Anunțuri
IT - Telecomunicatii-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Buna ziua, Dorim sa fie un absolvent studii superioare Tehnice sau cu Bacalaureat care invata repede si la care sa putem da o masina echipata, Telefon Mobil si un salariu motivant. PUNCTE Lucru Suceava, Radauti, Falticeni, Vatra Dornei, Gura Humorului, Campulung, Botosani Pentru Tehnicieni : Instalare Fibra Optica. Instalare Camere de supraveghere, Sisteme de alarma. Pentru ingineri IT : Se lucreaza la unul din cele 5 puncte de lucru. Se face deplasare si la CLIENTI
-
Promovat
SC VECTOR SYSTEMS SRL avizata IGPR si IGSU angajeaza pentru departamentul tehnic din Bucuresti personal pentru service si instalare sisteme de alarma, supraveghere video, detectie incendiu, control acces, retele de date-voce etc. Este necesara experienta in domeniu, permis conducere cat.B si disponibilitate la deplasari. Salariu 4000-4500 lei in functie de experienta in domeniu. Pentru deplasari se asigura cazare si diurna 100 lei zi Ore suplimentare platite sau recuperate cu libere Program de lucru L-V 9-17, Punct de lucru Bucuresti sector 6. Detalii telefonic si pe e-mail.
-
Promovat
Candidatul Ideal Daca esti o persoana responsabila, proactiva, implicata in munca, pasionata de domeniul automatizarilor si te recunosti in descrierea de mai sus nu ezita sa aplici la acest job iar noi ne vom asigura ca vei avea parte de: - perspectiva unei cariere în cadrul unei companii aflata in plina dezvoltare; - desfasurarea activitatii intr-un mediu de lucru profesionist; - participarea la traininguri de formare organizate in cadrul companiei; - pachet salarial atractiv corelat direct cu nivelul de calificare, abilitatile individuale si experienta profesionala in domeniul vizat. Descrierea jobului RESPONSABILITATI: - intocmirea de oferte si acordarea de consultanta pentru alegerea echipamentelor; - mentinerea relatiilor cu clientii existenti si extinderea portofoliului de clienti; - realizeaza activitati de programare echipamente PLC si dezvoltarea proiectelor de tip SCADA - realizeaza solutii si oferte tehnice comerciale - realizeaza integrarea gestionarea portofoliului in cadrul platformei proprii CRM E-mail Hubspot CUNOSTINTE NECESARE: Cunostinte de programare PLC (Beckhoff Siemens Schneider, etc) Cunostinte de programare aplicatii SCADA HMI (Copa-Data Siemens Schneider, etc) Software si hardware, sisteme de operare, retele de calculatoare, Office 2010, etc Abilitati de comunicare si prezentare scris si verbal (fluenta, exprimare clara si concisa) Abilitati de rezolvare a problemelor, implicare si dorinta de dezvoltare personala, capacitatea de a lucra in echipa Cunostinte avansate limba engleza Disponibilitate la deplasari Carnet de conducere: cat. B Descrierea companiei KREATRON AUTOMATION SRL este o companie infiintata in 2005 care activeaza in domeniul automatizarilor industriale. Avem calitatea de unic distribuitor national pentru companii de renume si extindere globala precum: - Beckhoff Automation GmbH (Germania) - producator de hardware si software pentru automatizare industriala - COPA-DATA (Austria) - dezvoltatorul platformei de software industrial, zenon - PULS (Germania) - producator surse de alimentare de inalta calitate - Beijer Electronics (Suedia) - producator panouri operator si HMI industrial CV-urile se vor trimite la office.at.kreatron.ro
-
Promovat
Mai exact este vorba de postarea niște produse pe eMAG și pe un website , programul este de luni pana vineri de la ora 9-17 și sâmbătă de la 9-14 Căutăm o colegă care își dorește să lucreze într-un mediu plăcut, care va lucra doar pe calculator . PROGRAM FLEXIBIL Ești potrivită pentru această poziție dacă: Poți opera cu ușurință un PC și te descurci Ești atentă la detalii Ai abilități de comunicare, îți place să lucrezi cu oamenii Dovedești inițiativă și spirit de echipă Descrierea jobului Probabil te întrebi care vor fi responsabilitățile? Suna-ne la Surpriza este că în cazul în care ai abilitățile de mai sus, te poți angaja și daca nu ai reușit să promovezi examenul de bacalaureat. Pentru contact te rugăm să ne contactezi la: Locația unde îți vei desfășura activitatea este Doraly, Afumați P5
