Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

IT - Hardware - Software Sibiu

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Compania Heyadoo Global Services lanseaza o oferta foarte avantajoasa si extrem de speciala pentru tine, valabila pana pe 15 octombrie asa ca trebuie sa te hotarasti rapid! Porneste Campania “Cei 200 de manageri de departament Heyadoo”!!! Ai minime cunostinte de pc, internet, social media si maxim 2 ore pe zi? In perioada 1 octombrie- 15 octombrie oricine se poate inscrie in cursa pentru unul din cele 200 de locuri de aur de manager ai unei platforme online globale de marketing, de anunturi, postari, dating, discounturi, rezervari si multe multe altele, locuri pentru care in mod normal este necesara o suma de 500 de euro insa tu ai acum sansa sa ocupi unul din conturile speciale fara sa platesti acesti bani! Acum doar este GRATUIT!Prin acest cont esti un actionar modern si un participant la profitul global al platformei Heyadoo! Cei 500 de euro vor fi opriti din primele profituri! Vrei sa fii unul din persoanele speciale din companie? Totul este sa dovedesti seriozitate si eficienta! Grabeste-te si inscrie-te acum ca si manager stagiar! La finalul stagiului vei primi contul de manager definitiv si contractul aferent! Cele 200 de locuri se vor ocupa si vei pierde o sansa unica! Nu ezita! Nu ai nimic de pierdut sa mergi pana la capat si sa vezi despre ce este vorba! Dupa data de 15 octombrie urmeaza un curs online si pe urma pornesti in aventura vietii tale prin care iti ridici considerabil nivelul de trai! Click pe link-ul de mai jos si afla mai multe: https://www.youtube.com/watch?v=rkgzfJM5LqA&feature=ytmp4 Daca sunteti interesati cereți, VREAU SA FIU MANAGER, la adresa de e-mail: soring.0459@yahoo.com si veti primi cum va puteti inscrie la concursul de manageri si inregistra pe platforma HEYADOO. Stagiatura YOUTUBE.COM Stagiatura

  • Descrierea Companiei QRMES este filiala românescă a grupului Qualitas Informatica. Qualitas Informatica S.p.A. promovează Industria 4.0 prin intermediul Net@Pro, primul sistem M.E.S. în Italia, full-web cu 6 zone funcționale. Sistemul de management al producției Net@Pro este activ în peste 20 de sectoare industriale și este distribuit în mod direct sau printr-o rețea alcătuită din 30 de parteneri în Italia și în Europa. În prezent ne aflăm în căutarea unui Programator WEB care să planifice și să coordoneze proiecte de tip Industria 4.0 pe care partenerii noștri și clienții acestora au ales sa le implementeze prin intermediul metodologiei manifacturing execution system and planning (MES și APS). Poziția de Programator WEB se inserează în cadrul departamentului R&D. Descrierea Postului Responsabilități și sarcini: - Elaborează și întreține aplicații software și baze de date - Proiectează scheme logice și diagrame pentru structurarea cerințelor proiectului în secvențe logice - Elaborează module de cod în limbaje de programare folosind medii de dezvoltare integrate - Configurează aplicațiile necesare, testează aplicațiile si modifică programele - Proiectează și modifică structura bazelor de date prin codarea descrierii datelor folosind sisteme de gestiune a bazelor de date relaționale - Se documentează permanent pe teme de specialitate - Colectează, structurează și analizează informațiile - Asigura accesul celorlalti membri ai echipei la informatiile colectate Cunoștințe necesare: - Facultate în domeniu finalizată - Experiență de minim 2 ani cu C#, ASP.NET MVC - Cunoștințe medii/avansate programare Web: HTML5, CSS, XML, Json, JavaScript, Jquery, AngularJS, Angular, TypeScript, Kendo UI (cunoașterea Kendo UI constituie un avantaj) - Cunoștințe de SQL, Oracle (alte DB constituie un avantaj) - Cunoștințe de limba engleza sau italiana - Seriozitate - Profesionalism - Bune capacităţi de comunicare şi de lucru în echipă - Respectarea termenelor limită Ce oferim? - Atmosferă relaxată - Un proiect deosebit de interesant - Pachet salarial bazat pe performanţă - Tichete de masa - Program flexibil (8h/zi, cu posibilitatea rezolvării problemelor personale) - Valorizarea talentului tău - Plan structurat și continuu pentru formarea digitală: e-learning, sală, training on the job prin intermediul secțiunii Academy Sediu de lucru: Sibiu

