Anunțuri
Locuri de munca Iasi-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Salutare. Pentru cine este interesat de un loc de munca în Germania ca și șofer pe autobuz. Se caută șoferi în zona Rheinland-Pfalz. Detalii: Se oferă pe oră: 18.40 Și ca sporuri în felul următor, 25% spor de noapte, 50% spor de duminică. Se lucrează cu contract, nu este neapărat să fii vorbitor de limba germană.
-
Promovat
în cadrul magazinului Kaufland din Iași, Str. Aurel Vlaicu, nr. 54A Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4100 lei brut (pentru un program de lucru de full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
SC BLUE ACQUA MARINE SRL, IASI Angajeaza pe prioada nedeterminata : MUNCITOR IN SERVICII PT CURATENIE -MENTENANTA RESTAURANT, SPALATOR DE VASE SI OSPATAR CU EXPERIENTA SI PREPARATOR FAST-FOOD Pentru detalii sunati la - (manager ) Cosmin
-
Promovat
Firma specializata in servicii de curatenie angajam operator curatenie pentru farmacii din urmatoarele categorii: persoane pensionare persoane pensionare cu handicap persoane care lucreaza la alt angajator Program 4-6h de luni pana vineri Se lucreaza cu contract de munca Va rugam, sunati doar daca va incadrati in categoriile mentionate
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Ai o diploma de BAC si vrei sa muncesti? Part-time sau Full-time? FARA zi de Luni...Fara SEF...Fara program...Fara desteptator...Vino in echipa noastra! Invata sa lucrezi si sa castigi in ritmul tau!!! Te invit sa aplici pentru o pozitie de Broker debutant in Compania Destine Broker de Asigurare-Reasigurare. Castiguri atractive din comisioane.
-
Societate de construcții angajează dulgheri, fierari și zidari. Plata se face la două săptămâni.
-
Angajez asistenta medicala in cadrul unui cabinet de medicina de familie.
-
Societate autorizată ARR, cu trei ani de experiență, angajează șoferi cu atestat transport persoane și MAȘINĂ PROPRIE pentru colaborare UBER ȘI BOLT! Activitatea flotei se desfășoară în Iași. Parteneriatul se face EXCLUSIV prin: Contract de muncă (part time de 4 6 ore SAU full time de 8 ore) Contract de colaborare între SRL și PFA Ce condiții trebuie să îndeplinească automobilul colaboratorului pentru a începe activitatea pe Uber Bolt Mașină cu anul minim de fabricație 2011 Mașina trebuie să aibă 4 portiere Aer condiționat funcțional Ce acte solicităm Buletin Vârsta minimă 21 ani Permis de conducere categoria B minim 2 ani vechime Cazier auto pe ultimul an Cazier judiciar Atestat transport persoane în regim de închiriere ITP valabil Talonul mașinii Asigurarea RCA valabilă Adeverință de la medicul de familie (apt de lucru) Condițiile de lucru: Compania percepe comision între 6 și 10% din veniturile nete săptămânale în funcție de încasările tale. 6% dacă încasările tale depășesc 2600 lei sapt 8% intre 1700-2600 lei 10% sub 1700 lei sapt Program flexibil Plata săptămânală în fiecare zi de Luni cash sau card. Ce oferim noi: Obținerea rapidă a documentelor necesare (contract de comodat, copie conformă și ecusoane) + casa de marcat, asigurare persoane și bagaje. Suport pentru obtinerea atestatului de șofer Suport tehnic și asistența necesară în desfășurarea activității Serviciul de contabilitate Consultanță în activarea aplicației BONUSUL de colantare al mașinii personale va rămâne în totalitate la colaborator Vă stam la dispoziție telefonic pentru orice detalii. Ne puteți găsi și pe Whatsapp la același număr de telefon. Acceseaza boltiasi.ro
-
Recrutăm pentru clientul nostru, companie cu experiență de peste 25 de ani, specializată în furnizarea și prelucrarea de produse destinate industriei de constructii, rolul de Economist Locație: Iași Nr. poziții vacante: 1 Nivel experiență: Începător Mediu Avansat Mod de lucru: la sediul companiei Pregatirea necesară postului: - studii superioare finalizate; - experiență de minim un an în domeniul relațiilor cu clienții (atât persoane juridice, cât și fizice); - experiență de lucru cu sistemele ERP, preferabil Nexus ERP sau echivalent; - cunoștințe de bază în domeniul financiar - contabil pentru a înțelege procesele de facturare, încasări și plăți; - abilități solide în utilizarea pachetului Microsoft Office; - bune abilități de comunicare verbală și scrisă, inclusiv capacitatea de a comunica eficient cu clienții și colegii; - capacitate de analiză a nevoilor și cerințelor clienților și de a propune soluții; - abilități de organizare si prioritizare a activitatilor. Atentie la detalii și capacitate de sinteză a informației; - capacitate de negociere și rezolvare a problemelor; - orientare către obținerea rezultatelor; - capacitate de adaptare la un mediu de lucru dinamic și la situații noi și