Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Iasi Disponibil din: 2021-0-16

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 4

    Angajam Consilieri Imobiliari

    Agenție Imobiliară cu peste 10 ani experienta, angajează Consilieri Imobiliari cu fără experiența. Îți dorești un job cu venituri peste medie?! Aplica acum: atașează un CV și te contactam noi. Candidatul ideal: Permis de conducere cat B. Persoană activă, pozitivă, dinamică, orientată spre rezultat. Bune abilităţi de negociere; Să aibă spirit puternic de echipă; Initierea, mentinerea si dezvoltarea relatiilor cu clientii. Contactarea clientilor si oferirea de consultanta imobiliara acestora. Descrierea jobului: - Salarizare motivanta; - Instruire permanenta in tehnici de vanzare negociere; - Mediu profesionist, mijloace moderne de lucru si publicitate, logistica performanta, baze de date de ultima ora. - Publicitate la tot portofoliul de proprietati, gratuit. - Telefon mobil, masina, birou propriu. - Performanta - este recunoscuta si apreciata corespunzator.

  • Angajez asistent manager

    TRIP'N TOUR SRL angajeaza asistent manager, cod COR 334303.Se ofera cazare, conditii de lucru avantajoase si contract pe perioada nedeterminata.

  • Director economic

    Ești pasionat de cifre și analiză financiară? Ai experiență în coordonarea unei echipe? Atunci această poziție ar putea fi pentru tine! Daca iti doresti sa lucrezi intr-o echipa de profesionisti, intr-un mediu placut si modern, te asteptam, atunci, sa faci parte din echipa noastra. Te invitam sa ne cunoastem in cadrul unui interviu! CANDIDATUL IDEAL Trebuie sa aiba competente si expertize la nivel aprofundat si consolidat in urmatoarele domenii: Managementul prin bugete; Management financiar (raportare, trezorerie, analiza, planificare, investitii); Atitudine proactiva, orientata spre a descoperi si intelege in profunzime organizatiile si regulile lor de functionare; Capacitate de asimilare a cunostintelor noi si deschidere la a transmite mai departe cunostintele sale; Organizat si orientat catre implementarea si respectarea regulilor de organizare interne ale companiei; Puternic si de incredere pentru cei din jur, integru si cu abilitati de lider pentru departamentul sau; Deschis la nou si schimbare si cu abilitati si aptitudini de adaptare; Rezistent la stres si capabil sa prioritizeze astfel incat sa respecte termenele limita impuse; Analitic si orientat spre imbunatatirea continua a proceselor; Integru, cu inalta etica morala, profesionist. CERINTE: Experienta pe un post similar- MINIM 5 ANI: coordonare departament financiar contabil inclusiv controlling; Studii superioare economice finalizate; Contabil autorizat; Expert in analiza financiara si de risc financiar; Cunostinte la zi de legislatie financiar-contabilă, fiscalitate și contabilitate de Gestiune; Cunoasterea limbii engleze; Cunoștințe avansate de operare MS Office (Word, Excel si Power Point); Operarea in sistem NEXUS ERP constituie avantaj; Capacitate de analiză și sinteză, de respectare a termenelor limită, de organizare a locului de muncă și de asimilare, transpunere și adaptare la cerințe de ordin metodologic și operațional instituite prin proceduri și instrucțiuni de lucru derivate din strategia economico-financiară a organizației; Atestat CECCAR de expert Contabil constituie avantaj. ATRIBUTII: Analize economice privind structura veniturilor si cheltuielilor; Verifica activitatea si modalitatea de operarea a personalului aflat in subordine; Verificarea stocurilor de marfa; Tine evidenta incasarilor si platilor; Asigura activitatea de salarizare; Stabileste impozitele de plata si intocmeste declaratiile privind impozitul pe profit; Efectueaza inchiderea conturilor de venituri, cheltuieli, verifica si regleaza balantele de verificare lunare; Asigura determinarea, evidenta si urmarirea datoriilor fata de bugetul statului, bugetele locale, furnizori, salariati; Actualizeaza si verifica zilnic soldurile in lei si in valuta; Efectueaza platile conform termenelor indicate de administrator; Analiza indicatorilor: lichiditate, rentabilitate, viteza de rotatie a stocului; Prezinta Directorului General la fiecare final de luna, sau ori de cate ori este nevoie, in termen util rapoartele si analizele financiar contabile stabilite Participa la analize economice complexe initiate de Directorul General; Face propuneri de componente bugetare (obiective, venituri, cheltuieli, rezultate) pe centre de gestiune. SE OFERA: Pachet salarial motivant; Reale posibilitati de dezvoltare profesionala intr- o echipa interactiva si plina de entuziasm; Mediu de lucru placut. Locatie centrala

