Anunțuri
Locuri de munca Iasi Iasi Companii-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam Merchandiser care sa se alature echipei noastre din Iasi, pentru a face produsele clientilor nostri remarcabile pe rafturile celui mai mare lant de supermarket si magazine de proximitate. 1. Ruta Mobila - Full Time - Segment Lactate; - Program de lucru: Luni-Sambata; - Repartizare program de lucru: 07:00-15:00; - Venit lunar NET 2550 Lei (salariu fix net + bonuri de masa + decont de transport) ; - Loc de munca stabil, contract individual de munca pe durata nedeterminata; - Program de instruire la angajare. Responsabilitati: - Vei aproviziona si vei aranja produsele la raft in scopul unei bune vizibilitati; - Vei lucra in stransa legatura si vei mentine comunicarea cu reprezentantii locali ai clientilor si ai magazinului; - Vei asigura si verifica prezenta permanenta la raft a produselor companiei si a preturilor.
-
Promovat
Angajam femei serioase și harnice , lucru in echipa, pentru curatenie in case , vile, apt. , sedii de firma. Se asigura salariu lunar, decontare transport, tichete de masa . Relatii la tel . , in intervalul 8.00-17.00..
-
Promovat
Firma specializata in servicii de curatenie angajam operator curatenie pentru farmacii din urmatoarele categorii: persoane pensionare persoane pensionare cu handicap persoane care lucreaza la alt angajator Program 4-6h de luni pana vineri Se lucreaza cu contract de munca Va rugam, sunati doar daca va incadrati in categoriile mentionate
-
Promovat
Îți cauți un loc de muncă ca șofer de camion într-o companie mare, internațională și stabilă? Atunci vino în echipa Heisterkamp! Angajăm șoferi cu sau fără experiență și echipaje pentru transport internațional. Beneficii: training de inițiere la începutul activității în cadrul companiei; training de specialitate pentru cei fără experiență atât teoretic cât și practic; transport dus-întors asigurat cu avionul; punctualitate și corectitudine la plata salariului (salariu de încadrare + diurna, aceasta se plătește din ziua plecării până în ziua întoarcerii inclusiv); bonus de loialitate, de performanță și recomandare nou coleg; asigurare medicală privată cu acoperire Europeană; flotă modernă de camioane DAF, ce se reînnoiesc o dată la 2 ani; dispecerat în limba română cu acoperire de 24 7; asistență tehnică mobilă oriunde în Europa 24 7; decontarea atestatului ADR (colete); decontarea parcărilor securizate; avansuri săptămânale la cerere; condiții foarte bune în baze (Oldenzaal, Travemunde, Gent); oportunitatea de a lucra pentru una dintre cele mai mari și stabile companii de trucking din Europa. Este necesar să ai: permis de conducere categoriile C + E; certificat de pregătire profesională ADR (colete); certificat de pregătire profesională; card tahograf; motivație, seriozitate și profesionalism; cunoștințe minime de limba engleză.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Clinica ZenMed din Iasi cauta sa angajeze sau sa colaboreze cu un Medic PSIHIATRU disponibil pentru prima parte a zilei in regim part time sau full time. Mai multe detalii la
-
Angajez: inginer constructor, dulgher, finisorsi sofer avand toate categoriile. Punct de lucru Suceava. Relatii la telefon:
-
Societate comerciala angajeaza personal curatenie pentru scari de bloc detalii la
-
Sc angajeaza inginer Structurist, Salarizare 3500- 12000 / luna masina de servici
-
