Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

IT - Hardware - Software

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Candidatul ideal - Experienta in domeniu; - Cunostinte MsOffice, Autocad, software echipamente de securitate; - Abilitati tehnice; - Spirit de echipa si de echipa -Disponibilitate program prelungit, cand este cazul; - Permis de conducere categoria B - reprezinta avantaj Descrierea jobului Constituie avantaj experienta in sisteme de control acces, detectie si semnalizare efractie, detectie si stingere incendiu,automatizari. - Supravegheaza executia a proiectelor pentru care este desemnat; - Asigura montaj, service si suport tehnic, pentru echipamente si instalatii; - Asigura functionarea in bune conditii a instalatiilor si a echipamentelor , executarea la timp a proiectelor, a lucrarilor de revizie si reparatie a instalatiilor si echipamente; - Asigura mentenanta preventiva si corectiva a echipamentelor si instalatiilor; - Participare la sedinte de organizare a lucrarii; - Intocmeste grafice de executie, de livrari si supevizeaza fuxul de materiale si de personal. - Executa lucrarile in coordonare cu graficele; - Intocmeste documentatia pentru manualul calitatii (procese verbale, documentatia tehnica, manuale instalare, utilizare, etc.) si instruirea beneficiarului asupra utilizarii si a intretinerii sistemului; - Ofera mijloace, metode si tehnici pentru optimizarea scopurilor stabilite impreuna cu superiorii ierarhici; Oferim - Mediu de lucru dinamic si placut intr-o echipa tanara; - Implicarea in proiecte de mari dimensiuni; - Posibilitatea de a lucra si a va dezvolta in cadrul unei companii de continua ascensiune, intr-un mediu de lucru profesionist, cu posibilitati de promovare si dezvoltare profesionala continua; - Contract de munca pe durata nedeterminata; - Salariu incepand de la 2200 lei - Telefon mobil, laptop si masina de serviciu. Descrierea companiei Cu o experienta de peste 18 de ani in instalatii de curenti slabi, suntem o firma cu personal tanar, ambitios si dornic de afirmare. Clientii ne apreciaza pentru promptitudine, profesionalism si rapiditate si noi ne respectam angajatii.

  • 5

    Candidatul ideal Candidatul ideal este acea persoana care are experienta similara indeosebi in vanzarea de servicii de mentenanta IT si care are o vasta baza de clienti, pregatiti pentru ofertare. Viitorul nostru coleg trebuie sa fie o persoana activa, hotarata si constienta ca un job de vanzari presupune sa vanda. Cerinte: - Studii medii sau superioare; - Aspect ingrijit; - Experienta pe un post similar (vanzari/ relatii cu clientii); - Operare PC (Word, Excel, Email) – cel putin mediu; - Abilitati de comunicare, deschidere, seriozitate, implicare. Descrierea jobului Persoana selectata va avea urmatoarele responsabilitati: - Culege informatii despre clienti (exclusiv prin vizite pe teren, la sediul clientilor) - Asigura si implementeaza politicile comerciale ale firmei; - Expune clientilor oferta comerciala, respectand politica de vanzari; - Gestioneaza portofoliul de clienti alocati; - Dezvolta permanent relatia cu clientii in vederea obtinerii comenzilor; - Contribuie la dezvoltarea bazei de date cu clienti potentiali; - Promoveaza serviciile firmei; - Preia si proceseaza comenzile transmise de clienti; Oferta (bonusuri, beneficii): - Pachet salarial atractiv si bonusuri in functie de atingerea target-ului (intre 400-1.500 EUR) - Mediu de lucru dinamic - Colectiv tanar si atmosfera deschisa si colegiala - Posibilitati de promovare si dezvoltare pe plan profesional - Telefon mobil - Masina de serviciu - Notebook Descrierea companiei HQ LEVEL BUSINESS SERVICES beneficiaza de un management si o echipa de tineri profesionisti cu o gandire deschisa, orientata spre performanta si satisfactia clientilor proprii. Suntem divizati in 2 departamente: IT si HVAC Deviza noastra este „Calitate inainte de toate!”. Avem implementate standarde ISO 9001, ISO 14001, ISO 18001, ISO 27001, certificare AGFR pentru lucrul cu freoni, precum si o serie de parteneriate cu Bitdefender, Dell, HP, Polycom, Planet, etc. HQ LEVEL BUSINESS SERVICES se impune pe piata de servicii IT si HVAC prin calitatea, seriozitatea si punctualitatea in prestarea serviciilor, tinand cont in mod constant de necesitatile clientului si incadrarea in bugetul pus la dispozitie. Activitatea companiei este axata in cea mai mare parte pe prestarea de servicii de service si mentenanta pe baza de contract pentru clientii din segmentul BUSINESS TO BUSINESS. Dintre produsele si serviciile oferite clientilor proprii, putem aminti: SERVICII IT Echipamente IT (statii de lucru, notebook-uri, server de fisiere, imprimante, copiatoare, multifunctionale, centrale telefonice). Solutii complete de supraveghere video si control access ( proiectare, implementare, verificare, urmarire si mentenanta on-site ). Solutii IT complexe si externalizare IT (furnizare internet de mare viteza prin conexiune radio punct la punct sau FO, interconectare puncte de lucru prin VPN, cablare structurata a retelei, retea wireless, server email personalizat cu

