Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul a fost adaugat la favorite de tine si alti utilizatori
Devino membru VIP si vei fi notificat imediat ce scade pretul anuntului tau favorit
In plus, ca membru VIP ai urmatoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunturile tale
De 2X mai multe repostari gratuite la anunturile tale pe zi
Mesajele tale in topul casutei destinatarului
Notificari in timp real la cautari salvate si anunturi favorite
Acceseaza abonamentul VIP
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Locuri de munca Iasi Iasi Nivel de studii: Absolvent

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 35

    Operator facturare/date

    S.C. Top Master Ltd S.R.L. distribuitor de accesorii pentru constructii, instalatii si bricolaj angajeaza operator facturare/date Daca esti o persoana organizata, perseverenta si iti place sa iti desfasori activitatea intr-un mediu profesional abia asteptam sa ne cunoastem. Ce asteptari avem de la tine: studii medii finalizate abilitati numerice cunostinte operare Excel abilitati de comunicare cunoasterea sistemului WinMentor reprezinta avantaj Ce ar trebui sa faci: operarea si emiterea facturilor pe baza comenzilor intocmirea, introducerea si operarea diverselor documente ofera informatii si suport colegilor din departamentul vanzari diverse raportari cu caracter contabil Ce iti oferim noi: training si consiliere transport la locul de munca atmosfera de lucru placuta alaturi de o echipa tanara si competitiva pachet salarial motivant ( salariu fix+bonusuri ) prime de Paste si Craciun cadou aniversar team buildinguri anuale si dezvoltare personala

  • 17

    Casier - Vanzator - Lucrator Comercial in SUPERMARKET

    Descrierea postului SUPERMARKET ( Partener Retailer Alimentar PROFI ) din IASI, Zona BASARABI-VOIEVOZLIOR, Cartier Alexandru cel Bun, recruteaza personal pentru postul de casier-lucrator comercial. Cerintele postului: - studii: minim absolvent de liceu ( diploma de bacalaureat constituie un avantaj ) - comunicare/relationare cu toti clientii magazinului - respect fata de colegi si fata de clienti - spirit de echipa - seriozitate - disciplina profesionala Descriere job: - lucrul pe casa de marcat ( incasare prin cash & carduri bancare & tichete valorice, etc ) - participa activ la receptiile de marfa ( cand este cazul ) - aprovizionare zilnica cu marfa in magazin in functie de prioritati - verifica/actualizeaza/asigura preturi pe sala de vanzare, asigura curatenie la locul de munca ( interior/exterior - magazin, anexe, vestiare, etc ), efectueza inventare zilnice ( cand este cazul ), verifica termene de valabilitate pe toata sala de vanzare ( conform unei planificari stabilite ), se asigura de aspectul comercial al magazinului, participa la toate actiunile si activitatile din magazin, etc ) - consiliere/indrumare clienti Se ofera: - salariu ( se discuta la interviu ) - tichete de masa ( card ) - program full time - bonus in functie de performante si realizare indicatori *CV-urile se depun doar prin mesaj aici in aplicatie sau la adresa de email *Selectia se va face doar dintre candidatii care au atasat un CV la mesajul trimis si care corespund criteriilor job-ului.