Societatea IASICON SA, cu sediul in Iasi, B-dul Tudor Vladimirescu 45A, tel. , , angajeaza inginer constructor pentru executie lucrari( sef punct de lucru, sef santier); Cerinte: - Absolvent facultatea de CCIA - Minimum 1-3 ani experienta in derulare executie proiecte de constructii civile; - Cunostinte de PC: MS Office, Auto Cad; - Aptitudini bune de comunicare, prezentare personala si relatii interpersonale; - Meticulozitate si aptitudini de analiza si rezolvare a problemelor; - Abilitati si cunoastere a limbajului tehnic in constructii si instalatii; - Disponibilitate pentru deplasari . -Posesor permis categoria B; Responsabilitati Responsabil cu supravegherea lucrarilor de executie conform proiectului si a conditiilor contractuale; Realizeaza planificarea activitatilor de executie atat a personalului propriu cat si a subcontractorilor, urmareste respectarea graficului de executie si coordoneaza activitatea in santier; Intocmeste necesarele de materiale si echipamente in conformitate cu listele de cantitati din devize si proiect; Urmareste respectarea normelor de calitate in executie si confirma din punct de vedere calitativ, lucrarile executate de catre personalul propriu sau cel al subcontractorilor; Verifica si confirma din punct de vedere cantitativ materialele si echipamentele livrate in santier; Intocmeste procese verbale si documentatia aferenta cartii tehnice a constructiei; Urmareste respectarea normelor de SSM si PSI pe intreaga durata a executiei; Mentine legatura cu reprezentantul Beneficiarului, responsabil cu executia; Se ofera: - salarial actractiv, in functie de rezultate, bonuri de masa, etc; -posibilitatea de a lucra intr-o echipa dinamica; loc de munca stabil; -posibilitatea de instruire si perfectionare;
-
societate angajeaza mecanic auto greder cu experienta . Salarizare avantajoasa. Relatii la telefon:
-
Daca iti doresti sa incepi o cariera in domeniul vanzarilor de tip door2door, sau daca ai deja experienta in acest domeniu insa angajatorii initiali nu te-au multumit desi ai fost corect cu ei si ai avut realizari bune, atunci te asteptam in echipa noastra! Electric Plus , unul dintre cei mai mari parteneri Orange la nivel national face recrutari! Activitatea ta principala va consta in : - Promovarea și vanzarea s rviciilor Orange l domiciliul pot ntialilor cli nti; - Crearea si dezvoltarea unor legaturi cu potentialii sau actualii clienti; - Imbunatatirea continua a procesului de vanzare si relationarea cu clientul; Job-ul este potrivit pentru tine daca : - Esti dispus sa fii responsabil pentru propriul salariu - Preferi munca de teren - Ai abilitati de convingere si negociere - Esti ambitios si dornic de afirmare prin performanta - Esti corect si cinstit - Ai o atitudine pozitiva si esti sociabil Ce beneficii oferim ? - Pachet s l ri l motivant intre 2.000 si 5.000 lei net, , compus din: salariu fix + comision vanzari - Tichete de masa - Prime de sarbatori - Asigurare medicala Regina Maria si de viata Allianz - Masina si telefon de serviciu - Training de formare profesionala
-
Supermarket Profi Copou si Canta angajeaza casier,vânzător mezeluri .Nu necesita sa aveti experienta doar sa fiți majori.Programul este de 5 zile pe saptamana cu 2 libere 8 ore pe zi. Salar 3300 brut plus bonuri de masa de 27.5 lei pentru fiecare zi lucratoare
-
Angajam lucrator comercial în depozit în jud Iasi loc Dancu, in apropiere de rondul tranvaiului.Salar avantajos,condiții bune de lucru cu posibilitatea de avansare,școlarizare la locul de munca,persoana sa fie pozitiva și dornica sa evolueze. Descriere Societate comerciala, domeniu de activitate cumercializarea de feronerie pentru usi si ferestre aluminiu si pvc, cu o echipa tanara, harnică și veselă, pe care te poți baza oricand, angajeaza urgent lucratori comerciali [barbati] în depozit pentru gestionarea și buna funcționare a depozitului. Ce îți putem oferi în schimb? - Siguranța unui loc de muncă stabil, cu un contract de muncă încheiat pe o perioadă nedeterminată, program de muncă 8 ore pe zi de luni pana vineri si cu un venit considerabil,bonusuri . Ce asteptari avem de la tine? Să ai dorința de a lucra alături de noi și de a ne dezvolta împreună, atentie distributiva, gandire analitica, comportament civilizat atat in colectivitate cat si cu clientii, atentie la detalii. Societatea mai are 3 depozite în Cj,BN,MS. Nr de tel .cv-urile le puteți trimite pe whatsapp.
