Anunțuri
Locuri de munca Ilfov doar cu poze-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Candidatul Ideal - experien ă profesională minim 6 luni în domeniul comercial - de preferat; - cuno tin e generale despre , instala ii termice si sanitare - avantaj; - studii medii finalizate /student sau coală profesională; - un bun nivel de comunicare, sociabilitate, responsabilitate, integritate, spirit de echipă, motiva ie de a ob ine rezultate. Descrierea jobului Asigurarea disponibilită ii produselor prin aprovizionarea permanentă, în func ie de necesită i i aranjarea produselor la raft. - Asigurarea prezen ei i coeren ei informa iilor referitoare la pre ; - Participarea la procesul de vânzare, urmărind finalizarea acestuia i orientarea clien ilor în func ie de nevoi i în zonele de interes din cadrul magazinului; Descrierea companiei HEDAROM PARTNERS SRL este o companie specializata in comercializarea echipamentelor de instalatii pentru construc ii, incalzire, climatizare.
-
Promovat
Adresa desfășurării activității de bază este în Șos Olteniței nr 223, Popești Leordeni, Ilfov. Pentru a putea evolua profesional cât mai rapid sunt bine-venite cunoștințele practice în: - lăcătușerie și lucrul cu scule de mână, - cunoștințe de electrică și conectică, - abilități de a măsura spațiile de montaj, - o bună capacitate de comunicare, - atenție la detalii, - răbdare și amabilitate. Printre cele mai importante activități pe care le vei face în desfășurarea unei zile de lucru sunt: - comunicarea cu colegii din departamentul de vânzări privind devizul de instare sau service - comunicarea cu clienții privind ora programată și pregătirea spațiilor de lucru - încărcarea echipamentelor și deplasarea în locațiile clienților - instalarea produselor, punerea în funcțiune și recepția acestora cu beneficiarii - predarea documentelor de însoțire și completarea formularelor de lucrări. Pachetul de recompensă pe care noi îl oferim are următoarea structură: - salariu lunar de bază - bonusuri lunare în funcție de activitate - bonus anual în funcție de performanța echipei - bonuri de masă - prime de Paște și de Crăciun - autoturism la dispoziție în afara orelor de activitate (în funcție de organizarea de lucrări) - asigurare medicală (cu decontare 90%). Prin contribuția ta în echipa noastră tehnică vei ajuta la realizarea celei mai important etape din activitatea MCA: punerea în funcțiune și întreținerea echipamentelor necesare clienților noștri. Misiunea MCA este de a furniza soluții de calitate pentru sisteme de închideri în construcții: - uși sectioanle industriale și de garaj, - uși rezistente la foc și multifuncționale, - sistem de andocare (rampe de egalizare și burdufuri izotermice), - uși cu deschidere rapidă, - bariere și automatizări de porți de acces). Suntem o echipe de peste 90 de persoane implicate în diverse activități: producție, instalare, vânzare, service, logistică sau administrare. Clienții noștrii sunt utilizatori finali ai produselor, constructori, dezvoltatori de proiecte de investiții sau distribuitori la nivel local, național sau european. Pe parcursul ultimilor 25 de ani am învățat și am evoluat continuu astfel încât astăzi ne putem mândri cu un număr tot mai mare de clienții care ne apreciează pentru nivelul nostru de profesionalism. În calitate de nou coleg vei primii susținerea necesară într-o perioadă dedicată de practică și învățare adaptată pe cât posibil nevoilor tale. În echipa noastră vei avea oportunitatea de câștiga experiență într-un domeniu cu perspective de dezvoltare, vei lucra într-un mediu organizat și profesionist, vei avea parte de un colectiv unit care colaborează pentru a încheia proiecte de succes și a obține satisfacția lucrului bine făcut și a clientului mulțumit. Pentru orice neclarități nu ezita să ne suni pentru a te ajuta cu clarificări. Mai multe detalii despre noi găsești și aici: www.mcagrup.ro
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Balotești, Calea Bucuresti, Nr. 1M. Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro. Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4300 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat
-
Promovat
GlassPro, firma cu vechime de 11 ani pe piata tamplariei de aluminiu, angajeaza confectioneri asamblatori tamplarie Aluminiu cu sticla securizat in atelier sau montatori pe teren. Se ofera contract de munca cu salariu net + bonuri de masa in functie de experienta. Asiguram echipament de munca, un mediu curat intr-o hala noua cu toate dotarile necesare unui loc de munca stabil si sigur. Va rugam sa ne contactati pentru mai multe detalii si interviu;
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
*Se caută Casieri Manipulanti în Domeniul Agricol!* *Firma:* Specializată în pesticide, semințe de legume și fructe *Salariu începând de la:* 2500 lei + Tichete de masa in valoare de 660 lei *Locație:* Afumati *Cerințe:* - Experiență în domeniul agricol (preferabil) - Abilități excelente de comunicare - Disponibilitate pentru program flexibil *Beneficii:* - Mediu si program de lucru dinamic - Oportunități de avansare în carieră Asteptam persoane interesate la sună la pentru mai multe detalii.
