Anunțuri
Ingineri-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
SC ROMBIS SRL cu sediul social in Brasov si punctul de lucru in BISTRITA, str. VALEA CASTAILOR NR. 2-2A: Angajeaza , INGINER METALURG PENTRU RECICLAREA METALELOR FEROASE SI NEFEROASE, Studii superioare de inginerie, Facultatea de Metalurgie Procesarea Materialelor ( feroase neferoase ; Limba engleza; Experienta de minim 2 ani intr-o fabrica de profil; Experienta pe partea de masuratori, teste de laborator si calibrarea echipamentului de masurat; Cunostinte privind metodele de control si imbunatatire a procesului industrial; Abilitati de gandire analitica si de rezolvare a problemelor complexe. Descrierea jobului Responsabilitatile principale ale postului sunt: Verifica si coordoneaza procesul de fabricatie care influenteaza proprietatile finale ale produsului din punct de vedere metalurgic (rezolvarea problemelor metalurgice) : -temperaturi, retete, supervizarea testelor metalografice si metalochimice); - imbunatateste procesele de laborator si sistemele de turnare; - analizeaza documentele specifice de la client si implementeaza cerintele in zona de proces tehnologic; Evalueaza corectitudinea si rezultatele finale ale procesului de tratament termic. POSTUL ESTE IN localitatea BISTRITA str: VALEA CASTAILOR NR. 2- 2A Informatii la nr de telefon si la adresele de email: si
-
Promovat
Candidatul ideal - Experienta in utilizarea programelor de devize; - Experienta in domeniu, ca ofertant devizier achizitor; - Experienta in achizitii publice; - Experienta in constructii; - Cunostinte foarte bune Microsoft Office (Excel, Word); Descrierea jobului - Intocmeste documentatii tehnico economice ( devize oferta, situatii de lucrari, antemasuratori ) in constructii - Intocmeste baze de preturi, liste de cantitati, intocmeste devize si situatii de plata, realizeaza dosarul de ofertare. - Interactioneaza cu beneficiari, proiectanti, executanti, furnizori de materiale, dotari si echipamente in vederea realizarii ofertelor tehnico economice. Reprezinta avantaj : cunoasterea programului Arhicad
-
Promovat
Angajez inginer constructii drumuri (CFDP ) cu experienta si mecanici utilaj
-
Promovat
Societatea PALEX CONSTRUCTII INSTALATII SRL angajeaza Inginer Constructii Civile pentru Departamentul Tehnic/ Ofertare / decontare. Activitati desfasurate; Intocmeste documentatia necesara propunerii financiare pentru participarea la licitatiile publice pentru lucrari de constructii in conformitate cu legislaţia în vigoare; Studiaza documentatia de atribuire (fisa de date, caiete de sarcini, etc.) in vederea cunoasterii cerintelor pe care trebuie sa le indeplineasca oferta si depistarii eventualelor omisiuni, erori, neconcordante; Formuleaza solicitari de clarificare la eventualele omisiuni, erori, neconcordante intalnite in documentatia de atribuire; Intocmeste raspunsurile la solicitarile de clarificare transmise de autoritatea contractanta in termenul impus; Participa la vizitarea amplasamentelor, daca este cazul; Cunoaste si aplica legislatia in domeniul achizitiilor publice si licitatii; Intocmeste documentatia de decontare a executiei lucrarilor atribuite ulterior ofertarii. Cerinte: - studii superioare de specialitate (absolvent al Universitatii Tehnice de Constructii); - minim 3 ani experienta pe partea de ofertare / decontare in domeniul constructiilor; - abilitati de interpretare si analiza a documentatiei tehnice; - cunoasterea legislatiei specifice in domeniul achizitiilor publice. Oferim: - contract de muncă pe durată nedeterminată; - mediu de lucru profesionist; - pachet salarial competitiv care se va negocia la interviu; - training, formare și suport continuu pentru dezvoltare profesională; - carieră într-o societate cu tradiție, aflată în continuă dezvoltare;
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Suntem o companie de constructii si amenajari interioare in plin proces de extindere locala si regionala. Suntem o echipa care munceste si care si-a facut un renume din calitatea serviciilor si produselor oferite si ne dorim sa ramanem asa. Daca ai energie si dorinta de a reusi, daca ai abilitati de comunicare si poti relationa usor atat cu clientii cat si cu colegii atunci esti angajatul pe care il cautam. Cerinte: Studii superioare Inginerie cu specializare retele apa si canal instalatii; Experienta profesionala anterioara pe un post similar de minim 1 an; Cunostinte utilizare pachet Microsoft Office; Bune abilitati de comunicare, lucru in echipa si organizare; Permis de conducere, categoria B obligatoriu. Descrierea jobului: Organizarea și coordonarea echipelor alocate, în vederea realizării lucrărilor pe rețeaua de alimentare cu apă de canalizare; Verificarea zilnica a stadiului de executie al lucrarilor, precum si a rapoartelor de lucru ale echipelor de executie; Intocmirea proceselor verbale de lucrari si de faze determinante in conformitate cu cerintele din proiect; Intocmirea documentelor necesare (calitate, receptie, executie); Daca ai citit pana aici inseamna ca ti se pare interesant, trimite-ne un CV la sau suna la tel. : pentru detalii.