-
Descriere Societate comerciala SC QUICK BUILDERS SRL, cu sediul in Sat Miroslava, Str. Prof. Anton Nitu, Nr. 7, angajeaza un numar de 25 de muncitori calificati si necalificati in domeniul constructiilor. Se asigura: * cazare * asigurare privata de sanatate * salariul incepe de la 3150 RON net * contract de munca pe o perioada nedeterminata Limba straina - Limba engleza Studii gimnaziale Persoana de contact: Ciobanu Elena
-
Căutăm pentru clientul nostru, o companie românească cu peste 30 de ani de experiență în servicii logistice și materii prime, specializată în import-export și distribuție de produse alimentare atât pentru magazinele tradiționale, cât și industria HoReCa, rolul de ȘEF DEPOZIT Locație: Iași - Popricani Nr. poziții vacante: 1 Program de lucru: Luni - Vineri (6:00 - 16:00) Descrierea contextului general al rolului: Coordonarea şi organizarea activităţilor specifice din depozit. Gestionarea stocului de marfă şi mentinerea acestuia în condiţii standard de igienă. Pregătirea necesară postului: - studii medii; - experiență relevantă în activități de logistică - depozit; - experienţă în lucrul cu documente cu regim special; - cunoştinte de operare PC; - abilităţi de comunicare şi lucru în echipă. Responsabilități: - stabileste prioritatea executării sarcinilor pentru personalul din subordine; - menţine la standardele unei bune funcţionări, aparatele şi echipamentele din dotare; - verifică dacă marfa primită de la furnizori corespunde din punct de vedere cantitativ şi al sortimentaţiei cu ceea ce s-a comandat; - pregăteşte şi verifică comenzile în funcţie de zonă în aşa fel încât să asigure livrarea lor în condiţii optime; - eliberează marfa din depozit în baza facturii, avizului de însoţire a marfii, notelor de transfer sau bon de consum; - efectuează verificări de rutină, împreună cu supervizorul administrativ-logistic; - participă la inventarele anuale, împreună cu membrii comisiei de inventariere; - verifică dacă produsele sunt în cantitatea şi calitatea corespunzătoare în box-uri; - depozitează produsele în condiţii optime conform indicaţiilor de pe ambalaj; - propune măsuri de recompensare sau penalizare a personalului din subordine - respectă prevederile Regulamentului Intern, ale Contractului Colectiv de Muncă, Contractului Individual de Muncă, Normele de Protecţie a Muncii şi PSI; Beneficii: - contract de muncă pe o perioadă nedeterminată; - asigurarea transportului; - oferirea unei mese calde zi; - echipament de lucru. Te invităm să ne trimiți CV-ul tău actualizat la adresa de e-mail: Disclaimer: Train2Perform este o companie nationala, specializata in furnizarea de solutii integrate si personalizate de Resurse Umane pentru companii si persoane fizice in vederea optimizarii relatiilor interumane, acoperind urmatoarele domenii: recrutare si selectie de personal, programe de formare și dezvoltare, management strategic al resurselor umane.
-
Activitatea se va desfășura în atelierele noastre din Iași, Calea Chișinăului, nr.32 (NU COLABORĂM LA DISTANȚĂ) CERINȚĂ OBLIGATORIE - Studii liceale sau universitare de specialitate - arte plastice, decorative si design; artă sacră (patrimoniu) OFERIM: - asiguram instruirea necesara - nu solicitam experienta, - posibilitatea de dezvoltare si perfectionare a aptitudinilor artistice, -posibilitatea de crestere a salariului, in functie de viteza de executie si calitatea lucrarilor, - activitatea se desfasoara la masa de lucru, in conditii optime de temperatura, lumina, fara zgomot, - program de lucru fix, de luni-vineri, de la ora 7.00 la ora 15.30, -contract individual de munca, incheiat pe perioada nedeterminata, - postul nu presupune deplasari DESCRIERE JOB: - realizarea lucrarilor de PICTURA, dupa o imagine color - exemple gasiti pe pagina noastra web. Detalii despre companie si activitatea noastra, puteti afla accesand pagina web: www.artgeorgies.com Asteptam CV pe acest site.