  • Grafician din Sibiu ofer servicii de grafica print si web. Iti voi prezenta cele mai bune optiuni pentru a economisi bani. De la postere, afise, pliante, newsletter, carti de vizita, rollup si multe altele. Ofer si servicii de marketing online: google ads, facebook ads/email marketing. Vezi portofoliul: unityvision.ro

  • Candidatul ideal - Persoana pasionata de IT care doreste sa evolueze in acest domeniu - Abilitati de lucru in echipa - Bune abilitati de comunicare - Capacitatea de a diagnostica si repara defectiuni ale echipamentelor IT - Imprimante si Fotocopiatoare. Descrierea jobului - asigura mentenanta si service pt Imprimante si Fotocopiatoare la sediul clientului - recunoastere salariala motivanta - un colectiv de lucru comunicativ si deschis - teambuilding-uri - posibilitati de dezvoltare profesionala in cadrul companiei.

  • Candidatul ideal -studii superioare -cunostinte IT hard si soft -cursuri de Tehnici de vanzare -cunoasterea limbii engleze -tinuta ingrijita -responsabil -punctual Descrierea jobului -consiliaza clientii -vinde produse IT: laptopuri,desktopuri,monitoare,echipamente print,soft,componente,accesorii,etc. -intocmeste actele necesare in procesul de vanzare -se ocupa de receptii marfa,comenzi marfa,stoc marfa

  • Candidatul ideal -studii superioare -cunostinte IT hard si soft -cursuri de Tehnici de vanzare -cunoasterea limbii engleze -tinuta ingrijita -responsabil -punctual Descrierea jobului -consiliaza clientii -vinde produse IT: laptopuri,desktopuri,monitoare,echipamente print,soft,componente,accesorii,etc. -intocmeste actele necesare in procesul de vanzare -se ocupa de receptii marfa,comenzi marfa,stoc marfa

  • Firma SC ROEL SRL www.roelgroup.com angajeaza tehnicieni/ingineri service pentru copiatoare, imprimante, multifunctionale pentru punctul de lucru Sibiu. Se ofera salariu atractiv, bonusuri de performanta, masina de serviciu in folosinta exclusiva, laptop, , tableta, telefon. De asemenea se ofera training de specialitate in București. Cei interesati sunt rugati sa trimita CV la adresa csolomon@roelgroup.com sau sa sune la nr de telefon 0727300683 Constantin Solomon

  • Principalele responsabilități: Răspunde solicitărilor clienților primite prin telefon si email; Verifica si rezolvă problemele semnalate de clienți sau cererile de modificare ale acestora; Instruiește si ajuta clienții in utilizarea echipamentelor IP si a aplicațiilor PC/smartphone; Monitorizează buna funcționare a echipamentelor proprii; Se informează in mod continuu despre produse & servicii si este la curent cu noile tehnologii, pentru a răspunde prompt si clar nevoilor clienților; Configurează aplicații si echipamente pentru clienți. Cerințe: Nivel studii – studii universitare in curs sau finalizate; Cunoștințe avansate limba engleza; Cunoștințe de operare PC: Windows, MS Office, aplicații online si Internet; Interes pentru tehnologii noi și înțelegere asupra specificului pieței de telecomunicații; Bune abilități de comunicare verbala si in scris; Persoana ordonata si organizata, rezistenta la stres si activități repetitive; Atenție concentrata la detalii, spirit organizatoric, meticulozitate; Orientare către client. Avantaje: Cunoștințe telecomunicații fixe si mobile;