  • Calculatoare pt birou sau schimb cu pc-uri telefoane defecte sparte

  • 4

    Cautam persoane cu sau fara experienta pentru post de tehnician telecomunicatii pentru zona Cluj Daca ai abilitati tehnice de baza, poti lucra la inaltime si detii permis conducere cat. B te asteptam in echipa noastra. Salar atractiv, diurna, bonus de performanta Daca esti interesat trimite un CV sau suna la 0759 818 363

  • 1

    CAUT programatori cu experiență: Vue.JS, Laravel, PHP, MySQL, JavaScript, HTML5, CSS3, Constituie un avantaj experiența în: AWS, GCP, Node.js, MongoDB, Python, Webpack, UI, UX Se poate opta pentru angajare cu carte de muncă sau colaborare remote. CV-urile se primesc la adresa de E-mail: aehsoft @ yahoo com

  • Candidatul ideal -Domiciul in Lugoj sau proximitate - Studii medii/ superioare tehnice, de preferat in domeniul IT sau electronicii; - Cunostinte de electronica constiuie in avantaj; - Experienta in domeniul mentenanta si service Imprimante si Fotocopiatoare constituie un avantaj; - Limba engleza la nivel mediu; - Cunostinte bune PC - Word, Excel, Outlook; - Permis de conducere - categoria B. Calitati: - Bun coechipier; - Dorinta si curiozitate de a invata echipamente noi; - Inclinatie catre domeniul tehnic, seriozitate, spirit de initiativa. Descrierea jobului Tehnicianul Service Image&Print are ca principale responsabilitati: - Receptia echipamentelor, punerea lor in functiune si instruirea operatorilor care vor lucra cu ele; - Intretinerea echipamentelor; - Diagnosticarea si reparatia atunci cand este cazul; - Intocmirea necesarului de piese pentru efectuarea reparatiilor. Oferta (bonusuri, beneficii): - Pachet salarial atractiv; - Cadru de lucru dinamic şi profesionist; - Posibilitatea formării profesionale in concordantă cu noutătile din domeniu.

  • 1

    Service gsm angajeaza depanator telefoane mobile cu experienta.Tel.0744636962

  • 1

    Service GSM angajeaza depanator telefoane mobile,tablete. Atributii: -contact direct cu clientii - telefonic si front-office - diagnosticarea defectelor si ofertarea preturilor catre clienti - reparatii hardware la nivel de placa de baza - inlocuire display, carcase, diverse componente. Candidatul ideal trebuie sa fie pasionat, meticulos si obligatoriu sa aiba abilitati si inclinatii reale in acest domeniu. Tel.0744636962