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Compania noastră, Business Service Construct (BSC), caută Jonctor Fibră Optică si Ajutor Jonctor Fibră Optică dedicat pentru a se alătura echipei noastre. Acesta va avea un rol esențial în asigurarea conectivității și performanței rețelelor de fibră optică. Responsabilități: Conectarea și testarea cablurilor și componentelor de fibră optică conform specificațiilor tehnice. Lucrul cu echipamente și instrumente specializate pentru manipularea și joncțiunea cablurilor de fibră optică. Identificarea și remedierea defecțiunilor sau a problemelor în timpul instalării sau a întreținerii rețelelor de fibră optică. Respectarea standardelor de siguranță și a procedurilor de lucru pentru a asigura integritatea și fiabilitatea rețelelor. Cerințe: Experiență anterioară în conectarea clientilor Vodafone și joncțiunea de cabluri de fibră optică este un mare avantaj. Cunoștințe solide în utilizarea echipamentelor și instrumentelor specifice pentru lucrul cu fibră optică. Abilități de rezolvare a problemelor și de diagnosticare a defecțiunilor în rețelele de fibră optică. Capacitatea de a lucra înălțime și de a respecta normele stricte de siguranță în timpul lucrului la înălțime. Abilitatea de a lucra eficient în echipă și de a comunica clar cu colegii și clienții. Oferim: Salariu și beneficii atractive. Oportunități de dezvoltare profesională și de avansare în cadrul companiei. Dacă ești în căutarea unei noi provocări profesionale într-un mediu plăcut, te invităm să aplici pentru acest post.
-
DescriereCandidatul Ideal Studii medii; Obligatoriu permis de conducere categoria B; Spirit de lucru in echipa; Abilitatea de a lucra efectiv cu oamenii, de a se adapta diferitelor tipuri de persoane cu care interacționează; Disponibilitate la lucru in ture inclusiv in zile nelucratoare; Descrierea jobului Instaleaza echipamentele de telecomunicatii; Executa lucrarile de dezvoltare si intretinere a retelei de telecomunicatii;( FTP UTP COAX FO); Asigura calitatea lucrarilor executate si respecta termenele prevazute; Asigura instalarea si service clientilor companiei ; Comunica direct catre superiori starea lucrarii dar si problemele identificate. Oferim: Salariu motivant; Bonuri de masa; Pachet Medical in parteneriat cu MedLife Regina Maria Te asteptam in echipa noastra !
-
Se lucreaza in 3 schimburi experienta in industrie constituie un avantaj desen tehnic nivel mediu Vei primi: Salariu motivant Oportunitati de dezvoltare si desfasurarea activitatii intr-un mediu de lucru competitiv si profesionist Descrierea companiei Dala HR Suntem o companie care pune clientul pe primul loc. Recrutam si selectam cei mai potriviti candidati pentru cele mai bune locuri de munca. Portofoliul nostru de angajari acopera o gama larga de domenii.
-
Responsabilitățile postului: - Cooperarea cu departamentele societatii in procesul de definire a cerintelor ce urmeaza a fi implementate in sistemele IT (preponderent raportari financiare); - Dezvoltarea la timp a procedurilor și sau funcțiilor în conformitate cu specificațiile convenite; - Plan de testare și activități de testare pentru codul scris de programare; OBLIGATORIU: Experiență relevantă ca MS-SQL Developer (nu obligatoriu insa de preferat ar fi într-o societate de asigurări) Competențe profesionale: - Baze de date: MS-SQL Server, T-SQL, Reporting Services, Analysis Services (opțional); - Cunoștințe de administrare baze de date pentru Microsoft SQL Server; - Înțelegerea sistemelor de operare Windows Server; - Abilitatea de a elabora proceduri și funcții stocate sophisticate; - Abilități de analiză a datelor; - Abilități de optimizare și reglare a performanței, inclusiv reglarea procedurilor și a interogărilor și gestionarea indexilor; - Constituie avantaj cunoașterea limbajelor platformelor de programare: ASP.NET, C#, Windows Forms, SOAP, Web services, XML,XSL, XSD, HTML, CSS, JavaScript; Se ofera: - Salariul lunar motivant - în funcție de experiența profesională; - Tichete de masa; - Prime de vacanta; - Prime sarbatori; - Al 13-lea salariu; - Pensie privata; - Spor vechime și alte beneficii conform Contractului Colectiv de Muncă în vigoare la nivelul societății; Se lucreaza de L-V de la 8:30 la 16:30 - Week libere.