neprevăzute; - gândire pozitivă și motivație pentru atingerea obiectivelor. Responsabilități: - promovează imaginea companiei în relația cu clienții; - verifică corespondența comercială de pe email, urmărește statusul comenzilor deja plasate; - menține relații solide cu clienții prin comunicare eficientă și oferirea de soluții personalizate; - elaborează oferte competitive în concordanță cu nevoile și cerințele clienților; - prezintă și negociază ofertele companiei într-un mod profesionist și persuasiv; - gestionează procesul de facturare și colectare a plăților în conformitate cu termenii și condițiile contractuale; - monitorizează și administrează tranzacțiile financiare și contractuale pentru a asigura respectarea termenilor stabilite; - asigură predarea în termen legal a documentației financiar-contabile la biroul de contabilitate pentru întocmirea balanțelor și bilanțului contabil; - întocmește NIR-uri și documentele de plată în conformitate cu procedurile contabile și fiscale; - menține evidența casieriei și urmărește încasările și plățile înregistrate; - verifică și actualizează disponibilitatea stocurilor din depozit pentru a răspunde cererilor clienților în mod prompt și eficient; - monitorizează progresul executării comenzilor din producție, asigurându-se că acestea sunt realizate în conformitate cu termenul stabilit și cerințele specificate de clienți. Beneficii: - pachet salarial constituit din venit fix și sporuri; - contract de muncă pe o perioadă nedeterminată; - tichete de masă; - training-uri specifice activității; - posibilitatea dezvoltării unei cariere de succes în domeniu. Dacă dorești să activezi în cadrul unei companii care se află în plină ascensiune la nivel național, te invitam să ne trimiti CV-ul actualizat la adresa de e-mail: Train2Perform este o companie specializată în furnizarea de servicii profesioniste în domeniul Resurselor Umane. Echipa noastră oferă partenerilor de business soluții personalizate pentru optimizarea relațiilor interumane, acoperind următoarele domenii: recrutare și selecție de personal, training, consultanță și management al resurselor umane. Pentru mai multe informatii despre companie si serviciile pe care le oferim, va rugam sa consultati www.train2perform.ro
-
Promovat
Angajăm lucrător comecial(fete), în Complex Comercial Siraj , cu vârsta cuprinsă între 18-35 ani . Program de lucru : L-V = 7:30-16:30 S= 7:30-14:30 Salar : 3000 lei Detalii la telefon .
-
Caut o menajera pentru servicii de menaj curatenie, spalat, calcat, la casa 4 camere in Iasi Jobul oferit este part-time, program flexibil, permanent si stabil!! Program part-time flexibil la mica intelegere!! Ii decontez complet, separat, saptamanal sau lunar transportul, in afara de salariu!! Ofer si postul de menajera interna pentru persoane ce vin din alte judete sau carora le convine mai mult ca interne, cu cazare asigurată la mine! Catalin
-
Caut o femeie de servici pentru menaj la casa, servicii de curatenie, spalat, sters praful, calcat, si uneori prepararea pranzului. Program part-time flexibill la mica intelegere, 2-3 zile pe saptamana!! Ofer si postul de menajera interna pentru persoane ce vin din alte judete sau carora le convine mai mult ca interne, cu cazare asigurată la mine! Decontare imediată, pentru alte servicii in comisioane în plus! Salariu foarte convenabil!!
-
Caut să angajez o femeie pentru menaj la casa, servicii de curatenie, spalat, sters praful, calcat. Program part-time flexibill la mica intelegere, 2-3 zile pe saptamana pentru inceput!! Candidata la post poate locui in Iasi sau in imprejurimi! Ofer si postul de menajera interna pentru persoane ce vin din alte judete sau carora le convine mai mult ca interne, cu cazare asigurată la mine! Salariu foarte convenabil si multe avantaje oferite !!
-
Montessori School of Iași - angajează asistent medical generalist Program full-time. Asistent medical generalist, cu aviz de libera practica experiență în domeniu de cel putin un an. Candidatul ideal: absolventă Școală postliceală sau Facultate; cunoștințe medicale; experiență în domeniu; persoană calmă, empatică, dispusă să relaționeze cu copiii și cadrele didactice; Atributii: să efectueze triajul zilnic al copilului; să acorde asistenţă medicală în funcţie de nevoile copilului; să răspundă de calitatea actului medical şi de procesul de îngrijire al preşcolarilor; să-şi asume responsabilitatea acţiunii în cadrul urgenţelor; să comunice cu restul echipei şi cu familiile copiilor; să acorde primul ajutor în sistem de urgenţă; suport pentru educatori la clasă, la nevoie, dar și la restul sarcinilor zilnice. Persoanele interesate sunt rugate să atașeze un CV acestui anunț.