  • 5

    SC din Bacău angajează Operator magazin online( camere supraveghere video) Înainte de a aplică, verifică următoarele cerințe: Operare calculator (e-mail, Word, Excel-nivel mediu) Cunoștințe limba engleză –nivel mediu Capacitate de a asimila informații noi Abilități avansate de comunicare: verbal și în scris Seriozitate, eficacitate maximă, rapiditate în execuție Bună organizare și atent la detalii Descrierea jobului Gestionare apeluri telefonice/e-mailuri/chat intern client Preluarea și operarea comenzilor on-line Gestionarea tuturor solicitărilor clienților Oferirea de informații despre produse Procesează și înregistrează comenzile în sistem Ce oferim? program de luni Luni-Vineri 9-17 , S-D liber suport din partea noastră salariu fix + bonusuri în funcție de performanță se asigură o masă pe zi si cafea Relații la 0234.535.610 sau 0720.977.394

  • 4

    Tehnician GSM Responsabilitati:  Constatarea defectiunilor aparatelor intrate in service Repararea si testarea acestora inainte de a fi predate catre client Aparate vizate: -telefoane mobile -tablete -laptop-uri Cerinte: Absolvire liceu Seriozitate Punctualitate Se cere o experienta de minim 1 an in domeniu, timp in care s-au efectuat: Reparatii hardware nivel mediu spre avansat(inlocuire display, touchscreen, conector incarcare, amplificator semnal, integrat incarcare, alimentare etc) Reparatii software nivel mediu apre avansat (decodari, resoftari, instalare aplicatii, instalare Windows, MacOs, programe etc) Beneficii: Salariu motivant negociabil in functie de aptitudinile candidatului cuprins intre 2000-4500 lei. Contract de munca  Mediu de lucru placut.

  • Company in the information technology sector research programmers for different programming areas: 1. MAGENTO DEVELOPER Requirements: - Great knowledge of the CMS system mentioned above (MAGENTO), especially addressed to the amendment and implementation of the source code. - OBJECT ORIENTED programming, MVC; - Programming languages: PHP (basic knowledge of ZEND FRAMEWORK is a plus); - XHTML, CSS, JAVASCRIPT (basic knowledge of libraries such as jQuery, Prototype, MooTools is a plus); - DBMS and SQL (basic knowledge of MySQL is a plus); - Linux desktop and server systems (is a plus). The company offers: - Immediate payment for each job delivered according to agreements; - Opportunity of continuous collaboration and employment contract; - Possibility to work part-time, full-time or / project.

  • Company in the information technology sector research programmer with extensive experience in the implementation of MAGENTO CMS system. Requirements: - Great knowledge of the CMS system mentioned above, especially the implementation of the source code; - Programming languages: mainly PHP (basic knowledge of ZEND FRAMEWORK is a plus); - XHTML, CSS, JAVASCRIPT (basic knowledge of libraries such as jQuery, Prototype, MooTools is a plus); - DBMS and SQL (basic knowledge of MySQL is a plus); - Linux desktop and server systems (is a plus); - The possibility to work in our office hub in Timisoara. The company offers: - Immediate payment for each project delivered according to agreements; - Opportunity of continuous collaboration; - Possibility to work / project; - Possibility to work in a hub with young and determined team; - Possibility to grow your own company.

  • Caut loc de munca part time. Ofer servicii de contabilitate primara in regim de colaborare. Aștept mesaje cu oferte serioase dar dacă aveti chef de glume vă rog să nu mă contactați. Colaborez cu persoane fizice sau firme (angajatori). Mai multe detalii în privat pe site-ul Publi24

  • 6

    Ești tânăr/ă? Esti student sau fost student la o facultate cu profil informatic? Căutam o persoana ca tine pentru a fi trainer la CodeUp Academy. Lucrul anterior cu copiii poate fi un avantaj. Cursul are loc in Pitesti. Salariu avantajos. Posibilitate de avansare. Cursurile se țin in weekend. Pentru mai multe detalii sunați la 0737598648 www.codeupacademy.ro cursuri de programare pentru copii

