Anunțuri
IT - Telecomunicatii doar cu poze-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Candidatul Ideal Experiență în vânzări online, pe marketplace-uri, în special pe eMag și OLX; Cunoștințe despre dinamica și regulile specifice ale platformelor de marketplace din România; Cunostiinte editare foto (nivel basic eliminare fundal imagini) Abilitatea de a analiza tendințele de piață și a identifica oportunități de produs; Experiență în gestionarea stocurilor și în planificarea campaniilor de vânzări; Cunostinte minime HTML; Capacitatea de a lucra într-un mediu rapid și de a gestiona mai multe sarcini simultan; Descrierea jobului Listarea eficientă a produselor pe platformele eMag și OLX pe site propriu si parteneri; Introducere produse pe site si in marketplace ; Menținerea unui nivel optim online de stoc pentru a îndeplini comenzi; Crearea și gestionarea campaniilor de vânzări pentru a promova produsele și a crește vânzările; Mentinerea legaturii cu clientii din mediul online; Disponibilitatea de a merge si a organiza intalniri cu Internet magazine ; Carnet de șofer categoria B Oferim: Oportunitatea de a lucra de acasa si de a face parte dintr-o echipă pasionată și dedicată; Posibilități de dezvoltare profesională și avansare în cadrul companiei.
-
Promovat
SC VECTOR SYSTEMS SRL avizata IGPR si IGSU angajeaza pentru departamentul tehnic din Bucuresti personal pentru service si instalare sisteme de alarma, supraveghere video, detectie incendiu, control acces, retele de date-voce etc. Este necesara experienta in domeniu, permis conducere cat.B si disponibilitate la deplasari. Salariu 4000-4500 lei in functie de experienta in domeniu. Pentru deplasari se asigura cazare si diurna 100 lei zi Ore suplimentare platite sau recuperate cu libere Program de lucru L-V 9-17, Punct de lucru Bucuresti sector 6. Detalii telefonic si pe e-mail.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
About Company: Tak Teknologi is a worldwide supplier for assembly testing equipment and specific software for food and beverage industries. For more information please visit: https://tak-automation.com/ Job position - Automation Technician Requirements: PLC programming: Siemens TIA Portal. Knowledge of PC programming (C#) is a plus. Good knowledge of Microsoft Office package (especially Excel) Knowledge about automation, mechanic, pneumatic and electrical components Technical skills; Driving license category B Good communication skills - English mandatory, Italian and Spanish are a plus. Excellent organizational and interpersonal skills. Availability for flexible schedule. Travels in the country and abroad. Job Key Responsibilities: Perform technical & maintenance support according to the service plan, using all existing standards and norms. Install existing software and program equipments in customer locations worldwide, assure support during startups. Assure validation of equipment s with customers representatives. Work with experienced field engineers on basic troubleshooting and service Keep up to date on administrative responsibilities such as maintaining customer service logs and internal service records in a timely manner. Be in contact with Technical service area responsible, report technical services made based on the defined reports and through the correct channels. Contribute to the continuous improvement of our products and processes, presenting new proposals for improvement Follow technical actions when is nominated as responsible in action plans. Send curriculum vitae to info @ tak-automation.com
-
About Company: Tak Teknologi is a worldwide supplier for assembly testing equipment and specific software for food and beverage industries. For more information please visit: https://tak-automation.com/ Job position - Automation Technician Requirements: PLC programming: Siemens TIA Portal. Knowledge of PC programming (C#) is a plus. Good knowledge of Microsoft Office package (especially Excel) Knowledge about automation, mechanic, pneumatic and electrical components Technical skills; Driving license category B Good communication skills - English mandatory, Italian and Spanish are a plus. Excellent organizational and interpersonal skills. Availability for flexible schedule. Travels in the country and abroad. Job Key Responsibilities: Perform technical & maintenance support according to the service plan, using all existing standards and norms. Install existing software and program equipments in customer locations worldwide, assure support during startups. Assure validation of equipment s with customers representatives. Work with experienced field engineers on basic troubleshooting and service Keep up to date on administrative responsibilities such as maintaining customer service logs and internal service records in a timely manner. Be in contact with Technical service area responsible, report technical services made based on the defined reports and through the correct channels. Contribute to the continuous improvement of our products and processes, presenting new proposals for improvement Follow technical actions when is nominated as responsible in action plans. Send curriculum vitae to info @ tak-automation.com
-
Fondator,nu utilizator. Clienții la lansare primesc oportunitatea de a deveni fondatori: Salt Bank oferă clienților săi posibilitatea unică de a deveni fondatori şi, în timp, acționari ai băncii, în eventualitatea listării la bursă.Prima neobancă din România adună membri fondatori chiar în aceste zile.Dacă vrei să fii fondator la primul neobank 100% românesc, descarcă aplicația și înscrie-te folosind codul nostru de recomandare E3TMTR https: salt.bank
-
Angajam pentru punctul de lucru din Târgu Jiu, Gorj Ingineri și Tehnicieni de service in domeniul IT. Oferim salariu atractiv, bonuri de masă și alte beneficii care se discuta la interviu. Se solicită permis de conducere obligatoriu.
