Anunțuri
Ingineri-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
SC ROMBIS SRL cu sediul social in Brasov si punctul de lucru in BISTRITA, str. VALEA CASTAILOR NR. 2-2A: Angajeaza , INGINER METALURG PENTRU RECICLAREA METALELOR FEROASE SI NEFEROASE, Studii superioare de inginerie, Facultatea de Metalurgie Procesarea Materialelor ( feroase neferoase ; Limba engleza; Experienta de minim 2 ani intr-o fabrica de profil; Experienta pe partea de masuratori, teste de laborator si calibrarea echipamentului de masurat; Cunostinte privind metodele de control si imbunatatire a procesului industrial; Abilitati de gandire analitica si de rezolvare a problemelor complexe. Descrierea jobului Responsabilitatile principale ale postului sunt: Verifica si coordoneaza procesul de fabricatie care influenteaza proprietatile finale ale produsului din punct de vedere metalurgic (rezolvarea problemelor metalurgice) : -temperaturi, retete, supervizarea testelor metalografice si metalochimice); - imbunatateste procesele de laborator si sistemele de turnare; - analizeaza documentele specifice de la client si implementeaza cerintele in zona de proces tehnologic; Evalueaza corectitudinea si rezultatele finale ale procesului de tratament termic. POSTUL ESTE IN localitatea BISTRITA str: VALEA CASTAILOR NR. 2- 2A Informatii la nr de telefon si la adresele de email: si
-
Promovat
SC H BOLAT CONSTRUCT SRL angajeaza asistent manager pentru santierul nostru din Voluntari si montator placaje interioare si exterioare cor 712202 . Rog cv pe adresa
-
Promovat
-
Promovat
Dorim sa ne marim echipa - ANGAJAM: - DEVIZIER DECONTARE si OFERTARE. Candidatul ideal: Experienta in utilizarea programelor de devize; Experienta in domeniu ca: ofertant devizier achizitor; Experienta in achizitii publice. Oferim salariu motivant si un mediu de lucru placut.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
ANUNT !!! Angajam persoana calificata pentru montaje hale, panouri si acoperisuri in Igris. Pentru mai multe detalii ne puteti contacta la nr de telefon: sau trimiteti un CV pe whatsapp.
-
-
Angajam Tehnician analist calitate la o fabrica din Brasov. CERINTE: - experienţă minim 2 ani în zona de producţie - studii superioare finalizate (Managementul calității) - experiență ca certifying staff - controlor tehnic de calitate - engleză mediu spre avansat, germană reprezintă un avantaj - experienţă ca personal autorizat de certificare într-o companie aeronautică - bune cunoștințe ale sistemelor de managementul calității, cunoștințe de tehnică a masurării - cunoștințe de utilizare PC și interpretare desene tehnice 2 3 D bune cunoștințe pachet MS office, SAP avantaj RESPONSABILITATI: - ia decizii cu privire la conformitatea produselor - intocmește și autorizează certificatul de navigabilitate EF - marchează corespunzător piesele neconforme sau suspect neconforme - introduce rezultatele verificării efectuate în sistemele relevante puse la dispoziție de PAS PAG (ex: SAP) și sistemele puse la dispoziție de client (ex: eCAIR, Quality Gate) - verifică înregistrează documentația în sistemele de lucru interne și sau ale clientului BENEFICII: - salariu motivant - prime de sarbatori - asigurare medicala - subventie la cantina - program de lucru: 08.00-16.30 - bonuri de masa in valoare de 30 lei - prima de productivitate, de prezenta - transport asigurat: Sacele, Brasov, Zarnesti, Rasnov, Codlea, Ghimbav, Sanpetru, Bod Colonie.
