Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

IT - Telecomunicatii Persoane

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 47

    Disponibil online

    Work from home, call center SPANIOLA ,GERMANA, FRANCEZA, ITALIANA, JAPONEZA ( engleza obligatorie)

    Multinationala cu sediul in Bucuresti angajeaza operatori call center (customer support agent) de ORIUNDE DIN ROMANIA , cunoscatori limba JAPONEZA, SPANIOLA,FRANCEZA,GERMANA, ITALIANA , PORTUGHEZAsau POLONEAZA,nivel cunostine minim B2( ATENTIE : si cunoasterea limbii ENGLEZE la nivel mediu, conversational, este obligatorie ) , pentru diferite proiecte aflate in desfasurare.. -Angajam agenti din toata tara, de oriunde din Romania si oferim logistica necesara desfasurarii activitatii de acasa -Descriere job: Suport Tehnic pe Voce(telefonic) si sau Chat email (scris), ( in functie de proiect ) -Este necesara cunoasterea ambelor limbi straine -Salariu net fix peste medie + multiple bonusuri lunare ATENTIE: CUNOASTEREA LIMBII ENGLEZE LA NIVEL MEDIU,CONVERSATIONAL, ESTE OBLIGATORIE -TICHETE DE MASA: 25 RON zi pentru fiecare zi lucrătoare -Se lucreaza 8 ore zi ,5 zile saptamana,L-D, in intervalul orar 10.00-24-00 , weekend-urile se lucreaza prin rotatie sau deloc -Experiența anterioară de asistență pentru clienți este un avantaj -Multiple bonusuri lunare de performanta -Perioada de training platita integral -Rambursarea abonamentelor la sala de sport -Contracte de muncă permanente -Locatie : REMOTE, WORK FROM HOME, ORIUNDE in Romania -Asigurare medicala privata -Căutăm vorbitori fluenti de franceză cu un nivel mediu de engleză pentru a lucra de acasă, oriunde în România! -Pentru mai multe detalii, puteti trimite CV-ul dumneavoastra la adresa de email catalix2010 ( at ) yahoo. com .Va multumim!

  • 2

    Tehnician sisteme de securitate

    Angajam personal calificat și necalificat in domeniul instalarii si intretinerii sistemelor de securitate - alarma, control acces, interfoane si supraveghere video, incendiu. Responsabilitati: -realizare trasee de cabluri -instalare pat cablu -instalare sistemelor de securitate (supraveghere video analog/ IP, detectie incendiu, efractie, control acces, interfonie), telecomunicatii, IT, cablare structurata si CATV/ IPTV; Cerinte: -studii medii / superioare -disponibilitate la deplasari si program prelungit cand este nevoie -persoana comunicativa, organizata, cu abilitati de analiza si planificare -permis de conducere categoria B. -certificat tehnician constitue avantaj.

  • 14

    Tehnician Sisteme de calcul/Birotica/IT

    Firma IT angajeaza tehnician service echipamente de birotica, retele de calculatoare. Cerinte minime: cunostinte avansate operare PC, permis de conducere categoria B. Oferim conditii de lucru civilizate si salariu motivant.

  • 3

    Angajam Tehnician Electronist PCB

    Oportunitate de angajare: Tehnician Electronist PCB Locație: Sector 5, București (în apropiere de Cora Alexandriei) Despre companie: Suntem o companie inovatoare din domeniul insecticidelor si aparatelor anti-daunatori, specializată în producția și asamblarea de plăci de circuit imprimate (PCB). Echipa noastră este dedicată calității și inovației, iar acum căutăm un Tehnician Electronist PCB talentat pentru a se alătura echipei noastre în dezvoltare. Dacă aveți experiență în lipirea pieselor pe diverse tipuri de PCB și sunteți pasionat de domeniul electronicelor, vă invităm să vă alăturați echipei noastre dinamică. Responsabilități: Asamblarea și lipirea componentelor electronice pe diverse tipuri de PCB. Verificarea și testarea calității produselor finite. Diagnoza și remedierea defecțiunilor în procesul de asamblare. Colaborarea strânsă cu echipa de producție pentru a asigura eficiența și calitatea proceselor. Cerințe: Experiență anterioară în asamblarea și lipirea componentelor electronice pe PCB. Cunoștințe solide în utilizarea uneltelor și echipamentelor specifice. Abilități de diagnosticare și remediere a defecțiunilor în procesul de asamblare. Atitudine proactivă, atenție la detalii și abilități bune de comunicare. Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și de a respecta termenele limită. Beneficii: Oportunitatea de a lucra într-un mediu inovator și dinamic. Dezvoltare profesională continuă și posibilități de avansare. Pachet salarial și alte beneficii.