-
If you live in any town city in Romania and you want to work from home, check the conditions below: Your profile: Ability to write and speak fluently, clearly and concisely in English and Italian Availability for a full-time schedule, in shifts covering 10:00 - 00:00, Monday - Sunday, 5 days week Excellent problem-solving abilities Empathetic and can communicate in a caring and friendly manner Strong time management skills and motivation to exceed expectations Enjoy working in a fast-paced environment Comfortable working with computers and the ability to work with multiple systems and the ability to learn and adapt to new ones Strong team spirit with passion and drive to help users and deliver the best in customer service. High level of mediation and composure As a Customer Support Agent: You will master the skills of effective communication, problem-solving, customer service, and strong cultural awareness. You will have the opportunity to be a part of something bigger and to change lives with our technology, amazing people and a strong brand to serve modern society. You ll be the face of some of the world s top brands! Are you looking for a great career and a place to shine? We offer: Working from home, from any location in Romania Stable job, in a multicultural fast-growing environment Above-average fixed salary, performance and tenure-based bonuses, depending on the position Monthly meal tickets Free access to our modern and fully-equipped employees' gym space in our office building in Bucharest Private medical subscription coverage Extra health benefits: special discounts for dental care and optical services with our partners Reimbursement for your public transportation subscription, after the trial period (if you work from office) Gym subscription reimbursement, after the trial period Transportation vouchers for late shifts (if you work from office) Free subscription to the Bookster virtual library Dedicated psychologist available for free sessions (online or face to face) Special discounts and rates for a variety of services and products: from telecom and banking to tech and home appliances, library, wellness, travel and many more Paid training and international career opportunities Multilingual exposure - improve your spoken and written language skills
-
If you live in any town city in Romania and you want to work from home, check the conditions below: Your profile: Ability to write and speak fluently, clearly and concisely in English and Italian Availability for a full-time schedule, in shifts covering 10:00 - 00:00, Monday - Sunday, 5 days week Excellent problem-solving abilities Empathetic and can communicate in a caring and friendly manner Strong time management skills and motivation to exceed expectations Enjoy working in a fast-paced environment Comfortable working with computers and the ability to work with multiple systems and the ability to learn and adapt to new ones Strong team spirit with passion and drive to help users and deliver the best in customer service. High level of mediation and composure As a Customer Support Agent: You will master the skills of effective communication, problem-solving, customer service, and strong cultural awareness. You will have the opportunity to be a part of something bigger and to change lives with our technology, amazing people and a strong brand to serve modern society. You ll be the face of some of the world s top brands! Are you looking for a great career and a place to shine? We offer: Working from home, from any location in Romania Stable job, in a multicultural fast-growing environment Above-average fixed salary, performance and tenure-based bonuses, depending on the position Monthly meal tickets Free access to our modern and fully-equipped employees' gym space in our office building in Bucharest Private medical subscription coverage Extra health benefits: special discounts for dental care and optical services with our partners Reimbursement for your public transportation subscription, after the trial period (if you work from office) Gym subscription reimbursement, after the trial period Transportation vouchers for late shifts (if you work from office) Free subscription to the Bookster virtual library Dedicated psychologist available for free sessions (online or face to face) Special discounts and rates for a variety of services and products: from telecom and banking to tech and home appliances, library, wellness, travel and many more Paid training and international career opportunities Multilingual exposure - improve your spoken and written language skills