-
Suntem o companie de constructii si amenajari interioare in plin proces de extindere locala si regionala. Suntem o echipa care munceste si care si-a facut un renume din calitatea serviciilor si produselor oferite si nedorim sa ramanem asa. Daca ai energie si dorinta de a reusi, daca ai abilitati de comunicare si poti relationa usor atat cu clientii cat si cu colegii atunci esti angajatul pe care il cautam. Ce iti oferim: un salariu fix generos; conditii de lucru moderne, intr-un sistem profesionist (masina, telefon, PC); sanse reale de dezvoltare; sprijin permanent din partea colegilor. Ce ne dorim: constiinciozitate, corectitudine, seriozitate si exigentă, personalitate energică, gândire pozitivă, amabilitate; capacitate de comunicare interactivă; abilitatea de a lucra si de a lua decizii independent, dar si în echipă; capacitatea de a coordona o echipa; spirit de observatie, memorie vizuală; rezistentă la sarcinile de lucru repetitive. Ce conditii trebuie sa indeplinesti: studii tehnice de specialitate CCIA, constituie avantaj; experienta in coordonarea activitatii proceselor de productie astfel incat productia sa fie realizata la calitatea si termenele cerute, constituie un avantaj; cunostinte tehnice si de prelucrari pe Masini Unelte; abilitati dezvoltate de utilizare a calculatorului operare PC (pachet microsoft office, adobe, etc); persoana dinamica, flexibila, cu abilitati dezvoltate de organizare si coordonare. Daca ai citit pana aici inseamna ca ti se pare interesant, trimite-ne un CV la sau suna la tel.: pentru detalii.
-
Recrutam ECONOMIST pentru clientul nostru de langa Oradea, un producator si comerciant de oua pentru consum. CERINTE: - Studii superioare de specialitate; - Experienta in domeniul financiar - contabil minimum 3 ani; - Cunostinte de Microsoft Excel; - Experienta in contabilitatea productie prezinta avantaj. - Atentie la detalii; - Persoana organizata si proactiva; - Spirit de echipa si atitudine pozitiva. RESPONSABILITATI: - Inregistrarea si prelucrarea documentelor financiar contabile; - Verificarea conturilor si a fiselor de furnizori; - Operarea registrului de casa si a jurnalelor de banca; - Urmarirea inregistrarii ajustarilor, tabloului mijloacelor fixe, leasingurile, creditele; - Participarea activa la realizarea situatiilor financiar contabile (jurnale, balanta). BENEFICII: - Salariu motivant; - Bonuri de masa de 30 lei zi; - Mediu de lucru tanar si dinamic; - Contract de munca pe perioada nedeterminata; - Traininguri de formare; - Transport asigurat; - Program de lucru Luni Vineri, 08:00 16:00.
