Anunțuri
Locuri de munca Iasi-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam soferi categori B si soferi categoria B+C , pentru livrari de masini pe teritotiul Germaniei !
-
Promovat
Locuri de munca in Spania la cules de CAPSUNI, AFINE si ZMEURA in zona Huelva. Angajam personal DOAR FEMEI si CUPLURI. Plecarile sunt URGENTE. NU SE PLATESTE COMISION ! Se ofera 55,12 euro brut zi, iar orele suplimentare se platesc separat. Programul de lucru : 7 ore zi din care jumatate de ora pauza. Se asigura transport si CAZAREA ESTE GRATUITA. Transportul este asigurat de angajator si efectuat de firma Tabita Tour. Contractul de munca este intre 4-5 luni si se realizeaza direct cu angajatorul spaniol. Persoanele interesate de oferta noastra, ne pot contacta pentru informatii suplimentare si inscrieri la numarul de telefon din anunt (DOAR INTRE ORELE 09:00-17:00 de LUNI pana VINERI ) .
-
Promovat
Elytis Hospital caută consilier relații clienți, implicat ă şi cu o atitudine pozitivă, care să gestioneze relaţiile cu pacienţii şi programările acestora. Ne dorim ca noul nostru coleg nouă noastră colegă, să fie o persoană organizată, prietenoasă şi atentă la detalii. Cerințe: Cunoştinţe MS Office și operare calculator; Disponibilitate de a lucra în ture de dimineaţă şi de după-amiază; Atitudine calmă, tolerantă și orientare către identificarea soluțiilor; Onestitate şi seriozitate; Uşurinţă în interacţiunea cu pacienţii; Implicare proactivă în situaţiile noi; Experienţa într-un rol similar - reprezintă un avantaj; Studii medii; Bună înţelegere a platformelor de socializare (Facebook Instagram Whatsapp) Cunoştinţe limba engleză poate reprezenta un avantaj, dar nu este o condiție obligatorie. Responsabilităţi: Preia, analizează şi soluţionează cu amabilitate, toate solicitările venite din partea pacienţilor spitalelor Elytis, prin apeluri telefonice sau email-uri, Whatsapp, Facebook Messenger, etc.; Oferirea de răspunsuri la solicitările online de programare; Acordarea de asistență și consiliere clienților, în accesarea serviciilor medicale, din portofoliul spitalelor Elytis; Gestionarea relaţiilor cu pacienţii actuali şi potenţiali ai spitalelor Elytis; Menținerea relațiilor cu partenerii medicali din portofoliul spitalelor Elytis, pentru verificarea datelor legate de programările efectuate; Depunerea tuturor eforturile pentru rezolvarea eficientă a situaţiilor limită, inclusiv a programărilor urgente. Ce vei câștiga din această experiență? - posibilitatea de a lucra alaturi de o echipa tanara si dinamica; - oportunități de dezvoltare profesionala; - program flexibil,se poate lucra si in mod hibrid; - venituri în funcție de performanța; Desfășurarea activității se realizează în clădirea laboratorului de analize Elytis, situat în Bld. Chimiei, nr 14 - jud Iași În cazul în care CV-ul dvs. va fi selectat, veţi fi contactat telefonic sau pe adresa de mail, pentru a programa susţinerea interviului. Vă dorim mult succes!
-
Promovat
Căutăm persoană cu experiență și rapiditate pentru împletit tricotat diverse piese vestimentare. Oferim plata per produs, condiții avantajoase și parteneriat pe termen lung. Doar in orasul Iasi
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Job remote ca model de acasa de pe pc sau telefon Plata saptamnala Mai multe info vezi in poza Pentru a aplica ne poti contacta pe whatsapp
-
Agenția Fix Imobiliare angajează consilieri imobiliari cu/fără experință. CE CAUTĂM: Pricipalele calități pe care trebuie să le aibă viitorul nostrum coleg: Să aibă abilitați de comunicare si negociere; Să fie persoane sociabile, organizate, responsabile si punctuale; Persoane orientate către rezultat; Cunoștințe operare calculator; Permis de conducere categoria B. ATRIBUȚII: Prospectarea, vizionarea si preluarea ofertelor in portofoliu, după consilierea proprietarilor; Calificarea clienților prin înțelegerea nevoilor acestora, ofertarea lor, stabilirea vizionărilor, însoțirea si consilierea acestora de la vizionare pană la semnare; Dezvoltarea unei relații bazate pe încredere, respect si profesionalism cu clienții, fie ei proprietari sau cumpărători/chiriași. CE OFERIM: O echipă pregătită să te formeze, dezvolte și să te susțină; Locație ușor accesibilă; Venituri limitate doar de nivelul tău de implicare; Bonusuri în funcție de performanță; Posibilitatea de a avansa în carieră. Așteptăm CV-ul tău!
