Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

IT - Hardware - Software

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Tot ce trebuie sa faci este sa intri pe urmatorul link sa ti faci cont Si incepi sa faci bani direct din fotoliu fara sefi si fara strees! http://usmoney.fun/8510718815056/

  • Castigi bani inca din prima luna, chiar de la tine de acasa. In maxim 20 de zile ai dovada clara ca si alti oameni au castigat cu noi. Este o munca usoara, part-time cu un program flexibil, contract care iti garanteaza plata rezultatelor,instructiuni clare si complete.  Mai multe informatii pe adresa de email adina.ema.5@gmail.com

  • Castigi bani acum lucrand oricand si oriunde si fara nicio obligatie ca moderator de anunturi. Primesti de la noi instruire gratuita, contract de comision, program flexibil pe care ti-l faci chiar tu. Poti lucra part-time sau full-time, totul depinde de alegerea ta.  Nu trebuie sa te temi, totul e sigur si serios.  Mai multe detalii pe email adina.ema.5@gmail.com

  • Windows XP Professional, Service pack 2 sau Service pack 3 Windows Vista x86/ 64 Windows 7 Startet x86/ 64 Windows 7 Home Basic x86/ 64 Windows 7 Home Premium x86/ 64 Windows 7 Professional x86/ 64 Windows 7 Ultimate x86/ 64 Windows 7 Enterprise x86/ 64 Windows 8. 1 Professional x64 (Vine in pachet impreuna cu Microsoft Office 2013) Windows 10 Home x86/ 64 (Vine la pachet impreuna cu Microsoft Office 2016) Windows 10 Professional x86/ 64 (Vine la pachet impreuna cu Microsoft Office 2016 instalare in orice limba Romana,Franceza,Italiana etc.) Pentru doritori se poate instala si in limba romana. Pentru necunoscatori arhitectura de x86- 32 bit si 64bit. Pentru toata gama de windows-uri ofer garantie si asistenta tehnica pentru a demonstra ca imi place sa fac lucruri de calitate. La fiecare sistem instalat de mai sus o sa va recomand un program cu care se intretine sistemul de operare mult timp de acum incolo. Toate cu licenta !! Windows- uri Xp pana la 7 si 8.1 dar si 10 sunt incluse in pret, instalarea driverelor a programelor necesare si utilitati. (Antivirus, Microsoft Office 2007/ 2010, VLC Player, KMPlayer, CCleaner, Firefox , Google Chrome, si multe altele ) Depanare hardware: - diagnosticare gratuita - inlocuiri componente uzate si/ sau pentru upgrade - igienizare interioara(include inlocuirea pastei termoconductoare) Depanare software: - diagnosticare gratuita - instalare sisteme de operare Salvez orice fel de date de pe CD, DVD, stick- uri de memorie. Reparare HDD cu baduri logice, ATENTIE!!! nu cele fizice. Recuperare Date, fisiere de pe HDD, stikuri de memorie, Carduri de memorie, hdd extern cu conditia sa fie functionabile si fara baduri! Curatenie PC sau chiar la Laptop , asigur management softuri dupa instalare timp indelungat. Instalez programe diverse daca este cazul, montez piese , diagnosticare probleme, instalare diverse drivere (pretul in functie de cerinte) Prefer sa fac lucruri de calitate, ca sa fie multumit toata lumea. Va multumesc pentru timpul acordat ! Contact : 0734389253 / 0722733632