  • 1

    Consultant financiar

    CONSULTANT FINANCIAR De ce să te alături echipei noastre?! Esti in cautarea unui parteneriat care sa te ajute in dezvoltarea ta personala sau a propriului business?! Vrei sa devii un om de succes , sa te dezvolti si sa fii motivat ?! Fie ca ai experienta sau nu , vrei sa fii propriul tau manager , managerul propriei tale afaceri ?! Suntem o companie de renume international , cu o traditie de invidiat , avem o echipă de oameni energici , entuziaști, ambițioși, dornici de dezvoltare personală , profesională și mai ales financiară . Derulăm constant programe de training pentru colaboratorii i consultan ii noștri, în vederea susținerii obiectivelor personale și ale companiei . Și tu poți să te dezvolți armonios alături de noi , poti sa te perfectionezi si sa evoluezi !! Vino alături de noi să fim împreună arhitecții unei lumi mai protejate financiar si un viitor financiar planificat si increzator . Află despre cariera de antreprenor , despre programele de training pe care le oferim pentru a susține acest drum, precum și avantajele de a lucra împreună. Beneficiile oferite : Program de dezvoltare profesionala cu rezultate dovedite , Oportunitatea de a promova, pe baza unor criterii clare , Imbinarea metodelor de invatare pe platforme online cu aplicabilitatea practica imediata , Posibilitatea accesarii unor pozitii ierarhice superioare in Management si Vanzari , Mediu de lucru dinamic, adaptat contextului economic actual , Resurse necesare dezvoltarii unei colaborari de lunga durata alaturi de cel mai mare brand international din domeniu , Pachete de beneficii financiare pentru un nivel motivational ridicat . Cerinte , ne dorim : Dorință pentru a invata si dezvolta "continuu" un domeniu nou de activitate provocator, Comunicare eficienta si adaptabilitate in discutiile fata in fata si online , Perspicacitate si perseverenta in gandirea afacerilor , fara impunerea unor limite sau prejudecati , lmplicare si sustinere in dezvoltarea noilor colegi si a echipelor de vanzari , Motivatie pentru a oferi intotdeauna servicii de calitate , Deschidere in fata schimbarilor si adaptare cu usurinta la ideea de nou si inovativ. Pentru detalii suplimentare si programarea unui interviu ma puteti contacta telefonic . Pentru interviu sa aveti CV-ul cu dumneavoastra sau il puteti atasa/transmite pe email .

  • 1

    Angajam bona

    Angajam bona pentru fetita de 1 luna jumătate.Program luni-vineri interval orar 09.00-17.00. Atributii:Hrănirea la timp a bebelușului,schimbare scutece când este necesar,supravegherea copilului. Nu se cer servicii de menaj sau bucătărie. Salariul se discuta la interviu. Pentru programare interviu,va rugam sunați la numărul de telefon în intervalul orar 10.00-16.00.

  • Cenzor/administrator asociatie de proprietari

    Caut post de cenzor/Administrator la asociatii de proprietari IASI. Detin atestat pentru administrator. Rog seriozitate!

  • 1

    Disponibil online

    Meditatii Matematica Bacalaureat

    Profesor cu rabdare si 15+ ani experienta in domeniu ofer meditatii la matematica pentru examenul de Bacalaureat intr-un mediu de lucru relaxat si fara stres. Meditatii pot avea loc si online daca nu este posibila deplasarea. Pentru mai multe detalii ma puteti contacta pe Whatsapp.

  • 192

    Angajam Reprezentant call center limba romana - partener VODAFONE

    Angajam Reprezentanti vanzari call-center- limba romana pentru promovarea serviciilor VODAFONE Ce iti garantam? Contract de munca pe perioada nedeterminata; Program full-time 09-18, Luni-Vineri Bonusuri de performanta; Tichete de masa (20 RON/tichet) Acces la training: tehnici de vanzare, comunicare si negociere pe care le inveti la noi si le aplici oricand apoi;

  • 1

    Angajez ARHITECT cu experienta

    Firma cu vechime angajeaza ARHITECT cu minim 2 ani experiența in domeniu. Dreptul de semnătura prezinta un avantaj, insa putem asigura consiliere pentru stagiul de practica. Program de lucru flexibil , contract de munca pe perioada nedeterminata. Ofertele financiare și alte detalii se discuta in urma analizei C.V.-urilor. Pentru date de contact , va rog sa lăsați mesaj privat.

  • 7

    Agent de asigurare

    Bună Imi maresc echipa si caut colaboratori/persoane pe care sa le ajut sa- si dezvolte un bussines independent, să-și construiască o carieră  în asigurări . Oportunitatea bate o singură dată la ușă! Dacă îți dorești  un venit suplimentar, sa-ți organizezi singur programul de lucru, să-ți fii propriul șef , fără target  , lucrind de acasă sau de la birou, te aștept  in echipa mea. Iti ofer tot suportul necesar, informatii Know How, platformă învățare /emitere, etc. Detalii: , . Sau lasa-mi datele tale de contact. Niciodată nu este prea tarziu sa deprindem noi abilități !