-
Caut job ca bona in Iasi pentru copii cu varsta începând de la 3 ani.Am experienta ca bona, am lucrat 2 ani ca educatoare. Îmi plac copiii, pot sa am grijă de tot ce tine de îngrijirea și educația lor,doresc să colaborez cu părinții, ofer și rog seriozitate,pot face diverse activități cu copiii. Telefon: .
-
Angajam pe perioada nedeterminata personal vorbitor de limba italiana, pe activitate de Call Center Inbound Relatii Clienți, pentru un important partener din Italia din domeniul Telecomunicatiilor. Se lucreaza doar din sediul din BACAU in ture de 8 ore, intr-un mediu de lucru placut, optim pentru atingerea obiectivelor prestabilite si a parametrilor de performanta. Cautam persoane ambitioase, perseverente, motivate care isi doresc respect si stabilitate la locul de munca, crestere profesionala si salariala dar si un mediu de lucru la care sa revina din weekend in fiecare luni, cu drag! Cerinte: - abilitati excelente de comunicare verbala si scrisa in limba italiana, cel putin la nivel B2; - persoane ambitioase, competitive, muncitoare; - persoane pozitive, calme, rabdatoare; - cunostinte medii de utilizare PC, rapiditate in tastare, multitasking, orientare spre detalii; - disponibile pentru lucru in ture; - experienta anterioara pe activitati de Back Office sau Call Center in limba italiana, constituie un avantaj. Responsabilitati: - gestionarea solicitarilor de informatii din partea clientilor; - oferirea de solutii adaptate in conformitate cu procedurile companiei si nevoile clientilor; - respectarea timpului alocat fiecarei proceduri in parte; - respectarea standardelor de calitate ale companiei in raportul cu clientii sai. Beneficii: - mediu profesionist de lucru, colegi simpatici; - program de lucru flexibil, full time si part time; - contract de munca pe perioada nedeterminata, conditii de munca stabile; - oportunitati de crestere personala si profesionala intr-o companie care intelege respectul pentru angajati; - pachet salarial de baza, in functie de experienta, compus din salariu fix plus tichete de masa, plus bonusuri de performanta si alte premii, cu posibilitatea de evaluare si marire salariala in cel mai scurt timp, in functie de rezultate; - training initial direct cu partenerul, sesiuni de training ulterioare de refresh si suport continuu; - oportunitatea de a lucra intr-o echipa unita, profesionista, relaxata; - teambuilding-uri (de 2-3 ori pe an). Ne place sa lucram impreuna dar si sa ne distram ori de cate ori avem ocazia!
-
Descriere Cautam persoana responsabila, serioasa, dispusa la efort fizic pentru depozit de covoare. - Program de lucru: Luni-vineri, de la 08.00-17.00( cu 1 ora pauza de masa). Sambata, Duminica si sarbatori legale -liber Atributii: -Manipularea covoarelor in depozit; -Incarcarea si descarcarea masinilor cu marfa(covoare); Beneficii: - decontare transport, tichete de masa De ziua ta de nastere sarbatoresti in familie, pentru ca noi iti dam o zi libera platita.
-
Te consideri o persoană empatică, ordonată și cu dorința de a-și duce treaba până la capăt? HR Design recrutează pentru clientul său - o companie reprezentativă din industria retail, cu magazine de vânzare de produse premium - un Specialist Relații Clienți - Magazin Produse Premium, în Iași! Pentru a-ți desfășura activitatea, e important: *să îți pese de oameni și să îți dorești să îi servești cât mai bine în funcție de nevoile lor *să te preocupe atingerea rezultatelor în munca pe care o faci *să îți placă să înveți informații specifice și să aplici feedback-ul pe care îl primești *să respecți procedurile de lucru *să poți face față unor situații cu care te-ai mai întâlnit, dar și cu altele noi, diferite *să ai cunoștințe de operare pe calculator și de limba engleză la nivel mediu Dacă ești absolvent de studii medii (diploma de Bacalaureat) și ai experiență anterioară în domeniul vânzărilor și relații cu clienții, reprezintă un avantaj. Iată, în mod concret ce vei reuși să faci: 1. Asculți empatic și adresezi întrebări, astfel încât să propui produsele potrivite pentru nevoile lor, menținând o comunicare permanentă cu clienții din magazin 2. Ghidezi clienții către produsele căutate, la raft și faci recomandări pe baza sortimentelor existente 3. Gestionezi activitatea de la casa de marcat 4. Aprovizionezi rafturile cu produsele necesare, verificând termenul de valabilitate al acestora 5. Participi la activitatea de inventar a magazinului și oferi suport colegilor, atunci când este necesar 6. Participi la trainingurile interne ale companiei pentru înțelegerea produselor oferite către clienți (produse din gama premium: băuturi alcoolice, ciocolată, cafea, ceai, produse bio etc.) Programul de lucru este de 40 ore/săptămână repartizat în ture de Luni până Sâmbătă, în magazinul aflat în Iași, zona Piața Unirii. Dacă nu mai stai pe gânduri, ne poți transmite CV-ul tău pe adresa de email pentru a intra în procesul de selecție. Pentru mai multe informații despre prelucrarea datelor personale în cadrul procesului de recrutare, vă rugăm să consultați informarea disponibilă pe site-ul nostru la adresa: https://www.hrdesignconsulting.ro/gdpr/informare-prelucrare-date-pentru-recrutare-personal/
