Anunțuri
Ingineri-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
ANGAJAM !!! Inginer Ofertare si Proiectare-Retele Electrice 0.4-20 KW (12000-15000 lei Net ) Inginer Ofertare si Proiectare - Apa Canal (10000-15000 lei Net) Inginer Ofertare si Proiectare-Retea Gaze Naturale-Transgaz(10000-15000 lei Net) Inginer Ofertare si Proiectare-Telecomunicatii (10000-15000 lei Net) Inginer Productie -Retele Electrice (10000-13000 lei Net) Inginer Productie -Apa Canal (10000-12000 lei Net) Inginer Productie-Retea Gaze Naturale-Transgaz (10000-13000 lei Net) Inginer Productie-Telecomunicatii (10000-12000 lei Net) Mecanici-6000(lei Net) Elecrtricieni Auto-Utilaj (5500lei Net) Necalificati (4500 lei Net)
-
Promovat
Angajam Planificator productie la o fabrica din Brasov. CERINTE: - pachet MS Office, SAP - minim 2 ani experienta in planificare - cunostinte avansate de lb germana sau engleza - diploma in inginerie sau alta calificare asemanatoare RESPONSABILITATI: - se va asigura de prezența în stoc a materiilor prime necesare procesului de producție planificat și de capabilitatea de a realiza comenzile programate - gestionarea din punct de vedere al planificării producției a schimbărilor de produs și stabilirea termenelor de execuție - reprezintă persoana de legătura între comenzile de la client, departamentul achiziții și departamentul producție BENEFICII: - salariu motivant - prime de sarbatori - asigurare medicala - subventie la cantina - program de lucru: 08.00-16.30 - bonuri de masa in valoare de 30 lei - prima de productivitate, de prezenta - transport asigurat: Sacele, Brasov, Zarnesti, Rasnov, Codlea, Ghimbav, Sanpetru, Bod Colonie.
-
Promovat
Angajez inginer constructii drumuri (CFDP ) cu experienta si mecanici utilaj
-
Promovat
Cautam proiectant inginer mecanic la punctul de lucru Cluj napoca. Cunostiinte Solidworks si Bricscad constituie un avantaj. CV-urile va rugam sa le trimiteti pe office @ borgeraquatech.ro
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Clientul nostru, un contractor principal in domeniu constructiilor civile si industriale din Romania cauta cu incepere imediata un coordonator echipe instalatii curenti slabi : SEF SANTIER CURENTI SLABI Descriere rol: Coordonarea echipelor proprii de Instalare și punerea în funcțiune a sistemelor de securitate *sisteme de detecție și alarmare antiefracție *sisteme de control access *sisteme CCTV *sisteme de detecție și alarmare la incendiu *audio și videointerfonie *automatizari Programarea sistemelor de securitate instalate Revizii mentenanță preventivă, corectivă, evolutivă și emitere rapoarte Auditarea și testarea sistemelor de securitate și emiterea rapoartelor de audit Coordonarea și asigurarea documentării întregii activități în șantierul alocat Cerinte: Min 2 ani experienta pe un post similar Absolvent studii superioare cu profil tehnic: Inginerie electrică, electronică, electrotehnica; electroenergetica, telecomunicații, automatizări, retelistica etc Atestat tehnician inginer sisteme de Securitate Cunoscător al limbii engleze - nivel mediu Permis de conducere categoria B Disponibilitate la deplasări în țară, în funcție de proiecte Oferta : Salariu negociabil in functie de experienta si calificari Cazare Masina de serviciu Pachet asigurari medicale Programe de dezvoltare
-
Clientul nostru, angajator de top din domeniul constructiilor industriale, cauta un responsabil SSM pentru un proiect din Oradea. Candidatul ideal va avea: minim un an experienta relevanta in domeniu curs SSM 80 de ore dispusa pentru angajare permanenta in companie persoana calma, organizata si dornica de progres in cadrul firmei atitudine proactiva si riguroasa In schimb vei primi : pachet salarial conform experientei, abilitatilor si gradului de implicare oportunitatea de a progresa intr-una din firmele de top din industria de constructii din Romania suport in dezvoltarea profesionala si personala
-