  • 4

    Specialist Customer Care and Content Editor - German Speaker!

    Căutăm colegi în departamentul de suport al unei companii de IT, care să ghideze utilizatorii care folosesc platformele noastre de publicare anunțuri și să asigure calitatea conținutului pe acestea. Experiența în suport este binevenită, dar cel mai mult contează să fii dornic ă să înveți. Jobul este full time și se va desfășura de la sediul nostru din Oradea, luni-vineri, între 09:00 - 17:00. Descrierea jobului: - oferirea de răspuns și soluționarea ticketelor de suport - prioritizarea ticketelor si solutionarea acestora in maniera optimă și eficientă - verificarea calității anunțurilor pe site și moderarea acestora - identificarea conturilor și anunțurilor false, inadecvate Ce ne dorim de la tine: - Minim 1 an experiență pe un post similar sau într-un departament de Relații cu clienții - Să fii o persoană disciplinată - Atenție la detalii și meticulozitate - Să ai răbdare și să fii un bun ascultător - Să aibă capacitatea de a-și stabili și organiza prioritățile - Să ai bune abilități de comunicare în limba romană, în special în scris - Să ai cunoștinte excelente de operare calculator (Word, Excel, Outlook) - Cunoștințe de operare în baze de date Așteptăm CV-ul tău Publi24 tău aplicând direct, sau ca atașament la mesaj aici.

    Repostat automat
  • 1

    Angajam Tehnician Retele Telecomunicatii

    Companie din domeniul Telecomunicatiilor si Securitate angajeaza Tehnician Retele Telecomunicatii Salariu motivant, in functie de experienta anterioara Bonus de performanta. Responsabilitati: Executarea lucrarilor de instalare si mentenanta a serviciilor de telecomunicatii; Asigurarea operatiilor de intretinere a retelei de fibra optica prin activitati specifice de control, masurare si diagnosticare a functionarii retelei (interpretari masuratori, etc.); Efectuarea deplasarilor in regiune in vederea realizarii lucrarilor de instalare, intretinere si modernizare a retelei de fibra optica; Urmarirea, verificarea periodica si modul cum sunt exploatate si intretinute echipamentele din dotare. Cerinte: Cunostiinte de calculatoare, retelistica, swich-uri, routere, Mikrotik constituie avantaj. Experienta lucru la inaltime (minim 5 metri) constituie un avantaj; Buna capacitate de comunicare si relationare; Seriozitate si flexibilitate. Permis de conducere cat. B; Program de lucru Luni - Vineri- 09:00-18:00 (cu o ora pauza), disponibilitate la program prelungit si o Sambata pe luna. Daca esti interesat, ne poti contacta la numarul sau scrie-ne un mesaj in privat si te sunam noi.

  • 42

    Disponibil online

    Call center japoneza,portugheza,franceza-italiana-span-germ+engleza obligatorie,work from home,RO

    Dacă locuiți în ORICARE oraș din România și doriți să lucrați de acasă, verificați condițiile de mai jos: Multinationala cu sediul in Bucuresti angajeaza operatori call center (customer support agent) , cunoscatori limba JAPONEZA+ENGLEZA, PORTUGHEZA+ENGLEZA, GERMANA+ENGLEZA, ITALIANA+ENGLEZA , FRANCEZA+ENGLEZA, POLONEZA+ENGLEZA, SPANIOLA+ENGLEZA, nivel cunostine minim B2( ATENTIE : cunoasterea limbii engleze la nivel mediu, conversational, este obligatorie ) . -Angajam agenti din toata tara, de oriunde din Romania -Descriere job: Suport Tehnic pe Voce(telefonic) si sau Chat email (scris), ( in functie de proiect ) -Este necesara cunoasterea ambelor limbi straine -Salariu net fix peste medie + multiple bonusuri lunare ATENTIE: CUNOASTEREA LIMBII ENGLEZE LA NIVEL MEDIU,CONVERSATIONAL, ESTE OBLIGATORIE -TICHETE DE MASA: 25 RON zi pentru fiecare zi lucrătoare -Se lucreaza 8 ore zi ,5 zile saptamana,L-D, in intervalul orar 10.00-24-00 , weekend-urile se lucreaza prin rotatie sau deloc -Experiența anterioară de asistență pentru clienți este un avantaj -Multiple bonusuri lunare de performanta -Perioada de training platita integral -Rambursarea abonamentelor la transportul public și la sala de sport -Contracte de muncă permanente -Locatie : REMOTE, WORK FROM HOME, ORIUNDE in Romania -Asigurare medicala privata -Căutăm vorbitori fluenti de franceză si italiana cu un nivel mediu de engleză pentru a lucra de acasă, oriunde în România! -Pentru mai multe detalii, puteti trimite CV-ul dumneavoastra la adresa de email catalix2010 ( at ) yahoo. com .Va multumim!

