Anunțuri
Locuri de munca Iasi Disponibil din: 2021-01-01-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Societate comerciala angajeaza personal curatenie pentru scari de bloc Program de lucru L V Se ofera salariul motivant Detalii la
-
Promovat
Locuri de munca in Spania la cules de CAPSUNI, AFINE si ZMEURA in zona Huelva. Angajam personal DOAR FEMEI si CUPLURI. Plecarile sunt URGENTE. NU SE PLATESTE COMISION ! Se ofera 55,12 euro brut zi, iar orele suplimentare se platesc separat. Programul de lucru : 7 ore zi din care jumatate de ora pauza. Se asigura transport si CAZAREA ESTE GRATUITA. Transportul este asigurat de angajator si efectuat de firma Tabita Tour. Contractul de munca este intre 4-5 luni si se realizeaza direct cu angajatorul spaniol. Persoanele interesate de oferta noastra, ne pot contacta pentru informatii suplimentare si inscrieri la numarul de telefon din anunt (DOAR INTRE ORELE 09:00-17:00 de LUNI pana VINERI ) .
-
Promovat
Angajam barbat pentru curatenie in fabrica , zona Remat sos. iasi Tomesti , 8 h zi , de luni pana vineri, in 2 schimburi .Sarcini principale : de maturat culoare , evacuat gunoi, curatenie la containere gunoi , de spalta cu masina alei , alte activitati de curatenie locale . Se asigura salariu lunar +tichete de masa + decontare transport in Iasi .Relatii la tel. , intre orele 9.00-17.00
-
Promovat
Compania CRIANCEZ este distribuitor de materiale de curatenie, consumabile si echipamente de curatenie . Cautam un coleg la depozitul companiei din Holboca, jud. Iasi, care sa ne ajute la : - incarcarea descarcarea marfurilor - aranjarea marfurilor in depozit in functie de categorii - curatenie prin depozit - participare la inventar Program - 09-17 Oferim : - primele 3 luni de acomodare salar 2500 lei net + bonuri de masa ( 20 lei zi), dupa care se renegociaza salariul net - apa, cafea - prime de sarbatori Solicitam seriozitate! Persoanele interesate pot trimite CV-ul la adresa de mail : sau ne pot vizita la adresa : Holboca, str. Firmelor nr. 22-24, Iasi. Relatii la telefon
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Grupul de firme Termocolor si Pravalia de Ferestre cauta colegi noi pentru pozitiile de Vopsitor, Lacatus, Montator Tamplarie si Personal Necalificat Cerinte: Studii medii finalizate. Diplomă de calificare profesională pentru pozitiile ce necesita aceasta certificare Seriozitate Capacitatea fizică de a răspunde la efort Capacitatea de rezolvare a unor sarcini suplimentare Desfăşurarea activităţii în condiţiile şi riscurile specificate în fişa postului (ex. lucru la înălţime, în zone cu circulaţie, în apropierea tensiunii) Disciplina în cadrul programului de lucru Vopsitor (Operator vopsire) Daca esti un vopsitor cu experiență în câmp electrostatic, indeplinesti conditiile de mai sus si ai abilități excelente în vopsirea cu pulberi și o atenție deosebită pentru detalii, te așteptăm să te alături nouă. Lacatus Pentru aceasta pozitie se solicita obligatoriu bune cunoștințe in interpretarea desenelor tehnice si experiență minima de 2 ani pe un post similar. Montator Tamplarie Noi lucram exclusiv cu aluminiu, asadar ne dorim pe cineva familiarizat cu acest material. Si pentru aceasta pozitie se solicita obligatoriu bune cunoștințe in interpretarea desenelor tehnice si experiență minima de 2 ani pe un post similar. Personal Necalificat Ne dorim o persoana dornica sa invete lucruri noi, cu bune abilitati practice. Programul de lucru este de luni până vineri, 08:00 - 16:30, iar sediul firmei se afla in Iasi, Blvd. Potiers, nr. 14, langa Siraj. Oferim un mediu de lucru plăcut, zile libere legale, loc de muncă stabil. Hai in echipa noastra!
-
Restaurant cu specific indian angajeaza in regim de urgenta Asistent Manager care sa coordoneze relatia cu livratorii, furnizorii, angajatii.Se solicita cunostinte de operare casa de marcat, program gestiune, introducere NIR-uri.Se ofera contract full time, salariu avantajos si bonusuri de performanta.