  • 4

    If you have the aspirations, we have the opportunities! We are searching for students who are passionate about programming and who want to start their career as a Junior Java Developer and grow as a Senior. If you are interested about this job opportunity read the job description: Our client improves the software marketing with a new innovative product developing a software in medical/pharma field. The lunch application connects medical specialists with users to provide personalized medical information. Reguirements: - Self-sufficient; - Analytical thinking; - Basic knowledge of JAVA; - Passionate about programming; - Passion for learning and perfecting skills; - Proven interest in testing, review and code quality; Responsibilities: - Stay up-to-date with new technology trends; - You will write code in JAVA under a senior guidance; - Participate in shadowing sessions to solving different problems; - You will be working on the backoffice of all our products platform inside an application; Benefits: - Attractive salary; - Performance environment; - You will be part of an innovative medical project; - Soft skills training: (communication, team work, presentation skills); - You will attend relevant courses for the knowledge used in your field;

  • Lidas ,companie specializata in industria panificatiei si a produselor fainoase, amplasata in loc. Mineri, jud. Tulcea angajeaza JUNIOR IT MANAGER Descrierea jobului - instalarea, reinstalarea si configurarea sistemelor de operare Windows 7, 10 - instalare, configurare si mentenanta software si hardware a echipamentelor de retea (switchuri, routere, access points si camere IP) - configurare si mentenanta aplicatiilor core din companie (ERP, retail, HR, etc.) - instalare, configurare si mentenanta a aplicatiilor suport din companie (suita office, clienti email, web-browsere, antivirusi, etc.) - configurare si mentenanta a serverelor din companie (Windows Server 2016, 2019) - depanare hardware a echipamentelor IT din cadrul companiei, inclusiv imprimante - gestionarea consumabilelor pentru imprimantele din cadrul companiei Cerinte: Profil: persoana dedicata, flexibila, cu bune abilitati de planificare si organizare. Competente software: - experienta in administrarea Windows Server 2008, 2016, 2019 - cunostinte primare de baze de date si SQL - cunostinte primare de programare ( PHP,C,JAVA, etc.) - experienta in administrarea Linux RedHat/CentOS/Fedora - experienta in administrarea Android - experienta in depanarea software a unui sistem de operare/aplicatie - experienta in configurarea ununi firewall si cunostinte de baza pentru configurarea unei retele Competente hardware: - identificarea corecta a problemelor hardware (statii de lucru/servere/tablete) - cunostinte despre functionarea si organizarea fizica a retelelor de calculatoare - configurarea routerelor wireless/LAN Beneficii: - echipe si mediu de lucru suportive si profesioniste; -oportunitati de invatare si programe de training; -pachet salarial atractiv; -tichete de masa; -bonusuri in functie de performanta; Contact: Asteptam CV-ul dvs pe adresa de e-mail sau contactati-ne telefonic la numarul 0744 573 665. Lidas -o afacere traditionala de familie in industria panificatiei din Romania 1993 este anul in care compania Lidas a luat nastere, la inceput ca o afacere de familie. Fabrica a fost construita in satul Mineri, judetul Tulcea. In ultimii anii, compania a cunoscut o dezvoltare constanta, extinzandu-se atat prin diversificarea produselor cat si prin retehnologizare. Cu sprijinul finantarilor europene si a capitalului propriu si-a marit capacitatea de productie, si-a extins piata de desfacere si a identificat surse alternative de energie. Conducerea companiei este formata dintr-o echipa tanara, dinamica, inovatoare, orientata spre respectul fata de oameni si mediu. Oferim clientilor nostri consumatorilor produse de calitate, comercializate atat pe piata locala cat si in marile lanturi de hipermarketuri.

  • 5

    Invata web design singur! Crearea unei pagini web sau magazin online pentru mobil sau desktop este la fel de simpla ca a trage elemente de design pe ecran. Rezultatul este o pagina web moderna, in HTML 5, Javascript, PHP si CSS 3, cu un design resposnive. Gata cu programarea web! Dupa succesul cursului Pro 12, acum un nou curs de Responsive Web Design Pro 16. Expediere si plata numai online!