-
Atestat transport alternativ - Uber Bolt! Va așteptăm la casa Sindicatelor parter camera 4 la școala de șoferi Amigo art Condiții: 21 de ani împliniți și 2 ani vechime permis categoria B
-
Dacă ești un talent pasionat al lumii cocktail-urilor sau ai un zâmbet cald și serviciu impecabil, vino să faci parte din echipa noastră deosebită la Moara de Foc! Oferim Oportunități Unice: Barmani Creativi: Dacă ai abilități magice în prepararea cocktail-urilor, suntem în căutarea ta! Ospătari cu Zâmbet: Dacă ospitalitatea și serviabilitatea sunt superputerile tale, te așteptăm să faci parte din familia noastră! Șofer pentru livrări cu experiență. Ce avem de oferit: Salariu Atractiv: Recunoaștem talentul și efortul. Oferim un pachet salarial competitiv, pentru a-ți aprecia contribuția. Program Flexibil: Înțelegem că viața nu se rezumă doar la muncă. La Moara de Foc, îți oferim flexibilitate pentru a-ți organiza timpul așa cum îți dorești. Locație Ușor Accesibilă: Situați în inima orașului, suntem aproape de toate mijloacele de transport, facilitându-ți accesul către o experiență de muncă plăcută. Adresă Noastră: Soseaua Pacurari nr.1 A Contactează-ne la: Pentru mai multe detalii sau pentru a aplica, sună-ne la sau . Echipa noastră prietenoasă te așteaptă cu drag să faci parte din povestea noastră culinară!
-
Cautam personal, cu EXPERIENTA, in administrarea platformelor de tip dating! Program flexibil , se lucreaza pe baza de procentaj de 20% , respectiv 40% pt pereche !
-
Salon cu vad format,pune la dispoziție 2 scaune pentru închiriere frizer ,coafeză Pentru detalii la tel:
-
Secretara part full time. Poate fi si cu studiile neterminate, liceu facultate. Se cauta o tanara de maxim 39 ani fara obligatii, dezinvolta, volubila, pozitiva, disponibila la insotire in rare deplasari de 1-2 zile in afara localitatii in interes de servici pt cunoastere clienti furnizori si uneori la prgr prelungit.Se va depune aici sau pe whapp CV cu poza recenta, studii,eventuale locuri de munca si alte informatii considerat necesare. Salarizare ff buna negociabila.
-
angajez menajera part time sau cu cazare inclusa. program flexibil functie de orarul de la facultate sau liceu. 2-3000 lunar pt inceput cu suplimentari punctuale pe cheltuieli neprevazute. Plus alte facilitati.
-
Operator vanzari online in depozit produse textile. Pregatire colete si awb uri. Part-full/time 8/30-17/30 luni-vineri.
-
Studenti elevi part full/time ca operatori in productie sau/si depozit de textile pt pregatit colete
part full time studenti elevi in firma de productie textile si depozit textile cu vanzari online. Operator vanzari online in depozit produse textile. Pregatire colete si awb uri. Part-full/time luni-vineri.