-
Postul presupune activităti de proiectare structurala, întocmire a documentatiei tehnice, proiect tehnic, detalii de executie, devize, antemăsurători în domeniul proiectării constructiilor civile, industriale si agricole. Cerinte: Absolvent al Facultatii de Constructii Civile, Industriale si Agricole; Experienta în domeniu este o cerinta obligatorie, Cunostinte de utilizare a programelor de proiectare si desen tip autocad, revit, etabs, sap etc. prezinta un avantaj; Abilităti si aptitudini necesare: Capacitatea de a lucra organizat cu termene limită; Seriozitate, orientarea spre rezultate si dorinta de perfectionare în domeniul proiectării; Abilităti de comunicare si organizare; Spirit de echipă, Salariu minim 4000 lei. Negociabil. Daca sunteti interesat sa va alaturati echipei noastre, asteptam un cv la adresa de email element.design.iasi gmail.com
-
Angajam personal pentru montaj schela metalica la Timisoara si zona de Vest pana la 50 persoane. Salar atractiv! Oferim cazare.
-
Sc.constructii angajam muncitori calificati si necalificati,salarizare motivanta,oferim cazare ,bonuri de masa si bonificatii lunare. Putem colabora si cu echipe cu plata la mp
-
Anunț de Angajare: Vânzător Vânzătoare - Magazin Mixt în Eforie Nord Eforie Sud Dorim să adăugăm oameni pasionați și dedicați echipei noastre! SEZONIERI LITORAL. Suntem în căutarea unor tineri dinamici și motivați, cu vârsta între 16 și 30 de ani, pentru a se alătura echipei noastre în calitate de vânzători vânzătoare. În această poziție, veți avea oportunitatea de a lucra într-un mediu plin de energie, oferind servicii excelente clienților noștri într-un magazin mixt deschis non-stop. Cerințe: * Entuziasm și dorință de a învăța și de a se dezvolta în domeniul comerțului * Disponibilitatea de a lucra în ture de 12 ore, într-un program non-stop ( ture de 12 ore zilnic ) liber prin rotație odată ce avem toată echipa * Capacitatea de a lucra în echipă și de a oferi o experiență plăcută clienților * Atitudine pozitivă și orientare către rezolvarea problemelor Beneficii: * Salariu atractiv de 2500 lei lunar ( prima luna ) - apoi 2800 lei lunar * Contract de muncă în conformitate cu legislația în vigoare * Oportunitatea de a lucra într-un mediu dinamic și prietenos, cu posibilități de dezvoltare personală și profesională * Cazare oferită pentru cei care vin din alte orașe * Angajament față de seriozitate și profesionalism Cum să aplici: Dacă te regăsești în aceste cerințe și ești interesat ă să faci parte din echipa noastră, te rugăm sa ne contactezi prin wats up la numărul afișat. Alătură-te echipei noastre și fii parte dintr-o experiență de lucru plină de satisfacții și oportunități de creștere profesională! PENTRU MAI MULTE DETALII - LASATI UN MESAJ PE WATS UP LA NUMARUL DE MAI SUS DIN POZA. * vârstă * de unde ești * daca ai mai lucrat sau nu pe litoral * o poza reală cu tine sa vad exact cu cine vorbesc
-
sc angajez 2 vanzatoare magazin alimentar str.Sararie nr.118 programul de functionare al magazinului este de luni - sambata se lucreaza in doua ture de luni - vineri tura 1 de la 7:00 - 15:00 tura 2 de la 12:00 - 20:00 sambata se lucreaza de la 08:00 - 15:00 duminica este inchis Se cauta persoane dornice de munca . Oferim conditii de munca foarte bune. Cerem si oferim seriozitate. Pentru detalii sunati la nr.
-
SC DACPETROL SRL, angajeaza soferi categ. C+E ( experienta min 5 ani) pentru transporturile de marfuri perisabile (frigorifice) ContactDacu ConstantinDacu Radu
-
SC DACPETROL SRL angajeaza sofer profesionist cu experienta, categoria C+E, cartela tahograf pentru transport frigorific intern+international
-
Recrutăm pentru clientul nostru, companie cu experiență de peste 25 de ani, specializată în furnizarea și prelucrarea de produse destinate industriei de constructii, rolul de Economist Locație: Iași Nr. poziții vacante: 1 Nivel experiență: Începător Mediu Avansat Mod de lucru: la sediul companiei Pregatirea necesară postului: - studii superioare finalizate; - experiență de minim un an în domeniul relațiilor cu clienții (atât persoane juridice, cât și fizice); - experiență de lucru cu sistemele ERP, preferabil Nexus ERP sau echivalent; - cunoștințe de bază în domeniul financiar - contabil pentru a înțelege procesele de facturare, încasări și plăți; - abilități solide în utilizarea pachetului Microsoft Office; - bune abilități de comunicare verbală și scrisă, inclusiv capacitatea de a comunica eficient cu clienții și colegii; - capacitate de analiză a nevoilor și cerințelor clienților și de a propune soluții; - abilități de organizare si prioritizare a activitatilor. Atentie la detalii și capacitate de sinteză a