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Balotești, Calea Bucuresti, Nr. 1M. Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro. Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4300 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat
-
Echipa Abund Berry caută o persoană dinamică și energică pentru poziția de gestionar în depozitul nostru din Buftea. Dacă îți dorești o provocare nouă, te invităm să ni te alături în lumea legumelor și fructelor proaspete! Responsabilități: să întocmești și să controlezi toate actele de însoțire ale mărfurilor care intră ies în din depozit. să verifici stocurile existente în depozit și în spațiile anexe. să înregistrezi computerizat toate mișcările de stoc. să te asiguri de depozitarea în condiții optime a mărfurilor din gestiune (mărfuri perisabile sau neperisabile). să respecți programele de livrare comunicate în clar de către echipa de management. să întocmești rapoarte zilnice privind activitatea aferentă ariei tale din depozit. să respecți regulamentul de ordine interioară. să aplici procedurile interne de gestiune. să arăți respect pentru lucrul în echipă. Cerințe si aptitudini: - experiență: minim 6 luni de lucru având responsabilitatea de gestionar. - responsabilitate, punctualitate, echilibru şi păstrarea calmului în situații impredictibile. - cunoștințe de operare MS Office. Ce îți oferim? - Un salariu atractiv. - Un mediu de lucru plăcut în care suntem atenți la bunăstarea echipei fiind focusați să ne îmbunătățim continuu. - Oportunități de dezvoltare profesională. - O echipă tânără, dinamică și competitivă. - Job full time pe perioadă nedeterminată Unde? Sediul și depozitul nostru se află pe Bulevardul Mihai Eminescu, Buftea, Ilfov.
-
DESCRIERE Postul de șofer presupune încărcarea mărfii și livrarea la clienții din București (ruta zilnică stabilită). Beneficii: - Salariu de la 3.500 - 4.500 RON lună - Tichete de masă - Orele suplimentare (dacă este cazul) sunt plătite - Job full time cu contract de muncă - Uniformă Abund Berry - Echipă tânără și dinamică, mediu plăcut de muncă Cerințe: - Posesor carnet de sofer categoria B - Experienta de cel putin 1 an pe o masina de 3.5 tone - Ținută plăcută, îngrijită, cu respect pentru valorile companiei Locație: - Buftea, Bulevardul Mihai Eminescu 55, depozitul Abund Berry -> către Gara Buftea Pentru mai multe detalii vă așteptăm la noi la depozit.