-
Promovat
Angajam Design Engineer (Cables Design) la o fabrica de cablaje din Sector 3 Bucuresti. CERINTE: - licenta in Inginerie electrica Inginerie energetica sau domeniu similar - experienta in proiectarea cablurilor intr-un mediu de productie - cunostinte in software CAD si alte instrumente de proiectare RESPONSABILITATI: - proiectati si dezvoltati sisteme de cabluri pe baza cerintelor si specificatiilor proiectului - efectuati cercetari si analize pentru a optimiza proiectarea cablurilor pentru performanta si eficienta a costurilor - creati desene detaliate, modele si prototipuri folosind software-ul CAD - efectuati teste si evaluare pentru a valida performanta si fiabilitatea sistemelor de cabluri BENEFICII: - salariu motivant - prime de sarbatori - bonusuri de performanta - bonuri de masa in valoare de 39 lei - program de lucru de luni pana vineri: 08.00-16.00 - decontarea transportului in comun doar in Bucuresti sau transport asigurat: Calarasi, Ialomita, Valea Argovei-Silistea, Giurgiu, Teleorman. Persoanele interesate ne pot contacta la nr 0751 366 964 0723 626 048
-
Promovat
CERINTE: Diplomă de licență în domeniul constructiilor; Capacitatea de a analiza și interpreta datele tehnice; Abilități de comunicare; Disponibilitatea de a lucra suplimentar; Disponibilitatea de a lucra in schimburi; Program de lucru in schimburi (06:00-14:00;14:00-22:00;22:00-06:00). Ocazional se lucreaza si Sambata; Locatia se afla pe Soseaua de Centura a orasului Ploiesti; BENEFICII: Salariu motivant Tichete 40 lei zi Transport asigurat sau decontat; Asigurare de viata si sanatate; Bonus anual pana la un salariu lunar brut; Tichete de vacanta 3000 lei an; 26 zile concediu an; Prime sarbatori; Al 13-lea salariu
-
Promovat
Angajam Planificator productie la o fabrica din Brasov. CERINTE: - pachet MS Office, SAP - minim 2 ani experienta in planificare - cunostinte avansate de lb germana sau engleza - diploma in inginerie sau alta calificare asemanatoare RESPONSABILITATI: - se va asigura de prezența în stoc a materiilor prime necesare procesului de producție planificat și de capabilitatea de a realiza comenzile programate - gestionarea din punct de vedere al planificării producției a schimbărilor de produs și stabilirea termenelor de execuție - reprezintă persoana de legătura între comenzile de la client, departamentul achiziții și departamentul producție BENEFICII: - salariu motivant - prime de sarbatori - asigurare medicala - subventie la cantina - program de lucru: 08.00-16.30 - bonuri de masa in valoare de 30 lei - prima de productivitate, de prezenta - transport asigurat: Sacele, Brasov, Zarnesti, Rasnov, Codlea, Ghimbav, Sanpetru, Bod Colonie.
-
Candidatul Ideal Studii superioare in domeniul constructiilor (cai ferate, drumuri si poduri); Experienta in studierea documentatiei (caiete de sarcini, fise de date, planuri, memoriu tehnic) si intocmirea ofertelor complete, tinand cont de cerinte; Cunostinte pachet Office, cunoasterea programelor devize constructii, constituie un avantaj; Cunostinte legislative in domeniu; Bune abilitati de organizare; Comunicare persuasiva; Responsabilitate, seriozitate, ambitie, perseverenta, implicare, loialitate; Experienta: minim 2 anI. Descrierea jobului Studierea documentatiei (caiete de sarcini, fise de date, planuri, memoriu tehnic), inclusiv eligibilitate; Stabilirea strategiei pentru intocmirea documentatiei de prezentare a ofertei, tinand cont de cerinte ; Intocmirea documentatiei complete pentru participarea la licitatii publice; Transmiterea clarificarilor pentru oferta predata; Intocmire grafice de executie, cash flow; Intocmirea Planului Calitatii pentru documentatie/santier cu includerea Planurilor de Control Calitate precum si intocmirea oricaror alte documentatii necesare pentru dosarul de oferta; Elaborarea, conducerea si verificarea componentelor tehnice ale proiectelor; Intocmirea listelor de cantitati, devizelor pe obiect si a devizelor generale in conformitate cu legislatia in vigoare si documentatii tehnice de constructii si instalatii si cerintele licitatiei: Descrierea companiei Enviro Construct, o firmă cu accent pe construcții drumuri și poduri.