  • Candidatul ideal - Cunostinte IT; - Permis de conducere cat. B obligatoriu; - Lb. engleza - nivel mediu; - Persoana dinamica, responsabila, flexibila, cu spirit de initiativa si de echipa; - Disponibilitate de a lucra in program prelungit si eventuale delegatii; - Experienta minim 6 luni in domeniu IT constituie avantaj. Descrierea jobului - testari si depanari pt: componente, sisteme, servere, notebook-uri, imprimante..etc - configurari retele (cablari, routere, switch-uri..etc) - accentul se va pune in mod special pe service pt echipamentele IT Descrierea companiei HQ LEVEL BUSINESS SERVICES beneficiaza de un management si o echipa de tineri profesionisti cu o gandire deschisa, orientata spre performanta si satisfactia clientilor proprii. Suntem divizati in 2 departamente: IT si HVAC Deviza noastra este „Calitate inainte de toate!”. Avem implementate standarde ISO 9001, ISO 14001, ISO 18001, ISO 27001, certificare AGFR pentru lucrul cu freoni, precum si o serie de parteneriate cu Bitdefender, Dell, HP, Polycom, Planet, etc. HQ LEVEL BUSINESS SERVICES se impune pe piata de servicii IT si HVAC prin calitatea, seriozitatea si punctualitatea in prestarea serviciilor, tinand cont in mod constant de necesitatile clientului si incadrarea in bugetul pus la dispozitie. Activitatea companiei este axata in cea mai mare parte pe prestarea de servicii de service si mentenanta pe baza de contract pentru clientii din segmentul BUSINESS TO BUSINESS. Dintre produsele si serviciile oferite clientilor proprii, putem aminti: SERVICII IT Echipamente IT (statii de lucru, notebook-uri, server de fisiere, imprimante, copiatoare, multifunctionale, centrale telefonice). Solutii complete de supraveghere video si control access ( proiectare, implementare, verificare, urmarire si mentenanta on-site ). Solutii IT complexe si externalizare IT (furnizare internet de mare viteza prin conexiune radio punct la punct sau FO, interconectare puncte de lucru prin VPN, cablare structurata a retelei, retea wireless, server email personalizat cu domeniu propriu, service si mentenanta IT pentru statiile de lucru, servere, echipamente de retea --- interventii remote in maxim 5 minute de la sesizare si on-site in maxim 4 ore de la sesizare). Servicii de networking si securitatea informatiei ( proiectare/implementare retele de calculatoare ). Solutii centrale telefonice VOIP Solutii interconectare locatii prin VPN Solutii monitorizare, videwall cu matrice din display-uri profesionale, tehnologie IP Servicii de hosting web ( administrare web/e-mail ). Servicii de webdesign (pagini web, solutii e-commerce, solutii dedicate, graphic design, animatii flash, logo design ). Consumabile pentru orice tip de echipamente de birou si piese de schimb (printere, fax-uri, copiatoare, videoproiectoare). SERVICII HVAC HVAC – climatizare, ventilatie, incalzire (furnizare servicii periodice de service, mentenanta si igienizari periodice, furnizare echipamente si subansamble de climatizare/ventil

  • Promovare Tehnologii Educationale de interactivitate, colaborare, distance learning, lecture capture etc. Cerinte: Experienta relevanta intr-o prozitie de vanzari sau similar; Experienta in domeniul educational sau similar; Cunostiinte solide despre mediul educational din Romania; Cunostiinte excelente Office 365; Abilitati de prezentare si sustinere prezentari in medii educationale: evenimente, demonstratii, etc Familar(a) cu tehnologii moderne in educatie: interactivitate, colaborare, distance learning, lecture capture, etc Absolvent(a) studii superioare Abilitati excelente de comunicare si negociere Descrierea jobului Responsabilitati: Prezinta, promoveaza si vinde produsele si serviciile companiei destinate mediului educational. Executa analize de piata si prezinta propuneri de abordare concrete. Organizeaza evenimente educationale si coordoneaza eforturile echipei de proiect. Atributiuni de product manager pentru brandurile si solutiile care compun oferta educationala a companiei Intretine relatia cu furnizorii companiei si executa sarcini conexe: forecast, analize, etc Se preocupa de buna pregatire a echipei de vanzari pentru portofoliul de produse si servicii destinate mediului educational Beneficii: Salariu motivant si bonusuri in functie de performanta Acces la ultimele tehnologii pentru educatie disponibile Acces la sesiuni de training si programe de dezvoltare personala

  • CERINTE: Cautam persoana sociabila, calma, responsabila si organizata cu permis de conducere categoria B de minim 3 ani. RESPONSABILITATI: Verificarea şi acceptarea ziarului în tipografie şi semnalarea inadecventelor către şeful de departament; Pregatirea si asigurarea distributie publicarii; Ridicare retur. Trimite-ne CV-ul tau la cv@bursa.ro specificând postul pentru care candidezi, iar noi te vom contacta. Te asteptam în echipa noastra!