-
Abator Vita Porc Olanda Calificati salariu de la 1600 euro net pana la 2560 euro net. Necalificati salariu de la 1250 euro net pana la 1500 euro net. Salariul este socotit la 40 de ore saptamana ( Luni - Vineri ) 8 ore Cazare si transport ( munca - cazare ) asigurat. Avans dupa 2 saptamani. Plata la luna. Incepere imediata. Contact:
-
Veniți și lucrați în cea mai cunoscută companie de curierat din Europa!! Lucrați în centre logistice moderne din Olanda!! Vă doriți un loc de muncă stabil? Doriți să vă alaturați unei echipe internaționale în Olanda? Sunteti în locul potrivit, vă oferim locuri de muncă sigure și stabile în Olanda. Și nu aveți nevoie de experiență!! Vă explicăm noi toate sarcinile încă din prima zi de muncă!! Cerințe: Limba engleză la nivel cel puțin conversațional; Dorință de muncă; Seriozitate; Capacitate de a lucra într-un mediu dinamic de lucru. Câteva dintre sarcinile dvs: Procesarea comenzilor folosind un scaner manual Ambalarea, etichetarea, sortarea, descărcarea încărcarea coletelor, acceptarea retururilor și de asemenea: Introducerea în colectiv a noilor angajați Ce oferim? Tarife orare excelente de la 12.80 EURO oră Sporuri extra avantajoase (25-100%) pentru lucrul în weekend, sărbători, ore suplimentare, etc. Acestea vă vor permite să câștigați și mai mult! Salariu întotdeauna la timp cu plata săptămânală Cazare plăcută și ieftină de înaltă calitate și transport gratuit la de la serviciu Program de loialitate poți schimba punctele adunate pentru recompense suplimentare! Program de lucru garantat în calitate de lider al pieței garantăm prin contract câte ore pe săptămână vei lucra! Posibilitatea de a lucra cu familia sau prietenii vom face totul pentru a vă permite să locuiți și să lucrați împreună! Lucrează pe termen lung sau scurt tu alegi ceea ce ți se potrivește cel mai bine! Contract de muncă temporară semnat înainte de plecarea dvs. în Olanda! Asigurarea angajaților și accesul la asistență medicală Formalități minime (capacitatea de a semna toate documentele prin Internet) Sprijinul coordonatorilor la fața locului și biroul de asistență care lucrează 24 7 Posibilitatea de a începe munca imediat Acces la cursuri de limbi străine, training online și alte proiecte precum Fit@OTTO sau Happy OTTO Wish Acces facil la programul de lucru și fluturașul de salariu prin aplicația myOTTO Angajare stabilă - pentru companii cunoscute și dovedite Posibilitatea de a obține un contract direct Interesat de mai multe detalii despre ofertele noastre actuale de muncă? Aplică acum! Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Peste 15.000 candidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. Misiune OTTO Work Force crede într-o piaţă europeană a muncii fără frontiere. În calitate de lider de piaţă în domeniul serviciilor internaționale de recrutare, suntem mereu în căutarea de noi concepte pentru a servi în mod optim interesul clienților și al angajaţilor noștri în ceea ce privește flexibilitatea. La OTTO Work Force ne desfășurăm activitatea din pasiune și întotdeauna încercăm sa fim cu un pas înaintea solicitărilor. Viziune Prin consolidarea poziției noastre în Polonia, Germania şi Olanda, suntem în măsură să optimizăm în continuare conceptele noastre pentru clienţii noştri. În același timp, punem accentul pe RESPECT ca cea mai importantă valoare individuală și corporativă, suntem capabili să îmbunătățim situația migranților noștri din muncă. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii aici : https: ottoworkforce.icims.com icims2 servlet icims2?module=AppInert&action=download&id=373&hashed=-1588561339
-
Agrement Victoria își extinde echipa și caută un administrator de pensiune dedicat și cu abilități excelente de gestionare, cu un plus pentru posesia unui carnet de conducere. Dacă aveți experiență în administrarea pensiunilor și vă bucurați de interacțiunea cu oaspeții, vă invităm să faceți parte din echipa noastră dinamică. Responsabilități: Administrare Pensiune: Gestionarea activităților zilnice ale pensiunii pentru a asigura o experiență plăcută pentru oaspeți. Recepție și Comunicare: Primirea și gestionarea rezervărilor, oferirea informațiilor necesare oaspeților și asigurarea unei comunicări eficiente. Coordonare Personal: Supravegherea personalului și coordonarea eforturilor pentru a asigura un mediu de lucru eficient și plăcut. Gestionarea Evenimentelor: Asigurarea bunei desfășurări a evenimentelor organizate în cadrul pensiunii. Cerințe: Experiență anterioară în administrarea pensiunilor sau domenii similare. Carnet de conducere valabil și experiență în conducere. Abilități excelente de comunicare și relaționare cu clienții. Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și de a lua decizii eficiente. Beneficii Oferite: Pachet Salarial Atractiv: Remunerăm în mod competitiv, recunoscând eforturile și contribuțiile angajaților noștri. Oportunități de Avansare: Susținem dezvoltarea profesională și oferim oportunități de avansare în cadrul organizației. Mediu de Lucru Plăcut: Agrement Victoria promovează un mediu de lucru colaborativ și prietenos. Dacă sunteți interesat și îndepliniți cerințele de mai sus, vă rugăm să ne trimiteți CV-ul la adresa de e-mail Pentru informații suplimentare, sunați la numărul . Așteptăm cu nerăbdare să vă alăturați echipei noastre!