-
Căutăm pentru clientul nostru, o companie românească cu peste 30 de ani de experiență în servicii logistice și materii prime, specializată în import-export și distribuție de produse alimentare atât pentru magazinele tradiționale, cât și industria HoReCa, rolul de MANIPULANT MĂRFURI Locație: Iași - Popricani Program de lucru: Luni - Vineri, 2 schimburi (06: ) Nr. poziții vacante: 3 Descrierea contextului general al rolului: Gestionarea stocului de marfă, menţinerea acestuia în condiţii standard de igienă, calitate, ambalare, termen de valabilitate. Pregătirea necesară postului: - studii generale; - rezistență la efort fizic prelungit și o bună condiție fizică; - reziliență psihică în situații de stres; - atitudine orientată spre rezolvarea de probleme; - atenție sporită la detalii și meticulozitate; - abilități de operare cu diverse baze de date și fișe de produs; - gestionare eficientă a timpului; - abilități matematice; - abilități de comunicare orală și scrisă; - capacitate de a lucra în echipă; - abilitatea de a lucra la înălțime, pe scară sau diferite platforme asigurate. Responsabilități: - pregătește comenzile conform facturilor; - așează marfa în depozit în funcție de data expirării, respectând principiul FIFO (First In, First Out); - menține curățenia zilnică în depozit; - descarcă marfa de la furnizori, respectând indicațiile date de superiori; - execută calitativ și la termen sarcinile de serviciu în vederea atingerii obiectivelor stabilite de conducerea companiei; - respectă prevederile Regulamentului Intern, ale Contractului Colectiv de Muncă, Contractului Individual de Muncă, Normele de Protecție a Muncii și PSI; - menține la standardele unei bune funcționări, aparatele și echipamentele din dotare; - execută orice alte dispoziții date de superiorul ierarhic în realizarea strategiilor pe termen scurt ale companiei în limitele respectării temeiului legal. Beneficii: - buget salarial cuprins între 2500 - 3000 lei net lună; - contract de muncă pe o perioadă nedeterminată; - asigurarea transportului; - oferirea unei mese calde zi; - echipament de lucru. Te invităm să ne trimiți CV-ul tău actualizat la adresa de e-mail: Disclaimer: Train2Perform este o companie nationala, specializata in furnizarea de solutii integrate si personalizate de Resurse Umane pentru companii si persoane fizice in vederea optimizarii relatiilor interumane, acoperind urmatoarele domenii: recrutare si selectie de personal, programe de formare și dezvoltare, management strategic al resurselor umane.
-
Daca ai experienta in distributie,esti comunicativ,organizat,ai prezenta de spirit,esti obisnuit cu lucrul in echipa,te asteptam la Adison Company,firma in plina expansiune, importator si distribuitor regional de produse de uz casnic,menaj,papetarie,jucarii,detergenti si cosmetice(distribuitor SANO). Principalele sarcini pentru postul de lucrator in depozit sunt: -descarcarea, receptia, depozitarea, pregatirea marfii pt. livrare si incarcarea marfii in masinile de livrare. -participarea la procesele de inventariere. Deplasarea din zona de domiciliu(raza orasului Iasi),la depozit si inapoi se face cu mijloacele de transport ale firmei.
-
Daca ai experienta in distributie,esti comunicativ,organizat,ai prezenta de spirit,esti obisnuit cu lucrul in echipa,te asteptam la Adison Company,firma in plina expansiune, importator si distribuitor regional de produse de uz casnic,menaj,papetarie,jucarii,detergenti si cosmetice,distribuitor Sano. Principalele sarcini pentru postul de sofer sunt: -participa la incarcarea comenzilor in masinile firmei. -livreaza marfa conform documentelor de insotire si numai la clientii trecuti in respectivele documente. -confirma predarea marfii la clienti si incaseaza contravaloarea marfii, daca este stipulata plata la livrare. -preda documentele confirmate si incasarile,la intoarcerea din cursa. Este necesar permisul de conducere categoria B,dar categoria C poate reprezenta un avantaj in viitor. Cunoasterea traseelor din zona Moldovei poate fi un avantaj. Postati CV-ul in anunt sau trimite-ti-l la adresa:
-
Cerinte studii medii experienta pe un post similar capacitate de organizare si planificare Descrierea jobului verifica pe scanner traseul pentru livrare, stabilit de seful ierarhic; - aduna colecteaza comenzile din fiecare sectie in care se afla acestea; - incarca impreuna cu soferul marfa pregatita pentru livrare; - respecta la incarcarea marfurilor in masina, ordinea comenzilor, daca pe un traseu sunt mai multe comenzi; - verifica si se asigura ca se factureaza clientilor toate produsele din comanda si ambalajele aferente (din lemn-paleti) - securizeaza si protejeaza marfa atat la picking cat si la incarcarea in masini; - participa la aranjarea marfurilor pe rafturi rastel si ambalare infoliere ; Ce iti oferim: Pachet salarial motivant: Tichete de masă; Transport decontat; Prime de sarbatori Program de lucru de L-V de la 8:00-17:00 Traininguri cursuri organizate la nivel de companie. Despre companie Compania Caretta a fost înființată în anul 2006. Suntem printre cei mai importanti producatori de sisteme complete de acoperisuri, garduri metalice si elemente de inchidere pentru hale metalice din Romania. Misiunea noastra este sa construim o companie automatizata, durabila si digitalizata, oferind un mediu de dezvoltare unde oamenii isi valorifica potentialul, contribuind la satisfactia clientilor si la propria lor realizare profesionala. Sediul societatii si sectiile de productie sunt situate in localitatea Tomesti, soseaua Iasi-Tomesti, DN28