-
Profesioniști în tot ceea ce facem! Mediplus, linia de distribuție a Dr. Max România, este în căutarea unui Operator Calculator, Departament Supply Chain, Mogosoaia Depozit Buiacului. Care sunt responsabilitățile postului? -Vei asigura și respecta păstrarea în condiții optime a produselor și a tuturor bunurilor cu care vei intra in contact în îndeplinirea sarcinilor de serviciu; -Vei participa activ la inventarele programate sau la cele inopinante; -Vei tine permanent legatura cu Sefii de operatii pentru asigurarea fluiditatii procesului; -Vei opera facturile, avizele de transfer si credit-notele in programul informatic implementat in depozit; -Vei printa comenzile si vei urmari progresul acestora in sistemul de gestiune și vei interveni în cazul comenzilor blocate; -Vei opera diverse tranzactii in programele informatice utilizate in cadrul punctului de lucru; -Vei opera retururi si sau anulari comenzi client, cu verificarea conformitatii produselor returnate; -Vei efectua sarcini administrative si orice alte sarcini trasate de superiorul direct, urmarind buna desfasurare a activitatii in depozitul e-commerce; -Vei genera diverse rapoarte către superiorul direct; -Vei actualiza informatii relevante in sistemul informatic privind produsele, partenerii, alte dictionare; -Vei folosi dispozitivele electronice de scanare, intergrate cu programul informatic de gestiune a depozitului, in operatiunile specifice fluxului de miscare a marfurilor (receptie, alocare mutare pe locatii, picking, impachetare, livrare, inventariere), conform procedurilor de lucru interne; -Vei coordona, planifica și controla activitatea lucrătorilor alocați pe tura și operațiunea de care ești responsabil; -Vei participa activ la procesele de receptie,picking si packing; -Vei supraveghea și te vei asigura în permanența că distribuirea sarcinilor de pe tura ta corespunde volumului de lucru; -Vei centraliza numărul de linii neconforme pentru lucrătorii de pe tura de care ești responsabil; Ce așteptăm de la tine? -Să ai studii medii sau universitare; -Să cunoști limba engleză la nivel mediu; -Să cunoști pachetul Microsoft Office (Excel, Word) la nivel mediu; -Să ai experientă anterioară în supervizarea de echipe; -Să ai abilități de comunicare și lucru în echipă; -Să ai orientare către rezultate și performanță; -Să ai o bună organizare, planificare și coordonare; Ce îți oferim? -Mediu de lucru într-o companie stabilă de retail farmaceutic și distribuție cu acoperire națională, în care punem preț pe deschidere și colaborare între colegi; -Oportunitatea de a-ți desfășura activitatea la standarde internaționale împreună cu o echipă de profesioniști, în depozite cu dotări tehnice și echipamente de cea mai bună calitate; -Investiție în dezvoltarea profesională și personală cu ajutorul programelor de training, a platformei de e-learning și accesului gratuit la Bookster; -Venit salarial format din salariul fix competitiv plus bonusuri de performanță în funcție de rezultatele obținute și sporuri pentru activitățile suplimentare; -Tichete de masă în valoare de 40 lei zi lucrată, conform legislației în vigoare; -Bonusuri pentru angajați și cadouri pentru copiii acestora, cu ocazia diverselor sărbători; -Zile de concediu suplimentare în funcție de vechime, până la maxim 24 zile; -Zile libere și sprijin financiar pentru evenimentele importante din viața ta și a familiei; -Oferte speciale la achiziția de bunuri și servicii, asigurate de către partenerii companiei; -Pachet de servicii medicale la unul din cei mai mari furnizori de servicii medicale; -Transport asigurat;
-