  • Angajare Asistent Medical

    Vrei să lucrezi ca Asistent Medical? Ești o persoană pozitivă, disciplinată și empatică față de cei din jur? Te așteptăm în echipa ZenMed! Cerințe: - Studii medicale postliceale sau universitare în domeniu; - Abilități de comunicare, de organizare și planificare, atenție la detalii, empatie, orientare spre nevoile pacientului, atitudine pozitivă, promptitudine în realizarea sarcinilor, seriozitate și responsabilitate, abilități de muncă în echipă, proactivitate, implicare; - Cunoștințe MS Office - nivel mediu; - Limba engleză - nivel mediu. Beneficii: o echipa dinamică, profesionistă, condiții de muncă plăcute, creștere salarială progresivă. CV-ul il puteti trimite la adresa de e-mail: Mai multe detalii puteti gasi pe www.zenmedical.ro sau www.fisamedicalaiasi.ro

  • 4

    Angajare / Colaborare Medic OFTALMOLOG

    Clinica ZenMed din Iasi cauta sa angajeze sau sa colaboreze cu un Medic Oftalmolog disponibil pentru prima parte a zilei in regim part time sau full time. Mai multe detalii la

  • 3

    Reprezentant vânzări

    ANUNȚ DE ANGAJARE: Vanzator D2D - Orange Salut, comunitatea Facebook! Orange caută pasionați de tehnologie și comunicare pentru a se alătura echipei noastre de vânzări D2D (ușă la ușă)! Ce căutăm? Persoane dinamice, cu spirit de inițiativă; Abilități excelente de comunicare și negociere; Experiență anterioară în vânzări sau în domenii similare (constituie un avantaj, dar nu este obligatorie). Ce oferim? Salariu competitiv + bonusuri de performanță; O echipă prietenoasă și un mediu de lucru plăcut; Oportunități de formare și dezvoltare în cadrul unei companii de top. Responsabilități: Abordarea clienților în mod direct. Prezentarea și vânzarea serviciilor și produselor Orange; Menținerea unei baze de date cu clienții și urmărirea feedback-ului acestora. Vrei să fii parte din lumea Orange și să te alături unei echipe tinere și dinamice? Trimite-ne CV-ul tău la [] sau suna la numărul de telefon . Dacă cunoști pe cineva care se potrivește profilului, te rugăm să dai share la acest anunț! #Orange #Job #Vanzari #D2D #AlaturaTeEchipei Misiunea noastră este să conectăm oamenii la ceea ce contează cel mai mult pentru ei. Alătură-te și tu!

  • 3

    ! ! Dacă ești și te vezi făcând parte dintr-o performanță, această poate fi oportunitatea ta pentru o carieră de succes. Ce așteptări poți avea în calitate de la ? - oportunitatea de a evolua într-o în care să te dezvolți și să faci performanță; - flexibilitate în programul de lucru și posibilitatea de a lucra parțial remote; - remunerație care încurajează performanța bazată pe rezultate; - mediu de lucru profesionist, dar prietenos, într-un sediu modern; - formare profesională continuă; Ce așteptăm de la tine în calitate de ? - să fii team-player, orientat către munca în echipă și instruirea practică a cursanților în vederea obținerii permisului de conducere auto, rezolvarea eficientă a tuturor situațiilor neprevăzute ivite în trafic cu elevii; - să ai bune abilități de comunicare și de relaționare cu cursanții; - empatia este o calitate esențială; - să fii aliniat la viziunea de ansamblu și valorile ; - să fii specialist sau dispus să te specializezi în acest domeniu ; - dorință de evoluție profesională pe termen lung. Cum aplici? Dacă te regăsești în descrierea de mai sus și ești dornic să te alături echipei noastre, trimite-ne CV-ul tău la: ; : & ^ ^