  • CV-urile se depun aici prin mesaj sau prin email la Candidatul ideal Ne dorim o persoana: - cu experienta in service IT - comunicativa - care se intelege bine cu clientii - ambitioasa - serioasa - dispusa sa invete lucruri noi - punctuala - sa cunoasca domeniul IT(retelistica, reparatii calculatoare, laptopuri, imprimante) Detinerea carnetului cat. B este obligatorie. Se merge la interventii la clienti cu masina firmei. Ce oferim: - o echipa motivata de la care sa poti invata - salariul adaptat domeniului - 2500 lei - 3000 lei (in functie de experienta) - bonuri de masa dupa o perioada de adaptare - prime garantate de pasti si de craciun - prime de performanta - iesiri cu intreaga echipa platite de companie - mediu de lucru atractiv - program fix de lucrucu pauza de masa - dupa o perioada, cursuri de specializare Descrierea companiei: Societatea noastră a fost înfiinţată în anul 2005, dar beneficiază de experienţa unei echipe cu o vechime de peste 30 de ani în domeniu, in societati cu profil similar. Serviciile oferite de societatea noastră includ : vânzare de calculatoare, monitoare, laptop-uri, componente calculator, echipamente audio – video, videoproiectoare, camere foto şi video digitale etc.; vânzare tablete, accesorii tablete, accesorii laptop, accesorii calculatoare servicii de reparare şi întreţinere calculatoare, monitoare, copiatoare, fax-uri, devirusări; vânzări de cartușe cerneală și toner originale si compatibile, orice marca de imprimante, copiatoare, faxuri, multifuncționale; reîncărcări de cartușe cerneală și toner pentru orice marcă de imprimante, copiatoare, faxuri și multifuncționale; servicii de proiectare / instalare reţele de calculatoare, telefonie şi cablare structurată; vânzare de produse de papetărie şi birotică : hârtie de scris, hârtie imprimanta şi xerox, pixuri, stilouri, lipici solid şi lichid, rechizite, calculatoare de birou, tipizate etc.; vânzarea de table interactive şi accesorii pentru ele; copiere alb negru si color, format A5 – A3 plus, tehnoredactare, laminare documente, legătorie; servicii de sonorizare şi traducere simultană pentru conferinţe; organizare de evenimente (conferinţe, simpozioane, reuniuni festive etc.); realizare de tricouri, căni, ceasuri şi alte materiale personalizate. creare site-uri web Serviciile sunt oferite în baza unor comenzi sau contracte comerciale semnate între societatea noastră şi beneficiarii noştri, prin care ne angajăm să aducem şi să menţinem în stare de funcţionare echipamentele care fac obiectul contractelor respective. Magazinele noastre din str. Nicolae Iorga, nr. 48 vă stau la dispoziţie pentru a consulta produsele noastre şi pentru a discuta despre achiziţiile pe care doriţi să le efectuaţi. De asemenea, societatea noastră este prezentă şi in sistemul de achiziţii publice electronice (SEAP), de unde puteţi contracta produsele şi serviciile noastre

  • Candidatul ideal - Persoana pasionata de IT care doreste sa evolueze in acest domeniu - Abilitati de lucru in echipa - Bune abilitati de comunicare - Capacitatea de a diagnostica si repara defectiuni ale echipamentelor IT - Imprimante si Fotocopiatoare. Descrierea jobului - asigura mentenanta si service pt Imprimante si Fotocopiatoare la sediul clientului - recunoastere salariala motivanta - un colectiv de lucru comunicativ si deschis - teambuilding-uri - posibilitati de dezvoltare profesionala in cadrul companiei.

  • Wir suchen zur Festanstellung in Sibiu ab sofort CONSULTANT (W/M) FUER SYSTEM- UND NETZWERKADMINISTRATION zur Verstärkung unseres kompetenten Teams. Sie teilen unsere Begeisterung für IT-Technologien und möchten in einem engagierten Team die weltweit führenden Unternehmen betreuen? Dann starten Sie mit uns durch! IHRE AUFGABEN  Aktive Übernahme des 1st und 2nd Level Supports  Direkter Ansprechpartner und Berater für unsere internen und externen Kunden  Design und Administration von Citrix XenApp und XenDesktop  Planung, Aufbau und Support von Kundenumgebungen vor Ort und im firmeninternen Rechenzentrum IHR PROFIL  Abgeschlossene Ausbildung zum Fachinformatiker Systemintegration oder IT Systemkaufmann oder vergleichbare Ausbildung  Gute Kenntnisse in Citrix XenApp und XenDesktop, Microsoft Windows, IP Telefonie und in gängigen Microsoft Office Produkten  Umfassende Kenntnisse mit physischen und virtuellen Windows- und Linux Serverumgebungen; Sophos und Sonicwall wünschenswert  Gutes Verständnis für komplexe technische Sachverhalte  Methodisches, ergebnisorientiertes Vorgehen, offenes Auftreten und sehr gute Kommunikationsfähigkeit  Gute Deutsch- und Englischkenntnisse UNSER ANGEBOT  Attraktiver Arbeitsplatz in einem wachstumsorientierten Unternehmen mit abwechslungsreichen Aufgaben  Angenehme Arbeitsatmosphäre und ein offenes und dynamisches Team  Bereitschaft zu Reisetätigkeiten nach Deutschland Sind Sie interessiert? Dann freuen wir uns auf Ihre Bewerbung – bevorzugt per E-Mail – () mit Angabe Ihres frühestmöglichen Eintrittstermins und Ihrer Gehaltsvorstellung. STARTEN SIE MIT UNS IHRE KARRIERE!

