Anunțuri
IT - Telecomunicatii-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Mai exact este vorba de postarea niște produse pe eMAG și pe un website , programul este de luni pana vineri de la ora 9-17 și sâmbătă de la 9-14 Căutăm o colegă care își dorește să lucreze într-un mediu plăcut, care va lucra doar pe calculator . PROGRAM FLEXIBIL Ești potrivită pentru această poziție dacă: Poți opera cu ușurință un PC și te descurci Ești atentă la detalii Ai abilități de comunicare, îți place să lucrezi cu oamenii Dovedești inițiativă și spirit de echipă Descrierea jobului Probabil te întrebi care vor fi responsabilitățile? Suna-ne la Surpriza este că în cazul în care ai abilitățile de mai sus, te poți angaja și daca nu ai reușit să promovezi examenul de bacalaureat. Pentru contact te rugăm să ne contactezi la: Locația unde îți vei desfășura activitatea este Doraly, Afumați P5
-
Promovat
Buna ziua, Dorim sa fie un absolvent studii superioare Tehnice sau cu Bacalaureat care invata repede si la care sa putem da o masina echipata, Telefon Mobil si un salariu motivant. PUNCTE Lucru Suceava, Radauti, Falticeni, Vatra Dornei, Gura Humorului, Campulung, Botosani Pentru Tehnicieni : Instalare Fibra Optica. Instalare Camere de supraveghere, Sisteme de alarma. Pentru ingineri IT : Se lucreaza la unul din cele 5 puncte de lucru. Se face deplasare si la CLIENTI
-
Promovat
SC VECTOR SYSTEMS SRL avizata IGPR si IGSU angajeaza pentru departamentul tehnic din Bucuresti personal pentru service si instalare sisteme de alarma, supraveghere video, detectie incendiu, control acces, retele de date-voce etc. Este necesara experienta in domeniu, permis conducere cat.B si disponibilitate la deplasari. Salariu 4000-4500 lei in functie de experienta in domeniu. Pentru deplasari se asigura cazare si diurna 100 lei zi Ore suplimentare platite sau recuperate cu libere Program de lucru L-V 9-17, Punct de lucru Bucuresti sector 6. Detalii telefonic si pe e-mail.
-
Promovat
Candidatul Ideal Daca esti o persoana responsabila, proactiva, implicata in munca, pasionata de domeniul automatizarilor si te recunosti in descrierea de mai sus nu ezita sa aplici la acest job iar noi ne vom asigura ca vei avea parte de: - perspectiva unei cariere în cadrul unei companii aflata in plina dezvoltare; - desfasurarea activitatii intr-un mediu de lucru profesionist; - participarea la traininguri de formare organizate in cadrul companiei; - pachet salarial atractiv corelat direct cu nivelul de calificare, abilitatile individuale si experienta profesionala in domeniul vizat. Descrierea jobului RESPONSABILITATI: - intocmirea de oferte si acordarea de consultanta pentru alegerea echipamentelor; - mentinerea relatiilor cu clientii existenti si extinderea portofoliului de clienti; - realizeaza activitati de programare echipamente PLC si dezvoltarea proiectelor de tip SCADA - realizeaza solutii si oferte tehnice comerciale - realizeaza integrarea gestionarea portofoliului in cadrul platformei proprii CRM E-mail Hubspot CUNOSTINTE NECESARE: Cunostinte de programare PLC (Beckhoff Siemens Schneider, etc) Cunostinte de programare aplicatii SCADA HMI (Copa-Data Siemens Schneider, etc) Software si hardware, sisteme de operare, retele de calculatoare, Office 2010, etc Abilitati de comunicare si prezentare scris si verbal (fluenta, exprimare clara si concisa) Abilitati de rezolvare a problemelor, implicare si dorinta de dezvoltare personala, capacitatea de a lucra in echipa