-
ASPROM SRL - firma ce isi desfasoara activitatea in domeniul relocarilor de utilitati (apa si canalizare), angajeaza inginer retele Apa Canalizare, pentru zonele: Bucuresti, Buzau, Prahova, Focsani, Vrancea, Bacau. Detalii la telefon :
-
Firma de instalatii si constructii din Brasov cautam personal calificat pentru a reintregi echipa .Pentru posturile de ingineri dorim experienta in domeniul de minim 1 an ,deasemeni sa fie posesorii unor caractere deschide si rezistente la stress .Dorim sa fie canditati indrazneti si receptivi . Pentru posturile de electricieni si instalatori dorim candidati cu o exerienta de minim 2 ani. Pentru informatii suplimentare va rugam sa ne contactati la numarul de telefon din anunt zilnic de luni-vineri intre orele 08.30-15.30 Asteptam cu interes cv -urile dumneavoastra .
-
Montatori subansamble -companie de producție Sibiu 2 schimburi de luni -vineri Oferta : Salariu de la 2500 net Tichete de masa Transport decontat Bonusuri de producție !!! Nu se cere experiență!! Tip : FullTime Locatie : Sibiu CV: lauradaniela at yahoo.com
-
Responsabilitati: Masurarea in mod direct a cantitatilor real executate zilnic in cadrul santierului, pe fiecare categorie de lucrari si realizarea proceselor verbale de calitate lucrari; Calcularea consumurilor tehnice zilnice pentru executarea lucrarilor urmarind progresul lucrarilor pe tot parcursul derularii contractului; Analizarea documentelor si datelor de intrare (cereri de oferta, proiect, caiete de sarcini etc); Extragerea listelor de cantitati din planuri in vederea intocmirii ofertelor (realizeazarea antemasuratorilor); Identificarea materialelor sl echipamentelor principale care intra in componenta ofertei, caracteristici tehnice cantitati, etc; Cerinte: Studii superioare (Universitatea Tehnica de Constructii - FCCIA) Cu sau fara experienta in domeniul constructiilor civile şi industriale; Capacltate de lucru atat in echipa, cat si independent; Aptitudini organizatorice, analitice, sinteza si raportare; Foarte bune cunostinte MS Office; Capacitate de a respecta termenele si orientare catre rezultat.
-
Suntem o companie de constructii si amenajari interioare in plin proces de extindere locala si regionala. Suntem o echipa care munceste si care si-a facut un renume din calitatea serviciilor si produselor oferite si ne dorim sa ramanem asa. Daca ai energie si dorinta de a reusi, daca ai abilitati de comunicare si poti relationa usor atat cu clientii cat si cu colegii atunci esti angajatul pe care il cautam. Cerinte: Studii superioare Inginerie cu specializare retele apa si canal instalatii; Experienta profesionala anterioara pe un post similar de minim 1 an; Cunostinte utilizare pachet Microsoft Office; Bune abilitati de comunicare, lucru in echipa si organizare; Permis de conducere, categoria B obligatoriu. Descrierea jobului: Organizarea și coordonarea echipelor alocate, în vederea realizării lucrărilor pe rețeaua de alimentare cu apă de canalizare; Verificarea zilnica a stadiului de executie al lucrarilor, precum si a rapoartelor de lucru ale echipelor de executie; Intocmirea proceselor verbale de lucrari si de faze determinante in conformitate cu cerintele din proiect; Intocmirea documentelor necesare (calitate, receptie, executie); Daca ai citit pana aici inseamna ca ti se pare interesant, trimite-ne un CV la sau suna la tel. : pentru detalii.
-
Suntem o companie de constructii si amenajari interioare in plin proces de extindere locala si regionala. Suntem o echipa care munceste si care si-a facut un renume din calitatea serviciilor si produselor oferite si nedorim sa ramanem asa. Daca ai energie si dorinta de a reusi, daca ai abilitati de comunicare si poti relationa usor atat cu clientii cat si cu colegii atunci esti angajatul pe care il cautam. Ce iti oferim: un salariu fix generos; conditii de lucru moderne, intr-un sistem profesionist (masina, telefon, PC); sanse reale de dezvoltare; sprijin permanent din partea colegilor. Ce ne dorim: constiinciozitate, corectitudine, seriozitate si exigentă, personalitate energică, gândire pozitivă, amabilitate; capacitate de comunicare interactivă; abilitatea de a lucra si de a lua decizii independent, dar si în echipă; capacitatea de a coordona o echipa; spirit de observatie, memorie vizuală; rezistentă la sarcinile de lucru repetitive. Ce conditii trebuie sa indeplinesti: studii tehnice de specialitate CCIA, constituie avantaj; experienta in coordonarea activitatii proceselor de productie astfel incat productia sa fie realizata la calitatea si termenele cerute, constituie un avantaj; cunostinte tehnice si de prelucrari pe Masini Unelte; abilitati dezvoltate de utilizare a calculatorului operare PC (pachet microsoft office, adobe, etc); persoana dinamica, flexibila, cu abilitati dezvoltate de organizare si coordonare. Daca ai citit pana aici inseamna ca ti se pare interesant, trimite-ne un CV la sau suna la tel.: pentru detalii.