-
Responsabilități: Dezvoltarea și îmbunătățirea proceselor existente. Analiza și interpretarea rezultatelor experimentelor. Monitorizarea producției și identificarea potențialelor îmbunătățiri. Asigurarea respectării normelor de siguranță și reglementărilor legale. Cerințe: Diplomă de licență sau master în Inginerie Chimică sau un domeniu similar. Cunoștințe solide în chimie și procese chimice. Abilități excelente de analiză și rezolvare a problemelor.. Abilități bune de comunicare și capacitatea de a lucra în echipă. Ofertă: Oportunitatea de a lucra într-o companie inovatoare și de a contribui la dezvoltarea de produse chimice de înaltă calitate. Pachet salarial competitiv, în concordanță cu experiența și performanța. Mediu de lucru stimulant și colaborativ. Program de lucru 08.00.-16.00 Luni-Vineri Posibilități de dezvoltare profesională și avansare în cadrul companiei. Dacă sunteți interesat de această poziție și îndepliniți cerințele menționate mai sus, vă rugăm să ne trimiteți CV-ul la adresa de email hr @ metalbac&farbe . com
-
Responsabilități: Coordonarea si supravegherea activitatii din laborator Dezvoltarea și optimizarea proceselor Relizarea testelor de laborator și analiza datelor Monitorizarea și asigurarea conformității cu standardele de calitate și siguranță Elaborarea rapoartelor tehnice și documentației relevante Cerințe: Diplomă în inginerie chimică sau domeniu similar Experiență relevantă în industria chimică Abilități excelente de comunicare și colaborare Cunoștințe solide în utilizarea instrumentelor și tehnologiilor specifice domeniului Cunoasterea limbii engleza nivel mediu avansat. Cunostinte de operare calculator (Microsoft Office: Excel, Word etc.). Beneficii: Pachet salarial competitiv Program de lucru 8-16 Oportunități de avansare profesională Mediu de lucru dinamic și stimulativ Dacă sunteți interesat de această poziție și îndepliniți cerințele menționate mai sus, vă rugăm să ne trimiteți CV-ul actualizat la adresa de email hr @ metalbac&farbe . com
-
Promovat
Căutăm inginer electrician curenti slabi cu experiență pentru a se alătura echipei noastre. Inginerul electric va fi responsabil pentru instalarea, întreținerea și reparația sistemelor electrice și electronice în clădiri rezidențiale, industriale și comerciale. Responsabilități: Coordoneaza si realizează lucrări de c bl j, montaj si con xiuni la echip m ntele d curenti slabi în conformitate cu documentatia tehnica pusa la dispoziţie şi a normativelor în vigoare; Coordoneaza si participa la lucrări de instalare d chipam nt si sisteme d securit te: detectie incendiu, control acces, supraveghere video, efractie, adresare publica si sonorizare; Programeaza si testeaza sistemele instalate; Acorda suport tehnic tehnicienilor sau subcontractorilor; Intocmeste documente specifice: procese verbale, fise tehnice, devize, jurnale de service; Coordoneaza si participa la lucrări de mentenanta a sistemelor de detectie incendiu, control acces, supraveghere video, retele de voce date, instalatii electrice; Planifica activitatea sa si a celor din subordine; Cerințe: Absolvent de facultate profil electric, automatizari; Experiența pe post similar, absolvirea de cursuri de specializare in domeniu, autorizare ANRE; Bune cunostinte de electrotehnica si automatizari industriale (PLC-uri, bucle de masura si actionare, senzoristica, interpretare scheme electrice); Abilitatea de a utiliza echipamente de măsurare și de diagnosticare a defecțiunilor în sistemele electrice și electronice; Abilitati de comunicare, relationare, lucru in echipa, serios, constiincios, cu putere de munca si studiu, dornic de perfectionare; Capacitatea de a lucra in conditii de stres și de a respecta termenele limită stricte; Abilitati de organizare; Permis auto categoria B constituie avantaj; Disponibilitate deplasare in tara. Beneficii: Salariul în funcție de gradul calificării și al experienței; Pachet de beneficii (reduceri și gratuități pentru servicii medicale pentru angajat și familie, tichete de masă, bonusuri de performanță, diurne, etc); Echipamente de lucru de calitate superioară; Oportunitatea de a lucra cu colegi specialiști calificați, dornici să îți ofere suport și care să te integreze în echipă. Pentru informații suplimentare sună la 0749.081.411
-
Angajam Controlor de calitate in fabrica in Brasov Program de 3 schimburi Salariu atractiv+ 730 lei tichete de masa + sporuri Experiența în domeniu este necesara Descrierea companiei www.DalaHR.ro Suntem o companie care pune clientul pe primul loc. Recrutam si selectam cei mai potriviti candidati pentru cele mai bune locuri de munca. Portofoliul nostru de angajari acopera o gama larga de domenii. Nota de confidentialitate: Aplicand la acest job sunteti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal din CV in cadrul procesului de recrutare, conform Regulamentului (UE) 679 2016 ( GDPR ) si a Politicii de Confidentialitate.