  • Inginer constructor - executie

    SC BAU MARKT SRL cauta un coleg nou pentru postul de inginer constructor in executie Am fi bucurosi daca : - Esti absolvent al Facultatii de Constructii, sectia constructii civile, industrial si agricole - Ai minim 2 ani experienta in domeniu - Ai cunostinte PC AutoCad si pachet MS Office - Ai permis de conducere categoria B - Ai cunostinte de limba engleza - Esti un bun organizator si coordonator al echipelor din subordine - Ai capacitatea de a lucra in echipa si de a respecta termenele proiectelor primite - Ai bune abilitati de comunicare cu beneficiarii si subcontractantii - Ai rezistenta sporita la stres - Ai flexibilitate in program si decizii - Ai orientare catre atingerea obiectivelor Principalele responsabilitati ar fi : - Coordonezi si urmaresti activitatea de executie a lucrarilor de constructii conform contractului de executie privind durata, calitatea si receptiile, precum si stadiile fizice convenite cu beneficiarii - Intocmesti/verifici atasamente, situatii de lucrari, rapoarte de lucru, procese verbale si orice alte documente cu caracter tehnic - Urmaresti ca aprovizionarea cu materiale a punctului de lucru sa se faca la timp - Esti responsabil de corecta si buna utilizare a tuturor uneltelor si utilajelor de la punctul de lucru - Supervizezi si organizezi activitatea echipelor din subordine - Previzionezi si gestionezi resursele materiale, financiare si umane aferente proiectului primit - Mentii relatiile fuctionale cu restul departamentelor : tehnic, economic, etc La noi vei gasi : - Un mediu de lucru placut - Colegi cu experienta ,dedicati - Oportunitati de dezvoltare profesionala si personala - Pachet salarial atractiv si bonusuri in functie de performanta Daca te regasesti in descrierea de mai sus te asteptam cu un CV pe sau ne poti suna la si stabilim o intalnire pentru a ne cunoaste.

  • 2

    Sofer livrator Bringo

    Venituri in functie de implicarea fiecaruia; 2000 -5000 lei / luna. Cerinte: - permis conducere categoria B - masina personala - smartphone Andoid - seriozitate Publi24_1669627189 - poti avea si S.R.L sau PF

  • 5

    Adison Company angajeaza operator facturare cu competente de redactare foto.

    Daca ai experienta in distributie,esti comunicativ,organizat,ai prezenta de spirit,esti obisnuit cu lucrul in echipa,te asteptam la Adison Company,firma in plina expansiune,importator si distribuitor regional de produse de uz casnic,menaj,papetarie,jucarii,detergenti si cosmetice(distribuitor SANO). Principalele sarcini sunt: -actualizarea permanenta a cataloagelor de produse,in format electronic(fotografierea produselor noi si adaugarea lor in catalog,eliminarea produselor delistate sau aflate in "out of stock",actualizarea preturilor). -intocmirea de documente de aprovizionare, livrare, insotire marfa, retururi. -listarea zilnica a comenzilor primite de la agenti si intocmirea corecta a facturilor. -arhivarea facturilor,avizelor exemplarul 2 in ordinea de pe jurnale,raportarea catre conducere a eventualelor probleme (lipsa doc.,lipsa stampilei). -executarea rapoartele cerute de conducere,intr-un timp cat mai scurt,acestea avand prioritate fata de toate celelalte activitati. -participarea la procesele de inventariere. Cunoasterea programului Neomanager si a unui program de redactare foto pot constitui un avantaj. Deplasarea din zona de domiciliu(raza orasului Iasi),la depozitul firmei aflat in zona Metro si retur se face cu mijloacele de transport ale firmei. Candidatii trebuie sa posteze CV-ul in anunt.

  • 3

    Responsabil ssm

    Candidatul ideal - Capacitate de lucru și integrare în echipe; - Capacitate decizională, abilităti de comunicare si relationare; - Adaptabilitate la situatii noi si flexibilitate. - Abilităti de organizare si planificare a timpului; - Initiativa si perseverenta in atingerea obiectivelor. - Curs de Securitate si sanatate in munca Descrierea job-ului: - Efectuarea controalelor interne zilnice în scopul constatării neconformitatilor si deficientelor din cadrul santierului si transmiterea acestora către managerul de proiect și coordonatorului ssm în vederea stabilirii solutiilor pentru remediere. - Intocmire de rapoarte zilnice privind activitatea de prevenire și protecție în cadrul unui santier situat în municipiul Iasi; - Efectuarea instructajelor de securitate si sanatate in munca si situatii de urgenta pentru salariatii antreprenorilor din cadrul santierului; - Colaborarea cu managerul de proiect și coordonatorul ssm;