  • 4

    Tehnician sisteme de securitate - Iasi

    STEFAN SECURITY angajeaza TEHNICIAN SISTEME DE SECURITATE Candidatul ideal trebuie sa aiba experienta in domeniul sistemelor de alarma antiefractie, semnalizare incendiu, control acces, supraveghere video. Apreciem: - Seriozitate, punctualitate, spirit de echipa - Studiile superioare constituie un avantaj; - Fara antecedente penale; - Permis conducere cat. B Descrierea jobului: - Instalarea de sisteme de detectie incendiu, supraveghere video, control acces, detectie efractie, sonorizare, telecomunicatii, retele structurate, sisteme IT; - Se vor efectua activitati de instalare, depanare, configurare, testare, diagnosticare si reparare pentru echipamentele si sistemele clientilor. - Punerea in functiune, instalarea si programarea sistemelor si a echipamentelor noi in termenele contractuale stabilite. - Asimilare de cunostinte referitoare la echipamentele noi aparute, invatarea si punerea in aplicare a acestor cunostinte in activitatea curenta. Salariul? - Pachet salarial motivant

  • 19

    Tehnician cablare retele de date si sisteme de securitate - calificare la locul de munca

    Angajam tehnician pentru realizarea lucrarilor de cablare a retelelor de date, instalare, intretinere, programare si service a sistemelor de securitate supraveghere video, de alarmare la incendiu, videointerfonie, sisteme antiefractie si control acces in Constanta. Permisul de conducere este obligatoriu.

  • 13

    Tehnician sisteme de securitate - calificare la locul de munca

    Angajam absolvent de liceu/facultate in vederea calificarii ca tehnician sisteme securitate si it, in Constanta. Permisul de conducere este obligatoriu.

  • 53

    Disponibil online

    Work from home,call center ,germana,italiana,japoneza,spaniola,franceza+engleza,italiana+engleza

    Multinationala cu sediul in Bucuresti angajeaza operatori call center (customer support agent) din oricare oras din Romania , cunoscatori limba JAPONEZA+ENGLEZA,SPANIOLA+ENGLEZA, POLONEZA+ENGLEZA, GERMANA+ENGLEZA, FRANCEZA+ENGLEZA, ITALIANA+ENGLEZA ,PORTUGHEZA+ENGLEZA, nivel cunostine minim B2( ATENTIE : cunoasterea limbii engleze la nivel mediu, conversational, este obligatorie ) . -Descriere job: Suport Tehnic pe Voce(telefonic) si sau Chat email (scris) -Salariu net fix peste medie + multiple bonusuri lunare ATENTIE: CUNOASTEREA LIMBII ENGLEZE LA NIVEL MEDIU,CONVERSATIONAL, ESTE OBLIGATORIE +Angajam agenti din oricare oras din Romania, se lucreaza de acasa permanent -TICHETE DE MASA: 25 RON zi pentru fiecare zi lucrătoare -Se lucreaza 8 ore zi ,5 zile saptamana,L-D,in intervalul orar 09.00-24.00 ,weekend-urile se lucreaza prin rotatie sau deloc -Experiența anterioară de asistență pentru clienți este un avantaj -Se ofera salariu atractiv -Vouchere de vacanta in valoare de 2800 lei -Multiple bonusuri lunare de performanta -Perioada de training platita integral -Rambursarea abonamentelor la sala de sport -Contracte de muncă permanente -Locatie : remote, work from home, de oriunde din Romania -Asigurare medicala privata -Pentru mai multe detalii, puteti trimite CV-ul dumneavoastra la adresa de email catalix2010@ yahoo. com.Va multumim!

  • 10

    Tehnician Sisteme de calcul/Birotica/IT

    Firma IT angajeaza tehnician service echipamente de birotica, retele de calculatoare. Cerinte minime: cunostinte avansate operare PC, permis de conducere categoria B. Oferim conditii de lucru civilizate si salariu motivant.

  • 18

    Operator CNC freza

    Se lucreaza in 3 schimburi experienta in industrie constituie un avantaj desen tehnic nivel mediu Vei primi: Salariu motivant Oportunitati de dezvoltare si desfasurarea activitatii intr-un mediu de lucru competitiv si profesionist Descrierea companiei Dala HR Suntem o companie care pune clientul pe primul loc. Recrutam si selectam cei mai potriviti candidati pentru cele mai bune locuri de munca. Portofoliul nostru de angajari acopera o gama larga de domenii.

  • 26

    Technician telecomunicatii/Alpinist utilitar

    Descriere Angajează muncitori calificați și necalificați (în vederea calificării) pt lucrări în telecomunicații. RESPONSABILITATI - Instalarea si intretinerea echipamentelor de telecomunicatii - montaj antene RF, feederi, fibre optice si alte echipamente aferente - instalarea echipamentelor de electroalimentare - lucrari civile : instalare suporti metalici pentru antene, structuri metalice auxiliare, etc. -experienta instalare echipamente telecomunicatii RF si/sau MW , Nokia , Huawei ,Ericsson etc. CERINTE - studii medii - experienta minim 1 an intr-un post similar - cunostinte si concepte de baza despre echipamentele de telecomunicatii - abilitati de lucru la inaltime / alpinism utilitar - permis de conducere cat. B - disponibil pentru deplasari interne si/sau detasari in strainatate (80% din timpul anului) - limba engleza nivel mediu - seriozitate si dorinta de munca in echipa BENEFICII OFERITE - mediu de lucru dinamic bazat pe competenta - training-uri si certificari pentru dezvoltarea profesionala - bonusuri pentru depasirea obiectivelor -salariu atractiv, diurna, cazare -abonament medical, masina si telefon de serviciu -oportunități de creștere profesională, cum ar fi formare, cursuri online, conferințe Daca esti interesat trimite CV tau.

  • 3

    Angajam depanatori reparatii televizoare lcd led tv

    Angajam depanatori pentru reparatii televizoare lcd led sau cuptoare cu microunde la domiciliu clientului. Asiguram sofer si masina pt deplasare. Salariu de la 2500 .

  • 5

    Angajam - Tehnician Sisteme Securitate

    DESCRIEREA POSTULUI: -Realizeaza lucrari de instalare, extindere si intretinere a retelelor de curenti slabi in conformitate cu specificatiile proiectului tehnic sau a dispozitiilor primite; -Intretine si extinde retele de curenti slabi (CCTV, CA, Efractie si detectie incendiu); -Raspunde de functionarea corespunzatoare a sistemelor/retelelor de curenti slabi; -Diagnosticarea starii de functionare a sistemelor si remedierea defectiunilor de sistem; CERINTE: - Studii medii de profil, calificare in domeniul electronica, electrotehnica/automatizari constituie avantaj; - Experientă în domeniul instalării si programării centralelor anti-efractie si detectie incendiu constituie avantaj; - Cunostiinte de baza operare PC, IT , networking; - Permis de conducere Cat. B; - Capacitate de planificare si organizare; - Initiativa in realizarea diverselor sarcini; - Punctualitate, spirit de echipa; - Autodidact. CONDITII: Program de lucru full-time; Contract de muncă pe o perioadă nedeterminată; Concedii conform legislației; Tichete de masă; Prime de sărbători; Salariu motivant negociabil în funcție de experiență și performanță.

  • Operator Call center

    Recrutam pentru clientul nostru, o companie specializata in domeniul telecomunicatiilor, Operator Call Center Regim de lucru hybrid: se lucreaza 2 zile remote si 3 zile de la sediul din Bucuresti. Va rugam sa aveti in vedere ca nu exista posibilitate de full remote sau part-time. Programul de lucru: 8 ore pe zi,in ture, L-V in intervalul 08:00-20:00; Sambata: 09:00-17:00. In momentul in care se lucreaza sambata, se va oferi liber in timpul saptamanii. Candidatul ideal: - Bune abilitati de ascultare; - Bune abilitati de vanzare si negociere; - Bune cunostinte de operare calculator si procesare text (Microsoft Office); - Capacitatea de a se adapta cu usurinta la schimbarile metodelor de lucru si informatii noi; Responsabilitati: - Preluarea solicitarilor venite din partea clientilor - persoane juridice; - Rezolvarea diferitor situatii si oferirea informatilor necesare; - Vanzarea produselor companie; Beneficii: - pachet salarial : 2600lei net+ tichete de masa (15 lei ) - bonus de performanta; - Disponibilitatea de a lucrat si de acasa si de la birou. Daca am reusit sa-ti atragem atentia, trimite-ne CV-ul tau pe WhatsApp la numarul de telefon .

  • Inginer plc/scada

    Responsabilitati cheie: Identifica oportunitățile de automatizare în cadrul proceselor software. Programare PLC/HMI. Identifica erori și probleme tehnice în procesele de dezvoltare/instalare, servicii. Instaleaza aplicații și baze de date relevante pentru automatizare / sisteme de monitorizare a proceselor tehnologice. Colaboreaza cu alte departamente pentru a înțelege cum automatizarea poate îmbunătăți fluxul de lucru. Colecteaza cerințele clienților sau utilizatorilor finali pentru a dezvolta cele mai bune soluții de automatizare. Configurare aplicatii DCS, PLC, SCADA. Elaboreaza documentatie pentru PLC+SCADA (specificatii, descrieri, scheme, manuale de operare etc); Participa la testare si puneri in functiune la client; Elaboreaza analiza functionala; Intocmirea de liste de intrari/iesiri; Elaborarea de scheme electrice de control etc. Analiza si programare controlere. Supervizare instalare Participare punere in functiune Cerințele rolului: Absolvent studii superioare, profil tehnic: automatica, electronica, electrotehnica etc; Cunostinte configurare PC, sisteme de operare, retele de comunicatii industriale; Management de proiect Abilități analitice și de rezolvare a problemelor Abilități de comunicare și conducere Experiență în informatică sau inginerie. Limba engleza : mediu / avansat. Disponibilitate la deplasari ocazionale in interes de serviciu; Permis categoria B Oferim: Pachet salarial motivant; Tichete de masa; Logistica necesara desfasurarii activitatii (telefon, laptop). Pentru mai multe informatii va rog sa ne contactati la nr de telefon .

  • Administrator retea calculatoare - Gepeto Impex

    Descriere Fabrica de procesare carne GEPETO IMPEX SA, angajeaza Administrator retea calculatoare. Conditii: Contract de munca avand un program de lucru de zi Mediu placut de lucru Responsabilitati : Proiectarea, instalarea, configurarea şi întreţinerea reţele de calculatoare Alegerea şi achiziţionarea calculatoarelor şi a echipamentelor de reţea, proiectarea reţelei de infrastructură configurarea, întreţinerea reţelei şi oferirea suportului tehnic hardware software Competente personale: seriozitate responsabilitate, loialitate, hotarâre, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitiva,sa aiba calitati psihice necesare (spirit de observatie, rabdare, viteza de reactie, capacitate de orientare in spatiu, capacitate de comunicare etc.);sa nu aiba antecedente penale Locatie : Lumina, jud.Constanta Rugam seriozitate.Relatii suplimentare la nr de telefon persoana de contact Adina Manea

  • 2

    Agenti Inbound Assistenza Clienti

    Numero Blu Servizi Partner di NEXI Italia ricerca personale Sei una persona dinamica e comunicativa? Hai esperienza nel settore del contact center? Stai cercando la tua prossima opportunit lavorativa? Allora questa potrebbe essere l'offerta che fa per te! Scopri le i vantaggi che porta un nuovo player nel mercato di call center inbound, con le posizioni aperte di Agenti Inbound Assistenza Clienti, opportunit da non farti sfuggire! Grande apertura on-site di Iasi, con possibilit di lavorare anche Remote dopo il periodo di formazione iniziale. Avrai l'opportunit di entrare a far parte di un'azienda leader nel settore Outsourcing che fornisce servizi e infrastrutture per il pagamento digitale per Banche, Aziende, Istituzioni e Pubblica Amministrazione. Le principali responsabilit saranno rispondere alle chiamate dei clienti, fornire informazioni, assistenza e solutioni. La risorsa ideale Ottime capacit di comunicazione, in grado di lavorare in team. Buona conoscenza dell'ialiano e una solida competenza nell'utilizzo PC; Esperienza pregressa come consulente telefonico; Ottime capacit di apprendimento, alla ricerca di continui miglioramenti; Curiosit e apertura mentale. Cosa prevede l'offerta? Tipologia contrattuale: Inserimento full time o Part time Contratto: a tempo indeterminato con periodo di prova; Stipendio: Fisso mensile + buoni pasto ad un valore di 3400-3700, piu bonus; Orario: 30h o 40h settimanali dal luned al sabato, dalle 9 alle 21.30. Non vediamo l'ora di conoscerti!

Salvează căutarea