informației; - capacitate de negociere și rezolvare a problemelor; - orientare către obținerea rezultatelor; - capacitate de adaptare la un mediu de lucru dinamic și la situații noi și neprevăzute; - gândire pozitivă și motivație pentru atingerea obiectivelor. Responsabilități: - promovează imaginea companiei în relația cu clienții; - verifică corespondența comercială de pe email, urmărește statusul comenzilor deja plasate; - menține relații solide cu clienții prin comunicare eficientă și oferirea de soluții personalizate; - elaborează oferte competitive în concordanță cu nevoile și cerințele clienților; - prezintă și negociază ofertele companiei într-un mod profesionist și persuasiv; - gestionează procesul de facturare și colectare a plăților în conformitate cu termenii și condițiile contractuale; - monitorizează și administrează tranzacțiile financiare și contractuale pentru a asigura respectarea termenilor stabilite; - asigură predarea în termen legal a documentației financiar-contabile la biroul de contabilitate pentru întocmirea balanțelor și bilanțului contabil; - întocmește NIR-uri și documentele de plată în conformitate cu procedurile contabile și fiscale; - menține evidența casieriei și urmărește încasările și plățile înregistrate; - verifică și actualizează disponibilitatea stocurilor din depozit pentru a răspunde cererilor clienților în mod prompt și eficient; - monitorizează progresul executării comenzilor din producție, asigurându-se că acestea sunt realizate în conformitate cu termenul stabilit și cerințele specificate de clienți. Beneficii: - pachet salarial constituit din venit fix și sporuri; - contract de muncă pe o perioadă nedeterminată; - tichete de masă; - training-uri specifice activității; - posibilitatea dezvoltării unei cariere de succes în domeniu. Dacă dorești să activezi în cadrul unei companii care se află în plină ascensiune la nivel național, te invitam să ne trimiti CV-ul actualizat la adresa de e-mail: Train2Perform este o companie specializată în furnizarea de servicii profesioniste în domeniul Resurselor Umane. Echipa noastră oferă partenerilor de business soluții personalizate pentru optimizarea relațiilor interumane, acoperind următoarele domenii: recrutare și selecție de personal, training, consultanță și management al resurselor umane. Pentru mai multe informatii despre companie si serviciile pe care le oferim, va rugam sa consultati www.train2perform.ro
-
Te consideri o persoană empatică, ordonată și cu dorința de a-și duce treaba până la capăt? HR Design recrutează pentru clientul său - o companie reprezentativă din industria retail, cu magazine de vânzare de produse premium - un Specialist Relații Clienți - Magazin Produse Premium, în Iași! Pentru a-ți desfășura activitatea, e important: *să îți pese de oameni și să îți dorești să îi servești cât mai bine în funcție de nevoile lor *să te preocupe atingerea rezultatelor în munca pe care o faci *să îți placă să înveți informații specifice și să aplici feedback-ul pe care îl primești *să respecți procedurile de lucru *să poți face față unor situații cu care te-ai mai întâlnit, dar și cu altele noi, diferite *să ai cunoștințe de operare pe calculator și de limba engleză la nivel mediu Dacă ești absolvent de studii medii (diploma de Bacalaureat) și ai experiență anterioară în domeniul vânzărilor și relații cu clienții, reprezintă un avantaj. Iată, în mod concret ce vei reuși să faci: 1. Asculți empatic și adresezi întrebări, astfel încât să propui produsele potrivite pentru nevoile lor, menținând o comunicare permanentă cu clienții din magazin 2. Ghidezi clienții către produsele căutate, la raft și faci recomandări pe baza sortimentelor existente 3. Gestionezi activitatea de la casa de marcat 4. Aprovizionezi rafturile cu produsele necesare, verificând termenul de valabilitate al acestora 5. Participi la activitatea de inventar a magazinului și oferi suport colegilor, atunci când este necesar 6. Participi la trainingurile interne ale companiei pentru înțelegerea produselor oferite către clienți (produse din gama premium: băuturi alcoolice, ciocolată, cafea, ceai, produse bio etc.) Programul de lucru este de 40 ore/săptămână repartizat în ture de Luni până Sâmbătă, în magazinul aflat în Iași, zona Piața Unirii. Dacă nu mai stai pe gânduri, ne poți transmite CV-ul tău pe adresa de email pentru a intra în procesul de selecție. Pentru mai multe informații despre prelucrarea datelor personale în cadrul procesului de recrutare, vă rugăm să consultați informarea disponibilă pe site-ul nostru la adresa: https://www.hrdesignconsulting.ro/gdpr/informare-prelucrare-date-pentru-recrutare-personal/