  • Angajam personal pentru procesare comenzi primite online, introducere produse in listele magazinelor online, facturare, emitere documente de transport (AWB). Se solicita obligatoriu experienta in domeniu (cunoastrerea platformelor eMAG marketplace, e-licitatie.ro). Un avantaj pentru angajare ar fi cunoasterea programului de gestiune / facturare Saga C. Experienta anterioara dobandita in lucrul cu magazinele online bazate pe Opencart sau Prestashop constituie un alt avantaj pentru angajare. Program de lucru: luni-vineri 9.00 - 17.30 (include pauza zilnica de 30 de minute) Gama de produse comercializate: - hartie foto, folii autoadezive, medii magnetice - discuri blanl si carcase / plicuri - echipament si accesorii pentru gimnastica ritmica si dans Punct de lucru: Bucuresti, sector 5, zona Cotroceni-Razoare-Panduri. Nivelul salarial se va stabili in functie de targeturi, realizari, experienta si motivare. Firma noastra a fost infiintata in anul 1996. Programarea interviului se face numai dupa primirea unui CV din partea dvs. CV-ul poate fi transmis din aceasta platforma ca fisier atasat.

  • TELEKOM angajeaza agent vanzari pentru orasele Barlad si Vaslui: -bune abiliati de comunicare -om de actiune -spirit de echipa Pentru mai multe detalii:nicolae_perju@telekom.ro/0786718490.

  • Compania Heyadoo Global Services lanseaza o oferta foarte avantajoasa si extrem de speciala pentru tine, valabila pana pe 15 octombrie asa ca trebuie sa te hotarasti rapid! Porneste Campania “Cei 200 de manageri de departament Heyadoo”!!! Ai minime cunostinte de pc, internet, social media si maxim 2 ore pe zi? In perioada 1 octombrie- 15 octombrie oricine se poate inscrie in cursa pentru unul din cele 200 de locuri de aur de manager ai unei platforme online globale de marketing, de anunturi, postari, dating, discounturi, rezervari si multe multe altele, locuri pentru care in mod normal este necesara o suma de 500 de euro insa tu ai acum sansa sa ocupi unul din conturile speciale fara sa platesti acesti bani! Acum doar este GRATUIT!Prin acest cont esti un actionar modern si un participant la profitul global al platformei Heyadoo! Cei 500 de euro vor fi opriti din primele profituri! Vrei sa fii unul din persoanele speciale din companie? Totul este sa dovedesti seriozitate si eficienta! Grabeste-te si inscrie-te acum ca si manager stagiar! La finalul stagiului vei primi contul de manager definitiv si contractul aferent! Cele 200 de locuri se vor ocupa si vei pierde o sansa unica! Nu ezita! Nu ai nimic de pierdut sa mergi pana la capat si sa vezi despre ce este vorba! Dupa data de 15 octombrie urmeaza un curs online si pe urma pornesti in aventura vietii tale prin care iti ridici considerabil nivelul de trai! Click pe link-ul de mai jos si afla mai multe: https://www.youtube.com/watch?v=rkgzfJM5LqA&feature=ytmp4 Daca sunteti interesati cereți, VREAU SA FIU MANAGER, la adresa de e-mail: soring.0459@yahoo.com si veti primi cum va puteti inscrie la concursul de manageri si inregistra pe platforma HEYADOO. Stagiatura YOUTUBE.COM Stagiatura

  • Esti persoana potrivita daca: Ai experienta pe un post similar; Ai cunostinte si experienta de lucru cu MS Office; Ai excelente abilitati de comunicare, voce placuta, claritate in exprimare; Esti atent/a la detalii si tastezi rapid; Ai capacitatea de lucru intr-o echipa mica si medie; Ce vei face: Efectuarea de apeluri pentru actualizarea bazei de date proprii; Obtinerea si introducerea in sistem a informatiilor obtinute in urma actualizarii bazei de date; Verificarea veridicitatii si corectitudinii informatiilor introduse. Ce iti oferim: Salariu motivant, cu posibilitati de promovare in cadrul companiei; Bonusuri de performanta; Decontarea abonamentului de transport; Tichete de masa; Abonament de sanatate privat; Dezvoltare personala si profesionala; acces la biblioteca online Bookster; Teambuilding-uri periodice cu angajaţii companiei; Ambient tanar, dinamic si placut. Program de lucru: De luni pana vineri in intervalul 09:00-17:30. Durata contractului: Contractul este pe o perioada determinata de 1 an, cu posibilitatea prelungirii ulterioare. Locatie: la 5 minute de statia de metrou Eroii Revolutiei. Borg Design este o companie de dezvoltare si distributie de software, precum si consultanta in tehnologia informatiei. Compania este in continua dezvoltare detinand in prezent branduri precum ListaFirme.ro, VerificareTVA.ro, Econograf.ro. Pentru a dezvolta echipa avem nevoie de tineri profesionisti, entuziasti si dornici sa-si puna in practica ideile si sa se dezvolte profesional. In viziunea companiei, candidatii ideali sunt aceia care apreciaza sa lucreze in echipa, proactivi si care au capacitatea de adaptare si invatare continua. Daca esti interesat/a de acest job, trimite CV-ul tau pe e-mail, la hr(at)listafirme.ro si te vom contacta in cel mai scurt timp. Te asteptam in echipa noastra!