Cunostinte avansate limba engleza Disponibilitate la deplasari Carnet de conducere: cat. B Descrierea companiei KREATRON AUTOMATION SRL este o companie infiintata in 2005 care activeaza in domeniul automatizarilor industriale. Avem calitatea de unic distribuitor national pentru companii de renume si extindere globala precum: - Beckhoff Automation GmbH (Germania) - producator de hardware si software pentru automatizare industriala - COPA-DATA (Austria) - dezvoltatorul platformei de software industrial, zenon - PULS (Germania) - producator surse de alimentare de inalta calitate - Beijer Electronics (Suedia) - producator panouri operator si HMI industrial CV-urile se vor trimite la office.at.kreatron.ro
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Ești o persoană energică și adaptabilă? Ești pregătit sa accepți provocări noi alături de o echipă dinamică si profesionistă? Ai studii in domeniul electric si crezi că te-ai putea specializa și pe instalarea echipamentelor de securitate și antiincendiu? Căutăm candidatul potrivit pentru funcția de TEHNICIAN IT. Putem crește și evolua împreună dacă te hotărăști să intri și tu în echipa NEXIA! CE VEI FACE ALĂTURI DE NOI? Responsabilitățile tale principale vor fi cablarea și instalarea sistemelor de: - supraveghere video; - date - voce; - alarmă; - detecţie incendiu; - control acces. TE POTRIVEŞTI ÎN ECHIPĂ DACĂ AI: - studii medii absolvite, în domeniu tehnic sau electric; - cunoștințe în cablare și instalare echipamente (constituie un avantaj); - disponibilitate de lucru la înălțime; - disponibilitate pentru deplasări; - permis de conducere cat. B (opțional). CE ÎŢI VOM OFERI: - contract de muncă pe perioadă nedeterminată; - diurnă pentru deplasări; - instruire și calificare la locul de muncă; - pachet salarial atractiv; - posibilitatea de a participa la cursuri de specializare și dezvoltare profesională. Asteptam CV-ul tău!
-
Dacă ești pasionat de rețelistică depanare hardware, ești dornic să te implici în problemele hardware și software apărute în cadrul departamentelor din compania noastră și poți oferi ajutor în rezolvarea acestora, ești candidatul ideal pentru funcția de NETWORK ENGINEER. TE POTRIVEŞTI ÎN ECHIPĂ DACĂ AI: - studii superioare absolvite, în domeniu tehnic sau IT; - experiență în rețelistică și sisteme de securitate; - cunoașterea, susținerea și dezvoltarea de soluții IT&C; - cunoștințe legate de circuite, procesoare, cipuri, echipamente electronice, echipamente hardware și software de calculator, inclusiv programe și programare; - disponibilitate pentru lucru la înălțime și deplasări; - permis de conducere cat. B; - alte calificări și certificări în domeniu (constituie un avantaj). RESPONSABILITĂŢILE PRINCIPALE: - instalarea și configurarea echipamentelor: date - voce, sisteme de supraveghere video, sisteme de alarmă, detecție incendiu, control acces; - configurarea si realizarea modificărilor de hardware software la echipamentele instalate; - actualizarea programelor și configurațiilor de pe echipamentele existente; - acordarea de suport tehnic la nivel avansat tehnicienilor din echipă. SE OFERĂ: - contract de muncă pe perioadă nedeterminată; - pachet salarial motivant, în funcție de abilitățile candidatului; - diurnă pentru deplasări; - bonusuri de performanță; - posibilitatea de a participa la cursuri de specializare și dezvoltare profesională. Putem crește și evolua împreună dacă te hotărăști să intri și tu în echipa NEXIA! Asteptam CV-ul tău!