Despre companie Aimess GmbH este o companie germană de servicii în domeniul tehnologiei de măsurare industrială. În divizia noastră mobilă de tehnologie de măsurare 3D, efectuăm servicii de măsurare de înaltă fidelitate pentru clienții noștri din sectoarele auto, aeronavelor și ingineriei mecanice din țară și din străinătate. Te asteapta Un mediu de lucru responsabil, provocator, variat cu perspectiva de a juca un rol semnificativ în formarea dezvoltării unei companii profesionale în creștere rapidă. Profilul tau: - Abilități în asamblarea componentelor mecanice conform schițelor planurilor existente - Abilități de citire și interpretare a planurilor - Disponibilitate mare de a călători în întreaga lume - Cunoștințe bune de limba germană și engleză - Cunoștințe PC - Colaborare în echipe de proiect interdisciplinare specifice clientului - Respectarea procedurilor stabilite în cadrul companiei - flexibilitate - spirit de echipă Oferim: - perioadă de instruire cu personal calificat în cadrul companiei noastre - un mediu de lucru internațional, responsabil și independent - oportunități bune de avansare - program de lucru flexibil - salariu în funcție de performanță
-
strungari, frezori, rectificatori, coordonator productie, CNC
-
Candidatul Ideal: Esti pasionat(a) de design si proiectare mobilier si iti doresti sa te alaturi unei companii in cadrul careia poti sa inveti si sa cresti? Noi, la Prod Alcar, cautam colegi motivati si ambitiosi pentru departamentul nostru de proiectare. Vei fi intampinat de o echipa entuziasta si bine pregătita, a carei prioritate va deveni dezvoltarea ta personala si profesionala. Suntem nerăbdători să te cunoaștem! Ne dorim ca tu: Sa fii comunicativ si dornic de a invata lucruri noi in fiecare zi; Sa ai abilitati de organizare, planificare și coordonare; Sa ai un spirit dezvoltat pentru a lucra in echipa; Sa ai o atitudine pozitiva, proactiva si orientata catre obtinerea de rezultate; Sa ai bune cunostinte teoretice in domeniul absolvit; Sa ai experienta in proiectarea de mobilier; Sa cunosti utilizarea unui program de proiectare CAD (ex: AutoCAD); Responsabilitatile tale vor fi: Proiectarea produselor de mobilier; Elaborarea desenelor tehnice specifice fiecarei etape din flux; Implementarea si supervizarea produselor noi; Relationarea cu clientii persoane fizice; Planificarea comenzilor; Iti vom oferi: Pachet salarial motivant si tichete de masa; Transport decontat, fie ca este efectuat cu un mijloc de transport public sau personal; Contract de munca pe o perioada nedeterminata; Inductie si pregatire profesionala de specialitate; Dezvoltare profesionala intr-un mediu dinamic, alaturi de o echipa bine pregatita; Posibilitatea de avansare profesionala; Descrierea companiei: Suntem o afacere de familie înființată în anul 1995 din dorința de a aduce în casele oamenilor mobilier de calitate la prețuri competitive. Producem mobilier în serie din PAL melaminat pentru sufragerii, dormitoare, camere de copii și tineret, birouri, bucătării și holuri. Piesele de mobilier sunt vândute dezasamblate în cutii, fiind însoțite de scheme și instrucțiuni clare de montare și de accesoriile necesare. Am început cu o echipă de 6 persoane și un spațiu de producție de 100 m2, iar astăzi ne mândrim cu o echipă de 100 de persoane specializate în toate etapele procesului de producție, ce dispune de un spațiu de 15.000 m2 și dotările tehnice necesare pentru a răspunde oricărei cerințe. În urmă cu 4 ani am lansat haaus.ro, magazinul online cu ajutorul căruia produsele noastre ajung direct la clientul final. Ce ne-am propus: Piața în care acționăm se află în ascensiune, și odată cu aceasta ne dorim să creștem și noi. În perioada următoare ne-am propus să investim în oameni și în utilajele pe care le folosim. Astfel, vrem să angajăm oameni motivați, care apreciază calitatea, munca în echipă și care își doresc să crească odată cu noi. Nu ezita să ne contactezi dacă ai nevoie de informații suplimentare și ajutor în procesul de recrutare.