-
FIRMA DE CONSTRUCTII G.M.C.G. SRL angajeaza ingineri contructii civile - Asigura conducerea directa a activitatilor de executie a lucrarilor in conformitate cu prevederile documentatiilor tehnice, ale normativelor in vigoare si ale procedurilor tehnice de executie, la nivelul de calitate si la termenele stabilite in contractele incheiate cu clientii. - Urmareste si asigura ca procesele de executie din cadrul santierului sa se desfasoare numai pe baza de proceduri si instructiuni care sa defineasca precis si complet modul de lucru. - Controleaza inainte de inceperea executiei, indeplinirea tuturor cerintelor stabilite in documentatii si in PTE, urmarind organizarea zonei in conformitate cu prevederile acestora. - Asigura executarea lucrarilor de constructii contractate cu clientii, in conformitate cu PTE, PCC si cu graficele de esalonare. - Participa la evaluarea competentei personalului din subordine, formuleaza propuneri cu privire la calificarea si dupa caz instruirea personalului din cadrul santierului - Asigura organizarea rationala a proceselor de productie si a locurilor de munca din cadrul santierului, precum si aprovizionarea acestora cu materialele necesare si incadrarea cu fortele de munca aferente. - Completeaza dosarele lucrarilor terminate si in colaborare cu functiile implicate din societate, asigura pregatirea activitatilor de receptii pentru fiecare lucrare finalizata. - Intocmeste la termenele stabilite, informarile, rapoartele si situatiile cerute de conducerea societatii, cu privire la activitatile desfasurate si rezultatele obtinute. Descrierea companiei General Management Construction Group este o societate de constructiilor civile si industriale romaneasca si a aparut pe piata in anul 2003.
-
Ofertă de muncă (București) - Inginer Devize Ofertare Clientul nostru, un punct de reper în reinventarea și promovarea conceptului arhitectural și al serviciilor de calitate în România și pe plan internațional, abordează toate domeniile legate de construcții și management de proiect. Inovația, dinamismul și performanța se îmbină într-un mediu organizațional sănătos și puternic din care puteți face parte și dumneavoastră, pentru a pune in practică valorile care ne însuflețesc, împreuna. Cerințele postului: Certificate sau calificări în domeniu ( constituie un avantaj); Studii superioare: inginer - constituie avantaj; Experiență profesională: minim 2 ani în derularea procedurilor de operare și executie devize și o buna cunoastere a normelor și legislației în domeniu. Verificarea dosarelor de ofertare reprezintă un plus; Abilități de negociere reale; Competențe de operare program devize (WINDEV, INTERSOFT, eDEVIZE) și Microsoft Office (Excel, Word); Abilitatea de organizare și planificare; Creativitate si determinare în finalizarea unui proiect; Abilități excelente de gestionare a timpului; Receptivitate, seriozitate, corectitudine; Foarte bune abilități de comunicare; Atitudine proactivă și deschidere către nou; Capacitate de învățare rapidă; Atitudine pozitivă, autodeterminare și spirit de echipa; Atribuțiile postului: Stabilirea cu factorii de decizie bazele de preturi si intocmeste devizul pe categorii de lucrari al investiției totale; Stabilirea prețului lucrarilor: - Întocmirea devizului pe categoriile de lucrări ale investiției totale; - Stabilirea situațiilor intermediare de plată conform contractelor și graficelor lucrărilor; - Participarea la estimarea cantităților, a costurilor de materiale și a forței de