-
Fun House întâmpină cu drag sosirea unei noi colege supraveghetoare loc de joacă, dedicată și optimistă, care să se alăture echipei noastre entuziaste. Dacă îți plac copiii și îți place să lucrezi într-un mediu plin de energie și veselie, atunci acesta este locul potrivit pentru tine! Responsabilități: Supravegherea atentă a copiilor în timp ce se joacă în locul de joacă; Interacțiunea pozitivă cu copiii; Organizarea și coordonarea activităților recreative și jocurilor; Asigurarea curățeniei și igienei în locul de joacă și sala de petreceri; Comunicarea eficientă cu părinții și oferirea de informații despre activitățile desfășurate în locație. Cerințe: Absolventă studii superioare; Persoană nefumătoare; O persoană punctuală și muncitoare; Dezinhibată, extrovertită și cu spirit de inițiativă; Atentă la detalii și capabilă de a rămâne calmă și concentrată în situații de stres; Flexibilitate în program și disponibilitate de a lucra în special în Weekend-uri și de sărbători; Disponibilitate de a îmbrăca pentru câteva minute costum de Mascotă; Experiența anterioară în lucrul cu copiii sau al supravegherii copiilor (reprezintă un avantaj); Deținerea de Certificat de prim ajutor sau a cunoștințelor de bază în acordarea primului ajutor (reprezintă un avantaj). Beneficii: Contract pe perioadă nedeterminată, full-time, salariu 2700 Lei Net cu tichete de masă incluse, spor de weekend, prime de vacanță, reduceri la produsele și serviciile companiei noastre, bonusuri și un program flexibil; O echipă prietenoasă, înțelegătoare dar mai ales corectă; Oportunități de dezvoltare profesională și avansare; Oportunitatea de a lucra într-un mediu plin de bucurie și veselie; Posibilitatea de a interacționa și de a influența pozitiv viața copiilor și practic a generației de mâine. Dacă ești o persoană responsabilă, empatică și îți dorești să faci parte dintr-un loc de muncă plin de zâmbete și energie, te invităm să aplici pentru poziția de supraveghetor loc de joacă trimițându-ne CV-ul tău la nr. nostru de telefon de contact. Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem!
-
Descrierea postului: Pregătește si desfășoară lucrările de instalare a sistemelor de securitate Realizează cablajul necesar sistemelor de securitate conform proiectului tehnic Instalează echipamente pentru sistemele de detecție, semnalizare si alarmare la incendii, efractie, supraveghere video, control acces etc. Pune în funcțiune echipamentele și sistemele tehnice instalate Asigură mentenanță sistemelor instalate Asigură service-ul sistemelor instalate Instruiește beneficiarul asupra utilizării și întreținerii sistemelor; Cerințe: Studii medii de profil tehnic superioare, de preferat electronic, telecomunicații; Certificat tehnician sisteme de securitate și detecție incendiu (ARTS sau echivalent) constituie un avantaj; Disponibilitate pentru deplasari; Cunostinte de lucru cu MS Office; Permis categorie B; Beneficii: Pachet salarial corelat cu experienta si performantele - salariul va fi negociat în urma interviului; Instruire și certificări plătite de societate; Bonusuri
-
Societate comerciala angajeaza sofer profesionist pentru comunitatea europeana, categoriile CE. Salariu 2700 eur. Relatii la tel. , Mihai Merchez.
