Anunțuri
Locuri de munca Iasi Iasi Companii-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Salariul in Olanda pentru toți lucrătorii peste 21 ani este 13,27 Euro brut h (aprox 11.5 Euro net h). Lucrătorii sub 21 ani pot fi plătiți cu un salariu mai mic, conform legislației olandeze. Salariul se calculează: numărul de ore lucrat x tariful oră = salariul dvs. Unele munci pot fi plătite cu un salariu mai mare, veți primi detalii odată cu oferta de munca. De obicei se lucrează 38-42 ore la săptămână, în funcție de nevoi și comenzi. Se pot lucra mai multe puține ore în unele săptămâni. Cazarea - de obicei la case, câte 2 persoane în cameră, baie și bucătărie la comun pentru toți cei din casă. Primiți detaliile cazării odată cu oferta de muncă. După completarea formularului de înscriere din linkul de mai jos, veți fi contactați de la biroul nostru. NU lucrăm în weekend! SERE DE FLORI: Munca la plantat, recoltat, sortat si ambalat crizanteme, trandafiri, gerbera, eustoma, crini, orhidee, lalele Preferabil cupluri tinere. Contract pe 12 luni SERE DE LEGUME: Munca la plantat, recoltat, tăiat frunze, răsucit planta, copilit, curățenie în seră. Sunt sere cu vinete, roșii, ardei, castraveți. Preferabil lucrători cu experiență la aceste culturi. Contract pe 4-8 luni. SERĂ CĂPȘUNI: Munca la plantat, recoltat, rupt frunze și flori. Curățenie în seră. Preferă lucrători cu experiență la căpșuni. Contract pe 3-9 luni. PEPINIERE ȘI SPAȚII VERZI: munca la plantat, repicat, tăiat, îngrijit și pregătirea comenzilor pentru livrare. Lucrați cu diferite plante ornamentale, arbuști, pomi fructiferi, gazon. Munca la îngrijire parcuri publice, spații verzi, grădini - plantare, îngrijire, curățenie. Adeseori folosiți diferite utilaje la muncă (motocoasă, drujbă, aspirator...) Contract pe 4-9 luni. Limba engleză mediu și permis auto necesar. ALTE MUNCI ÎN AGRICULTURĂ: LA RECOLTAT sparanghel, salată, broccoli, bujori, floarea soarelui ornamentală - în câmp. Contract pe 4-7 luni MUNCĂ ÎN FABRICI: - Componente prefabricate din beton (cofrare, turnare mecanizată, decofrare - lucru cu utilaje si macara - Piese din aluminiu - ambalare si pregătire de livrare - Hrană pentru căței - Condimente alimentare - Procesare și ambalare mezeluri și carne proaspătă - Sortare și ambalare legume și fructe - Reciclare- saltele Necesar cunoștințe medii-bune de limba engleză și permis auto. În fabrici vei folosi diferite mașini și utilaje. Aceasta necesită anumite abilități tehnice. Liză electrică, stivuitor, macara. Contract de 6-24 luni cu concediul de odihnă aferent. MUNCA ÎN DEPOZITE Se poate lucra la sortare, etichetare, ambalare, pre gătit pentru livrare comenzi. Pot fi produse alimentare, electrocasnice, de uz casnic, îmbrăcăminte și încălțăminte, cadouri, accesorii modă Munca în domeniul logistic necesită cunoștințe medii-bune de limba engleză și adeseori și permis auto. Contract pe 6-12 luni. MUNCA ÎN ZOOTEHNIE Munca implică îngrijire, hrănire, efectuarea tratamentelor, curățenie, ajutare la fătare și mult (unde este cazul) în ferme de vaci, porci, capre, pui. Alte munci generale în ferma este un avantaj. Cunoștințele minime-medii de limba engleza prezintă un avantaj. Permis auto - adeseori este necesar. ABATOR PUI: Munca la ambalare carne pui tăiată mecanizat de mașini. Nu tăiați dvs carnea, munca preponderent este la ambalare. Munca la bandă. Aici se pot face cele mai multe ore săptămână. Necesită autoturism propriu - cazarea este la aprox 25 km. Angajatorul decontează combustibilul.