muncă necesare -Elaborarea clarificărilor și stabilirea listei de livrabile în faza de ofertare a proiectelor; -Participarea la întâlnirile tehnice de proiect din timpul tuturor fazelor de proiectare și execuție; -Stabilirea de comun acord cu beneficiarul a soluției tehnice pentru realizarea proiectului; -Încadrarea cantităților de lucrari în articole din deviz; -Introducerea articolelor de deviz în program specializat; -Calculul costului final al investiției; -Întocmirea formularelor F1, F2, F3, F4, F6 conform HG 907 și verificare completării corespunzatoare a formularelor F5 de către proiectanții de specialitate; -Întocmirea devizului General al investiției și a devizelor pe obiect, Colaborarea ori de câte ori este nevoie cu specialiștii din cadrul departamentului tehnic, cu șeful punctului de lucru si șeful de șantier, cu arhitecții; Urmărirea tendințelor de dezvoltare a pieței de domeniul construcțiilor: prețurile și produsele concurenței; Introducerea devizelor conform normelor de indicatoare și realizarea extraselor de materiale, manopera, utilaje și transport; Întocmirea masuratorilor pentru lucrările la care nu exista liste cu cantități de lucrari; Întocmirea ofertelor financiare și tehnice necesare procesului de achiziție publică licitație; Întocmirea și verificarea devizelor și a listelor de cantități pentru proiectele în lucru sau pentru cele aflate în faza de execuție; Implicarea activă în realizarea ofertelor pentru licitații; Colaborarea cu responsabilul achiziții privind ofertele de pret; Negocierea prețurilor și a condițiilor comerciale cu furnizorii; Întocmirea ofertei tehnico-economice în conformitate cu cerințele documentației primite; Promovarea constantă a unei imagini pozitive a companiei în relația cu clienții; Analiza, gestionarea și anticiparea gradului de risc (financiar timp); Arhivarea corespunzatoare a documentației; Propunerea de noi metode de îmbunatatire a stilului de lucru pentru a maximiza eficienta atingerii obiectivelor propuse; Beneficii: Vă oferim un salariu motivant, negociabil în functie de experiența dumneavoastră. Vă punem la dispoziție toate resursele disponibile si vă oferim toată sustinerea pentru a vă integra și dezvolta intr-o echipa de profesionisti; Participarea la proiecte speciale, de lunga durata, atât pe plan național, cât și international; Mediu de lucru excepțional. Suport pentru relocare.
-
Se angajează angajează asistenți medicali vorbitori de limbă germană, pentru a lucra în unități și centre de îngrijire specializate. Cerințe: - cunoștințe de limbă germană nivel A2 B1; - diplomă recunoscută în Germania; - disponibilitate de deplasare. Beneficii: - Contract de muncă german pe perioadă nedeterminată. - Tariful orar începând de la 28 brut oră + un premiu de încredere (Treuprämie) în valoare de 8000 oferit pe durata a 3 ani (1333 la fiecare 6 luni), în funcție de experiența avută în centre de îngrijire sau spitale. - Salariul variază între 4480 brut lunar și 6400 brut lunar, în funcție de specializare și experiență (asistență medicală generală, geriatrie, chirurgicală, anestezie), plus sporuri sau premii. - O diurnă de 28,00 net zi și acoperirea costurilor de transport pe KM până la 0,30 . - Cazare și transport până în Germania asigurate de firma angajatoare. Responsabilități: - Îngrijire de specialitate pentru rezidenți în unități sau centre de îngrijire specializate. Pentru detalii și înscriere, vă rugăm să ne contactați prin apel telefonic sau WhatsApp la numărul afișat.
