Anunțuri
IT - Telecomunicatii-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
SC VECTOR SYSTEMS SRL avizata IGPR si IGSU angajeaza pentru departamentul tehnic din Bucuresti personal pentru service si instalare sisteme de alarma, supraveghere video, detectie incendiu, control acces, retele de date-voce etc. Este necesara experienta in domeniu, permis conducere cat.B si disponibilitate la deplasari. Salariu 4000-4500 lei in functie de experienta in domeniu. Pentru deplasari se asigura cazare si diurna 100 lei zi Ore suplimentare platite sau recuperate cu libere Program de lucru L-V 9-17, Punct de lucru Bucuresti sector 6. Detalii telefonic si pe e-mail.
-
Promovat
Buna ziua, Dorim sa fie un absolvent studii superioare Tehnice sau cu Bacalaureat care invata repede si la care sa putem da o masina echipata, Telefon Mobil si un salariu motivant. PUNCTE Lucru Suceava, Radauti, Falticeni, Vatra Dornei, Gura Humorului, Campulung, Botosani Pentru Tehnicieni : Instalare Fibra Optica. Instalare Camere de supraveghere, Sisteme de alarma. Pentru ingineri IT : Se lucreaza la unul din cele 5 puncte de lucru. Se face deplasare si la CLIENTI
-
Promovat
Candidatul Ideal Daca esti o persoana responsabila, proactiva, implicata in munca, pasionata de domeniul automatizarilor si te recunosti in descrierea de mai sus nu ezita sa aplici la acest job iar noi ne vom asigura ca vei avea parte de: - perspectiva unei cariere în cadrul unei companii aflata in plina dezvoltare; - desfasurarea activitatii intr-un mediu de lucru profesionist; - participarea la traininguri de formare organizate in cadrul companiei; - pachet salarial atractiv corelat direct cu nivelul de calificare, abilitatile individuale si experienta profesionala in domeniul vizat. Descrierea jobului RESPONSABILITATI: - intocmirea de oferte si acordarea de consultanta pentru alegerea echipamentelor; - mentinerea relatiilor cu clientii existenti si extinderea portofoliului de clienti; - realizeaza activitati de programare echipamente PLC si dezvoltarea proiectelor de tip SCADA - realizeaza solutii si oferte tehnice comerciale - realizeaza integrarea gestionarea portofoliului in cadrul platformei proprii CRM E-mail Hubspot CUNOSTINTE NECESARE: Cunostinte de programare PLC (Beckhoff Siemens Schneider, etc) Cunostinte de programare aplicatii SCADA HMI (Copa-Data Siemens Schneider, etc) Software si hardware, sisteme de operare, retele de calculatoare, Office 2010, etc Abilitati de comunicare si prezentare scris si verbal (fluenta, exprimare clara si concisa) Abilitati de rezolvare a problemelor, implicare si dorinta de dezvoltare personala, capacitatea de a lucra in echipa Cunostinte avansate limba engleza Disponibilitate la deplasari Carnet de conducere: cat. B Descrierea companiei KREATRON AUTOMATION SRL este o companie infiintata in 2005 care activeaza in domeniul automatizarilor industriale. Avem calitatea de unic distribuitor national pentru companii de renume si extindere globala precum: - Beckhoff Automation GmbH (Germania) - producator de hardware si software pentru automatizare industriala - COPA-DATA (Austria) - dezvoltatorul platformei de software industrial, zenon - PULS (Germania) - producator surse de alimentare de inalta calitate - Beijer Electronics (Suedia) - producator panouri operator si HMI industrial CV-urile se vor trimite la office.at.kreatron.ro
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
SC DATIROM DISTRIBUTION SRL cu sediul social in mun.Brasov , str. HANS EDER, NR.1, jud.Brasov , CUI 29142330, J8 1540 2011, angajeaza GRAFICIAN CALCULATOR -cod COR 216612-1 post disponibil. Sunati la telefon: si sau trimiteti CV la adresa de email :
-
-
Cauti un loc de munca oriunde in lume,ai calificarea necesara,nimic mai simplu - acceseaza jobsglobal.co.il,iti faci cont,incarci cv ul sau iti faci unul direct din platforma. Vei fi contactat de companii cunoscute pe intreg mapamondul ! Succes !!!
-
Compania noastră caută personal dedicat și calificat pentru a se alătura echipei noastre într-un rol exclusiv pe teren. Aici la Laroias Computers , avem oportunități de angajare pentru poziții care implică instalarea sistemelor de securitate, inclusiv camere și alarme, precum și gestionarea rețelelor de internet. Candidatul ideal va fi responsabil de instalarea și întreținerea echipamentelor, precum și de gestionarea rețelelor de fibră optică. Responsabilități: Instalarea și configurarea sistemelor de securitate, inclusiv camere și alarme, la locațiile clienților. Gestionarea și întreținerea rețelelor de internet. Instalarea și configurarea echipamentelor de rețea, inclusiv echipamente de fibră optică. Realizarea sudurilor și a altor lucrări de instalare necesare. Interacțiunea cu clienții pentru a asigura satisfacția și rezolvarea problemelor. Cerințe: Experiență anterioară în instalarea sistemelor de securitate sau a echipamentelor de rețea este preferabilă. Abilități tehnice solide în instalarea și configurarea echipamentelor. Capacitatea de a lucra independent și de a lua decizii în teren. Excelente abilități de comunicare și atenție la detalii. Disponibilitatea de a lucra în teren și de a călători la diverse locații conform necesităților proiectului. Dacă sunteți interesat și îndepliniți cerințele de mai sus, vă invităm să aplicați la adresa de email cu CV-ul dvs. actualizat și o scurtă scrisoare de intenție în care să evidențiați experiența dvs. relevantă și motivul pentru care doriți să vă alăturați echipei noastre. Așteptăm cu nerăbdare să primim aplicația dvs.! Beneficii: Telefon,laptop si bonuri de masa Cu respect, Sc Laroias Computers Srl
-
INGINER DE SISTEM IN INFORMATICA pe durată nedeterminată, program de lucru de 8 ore zi, în cadrul Oficiul Judeţean de Poştă si Curierat CALARASI. Doritorii sunt rugati sa ne contacteze telefonic pentru lamuriri sau sa ne trimita un CV si ii vom contacta noi. Sunt obligatorii studii superioare.
-
Angajam Tehnician IT cu experiență în repararea laptopurilor, calculatoarelor, imprimantelor și a altor electronice. Suntem o companie IT în plină expansiune și căutăm un nou coleg pentru a ne ajuta să ne dezvoltăm și să oferim servicii de calitate clienților noștri. Dacă ești pasionat de tehnologie și ai experiență în repararea laptopurilor, calculatoarelor, imprimantelor și a altor electronice, atunci te încurajăm să aplici pentru poziția noastră de Tehnician IT. Cerințe: Experiență demonstrată în repararea laptopurilor, calculatoarelor, imprimantelor și a altor electronice. Cunoștințe temeinice de hardware și software. Abilitatea de a lucra eficient și de a rezolva probleme tehnice complexe. Abilități excelente de comunicare și de lucru în echipă. Responsabilități: Repararea laptopurilor, calculatoarelor, imprimantelor și a altor electronice. Diagnosticarea și rezolvarea problemelor tehnice. Comunicarea cu clienții și oferirea de soluții rapide și eficiente. Identificarea problemelor comune și dezvoltarea de soluții preventive. Beneficii: Salariu atractiv și pachet de beneficii competitive. Oportunități de dezvoltare profesională și creștere în cadrul companiei. Lucrul într-un mediu plăcut, într-o echipă de profesioniști pasionați de tehnologie. Dacă sunteți interesat să vă alăturați echipei noastre și aveți experiența și cunoștințele necesare pentru a fi un Tehnician IT de succes, vă rugăm să ne trimiteți CV-ul și o scurtă prezentare despre dvs. Vă mulțumim!
-
Angajez muncitori în domeniul infrastructurii de fibra optica, contract de munca pe teritoriul Germaniei, cazare și transport la serviciu gratuit. Cerințe: cunoștințe de lucru pe miniexcavator. Cautam persoane sociabile,capabile de lucrul în echipa,adaptabile. Mai multe detalii se oferă la telefon.
-
Firma de telecomunicatii angajam tehnician pentru instalare fibra optica, cablu ftp si antene wireless. Activitatea se desfasoara pe teren in zona metropolitana a orasului Timisoara. Se cere: Permis auto cat. B Apt pentru munca pe scara pentru instalarea cablurilor. Experienta de minim 1 an Indemanare tehnica si seriozitate Se ofera: Salariu motivant Bonuri de masa cu valoare de 40 lei Astept CV pe adresa de mail office @ banatnet.ro sau pe whatup la nr. afisat pe site
-
Angajam 1 tehnician sisteme de securitate priceput pentru instalari mentenanta sisteme de securitate - alarmare efractie (DSC - PARADOX - CERBER) - CCTV - DETECTIE INCENDIU, AUTOMATIZARI PORTI CULISANTE BATANTE, BARIERE, salariu intre 3000- 5000 lei in functie de experienta
-
Angajez persoane pentru tehnoredactare part-time, jobul consta in redactare in microsoft offce world la dictare, operare email, utilizarea imprimantelor, etc. Plata se face pe ora, soe de 30 de lei ora. La inceput ofer un instructaj in tot ceea ce am mentionat mai sus, dar cer minimum de cunostinte in ceea ce priveste mai sus! Ma puteti contacta la numarul de contact mai jos mentionat si sa-mi trimiteti cv pe whatup tot pe acel numar sau la adresa de email mentionata. De preferat sa ma sunati si sa -mi trimiteti pe wp raspund mai repede. OFER SI CER SERIOZITATE!
-
Disponibil online
Romanian Video Collection
We are currently seeking a detail-oriented Video Collection Specialist to assist in gathering 550 hours of videos in Romanian from YouTube for an annotation project. This role requires high precision and adherence to specific guidelines to ensure the collected data meets project requirements. Successful completion of this project offers the potential for further engagement as a Quality Inspector, overseeing annotation accuracy and quality. Responsibilities: Collect 550 hours of videos in Romanian, ensuring compliance with provided detailed guidelines and specified subjects. Utilize search strategies to find videos that match project criteria in terms of content, quality, and technical requirements. Maintain organized records of collected videos for further processing. Communicate progress and any challenges encountered to the project team in a timely manner. Requirements: Fluent in Romanian and English, with excellent communication skills. Demonstrated ability to follow detailed instructions and guidelines meticulously. Familiarity with YouTube and efficient video search techniques. Knowledgeable about copyright and digital content regulations. Independent work ethic with the ability to meet strict deadlines. Good performance in this role may lead to opportunities as a Quality Inspector within the project, focusing on the oversight of video annotations to ensure high-quality data for AI training purposes. Interested candidates are invited to submit a CV and highlight relevant experience, particularly in video collection and adherence to guidelines.
-
Salut! Sunt un designer UI UX pasionat de crearea experiențelor digitale remarcabile și sunt în căutarea unei oportunități de a mă alătura unei echipe dinamice și inovatoare. Am o experiență solidă în proiectarea interfețelor intuitive pentru aplicații web și mobile, împreună cu cunoștințe avansate în domeniul designului. Dacă sunteți în căutarea unui coleg talentat și dedicat, cu abilități excelente de comunicare și o atitudine proactivă, aștept cu nerăbdare să discutăm mai multe despre cum pot aduce valoare echipei dumneavoastră.Vă rog să mă contactați pe WhatApp :01626590388 (este numar de Germania deoarece locuiesc in Germania )pentru mai multe detalii sau să consultați portofoliul meu online pentru a vedea exemple ale muncii mele anterioare.
-
ROLE DESCRIPTION SUMMARY The key role and responsibility of a Senior Accountant is to ensure the completeness and accuracy of the general ledgers for the companies assigned to you. This includes performance of financial analysis, application of any local regulations, and compliance with SES s policies and procedures for those companies. You will be able to fully close a significant entity autonomously and you have a good understanding of the processes feeding into the General Ledger accounting. You will be responsible for (this is not an exhaustive list): Completeness and documentation of financial records Ensure accuracy of the general ledgers for all assigned entities, including understanding revenue recognition, income taxes, etc. prepared by other departments Record manual journal entries, with appropriate supporting documentation Prepare or obtain account reconciliations so that all balance sheet positions are supported on a monthly basis Compliance of the financial records with SES policies and procedures Respect strict closing deadlines, including daily processing of bank transactions Ensure intercompany transactions are properly recorded and reconciled Complete central reporting package to allow timely consolidation of SES s results Fulfilment of regulatory obligations associated with each entity Prepare annual statutory financial statements on a legal entity basis, and prepare any other tax filings or other reporting obligations Ensure compliance with intercompany recharging mechanisms, required profit margins, and the like Financial analysis over the entity, or subgroups of entities On a regular basis, prepare a formal review of the assigned companies results, including analysis of variances to prior, budget, and forecast, and proof of compliance with intercompany recharging mechanisms and required profit margins Support monthly reviews of results for aggregated groups of companies by the local accounting manager Oversight over external accounting service providers (if required) Review monthly reports from external providers, ensuring accuracy, including correct use of SES s standard chart of accounts and cost centres Maintain reconciliation between IFRS consolidation ledger and local ledger (in SAP), as well as be-tween local ledger (in SAP) and local ledger (in external provider s system) YOUR PROFILE: Must Have: Bachelor s Degree in Accounting or directly relevant professional qualification More than five years operational experience in a similar role, preferably in an international organisation SAP experience Fluency in English and German, both oral and written Nice to Have: Advanced professional qualification (such as ACCA) preferred Strong analytical skills and detail-focused Continuous improvement mindset Ability to plan own time carefully and to prioritise with limited supervision WHAT S IN IT FOR YOU Flexible working policy Bonus plan Comprehensive and competitive benefits plan A range of wellness activities and employee assistance programs An employer that values all aspects of Diversity and respects every individual s story GOOD TO KNOW SES is an Equal Opportunity Employer, committed to workplace diversity & inclusion. We do not discriminate on the basis of race, religion, color, national origin, gender, sexual orientation, age, marital status, veteran status, disability, or other characteristics protected by local, state, or federal law.
-
Firma Saratoga prezentă din 1994 pe piața IT caută personal calificat pentru extinderea departamentului tehnic (electronica, antiefractie, video, detecție incendiu și control acces) Cerințe: Studii medii obligatorii, avantaj pentru cei cu profil electric, electrotehnic sau telecomunicații. Capacitate de a înțelege documentația tehnică din domeniu (inclusiv în limba engleză). Experiență în sisteme de securitate (antiefracție, control acces, detectie incendiu sau sisteme video) Comunicativ, dinamic, cu simțul răspunderii. Obligatoriu cazier curat. Carnet de conducere cat. B Domiciliat în județul Timiș. Oferta (bonusuri, beneficii): Pachet de motivare salarial asigurari medicale, telefon mobil, etc. Cursuri permanente de pregătire în domeniu. Bonificații în funcție de evaluările periodice. Oportunități de dezvoltare profesională. Acces la ultimele noutăți din domeniu.
-
Responsabil pentru dezvoltarea si realizarea strategiei companiei in domeniul aplicării produselor hidroizolatoare. Responsabilități: Pregătește si realizează strategia de vânzări si se asigura de implementarea acesteia. Întocmește rapoarte privind situația pieței, gradul de acoperire a cerințelor, gradul de satisfacție al clienților. Răspunde de realizarea obiectivelor de vânzări ale firmei si de urmărirea si derularea contractelor. Asigura promovarea serviciilor si produselor care se afla in portofoliul companiei. Negociază contracte si întocmește oferte de preturi. Propune soluții de îmbunătățire a proceselor actuale Organizează, coordonează si verifica funcționarea sistemelor de vânzări. Coordonează echipa de vânzări si se asigura ca echipa realizează si îndeplinește obiectivele atât lunar cat si anual. Păstrează o colaborare profesionista cu toate departamentele companiei. Candidatul ideal Cerințe: Experiență in domeniul vânzărilor si experiența pe o poziție similara; Cunoștințe tehnice, comerciale, financiar-contabile si juridice; Abilitați de negociere, comunicare si relaționare atât la nivel de echipa cat si cu clienții; Atitudine profesionista pro activa; Identificarea si dezvoltarea de noi linii de business; Capacitate de analiza si rezolvare a problemelor; Studii superioare; Limba Engleza - nivel avansat, constituie avantaj. Oferim: Pachet salarial motivant; Tichete de masa in valoare de 30 Lei; Bonus de performanta; Tichete cadou cu ocazia sărbătorilor de Paste si Crăciun; Device-uri IT si mașină de companie; Mediu de lucru profesionist și dinamic la standard european
-
Activitati principale: Realizarea tubulaturii si traseelor de cablu aferente sistemelor tehnice; Efectuarea lucrarilor de montare a echipamentelor electrice mecanice; Efectuarea lucrarilor de cablare si conectarea echipamentelor pe baza unei scheme de conectare; Realizarea lucrarilor cu scule de mana; Realizarea sertizari de cabluri; Realiza montajul echipamentelor de securitate fizica; Efectuarea verificarii starii de functionare a echipamentelor; Respectarea graficului stabilit de catre managerul de proiect; Intocmeste documentele care atesta activitatile efectuate (conform normelor interne); Respecta procesul tehnologic specificat de producatorii echipamentelor; Program de lucru 8h cu posibilitatea de lucru in tura 12 24 si 12 48 in cadrul aeroportului Henri Coanda Bucuresti. Ne dorim ca viitorul coleg sa aiba: Abilitati de comunicare bune; Capacitatea de a nu genera conflicte; Capacitatea de a-si asuma responsabilitatea propriilor decizii; Capacitate de a lucra in echipa; Eficienta in activitatea desfasurata; Comportament etic; Atentie la detalii si rezistenta la lucru in conditii de santier; Capacitate de organizare a propriei activitati; Atitudine pozitiva in rezolvarea problemelor. De preferat: Autorizare ANRE IIB Autorizare ARTS Permis categoria B
-
DGS Security angajeaza tehnicieni sisteme de securitate (DSVCAM), electricieni, muncitori necalificati , salariu atractiv 700 - 1200 euro in functie de experienta; tel
-
La ZIPPER credem că oamenii sunt cel mai valoros capital. Pregătirea, ambiția și pasiunea lor sunt motorul ZIPPER. Credem în valoarea talentului și cultivăm capacitatea fiecăruia de a-și dezvolta abilitățile, de a deveni lider și de a propaga spiritul ZIPPER în interiorul și în afara companiei. Suntem în căutarea unui nou coleg unei noi colege care să ocupe poziția de Programator senior, la sediul nostru din București. In acest sens, Programatorul Senior: 1. Elaboreaza si intretine aplicatii software 2. Ofera asistenta utilizatorilor pentru folosirea proiectelor software dezvoltate 3. Dezvolta baza de cunostinte de specialitate a compartimentului 4. Asigura buna functionare a echipamentelor din dotare Programatorul va fi responsabil cu: Pregatirirea activitatilor pentru buna desfasurare a proceselor de care este responsabil, de la start-ul lucrarii pana la finalizarea proiectului Realizarea documentelor de lucru specifice proiectului (planificare, Manual de utilizare) Respectarea temenelor de executie si a cerintelor de proiectare Calitatea solutiilor informatice oferite Respectarea standardelor de calitate impuse prin specificatiile proiectelor Realizarea testelor pentru aplicatiile realizate Raportarea in termenele stabilite catre seful ierarhic superior Indeplinirea atributiilor, activitatilor si sarcinilor prevazute in prezentul document, cunoasterea si aplicarea procedurilor interne de lucru Imbunatatirea permanenta a calitatii pregatirii sale profesionale si de specialitate Respectarea angajamentelor de confidentialitate a informatiilor si neconcurenta, asa cum ele sunt definite in Anexa la contractul individual de munca precum si a regulilor de securitate definite prin documentele procedurile interne ale firmei Imbunatatirea permanenta a pregatirii sale profesionale si de specialitate Informeaza Reprezentantul managementului cu privire la problemele legate de protectia mediului din cadrul sferei sale de activitate Indeplineste sarcinile ce ii revin din documentele sistemului de management al calitatii si de mediu. Candidatul ideal are cunostinte de: Limbaje de programare PHP, mediul LAMP Baze de date SQL (MYSQL, MSSQL) Internet HTML, JAVA Script, CSS Cunostinte SO Cunostinte solide operare MS Office Limba engleza la nivel mediu (scris, citit) Gandire tehnica analitica Aptitudine generala de invatare Aptitudini de comunicare Planificare si organizare a operatiilor si activitatilor Acordare si transmitere de informatii Culegere, clasificare si interpretare a informatiilor Acordare de consultanta si consiliere Crezi că te potrivești? Contactează-ne la !
-
Cautam colegi pentru Multinationala, se poate lucra si de acasa - Telus International, Bucuresti, Afi Park - Militari, vorbitori de franceză sau germana, italiana, spaniola, daneza, engleza, portugheza, maghiara Persoanele interesate sunt invitate sa ataseze aici CV-ul Vom trimite un email cu privire la candidatura d-stra la care va rugam sa raspundeti deoarece avem nevoie si de permisiunea d-stra in preluarea datelor cu caracter personal, conform Conform regulamentului GDPR În masura în care aceste date sunt relevante pentru procesul de recrutare, veti fi contactat in scopul unei angajari în cadrul companiei, Telus International. Multumim.
-
Angajam tineri pentru montaj paturi de cablu, tras cablu etc.Pentru cei din provincie se asigura cazarea. CV la adresa:[email protected], detalii la telefon: 0763.685.263