-
Recrutam ECONOMIST pentru clientul nostru de langa Oradea, un producator si comerciant de oua pentru consum. CERINTE: - Studii superioare de specialitate; - Experienta in domeniul financiar - contabil minimum 3 ani; - Cunostinte de Microsoft Excel; - Experienta in contabilitatea productie prezinta avantaj. - Atentie la detalii; - Persoana organizata si proactiva; - Spirit de echipa si atitudine pozitiva. RESPONSABILITATI: - Inregistrarea si prelucrarea documentelor financiar contabile; - Verificarea conturilor si a fiselor de furnizori; - Operarea registrului de casa si a jurnalelor de banca; - Urmarirea inregistrarii ajustarilor, tabloului mijloacelor fixe, leasingurile, creditele; - Participarea activa la realizarea situatiilor financiar contabile (jurnale, balanta). BENEFICII: - Salariu motivant; - Bonuri de masa de 30 lei zi; - Mediu de lucru tanar si dinamic; - Contract de munca pe perioada nedeterminata; - Traininguri de formare; - Transport asigurat; - Program de lucru Luni Vineri, 08:00 16:00.
-
Responsabilități: Dezvoltarea și îmbunătățirea proceselor existente. Analiza și interpretarea rezultatelor experimentelor. Monitorizarea producției și identificarea potențialelor îmbunătățiri. Asigurarea respectării normelor de siguranță și reglementărilor legale. Cerințe: Diplomă de licență sau master în Inginerie Chimică sau un domeniu similar. Cunoștințe solide în chimie și procese chimice. Abilități excelente de analiză și rezolvare a problemelor.. Abilități bune de comunicare și capacitatea de a lucra în echipă. Ofertă: Oportunitatea de a lucra într-o companie inovatoare și de a contribui la dezvoltarea de produse chimice de înaltă calitate. Pachet salarial competitiv, în concordanță cu experiența și performanța. Mediu de lucru stimulant și colaborativ. Program de lucru 08.00.-16.00 Luni-Vineri Posibilități de dezvoltare profesională și avansare în cadrul companiei. Dacă sunteți interesat de această poziție și îndepliniți cerințele menționate mai sus, vă rugăm să ne trimiteți CV-ul la adresa de email hr @ metalbac&farbe . com
-
Responsabilități: Coordonarea si supravegherea activitatii din laborator Dezvoltarea și optimizarea proceselor Relizarea testelor de laborator și analiza datelor Monitorizarea și asigurarea conformității cu standardele de calitate și siguranță Elaborarea rapoartelor tehnice și documentației relevante Cerințe: Diplomă în inginerie chimică sau domeniu similar Experiență relevantă în industria chimică Abilități excelente de comunicare și colaborare Cunoștințe solide în utilizarea instrumentelor și tehnologiilor specifice domeniului Cunoasterea limbii engleza nivel mediu avansat. Cunostinte de operare calculator (Microsoft Office: Excel, Word etc.). Beneficii: Pachet salarial competitiv Program de lucru 8-16 Oportunități de avansare profesională Mediu de lucru dinamic și stimulativ Dacă sunteți interesat de această poziție și îndepliniți cerințele menționate mai sus, vă rugăm să ne trimiteți CV-ul actualizat la adresa de email hr @ metalbac&farbe . com
-
Promovat
Căutăm inginer electrician curenti slabi cu experiență pentru a se alătura echipei noastre. Inginerul electric va fi responsabil pentru instalarea, întreținerea și reparația sistemelor electrice și electronice în clădiri rezidențiale, industriale și comerciale. Responsabilități: Coordoneaza si realizează lucrări de c bl j, montaj si con xiuni la echip m ntele d curenti slabi în conformitate cu documentatia tehnica pusa la dispoziţie şi a normativelor în vigoare; Coordoneaza si participa la lucrări de instalare d chipam nt si sisteme d securit te: detectie incendiu, control acces, supraveghere video, efractie, adresare publica si sonorizare; Programeaza si testeaza sistemele instalate; Acorda suport tehnic tehnicienilor sau subcontractorilor; Intocmeste documente specifice: procese