate operațiunile specifice (consiliere clienti, casa de marcat, organizarea mărfurilor, inventare, ajutor inlocuire personal cand este necesar); Vei fi responsabil de buna funcționare a activității magazinului; Vei reprezenta societatea in relația cu autoritățile locale. Pozitia 2: Cautam CASIER ambitios a si orientat a catre obiective care sa se alature echipei PPT - Preturi Pentru Tine! Daca esti o persoana sociabila, deschisa si ambitioasa, inseamna ca esti persoana potrivita pentru noi! *Experienta d lucru in calitate d casier sau intr-un magazin d haine poate reprezenta un avantaj. Descrierea jobului: Indrumi politicos si oferi ajutor clientilor in achizitionarea de produse; Inr gistrezi si incasezi corect contravaloarea produs lor v ndut ; Participi la activitatile de sortare si aranjare marfa in magazin; Colaborezi cu ceilalti colegi din cadrul magazinului; Participi l invent rul periodic din m g zin. Ce oferim: Salariu fix si bonusuri in functie de performanta magazinului; Tichete de masa (15 20 lei, in functie de vechimea in companie); Zile de concediu in functie de vechimea in companie (21 23 25 zile); Program de lucru cu o ora pauza de masa, o singura tura de zi: 8-17 9-18; Spor de weekend: 10% sâmbătă, 15% duminica. Bonus de recomandare pentru fiecare coleg recomandat; Oportunități de dezvoltare si de promovare; Training de specialitate pentru perioada de inceput. Descrierea companiei: Cu o experiență de 15 ani pe piață și o prezență în 2 țări, Prețuri Pentru Tine este cel mai mare retailer românesc de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii pentru moda de zi cu zi. Cu peste 160 de magazine în România si Republica Moldova și peste 700 de angajați, PPT Prețuri Pentru Tine aduce în viața clienților produse vestimentare la prețuri accesibile, în magazine de proximitate în orașele mici și medii. Cifra de afaceri pentru 2022 este de aprox 31 mil. EUR, compania ajungând la peste 15 mil. produse vestimentare și de încălțăminte vândute în unitățile proprii.

  • 15

    7.5t Cat C angajez 1 sofer comunitate prelata fara uk-ch

    SC. Andreas fast truck SRL cu sediul in Bihor Oradea, cu o experienta de peste 5 ani in domeniul transporturilor, angajeaza 1 SOFER PROFESIONIST, categoria C 7.49t pentru transport extern COMUNITATE. Nu se merge in Elvetia Uk OFERIM: - Loc de munca stabil, intr-o companie mica, unita si serioasa! - Avans pe card la plecarea in cursa si diferenta la intoarcere din cursa.sau plata si dupa 1-2 saptamani . - Camionete 7.5t MAN TGL cu frigider ,1 pat in cabina mare echipata integral - Camionetele au in dotare aparate automate pentru plata taxelor de drum in toate tarile din UE, carduri pentru alimentare carburant. - Dispecer disponibil 24h 24h -Telefon de serviciu ( smartphone ) - GPS -90% din curse sunt cu 1 incarcare 1 descarcare - camionetele sunt fara lift si fara traspalet (liza) - Diurna in zi toate zilele ,ca se lucreaza sau nu + bonusuri de performanta CERINTE: Permis de conducere cat. C Atestat profesional pentru transport marfa; Aviz medical si psihologic cu siguranta circulatiei; Cazier judiciar. Comunitate extern: - disponibilitate de lucru pe extern comunitate ( 30 zile cu 7 libere sau 60 zile cu 14 libere la intelegere ) Program de lucru doar respectand timpii de conducere si odihna conform Reg. 561 2006 Nu se lucreaza cu magnet telecomanda sau alte inventii care incalca regulamentul. Pentru informatii suplimentare puteti suna zilnic intre orele 09- 20 PM

Salvează căutarea