Anunțuri
Locuri de munca Iasi Doar munca in strainatate Disponibil din: 2021-04-07-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Elytis Hospital caută consilier relații clienți, implicat ă şi cu o atitudine pozitivă, care să gestioneze relaţiile cu pacienţii şi programările acestora. Ne dorim ca noul nostru coleg nouă noastră colegă, să fie o persoană organizată, prietenoasă şi atentă la detalii. Cerințe: Cunoştinţe MS Office și operare calculator; Disponibilitate de a lucra în ture de dimineaţă şi de după-amiază; Atitudine calmă, tolerantă și orientare către identificarea soluțiilor; Onestitate şi seriozitate; Uşurinţă în interacţiunea cu pacienţii; Implicare proactivă în situaţiile noi; Experienţa într-un rol similar - reprezintă un avantaj; Studii medii; Bună înţelegere a platformelor de socializare (Facebook Instagram Whatsapp) Cunoştinţe limba engleză poate reprezenta un avantaj, dar nu este o condiție obligatorie. Responsabilităţi: Preia, analizează şi soluţionează cu amabilitate, toate solicitările venite din partea pacienţilor spitalelor Elytis, prin apeluri telefonice sau email-uri, Whatsapp, Facebook Messenger, etc.; Oferirea de răspunsuri la solicitările online de programare; Acordarea de asistență și consiliere clienților, în accesarea serviciilor medicale, din portofoliul spitalelor Elytis; Gestionarea relaţiilor cu pacienţii actuali şi potenţiali ai spitalelor Elytis; Menținerea relațiilor cu partenerii medicali din portofoliul spitalelor Elytis, pentru verificarea datelor legate de programările efectuate; Depunerea tuturor eforturile pentru rezolvarea eficientă a situaţiilor limită, inclusiv a programărilor urgente. Ce vei câștiga din această experiență? - posibilitatea de a lucra alaturi de o echipa tanara si dinamica; - oportunități de dezvoltare profesionala; - program flexibil,se poate lucra si in mod hibrid; - venituri în funcție de performanța; Desfășurarea activității se realizează în clădirea laboratorului de analize Elytis, situat în Bld. Chimiei, nr 14 - jud Iași În cazul în care CV-ul dvs. va fi selectat, veţi fi contactat telefonic sau pe adresa de mail, pentru a programa susţinerea interviului. Vă dorim mult succes!
-
Promovat
Societate de constructii drumuri angajeaza ingineri CFDP pentru birourile ofertare proiectare cu sau fara experienta. Se ofera: -bonus la angajare; -pachet salarial motivant; -decontare transport; -program flexibil.
-
Promovat
OMCO Romania angajează Operatori Producție pentru operarea utilajelor cu comandă numerică. Candidatul Ideal Absolvent de studii medii: liceu sau școală profesională cu profil tehnic; Experiență în operare utilaj CNC (strunjire, frezare) reprezintă un avantaj. Competentele postului: Cunoștinte minime de desen tehnic; Cunoștinte de utilizare a aparatelor de masură și control (șubler, micrometru, etc); Cunoștințe în executarea operațiilor de strunjire, frezare pe mașini CNC; - reprezintă un avantaj; Disponibilitate apt de a lucra în 3 schimburi; Seriozitate și dorința d a acumula noi informații și cunoștințe. Responsabilități: Operează mașina(le) conform instrucțiunilor de lucru și normelor de securitate; Efectuează set-up-ul mașinii(lor) cu comandă numerică (CNC); Efectuează măsurătorile cerute pentru a asigura calitatea producției. Pachetul salarial include: tichete de masă tichete cadou la Paște, Crăciun, Aniversarea companiei, sporuri pentru orele suplimentare și de noapte, bonus conform CCM, abonament transport, asigurare medicală privată;
-
Promovat
Angajam vanzatoare pentru stand în Complex comercial Egros. Minima experienta. Detalii la tel.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Va rog citii cu atentie anuntul.Angajez persoana cu carnet de conducere cat.B pentru o firma de curatenie industriala care v-a face deplasari saptamanale in tara de luni pana vineri inclusiv.Aceasta persoana ajuta echipa la treaba nu este doar sofer.Se ofera diurna cazare si salar net 3200 ron.
-
S.C. STEF-INVEST S.R.L. angajează mecanici; operatori utilaje: - Absolvent școala profesională sau liceu tehnic cu profil electrotehnic sau mecanic; - Experiență în domeniu; Oferim: - Salariu motivant + beneficii; Pentru informații sunați la numărul de telefon afișat pe site de luni până vineri în intervalul orar 08:00 - 17:00.
-
Service autorizat RAR angajeaza receptioner service. Mai multe detalii la telefon.