-
Ești la începutul carierei în IT sau ai încercat deja mai multe joburi care nu ți s-au potrivit? Nexia îți propune o shimbare oportună, cu multe beneficii în favoarea ta. Dacă ai nevoie de acel "quelque chose" motivant și visezi să lucrezi într-o capitală europeană de prestigiu, aplică acum! CERINȚE: - experiență relevantă în dezvoltarea de aplicații cu diferite grade de dificultate; - competențe tehnice și de programare în: PHP, ASP.NET, JAVA, SAP, ABAP, C C++, PL SQL sau ANGULAR; - cunoștințe de limba franceză, nivel mediu (criteriu obligatoriu!); - cunoștințe de limba engleză, nivel avansat; - disponibilitate de relocare în Franța (Paris). RESPONSABILITĂȚI: - dezvoltarea de proiecte software captivante și provocatoare, pentru companii străine, în funcție de limbajul de programare cunoscut, în arii diferite de activitate (telecomunicații, medical, servicii). BENEFICII: - transport asigurat către Franța; - cazare asigurată pe durata contractului; - contract de muncă pe perioadă nedeterminată; - abonament mijloace de transport în comun în Franța; - - asigurare de sănătate; - diurnă; - 25 zile de concediu; - bonusuri în funcție de performanță. Așteptăm CV-ul tău și dorim să te cunoaștem!
-
Companie de Telecomunicatii, angajeaza: - JONCTOR FIBRA OPTICA, cu experienta si aptitudini in jonctionare si masuratori. - TEHNICIAN de Telecomunicatii, cu sau fara experienta - MUNCITOR NECALIFICAT - ELECTRICIAN cu experienta Cerinte: -responsabilitatea lucrului bine facut, integrarea in echipa si adaptabilitatea la situatii noi, -permis categoria B si experienta in condus constituie avantaj. Se ofera: -salariu motivant si bonusuri pe lucrari, Locul de munca este pentru judetul Cluj.
-
DESCRIEREA POSTULUI: -Realizeaza lucrari de instalare, extindere si intretinere a retelelor de curenti slabi in conformitate cu specificatiile proiectului tehnic sau a dispozitiilor primite; -Intretine si extinde retele de curenti slabi (CCTV, CA, Efractie si detectie incendiu); -Raspunde de functionarea corespunzatoare a sistemelor/retelelor de curenti slabi; -Diagnosticarea starii de functionare a sistemelor si remedierea defectiunilor de sistem; CERINTE: - Studii medii de profil, calificare in domeniul electronica, electrotehnica/automatizari constituie avantaj; - Experientă în domeniul instalării si programării centralelor anti-efractie si detectie incendiu constituie avantaj; - Cunostiinte de baza operare PC, IT , networking; - Permis de conducere Cat. B; - Capacitate de planificare si organizare; - Initiativa in realizarea diverselor sarcini; - Punctualitate, spirit de echipa; - Autodidact. CONDITII: Program de lucru full-time; Contract de muncă pe o perioadă nedeterminată; Concedii conform legislației; Tichete de masă; Prime de sărbători; Salariu motivant negociabil în funcție de experiență și performanță.
