Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Locuri de munca Ilfov doar cu poze

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Doresti sa reduci cheltuielile cu personalul, chiria si intretinerea sediului social? Societatea noastra vine in ajutorul dvs.cu activitati combinate de secretariat, asigurarea de servicii de secretariat zilnice, cum sunt receptia, facturarea si pastrarea evidentelor, servicii de personal si de corespondenta, indosariere, arhivare(pastrare arhiva 10 ani), curierat. Scanarea şi arhivarea electronică. Gestionarea poştei electronice şi a scrisorilor. Notificarea imediată prin SMS sau email. Programari intalniri. Rezervari bilete avion, rezervari hoteliere, concerte, evenimente, etc.. Activităţi de protocol (întâlniri de afaceri in cadrul societatii), spatiu birou 35 m si sala asteptare 15 m. La cerere asigurăm logistica(auto). Pe baza de contract sau comision. Pretul pachetelor se negociază telefonic sau email si este in functie de atributii, pachet Basic si Premium. Prestarea serviciilor se desfasoara conform legislatiei in vigoare, cu delegarea de competente. Oferta limitata! Contactati societatea pentru oferta completa! Cel mai mic pret de pe piata! Adresa noastra, Dragomiresti Vale. SC Profamily.

  • Cerinte Personalitate placuta cu excelente abilitati de comunicare si relationare, vanzare si negociere; Tinuta si prezenta agreabile, amabil, responsabil, atitudine pozitiva si proactiva; Atentie distributiva, simt pentru detalii; Capacitatea de a rezolva probleme, sarcini multiple si de a respecta termene limita; Inteligenta, dorinta si capacitate de a invata; Experienta in coordonarea unei echipe este un plus; Foarte bun organizator; Limba engleza scris si vorbit - Nivel mediu-avansat; Responsabilitati Organizarea, planificarea si coordonarea magazinului in lipsa Directorului de Magazin; Realizarea planulului de vanzari; Tinerea corecta a evidentei contabile primare a magazinului; Recrutarea si selectia personalului (in colaborare cu Directorul de Magazin), formarea, motivarea, evaluarea si propunerea de penalizari pentru personalul din magazin; Verificarea respectarii regulamentelor, procedurilor, politicilor si instructiunilor de lucru a angajatilor din subordine; Monitorizarea performantei angajatilor si urmarirea realizarilor; Benificii: Contract de munca 8 ore / zi Bonus in functie de performanta Mediu de lucru fara stres Posibilitati reale de avansare si de crestere pe plan profesional; Oportunitati de participare in proiecte interne; Salariu atractiv Locatia: DN1 Value Centre (Judet Ilfov, Comuna Balotesti, Calea Bucuresti, Nr 2 bis) CV-urile pot fi trimise catre adresa de mail - / , tel. 0729586124.

  • Nu cred ca vrei sa ratezi o afacere pe care o poti dezvolta la tine acasa. Si iti voi spune de ce: Plati instantanee in portofelul personal, castig 100% Nu ratati acest proiect simplu la indemana oricui , pentru orice buzunar si poate beneficia oricine are un calculator sau un smartphone. Scrie detalii si iti voi explica pas cu pas cum functioneaza ! Breaking news: In ultima saptamana ETH a crescut cu 40$, deci avem un trand crescator. Acum este momentul potrivit sa actionezi! Inscrie-te in platforma Forsage : https://forsage.io/i/xfzdy8/ Pentru detalii raspunde la adresa de e-mail. Investitie initiala : aprox 20$

  • 1

    Royal York angajeaza croitori-croitorese, pentru atelierul de productie perdele , draperii , cuveruti, storuri romane si alte accesorii pentru casa, din Rosu- Chiajna (Ilfov). Program de lucru luni-vineri intre 8.30-17 . Mijloace de transport in comun 430,434 si 178 . Salariu incepand cu 2500 lei , in functie de experienta si abilitati practice.

  • 1

    Vino să faci parte din călătoria noastră! Căutăm agent de vânzări în zona Stefanesti.

  • Firma Securitas angajeaza agenti de securitate, femei si barbati, pentu obiective din Branesti. Oferim pachet salarial motivant, (peste minim), toate sporurile salariale platite conform legii, tichete de masa si transport pana la obiective. Mai multe informații la numărul de telefon 0748.883.542

  • 1

    Firma Securitas angajeaza agenti de securitate, femei si barbati, pentru obiective in Branesti pachet salarial motivant, (peste minim), toate sporurile salariale platite conform legii, tichete de masa si transport pana la obiective. Mai multe informații la numărul de telefon 0748.883.542

  • 1

    Fabrica de mobila din Alexandria, angajam montator pentru: TELEORMAN, BUCURESTI, ILFOV.