-
Brutari cu experienta pentru Salarizare maxima. sau Calificare la locul de munca in specializarea de brutar-patiser.
-
Caut o tânără pe un post de asistentă personală manager, open minde,deschisă la oportunități noi cu un program flexibil și part time, disponibilitate pt eventuale delegații ocazionale. Ofer remunerație peste medie. Rog cv aici in mesagerie sau whatsapp.
-
Recrutăm pentru clientul nostru, companie specializată în oferirea de servicii profesioniste de montaj, service şi postservice folosind tehnologii de ultimă generaţie, datorită vastei experienţe în domeniul producţiei tâmplăriei din PVC şi Aluminiu, acumulate în cei peste 25 ani de activitate, Specialist ofertare Locație: Iași Nr. poziții vacante: 1 Nivel experiență: Începător Mediu Avansat Mod de lucru: la sediul companiei Descriere generală și obiectivul specific al postului: crearea și pregătirea ofertelor tehnice și comerciale pentru produsele și serviciile oferite de companie către partenerii săi internaționali. Activitatea principală este de a analiza cerințele și specificațiile clienților și de a pregăti oferte financiare care să răspundă nevoilor și cerințelor acestora. În măsura disponibilității există și posibilitatea efectuării de deplasări în Comunitatea Europeană cu scopul de a întâlni potențiali clienți sau pentru a participa la evenimente și târguri de specialitate. Pregatirea necesară postului: - studii superioare finalizate; - experiență în domeniul vânzărilor relații cu clienți de minim un an; - abilități analitice - capacitatea de a analiza cerințele clienților și de a identifica soluții potrivite pentru aceștia; - abilități de comunicare: capacitatea de a redacta documente clare și concise, de a prezenta oferte într-un mod persuasiv și de a comunica eficient cu clienții și cu echipele interne; - capacitatea de negociere și de rezolvare a problemelor; - orientare către rezultate; - abilitate de a lucra sub presiune pentru a respecta termenele limită; - gândire strategică pentru a dezvolta metode eficiente de ofertare; - capacitatea de adaptare la un mediu flexibil. Abilitatea de a învăța rapid și de a se adapta la situații noi și neprevăzute; - cunoștințe de limbă engleză nivel mediu - avansat; - bune cunoștinte de operare a pachetului Microsoft Office; Responsabilități: - analizarea cerințelor clienților în vederea pregătirii ofertelor adecvate; - calcularea costurilor asociate produselor și serviciilor oferite; - redactarea descrierilor produselor sau serviciilor, specificațiilor tehnice, termenilor și condițiilor, prețurilor, garanțiilor și alte informații relevante pentru ofertă; - comunicarea și coordonarea eficientă cu colegii pentru a asigura acuratețea și coerența ofertei; - negocierea și prezentarea ofertelor, implicarea în negocierile cu clienții pentru a clarifica sau negocia anumite aspecte ale acestora; - monitorizarea și supravegherea progresului ofertelor. Oferirea răspunsurilor la întrebările sau solicitările suplimentare ale clienților pentru a obține rezultate pozitive; - îmbunătățirea procesului de ofertare prin identificarea și implementarea unor metode și instrumente mai eficiente. Analizarea feed-back-urilor clienților, evaluarea concurenței și propunea de îmbunătățiri pentru a optimiza activitățile de ofertare ale companiei. Beneficii: - pachet salarial constituit din venit fix si bonusuri de performanță; - contract de muncă pe o perioadă nedeterminată; - tichete de masă; - training-uri specifice activității; - posibilitatea dezvoltării unei cariere de succes în domeniu. Dacă dorești să activezi în cadrul unei companii care se află în plină ascensiune la nivel național și internațional, te invitam să ne trimiti CV-ul actualizat la adresa de e-mail: Train2Perform este o companie specializată în furnizarea de servicii profesioniste în domeniul Resurselor Umane. Echipa noastră oferă partenerilor de business soluții personalizate pentru optimizarea relațiilor interumane, acoperind următoarele domenii: recrutare și selecție de personal, training, consultanță și management al resurselor umane. Pentru mai multe informatii despre companie si serviciile pe care le oferim, va rugam sa consultati www.train2perform.ro
-
Angajam personal vorbitori de limba italiana nivel avansat in sediile din Iasi Brașov, pentru activitate de SERVICII CLIENTI call center Inbound Back Office care sa gestioneze serviciul de asistenta clienti pentru o importanta institutie bancara si financiara prezenta in Italia. Candidatul ideal: - abilitati excelente de comunicare verbala si scrisa in limba italiana, cel putin la nivel B2; - persoane pozitive, calme, rabdatoare; - cunostinte medii de utilizare PC, rapiditate in tastare, multitasking; - experienta anterioara pe activitati de Back Office sau Call Center in limba italiana, constituie un avantaj. Descrierea jobului Vei discuta cu clientii si ii vei ajuta in rezolvarea solicitarilor acestora si vei oferi de solutii adaptate fiecarei probleme intalnite in conformitate cu procedurile companiei si nevoile lor. Responsabilitati: - gestionarea solicitarilor de informatii din partea clientilor; - oferirea de solutii adaptate in conformitate cu procedurile companiei si nevoile clientilor; - respectarea timpului alocat fiecarei proceduri in parte; - respectarea standardelor de calitate ale companiei in raportul cu clientii sai. Beneficii: - mediu profesionist de lucru, colegi simpatici; - contract de munca pe perioada nedeterminata, conditii de munca stabile; - oportunitati de crestere profesionala intr-o companie care intelege respectul pentru angajati; - pachet salarial compus din salariu fix plus tichete de masa, plus bonusuri de performanta si alte premii, cu posibilitatea de evaluare si marire salariala in cel mai scurt timp, in functie de rezultate; - training initial platit, sesiuni de training ulterioare de refresh si suport continuu; - oportunitatea de a lucra intr-o echipa unita, profesionista, relaxata; - teambuilding-uri. Ne place sa lucram impreuna dar si sa ne distram ori de cate ori avem ocazia!