  • persoana serioasa salarizare atractiva

  • Candidatul ideal - Persoana pasionata de IT care doreste sa evolueze in acest domeniu - Abilitati de lucru in echipa - Bune abilitati de comunicare - Capacitatea de a diagnostica si repara defectiuni ale echipamentelor IT - Imprimante si Fotocopiatoare. Descrierea jobului - asigura mentenanta si service pt Imprimante si Fotocopiatoare la sediul clientului - recunoastere salariala motivanta - un colectiv de lucru comunicativ si deschis - teambuilding-uri - posibilitati de dezvoltare profesionala in cadrul companiei.

  • Candidatul ideal Sales representative - absolvent(ă) cursuri universitare - de preferat studii economice - cunoştinţe temeinice in domeniul IT - talent de intreprinzator cu experineta in vanzari - abilitatea de a impresiona potentialii clienti - spirit de automotivare continua - initiativa - bune abilitati de comunicare si relationare - inalta orientare spre client si abilitatea de a intelege si de a profita de oportunitatile pietei - foarte bune calitati de organizare a timpului - fluent in lb.engleza - carnet de conducere Descrierea jobului -preluarea si dezvoltarea unui teritoriu de vanzari existent -vanzarea de produse IT si periferice (laptopuri,PC-uri,servere,periferice,licente) -calcularea si negocierea preturilor si conditiilor contractuale -dezvoltarea strategica a pozitiei companiei noastre pe zona de vanzare -deplasari la clienti -key account management si dobandirea de clienti noi Oferta noastra -training pentru noi-angajati si program de cursuri pentru dezvoltarea continua -oportunitatea de a lucra independent si de a va asuma un nivel de responsabilitate ridicat -va sustinem dezvoltarea carierei in vanzari -venit foarte atractiv insotit de premii si beneficii

  • 3LLF48CL cod la plasare comanda

  • Competente: - studii medii sau superioare în domeniu; - cunoştinţe de componente hardware (asamblare PC); - cunoştinte de bază în reţelele Microsoft şi infrastructura Active Directory; - cunoştinţe de bază privind pachetele de protocol TCP/IP şi serviciile conexe; - cunoştinţe de bază legate de securitatea sistemelor şi serviciilor de telecomunicaţii IP; - cunoştinţe şi abilităţi SQL Server (constituie un avantaj); - cunoaşterea limbii engleze (mediu/avansat); - cunoaşterea limbii italiene (constituie un avantaj); - disciplină, abilităţi de comunicare, spirit de echipă, capacitate de adaptare, orientare spre rezultat. Responsabilitati: - gestionează sistemul de ticketing prin intermediul serviciului Helpdesk; - este responsabil de buna funcţionare a tuturor calculatoarelor, monitoarelor, imprimantelor şi le verifică periodic, răspunzând direct şi personal de securitatea lor; - verifică periodic şi răspunde de existenţa soft-urilor aprobate de conducere, precum şi de accesul la Internet; - setează, configurează şi întreţine fiecare calculator în parte; - asigură buna funcţionare a echipamentelor tehnice periferice din dotare (imprimantă, scanner, videoproiector, etc.); - gestionează baza de date privind activarea, anularea sau modificarea cartelelor de acces în cadrul companiei; - instalează aparatura telefonică şi conectează liniile interne de telefonie conform necesarului din cadrul departamentelor; - asigură şi gestionează necesarul de produse specifice ariei sale de activitate (tonner, mouse, etc.); - participă la asigurarea bunei funcţionări a sediului în ceea ce priveşte sistemele de supraveghere şi securitate, respectiv a dotărilor şi echipamentelor necesare unei optime desfăşurări a activităţilor/proceselor; - cunoștințe de bază pentru asigurarea de suport tehnic L1 (Windows Server – Active Directory – Networking). Oferta: - bonus de performanţă; - card privat de sănătate; - cost asigurat al transportului cu mijloace în comun în oraşul Arad; - cursuri gratuite de limba italiană; - training tehnic intern de specialitate; - training de perfecţionare şi specializare; - team building intern şi extern; - petreceri (party-uri). FinProm, pentru cariera ta!