-
Manpower, un lider de încredere în domeniul recrutării, împreună cu partenerul său din Timișoara, lansează oportunități de carieră pentru tehnicieni specializați în domeniul curentului slab. Titlu post: Tehnician Curent Slab - Excelență în Servicii Tehnice Descrierea postului: Menținerea în stare optimă de funcționare a echipamentelor audio-video, cu accent pe calitate și eficiență. Executarea cu profesionalism a lucrărilor de întreținere, reparații și înlocuiri la instalații, asigurând un mediu de lucru sigur și performant. Verificarea și menținerea în stare bună de funcționare a sistemelor de telecomunicații, contribuind la conectivitatea eficientă a întregului complex. Efectuarea reviziilor pentru rețelele de securitate, voce și date, cu atenție la detaliile tehnice. Revizii la sistemele de avertizare împotriva incendiilor, monoxidului de carbon, camere video și sonorizare, asigurând un nivel înalt de securitate. Delimitarea corespunzătoare a zonei de lucru, în concordanță cu standardele N.G.P.M. pentru un mediu de lucru sigur și ordonat. Cerințe: Studii profesionale și calificare în domeniul electrotehnic automatizări, reflectând o bază solidă de cunoștințe tehnice. Experiență minimă de 1 an în domeniu, demonstrând abilități practice și competențe specifice. Dexteritate și precizie motorie pentru manipularea echipamentelor tehnice. Abilități excelente de comunicare pentru o colaborare eficientă cu echipa și clienții. Capacitate de organizare și prioritizare a sarcinilor, adaptabilitate la cerințele variate ale activității. Inițiativă și atitudine pozitivă în abordarea provocărilor tehnice. Flexibilitate, discretie și loialitate în gestionarea informațiilor și sarcinilor de serviciu. Disponibilitate pentru program de lucru în ture, inclusiv în weekend. Pachet Salarial: Salariu negociabil la interviu, reflectând experiența și competențele candidatului. Bonusuri și prime pentru recunoașterea și stimularea performanțelor. Tichete de masă în valoare de 30 lei zi lucrată, contribuind la beneficiile angajaților. Servicii medicale private (Regina Maria) pentru asigurarea bunăstării și sănătății angajatului.
-
Candidatul Ideal - ambitios si proactiv - punctual si serios - disponibilitate de lucru conform unui program stabilit - carnet de conducere categoria B - potential de lucru sub presiune - capacitate de alternanta in munca individuala si in echipa - capacitate de efort prelungit - disponibil si pentru lucrarile efectuate in alte judete ale tarii - abilitati foarte bune de comunciare in scris si personal (fata in fata sau prin telefon) Descrierea jobului - Lucrari de jonctionare cabluri de telefonie de cupru si fibra optica. - Lucrari specifice in reteaua de acces ( instalarea in cablu de fibra optica aerian + canalizatie , cabluri in sapatura , instalarea stalpi telecomunicatii de lemn ) si asigurarea functionarii acestora in parametri optimi si la un nivel de calitate ridicat. - Este responsabil, de localizarea deranjamentelor si remedierea acestora in mod operativ pentru a imbunatati satisfactia clientilor prin asigurarea calitatii serviciilor si reducerea timpilor de nefunctionare -Conduce autoturismul in mod responsabil si respecta regulile de circulatie. Descrierea companiei S.C. REB COMTEL S.R.L. a fost înfiin ată în anul 1996 ca o societate cu răspundere limitată, cu capital în întregime privat, respectând reglementările din Legea 31/1990 privind societă ile comerciale. Firma a fost înregistrată la Registrul Comer ului de pe langă Camera de Comer i Industrie Bra ov, sub numărul J08/1068/1996. Domeniile de activitate acoperite de catre firmă sunt : -proiectare i consultan ă pentru re ele de telecomunica ii; -instalare i între inere de re ele de telecomunica ii de cupru si fibra optica; -instalare, întretinere i conectare echipamente de telecomunica ii; -service pentru re ele de telecomunica ii; Cautam sa angajam persoane pentru judetele Brasov , Buzau si Calarasi.
-
Compania noastră, Business Service Construct (BSC), caută Jonctor Fibră Optică si Ajutor Jonctor Fibră Optică dedicat pentru a se alătura echipei noastre. Acesta va avea un rol esențial în asigurarea conectivității și performanței rețelelor de fibră optică. Responsabilități: Conectarea și testarea cablurilor și componentelor de fibră optică conform specificațiilor tehnice. Lucrul cu echipamente și instrumente specializate pentru manipularea și joncțiunea cablurilor de fibră optică. Identificarea și remedierea defecțiunilor sau a problemelor în timpul instalării sau a întreținerii rețelelor de fibră optică. Respectarea standardelor de siguranță și a procedurilor de lucru pentru a asigura integritatea și fiabilitatea rețelelor. Cerințe: Experiență anterioară în conectarea clientilor Vodafone și joncțiunea de cabluri de fibră optică este un mare avantaj. Cunoștințe solide în utilizarea echipamentelor și instrumentelor specifice pentru lucrul cu fibră optică. Abilități de rezolvare a problemelor și de diagnosticare a defecțiunilor în rețelele de fibră optică. Capacitatea de a lucra înălțime și de a respecta normele stricte de siguranță în timpul lucrului la înălțime. Abilitatea de a lucra eficient în echipă și de a comunica clar cu colegii și clienții. Oferim: Salariu și beneficii atractive. Oportunități de dezvoltare profesională și de avansare în cadrul companiei. Dacă ești în căutarea unei noi provocări profesionale într-un mediu plăcut, te invităm să aplici pentru acest post.