Shop&go(Mega Image) angajeaza...Lucrator comercial, Full time! CV-urile se trimit prin Mesaj Pentru postul de lucrator comercial, candidatii trebuie sa dea dovada de seriozitate si punctualitate la locul de munca, de buna organizare si de atentie, marea parte a muncii concentrandu-se pe intretinerea magazinului. Ce vei face? Te vei asigura că rafturile sunt aranjate și pline de marfă mereu; Te vei asigura că marfa de la raft este proaspătă și aranjată corespunzător; Vei gestiona corespunzător activitatea de la casa de marcat; Te vei asigura că magazinul este curat; atât sala de vânzare, cât și restul spațiilor; Vei oferi suport clienților în magazin. Cum îți dai seama că te potrivești? Ești amabil/ă și orientat către client; Îți place să lucrezi în echipă; Dai dovadă de implicare și flexibilitate; Experiența în domeniu reprezintă un avantaj; Ești punctual și rezistent la stres; Oferta noastră Pachetul salarial se discuta la fata locului, in functie de experienta. Salariul de baza se va mari in functie de vechimea acumulata, iar de asemenea poate exista si evolutie profesionala, pe o functie mai inalta (sef de tura). Programul de lucru este in ture, iar activitatea se desfasoara intr-un mediu de lucru placut Angajatii noi beneficiaza de training si suport, in vederea insusirii procedurilor interne. Cerem seriozitate si stabilitate, calitati pe care le oferim si noi la randul nostru. IMPORTANT: In vederea programarii unui interviu, rog trimiteti CV-ul pe whats'app la numarul de telefon :
-
Oferim contract de transport international de marfuri in spatiul comunitar european pentru autoutilitare de 3.5 tone, in urmatoarele conditii: - 0.47 Euro Km pentru prelata 8 10 paleti - 0.40 Euro Km pentru dube de 5-7 paleti - Tari tranzitate frecvent : Germania, Italia, Franta, Spania - Nu facem Anglia, Irlanda, Suedia - 20.000 km tur de 5 saptamani Se ofera: - Card de motorina DKV de la primul tur - Dispecerizare gratuita in limba romana - Km calculati dupa Google Maps - Km platiti Gol Plin - Plata rapida la maxim 3 zile de la CMR-urile in original Cerinte: - Masini in stare tehnica si estetica buna si echipate corespunzator - Monitorizare GPS - Asigurare CMR - Licenta Copie conforma Pentru detalii suplimentare, nu ezitati sa ne contactati !
-
Promovat
Angajam electrician Instalari invertor panouri fotovoltaice. Cerinte: -Calificare: in domeniul electric, certificat sau o diplomă in electricitate; -Experientă; -Cunostinte tehnice; -Abilitati de comunicare; -Abilitati de rezolvare a problemelor: trebuie sa fi capabil s identifice problemele si s găseasc solutii eficiente intr- un mod rapid si precis; -Flexibilitate: Deoarece job-ul implica deseori lucrul in diferite locatii, este important s fii flexibil si disponibil pentru a efectua deplasari la locatia clientilor; -Atentie la detalii: Trebuie sa fie foarte atent la detalii, deoarece o greseal minor poate avea consecinte grave în domeniul electric; -Respectarea normelor de siguranta; -Autorizare ANRE - constituie un avantaj; -Permis auto categ B - constituie un avantaj; Responsabilitati: -Se subordoneaza Site Managerului sau Project Managerului; -Vei face executia instalatiilor electrice conform proiectului si specificatiilor proiectantului si a coordonatorului de departament; -Vei face verificării si măsurători pe circuitele electrice; -Vei realiza tablouri electrice cu fară automatizare conform proiectului; -Vei asigura punerea lor in functiune; -Vel asigura suport in masuratorile Pram ; -Postul necesită deplas ri, dar nu deplasări lungi (media fiind de 2-3 zile săptămână - nu sunt necesare saptămânal, ci variaza în functie de proiecte); Beneficii Acordate: -Oportunitati de avansare in interiorul companiei; -Oportunitate de a face parte dintr-o echipă dedicata promovarii unei afaceri durabile si bazat pe valori morale; -Oportunitatea de a contribui la dezvoltarea produselor ecologice de inalta calitate; - Echipament adecvat; - Bonuri de masa;
-
Cautam persoane pentru preparare Sandwich si salate. Salariu Net 2.500 lei plus Bonuri de masa / 8 ore (Luni - Vineri) - Weekend Liber Pentru detalie va rugam sa ne contactati la telephone
-
Se cauta sofer pe Dacia Logan din 2019,modelul full options cu navigatie,senzori parcare,camera masarier,cotiera din fabrica.Masina este foarte intretinuta cu toate reviziile facute la zi. Masina are full casco,perdelute si multe alte imbunatatiri.Licenta este de If cu numere de Bucuresti.Este colantata la Speed Taxi Planul este de 130 de lei cu tot cu aplicatia de la speed si statie.