-
Promovat
Îți cauți un loc de muncă ca șofer de camion într-o companie mare, internațională și stabilă? Atunci vino în echipa Heisterkamp! Angajăm șoferi cu sau fără experiență și echipaje pentru transport internațional. Beneficii: training de inițiere la începutul activității în cadrul companiei; training de specialitate pentru cei fără experiență atât teoretic cât și practic; transport dus-întors asigurat cu avionul; punctualitate și corectitudine la plata salariului (salariu de încadrare + diurna, aceasta se plătește din ziua plecării până în ziua întoarcerii inclusiv); bonus de loialitate, de performanță și recomandare nou coleg; asigurare medicală privată cu acoperire Europeană; flotă modernă de camioane DAF, ce se reînnoiesc o dată la 2 ani; dispecerat în limba română cu acoperire de 24 7; asistență tehnică mobilă oriunde în Europa 24 7; decontarea atestatului ADR (colete); decontarea parcărilor securizate; avansuri săptămânale la cerere; condiții foarte bune în baze (Oldenzaal, Travemunde, Gent); oportunitatea de a lucra pentru una dintre cele mai mari și stabile companii de trucking din Europa. Este necesar să ai: permis de conducere categoriile C + E; certificat de pregătire profesională ADR (colete); certificat de pregătire profesională; card tahograf; motivație, seriozitate și profesionalism; cunoștințe minime de limba engleză.
-
Promovat
Simigeria PETRU este în căutare de persoane care dețin o atitudine pozitivă și dornice să inspire zilnic clienții noștri, dar să le și încânte ziua cu produsele PETRU! Căutăm personal pentru posturile de vânzător oare și preparatori covrigi si pizza ( etapa de coacere). Nu punem accent pe experiență, tot ceea ce trebuie să știi să faci este să fii pozitiv și axat pe dezvoltare continuă. Pe restul le vom învăța împreuna! Ce trebuie să faci ca și preparator în bucătărie? Verifici calitatea materiilor prime și termele de valabilitate ale acestora; Prepari pizza și produsele de patiserie după rețetele noastre; Pregătești tăvile pentru coacere; Asiguri curățenia echipamentelor folosite; Verifici stocurile materiilor prime și te asiguri că ai materie primă pentru desfășurarea activității zilnice; Pornești friteuza și cuptorul. Ce trebuie să faci ca și vânzător oare? Oferi produse spre vânzare clienților, conform solicitării acestora. Soliciți la timp produsele finite și te asiguri că ai în permanență produse la raft. Menții igiena vitrinei, conform solicitărilor companiei. Verifici stocurile mărfurilor. Să participi cu interes la instruirile pe care ti le oferim, pentru realizarea corectă a activităților. Să respecți modul de lucru specific companiei. Să fii responsabil și implicat în acțiunile pe care le desfășori. Ce oferim? Tichete de masă de 30 ron zi lucrată; Calificare la locul de muncă pentru perioada de început; O masă pe zi de produse Petru; Echipă tânără și dinamică, mediu plăcut de muncă; Suport constant în desfășurarea activității; Contract pe perioadă nedeterminată; Vei lucra într-o echipa tânără, dar care are experiența și oferă suportul necesar. Posibilitatea de a evolua rapid în cadrul companiei. Pentru detalii vă rugăm să sunați la numărul de telefon afișat imediat sub anunț sau să ne trimiteți CV-ul dvs. într-un mesaj atașat. Vă așteptăm cu drag în Echipa PETRU!