-
Te consideri o persoană organizată, disciplinată și îți place să duci lucrurile la bun sfârșit? HR Design recrutează pentru clientul său - o companie reprezentativă, cu magazine de vânzare de produse premium și de consum general un Gestionar Marfă în Iași! Pentru a-ți desfășura activitatea, e important: *să rezolvi probleme și să previi apariția lor *să lucrezi cu informații specifice și să aplici feedback-ul pe care îl primești *să respecți procedurile de lucru *să poți face față unor situații cu care te-ai mai întâlnit, dar și cu altele noi, diferite *să ai cunoștințe de operare pe calculator și de limba engleză la nivel de bază Experiența anterioară în gestionarea mărfurilor în domeniul retail (FMCG), constituie un avantaj. Iată, în mod concret ce vei reuși să faci: 1. Te ocupi de încărcarea și descărcarea mărfurilor livrate în magazin 2. Așezi marfa pe raft conform cerințelor coordonatorului de magazin și a standardelor în domeniu 3. Te asiguri că produsele expuse nu au ambalaje deteriorate sau nu sunt expirate 4. Organizezi stocul de marfă în depozitul magazinului și efectuezi inventarul periodic (lunar și ad-hoc) 5. Ambalezi produsele care sunt apoi livrate către clienți 6. Asiguri necesarul de cutii, pungi etc. pentru ambalare și livrare către clienți 7. Pregătești pachetele coletele pentru livrările provenite din comenzile online 8. Deservești în paralel cele două locații ale magazinului (Nicolina și Centru) Programul de lucru este de 40 ore săptămână, în magazinele aflate în Iași, într-un mediu de lucru plăcut, optim pentru atingerea performanței. Dacă nu mai stai pe gânduri, ne poți transmite CV-ul tău pe adresa de email pentru a intra în procesul de selecție.
-
Agentia As-Gastro-Consult cauta personal cu experienta in gelaterie la bar (preparare cafea, cupe de inghetata...) , experienta la laborator ,precum si experienta ca si ospatar varsta intre 25-40 ani, cunoscatoare de limba germana sau italiana la nivel mediu-conversational, se ofera cazare si masa iar salariul de pornire este cuprins intre 1200-1500 euro net /luna.Plecarea este imediata!Telefon:
-
Caut o tânără pe un post de asistentă personală manager, open minde,deschisă la oportunități noi cu un program flexibil și part time, disponibilitate pt eventuale delegații ocazionale. Ofer remunerație peste medie. Rog cv aici in mesagerie sau whatsapp.
-
sc roxyana trading srl iasi podul de fier angajeaza 1.vanzatoare cu experienta casa de marcat salariu începând cu 30000lei net 2.manipulanta marfa(asezare produse raft) fata de preferat salariu începând cu 2700 lei net program 8 h 6-14 14-22 contract de munca program in 2 ture cautam personal amabil si serios pentru perioada indelungata zona podul de fier Contact Mail Pentru ""detalii"" va rog frumos sunati
-
Îți dorești să faci parte dintr-o echipă dinamică și să explorezi domeniul asigurărilor? Caut persoane pasionate și dornice să se alăture echipei mele în calitate de colaboratori. Dacă îți dorești un venit suplimentar, împreună cu un program flexibil care îți permite să lucrezi de oriunde, iar biroul tău să fie oriunde te poartă pasiunea ta, atunci această oportunitate este pentru tine. În echipa noastră vei găsi oportunități de dezvoltare personală și profesională, susținere constantă și resurse pentru a-ți atinge obiectivele. Indiferent dacă ai experiență în domeniul asigurărilor sau ești la început de drum, avem programe de formare adaptate nevoilor tale. Alătură-te echipei noastre și descoperă avantajele unei activități care îți oferă libertatea de a-ți gestiona timpul și locul de muncă în funcție de preferințele tale. Contactează-mă pentru mai multe detalii și hai să construim împreună un viitor de succes în domeniul asigurărilor!
-
Promovat
în cadrul magazinului Kaufland din Iași, Str. Aurel Vlaicu, nr. 54A Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4100 lei brut (pentru un program de lucru de full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.