-
Promovat
Angajam curier in localitatile: Bragadiru,Magurele,Chiajna. Oferim salariu fix bonuri de masa,decont transport Acest loc de munca se adreseaza si peroanelor care vor sa completeze venitul lunar. Relatii la numarul de telefon, Permisul auto nu este obligatoriu,dar este un avantj.
-
Promovat
Candidatul Ideal - experien ă profesională minim 6 luni în domeniul comercial - de preferat; - cuno tin e generale despre , instala ii termice si sanitare - avantaj; - studii medii finalizate /student sau coală profesională; - un bun nivel de comunicare, sociabilitate, responsabilitate, integritate, spirit de echipă, motiva ie de a ob ine rezultate. Descrierea jobului Asigurarea disponibilită ii produselor prin aprovizionarea permanentă, în func ie de necesită i i aranjarea produselor la raft. - Asigurarea prezen ei i coeren ei informa iilor referitoare la pre ; - Participarea la procesul de vânzare, urmărind finalizarea acestuia i orientarea clien ilor în func ie de nevoi i în zonele de interes din cadrul magazinului; Descrierea companiei HEDAROM PARTNERS SRL este o companie specializata in comercializarea echipamentelor de instalatii pentru construc ii, incalzire, climatizare.
-
Bioecolab SRL - angajeaza Coordonator / Manager / Director - Organizare Agenti DDD - dezinfectie, deratizare, dezinsectie - CU EXPERIENTA - minima de 3 - 7 ani - cu norma intreaga. Salariul minim 5.000 Lei cu comision la fiecare lucrare efectuata. Cautam un bun Manager / Coordonator / Director care isi doreste a organiza, coordona si intemeia o echipa operativa de agenti DDD cu posibilitatea de avea libertatea alegerilor cu un program bine organizat. Cerinte: - permis conducere categoria B, studii superioare, cunostinte word/xls, prieten cu tehnologia, cunoasterea aparaturii DDD, comunicare cu beneficiarii - programari actiuni DDD, solutii tehnice in eradicarea focarelor de infectie. Se ofera: - pachet salarial atractiv, telefon, masina, Informatii suplimentare pe adresa de mail. / tel. -program Auto-organizat, mobilitate.
-
Societate comerciala din Bragadiru angajeaza tamplar universal, cu sau fara experienta. Oferim: -salariu motivant in functie de abilitati -mediu de lucru placut Pentru detalii folositi datele de contact!
-
Cerintele postului: Absolvent scoala profesionala sau liceu tehnic cu profil electrotehnic sau mecanic; Experienta in domeniu de cel putin 3 ani; Persoana dinamica, proactiva, cu atitudine pozitiva, inspiratie si imaginatie; Persoana responsabila, serioasa, demna de incredere; Capacitate de adaptare si invatare rapida. Disponibilitatea deplasarilor in teritoriu 60 % din timpul de lucru Responsabilitati principale: Monitorizeaza permanent buna functionare a echipamentelor si utilajelor specifice Participa la diferite lucrari de depanare si intretinere a utilajelor si echipamentelor Participa la punerea in functiune si reglarea in parametri a masinilor a utilajelor Gestioneaza documentatia tehnica a utilajelor si echipamentelor: carti tehnice, scheme electrice, programe, etc. Asigura verificarea tehnica permanenta pentru pastrarea in buna stare a utilajelor Stabileste necesarul de piese de schimb si raspunde de gestiunea lor, intocmeste documentele de intrare si iesire din magazie Raspunde de legatura cu furnizorii de echipamente in vederea efectuarii de interventii prompte si eficiente pe santierele unde aceste sunt folosite Inregistreaza toate interventiile efectuate intr-un registru special; Raporteaza in timp optim catre conducerea unitatii orice incident tehnic semnalat sau depistat si intervine pentru remedierea in timp optim a acestuia; Organizeaza atelierul mecanic pentru o functionare eficienta; Monitorizeaza si raporteaza periodic catre conducerea unitatii