-
Te consideri o persoană organizată, disciplinată și îți place să duci lucrurile la bun sfârșit? HR Design recrutează pentru clientul său - o companie reprezentativă, cu magazine de vânzare de produse premium și de consum general un Gestionar Marfă în Iași! Pentru a-ți desfășura activitatea, e important: *să rezolvi probleme și să previi apariția lor *să lucrezi cu informații specifice și să aplici feedback-ul pe care îl primești *să respecți procedurile de lucru *să poți face față unor situații cu care te-ai mai întâlnit, dar și cu altele noi, diferite *să ai cunoștințe de operare pe calculator și de limba engleză la nivel de bază Experiența anterioară în gestionarea mărfurilor în domeniul retail (FMCG), constituie un avantaj. Iată, în mod concret ce vei reuși să faci: 1. Te ocupi de încărcarea și descărcarea mărfurilor livrate în magazin 2. Așezi marfa pe raft conform cerințelor coordonatorului de magazin și a standardelor în domeniu 3. Te asiguri că produsele expuse nu au ambalaje deteriorate sau nu sunt expirate 4. Organizezi stocul de marfă în depozitul magazinului și efectuezi inventarul periodic (lunar și ad-hoc) 5. Ambalezi produsele care sunt apoi livrate către clienți 6. Asiguri necesarul de cutii, pungi etc. pentru ambalare și livrare către clienți 7. Pregătești pachetele coletele pentru livrările provenite din comenzile online 8. Deservești în paralel cele două locații ale magazinului (Nicolina și Centru) Programul de lucru este de 40 ore săptămână, în magazinele aflate în Iași, într-un mediu de lucru plăcut, optim pentru atingerea performanței. Dacă nu mai stai pe gânduri, ne poți transmite CV-ul tău pe adresa de email pentru a intra în procesul de selecție.
-
Transport marfa, mobila, materiale de construcții, mutări, etc pe toată raza județului Iasi. Dubă supra inăltată Prețuri avantajoase Pe tru mai multe detalii sunați la Nr de telefon
-
IFN - punct de lucru Tatarasi - Dispecer, angajeaza casier Cerinte: - studii medii; - cunostinte minime operare PC; - abilitati de comunicare; - atentie la detalii. Responsabilitati: - operatiuni de incasari si plati; - introducerea chitantelor in sistemul operational; - intocmirea zilnica a raportului de casa; - arhivarea documentelor. Beneficii: - salariu fix - acordat la timp; - tichete de masa; - contract perioada nedeterminata; - posibilitati de dezvoltare. Pentru mai multe informatii, nu ezitati sa imi scrieti in privat. Program de lucru: L-V: 9-18
-
-
SC Proinvest Group SRL, angajeaza: -Responsabil mediu- 1 post -Responsabil achizitii- 1 post - Operatori masini speciale- 20 posturi Salariul se negociaza in functie de calificare si experienta profesionala. Program de lucru: Luni- Vineri Contract de munca incheiat pe perioada nedeterminata Pentru informatii suplimentare ne puteti contacta la nr de telefon afisat, de luni pana vineri in intervalul orar 8.00- 17.00
-
Clinica ZenMed din Iasi cauta sa angajeze sau sa colaboreze cu un Medic PSIHIATRU disponibil pentru prima parte a zilei in regim part time sau full time. Mai multe detalii la
-
Clinica ZenMed din Iasi cauta sa angajeze sau sa colaboreze cu un Medic Oftalmolog disponibil pentru prima parte a zilei in regim part time sau full time. Mai multe detalii la
-
Vrei să lucrezi ca Biolog / Chimist / Biochimist? Vino în echipa ZenMed! Cerințe: - Studii de specialitate; - Abilități de comunicare, de organizare și planificare, atenție la detalii, empatie, orientare spre nevoile pacientului, atitudine pozitivă, promptitudine în realizarea sarcinilor, seriozitate și responsabilitate, abilități de muncă în echipă, proactivitate, implicare; - Cunoștințe MS Office - nivel mediu; Beneficii: o echipa dinamică, profesionistă, condiții de muncă plăcute, crestere salariala progresiva. CV-ul il puteti trimite la adresa de e-mail:
-
Inovalabel angajeaza ajutor masinist. Scopul general al postului îl constituie pregătirea mașinii de tipar. Principalele atribuții: - Pregătește mașina de tipar pentru tipărirea comenzilor - Execută curățarea spălarea plăcilor de tipar - Execută reglajele necesare sub supravegherea și la solicitarea tipografului - Realizează operații de întreținere a utilajelor Cerințe: - Studii medii (minim 10 clase), preferabil școală profesională în domeniul tehnic - Rezistență la lucru în poziţie verticală perioade îndelungate - Diferenţiere a culorilor - Seriozitate - Dorința de a învăța - Aptitudini pentru lucrul în echipă - Atenție la detalii - Disponibilitate pentru lucrul în 3 schimburi - Experiența în domeniul tipografiei reprezintă un avantaj Oferim pachet salarial atractiv, tichete de masa, decontarea transportului, decontare de servicii de optica medicala.