  • - Dezvoltare componente software ale solutiilor WMS precum si a conectorilor de interfatare cu solutii externe software si hardware - Comunica cu departamentul de implementare si analiza in gasirea celor mai bune solutii in fluxurile de business - Participa la intalniri tehnice alaturi de clientii si colaboratorii companiei Tehnologii SQL Server - Baza de date cu complexitat ridicata (aprox 1000 de tabele) - Pentru implementarile majore cateva sute de useri concurenti ceea ce duce la necesitate optimizari la nivel de performanta baza de date (reindexari, statistici, optimizari de planuri) - Rapoarte operationale pe baza tranzactionala - Administrare baza de date SQL - Backup - Reindexari - Arhivari C# - Back-End Windows Forms / MVC pentru componente externe - Servicii Web (SOAP, REST) pentru integrari - Servicii Windows - Front End - Compact Framework pentru device-uri Windows - Xamarin pentru device-uri Android Integrari - Device-uri hardware (PLC conveioare, Arduino, dispozitive cantarire, volumetrie, etc) - Alte sisteme software - 35 de ERP-uri integrate - Sisteme curierat - EDI supplieri

  • Cautam persoane interesate sa ocupe pozitia de custumor support limba germana pentru o companie din Bucuresti. Cerinte: Limba Germana la nivel avansat scris si vorbit NU necesita experienta pe o pozitie similara (se va oferi training) Responsabilitatea principala este de a oferi suport in limba germana prin telefon, email sau chat, clientilor companiei care au probleme cu contul sau nu stiu sa utilizeze site-ul de pariuri sportive. Program: L-V 9:00 – 17:00, 13:00 -19: 00, 17:00 – 1:00 + 2 weekenduri / luna (cele 2 zile de weekend lucrate sunt compensate cu 2 zile libere in urmatoare saptamana + sporul de weekend. Se lucreaza 5 zile / saptamana. Beneficii: Salariu motivant decont transport (RATB sau metrou) abonament business Medlife (dupa cele 3 luni de proba) spor pentru orele de noapte (25% pentru orele cuprinse intre 22 si 01 spor pentru orele de weekend (10%) Asteptam Cv-urile la adresa de email: adelina.mihai@humangest..ro

  • Requirements: - University degree, preferable in Technical field; - Medium knowledge of Linux; - Good knowledge of English language; - Previous experience in a similar role it is considered a plus. Responsibilities: - Installing and configuring computers, hardware, operating systems and applications; - Monitoring and maintaining the computers and network; - Troubleshooting system and network, hardware or software problems; - Providing support; - Setting up new users' accounts; - Testing and evaluating new technology; - Conducting electrical safety checks on computer equipment. What we offer: - Working in a leading e-commerce company, the best in their business in Europe; - You will get a chance to learn new things, be always up to date with latest technologies; - Specific technical training programs; - A challenging work environment; - We know how to work hard, so we respect your free time; - Discounts for sport facilities; - Team buildings; - You will be part of a team of young, talented IT professionals. Locatii : Timisoara, Resita, Cluj, Sibiu

  • Candidatul ideal Esti o persoana tehnica, ti-ai invatat atat de bine parintii sa se descurce cu Windows 10 si deja nu te mai suna din 5 în 5 minute? E timpul sa iti trasformi abilitatile intr-un job full time! Cautam Suport Tehnic pentru proiectul Bitdefender si avem nevoie de cineva ca tine! Descrierea jobului Activitatea este in limba engleza si presupune preluarea solicitarilor primite din partea clientilor Bitdefender, prin telefon, e-mail si chat. Program de lucru flexibil part time/full time, organizat in functie si de disponibilitatea ta. De exemplu : 06:00 - 14:00 / 14:00 / 14:00 - 22:00 / 16:00 - 00:00 / 17:00 - 01:00 / 18:00 - 02:00 / 19:00 - 03:00 / 20:00 - 04:00 / 21:00 - 05:00; Traininguri specializate platite; Salariu fix + tichete de masa + bonusuri lunare de performanta, ce vor creste progresiv odata cu experienta acumulata de tine pe proiect; Posibilitati reale de promovare in cadrul companiei. Oportunitatea de a acumula experienta in domeniul IT - Software. Si pentru ca intelegem importanta imbinarii lucrului cu o atmosfera relaxanta - concursurile, zilele tematice si iesirile intre echipe sunt nelipsite. PS. Iti poti lua si prietenii cu tine daca doriti sa faceti parte din aceeasi echipa :)

  • Salveaza cautarea