-
We are looking for Romanian native speakers to work for the largest retailer of clothes and accessories of Spanish origin! The main responsibilities will be to take calls and offer back-office support through social media, chat and email in order to process requests received from customers. Ability to write and speak fluently, clearly and concisely in Romanian Availability for a full-time schedule, in shifts covering 08:30 - 20:00, Monday - Saturday Availability to work from our office in Bucharest Ability to concentrate and listen actively PC operating skills and techno-editing speed Customer orientation and the ability to quickly find solutions Previous experience in the field of Customer Care or in similar activities is an advantage Flexibility, stability and strong team spirit Confidence and proactivity Dedication and honesty We offer: -Fixed-term labor contract till 31st of July 2024 with the possibility of extending - Above-average fixed salary, performance bonuses - Monthly meal tickets - Gym subscriptions reimbursement, after the trial period - International career - paid training and international career opportunities - Multilingual exposure - improve your spoken and written language skills - Inspiring and fun environment - our offices have become known for their innovative, fun and pleasant design. Enjoy our relax and play areas! - Community projects want to make the world a better place? We run CSR (Corporate Social Responsibility) events all year long - Private medical insurance coverage - Special discounts across a variety of Banks, Telecoms, Gym & Fitness centres and more
-
Firma Gmbh angajeaza pentru proiectele de telecomunicatii vorbitori de limba germana .Pentru relații va rog sa ne contactați la telefon ,adresa email : , telefon :
-
DescriereCerinte: - persoana tanara, dinamica, increzatoare in propriile forte; - experienta in lucrul pe calculator(excel, word) si viteza de lucru; - comunicare foarte buna la telefon (fluenta in vorbire); - limba engleza cel putin nivel mediu; - persoana energica, comunicativa cu capacitate de relationare; - persoana capabila sa invete continuu lucruri noi; - persoana organizata, responsabila; Descriere: - gestiunea documentelor si monitorizarea fluxurilor de documente; - arhivarea documentelor; - mentinerea diverselor rapoarte si evidente necesare in departament; - operare diverse inregistrari in sistemul informatic; - program de lucru in ture luni-duminica; Oportunitati: - Sansa de a lucra intr-un mediu profesionist, intr-o echipa tanara si motivata - Perspectiva afirmarii intr-un domeniu dinamic si modern - Salariu motivant, pe masura realizarilor - Pregatire sustinuta si suport intern pentru atingerea obiectivelor Sunteti dispus/a sa lucrati in ture zi/noapte?
-
Responsibilities: Maintain a professionally customer-oriented attitude. Take over and resolve situations where non-compliances occur. Assist the customer in the purchasing decision by providing requested details about products and services. Provide solutions for various issues: order placement, delivery, and returns. The activity will be developed on all communication channels, including chat and call, ensuring a comprehensive and seamless customer experience. You know you're a good fit if you tick the following: Proficiency in Italian at an advanced level, encompassing written, spoken, and reading skills, equivalent to Level B2+-C1. Basic English language knowledge (B1 level). What do we offer you? The salary package includes a base salary, performance bonuses, and meal vouchers. Paid startup training and professional development sessions. Medical subscription. Access to Bookster Library for borrowing books. Access to 7card. Opportunities for personal and professional development. Motivational contests and team-building activities. Real possibilities to promote within the company.
-
Angajam personal Magazin telefonie mobila Telekom Rm Sarat CRISBAND Partener TELEKOM MOBILE * Angajeaza 1 persoana pentru magazine telefonie mobila in Ramnicu Sarat * Varsta minima 24 ani ! 1 pers vanzari ptr. magazin telefonie mobila tip (post-paid) . Activitatea consta in incheierea de abonamente, vanzari si incarcari cartele, vanzari telefoane, accesorii, electronice audio-video. Se lucreaza in magazin specializat, program 2 schimburi , Magazinul este situat in Rm Sarat - Centru Salariul 2400-2800 lei lunar Trimiteti un cv pe mail sau in magazin !