  • 1

    Candidatul ideal - cunostinte avansate de limba engleza; - experienta in domeniul graficii si designului; - experienta in WebDesign si administrare site-uri / magazine online; - intelegerea problemelor de uzabilitate, user experience, arhitectura informatiei, user friendly interface; - cunostinte SEO, AdWords; - cunostinte in HTTP/CSS; - abilitati de rezolvare a problemelor, implicare si dorinta de dezvoltare personala, capacitatea de a lucra in echipa, atitudine proactivă, dinamism, responsabilitate; - gandire analitică, abilitati de organizare; - atentie la detalii; - capacitate de comunicare verbala si scrisa la standarde profesionale; - disponibilitate pentru deplasari cand este nevoie; - capacitate de asimilare a noilor cunostinte. Descrierea jobului - dezvoltare si intretinere site-uri companie; - dezvoltare si intretinere magazin online companie; - administrare relele sociale; - administrare Blog companie; - implementare si monitorizare site-uri folosind unelte precum Google Analytics; - design si implementare campanii vizuale; Beneficii: - un mediu de lucru placut si modern; - pachet salarial motivant; - training gratuit in domeniile specifice de activitate; - posibilitati de promovare Descrierea companiei Dairy MAX a luat nastere in 2005 pornind de la ideea reprezentarii firmei americane BouMatic in Romania. Dairy MAX este o intreprindere formata din persoane serioase, energice, cu o pregatire solida in domeniu, al carui principal scop este crearea unui parteneriat de lunga durata cu clientii sai. Suntem specializati pe furnizarea de echipamente cu un grad inalt de automatizare pentru fermele comerciale de vaci de lapte cu un numar mare de animale in exploatare, avand solutii adaptate si personalizate pentru piata si conditiile din Romania. Sfera de activitate a Dairy MAX in domeniul fermelor de vaci de lapte include urmatoarele: - furnizarea de echipamente (muls, furajare, dejectii, igiena, confort animale, etc.); - furnizarea unei game largi de produse consumabile aferente echipamentelor specifice; - consultanta tehnologica; - asistenta la proiectarea si constructia fermelor de vaci de lapte; Principalul scop al Dairy MAX este de a furniza solutii complete si de a oferi ferme de vaci complet echipate (la cheie). Pentru acest deziderat in afara de colaborarea cu BouMatic, ne-am angajat la reprezentarea mai multor companii din SUA si Europa, care pot furniza atat utilaje cat si produse consumabile la tehnologii de varf si preturi competitive.

  • Cautam specialist IT pentru dezvoltare si intretinere site piese auto.Punct de lucru Complex Autovit ,sector 4.

  • Candidatul ideal Sales representative - absolvent(ă) cursuri universitare - de preferat studii economice - cunoştinţe temeinice in domeniul IT - talent de intreprinzator cu experineta in vanzari - abilitatea de a impresiona potentialii clienti - spirit de automotivare continua - initiativa - bune abilitati de comunicare si relationare - inalta orientare spre client si abilitatea de a intelege si de a profita de oportunitatile pietei - foarte bune calitati de organizare a timpului - fluent in lb.engleza - carnet de conducere Descrierea jobului -preluarea si dezvoltarea unui teritoriu de vanzari existent -vanzarea de produse IT si periferice (laptopuri,PC-uri,servere,periferice,licente) -calcularea si negocierea preturilor si conditiilor contractuale -dezvoltarea strategica a pozitiei companiei noastre pe zona de vanzare -deplasari la clienti -key account management si dobandirea de clienti noi Oferta noastra -training pentru noi-angajati si program de cursuri pentru dezvoltarea continua -oportunitatea de a lucra independent si de a va asuma un nivel de responsabilitate ridicat -va sustinem dezvoltarea carierei in vanzari -venit foarte atractiv insotit de premii si beneficii

  • Salveaza cautarea