  • 1

    Agenti Inbound Assistenza Clienti

    Numero Blu Servizi Partner di NEXI Italia ricerca personale Sei una persona dinamica e comunicativa? Hai esperienza nel settore del contact center? Stai cercando la tua prossima opportunit lavorativa? Allora questa potrebbe essere l'offerta che fa per te! Scopri le i vantaggi che porta un nuovo player nel mercato di call center inbound, con le posizioni aperte di Agenti Inbound Assistenza Clienti, opportunit da non farti sfuggire! Grande apertura on-site di Iasi, con possibilit di lavorare anche Remote dopo il periodo di formazione iniziale. Avrai l'opportunit di entrare a far parte di un'azienda leader nel settore Outsourcing che fornisce servizi e infrastrutture per il pagamento digitale per Banche, Aziende, Istituzioni e Pubblica Amministrazione. Le principali responsabilit saranno rispondere alle chiamate dei clienti, fornire informazioni, assistenza e solutioni. La risorsa ideale Ottime capacit di comunicazione, in grado di lavorare in team. Buona conoscenza dell'ialiano e una solida competenza nell'utilizzo PC; Esperienza pregressa come consulente telefonico; Ottime capacit di apprendimento, alla ricerca di continui miglioramenti; Curiosit e apertura mentale. Cosa prevede l'offerta? Tipologia contrattuale: Inserimento full time o Part time Contratto: a tempo indeterminato con periodo di prova; Stipendio: Fisso mensile + buoni pasto ad un valore di 3400-3700, piu bonus; Orario: 30h o 40h settimanali dal luned al sabato, dalle 9 alle 21.30. Non vediamo l'ora di conoscerti!

  • Operator Call Center - ITALIANA - Municipiul IASI

    Cerinte Aplica daca: Cunosti Limba Italiană avansat - OBLIGATORIU Ai abilități excelente de comunicare și ascultare activă. Experiență anterioară într-un call center sau într-un rol similar constituie un avantaj. Ai abilități de utilizare a computerului. Responsabilitati Realizari Ce anume vei face: Preiei apeluri telefonice primite de la clienți curenti din Italia și răspunzi la întrebările acestora într-un mod profesional și prietenos. Furnizezi suport clienților în legătură cu serviciile companiei. Înregistrezi datele interacțiunilor cu clienții în sistem. Alte informatii Program de lucru: 2 Schimburi Schimbul 1: 10:00 - 18:00 Schimbul 2: 12:00 - 20:00 Vei avea parte de: Salariu atractiv, motivant și competitiv Tichete de masă Abonament medical privat 7Card pentru beneficii de sănătate și wellness Beneficii Bonus de performanta Abonament medical Abonament la sala sport Training-uri Tichete de masa Tichete de vacanta

  • 5

    Manipulant marfa

    Profilco RO, depozit de profile din aluminiu si accesorii angajeaza manipulant marfa. programul este luni-vineri 08:00-17:00

  • 6

    Lucrător-comercial full-time

    - Locație din Palas Mall Iași, angajăm lucrător comercial cu aptitudini de barman ospătar. - Suntem o mică insulă tip cafenea unde servim înghețată, cafele, freshuri etc. - O minimă experiență este necesară, însă primează seriozitatea și dorința de a munci. - Pentru mai multe detalii îmi puteți scrie in privat sau mă puteți contacta telefonic pentru a stabili împreună un interviu . .