-
Cerinte minime : * Studii : medii; * Vechime: minim 1 an pe un post similar (gestionar depozit); * Aptitudini de calcul matematic; * Cunoștințe minime de operare PC; * Atentie la detalii, disciplina, corectitudine, seriozitate; * Adopta permanent un comportament in masura sa promoveze imaginea si interesele firmei Descrierea jobului -efectueaza receptia fizica a marfii la intrarea in magazia firmei ; -aranjeaza marfurile pe rafturi rastel mentinand o ordine logica si curatenie permanenta; -verifica pe scanner traseul pentru livrare, stabilit de seful ierarhic; -incarca descarca infoliaza si eticheteaza materia prima si produsul finit; -verifica si se asigura ca se factureaza clientilor toate produsele din comanda si ambalajele aferente; -pregateste comenzile clientilor si le aduce la locul de incarcare; -securizeaza si protejeaza marfa atat la picking cat si la incarcarea in masini ; -participa la inventarierea stocului de marfa ori de cate ori se solicita; Oferim perspective de dezvoltare într-un mediu de lucru sigur și dinamic, beneficiind de: salariu motivant; tichete de masă; tichete cadou pentru Paşte şi Crăciun; decontare transport; Compania Caretta a fost înființată în anul 2006. Suntem printre cei mai importanti producatori de sisteme complete de acoperisuri, garduri metalice si elemente de inchidere pentru hale metalice din Romania. Misiunea noastra este sa construim o companie automatizata, durabila si digitalizata, oferind un mediu de dezvoltare unde oamenii isi valorifica potentialul, contribuind la satisfactia clientilor si la propria lor realizare profesionala.
-
Firma autorizata ridesharing partenera Uber si Bolt cauta soferi colaboratori. Cerinte: - Masina personala, an de fabricatie minim 2011, - Permis auto categoria B, minim 2 ani, - Varsta, peste 21 de ani, - Atestat transport persoane Ce oferim: - Contract de munca 2, 4, 6, sau 8 ore - Program achiziție casa de marcat - Copie conforma - Ecusoane - Consultanta pentru obtinerea atestatului in cazul in care nu il detineti. Comisionul este negociabil si variabil in functie de castiguri. Nu ezitati sa ne contactati pentru mai multe informatii.
-
1. Oportunitate de carieră: Consultant Imobiliar Compania noastră, REIR Network, din Iași, caută un consultant imobiliar dedicat și pasionat să se alăture echipei noastre. Responsabilități: Identificarea și evaluarea proprietăților pentru vânzare sau închiriere Crearea și menținerea relațiilor cu clienții potențiali și existenți Organizarea și conducerea vizitelor la proprietăți pentru potențialii cumpărători sau chiriași Negocierea prețurilor și a termenilor de tranzacție Furnizarea de consultanță imobiliară personalizată clienților noștri Întocmirea și gestionarea documentației necesare pentru tranzacții imobiliare Cerințe: Experiență anterioară în domeniul imobiliar reprezintă un avantaj Abilități excelente de comunicare și negociere Orientare către rezultate și capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic Cunoștințe solide de legislație și proceduri imobiliare Permis de conducere și disponibilitate pentru deplasări în scop profesional Beneficii: Oportunități de dezvoltare și avansare în carieră Mediu de lucru dinamic și prietenos Suport și resurse pentru dezvoltarea profesională Dacă sunteți pasionat de domeniul imobiliar și sunteți în căutarea unei oportunități de carieră, vă invităm să aplicați la cu CV-ul. Așteptăm cu nerăbdare să vă cunoaștem!
-
1. Abilități excelente de comunicare: Capacitatea de a comunica clar și eficient cu colegii, clienții și alte părți interesate este esențială. 2. Abilități organizatorice: Capacitatea de a gestiona eficient programul de lucru, de a prioritiza sarcinile și de a gestiona resursele în mod eficient. 3. Cunoștințe de lucru cu calculatoarele: Competențe solide în utilizarea computerului și a programelor software relevante pentru gestionarea datelor, comunicare și alte sarcini administrative. 4. Abilități de conducere: Capacitatea de a coordona și de a îndruma echipa în atingerea obiectivelor stabilite. 5. Capacitatea de a lucra sub presiune: Abilitatea de a rămâne calmi și concentrat în situații de stres și de a gestiona eficient termenele limită strânse. 6. Adaptabilitate: Capacitatea de a se adapta la schimbări și de a aborda provocările cu o atitudine pozitivă și flexibilă. Cunoașterea limbii engleze poate fi un avantaj semnificativ