-
Salon dă în chirie post de coafeză și unul de frizerie.pentru mai multe detalii sunați la nr de telefon .
-
Candidatul Ideal Ne mărim echipa și ne căutam coleg/colegă în funcția de Farmacist/ Asistent de farmacie pentru locațiile noastre din Iași. În farmaciile LARA FARM, te vei simți ca acasă, lucrând într-un mediu plăcut, unde poți fii tu însăți/ însuți alături de colegi profesioniști și prietenoși. Te așteptăm în echipa noastră unde facem totul ca la carte și învățăm ceva util din fiecare situație pentru a duce mai departe bunele tradiții farmaceutice. Ne dorim să devenim colegi cât mai repede, însă am dori să îți facem cunoscut și profilul profesional al viitorului Farmacist/Asistent de farmacie LARA FARM: Studii superioare d specialitate - Facultatea d Farmacie / Absolvent al Școlii postliceale de farmacie Certificat d Membru al Colegiului Farmaciștilor din România, avizat pe anul in curs; Dorința de a ajuta oamenii și de a fi atât suport uman cât și profesional pentru aceștia; Dorința de a evolua și de a construi împreună cu noi; Creativitate, inițiativă și spirit de echipă. Descrierea jobului RESPONSABILITĂȚI FARMACIST: Respectă formele legale de eliberare a medicamentelor. Informează pacienții asupra modului de administrare a medicamentelor, precum și asupra potențialelor riscuri și efecte adverse. Răspunde de organizarea și efectuarea corectă și la timp a tuturor lucrărilor de gestiune. Supraveghează și coordonează activitatea de eliberare a produselor farmaceutice de către asistentul de farmacie. Administrează stocurile și urmărește termenele de valabilitate ale produselor farmaceutice. RESPONSABILITĂȚI ASISTENT DE FARMACIE: Activităti administrative/operaționale. Identificarea nevoilor pacienților și formularea recomandărilor. Informarea pacienților despre modul de utilizare al medicamentelor și despre potențialele lor riscuri sau efecte adverse. Aprovizionează și așează marfa la rafturi; aplică prețurile pe produse. Eliberarea medicamentelor sub supravegherea unui farmacist. Participarea periodică la inventarierea produselor din cadrul farmaciei. Ca beneficii, vei avea parte de: Suportul unor echipe unite și orientate către oameni, atât din interiorul farmaciei, dar și din întreaga companie; O comunicare constantă și transparentă în interiorul companiei; Un pachet salarial corelat cu experiența și nivelul de cunoștințe; Tichete de masă; Card de fidelitate LARA FARM cu reduceri preferențiale pentru angajați; Oportunități reale de promovare internă. Îți mulțumim pentru aplicare și abia așteptăm să ne cunoaștem într-o primă discuție!
-
magazin piese auto angajez vanzator /re in magazin,receptie marfa,consiliere clienti .Cerinte ; cunostinte navigare web,permis categoria b.colectiv cu experienta,locatie Iasi,bonusuri de performanta.Rel
-
Salutare !! In prezent dezvolt un concept alaturi de grupul de firme Destine Holding , in cadrul caruia caut parteneri cu spirit de antreprenor , care s-au saturat sa depinda de SEFI,de program si target impus , pentru a dezvolta impreuna un model de afacere , pe termen lung ! Despre ce este vorba ? O afacere la cheie in care vei putea intermedia PRODUSE FINANCIARE si servicii conexe ,precum : * toate tipurilrde asigurari (RCA, viata, travel, locuinte,etc) * credite( Leasing auto sau imobiliar, Prima Casa, Nevoi Personale) * pachete turistice (vacante, croaziere, bilete de avion) * tranzactii imobiliare Care sunt beneficiile ? Formare profesionala, plan de cariera meritocratic si transparent , suport continu, networking de calitate , vacante , multiple evenimente si multe altele pe care te invit sa le descoperi alaturi de noi. Daca ti-am starnit curiozitatea si iti doresti un venit suplimentar pe langa jobul de baza , te invit sa trimiti un CV la nr de WhatsApp O_748_865_749 si te voi contacta pentru a ne cunoaste mai bine! Cristi Lița, Broker coordonator DESTINE BROKER Reprezentanta Iași