-
Promovat
De ce sa ne alegi pe noi? Comision mic. Bonusuri avantajoase. Lucrezi cat vrei si cum vrei. Salariu saptamanal. Vei face parte din una dintre cele mai serioase firme de curierat din Romania, ne putem mandri prin profesionalism, salarii neintarziate si faptul ca suntem top 1 in Romania. Penrtru orice informatii contactati-ne la numarul de telefon:
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Recrutăm pentru clientul nostru, companie cu experiență de peste 25 de ani, specializată în furnizarea și prelucrarea de produse destinate industriei de constructii, rolul de Economist Locație: Iași Nr. poziții vacante: 1 Nivel experiență: Începător Mediu Avansat Mod de lucru: la sediul companiei Pregatirea necesară postului: - studii superioare finalizate; - experiență de minim un an în domeniul relațiilor cu clienții (atât persoane juridice, cât și fizice); - experiență de lucru cu sistemele ERP, preferabil Nexus ERP sau echivalent; - cunoștințe de bază în domeniul financiar - contabil pentru a înțelege procesele de facturare, încasări și plăți; - abilități solide în utilizarea pachetului Microsoft Office; - bune abilități de comunicare verbală și scrisă, inclusiv capacitatea de a comunica eficient cu clienții și colegii; - capacitate de analiză a nevoilor și cerințelor clienților și de a propune soluții; - abilități de organizare si prioritizare a activitatilor. Atentie la detalii și capacitate de sinteză a informației; - capacitate de negociere și rezolvare a problemelor; - orientare către obținerea rezultatelor; - capacitate de adaptare la un mediu de lucru dinamic și la situații noi și neprevăzute; - gândire pozitivă și motivație pentru atingerea obiectivelor. Responsabilități: - promovează imaginea companiei în relația cu clienții; - verifică corespondența comercială de pe email, urmărește statusul comenzilor deja plasate; - menține relații solide cu clienții prin comunicare eficientă și oferirea de soluții personalizate; - elaborează oferte competitive în concordanță cu nevoile și cerințele clienților; - prezintă și negociază ofertele companiei într-un mod profesionist și persuasiv; - gestionează procesul de facturare și colectare a plăților în conformitate cu termenii și condițiile contractuale; - monitorizează și administrează tranzacțiile financiare și contractuale pentru a asigura respectarea termenilor stabilite; - asigură predarea în termen legal a documentației financiar-contabile la biroul de contabilitate pentru întocmirea balanțelor și bilanțului contabil; - întocmește NIR-uri și documentele de plată în conformitate cu procedurile contabile și fiscale; - menține evidența casieriei și urmărește încasările și plățile înregistrate; - verifică și actualizează disponibilitatea stocurilor din depozit pentru a răspunde cererilor clienților în mod prompt și eficient; - monitorizează progresul executării comenzilor din producție, asigurându-se că acestea sunt realizate în conformitate cu termenul stabilit și cerințele specificate de clienți. Beneficii: - pachet salarial constituit din venit fix și sporuri; - contract de muncă pe o perioadă nedeterminată; - tichete de masă; - training-uri specifice activității; - posibilitatea dezvoltării unei cariere de succes în domeniu. Dacă dorești să activezi în cadrul unei companii care se află în plină ascensiune la nivel național, te invitam să ne trimiti CV-ul actualizat la adresa de e-mail: Train2Perform este o companie specializată în furnizarea de servicii profesioniste în domeniul Resurselor Umane. Echipa noastră oferă partenerilor de business soluții personalizate pentru optimizarea relațiilor interumane, acoperind următoarele domenii: recrutare și selecție de personal, training, consultanță și management al resurselor umane. Pentru mai multe informatii despre companie si serviciile pe care le oferim, va rugam sa consultati www.train2perform.ro
-