  • Caut meseriasi calificati/ necalificati in constructii

    Caut meseriași calificați/necalificați în construcții exterioare și interioare. Pentru mai multe detalii va rog să mă contactați. Lucrările se desfășoară în Iași .Rog seriozitate. Contact Mihai

  • 4

    Angajam lucrator comercial in Iasi

    FMCG Marketing&Distributie Impreuna redefinim performanta in merchandising De 16 ani oferim solutii inovative de merchandising bazate pe următoarele valori: -> Orientarea către angajați -> Excelența în execuție -> Inovație -> Partener de valoare Ce asteptam de la tine? Responsabilitate si seriozitate. Flexibil si spirit de echipă. Minim studii gimnaziale finalizate. Experientă anterioară constituie avantaj, dar nu este obligatorie. Printre atributiile tale: Aprovizionarea rafturilor cu produsele din sortimentatia alocata. Aranjarea produselor la raft. Verificarea preturilor si valabilitatea produselor. Ce oferim: Contract de munca pe perioada nedeterminata. Plata salariului la data stabilita. 21 zile de concediu de odihna pe care le vei efectua intotdeauna. Training la angajare. Dezvoltare profesionala si oportunitati reale de promovare. Suport din partea echipei.

  • 1

    Angajare / Colaborare Medic NEUROLOG

    Clinica ZenMed din Iasi cauta sa angajeze sau sa colaboreze cu un Medic Neurolog disponibil pentru prima parte a zilei in regim part time sau full time. Mai multe detalii la

  • 5

    Sofer autocamion

    Candidatul ideal: - calificari si atestate specifice (cat.C,CE, atestat transport marfa, cartela tahograf); - disponibilitate de a lucra norma intreaga; - personal cu abilitati dezvoltate de comunicare; - serios, disciplinat, implicat; Descrierea jobului: Executie lucrari specifice in santiere de drumuri si poduri; Beneficii: -salariu motivant; -contract de munca pe perioada nedeterminata; -concediu platit; -prime de sarbatori; -activitate asigurata pe toata perioada anului, inclusiv iarna(activitate de deszapezire);

  • 4

    Conducator auto CIFA

    Candidatul ideal: - calificari si atestate specifice - disponibilitate de a lucra norma intreaga - personal cu abilitati dezvoltate de comunicare - serios, disciplinat - cunostinte minime de executie in santiere de drumuri si poduri Descriere job: - executie in santiere de drumuri si poduri

  • 2

    PICTORI (cu studii in domeniu) IASI

    Activitatea se va desfășura în atelierele noastre din Iași, Calea Chișinăului, nr.32 (NU COLABORĂM LA DISTANȚĂ) CERINȚĂ OBLIGATORIE - Studii liceale sau universitare de specialitate - arte plastice, decorative si design; artă sacră (patrimoniu) OFERIM: - asiguram instruirea necesara - nu solicitam experienta, - posibilitatea de dezvoltare si perfectionare a aptitudinilor artistice, -posibilitatea de crestere a salariului, in functie de viteza de executie si calitatea lucrarilor, - activitatea se desfasoara la masa de lucru, in conditii optime de temperatura, lumina, fara zgomot, - program de lucru fix, de luni-vineri, de la ora 7.00 la ora 15.30, -contract individual de munca, incheiat pe perioada nedeterminata, - postul nu presupune deplasari DESCRIERE JOB: - realizarea lucrarilor de PICTURA, dupa o imagine color - exemple gasiti pe pagina noastra web. Detalii despre companie si activitatea noastra, puteti afla accesand pagina web: www.artgeorgies.com Asteptam CV pe acest site.

  • 23

    Muncitor necalificat - taiat sticla cu diamantul

    Angajam personal pentru TAIAT STICLA cu diamantul, pentru confectionarea vitraliilor. Munca este manuala. OFERIM: - meseria se invata la locul de munca; - conditii de lucru optime: se lucreaza in atelier, temperatura optima, se lucreaza atat in picioare, cat si pe scaun; - program fix, de luni pana vineri: 7.00-15.30 ; - posibilitatea de crestere a salariului, in functie de viteza de executie si calitatea lucrarilor. CERINTE: - scoala profesionala sau liceu, - indemanare, - rabdare in lucru. DESCRIEREA JOB-ului: - taie sticla cu diamantul, conform unui sablon (se suprapune bucata de sticla peste desen si se taie cu diamantul dupa contur) Firma Mozaic Vitralii se afla in Zona Industriala Detalii despre companie si despre specificul activitatii noastre, puteti afla aici: www.artgeorgies.ro NU ANGAJAM ELEVI SAU STUDENTI! Asteptam CV pe acest site.

Salvează căutarea