  • Candidatul ideal Cerinte: Studii superioare tehnice finalizate: Arhitectura, Constructii, Design Interior,Autocad2/3D,Photoshop... Idela experienta in proiectare (minin 1 ani) Persoana cu gandire analitica, atenta la detalii Persoana motivata, orientata catre performanta Pasiune pentru vanzari Experienta in design de mobilier Descrierea jobului Analiza si intelegerea proiectului Realizarea masuratorilor in spatiu Propunerea de amenajare a spatiului cu mobilier conform solutiilor si cerintelor clientilor Proiectarea propriu-zisa a pieselor de mobilier folosind softurile noastre de proiectare Realizarea ofertelor de pret Lansarea de comenzi catre furnizori si urmarirea derularii acestora Limba engleza sau italiana Beneficii: Salariu motivant Decont transport 100 lei Bonusuri in functie de performanta Discount la Mobilier si textile Locatie Corbeanca ( Showroom nou de mobilier ) Salariu 400-550 euro CV:

  • Cerințe: Persoana implicata, proactiva, pozitiva Abilitati de comunicare, persuasiune, spirit de echipa Cunostinte de contabilitate primara Limba engleză ( de preferat dar nu obligatoriu) Cunostinte calculator primare - Word,Excel incepator.... Condiții: Program Luni - Sambata ( program scurt ) Bonus trimestrial in functie de realizari Program de dezvoltare personala pachet salarial fix + bonus din vanzari Responsabilități: Consilierea clientilor in alegerea materialelor Realizarea ofertelor comerciale Evidenta documentelor fiscale Programarea livrarilor sa lucrezi cu casa de marcat sa contribui la mentinerea unei imagini impecabile a magazinului Aranjarea Calaloagelor/ materiale preluarea comenzilor de la clienti, intocmirea documentatiei aferente si asigurarea livrarii produselor dezvoltarea si mentinerea unei relatii pozitive cu clientii Consultant Vanzari Ital Trade Interiors - Ilfov, Corbeanca DN1 ( Locatie Noua ) 450 €/luna CV : italtadeinteriors@gmailcom ( Decont Transport ) Persoana Contact : Florentina

  • Vino să faci parte din călătoria noastră! Căutăm agent de vânzări în zona Chitila.

  • 2

    Vino să faci parte din călătoria noastră! Căutăm agent de vânzări în zona Branesti.

  • 1

    CERINTE: -Persoana dornica de munca, disciplinata -Experienta 1 an pe o pozitie similara constituie un avantaj dar NU ESTE OBLIGATORIE. -Rezistenta la efort fizic; RESPONSABILITATI: -Asezarea produselor pe raft -Extragerea produselor din zona de gestiune la nivel de comanda si alocarea lor in zona de expeditie; -Verificarea marfii cantitativ, pentru locatiile indicate de seful de tura; Se lucreaza in soft WMS, toate operatiunele se fac folosind scannerul. Principalele task-uri in depozit sunt: picking, putaway, replenishment, transfer marfa. BENEFICII: -Iti oferim stаbilitate, printr-un contract cu o pеrioada nеdеterminatа; -Iti ofеrim un venit fix lunar in vаloarе de 1800 RON NET; -Se acorda tichete de masa in valoare de 300 lei; -Se acorda bonus lunar de pеrformаnta 0-450 lei brut; (150 lei -3000 comenzi pregatite / 300 lei – 3500 comenzi pregatite / 450 lei-4000 comenzi pregatite) -Se asigura transport din Bucuresti (plecare din Crangasi) si Otopeni; -Posibilitati de dezvoltare personale si profesionale. Posibilitati de promovare. Locatie: Platforma logistica Logicor, Mogosoaia Program: Luni - Vineri (07:30-16:30)