-
Căutăm colegi în departamentul de suport al unei companii de IT, care să ghideze utilizatorii care folosesc platformele noastre de publicare anunțuri și să asigure calitatea conținutului pe acestea. Experiența în suport este binevenită, dar cel mai mult contează să fii dornic ă să înveți. Jobul este full time și se va desfășura de la sediul nostru din Oradea, luni-vineri, între 09:00 - 17:00. Descrierea jobului: - oferirea de răspuns și soluționarea ticketelor de suport - prioritizarea ticketelor si solutionarea acestora in maniera optimă și eficientă - verificarea calității anunțurilor pe site și moderarea acestora - identificarea conturilor și anunțurilor false, inadecvate Ce ne dorim de la tine: - Minim 1 an experiență pe un post similar sau într-un departament de Relații cu clienții - Să fii o persoană disciplinată - Atenție la detalii și meticulozitate - Să ai răbdare și să fii un bun ascultător - Să aibă capacitatea de a-și stabili și organiza prioritățile - Să ai bune abilități de comunicare în limba romană, în special în scris - Să ai cunoștinte excelente de operare calculator (Word, Excel, Outlook) - Cunoștințe de operare în baze de date Așteptăm CV-ul tău Publi24 tău aplicând direct, sau ca atașament la mesaj aici.
-
Poziții disponibile: Game presenter limba engleză și greacă Shuffler - Training plătit (Nu este necesară experiența în domeniu.) - Salariu atractiv (Diferă în funcție de poziția pentru care se aplică.) - Bonusuri de performanță - Spor ore de noapte - Spor ore de weekend Sediul firmei se află în București, sector 1. (Zonă de reper: Piața Romană) Pentru mai multe detalii DM.
-
Disponibil online
Angajam fete in domeniul conversatiilor online
Daca esti o persoana comunicativa, deschisa, plina de viata si iti doresti o cariera de in domeniul modelingului online te asteptam intr-o echipa tanara si dinamica de la care vei invata tot ce trebuie sa stii pentru a ajunge pe cele mai inalte trepte ale succesului atat profesional cat si personal pentru ca esti un domeniu care iti intareste psihicul si rafineaza personalitatea daca alegi sa il faci cu clasa. Veniturile lunare sunt de la 2000$ in sus! Oferim locatie, suport, contabilitate! Pentru cine doreste sa lucreze independent oferim sprijin si indrumare (tariful in functie de cerinte) CERINTE: 18 ani impliniti, limba engleza la nivel mediu mai multe detalii pe WHATSAPP la numarul din anunt
-
Disponibil online
Work from home,call center ,germana,italiana,japoneza,spaniola,franceza+engleza,italiana+engleza
Multinationala cu sediul in Bucuresti angajeaza operatori call center (customer support agent) din oricare oras din Romania , cunoscatori limba JAPONEZA+ENGLEZA,SPANIOLA+ENGLEZA, POLONEZA+ENGLEZA, GERMANA+ENGLEZA, FRANCEZA+ENGLEZA, ITALIANA+ENGLEZA ,PORTUGHEZA+ENGLEZA, nivel cunostine minim B2( ATENTIE : cunoasterea limbii engleze la nivel mediu, conversational, este obligatorie ) . -Descriere job: Suport Tehnic pe Voce(telefonic) si sau Chat email (scris) -Salariu net fix peste medie + multiple bonusuri lunare ATENTIE: CUNOASTEREA LIMBII ENGLEZE LA NIVEL MEDIU,CONVERSATIONAL, ESTE OBLIGATORIE +Angajam agenti din oricare oras din Romania, se lucreaza de acasa permanent -TICHETE DE MASA: 25 RON zi pentru fiecare zi lucrătoare -Se lucreaza 8 ore zi ,5 zile saptamana,L-D,in intervalul orar 09.00-24.00 ,weekend-urile se lucreaza prin rotatie sau deloc -Experiența anterioară de asistență pentru clienți este un avantaj -Se ofera salariu atractiv -Vouchere de vacanta in valoare de 2800 lei -Multiple bonusuri lunare de performanta -Perioada de training platita integral -Rambursarea abonamentelor la sala de sport -Contracte de muncă permanente -Locatie : remote, work from home, de oriunde din Romania -Asigurare medicala privata -Pentru mai multe detalii, puteti trimite CV-ul dumneavoastra la adresa de email catalix2010@ yahoo. com.Va multumim!