-
Suntem o companie dinamică cu o vechime de peste 30 ani in domeniu, căutăm un specialist IT pentru a se alătura echipei noastre . Responsabilitati: Suport IT: Administrarea infrastructurii IT a companiei. Furnizarea asistenței tehnice pentru utilizatorii interni, rezolvând problemele hardware și software. Configurarea și întreținerea echipamentelor IT. Asigurarea functionalitatii sistemelor si aplicatiilor IT. Colaborarea cu echipa pentru a asigura securitatea și integritatea datelor. Cerințe: Diploma in domeniu IT sau experienta relevanta. Cunostiinte despre securitatea informatiilor. Bune abilități de comunicare și relaționare interpersonală. Cunoștințe solide de operare PC și familiaritate cu programele (Excel, Word). Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic. Atitudine proactivă și orientată către rezultate. Oferta Noastră: Pachet salarial competitiv Oportunități de dezvoltare profesională și avansare în carieră Mediu de lucru plăcut și colaborativ Program de lucru luni-vineri 8 -16 Cum să Aplicați: Dacă vă recunoașteți în descrierea acestui rol și sunteți motivat să vă alăturați echipei noastre, vă rugăm să trimiteți un CV la adresa de email : hr @ metalbacfarbe . com
-
Recrutam pentru clientul nostru, o companie specializata in domeniul telecomunicatiilor, Operator Call Center Regim de lucru hybrid: se lucreaza 2 zile remote si 3 zile de la sediul din Bucuresti. Va rugam sa aveti in vedere ca nu exista posibilitate de full remote sau part-time. Programul de lucru: 8 ore pe zi,in ture, L-V in intervalul 08:00-20:00; Sambata: 09:00-17:00. In momentul in care se lucreaza sambata, se va oferi liber in timpul saptamanii. Candidatul ideal: - Bune abilitati de ascultare; - Bune abilitati de vanzare si negociere; - Bune cunostinte de operare calculator si procesare text (Microsoft Office); - Capacitatea de a se adapta cu usurinta la schimbarile metodelor de lucru si informatii noi; Responsabilitati: - Preluarea solicitarilor venite din partea clientilor - persoane juridice; - Rezolvarea diferitor situatii si oferirea informatilor necesare; - Vanzarea produselor companie; Beneficii: - pachet salarial : 2600lei net+ tichete de masa (15 lei ) - bonus de performanta; - Disponibilitatea de a lucrat si de acasa si de la birou. Daca am reusit sa-ti atragem atentia, trimite-ne CV-ul tau pe WhatsApp la numarul de telefon .