Te consideri o persoană empatică, ordonată și cu dorința de a-și duce treaba până la capăt? HR Design recrutează pentru clientul său - o companie reprezentativă din industria retail, cu magazine de vânzare de produse premium - un Specialist Relații Clienți - Magazin Produse Premium, în Iași! Pentru a-ți desfășura activitatea, e important: *să îți pese de oameni și să îți dorești să îi servești cât mai bine în funcție de nevoile lor *să te preocupe atingerea rezultatelor în munca pe care o faci *să îți placă să înveți informații specifice și să aplici feedback-ul pe care îl primești *să respecți procedurile de lucru *să poți face față unor situații cu care te-ai mai întâlnit, dar și cu altele noi, diferite *să ai cunoștințe de operare pe calculator și de limba engleză la nivel mediu Dacă ești absolvent de studii medii (diploma de Bacalaureat) și ai experiență anterioară în domeniul vânzărilor și relații cu clienții, reprezintă un avantaj. Iată, în mod concret ce vei reuși să faci: 1. Asculți empatic și adresezi întrebări, astfel încât să propui produsele potrivite pentru nevoile lor, menținând o comunicare permanentă cu clienții din magazin 2. Ghidezi clienții către produsele căutate, la raft și faci recomandări pe baza sortimentelor existente 3. Gestionezi activitatea de la casa de marcat 4. Aprovizionezi rafturile cu produsele necesare, verificând termenul de valabilitate al acestora 5. Participi la activitatea de inventar a magazinului și oferi suport colegilor, atunci când este necesar 6. Participi la trainingurile interne ale companiei pentru înțelegerea produselor oferite către clienți (produse din gama premium: băuturi alcoolice, ciocolată, cafea, ceai, produse bio etc.) Programul de lucru este de 40 ore/săptămână repartizat în ture de Luni până Sâmbătă, în magazinul aflat în Iași, zona Piața Unirii. Dacă nu mai stai pe gânduri, ne poți transmite CV-ul tău pe adresa de email pentru a intra în procesul de selecție. Pentru mai multe informații despre prelucrarea datelor personale în cadrul procesului de recrutare, vă rugăm să consultați informarea disponibilă pe site-ul nostru la adresa: https://www.hrdesignconsulting.ro/gdpr/informare-prelucrare-date-pentru-recrutare-personal/
-
Te consideri o persoană organizată, disciplinată și îți place să duci lucrurile la bun sfârșit? HR Design recrutează pentru clientul său - o companie reprezentativă, cu magazine de vânzare de produse premium și de consum general un Gestionar Marfă în Iași! Pentru a-ți desfășura activitatea, e important: *să rezolvi probleme și să previi apariția lor *să lucrezi cu informații specifice și să aplici feedback-ul pe care îl primești *să respecți procedurile de lucru *să poți face față unor situații cu care te-ai mai întâlnit, dar și cu altele noi, diferite *să ai cunoștințe de operare pe calculator și de limba engleză la nivel de bază Experiența anterioară în gestionarea mărfurilor în domeniul retail (FMCG), constituie un avantaj. Iată, în mod concret ce vei reuși să faci: 1. Te ocupi de încărcarea și descărcarea mărfurilor livrate în magazin 2. Așezi marfa pe raft conform cerințelor coordonatorului de magazin și a standardelor în domeniu 3. Te asiguri că produsele expuse nu au ambalaje deteriorate sau nu sunt expirate 4. Organizezi stocul de marfă în depozitul magazinului și efectuezi inventarul periodic (lunar și ad-hoc) 5. Ambalezi produsele care sunt apoi livrate către clienți 6. Asiguri necesarul de cutii, pungi etc. pentru ambalare și livrare către clienți 7. Pregătești pachetele coletele pentru livrările provenite din comenzile online 8. Deservești în paralel cele două locații ale magazinului (Nicolina și Centru) Programul de lucru este de 40 ore săptămână, în magazinele aflate în Iași, într-un mediu de lucru plăcut, optim pentru atingerea performanței. Dacă nu mai stai pe gânduri, ne poți transmite CV-ul tău pe adresa de email pentru a intra în procesul de selecție.
-
Clinica ZenMed din Iasi cauta sa angajeze sau sa colaboreze cu un Medic PSIHIATRU disponibil pentru prima parte a zilei in regim part time sau full time. Mai multe detalii la
-
Vrei să lucrezi ca Biolog / Chimist / Biochimist? Vino în echipa ZenMed! Cerințe: - Studii de specialitate; - Abilități de comunicare, de organizare și planificare, atenție la detalii, empatie, orientare spre nevoile pacientului, atitudine pozitivă, promptitudine în realizarea sarcinilor, seriozitate și responsabilitate, abilități de muncă în echipă, proactivitate, implicare; - Cunoștințe MS Office - nivel mediu; Beneficii: o echipa dinamică, profesionistă, condiții de muncă plăcute, crestere salariala progresiva. CV-ul il puteti trimite la adresa de e-mail:
-
Știi să asculți, să preiei informația și împreună cu partenerul tau, Excel, să o transformi în date statistice? Abilitatea ta și amabilitatea în a răspunde rapid la întrebările clienților sunt deja un adevăr binecunoscut? Dorința ta de a învăța constant, de la vânzări și produse până la analize de clienți, te definește? Și desigur, SICAP nu are secrete pentru tine. Hai să discutăm despre cum talentele tale se potrivesc în echipa Misavan.