verbale, fise tehnice, devize, jurnale de service; Coordoneaza si participa la lucrări de mentenanta a sistemelor de detectie incendiu, control acces, supraveghere video, retele de voce date, instalatii electrice; Planifica activitatea sa si a celor din subordine; Cerințe: Absolvent de facultate profil electric, automatizari; Experiența pe post similar, absolvirea de cursuri de specializare in domeniu, autorizare ANRE; Bune cunostinte de electrotehnica si automatizari industriale (PLC-uri, bucle de masura si actionare, senzoristica, interpretare scheme electrice); Abilitatea de a utiliza echipamente de măsurare și de diagnosticare a defecțiunilor în sistemele electrice și electronice; Abilitati de comunicare, relationare, lucru in echipa, serios, constiincios, cu putere de munca si studiu, dornic de perfectionare; Capacitatea de a lucra in conditii de stres și de a respecta termenele limită stricte; Abilitati de organizare; Permis auto categoria B constituie avantaj; Disponibilitate deplasare in tara. Beneficii: Salariul în funcție de gradul calificării și al experienței; Pachet de beneficii (reduceri și gratuități pentru servicii medicale pentru angajat și familie, tichete de masă, bonusuri de performanță, diurne, etc); Echipamente de lucru de calitate superioară; Oportunitatea de a lucra cu colegi specialiști calificați, dornici să îți ofere suport și care să te integreze în echipă. Pentru informații suplimentare sună la 0749.081.411
-
Angajam Controlor de calitate in fabrica in Brasov Program de 3 schimburi Salariu atractiv+ 730 lei tichete de masa + sporuri Experiența în domeniu este necesara Descrierea companiei www.DalaHR.ro Suntem o companie care pune clientul pe primul loc. Recrutam si selectam cei mai potriviti candidati pentru cele mai bune locuri de munca. Portofoliul nostru de angajari acopera o gama larga de domenii. Nota de confidentialitate: Aplicand la acest job sunteti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal din CV in cadrul procesului de recrutare, conform Regulamentului (UE) 679 2016 ( GDPR ) si a Politicii de Confidentialitate.
-
FIRMA DE CONSTRUCTII G.M.C.G. SRL angajeaza ingineri contructii civile - Asigura conducerea directa a activitatilor de executie a lucrarilor in conformitate cu prevederile documentatiilor tehnice, ale normativelor in vigoare si ale procedurilor tehnice de executie, la nivelul de calitate si la termenele stabilite in contractele incheiate cu clientii. - Urmareste si asigura ca procesele de executie din cadrul santierului sa se desfasoare numai pe baza de proceduri si instructiuni care sa defineasca precis si complet modul de lucru. - Controleaza inainte de inceperea executiei, indeplinirea tuturor cerintelor stabilite in documentatii si in PTE, urmarind organizarea zonei in conformitate cu prevederile acestora. - Asigura executarea lucrarilor de constructii contractate cu clientii, in conformitate cu PTE, PCC si cu graficele de esalonare. - Participa la evaluarea competentei personalului din subordine, formuleaza propuneri cu privire la calificarea si dupa caz instruirea personalului din cadrul santierului - Asigura organizarea rationala a proceselor de productie si a locurilor de munca din cadrul santierului, precum si aprovizionarea acestora cu materialele necesare si incadrarea cu fortele de munca aferente. - Completeaza dosarele lucrarilor terminate si in colaborare cu functiile implicate din societate, asigura pregatirea activitatilor de receptii pentru fiecare lucrare finalizata. - Intocmeste la termenele stabilite, informarile, rapoartele si situatiile cerute de conducerea societatii, cu privire la activitatile desfasurate si rezultatele obtinute. Descrierea companiei General Management Construction Group este o societate de constructiilor civile si industriale romaneasca si a aparut pe piata in anul 2003.