-
Remote > Part Time Full Time Project Based Web Developer Full Stack Developer Programator Web Designer Software Engineer Notă: a NU se înțelege că o singură persoană trebuie să cunoască toate tehnologiile enumerate mai jos, dar cu cât cunoaște mai multe dintre ele cu atât mai benefică va fi colaborarea de ambele părți! > Laravel-PHP, MySQL, Vue.JS, > JavaScript, HTML5, CSS3, SASS, > Webpack, Bootstrap, Bulma.io, > Node.JS, MongoDB, > Python, CassandraDB, > AWS (Amazon Web Services), GCP (Google Cloud Platform), > Jenkins, Docker, Redis, > GitHub, GitLab. Ești interesat de o colaborare la distanță? Te rog să trimiți un CV la adresa de E-mail: george[arond]aeh[.]app
-
Disponibil online
Work from home, call center SPANIOLA ,GERMANA, FRANCEZA, ITALIANA, JAPONEZA ( engleza obligatorie)
Multinationala cu sediul in Bucuresti angajeaza operatori call center (customer support agent) de ORIUNDE DIN ROMANIA , cunoscatori limba JAPONEZA, SPANIOLA,FRANCEZA,GERMANA, ITALIANA , PORTUGHEZAsau POLONEAZA,nivel cunostine minim B2( ATENTIE : si cunoasterea limbii ENGLEZE la nivel mediu, conversational, este obligatorie ) , pentru diferite proiecte aflate in desfasurare.. -Angajam agenti din toata tara, de oriunde din Romania si oferim logistica necesara desfasurarii activitatii de acasa -Descriere job: Suport Tehnic pe Voce(telefonic) si sau Chat email (scris), ( in functie de proiect ) -Este necesara cunoasterea ambelor limbi straine -Salariu net fix peste medie + multiple bonusuri lunare ATENTIE: CUNOASTEREA LIMBII ENGLEZE LA NIVEL MEDIU,CONVERSATIONAL, ESTE OBLIGATORIE -TICHETE DE MASA: 25 RON zi pentru fiecare zi lucrătoare -Se lucreaza 8 ore zi ,5 zile saptamana,L-D, in intervalul orar 10.00-24-00 , weekend-urile se lucreaza prin rotatie sau deloc -Experiența anterioară de asistență pentru clienți este un avantaj -Multiple bonusuri lunare de performanta -Perioada de training platita integral -Rambursarea abonamentelor la sala de sport -Contracte de muncă permanente -Locatie : REMOTE, WORK FROM HOME, ORIUNDE in Romania -Asigurare medicala privata -Căutăm vorbitori fluenti de franceză cu un nivel mediu de engleză pentru a lucra de acasă, oriunde în România! -Pentru mai multe detalii, puteti trimite CV-ul dumneavoastra la adresa de email catalix2010 ( at ) yahoo. com .Va multumim!