-
Ne pregătim să deschidem o fabrică nouă pentru producția de produse profesionale de curățenie si angajam persoane harnice si responsabile. Oferta noastra de angajare vine cu promisiunea unui loc de munca sigur, salariu oferit la timp, o locatie noua echipata pentru a oferi confort. Ce vei face: Descărcări materii prime, ambalaje, sortarea recepțiilor primite; Cântărirea materiilor prime și aducerea ambalajelor în zona de procesare; Vei pregăti marfa pentru livrare clienți; Cerinte: Atent, serios, responsabil; Disponibilitate de lucru in 2 schimburi. Beneficii: Transport asigurat pe raza orașului Iași la sediul din Parc Industrial Miroslava Salariu la timp + bonuri de masă de 40 lei zi Reducere la achiziția de produse de curățenie Misavan
-
Descriere Societate comerciala SC QUICK BUILDERS SRL, cu sediul in Sat Miroslava, Str. Prof. Anton Nitu, Nr. 7, angajeaza un numar de 25 de muncitori calificati si necalificati in domeniul constructiilor. Se asigura: * cazare * asigurare privata de sanatate * salariul incepe de la 3196 RON net * contract de munca pe o perioada nedeterminata Limba straina - Limba engleza Studii gimnaziale Persoana de contact: Ciobanu Elena
-
Societate de productie accesorii din piele si inlocuitori angajeaza designer industrial / Tehnician mostre si prototipuri.Cunoasterea limbii engleze constitue un avantaj trimite CV la adresa sau relatii
-
Societatea IASICON SA IASI, cu sediul in Iasi, B-dul. Tudor Vladimirescu nr. 45A , angajeaza: ZIDARI, DULGHERI, FIERARI, TINICHIGII, SCHELARI,INSTALATORI Cerinte: calificare in meseria solicitata, experienta in domeniu min. 2-5 ani, seriozitate, fara pasiuni bahice. Se ofera salariu motivant, decontare transport la persoanele care fac naveta si bonuri de masa ( 23 lei zi); Relatii la sediul societatii sau la tel
-
Candidatul Ideal Imaginează-ți o carieră unde fiecare zi este o nouă aventură, unde fiecare tranzacție îți deschide ușa către posibilități nesfârșite. Ne adresăm atât oamenilor cu experiență în vânzări care își doresc să treacă la un alt nivel, cât și celor care doresc să înceapă o nouă carieră în domeniul vânzărilor imobiliare! Dacă ai un spirit antreprenorial, o pasiune pentru imobiliare și o dorință de a-ți depăși limitele, te invităm să te alături echipei Stil Imobil. Suntem în căutarea unor agenți imobiliari talentați, dornici să își pună amprenta în acest sector vibrant și plin de oportunități. Descrierea jobului La noi : - lucrezi în cea mai frumoasă și profesionistă echipă de vânzări imobiliare din Iași - vezi raiting google; - ai birou și laptop personal; - ai mașină personală (este obligatoriu să deții carnet de conducere) - ai număr de telefon cu apeluri nelimitate - ai cel mai performant CRM - soft imobiliar care lucrează în locul tau - ai acces la o bază de date de clienți și proprietăți imobiliare - ai suport tehnic, juridic, marketing și IT - permanent - ai unicul feed pe piața imobiliară din Iași (lucrezi pe site-ul agenției și este vizibil în cele mai mari portaluri imobiliare locale și naționale - ai patru colegi în management și secretariat care îți stau la dispoziție în orice moment pentru a te susține și ajuta. - comisionare motivantă (se discută la interviu). De ce avem nevoie de tine? Nu reușim să facem față solicitărilor care vin din partea clienților. De când avem nevoie? Cât mai repede! Te așteptăm să ne cunoaștem și să te dezvolți alături de noi în cea mai frumoasă carieră! Împreună spre un business de succes! CV-urile se pot depune si pe adresa de email: CINE SUNTEM? STIL IMOBIL este activ în Iasi din 2002. Experiența noastră și expunerea la diferite tipuri de tranzacții ne ajută să oferim o gamă variată de servicii de consultanță REAL ESTATE pentru