  • Wir suchen zur Festanstellung in Sibiu ab sofort SAP S/4 HANA FINANCE CONSULTANT (W/M) zur Verstärkung unseres kompetenten Teams für die SAP-Beratung unserer Kunden. Sie teilen unsere Begeisterung für SAP Technologien und möchten in einem engagierten Team die weltweit führenden Unternehmen betreuen? Dann starten Sie mit uns durch! IHRE AUFGABEN  Beratung unserer Kunden bei der Konzeption und Implementierung betriebswirtschaftlicher Prozesse in SAP  Begleitung von SAP S/4 HANA Finance Einführungsprojekten über deren gesamten Lebenszyklus  Möglichkeit eine Teilprojektverantwortung zu übernehmen  Ausbau der Kundenbeziehungen und Betreuung der Bestandskunden IHR PROFIL  Erfolgreich abgeschlossenes Studium mit branchenbezogenem Fokus oder eine vergleichbare Ausbildung  Mehrjährige Projekterfahrung im Beratungsumfeld  Erste Erfahrungen im S/4HANA Umfeld vorteilhaft  Hohe Motivation für die Einarbeitung in neue Technologien  Gutes Verständnis für komplexe Sachverhalte und methodisches, ergebnis-orientiertes Vorgehen, offenes Auftreten und Kommunikationsfähigkeit  Reisebereitschaft für Kundenprojekte  Gute Deutsch- und Englischkenntnisse UNSER ANGEBOT  Attraktiver Arbeitsplatz in einem wachstumsorientierten Unternehmen mit abwechslungsreichen Aufgaben  Angenehme Arbeitsatmosphäre und ein offenes und dynamisches Team  Bereitschaft zu Reisetätigkeiten nach Deutschland Sind Sie interessiert? Dann freuen wir uns auf Ihre Bewerbung – bevorzugt per E-Mail – () mit Angabe Ihres frühestmöglichen Eintrittstermins und Ihrer Gehaltsvorstellung. STARTEN SIE MIT UNS IHRE KARRIERE!

  • Angajam Inginer Service IT&Printing pentru filiala Medias, Iti doresti sa faci parte din echipa unei companii IT de top din Transilvania ? Cautam o persoana dinamica, ambitioasa, cu spirit de echipa si buna cunoscatoare a domeniului IT&C. Responsabilitati: Service si asistenta tehnica pentru echipamente IT la sediul firmei si la cel al beneficiarilor Instalare software Instalare si configurare in retea a echipamentelor Competente, abilitati: -cunostinte service hardware calculatoare, -cunostinte instalare si depanare software, -cunostinte service copiatoare/multifunctionale/imprimante, -cunostiinte networking, -cunostinte in domeniul serverelor constituie un avantaj, -permis de conducere categoria B -persoana organizata, comunicativa Ce oferim: Pachet salarial atractiv Cursuri de formare profesionala intr-o companie cu vechime de peste 25 ani in domeniul IT&C Expunere directa la cele mai noi tehnologii

  • Cautam un Agent service desk pentru clientul nostru din Sibiu, o companie ce oferă 1st level support pentru companii din domeniul industrial. Profil: - germana avansat; - engleza mediu; - doritor/doritoare sa lucreze in domeniul BPO; - customer care skills; Avantaje: nu e vorba de vanzari prin telefon, nu se lucreaza in weekend, se lucreaza doar 2 schimburi sau 1 schimb, in intervalul orar 7-20, depinde de disponibilitatea persoanei si a angajatorului. Alte plusuri: sediu central; mediu tanar; conditii bune de lucru; al 13-lea salariu; training on the job, 25 de zile de concediu;

  • Service Desk IT + limba germana foarte bine -> start-up Sibiu Profil: germana mediu spre avansat, engleza mediu, doritor/doritoare sa lucreze in domeniul BPO (Service desk IT pentru o multinationala din UE); customer care skills. Avantaje: nu e vorba de vanzari prin telefon, nu se lucreaza in weekend, se lucreaza doar 2 schimburi sau 1 schimb, in intervalul orar 7-20, depinde de disponibilitatea persoanei si a angajatorului. (primii angajati au posibilitatea sa-si"negocieze" programul:) ) Alte plusuri: sediu central; mediu tanar; conditii noi, bune de lucru; al 13-lea salariu; training on the job. Daca esti interesat/a sau ai recomandari, le asteptam cu interes.

  • Angajam URGENT Operator Introducere Date Se ofera: -salariu 1400 lei NET(in mana)+ bonuri de masa 300 lei -program Luni-Vineri 8h/zi, in 2 schimburi -contract pe perioada netederminata Cerinte: -12 clase+ bacalaureat -fara antecedente penale -Microsoft Excel -Microsoft Office Locatie: Sibiu Pentru detalii sunati la telefon!!

  • Salveaza cautarea