-
Despre companie Aimess GmbH este o companie germană de servicii în domeniul tehnologiei de măsurare industrială. În divizia noastră mobilă de tehnologie de măsurare 3D, efectuăm servicii de măsurare de înaltă fidelitate pentru clienții noștri din sectoarele auto, aeronavelor și ingineriei mecanice din țară și din străinătate. Te asteapta Un mediu de lucru responsabil, provocator, variat cu perspectiva de a juca un rol semnificativ în formarea dezvoltării unei companii profesionale în creștere rapidă. Profilul tau: - Abilități în asamblarea componentelor mecanice conform schițelor planurilor existente - Abilități de citire și interpretare a planurilor - Disponibilitate mare de a călători în întreaga lume - Cunoștințe bune de limba germană și engleză - Cunoștințe PC - Colaborare în echipe de proiect interdisciplinare specifice clientului - Respectarea procedurilor stabilite în cadrul companiei - flexibilitate - spirit de echipă Oferim: - perioadă de instruire cu personal calificat în cadrul companiei noastre - un mediu de lucru internațional, responsabil și independent - oportunități bune de avansare - program de lucru flexibil - salariu în funcție de performanță
-
- Introducerea articolelor de deviz in programul specializat pentru ofertare - Solicitarea cererii de oferta de la furnizorii de materiale si echipamente. - Stabilirea furnizorilor de materiale si echipamente pentru intocmirea ofertelor. - Devize oferta dupa antemasuratori existente, deviz general investitie, deviz pe obiect, extrase de deviz: liste de material, manopera, utilaje, transport pentru executie lucrari. - Intocmirea ofertei tehnico-economice si calificare in conformitate cu cerintele documentatiei pentru participarea la licitatii publice. - Studierea documentatiei (caiete de sarcini, fise de date, planuri, memoriu tehnic), si a intregii documentatii pentru licitatii inclusiv eligibilitate. - Stabilirea strategiei pentru intocmirea documentatiei de prezentare a ofertei, tinand cont de cerinte. - Urmarirea proiectelor. - Transmiterea clarificarilor pentru oferta predata. - Solicitarea de clarificari( daca este cazul). - Cunoasterea legislatiei in vigoare. - Intocmirea graficelor de executie . - Intocmirea Propunerelor Tehnice, Planul Calitatii sau alte necesare pentru dosarul de oferta . - Intocmirea documentatiei aferente Cartii Constructiei (in colaborare cu celelalte departamente si colegi din santiere, inclusiv procese verbale de lucrari) Candidatul ideal: -Absolvent Facultatea de Constructii (secția inginerie - constituie avantaj -Experienta peste 2 ani în domeniu; - constituie avantaj -Cunoștințe operare PC, Office, Autocad, program de întocmire devize -Capacitatea de lucru în echipă/ individual; -Abilitatea de a negocia termene și condiții cu al i colaboratori; -Inițiativă; Oferim: -bonusuri -echipamente de lucru -telefon si autoturism de serviciu -salariu bun -seriozitate -mediu de lucru placut
-
Societate comerciala, angajam inginer constructor sau inginer instalator, cu sau fara experienta, in cadrul biroului tehnic -ofertare. Salariul este motivant in functie de cunostintele din domeniu.
-
Societate producatoare de structuri metalice angajeaza inginer montaj structura metalica , infrastructura si anvelopa obligatoriu : canet B , autocad , engleza . Trimiteti cv la dresa de email
-
Societate de constructii drumuri cu santiere pe raza Judetului Bacau. Angajeaza in domeniu : -Ingineri -Subingineri -Maistri -Tehnicieni Permis de conducere Categoria B . Pentru mai multe detalii cu privire la locul de munca sau stabilirea unui interviu sunati la numerele de telefon :
-
Caut un asociat pentru a demara o afacere in domeniul imobiliar, constructii-instalatii.