-
Buna ! Noi suntem Chattingo , ne mărim echipa! Suntem in cautarea de 6 fete dornice ( doar atatea mai avem disponibile ) ce isi doresc sa lucreze de acasa si sa fie faca parte dintr-o comunitate din toata tara formată din 53 de fete . Plata săptămânală in fiecare zi de vineri , programul este de 8 ore pe zi de luni până vineri Salariul este atractiv chiar de la început 950 de lei la săptămână .
-
Firma angajatoare: Distribuitor de echipamente de birou si furnizor al servicii de instalare, intreținere, reparații si revizii echipamente de birou. Asigura instalare, service în garanţie şi postgaranţie pentru toate echipamentele distribuite: imprimante, copiatoare digitale alb-negru si color,si multifunctionale. Candidatul Ideal: Experienta in întreținere și service pentru imprimante, copiatoare, multifunctionale (instalare, configurare, diagnosticare, reparare echipamente), reparatii calculatoare, servere si retele de calculatoare. Cunostinte solide depanare, intretinere si configurare imprimante, copiatoare, multifunctionale , fax-uri, plottere, atat laser cat si inkjet Studii medii superioare de preferat intr-un domeniu tehnic Motivatie pentru invatarea continua in domeniu, actualizarea cu noile tehnologii Organizare, seriozitate, atentie la detalii Capacitatea de a respecta termenele Abilitati de comunicare în relația cu clienții Permis conducere cat. B pentru deplasari la sediul clientilor. Responsabilitati Realizari Descrierea jobului: Activitati specifice pentru tehnician întreținere și service imprimante, copiatoare, echipamente periferice si echipamente de birou. Diagnosticarea si depanarea echipamentelor: copiatoare, imprimante, echipamente de birou (curatare praf, schimbare componente si consumabile, identificare posibile probleme de functionare, etc) instalare, reinstalare softuri pentru echipamente; Instalare, configurare si service imprimante, copiatoare, scannere, plottere, routere wireless. Instalare echipamente IT: videoproiectoare, ecrane interactive, table interactive. Se lucreaza in special pe teren (la client) sau la sediul din Galati. Program de lucru: luni vineri 09:00 -17:00. Beneficii: Un loc de muncă sigur intr-o companie aflata in permanenta dezvoltare; Condiții foarte bune de muncă, Echipa stabila, dinamica, mediu de lucru placut și profesionist Pachet salarial motivant, prima anuala de performanta, prime de sarbatori si procent din realizari. Posibilități de dezvoltare şi de avansare in carieră Mașină de serviciu si telefon de serviciu. Alte informatii #Tehnician service imprimante-copiatoare #Service #Imprimanta #Xerox Domeniu: IT Hardware Tip anunt: full-time Nivel experinta: 1 - 5 ani experienta Orase: Braila, Galati Actualizat la: 29.01.2024 Job remote: On-site (necesita deplasari)
-
Disponibil online
Proiectant NX CatiaV5
Proiectant NX CatiaV5 (m w) EXTERIOR INTERIOR AUTOMOTIVE Noi acționăm în cadrul oportunităților internaționale ca OEM independent combinând structurile suple cu cel mai scurt feed-back al companiilor medii. În vederea extinderii potențialului echipei noastre căutam membri noi care se disting prin motivație (determinare), gândirea și mod de a acționa independent. Scopul echipei este acela de a construi cele mai bune mașini de performanță din lume - pentru drum, precum și pentru pista de curse. Sarcinile tale: Intrați în echipa noastră ca Proiectant de Detaliu (suporter), iar apoi în funcție de experiența si aptitudinile dvs după circa nouă pană la optsprezece luni vă veți dezvolta ca Responsabil de Produs. În acest răstimp veti fi sprijinit îndeaproape de un Proiectant experimentat ca Mentor. În plus, în anii ce vor urma, veți trece prin diverse programe de formare care să vă ajute să vă atingeți potențialul maxim și pentru a vă îndeplini