-
Căutăm colegi în departamentul de suport al unei companii de IT, care să ghideze utilizatorii care folosesc platformele noastre de publicare anunțuri și să asigure calitatea conținutului pe acestea. Experiența în suport este binevenită, dar cel mai mult contează să fii dornic ă să înveți. Jobul este full time și se va desfășura de la sediul nostru din Oradea, luni-vineri, între 09:00 - 17:00. Descrierea jobului: - oferirea de răspuns și soluționarea ticketelor de suport - prioritizarea ticketelor si solutionarea acestora in maniera optimă și eficientă - verificarea calității anunțurilor pe site și moderarea acestora - identificarea conturilor și anunțurilor false, inadecvate Ce ne dorim de la tine: - Minim 1 an experiență pe un post similar sau într-un departament de Relații cu clienții - Să fii o persoană disciplinată - Atenție la detalii și meticulozitate - Să ai răbdare și să fii un bun ascultător - Să aibă capacitatea de a-și stabili și organiza prioritățile - Să ai bune abilități de comunicare în limba romană, în special în scris - Să ai cunoștinte excelente de operare calculator (Word, Excel, Outlook) - Cunoștințe de operare în baze de date Așteptăm CV-ul tău Publi24 tău aplicând direct, sau ca atașament la mesaj aici.
-
DEY SECURITY DIVIZIA TEHNICA este o companie cu experienta de peste 10 ani in executia si mentenanta Sistemelor de Securitate, Supraveghere Video, Control Acces si Automatizari Angajam technician Sisteme de Securitate pentru realizarea lucrarilor de instalare si intretinere a sistemelor de Securitate, Supraveghere Video, Control Acces si Automatizari Candidatul ideal: - Experienta Technician Sisteme de Securitate minimum 12 luni - Studii tehnice de profil (constituie avantaj) - Certificat Tehnician Sisteme de Securitate (constituie avantaj) - Certificari dobandite de la producatorii Hikvision, Schrack, Paradox, DSC (constituie un avantaj) - Permis de conducere Cat. B (constituie avantaj) - Persoana responsabila, punctuala, organizata, atenta la detalii. Responsabilitati: - Ef ctu r a d c bl je, con xiuni p ntru sist me d S curitat , Supraveghere Video, Control Acces si Automatizari conform unui pl n d lucru - R liz r lucr rilor d inst l r , intr tinere si program r a sist melor d S curitat , Supraveghere Video, Control Acces si Automatizari - Realizarea activitatii de mentenanta si service la sediile beneficiarilor pentru sistemele aflate in contractele de mentenanta - Efectuarea interventilor preventive/corective - Intocmirea rapoartelor de mentenanta precum si fiselor pentru interventiile efectuate; - Instruirea clientului in vederea utilizarii conforme a sistemelor instalate in locatiile acestuia Beneficii: - Contract individual de munca incheiat pentru perioada nedeterminata - Pachet salarial motivant, negociabil in functie de experienta si certificari - Bonusuri de performanta pentru realizari profesionale - Prime de sarbatori - Mediu de lucru dinamic. - Posibilitati de promovare si dezvoltare pe plan profesional - Asigurarea cursurilor tehnice de pregatire in vederea obtinerii de noi certificari Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati la numarul de telefon/wa sau sa ne atasati CV-ul la adresa de e-mail.
-
-
Tehnician sisteme de securitate care să stăpânească bine cunoștințe de configurarea sisteme supraveghere video, alarmare la efracție, sisteme detecție incendiu, rețea date și voce .Sau măcar 2 din 4 enumerate mai sus.
-
Angajam pentru punctul de lucru din Târgu Jiu, Gorj Ingineri și Tehnicieni de service in domeniul IT. Oferim salariu atractiv, bonuri de masă și alte beneficii care se discuta la interviu. Se solicită permis de conducere obligatoriu.