-
Angajam coordonator lucrari constructii, persoana dinamica cu experienta in coordonarea echipelor de lucru, studii sau calificari in domeniul instalatiilor sau constructiilor , domiciliul in Judet Prahova (Campina). - coordoneaza si supravegheaza lucrari; - disponibilitate pentru deplasari de luni pana vineri; - carnet conducere auto; Salariul de inceput : 5000 lei/luna
-
Troia Premium Construct SRL angajeaza inginer constructii civile cu experienta. Responsabilități: - Managementul etapelor si prioritizarea lucrarilor; - Elaborarea planului de lucrari si monitorizarea planului de executie; - Intocmirea si semnarea tuturor documentelor ce tin de lucrarile de coordonare: situatii de lucrari, raportari periodice, pontaje; - Participa la receptia interna a lucrarilor materialelor si a produselor; - Urmareste executia lucrarilor pe santier din punct de vedere al calitatii, cantitatii si respectarea termenului de executie; - Monitorizeaza si participa la toate fazele proiectelor si asigura asistenta tehnica pe toata perioada de executie; - Centralizarea datelor si comunicare nemijlocita cu reprezentantii beneficiarului; - Comunicarea si trimiterea de date intre inginer si contabilitatea firmei . Cerinte: - Studii superioare tehnice (inginer constructor); - Flexibilitate in program si decizii, disponibilitate la program prelungit; - Abilităţi de planificare, organizare şi coordonare a activităţilor desfăşurate; - Persoană foarte organizată, cu un spirit de observaţie dezvoltat şi orientare către detalii; - Abilitati foarte bune de comunicare; - Competente foarte bune de organizare, planificare, coordonare, control, capacitatea de a lua decizii; - Capacitate de analiza si sinteza, orientare catre respectarea termenelor si atingerea rezultatelor finale; - Persoana dinamica, flexibila ,dedicata cu spirit de echipa.
-
Buna ziua 1.Intocmesc cartea constructiei , pentru receptia unei lucrari atat pe partea de constructii cat si pe partea de instalatii . 2. Intocmesc documentatia PSI pentru autorizarea unei lucrari 3.Pentru mai multe detali rog sa sunati la numarul Va multumesc !
-
Troia Premium Construct SRL angajeaza inginer constructii civile cu experienta. Responsabilități: - Managementul etapelor si prioritizarea lucrarilor; - Elaborarea planului de lucrari si monitorizarea planului de executie; - Intocmirea si semnarea tuturor documentelor ce tin de lucrarile de coordonare: situatii de lucrari, raportari periodice, pontaje; - Participa la receptia interna a lucrarilor materialelor si a produselor; - Urmareste executia lucrarilor pe santier din punct de vedere al calitatii, cantitatii si respectarea termenului de executie; - Monitorizeaza si participa la toate fazele proiectelor si asigura asistenta tehnica pe toata perioada de executie; - Centralizarea datelor si comunicare nemijlocita cu reprezentantii beneficiarului; - Comunicarea si trimiterea de date intre inginer si contabilitatea firmei . Cerinte: - Studii superioare tehnice (inginer constructor); - Flexibilitate in program si decizii, disponibilitate la program prelungit; - Abilităţi de planificare, organizare şi coordonare a activităţilor desfăşurate; - Persoană foarte organizată, cu un spirit de observaţie dezvoltat şi orientare către detalii; - Abilitati foarte bune de comunicare; - Competente foarte bune de organizare, planificare, coordonare, control, capacitatea de a lua decizii; - Capacitate de analiza si sinteza, orientare catre respectarea termenelor si atingerea rezultatelor finale; - Persoana dinamica, flexibila ,dedicata cu spirit de echipa.