-
Societatea noastra angajeaza ingineri din promotia 2018-2020 pentru pregatire in domeniul ISCIR, SSM-SU-PSI, mentionam ca activitatea se va desfasura in jud. Constanta si jud. Tulcea
-
Societate de constructii angajeaza: - BULDOEXCAVATORIST - SOFERI categoriile B, C, E, cu atestat transport marfa
-
Despre companie Aimess GmbH este o companie germană de servicii în domeniul tehnologiei de măsurare industrială. În divizia noastră mobilă de tehnologie de măsurare 3D, efectuăm servicii de măsurare de înaltă fidelitate pentru clienții noștri din sectoarele auto, aeronavelor și ingineriei mecanice din țară și din străinătate. Te asteapta Un mediu de lucru responsabil, provocator, variat cu perspectiva de a juca un rol semnificativ în formarea dezvoltării unei companii profesionale în creștere rapidă. Profilul tau: - Abilități în asamblarea componentelor mecanice conform schițelor planurilor existente - Abilități de citire și interpretare a planurilor - Disponibilitate mare de a călători în întreaga lume - Cunoștințe bune de limba germană și engleză - Cunoștințe PC - Colaborare în echipe de proiect interdisciplinare specifice clientului - Respectarea procedurilor stabilite în cadrul companiei - Flexibilitate - Spirit de echipă Oferim: - perioadă de instruire cu personal calificat în cadrul companiei noastre - un mediu de lucru internațional, responsabil și independent - oportunități bune de avansare - program de lucru flexibil - salariu în funcție de performanță
-
angajez muncitori necalificați pentru șantier și. meseriași pavatorii
-
Angajam JUNIOR CONTABIL pentru clientul nostru de langa Oradea, un producator si comerciant de oua pentru consum. CERINTE: - Studii superioare economice; - Cunoasterea softului de contabilitate SAGA; - Cunostinte de utlizare a pachetului MS Office; - Experienta pe un post similar de minim 2 ani; - Organizare, resposansabilitate si atentie la detalii. RESPNSABILITATI: - Inregistrare documente contabile (facturi, bonuri, extrase bancare, etc); - Efectuarea corecta si la timp a inregistrarilor contabile; - Cunostinte aferente pentru partea de Revisal; - Intocmirea statelor salariale; - Mentine evidenta platilor si incasarilor; - Intocmirea facturi si avize de expeditie a marfii. BENEFICII: - Salariu 3500-4500 ron net; - Tichete de masa in valoare de 30 Ron zi lucratoare; - Program de lucru de luni-vineri, intre orele 09-17; - Transport asigurat.
-
Cerințe: -Bune cunostinte de Microsoft Excel -Abilitati de comunicare la telefon si pe mail -Persoana organizata, atenta la detalii -Experienta pe un post similar reprezinta un plus -Studii medii sau superioare Conditii: -Mediu de lucru placut -Echipa tanara -Posibilitati de dezvoltare Responsabilitati: -Vei introduce date cu caracter tehnic in Microsoft Excel -Vei oferi suport managerilor de proiect pentru centralizare date -Vei pregati diverse rapoarte solicitate -Vei contacta telefonic clientii
-
Promovat
Societatea CIVITAS angajeaza agenti securitate - TOYOTA BUCURESTI Asiguram transport din Gaesti! Locatia: Toyota - Bucuresti Programul: - 12 24 ,12 48 Descrierea postului: Activitati specifice de protectie a persoanelor si bunurilor. (-se dezvolta in functie de caracteristicile exacte ale postului Cerinte speciale tracktick) Civitas este o companie care isi respecta angajatii, asigurand cele mai bune conditii salariale si de dezvoltare personala din industrie. Vrei sa te alaturi echipei noastre? Suna chiar acum sau trimite-ne un e-mail!