-
Open Mind caută vorbitori de italiană, in orasul Iasi dar si Remote, pentru activitate de Call Center Proiecte Inbound- Asistenta Clienti/ Outbound pentru un client important. Experienta anterioara in sectorul TLC si/sau Credite reprezinta un avantaj. Candidatul ideal: - persoana empatica, comunicativa; - persoana orientata spre indeplinirea unor obiective bine stabilite; - abilitati cheie: perseverent, spirit competitiv; - converseaza la nivel avansat in limba italiana si are cunostinte medii- avansate de operare PC. Cerinte: - cunoasterea limbii italiene nivel mediu-avansat; - atitudine pozitiva, capacitate foarte buna de comunicare si relationare, atat cu clientii, cat si cu colegii; - empatie si atitudine pro-activa fata de client; - cunostinte foarte bune de operare PC; - experienta in domeniu poate constitui un avantaj, dar nu este obligatorie. Se ofera: - program de lucru full time; - contract de munca pe perioada nedeterminata, conditii de munca stabile; - salariu fix cu posibilitatea de crestere rapida in functie de realizarile inregistrate; - bonuri de masa 20 lei /zi lucratoare, plus bonusuri motivante; - concursuri cu premii consistente in bani/ excursii/ produse electronice/ etc; - mediu de lucru agreabil, profesionist, conditii deosebite si resurse corespunzatoare pentru a face performanta; - posibilitati de dezvoltare personala si profesionala; - team buildinguri anuale si evenimente private; - training si formare continua la locul de munca.
-
Angajam vânzătoare pentru magazin de cadouri în Iulius Mall Iași. Trimiteti CV cu datele de contact la email: sau sunati la tel pentru programarea unui interviu.
-
Caut femeie serioasă, interna, fără obligații,nefumătoare pentru a îngriji și socializa cu o bătrână de 77 de ani care locuiește în orașul Iași, la bloc. Are nevoie de companie, ingrijire ( administrare tratament oral ), supraveghere, menaj și preparare hrana. Este deplasabilă, liniștită, cooperantă și are nevoie de suport emoțional.
-
ANGAJAM VULCANIZATOR Responsabilitati: Activitati specific unui centru de service auto. Efectueaza interventii de mecanica; Schimb de anvelope ulei placute de frana discuri de frana geometrie diagnoza electrica; Oferim: - Salariu atractiv; - Tichete de masa: 30 lei zi lucrata; - Bonus de performanta;
-
angajez menajera part time sau cu cazare inclusa. program flexibil functie de orarul de la facultate sau liceu. 2-3000 lunar pt inceput cu suplimentari punctuale pe cheltuieli neprevazute. Plus alte facilitati.
-
Secretara part full time. Poate fi si cu studiile neterminate, liceu facultate. Se cauta o tanara de maxim 39 ani fara obligatii, dezinvolta, volubila, pozitiva, disponibila la insotire in rare deplasari de 1-2 zile in afara localitatii in interes de servici pt cunoastere clienti furnizori si uneori la prgr prelungit.Se va depune aici sau pe whapp CV cu poza recenta, studii,eventuale locuri de munca si alte informatii considerat necesare. Salarizare ff buna negociabila.
-
Operator vanzari online in depozit produse textile. Pregatire colete si awb uri. Part-full/time 8/30-17/30 luni-vineri.