-
Ofertă de muncă (București) - Inginer Devize Ofertare Clientul nostru, un punct de reper în reinventarea și promovarea conceptului arhitectural și al serviciilor de calitate în România și pe plan internațional, abordează toate domeniile legate de construcții și management de proiect. Inovația, dinamismul și performanța se îmbină într-un mediu organizațional sănătos și puternic din care puteți face parte și dumneavoastră, pentru a pune in practică valorile care ne însuflețesc, împreuna. Cerințele postului: Certificate sau calificări în domeniu ( constituie un avantaj); Studii superioare: inginer - constituie avantaj; Experiență profesională: minim 2 ani în derularea procedurilor de operare și executie devize și o buna cunoastere a normelor și legislației în domeniu. Verificarea dosarelor de ofertare reprezintă un plus; Abilități de negociere reale; Competențe de operare program devize (WINDEV, INTERSOFT, eDEVIZE) și Microsoft Office (Excel, Word); Abilitatea de organizare și planificare; Creativitate si determinare în finalizarea unui proiect; Abilități excelente de gestionare a timpului; Receptivitate, seriozitate, corectitudine; Foarte bune abilități de comunicare; Atitudine proactivă și deschidere către nou; Capacitate de învățare rapidă; Atitudine pozitivă, autodeterminare și spirit de echipa; Atribuțiile postului: Stabilirea cu factorii de decizie bazele de preturi si intocmeste devizul pe categorii de lucrari al investiției totale; Stabilirea prețului lucrarilor: - Întocmirea devizului pe categoriile de lucrări ale investiției totale; - Stabilirea situațiilor intermediare de plată conform contractelor și graficelor lucrărilor; - Participarea la estimarea cantităților, a costurilor de materiale și a forței de muncă necesare -Elaborarea clarificărilor și stabilirea listei de livrabile în faza de ofertare a proiectelor; -Participarea la întâlnirile tehnice de proiect din timpul tuturor fazelor de proiectare și execuție; -Stabilirea de comun acord cu beneficiarul a soluției tehnice pentru realizarea proiectului; -Încadrarea cantităților de lucrari în articole din deviz; -Introducerea articolelor de deviz în program specializat; -Calculul costului final al investiției; -Întocmirea formularelor F1, F2, F3, F4, F6 conform HG 907 și verificare completării corespunzatoare a formularelor F5 de către proiectanții de specialitate; -Întocmirea devizului General al investiției și a devizelor pe obiect, Colaborarea ori de câte ori este nevoie cu specialiștii din cadrul departamentului tehnic, cu șeful punctului de lucru si șeful de șantier, cu arhitecții; Urmărirea tendințelor de dezvoltare a pieței de domeniul construcțiilor: prețurile și produsele concurenței; Introducerea devizelor conform normelor de indicatoare și realizarea extraselor de materiale, manopera, utilaje și transport; Întocmirea masuratorilor pentru lucrările la care nu exista liste cu cantități de lucrari; Întocmirea ofertelor financiare și tehnice necesare procesului de achiziție publică licitație; Întocmirea și verificarea devizelor și a listelor de cantități pentru proiectele în lucru sau pentru cele aflate în faza de execuție; Implicarea activă în realizarea ofertelor pentru licitații; Colaborarea cu responsabilul achiziții privind ofertele de pret; Negocierea prețurilor și a condițiilor comerciale cu furnizorii; Întocmirea ofertei tehnico-economice în conformitate cu cerințele documentației primite; Promovarea constantă a unei imagini pozitive a companiei în relația cu clienții; Analiza, gestionarea și anticiparea gradului de risc (financiar timp); Arhivarea corespunzatoare a documentației; Propunerea de noi metode de îmbunatatire a stilului de lucru pentru a maximiza eficienta atingerii obiectivelor propuse; Beneficii: Vă oferim un salariu motivant, negociabil în functie de experiența dumneavoastră. Vă punem la dispoziție toate resursele disponibile si vă oferim toată sustinerea pentru a vă integra și dezvolta intr-o echipa de profesionisti; Participarea la proiecte speciale, de lunga durata, atât pe plan național, cât și international; Mediu de lucru excepțional. Suport pentru relocare.