cu succes atribuțiile ce vă revin. Profilul tău: Studii superioare încheiate în domeniu technic (de preferință Mecanică) cu experientă în domeniu proiectării. Dvs (m w) sunteți entuziasmat pentru domeniul auto. Utilizați cu siguranță un software de proiectare 3D de preferință NX sau CatiaV5 (sau un alt software de proiectare 3D). Aveți o foarte bună imaginație spațială, creativitatea și munca în echipă sunt printre punctele tale forte. Dispuneti totodată de initiativă și dorintă de a încerca lucruri noi. Dorința de a călători, precum și un nivel conversațional de limbă engleză și sau germană întregesc profilul tău. Vă rugăm să aplicați, detaliat și veridic, și să atașați CV-ul ca fișier PDF sau DOC (cu max. 10 MB). Va recomandăm să atasati și o scrisoarea de intenție și să includeți și eventualele referințe pe adresa de e-mail:
-
Tehnician IT Reparatii Laptop Suntem în căutarea unui Tehnician Reparatii Laptop pasionat și dedicat pentru a se alătura echipei noastre. Dacă aveți experiență în diagnosticarea și repararea laptopurilor și sunteți în căutarea unei oportunități de a vă dezvolta cariera într-un mediu dinamic, atunci aceasta este o oportunitatea de a te alătura echipei noastre de tehnicieni service. Ce veți face: Diagnosticarea și repararea laptopurilor cu diverse probleme hardware și software; Asamblarea și dezasamblarea componentelor laptopului; Instalarea și configurarea sistemelor de operare și a altor programe necesare; Testarea și verificarea funcționalității laptopurilor reparate; Consilierea clienților cu privire la întreținerea și utilizarea corectă a laptopurilor. Ce vă oferim: Salariul de baza intre 2500 si 5500 NET - in functie de experienta; Bonusuri lunare intre 400 si 1600 lei + bonusuri lunare depasirea targetului intre 250-900 + bonus de performanta intre 150 si 350 lei; Oportunitatea de a lucra într-un mediu stimulant și dinamic, alături de o echipă de profesioniști; Posibilitatea de a vă dezvolta abilitățile tehnice și de a învăța despre cele mai recente tehnologii din domeniu; Salariu competitiv și beneficii suplimentare; Oportunități de avansare în cadrul companiei; Aparatură profesională și condiții de lucru plăcute; Cerințe: Experiență anterioară în diagnosticarea și repararea laptopurilor; Cunoștințe solide în domeniul hardware și software pentru laptopuri; Abilități excelente de rezolvare a problemelor și de diagnosticare; Atenție la detalii și capacitatea de a lucra cu precizie; Capacitatea de a lucra eficient atât individual, cât și în echipă. Dacă sunteți o persoană pasionată de tehnologie, cu abilități tehnice solide și dornică să vă dezvoltați cariera în domeniul reparării laptopurilor, vă invităm să aplicați pentru poziția de Tehnician Reparatii Laptop. Așteptăm cu nerăbdare să vă cunoaștem și să vă alăturați echipei noastre!
-
JOB REMOTE Cerinte : Limba italiana C1 + Limba engleza B2 Diploma Bac Beneficii:Contract nedeterminat Pachet salarial 3200 net + 150 bonus Telemunca + 300 Bonus performanta + Bonuri de masa 420 Rol : customer service Se ofera echipament de lucru si training Domeniu Turism Teleperformance Cv in privat pt cei interesati!
-
JOB REMOTE Cerinte : Limba italiana C1 + Limba engleza B2 Diploma Bac Beneficii:Contract nedeterminat Pachet salarial 3200 net + 150 bonus Telemunca + 300 Bonus performanta + Bonuri de masa 420 Rol customer service Se ofera echipament de lucru si training Domeniu Turism Teleperformance
-
JOB REMOTE Cerinte : Limba italiana C1 + Limba engleza B2 Diploma Bac Beneficii:Contract nedeterminat Pachet salarial 3200 net + 150 bonus Telemunca + 300 Bonus performanta + Bonuri de masa 420 Rol : customer service Se ofera echipament de lucru si training Domeniu Turism Teleperformance Cv in privat pt cei interesati!