-
Scurta descriere a companiei De 24 de ani, înțelegi, trăiești și iubești cu aparatele auditive Audionova. Aducem bucuria sunetelor înapoi în viața ta și suntem alături de tine cu soluții potrivite de reabilitare auditivă, acolo unde tratamentul medicamentos sau soluțiile chirurgicale au dat greș. Fie că îți este dor să te bucuri de sunetele naturii sau de râsetele nepoților, la Audionova te bucuri de aparate auditive personalizate, potrivite dorințelor tale, realizate cu ajutorul tehnologiei 3D. Pentru că auzul tău este responsabilitatea noastră, alegem tot ce este mai bun pentru tine. De aceea, folosim aparatură de diagnosticare a hipoacuziei de ultimă generație și suntem unicul distribuitor de aparate auditive ReSound în Romania. Cerinte Absolvent liceu, profil Tehnic Capacitatea de a intrepreta schemele , de a înţelege cerinţele şi specificaţiile pieselor electronice; Permis de conducere categoria B; Abilități de operare pe calculator; Orientare și deschidere către domeniul nou ; Dinamism și spirit de inițiativă; Flexibilitate și spirit de echipă; Persoana responsabila, organizata, atentă la detalii; Responsabilitati Realizari Analiza si verificare, a produselor cu ajutorul microscopului ; Verificări și măsurători pe cuploare speciale si depistarea defectului ; Repararea si terstarea produsului reparat pe statiile de testare; Un bun cooperant cu colegi din department si implicarea in rezolvarea anumitor situatii ; Intervenții în asamblarea dispozitivelor pentru remedierea problemelor de mici dimensiuni; Identificarea celor mai bune soluții tehnice pentru remedierea defectelor observate; Masurători în domeniul de electronica ; Lucrari fine si ansamble a componentelor electronice . Alte informatii Training gratuit Salariu atractiv Conditii de lucru excelente Bonuri de masa Decontare transport
-
Candidatul Ideal Studii medii; Obligatoriu permis de conducere categoria B; Spirit de lucru in echipa; Abilitatea de a lucra efectiv cu oamenii, de a se adapta diferitelor tipuri de persoane cu care interacționează; Disponibilitate la lucru in ture inclusiv in zile nelucratoare; Descrierea jobului Instaleaza echipamentele de telecomunicatii; Executa lucrarile de dezvoltare si intretinere a retelei de telecomunicatii;( FTP UTP COAX FO); Asigura calitatea lucrarilor executate si respecta termenele prevazute; Asigura instalarea si service clientilor companiei ; Comunica direct catre superiori starea lucrarii dar si problemele identificate. Oferim: Salariu motivant; Bonuri de masa; Pachet Medical in parteneriat cu MedLife Regina Maria Te asteptam in echipa noastra !
-
Manpower, un lider de încredere în domeniul recrutării, împreună cu partenerul său din Timișoara, lansează oportunități de carieră pentru tehnicieni specializați în domeniul curentului slab. Titlu post: Tehnician Curent Slab - Excelență în Servicii Tehnice Descrierea postului: Menținerea în stare optimă de funcționare a echipamentelor audio-video, cu accent pe calitate și eficiență. Executarea cu profesionalism a lucrărilor de întreținere, reparații și înlocuiri la instalații, asigurând un mediu de lucru sigur și performant. Verificarea și menținerea în stare bună de funcționare a sistemelor de telecomunicații, contribuind la conectivitatea eficientă a întregului complex. Efectuarea reviziilor pentru rețelele de securitate, voce și date, cu atenție la detaliile tehnice. Revizii la sistemele de avertizare împotriva incendiilor, monoxidului de carbon, camere video și sonorizare, asigurând un nivel înalt de securitate. Delimitarea corespunzătoare a zonei de lucru, în concordanță cu standardele N.G.P.M. pentru un mediu de lucru sigur și ordonat. Cerințe: Studii profesionale și calificare în domeniul electrotehnic automatizări, reflectând o bază solidă de cunoștințe tehnice. Experiență minimă de 1 an în domeniu, demonstrând abilități practice și competențe specifice. Dexteritate și precizie motorie pentru manipularea echipamentelor tehnice. Abilități excelente de comunicare pentru o colaborare eficientă cu echipa și clienții. Capacitate de organizare și prioritizare a sarcinilor, adaptabilitate la cerințele variate ale activității. Inițiativă și atitudine pozitivă în abordarea provocărilor tehnice. Flexibilitate, discretie și loialitate în gestionarea informațiilor și sarcinilor de serviciu. Disponibilitate pentru program de lucru în ture, inclusiv în weekend. Pachet Salarial: Salariu negociabil la interviu, reflectând experiența și competențele candidatului. Bonusuri și prime pentru recunoașterea și stimularea performanțelor. Tichete de masă în valoare de 30 lei zi lucrată, contribuind la beneficiile angajaților. Servicii medicale private (Regina Maria) pentru asigurarea bunăstării și sănătății angajatului.