-
Angajam Ziari Dulgheri , muncitori necalificati inginer Costructor si director de Firma in Resita Jud.Caras-Severin Salariul Atractiv
-
Cerințe: Absolvent studii superioare de profil construcții civile și industriale; Cunoștințe tehnice temeinice ca inginer construcții civile și industriale; Experiența de minim 3 ani pe o poziție de sef santier project manager Familiar cu lucrul in Microsoft Excel, Word si MS Project, AutoCAD ar fi un plus. Planificarea, organizarea, conducerea si coordonarea activitatii in santier, in vederea incadrarii in termenele si graficele de executie Tinerea riguroasa a evidentei si intocmirea volumului complet de documentatie specifica; Bune abilități de comunicare și relaționare; Energic, proactiv, cu atitudine pozitivă. Permis de conducere categoria B. CV - urile vor fi trimise la adresa de email: ;
-
Firma cu vechime de peste 30 de ani in domeniu, angajeaza 1-2 persoane pentru functia de tehnician mentenanta aer conditionat cu experienta minim 3-5 ani. Locatie: Bucuresti Tip jobs: activitati de mentenanta aparate de aer conditionat sisteme climatizare (program complet, cu contract) Deplasari in tara : frecventa rara Calificari compatibile : frigotehnist, instalator, electrician, mecanic, etc. ( orice calificare tehnica ) - se poate oferi calificare specifica si in cadrul firmei ! Activitate cu grad redus de stres. NU exista restrictii de varsta pentru aplicare ! Salariu atractiv dar personalizat Pentru a aplica sau pentru mai multe detalii ne puteti contacta la: Va asteptam ! Atentie: nu suntem firma de montaje AC (acest tip de lucrari se fac doar ocazional aici);
-
Clientul nostru se distinge ca unul dintre cei mai importanți și respectați producători de produse personalizate din materiale compozite de pe piața europeană și internațională. In acest moment este in cautarea unui Inginer productie sef sector mecanic si matrite, care sa ajute la modernizarea si dezvoltarea fabricii din Fagaras. Locatie: Fagaras Program de lucru: on-site, L-V, 8h zi Oferta salariala: 4500 lei net luna + bonusuri lunare Beneficii negociabile in cadrul interviului Forma de colaborare: Contract Individual de Munca Responsabilitati: Planificare si programare Supervizare si coordonare Imbunatatirea proceselor Gestionarea stocurilor Sanatate si siguranta ocupationala Analiza a datelor si raportare Colaborare interdepartamentala Solutionarea problemelor Implementare de noi tehnologii Calificari si experienta profesionala: Studii: superioare domeniul tehnic, preferabil Inginerie Mecanica Cunostinte de proiectare 2D Experienta in domeniu de minim 2 ani Limbi straine: engleza sau franceza la nivel conversational In cazul in care oferta pare de interes, asteptam cu drag aplicatiile dvs la: Adresa de e-mail afisata Whatsapp sau apel la numarul afisat
-
Clientul nostru se distinge ca unul dintre cei mai importanți și respectați producători de produse personalizate din materiale compozite de pe piața europeană și internațională. In acest moment este in cautarea unui Inginer calitate - senior, care sa ajute la modernizarea si dezvoltarea fabricii din Fagaras. Locatie: Fagaras Program de lucru: on-site, L-V, 8h zi Oferta salariala: 4500 lei net luna + bonusuri lunare Beneficii negociabile in cadrul interviului Forma de colaborare: Contract Individual de Munca Responsabilitati: Elaborarea si implementarea sistemelor de management al calitatii Supravegherea proceselor de productie Evaluarea si asigurarea conformitatii cu standardele de calitate Gestionarea documentatiei de calitate Analiza a datelor si raportare Investigarea si solutionarea problemelor de calitate Testare si inspectie Calificari si experienta profesionala: Studii: superioare domeniul tehnic Notiuni de proiectare 2D si 3D Experienta in domeniu de minim 5 ani Limbi straine: engleza sau franceza la nivel conversational In cazul in care oferta pare de interes, asteptam cu drag aplicatiile dvs: - pe whatsapp la numarul de telefon afisat - apel la acelasi numar - la adresa de e-mail afisata
-
Promovat
Descrierea Companiei: S.C. TOP OIL INTER S.R.L. efectueaza urmatoarele genuri de lucrari: - Inlocuire, reparare conducte pentru transportul produselor petroliere; - Reparare rezervoare pentru stocarea produselor petroliere; - Verificare, reparare si reglare a dispozitivelor de siguranta (supape); - Instalare si intretinere a sistemelor si instalatiilor de limitare si stingere a incendiilor, cu exceptia celor care contin anumite gaze fluorurate cu efect de sera; - Izolatii termice si protectie anticoroziva; - Confectii metalice diverse. Pregatirea si experienta: - studii superioare tehnice sau scoala de maistri - profil mecanica sau tehnologia sudarii; - experientă minim 5 ani în activităti de inlocuire-reparatii-intretinere tevi,conducte,rezervoare; - permis de conducere categoria B. Oferim: - Salariul net intre 6.000 si 8.500 lei, in functie de experienta, tichete de masa in valoare de 40 lei zi, transport decontat pentru angajatii cu domiciliul in afara localitatii Constanta. Relatii la telefon: (luni-vineri, 09,00-16,00).