-
Candidatul ideal Cautam un electronist pasionat, ingenios, organizat, responsabil si capabil sa munceasca cu placere alaturi de o echipa tanara si cu renume national. Uite cum ne asteptam noi sa fi: - de gasca. Nu ne plac oamenii inchisi in ei, vrem sa relationam cu tine si sa ne simtim bine impreuna - dispus sa inveti. Ne-ar placea sa le sti pe toate, dar nu prea ne place sa ne-o amintesti mereu. Si noi mai stim cate ceva si am dori sa te invatam unele lucruri. - ingenios. Clientii nostri au solicitari ciudate care nu au solutii standardizate. Ne trebuie un coleg inventiv si nonconformist in gasirea de solutii. - organizat. Nu iti vom da un sef direct sa stea cu gura pe tine si sa-ti spuna mereu ce sa faci. Va trebui sa te organizezi singur. Si in acelasi timp sa fi eficient. - muncitor. Ne-am dori sa iti placa munca, la propriu. Asa ne vom simti valorosi in preajma ta, iar firma va creste constant. - responsabil. Vei gresi. Chiar si tu. Fi sigur de asta. Ne-ar place insa sa se intample rar, iar cand se intampla sa iti asumi integral responsabilitatea care iti apartine. Descrierea jobului Daca vei ajunge sa ne fi coleg, vei avea urmatoarele responsabilitati: - diagnoza primara si avansata a laptop-urilor, telefoanelor, tabletelor si altor echipamente electronice sosite in service - reparatii electronice la nivel de microcomponente pe placile de baza - depanare software si testare echipamente reparate Evident, vei avea si avantaje multiple. Iata ce iti oferim daca ajungi sa fi colegul nostru: - integrarea intr-o echipa in care vei munci de placere - un program flexibil si interesant: 8 ore pe zi intre 09-18, 5 zile pe saptamana, S-D liber, vinerea zi scurta (pana la ora 16) - placerea de a lucra intr-o echipa de elita, care da tonul in domeniu si ofera suport si servicii de training pentru firmele similare din intreaga tara - un pachet financiar corect, bazat pe realizarile tale si pe aportul pe care il aduci in profitul firmei Descrierea companiei Te lasam pe tine sa afli despre noi ceea ce te intereseaza. Ne gasesti pe qube-ds Daca te regasesti in descrierea si aspiratiile din acest anunt, te invitam sa aplici.
-
Responsabilitățile postului: - Cooperarea cu departamentele societatii in procesul de definire a cerintelor ce urmeaza a fi implementate in sistemele IT (preponderent raportari financiare); - Dezvoltarea la timp a procedurilor și sau funcțiilor în conformitate cu specificațiile convenite; - Plan de testare și activități de testare pentru codul scris de programare; OBLIGATORIU: Experiență relevantă ca MS-SQL Developer (nu obligatoriu insa de preferat ar fi într-o societate de asigurări) Competențe profesionale: - Baze de date: MS-SQL Server, T-SQL, Reporting Services, Analysis Services (opțional); - Cunoștințe de administrare baze de date pentru Microsoft SQL Server; - Înțelegerea sistemelor de operare Windows Server; - Abilitatea de a elabora proceduri și funcții stocate sophisticate; - Abilități de analiză a datelor; - Abilități de optimizare și reglare a performanței, inclusiv reglarea procedurilor și a interogărilor și gestionarea indexilor; - Constituie avantaj cunoașterea limbajelor platformelor de programare: ASP.NET, C#, Windows Forms, SOAP, Web services, XML,XSL, XSD, HTML, CSS, JavaScript; Se ofera: - Salariul lunar motivant - în funcție de experiența profesională; - Tichete de masa; - Prime de vacanta; - Prime sarbatori; - Al 13-lea salariu; - Pensie privata; - Spor vechime și alte beneficii conform Contractului Colectiv de Muncă în vigoare la nivelul societății; Se lucreaza de L-V de la 8:30 la 16:30 - Week libere.