-
Societate cu activitate de reparatii electronice si electronicasnice angajam electronist tehnician! Ai experienta in domeniu, te asteptam alaturi de noi! Cu ce ne ocupam noi? Reparam: televizoare, aspiratoare, espresoare, boxe audio, cuptoare electrice si micounde, statii de calcat. Ce cautam? O persoana cu experienta, responsabila , cu spirit de echipa, comunicativa. Ce oferim noi: - salariu fix motivant, program de lucru flexibil! - sau procent din ce se repara si program part time!
-
Promovat
Candidatul Ideal Daca esti o persoana responsabila, proactiva, implicata in munca, pasionata de domeniul automatizarilor si te recunosti in descrierea de mai sus nu ezita sa aplici la acest job iar noi ne vom asigura ca vei avea parte de: - perspectiva unei cariere în cadrul unei companii aflata in plina dezvoltare; - desfasurarea activitatii intr-un mediu de lucru profesionist; - participarea la traininguri de formare organizate in cadrul companiei; - pachet salarial atractiv corelat direct cu nivelul de calificare, abilitatile individuale si experienta profesionala in domeniul vizat. Descrierea jobului RESPONSABILITATI: - intocmirea de oferte si acordarea de consultanta pentru alegerea echipamentelor; - mentinerea relatiilor cu clientii existenti si extinderea portofoliului de clienti; - realizeaza activitati de programare echipamente PLC si dezvoltarea proiectelor de tip SCADA - realizeaza solutii si oferte tehnice comerciale - realizeaza integrarea gestionarea portofoliului in cadrul platformei proprii CRM E-mail Hubspot CUNOSTINTE NECESARE: Cunostinte de programare PLC (Beckhoff Siemens Schneider, etc) Cunostinte de programare aplicatii SCADA HMI (Copa-Data Siemens Schneider, etc) Software si hardware, sisteme de operare, retele de calculatoare, Office 2010, etc Abilitati de comunicare si prezentare scris si verbal (fluenta, exprimare clara si concisa) Abilitati de rezolvare a problemelor, implicare si dorinta de dezvoltare personala, capacitatea de a lucra in echipa Cunostinte avansate limba engleza Disponibilitate la deplasari Carnet de conducere: cat. B Descrierea companiei KREATRON AUTOMATION SRL este o companie infiintata in 2005 care activeaza in domeniul automatizarilor industriale. Avem calitatea de unic distribuitor national pentru companii de renume si extindere globala precum: - Beckhoff Automation GmbH (Germania) - producator de hardware si software pentru automatizare industriala - COPA-DATA (Austria) - dezvoltatorul platformei de software industrial, zenon - PULS (Germania) - producator surse de alimentare de inalta calitate - Beijer Electronics (Suedia) - producator panouri operator si HMI industrial CV-urile se vor trimite la office.at.kreatron.ro
-
ANGAJAM muncitor necalificat telecomunicatii - ajuta la Instalare echipamentele de telecomunicatii; - participa la instalari de clienti noi, dezvoltare retea, mentananta retea etc. - participa la lucrarile de dezvoltare si intretinere a retelei de telecomunicatii(date, TV si fibra optica); - zona deservita este Bucuresti si Ilfov - Nu necesita experienta în domeniu - Permis de conducere categoria B - Reprezinta avantaj experienta in domenii precum: retelistica, depanare calculatoare, retele catv; - Spirit de lucru in echipa; Zona - Bucuresti-Ilfov (Clinceni - Domnesti - Chiajna) Detalii pe www.RNT.ro
-
Suntem in cautarea a noi colegi de echipa. Daca esti o persoana creativa, comunicativa, ambitioasa, serioasa si competitiva, atunci locul tau este alaturi de noi. Ce cautam ? Cautam o persoana care: - detine cunostinte minime de limba engleza franceza spaniola germana; - are cunostinte minime de operare PC; - are capacitate de persuadare; - este deschisa sa lucreze atat in cadrul unei echipe, precum si individual; Ce oferim? Ofeim: - program de munca flexibil; - training gratuit si sustinere la locul de munca; - bonusuri in functie de gradul de implicare al angajatului; - un mediu de lucru prietenos, linistit; - posibilitatea de a lucra remote. Asteptam CV-ul tau la adresa de email:
-
Societate cu activitate de reparatii electronice si electronicasnice angajeaza electronist! Ai experienta in domeniu, te asteptam alaturi de noi! Cu ce ne ocupam noi? Reparam: televizoare, aspiratoare, espresoare, boxe audio, cuptoare electrice si micounde, statii de calcat. Ce cautam? O persoana cu experienta, responsabila , cu spirit de echipa, comunicativa. Ce oferim noi: - salariu fix, program de lucru flexibil! - sau procent din ce se repara si program part time
-
Disponibil online
Call center japoneza,portugheza,franceza-italiana-span-germ+engleza obligatorie,work from home,RO
Dacă locuiți în ORICARE oraș din România și doriți să lucrați de acasă, verificați condițiile de mai jos: Multinationala cu sediul in Bucuresti angajeaza operatori call center (customer support agent) , cunoscatori limba JAPONEZA+ENGLEZA, PORTUGHEZA+ENGLEZA, GERMANA+ENGLEZA, ITALIANA+ENGLEZA , FRANCEZA+ENGLEZA, POLONEZA+ENGLEZA, SPANIOLA+ENGLEZA, nivel cunostine minim B2( ATENTIE : cunoasterea limbii engleze la nivel mediu, conversational, este obligatorie ) . -Angajam agenti din toata tara, de oriunde din Romania -Descriere job: Suport Tehnic pe Voce(telefonic) si sau Chat email (scris), ( in functie de proiect ) -Este necesara cunoasterea ambelor limbi straine -Salariu net fix peste medie + multiple bonusuri lunare ATENTIE: CUNOASTEREA LIMBII ENGLEZE LA NIVEL MEDIU,CONVERSATIONAL, ESTE OBLIGATORIE -TICHETE DE MASA: 25 RON zi pentru fiecare zi lucrătoare -Se lucreaza 8 ore zi ,5 zile saptamana,L-D, in intervalul orar 10.00-24-00 , weekend-urile se lucreaza prin rotatie sau deloc -Experiența anterioară de asistență pentru clienți este un avantaj -Multiple bonusuri lunare de performanta -Perioada de training platita integral -Rambursarea abonamentelor la transportul public și la sala de sport -Contracte de muncă permanente -Locatie : REMOTE, WORK FROM HOME, ORIUNDE in Romania -Asigurare medicala privata -Căutăm vorbitori fluenti de franceză si italiana cu un nivel mediu de engleză pentru a lucra de acasă, oriunde în România! -Pentru mai multe detalii, puteti trimite CV-ul dumneavoastra la adresa de email catalix2010 ( at ) yahoo. com .Va multumim!
-
Suntem o companie dinamică cu o vechime de peste 30 ani in domeniu, căutăm un specialist IT pentru a se alătura echipei noastre . Responsabilitati: Suport IT: Administrarea infrastructurii IT a companiei. Furnizarea asistenței tehnice pentru utilizatorii interni, rezolvând problemele hardware și software. Configurarea și întreținerea echipamentelor IT. Asigurarea functionalitatii sistemelor si aplicatiilor IT. Colaborarea cu echipa pentru a asigura securitatea și integritatea datelor. Cerințe: Diploma in domeniu IT sau experienta relevanta. Cunostiinte despre securitatea informatiilor. Bune abilități de comunicare și relaționare interpersonală. Cunoștințe solide de operare PC și familiaritate cu programele (Excel, Word). Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic. Atitudine proactivă și orientată către rezultate. Oferta Noastră: Pachet salarial competitiv Oportunități de dezvoltare profesională și avansare în carieră Mediu de lucru plăcut și colaborativ Program de lucru luni-vineri 8 -16 Cum să Aplicați: Dacă vă recunoașteți în descrierea acestui rol și sunteți motivat să vă alăturați echipei noastre, vă rugăm să trimiteți un CV la adresa de email : hr @ metalbacfarbe . com