  • 6

    Administrator

    Administrator asociații de proprietari iași

  • 1

    Tehnician Service case de marcat in Iasi

    Elco Service angajeaza tehnician service case de marcat in Iasi. Instruire si specializare la locul de munca. Conditii suficiente: Studii medii, permis categoria B Avantaje: Cunoștințe pe partea tehnică; Competente digitale de baza: Internet, Word, Excel; Abilități organizatorice, de scriere și de comunicare; Responsabilitate, seriozitate;

  • Consultant fonduri europene

    DESCRIERE SOFCONS ENGINEERING SRL este in cautarea unei persoane pentru completarea echipei de consultanti. Profilul candidatului: Studii superioare domeniul economic / comunicare / marketing; Experienta de minim 1 an pe un post similar; Operarea cu ușurință a PC-ului ( cunoștințe avansate Word, Excel, Power Point, etc.); Excelente abilitati de exprimare verbala si in scris; Excelente abilită i de analiză i sinteză a datelor i informa iiilor; Capacitatea de a lucra in echipa; Capacitate de a gestiona siatuațiile de criză și de a identifica solu ii; Abilitatea de a realiza multiple activități și de a gestiona, în paralel, proiecte pe diferite programe / măsuri / priorități de investiții (POR, PNDR, POCU, PNRR, fonduri naționale); Atitudine profesionista in relația cu beneficiarii și colaboratorii, dar și cu colegii; Orientare spre calitate i atentie la detalii; Experienta de lucru cu termene limita si rezistenta la stres; Permis de conducere categoria B constituie un avantaj Posibilitate de adaptare la program prelungit, pentru o perioadă de timp limitată, doar în situații limită. Descrierea jobului Consultantul accesare fonduri nerambursabile si implementare, în echipa noastră, are următoarele responsabilită i: Participa la elaborarea și implementarea proiectelor cu finanțare nerambursabilă europeană; Solicita, verifică și concepe documentațiile și documentele solicitate de către insituțiile finanțatoare prin intermediul Ghidului Solicitantului și a anexelor acestuia; Intocmeste proiectii financiare și verifica documentele suport; Analizeaza cu atentie prevederile documentele emise de institutiile finantatoare, astfel incat sa asigure eligibilitatea, conformitatea si selectia proiectelor pe care le elaboreaza; Concepe, tehnoredacteaza documente i rapoarte; Colectează i centralizează date i informa ii necesare elaborării și implementării proiectelor cu finanțare nerambursabilă europeană; Gestionează eficient activită ii de coresponden ă (telefoane/fax-uri, e-mail-uri, către colaboratorii, partenerii firmei si structurile externe); Asigură suport la organizarea activită ilor tehnice i de achizi ii, asamblarea i aranjarea dosarelor ce con in documenta iile de finan are, raportări tehnice, financiare intermediare/finale, copii xerox, scanare documenta ii; Intocmeste cereri de plata / rambursare, raportari tehnice si financiare, dosare de achiziții; Centralizează i actualizează periodic datele i informa iile de contact ale colaboratorilor si partenerilor firmei; Gestionează resursele materiale i informa ionale ale firmei, inclusiv arhiva. Oferta (bonusuri, beneficii): Salariu motivant Bonus, in functie de performante Posibilitatea de avansare in cariera Posibilitatea de dezvoltare si formare profesionala Persoanele interesate pot transmite CV, insotit de Scrisoare de intentie! Descrierea companiei SOFCONS ENGINEERING este o societate romaneasca, 100% privata. Suntem o echipa tanara, specializata in oferirea de servicii de consultanta pentru afaceri si management, proiectare si inginerie, consultanta in accesarea si implementarea proiectelor cu finantare neramburasabila.

  • Broker de asigurari

    Daca iti doresti sa te dezvolti in domeniul asigurarilor, la DESTINE HOLDING, gasesti oportunitatile de care ai nevoie! Te invit la o prezentare GRATUITA si vei afla in 30 de minute daca este pentru tine! Prezentarea are loc online, miercuri 11 ian 2023, ora 18.30. Cere acum link-ul de conectare pe zoom prin mesaj: Claudiu Balaban - Consultant Asigurari

  • 4

    Avantisys Tech angajeaza Software developer

    C, C++, C#, Java, Baze de date, optional Python.

  • 8

    Avantisys Tech angajeaza

    Web developer (HTML5, Javascript, PHP, CSS, frameworks); Software developer (C++, Java).

  • Salveaza cautarea