  • Happy Univers își mărește echipa ! Vrei să lucrezi într-o echipă tânără, profesionistă, într-o atmosferă și un colectiv plăcut? Te așteptăm în echipa noastră, dacă: ✅ ești o persoană caldă, receptivă, dedicată și plină de energie; ✅ ești o fire organizată și empatizezi ușor cu copiii; ✅ ești o persoană atentă la detalii, creativă, responsabilă, cu deschidere și viziune pentru o educație prin respect și empatie. DESCRIEREA JOBULUI Pregătirea documentelor necesare desfășurării activității: planificări, lecții, activități de grup. Organizarea activităților curriculare și extracurriculare; Adaptarea metodelor, strategiilor și materialelor de lucru la particularitățile grupei și fiecărui copil. Gestionarea cu responsabilitate, căldură și diplomație a relației cu părinții copiilor. Supravegherea copiilor pe tot parcursul programului de lucru, chiar și atunci când aceștia dorm. CERINȚE Liceul pedagogic/Facultatea de Științe ale Educației — Pedagogia Învățământului Primar și Preșcolar reprezintă un avantaj, însă nu este un criteriu eliminatoriu. Experiență minimum 1 an în lucrul cu copii de vârstă pre-școlară sau școlară reprezintă un avantaj. Metode de pedagogie modernă. Instituția noastră se află în Voluntari. Dacă locuiești în zona Ilfov sau București (Sector 2) te invităm să ne trimiți CV-ul la adresa de email:

  • Biroul European de Reprezentare vă oferă ocazia/oportunitatea de vă putea mări veniturile devenind consilier/agent/partener/expert în domeniul despăgubirilor, îndreptându-vă atenția către dezvoltarea activității și chiar schimbarea acesteia în domeniul în care activăm noi. Candidatul ideal: Absolvent studii medii; Experienta în vânzări/domeniul asigurărilor constituie un avantaj; Responsabil; Abilitati de planificare si organizare; Punctual; Independență și autonomie; Prezența de spirit/dinamism; Persoană organizată; Capacitate de lucru cu termene limita; Fără cazier; Permis de conducere categoria B; Propriul mijloc de transport; Foarte bune abilități de comunicare, negociere și putere de convingere; Activitatea ta va consta în: Sprijinirea persoanelor care au suferit un accident rutier și îndrumarea acesteia către societatea noastră pentru a beneficia de suport juridic și financiar; Strângerea documentelor necesare pentru dosarul de daună; Posibilitatea de a-ți crea propria echipă; Câștigarea de sume importante (comision procentual sau sume fixe). Beneficii oferite: Training de specializare; Beneficiezi de suport din partea societății pentru materialele necesare desfășurării activității (signalistică, obiecte personalizate, cărți vizită, adresă e-mail personalizată, call-center); Un sistem profesionist de colaborare, acumularea de cunoștințe și un plan dinamic de carieră; Sistem de bonusare avantajos conform condițiilor contractuale; Sistem avantajos de compensare pentru munca depusă; Posibilități nelimitate de creștere a propriei afaceri, cu sprijinul firmei. Ofertă: Firma de prestigiu, lider pe domeniul său; Servicii de top, recunoscute și apreciate în piață; Posibilitatea de a face parte dintr-o industrie dinamică și plină de oportunități; Colegi deosebiți, o echipă de profesioniști; Independență și autonomie, program flexibil; Siguranță și stabilitate pe termen lung; Șansa de a crește profesional lucrând pentru unul dintre liderii din piață; Pentru mai multe detalii vizitați: www.biouleuropean.ro Relații la telefon: 0733.133.000

  • 1

    Angajam sofer de achizitii. Program de lucru > Luni - Vineri Salariu atractiv Pentru detalii va rugam sa ne contactati 070751 256 522 - Dl Marian

  • 2

    Angajez sudor argon cu experiență în confecționarea balustradelor din inox sau fier forjat. Pot asigura cazare și masă .

  • 4

    Angajam lucrători bărbați și femei sau cupluri, în cadrul fabricii de paste făinoase Barilla din Germania, orașul Hamburg! Program de lucru flexibil de 8ore pe zi, 5zile pe săptămâna! -Se beneficiază de contract de lucru nemțesc! -Transport și cazare asigurate GRATUIT! -Salariu NET 1700 € lunar (plata in doua tranșe) -Școlarizare și susținere profesionala! -Limba Germana nu este obligatorie însă constituie un avantaj! Pentru mai multe informații job, contact Manager David Șerban:0754 256 807

  • 6

    Angajam lucrători bărbați și femei sau cupluri, în cadrul fabricii de paste făinoase Barilla din Germania, orașul Hamburg! Program de lucru flexibil de 8ore pe zi, 5zile pe săptămâna! -Se beneficiază de contract de lucru nemțesc! -Transport și cazare asigurate GRATUIT! -Salariu NET 1700 € lunar (plata in doua tranșe) -Școlarizare și susținere profesionala! -Limba Germana nu este obligatorie însă constituie un avantaj! Pentru mai multe informații job, contact Manager David Șerban:0754 256 807

  • Salveaza cautarea