-
Disponibil online
Work from home,call center ,germana,italiana,japoneza,spaniola,franceza+engleza,italiana+engleza
Multinationala cu sediul in Bucuresti angajeaza operatori call center (customer support agent) din oricare oras din Romania , cunoscatori limba JAPONEZA+ENGLEZA,SPANIOLA+ENGLEZA, POLONEZA+ENGLEZA, GERMANA+ENGLEZA, FRANCEZA+ENGLEZA, ITALIANA+ENGLEZA ,PORTUGHEZA+ENGLEZA, nivel cunostine minim B2( ATENTIE : cunoasterea limbii engleze la nivel mediu, conversational, este obligatorie ) . -Descriere job: Suport Tehnic pe Voce(telefonic) si sau Chat email (scris) -Salariu net fix peste medie + multiple bonusuri lunare ATENTIE: CUNOASTEREA LIMBII ENGLEZE LA NIVEL MEDIU,CONVERSATIONAL, ESTE OBLIGATORIE +Angajam agenti din oricare oras din Romania, se lucreaza de acasa permanent -TICHETE DE MASA: 25 RON zi pentru fiecare zi lucrătoare -Se lucreaza 8 ore zi ,5 zile saptamana,L-D,in intervalul orar 09.00-24.00 ,weekend-urile se lucreaza prin rotatie sau deloc -Experiența anterioară de asistență pentru clienți este un avantaj -Se ofera salariu atractiv -Vouchere de vacanta in valoare de 2800 lei -Multiple bonusuri lunare de performanta -Perioada de training platita integral -Rambursarea abonamentelor la sala de sport -Contracte de muncă permanente -Locatie : remote, work from home, de oriunde din Romania -Asigurare medicala privata -Pentru mai multe detalii, puteti trimite CV-ul dumneavoastra la adresa de email catalix2010@ yahoo. com.Va multumim!
-
Disponibil online
Work from home, call center SPANIOLA ,GERMANA, FRANCEZA, ITALIANA, JAPONEZA ( engleza obligatorie)
Multinationala cu sediul in Bucuresti angajeaza operatori call center (customer support agent) de ORIUNDE DIN ROMANIA , cunoscatori limba JAPONEZA, SPANIOLA,FRANCEZA,GERMANA, ITALIANA , PORTUGHEZAsau POLONEAZA,nivel cunostine minim B2( ATENTIE : si cunoasterea limbii ENGLEZE la nivel mediu, conversational, este obligatorie ) , pentru diferite proiecte aflate in desfasurare.. -Angajam agenti din toata tara, de oriunde din Romania si oferim logistica necesara desfasurarii activitatii de acasa -Descriere job: Suport Tehnic pe Voce(telefonic) si sau Chat email (scris), ( in functie de proiect ) -Este necesara cunoasterea ambelor limbi straine -Salariu net fix peste medie + multiple bonusuri lunare ATENTIE: CUNOASTEREA LIMBII ENGLEZE LA NIVEL MEDIU,CONVERSATIONAL, ESTE OBLIGATORIE -TICHETE DE MASA: 25 RON zi pentru fiecare zi lucrătoare -Se lucreaza 8 ore zi ,5 zile saptamana,L-D, in intervalul orar 10.00-24-00 , weekend-urile se lucreaza prin rotatie sau deloc -Experiența anterioară de asistență pentru clienți este un avantaj -Multiple bonusuri lunare de performanta -Perioada de training platita integral -Rambursarea abonamentelor la sala de sport -Contracte de muncă permanente -Locatie : REMOTE, WORK FROM HOME, ORIUNDE in Romania -Asigurare medicala privata -Căutăm vorbitori fluenti de franceză cu un nivel mediu de engleză pentru a lucra de acasă, oriunde în România! -Pentru mai multe detalii, puteti trimite CV-ul dumneavoastra la adresa de email catalix2010 ( at ) yahoo. com .Va multumim!
-
Remote > Part Time Full Time Project Based Web Developer Full Stack Developer Programator Web Designer Software Engineer Notă: a NU se înțelege că o singură persoană trebuie să cunoască toate tehnologiile enumerate mai jos, dar cu cât cunoaște mai multe dintre ele cu atât mai benefică va fi colaborarea de ambele părți! > Laravel-PHP, MySQL, Vue.JS, > JavaScript, HTML5, CSS3, SASS, > Webpack, Bootstrap, Bulma.io, > Node.JS, MongoDB, > Python, CassandraDB, > AWS (Amazon Web Services), GCP (Google Cloud Platform), > Jenkins, Docker, Redis, > GitHub, GitLab. Ești interesat de o colaborare la distanță? Te rog să trimiți un CV la adresa de E-mail: george[arond]aeh[.]app
-
Disponibil online
Call center japoneza,portugheza,franceza-italiana-span-germ+engleza obligatorie,work from home,RO
Dacă locuiți în ORICARE oraș din România și doriți să lucrați de acasă, verificați condițiile de mai jos: Multinationala cu sediul in Bucuresti angajeaza operatori call center (customer support agent) , cunoscatori limba JAPONEZA+ENGLEZA, PORTUGHEZA+ENGLEZA, GERMANA+ENGLEZA, ITALIANA+ENGLEZA , FRANCEZA+ENGLEZA, POLONEZA+ENGLEZA, SPANIOLA+ENGLEZA, nivel cunostine minim B2( ATENTIE : cunoasterea limbii engleze la nivel mediu, conversational, este obligatorie ) . -Angajam agenti din toata tara, de oriunde din Romania -Descriere job: Suport Tehnic pe Voce(telefonic) si sau Chat email (scris), ( in functie de proiect ) -Este necesara cunoasterea ambelor limbi straine -Salariu net fix peste medie + multiple bonusuri lunare ATENTIE: CUNOASTEREA LIMBII ENGLEZE LA NIVEL MEDIU,CONVERSATIONAL, ESTE OBLIGATORIE -TICHETE DE MASA: 25 RON zi pentru fiecare zi lucrătoare -Se lucreaza 8 ore zi ,5 zile saptamana,L-D, in intervalul orar 10.00-24-00 , weekend-urile se lucreaza prin rotatie sau deloc -Experiența anterioară de asistență pentru clienți este un avantaj -Multiple bonusuri lunare de performanta -Perioada de training platita integral -Rambursarea abonamentelor la transportul public și la sala de sport -Contracte de muncă permanente -Locatie : REMOTE, WORK FROM HOME, ORIUNDE in Romania -Asigurare medicala privata -Căutăm vorbitori fluenti de franceză si italiana cu un nivel mediu de engleză pentru a lucra de acasă, oriunde în România! -Pentru mai multe detalii, puteti trimite CV-ul dumneavoastra la adresa de email catalix2010 ( at ) yahoo. com .Va multumim!
-
Responsabilitati cheie: Identifica oportunitățile de automatizare în cadrul proceselor software. Programare PLC/HMI. Identifica erori și probleme tehnice în procesele de dezvoltare/instalare, servicii. Instaleaza aplicații și baze de date relevante pentru automatizare / sisteme de monitorizare a proceselor tehnologice. Colaboreaza cu alte departamente pentru a înțelege cum automatizarea poate îmbunătăți fluxul de lucru. Colecteaza cerințele clienților sau utilizatorilor finali pentru a dezvolta cele mai bune soluții de automatizare. Configurare aplicatii DCS, PLC, SCADA. Elaboreaza documentatie pentru PLC+SCADA (specificatii, descrieri, scheme, manuale de operare etc); Participa la testare si puneri in functiune la client; Elaboreaza analiza functionala; Intocmirea de liste de intrari/iesiri; Elaborarea de scheme electrice de control etc. Analiza si programare controlere. Supervizare instalare Participare punere in functiune Cerințele rolului: Absolvent studii superioare, profil tehnic: automatica, electronica, electrotehnica etc; Cunostinte configurare PC, sisteme de operare, retele de comunicatii industriale; Management de proiect Abilități analitice și de rezolvare a problemelor Abilități de comunicare și conducere Experiență în informatică sau inginerie. Limba engleza : mediu / avansat. Disponibilitate la deplasari ocazionale in interes de serviciu; Permis categoria B Oferim: Pachet salarial motivant; Tichete de masa; Logistica necesara desfasurarii activitatii (telefon, laptop). Pentru mai multe informatii va rog sa ne contactati la nr de telefon .