Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

IT - Hardware - Software Satu-mare

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Salut! Esti pregatit pentru o experienta profesionala pe termen lung? Noi, NETROM COMUNICATII, suntem un partener important al TELEKOM ROMANIA in administrarea de portofolii de clienti Business, iar in prezent ne dezvoltam echipa in mai multe judete ale tarii, motiv pentru care avem mai multe pozitii noi deschise de: ACCOUNT MANAGER – (administrare de portofolii de clienti Business) In ce va consta activitatea ta? - vei administra portofolii de clienti existenti si vei identifica potentiali clienti din mediul de afaceri si institutional (B2B) si informatiile relevante despre acestia in vederea initierii procesului de vanzare, iar ulterior vei promova solutii IT si de telecomunicatii din portofoliile TELEKOM ROMANIA si NETROM COMUNICATII cu obiectivul de a creste portofoliul de clienti prin atragerea companiilor mari/institutiilor care utilizeaza servicii de la alti furnizori din industrie; - vei negocia si vei finaliza procesul de vanzare prin contractare, conform termenilor agreati cu clientii, respectand procedurile existente; - vei avea responsabilitati de dezvoltare a clientilor / vei consolida relatiile cu clientii abordati prin castigarea increderii acestora; - vom elabora impreuna solutii in baza unui proces complet de analiza a nevoilor; - vom studia impreuna in mod continuu activitatea competitiei; Care sunt asteptarile fata de tine? -sa te caracterizeze responsabilitatea, etica profesionala, implicarea si proactivitatea, orientarea catre identificarea de solutii; -sa contribui si tu la atmosfera de la locul de munca, iar din aceasta cauza, este perfect daca esti o fire vesela, optimista si lucrezi confortabil in echipa. Ce detalii din profilul tau sunt relevante? - Experienta pe o pozitie de vanzari B2B cel putin 1 an; - Disponibilitate pentru un post cu activitate preponderenta de teren - 80 % activitate pe teren – implicit avem nevoie si de Permis de conducere Categoria B; - Capacitatea de organizare autonoma a activitatii si identificarea facila a potentialilor clienti; - Orientare spre indeplinirea obiectivelor; respectarea termenelor limita; - Capacitate de adaptare si asimilare rapida de informatii noi; - Abilitati excelente de negociere si planificare; - Comunicare excelenta scrisa si orala si competente de operare PC; Ce iti oferim: - venituri MOTIVANTE suplimentate de bonificatii corelate cu performantele si evolutia profesionala; - autoturism de serviciu 27/7, logistica IT si de telecomunicatii etc; - posibilitatea dezvoltarii profesionale continue prin training, mentoring si coaching; trimite CV la adresa:

  • Salveaza cautarea