investitori cumparatori și proprietari. Clientela noastră este formată atât din dezvoltatori imobiliari cât și din investitori cumparatori si proprietari particulari. Creșterea organică a companiei este bazată pe principii și valori centrate în jurul clientului, ceea ce ne-a ajutat să devenim o companie imobiliara importanta pe piața de profil din Iasi. Servicii Imobiliare Suntem axați pe consultanta imobilara si facilitarea de tranzactii de vanzare inchiriere prin coordonarea relatiei profesionale intre dezvoltatorii imobiliari proprietari si investitori cumparatori. Începând cu 2005, compania STIL IMOBIL participă la si evenimentele și târgurile de imobiliare importante din zona. Experiența noastră directa cu clienții ne ajută să le înțelegem abordarea și să putem oferi servicii personalizate care să raspunda exact nevoilor acestora prin beneficii concrete. Într-un mediu de afaceri în continuă schimbare, STIL IMOBIL și-a păstrat principiile cheie: o abordare centrată în jurul clientului unde orice potențială tranzacție serveste clientul, cu profesionalism și colaborare efectivă menită să atingă rezultatele dorite si asteptate. Serviciile noastre sunt oferite la nivel local și includ: Consultanță Achiziții Vânzări și Închirieri Studii de piață Consultanta business pentru investitori Servicii speciale pentru proprietari Servicii complete pentru noii cumparatori chiriasi Acces la creditare Tururi imobiliare Consultanță în verificarea proprietăților Informație actualizată
-
Angajam agenti securitate in locatiile noastre Loc de munca stabil Salariu 2700 lei (bani virati pe card de salariu+card bonuri) Program: Se lucreaza in ture. Cerinte: -studii medii -fara antecedente penale -Caracter sociabil, responsabil, cu foarte bune abilitati de comunicare Prezinta avantaje urmatoarele: *atestat profesional agent de securitate **experienta in asigurarea securitatii spatiilor comerciale ***capacitatea de a depista cu usurinta persoanele suspecte, atentie distributiva
-
Veniți și lucrați în cea mai cunoscută companie de curierat din Europa!! Lucrați în centre logistice moderne din Olanda!! Vă doriți un loc de muncă stabil? Doriți să vă alaturați unei echipe internaționale în Olanda? Sunteti în locul potrivit, vă oferim locuri de muncă sigure și stabile în Olanda. Și nu aveți nevoie de experiență!! Vă explicăm noi toate sarcinile încă din prima zi de muncă!! Cerințe: Limba engleză la nivel cel puțin conversațional; Dorință de muncă; Seriozitate; Capacitate de a lucra într-un mediu dinamic de lucru. Câteva dintre sarcinile dvs: Procesarea comenzilor folosind un scaner manual Ambalarea, etichetarea, sortarea, descărcarea încărcarea coletelor, acceptarea retururilor și de asemenea: Introducerea în colectiv a noilor angajați Ce oferim? Tarife orare excelente de la 12.80 EURO oră Sporuri extra avantajoase (25-100%) pentru lucrul în weekend, sărbători, ore suplimentare, etc. Acestea vă vor permite să câștigați și mai mult! Salariu întotdeauna la timp cu plata săptămânală Cazare plăcută și ieftină de înaltă calitate și transport gratuit la de la serviciu Program de loialitate poți schimba punctele adunate pentru recompense suplimentare! Program de lucru garantat în calitate de lider al pieței garantăm prin contract câte ore pe săptămână vei lucra! Posibilitatea de a lucra cu familia sau prietenii vom face totul pentru a vă permite să locuiți și să lucrați împreună! Lucrează pe termen lung sau scurt tu alegi ceea ce ți se potrivește cel mai bine! Contract de muncă temporară semnat înainte de plecarea dvs. în Olanda! Asigurarea angajaților și accesul la asistență medicală Formalități minime (capacitatea de a semna toate documentele prin Internet) Sprijinul coordonatorilor la fața locului și biroul de asistență care lucrează 24 7 Posibilitatea de a începe munca imediat Acces la cursuri de limbi străine, training online și alte proiecte precum Fit@OTTO sau Happy OTTO Wish Acces facil la programul de lucru și fluturașul de salariu prin aplicația myOTTO Angajare stabilă - pentru companii cunoscute și dovedite Posibilitatea de a obține un contract direct Interesat de mai multe detalii despre ofertele noastre actuale de muncă? Aplică acum! Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Peste 15.000 candidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. Misiune OTTO Work Force crede într-o piaţă europeană a muncii fără frontiere. În calitate de lider de piaţă în domeniul serviciilor internaționale de recrutare, suntem mereu în căutarea de noi concepte pentru a servi în mod optim interesul clienților și al angajaţilor noștri în ceea ce privește flexibilitatea. La OTTO Work Force ne desfășurăm activitatea din pasiune și întotdeauna încercăm sa fim cu un pas înaintea solicitărilor. Viziune Prin consolidarea poziției noastre în Polonia, Germania şi Olanda, suntem în măsură să optimizăm în continuare conceptele noastre pentru clienţii noştri. În același timp, punem accentul pe RESPECT ca cea mai importantă valoare individuală și corporativă, suntem capabili să îmbunătățim situația migranților noștri din muncă. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii aici : https: ottoworkforce.icims.com icims2 servlet icims2?module=AppInert&action=download&id=373&hashed=-1588561339
-
Promovat
Angajam barbat pentru curatenie in fabrica , zona Remat sos. iasi Tomesti , 8 h zi , de luni pana vineri, in 2 schimburi .Sarcini principale : de maturat culoare , evacuat gunoi, curatenie la containere gunoi , de spalta cu masina alei , alte activitati de curatenie locale . Se asigura salariu lunar +tichete de masa + decontare transport in Iasi .Relatii la tel. , intre orele 9.00-17.00
-
Promovat
Firma specializata in servicii de curatenie angajam operator curatenie pentru farmacii din urmatoarele categorii: persoane pensionare persoane pensionare cu handicap persoane care lucreaza la alt angajator Program 4-6h de luni pana vineri Se lucreaza cu contract de munca Va rugam, sunati doar daca va incadrati in categoriile mentionate
-
Fashion Division angajeaza confecționer cu experiența în realizarea integrală a prototipurilor și a seriilor scurte ex: jachete , pantaloni , fuste , sacouri , camasi , rochii etc. Sunt necesare cunoștințe de adaptare a tiparelor , abilități tehnice de lucru în mașini pentru tot procesul tehnologic și spirit de observație pentru un nivel de calitate foarte bun.
-
Promovat
SC BLUE ACQUA MARINE SRL, IASI Angajeaza pe prioada nedeterminata : MUNCITOR IN SERVICII PT CURATENIE -MENTENANTA RESTAURANT, SPALATOR DE VASE SI OSPATAR CU EXPERIENTA SI PREPARATOR FAST-FOOD Pentru detalii sunati la - (manager ) Cosmin
-
SC din TG Neamt,angajeaza sofer categoria C,E,prelata pentru comunitate!Salar 100 eur zi(salar pe RO inclus) TARI tranzitate:GERMANIA,ANGLIA,BELGIA,OLANDA,LUXEMBURG ,FRANTA,AUSTRIA,UNGARIA Masini:VOLVO EURO VI Relatii la telefon!
-
Cerinte: - studii superioare (sau nu) in domeniul automatizari/robotica; - cunostinte in programare (PLC, instumente de afisaj, C++, control roboti); - persoana punctuala, dinamica, capabila sa stabileasca prioritati, serioasa; - abilitati de lucru in echipa si cu termene limita; - capacitate de analiza si sinteza, atentie la detalii; - cunoasterea limbii engleze - nivel mediu. Avantaj: - Experienta in domeniu ( programarea robotilor industriali: Kawasaki, Kuka, Fanuc etc).
-
Companie de constructii angajeaza personal pt montaj AC, climatizare, ventilatie Salariu competitiv