Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

IT - Hardware - Software Arad

Categorii

Judete

Localitati

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Candidatul ideal • studii medii sau superioare în domeniu; • cunoştinţe de componente hardware (asamblare PC); • cunoştinte de bază în reţelele Microsoft şi infrastructura Active Directory; • cunoştinţe privind pachetele de protocol TCP/IP şi serviciile conexe; • cunoaşterea problematicilor legate de securitatea sistemelor şi serviciilor de telecomunicaţii IP; • cunoştinţe şi abilităţi SQL Server (constituie un avantaj); • cunoaşterea limbii engleze (mediu/avansat); • cunoaşterea limbii italiene (constituie un avantaj); • disciplină, abilităţi de comunicare, spirit de echipă, capacitate de adaptare, orientare spre rezultat. Descrierea jobului RESPONSABILITĂŢI: • gestionează sistemul de ticketing prin intermediul serviciului Helpdesk; • este responsabil de buna funcţionare a tuturor calculatoarelor, monitoarelor, imprimantelor şi le verifică periodic, răspunzând direct şi personal de securitatea lor; • verifică periodic şi răspunde de existenţa soft-urilor aprobate de conducere, precum şi de accesul la Internet; • setează, configurează şi întreţine fiecare calculator în parte; • asigură buna funcţionare a echipamentelor tehnice periferice din dotare (imprimantă, scanner, videoproiector, etc.); • gestionează baza de date privind activarea, anularea sau modificarea cartelelor de acces în cadrul companiei; • instalează aparatura telefonică şi conectează liniile interne de telefonie conform necesarului din cadrul departamentelor; • asigură şi gestionează necesarul de produse specifice ariei sale de activitate (tonner, mouse, etc.); • participă la asigurarea bunei funcţionări a sediului în ceea ce priveşte sistemele de supraveghere şi securitate, respectiv a dotărilor şi echipamentelor necesare unei optime desfăşurări a activităţilor/proceselor; • cunoștințe de bază pentru asigurarea de suport tehnic L1 (Windows Server - Active Directory - Networking). OFERTĂ: • bonus de performanță; • card privat de sănătate; • cost asigurat al transportului cu mijloace în comun în orașul Arad; • cursuri gratuite de limba italiană; • training tehnic intern de specialitate; • training de perfecționare și specializare; • team building intern și extern; • petreceri (party-uri).

  • Vrei sa devii propriu tău șef?? Vrei sa lucrezi de acasă?? Foarte simplu eu sunt soluția, selectez membri în echipa mea, tot ce trebuie sa faci este sa de-ți un PC sau laptop, cu cât este mai bun pc-ul cu atâta veniturile vor fi mai rapide, pentru mai multe detalii lasă un mesaj în privat, eu te voi îndruma pas cu pas, Te aștept în echipa mea!

  • Trebuie doar sa intri pe urmatorul link : http://ubmoney.fun/2944821926435/ Iti faci cont si te convingi. Castiguri garantate.

  • LITRA International este in cautare de programator SEO. Cunoastere de MySQL, PHP, HTLM si asa mai departe, este dorita. Software design reprezinta un avantaj. Foarte bune cunostinte de limba engleza. Va rugam sa trimiteti CV-ul la litraenterprise(a)yahoo.com si sa ne contactati pentru interviu 0373 78 17 71, numai dupa ora 16.

  • Candidatul ideal va avea experienta dovedita care creeaza materiale publicitare, design logo-uri si fotografii de produs in domeniul grafica pagini, creare magazine e commerce, grafica vectoriala. Aceasta persoana va captura si repeta fotografii digitale ale produselor, va crea logo-uri si va dezvolta materiale de marketing digital sub coordonatorul nostru media. Va invitam sa va inscrieti si sa va alaturati diviziei noastre de start din toata tara! (jobul este rremote) Cautam un designer talentat, cu un portofoliu impresionant, care sa se alature departamentului nostru de arta. Necesar: Experienta de peste 1 luna in design grafic pentru comertul web si social media Expertiza cu fotografie digitala si repetare Expertiza cunostintelor Adobe Creative Suite (in special Photoshop si Illustrator) (Instruiire completa in aceasa suita Adobe Creativa Constientizarea puternica a tendintelor actuale in marketingul digital Abilitatea de a gestiona simultan mai multe proiecte O dragoste pentru toate lucrurile IT, 3D, HTML de asemenea, un plus major O atitudine ambitioasa, pozitiva si absoluta!

  • Realizare grafica la comanda pentru clienti Realizare propuneri de produse noi Realizare logo si carti de vizita Cerinte Abilitati minime necesare: - utilizare CorelDraw - nivel 4/10 - utilizare Photoshop - nivel 5/10 - abilitati de organizare/prioritizare - nivel 8/10 Cunoasterea de software pentru design grafic (Photoshop, Illustrator, Flash, etc) - orientare spre rezultate - productivitate ridicata

  • Obiectivul postului: Realizarea grafica a materialelor publicitare pentru 2 branduri Sarcini si responsabilitati:· - Asigura partea de redactare si tehnoredactare a revistei companiei;· - Administreaza prin actualizarea graficii, paginile noastre Avantaj daca stii FTP si cunostinte bazice de html. Aici intra responsabilitatea - Updateaza site-ul companiei (oferte curente, oferte speciale, articole de informare, prelucrari grafice ale ofertelor, modificari si alte informatii). Cerinte:· - Experienta de minim 3 luni pe un post similar (nu este o conditie obligatorie) - Cunostinte minime de editare grafica ( Photoshop, Corel Draw sau similar)(#training complet pe /\/{inflexion media.com /pluralvision}/\/. - Foarte bune abilitati de comunicare scrisa si orala in romana - Excelente abilitati de comunicare si de dezvoltare de relatii de calitate - Cunostinte de lucru cu PC (word, excel, power point, outlook) - Usurinta in intelegerea aspectelor tehnice. Profilul psihologic: - Compatibilitate cu cultura si valorile organizatiei - Centrare pe rezultate - Initiativa - Implicare in munca - Dinamism - Abilitati de organizare - Comunicare - Asertivitate - Abilitati de prezentare si persuasiune Beneficii: - vei lucra remote, de oriunde. - program part-time - vei fi platit pe proiecte.

  • Salveaza cautarea