consumurile de furniture si a costurilor generate de utilaje Propune solutii pentru reducerea consumului de combustibil si a costurilor generale ale utilajelor specifice Verifica periodic ca echipamentele specific si trusele cu scule sa fie in buna stare de functionare si complete. Beneficii: Mediu de lucru dinamic, in continua dezvoltare, bazat pe calitate, avand oportunitea de a lua parte la dezvolatarea si implementarea unei stategii orientate catre rezultat Nivel salarial competitiv Oportunitatea de a lucra intr-o echipa profesionista Participarea la proiecte de anvergura si cu vizibilitate mare Posibilitatea unei dezvoltari profesionale multilaterale Atmosfera de lucru placuta in cadrul unui colectiv tanar ce promoveaza lucrul in echipa si dinamismul Dotari logistice de ultima generatie ce asigura eficienta si confortul Laptop, telefon
-
Avem OPORTUNITATI de job-uri noi, in cadrul unei companii multinationale din Popesti Leordeni Judetul Ilfov: Controlor calitate (experienta in domeniu constituie avantaj); Operatori masini (experienta in domeniu constituie avantaj); Reglori masini (experienta in domeniu constituie avantaj); Operatori manuali (fara experienta). Daca esti interesat suna la: Puteti trimite CV la: Cerinte: Studii medii; Experienta pe un post similar constituie avantaj; Program de lucru: 3 schimburi (cu spor de noapte, conform legislatiei in vigoare). Oferim: Salariu motivant + tichete de masa (30 ron/zi); Beneficii: al 13-lea salariu; prima de vacanta, prima de Paste si alte beneficii, conform CCM.
-
Promovat
Suntem in cautare de 2 gestionari de depozit. Responsabilitati: intocmirea și controlul tuturor actelor însoțitoare ale mărfurilor ce intră ies în din depozit verificarea stocurilor existente în depozit și în spațiile anexe inregistrarea computerizată a tuturor mișcărilor de stoc aplicarea procedurilor interne de gestiune depozitarea în condiții optime a mărfurilor din gestiune respectarea programelor de livrare indeplineste corect atributiile postului respecta regulamentul de ordine interioara Cerinte si aptitudini: experienta pe un post similar poate reprezenta un avantaj responsabilitate, punctualitate, echilibru şi stăpânire de sine Ce iti oferim: Salariu atractiv competitiv incepand de la 3.900 lei luna Bonuri de masa Posibilitatea dezvoltarii profesionale Echipa tanara, dinamica, competitiva Job full time pe perioada nedeteriminata Unde? Sediul si depozitul nostru se află pe Bulevardul Mihai Eminescu, Buftea, Ilfov. Fostul depozit OZR - către Gara Buftea. Pentru mai multe informatii va asteptam la noi.
-
Promovat
Suntem in cautare de 5 persoane pentru postul de sofer. Postul de Sofer presupune: Încărcarea mărfii și livrarea la depozitele clienților de pe ruta zilnică. Beneficii: Salariu de la 3.800 RON pe lună, cu posibilitatea măriri salariale Tichete de masă Orele suplimentare sunt plătite Job full time Contract de muncă Echipă tânără și dinamică, mediu plăcut de muncă Cerințe: Posesor carnet de sofer categoria B Experienta de cel putin 1 an pe o masina de 3.5 tone Locație: Sediul si depozitul nostru se află pe Bulevardul Mihai Eminescu, Buftea, Ilfov. Fostul depozit OZR - către Gara Buftea. Pentru mai multe informatii va asteptam la noi.
-
Bragadiru . Inginer pentru activitatea de organizarea productiei de mobilier de exterior , urmarirea productiei si intocmirea de oferte tehnico-economice. Constituie avantaj cunoasterea de programe de prezentare vizuala.
-
Promovat
Angajam doamna pentru sortare impachetare haine second hand, in depozit. Program luni - vineri, 9:00 - 17:30. Locatie: Soseaua Giurgiului, la iesirea din Bucuresti catre comuna Jilava (incinta Pielorex). Exista statie de transport public in apropiere. Detalii la telefon