-
Studenti elevi part full/time ca operatori in productie sau/si depozit de textile pt pregatit colete
part full time studenti elevi in firma de productie textile si depozit textile cu vanzari online. Operator vanzari online in depozit produse textile. Pregatire colete si awb uri. Part-full/time luni-vineri.
-
Promovat
Societate de constructii drumuri angajeaza ingineri CFDP pentru birourile ofertare proiectare cu sau fara experienta. Se ofera: -bonus la angajare; -pachet salarial motivant; -decontare transport; -program flexibil.
-
Profilco RO, depozit de profile din aluminiu si accesorii angajeaza manipulant marfa. programul este luni-vineri 08:00-17:00
-
Societate comerciala angajam personal pentru instalatii de curenti slabi (retele voce-date, instalatii detectie incendiu, control acces, supraveghere video, alarmare la efractie,automatizari) cu sau fara experienta. Cautam electricieni , ajutor electricieni si muncitor necalificat. Cerem si oferim seriozitate. -Contract de munca pe perioada nedeterminta; -Salariu atractiv in functie de expierenta si implicare; -Program: Luni-Vineri 8-17
-
NE MARIM ECHIPA Echipa Iasi Chirie este in cautare de agenti imobiliari entuziasti, tineri si cu spirit colaborativ, pentru a elabora impreuna planuri ambitioase si a oferi clientilor o altfel de experienta. Ce ai de facut? 1. Cautarea potentialilor clienti; 2. Preluarea ofertelor imobiliare de inchiriere/ vanzare si introducerea lor in baza de date; 3. Administrarea bazei de clienti si dezvoltarea ei continua; 4. Pastrarea constanta a unei legaturi profesionale cu clientii/ proprietarii. Cerinte: 1. Abilitati de comunicare si capacitatea de a defini nevoile clientilor; 2. Atitudine pozitiva si adaptabilitate la un mediu dinamic; 3. Permis de conducere; 4. Cunostinte in pc; 5. Cunostinte la nivel conversational in limba engleza; 6. Nu este necesara experienta in vanzari insa, daca exista, aceasta constituie un avantaj. Oferim: 1. Salariu fix plus comision din vanzari; 2. Birou intr-o locatie centrala; 3. Oportunitatea de castiguri peste media din piata; 4. Echipamente si suportul necesar; Daca sunteti in cautarea unei cariere in industia imobiliara si intruniti cerintele pe care le cautam, va asteptam CV-ul la adresa de e-mail: sau telefonic la numarul .
-
Fun House întâmpină cu drag sosirea unei noi colege supraveghetoare loc de joacă, dedicată și optimistă, care să se alăture echipei noastre entuziaste. Dacă îți plac copiii și îți place să lucrezi într-un mediu plin de energie și veselie, atunci acesta este locul potrivit pentru tine! Responsabilități: Supravegherea atentă a copiilor în timp ce se joacă în locul de joacă; Interacțiunea pozitivă cu copiii; Organizarea și coordonarea activităților recreative și jocurilor; Asigurarea curățeniei și igienei în locul de joacă și sala de petreceri; Comunicarea eficientă cu părinții și oferirea de informații despre activitățile desfășurate în locație. Cerințe: Absolventă studii superioare; Persoană nefumătoare; O persoană punctuală și muncitoare; Dezinhibată, extrovertită și cu spirit de inițiativă; Atentă la detalii și capabilă de a rămâne calmă și concentrată în situații de stres; Flexibilitate în program și disponibilitate de a lucra în special în Weekend-uri și de sărbători; Disponibilitate de a îmbrăca pentru câteva minute costum de Mascotă; Experiența anterioară în lucrul cu copiii sau al supravegherii copiilor (reprezintă un avantaj); Deținerea de Certificat de prim ajutor sau a cunoștințelor de bază în acordarea primului ajutor (reprezintă un avantaj). Beneficii: Contract pe perioadă nedeterminată, full-time, salariu 2700 Lei Net cu tichete de masă incluse, spor de weekend, prime de vacanță, reduceri la produsele și serviciile companiei noastre, bonusuri și un program flexibil; O echipă prietenoasă, înțelegătoare dar mai ales corectă; Oportunități de dezvoltare profesională și avansare; Oportunitatea de a lucra într-un mediu plin de bucurie și veselie; Posibilitatea de a interacționa și de a influența pozitiv viața copiilor și practic a generației de mâine. Dacă ești o persoană responsabilă, empatică și îți dorești să faci parte dintr-un loc de muncă plin de zâmbete și energie, te invităm să aplici pentru poziția de supraveghetor loc de joacă trimițându-ne CV-ul tău la nr. nostru de telefon de contact. Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem!