Anunțuri
IT - Telecomunicatii-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
SC VECTOR SYSTEMS SRL avizata IGPR si IGSU angajeaza pentru departamentul tehnic din Bucuresti personal pentru service si instalare sisteme de alarma, supraveghere video, detectie incendiu, control acces, retele de date-voce etc. Este necesara experienta in domeniu, permis conducere cat.B si disponibilitate la deplasari. Salariu 4000-4500 lei in functie de experienta in domeniu. Pentru deplasari se asigura cazare si diurna 100 lei zi Ore suplimentare platite sau recuperate cu libere Program de lucru L-V 9-17, Punct de lucru Bucuresti sector 6. Detalii telefonic si pe e-mail.
-
Promovat
Candidatul Ideal Daca esti o persoana responsabila, proactiva, implicata in munca, pasionata de domeniul automatizarilor si te recunosti in descrierea de mai sus nu ezita sa aplici la acest job iar noi ne vom asigura ca vei avea parte de: - perspectiva unei cariere în cadrul unei companii aflata in plina dezvoltare; - desfasurarea activitatii intr-un mediu de lucru profesionist; - participarea la traininguri de formare organizate in cadrul companiei; - pachet salarial atractiv corelat direct cu nivelul de calificare, abilitatile individuale si experienta profesionala in domeniul vizat. Descrierea jobului RESPONSABILITATI: - intocmirea de oferte si acordarea de consultanta pentru alegerea echipamentelor; - mentinerea relatiilor cu clientii existenti si extinderea portofoliului de clienti; - realizeaza activitati de programare echipamente PLC si dezvoltarea proiectelor de tip SCADA - realizeaza solutii si oferte tehnice comerciale - realizeaza integrarea gestionarea portofoliului in cadrul platformei proprii CRM E-mail Hubspot CUNOSTINTE NECESARE: Cunostinte de programare PLC (Beckhoff Siemens Schneider, etc) Cunostinte de programare aplicatii SCADA HMI (Copa-Data Siemens Schneider, etc) Software si hardware, sisteme de operare, retele de calculatoare, Office 2010, etc Abilitati de comunicare si prezentare scris si verbal (fluenta, exprimare clara si concisa) Abilitati de rezolvare a problemelor, implicare si dorinta de dezvoltare personala, capacitatea de a lucra in echipa Cunostinte avansate limba engleza Disponibilitate la deplasari Carnet de conducere: cat. B Descrierea companiei KREATRON AUTOMATION SRL este o companie infiintata in 2005 care activeaza in domeniul automatizarilor industriale. Avem calitatea de unic distribuitor national pentru companii de renume si extindere globala precum: - Beckhoff Automation GmbH (Germania) - producator de hardware si software pentru automatizare industriala - COPA-DATA (Austria) - dezvoltatorul platformei de software industrial, zenon - PULS (Germania) - producator surse de alimentare de inalta calitate - Beijer Electronics (Suedia) - producator panouri operator si HMI industrial CV-urile se vor trimite la office.at.kreatron.ro
-
Promovat
Buna ziua, Dorim sa fie un absolvent studii superioare Tehnice sau cu Bacalaureat care invata repede si la care sa putem da o masina echipata, Telefon Mobil si un salariu motivant. PUNCTE Lucru Suceava, Radauti, Falticeni, Vatra Dornei, Gura Humorului, Campulung, Botosani Pentru Tehnicieni : Instalare Fibra Optica. Instalare Camere de supraveghere, Sisteme de alarma. Pentru ingineri IT : Se lucreaza la unul din cele 5 puncte de lucru. Se face deplasare si la CLIENTI
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
DIGI| RCS&RDS cauta sapator manual pentru orasul Bucuresti si zonele invecinate. Locul de munca este de teren, prin urmare te vei ocupa de activitati de sapare, ingropare a cablurilor si incarcarea - descarcarea materialelor. Candidatul ideal: Detinerea permisului - categoria B; Disponibilitate pentru efort fizic si munca pe santier; Daca postul este de interes, atunci cere-ne mai multe detalii la telefon, trimite-ne CV-ul sau datele de contact si hai sa ne cunoastem la un interviu! Aici vom discuta detalii despre salariu, despre colaborarea de durata pe care ne-o dorim, despre contractul individual de munca si stabilitatea pe care o asiguram.
-
Firma de instalatii electrice civile si industriale frecvent solicitata pentru realizarea si a instalatiilor de alarmare in caz de incendiu amgajeraza tehnician autorizat in domeniu. Exeperienta in domeniu constituie avantaj , carnet de consucere categoria B constituie avantaj. Salarul trecut este cel NET.
-
About Company: SC Tel Top Solutions Srl - Worldwide service and maintenance for automated equipment in food and beverage industries. Place of work: The work is carried worldwide - We accept applicants from all Romania city's and region's. Job positions: Automation Technician, Process Technician Requirements: - English ( Other languages are a +) - Good comunication skills. - Technical background and technical skils. - PLC programming: ( LAD FBD SCL) OR PC programming (C# C++) (both is a +) - Knowledge of Microsoft Office package (Word Excell ) - Electrical knowledge ( knowleadge about: automation, mechanic, pneumatic, electronic components is a ++) - Driving license category B - Availability to travel abroad. - Availability to flexible schedule. Salary: 3000 Euro to 5000 Euro Gross regarding the experience. A fast increase plan (6 to 12 months) up to maximum salary for entry level applicants. The first probation month is payed. Job Key Responsibilities: - Perform technical & maintenance support according to the service plan. - Install existing software and program equipments in customer locations worldwide. - Assure validation of equipments with customers representatives. - Work with experienced field engineers on basic troubleshooting and service. - Maintain customer service logs and internal service records. - Reports for technical service carried to the project responsible. - Contribute to the continuous improvement of our products and processes. We wait your CV at: a n d r i e s c o n s t a n t i n 2 2 @ y a h o o . c o m or call directly to discuss.
-
Subscrisa EVERYMATRIX SRL, cu sediul social in Bucuresti, Sector 3, str. Tudor Arghezi, nr. 4, parter, etaj 1-6 angajeaza: Manager produs - Cod COR: 243104, 1 post (cerinte: studii superioare; lb.engleza). Interviu la sediul Firmei. Informatii la tel:
-
Disponibil online
Anunț de Angajare Remote pentru Programator Senior Developer
Descrierea Companiei: Suntem în căutare sa ne largim echipa cu programatori developeri de nivel senior, talentati și experimentati pentru a se alătura echipei noastre. Compania noastra se ocupă cu soluții software pentru platforme de tranzacționare Responsabilități: Dezvoltarea și optimizarea aplicațiilor software folosind Java, Python și C++. Colaborarea strânsă cu echipa Respectarea strictă a deadline-urilor și furnizarea de cod de calitate, nu doar ce returneaza chatgpt. Comunicarea eficientă în limba engleză cu membrii echipei Cerințe: Experiență solidă în Python, Java și C++. Cunoștințe avansate în dezvoltarea de aplicații software. Lucrul in echipa Limba engleză la nivel avansat, atât în scris, cât și în vorbit. Capacitatea de a respecta deadline-urile stricte. Experiență in WordPress si abilitati de vorbit in public reprezintă un avantaj. Nu cerem un anume nivel de studii. Tipul de Angajare: Se oferă posibilitatea de a lucra cu contract de angajare sau de colaborare. Beneficii: Salariu competitiv în funcție de experiență și performanțe. Program flexibil Munca remote Oportunități de dezvoltare profesională într-un mediu dinamic și inovator. Aplicare: Te rugăm să ne trimiti un mesaj, iar ulterior ti se va cere portofoliul (obligatoriu, incluzând link-uri către proiecte anterioare) și CV-ul tău (acceptăm și freelanceri fără experiență anterioară în angajare) .
-
AGENT Back-Office CU LIMBA GERMANĂ Suntem în căutarea de vorbitori nativi de limbă germană pasionați să se alăture echipei noastre ca agenți de suport tehnic. Rolul implică asistență prin chat și tichete pentru o cunoscută platformă de social media, fără a necesita gestionarea apelurilor telefonice. Locație: Sectorul 5, on-site Orar: Ture variabile între 7:00 și 2:00, Data de începere: 1 Aprilie
-
Suntem in cautarea unui Operator depanare telefoane pentru clientul nostru! CONTACT: - Patricia Locație: Mogosoaia (Complex Logicor) Program: pauze a cate 10 minute si 1 pauza de 20 de minute) Ce oferim: - Pachet salarial: 2600-3000 lei NET+ 35 lei tichetul de masa pe zi + sporuri+ 270 de lei decont de transport - Oportunitatea de dezvoltare profesionala - Mediu de lucru prietenos - Posibilitatea de avansare Ce ne dorim: - O persoana cu abilitati tehnice in domeniul repararii electronicelor - Om de echipa Responsabilitati: - Repararea (inlocuirea pieselor) telefoanelor mobile tablete GPS - Asigurarea unui serviciu de calitate Alatura-te echipei noastre!
-
angajam tehnician service it, experienta in depanare PC, laptop, imprimante, multifunctionale , executie retele , carnet sofer cat B, depunere CV cat mai detaliate pe email : salariu de baza net 3500 lei + tickete de masa + prime de sarbatori in functie de experienta dovedita, dupa un timp, se poate negocia cresterea salariala
-
Angajam personal feminin intre 18-40 ani cu sau fara experienta in domeniul online. Programul este flexibil iar CASTIGURILE incep de la 5000 lei. DETALII:
-
Angajez tehnician sisteme de securitate cu atestat și experienta în domeniu.
-
Cerinte : - cunostiinte medii harware calculatoare, instalari programe, imprimante, multifunctionale - permis conducere categoria B - punctualitae, seriozitate
-
JOB REMOTE Cerinte : Limba italiana C1 + Limba engleza B2 Diploma Bac Beneficii:Contract nedeterminat Pachet salarial 3200 net + 150 bonus Telemunca + 300 Bonus performanta + Bonuri de masa 420 Rol customer service Se ofera echipament de lucru si training Domeniu Turism Teleperformance Cv in privat pt cei interesati!
-
Esti fata si cauti un job stabil si banos? Incepe vara asta alaturi de echipa noastra, la noi gasesti intelegere, ajutor, promovare, conditii excelente de lucru, salariu garantat 2000$ luna.
-
Cerinte: - Deschis, dedicat, performant, responsabil; - Capacitate si disponibilitate de a invata; - Abilitati de comunicare; - Organizat si atent la detalii; - Cunostinte in domeniul electronic reprezinta un avantaj; - Experienta in utlizare echipamente fiscale & IT( PC, imprimante si case de marcat fiscale) constituie un avantaj - Cunostinte utilizare administrare sistem de operare Windows; - Cazier judiciar fara antecedente penale; - Carnet de conducere categoria B reprezinta un avantaj Responsabiliati: - Depanare efectuarea reviziilor tehnice anuale a caselor de marcat electronice fiscale - Intocmirea documentatiilor pentru fiscalizare si a tuturor formularelor specifice caselor de marcat Program de lucru: - Luni-Vineri: 08-16. Sarbatorile legale sunt zile nelucratoare; Salariul se va negocia la interviu; Descriere companie: Societatea noastra este o unitate acreditata pentru comercializare si service a echipamentelor fiscale. Totodata comercializam imprimante termice de etichete, cantare comerciale, POS, cititoare cod bare, etichetatoare de pret, consumabile. Daca esti interesat te asteptam in echipa noastra!!! Detalii la telefonul afisaj de (L-V) intre orele 9.00-14.00
-
-
Disponibil online
Firma din Ploiesti angajeaza
Angajam: 1) Electricieni cu sau fara experienta, 2) Tehnicieni sisteme securitate CV pe adresa de email:
-
Companie in plina dezvoltare, cautam colegi pentru departamentul de service reparatii electronice si electrocasnice Canditatul ideal ar trebui sa se incadreze in urmatoarele situatii: -Abilități practice si de rezolvare a problemelor; -Pasionat de electronica si de reparatii; -Cunostinte solide în diagnoza și remedierea defecțiunilor electronice; -Experienta relevanta in electronica si reparatii -Experiență anterioară în domeniul electronicelor si electrocasnicelor - un mare avantaj!; -Disponibilitate pentru deplasari ocazionale in teren. Diploma de finalizare a studiilor (in domeniul electronicii) nu este obligatorie, dar poate constitui un avantaj la interviu! Responsabilitati Principale: -Diagnosticarea precisa si detaliata a defectiunilor in echipamentele electronice si electrocasnice; -Repararea si inlocuirea componentelor defecte conform standardelor si procedurilor stabilite; -Intocmirea rapoartelor tehnice (devize) detaliate privind interventiile de diagnosticare si reparatie efectuate; -Asigurarea ca echipamentele sunt conform cerintelor de siguranta si reglementari legale; -Monitorizarea si mentenanta preventiva pentru a evita defectiunile ulterioare ale echipamentelor. -Testarea si verificarea echipamentelor reparate. - Program full time sau part time! - Salariu avantajos! -Contract de munca perioada nedeterminata
-
Disponibil online
Operations Engineer
Roles and Responsibilities: - Writing SQL queries, stored procedures and triggers - Designing and creating SQL based reports - Designing databases and ensuring their stability, reliability, and performance. - Work with other developers optimizing in-application SQL statements as necessary, and establishing best practices. - Analyze and handle daily issues - Prepare documentations and specifications - Handle common database procedures such as upgrade, backup, recovery, migration, etc. - Writing SQL queries and perform system testing Requirements: - Fluent in English (both written and spoken). - Experience in using Windows and Microsoft Office suite - Experience in using Linux and Git is a plus - Experience in testing is a plus - Proficiency with SQL and its variations, particularly for MySql MariaDB databases - Troubleshooting capabilities. - Problem-solving attitude and collaborative team spirit - Able to work independently, detail-oriented. - Diploma Bachelor s Degree in IT, Computer Science, Computer Engineering or equivalent. - Experience in Financial systems, Banking is a plus. Benefits - Attractive remuneration package.
-
Câștigați bani prin lățimea de bandă a internetului Honeygain este o aplicație financiară dezvoltată pentru a ajuta utilizatorii să facă bani online. Dacă dorești să câștigi în plus fără să faci prea mult și să ai date nelimitate, această aplicație este pentru tine. Liber pentru descărcare și utilizare, acest serviciu vă permite să câștigați bani prin lățimea de bandă suplimentară de internet. Honeygain vă permite să câștigați cel puțin 20 USD în fiecare lună prin colectarea de credite: un credit pentru fiecare 10 GB de date pe care i-ați partajat. Cu toate acestea, pentru a fi plătit, trebuie să economisiți cel puțin 20 USD. De asemenea, trebuie să aveți o viteză constantă a internetului de cel puțin 10 MBPS pentru a rula acest dispozitiv -Pentru a incepe Aveti Link mai jos -https: r.honeygain.me ENACH938B5
-
A typical day might include the following: Provide accurate and optimal IT solutions via telephone, e-mail, or chat; After an effective training period you will be able to troubleshoot different issues (office, windows, outlook, internet, specific applications, hardware); Assist in the resolution of customer and support issues to ensure a positive impact on customer satisfaction; Follow up on the existing back-log; Comply with the project s performance indicators; Communicate with other designated teams and escalate complex issues. To ensure success in this role, you need the following experience and skills: Spoken languages: fluent French and English (B2 C1); Technical college or university is not mandatory as necessary training will be ensured; Previous customer support experience is an advantage; Excellent customer service abilities: client orientation, active listening, and interpersonal skills; Ability to work in a dynamic environment and multitask; Availability to work in shifts.