-
Contabil midd level Pentru client, companie sofware cu sediul central recrutez Middle Level Accountant Responsabilitati: -Introducere facturi de cumparare (furnizori recurenti si facturi care apar in cursul lunii), -Introducere facturi de vanzare la nevoie de doua ori an (facturi intocmite pentru clientii care utilizeaza soft-ul Nextup fostul Ciel) -Operare extrase bancare (introducerea incasarilor provenite de la clienti, transferuri interne, comisioane, platile furnizorilor, platile catre stat sau plati salarii); -Descarcare extrase si trimitere catre receptie pentru facturat la 2 ore fixe. -Calculul incasarilor (sunt trei extrase si insuma incasarile pentru a le furniza pe grupul de sales, la 2 ore fixe zilnic) -Registru de casa (nu se face zilnic, ocazional sunt plati in showroom sau plati administrative); -Deconturi (deconturile angajatilor in caz ca au deplasari sau deconturi cu cheltuieli administrative); -Plati (platile catre stat, furnizori, restituire sume clienti in urma stornarilor sau a incasarii eronate) -Raportul zilnic de sales ( se trimite la ora 18 si cuprinde incasarile brute si nete din ziua respectiva, incasarile de la inceputul lunii pana in prezent). -Rapoartele lunare de sales ( aici sunt curpinse rapoartele pentru vanzari, raportul se face defalcat pe fiecare categorie de produs: abonamente, licente, servicii + fiecare agent in parte). -Arhivare documente (bibliorafturi pe fiecare luna pentru a avea ordonat toate inregistrarile) -Comenzi administrative (produse de curatenie, birotica, dulciuri, comenzi de la marketing sau director general etc) In viitor, ca plan de dezvoltare profesionala, ar trebui sa preia: Intocmirea si transmiterea declaratiilor lunare Evidenta intregii activitati financiar contabile Rapoarte financiare lunare Cerinte -Minim 3 ani experienta in domeniu -Cunostinte legislative (Codul Fiscal, contabilitate) -Cunostinte avansate de utilizare a Excel-ului -Capacitate de analiza si sinteza, gandire logica -Proactiv, orientat spre gasire de solutii -Discretie, respectarea confidentialitatii Studii de specialitate (contabilitate, economie de preferat) -Cunoasterea limbii engleze nivel minim conversational Beneficii: -Salariu 1000 1200 eur net (in functie de experienta) Un mediu de lucru plăcut si un birou situat intr-un spațiu luminos din centrul capitalei (zona Unirii) Mod de lucru hybrid dupa perioada de proba Servicii medicale in sistemul privat de sanatate Financiar Detalii Tip : FullTime Locatie : Bucuresti CV: lauradaniela at yahoo.com
-
Candidatul Ideal Daca esti o persoana comunicativa, energica, cu spirit de echipa, adaptabila si proactiva te asteptam sa te alaturi echipei de Proiectare din cadrul companiei noastre. Pentru aceasta ai nevoie de: - studii superioare tehnice de specialitate finalizate - T.C.M.; - cunostinte limba engleza - nivel avansat; - cunostinte MS Office; - cunostinte proiectare (AutoCAD 2D, 3D si/sau Unigraphics); - responsabilitate, atentie la detalii. Constituie avantaje: - experienta in domeniul proiectarii; - cunoasterea limbii germane. Descrierea jobului Principalele responsabilitati: - elaborarea proiectelor de executie; - elaborarea ofertelor tehnice. Descrierea companiei Cu o experienta de peste 50 de ani, voestalpine Railway Systems Romania SA si-a consolidat pozitia pe piata romaneasca, fiind singura companie furnizoare de schimbatoare si elemente de infrastructura pentru caile ferate, metrou, tramvai si companii cu linii industriale proprii. Pregatim angajatii pentru a face fata tuturor provocarilor profesionale si sprijinim ideea dezvoltarii unei cariere solide si pe termen lung. Începând cu data de 25 mai 2018 a intrat în vigoare Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice -prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulație a acestora. Prin aplicarea la acest job consideram că avem consimțământul Dvs. EXPLICIT in vederea prelucrarii datelor cu caracter personal de către S.C voestalpine Railway Systems Romania SA conform Regulamentului (UE) 2016/679 in scopul recrutarii de personal.