Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

IT - Telecomunicatii Bucuresti doar cu poze

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 42

    Disponibil online

    Call center japoneza,portugheza,franceza-italiana-span-germ+engleza obligatorie,work from home,RO

    Dacă locuiți în ORICARE oraș din România și doriți să lucrați de acasă, verificați condițiile de mai jos: Multinationala cu sediul in Bucuresti angajeaza operatori call center (customer support agent) , cunoscatori limba JAPONEZA+ENGLEZA, PORTUGHEZA+ENGLEZA, GERMANA+ENGLEZA, ITALIANA+ENGLEZA , FRANCEZA+ENGLEZA, POLONEZA+ENGLEZA, SPANIOLA+ENGLEZA, nivel cunostine minim B2( ATENTIE : cunoasterea limbii engleze la nivel mediu, conversational, este obligatorie ) . -Angajam agenti din toata tara, de oriunde din Romania -Descriere job: Suport Tehnic pe Voce(telefonic) si sau Chat email (scris), ( in functie de proiect ) -Este necesara cunoasterea ambelor limbi straine -Salariu net fix peste medie + multiple bonusuri lunare ATENTIE: CUNOASTEREA LIMBII ENGLEZE LA NIVEL MEDIU,CONVERSATIONAL, ESTE OBLIGATORIE -TICHETE DE MASA: 25 RON zi pentru fiecare zi lucrătoare -Se lucreaza 8 ore zi ,5 zile saptamana,L-D, in intervalul orar 10.00-24-00 , weekend-urile se lucreaza prin rotatie sau deloc -Experiența anterioară de asistență pentru clienți este un avantaj -Multiple bonusuri lunare de performanta -Perioada de training platita integral -Rambursarea abonamentelor la transportul public și la sala de sport -Contracte de muncă permanente -Locatie : REMOTE, WORK FROM HOME, ORIUNDE in Romania -Asigurare medicala privata -Căutăm vorbitori fluenti de franceză si italiana cu un nivel mediu de engleză pentru a lucra de acasă, oriunde în România! -Pentru mai multe detalii, puteti trimite CV-ul dumneavoastra la adresa de email catalix2010 ( at ) yahoo. com .Va multumim!

  • 53

    Disponibil online

    Work from home,call center ,germana,italiana,japoneza,spaniola,franceza+engleza,italiana+engleza

    Multinationala cu sediul in Bucuresti angajeaza operatori call center (customer support agent) din oricare oras din Romania , cunoscatori limba JAPONEZA+ENGLEZA,SPANIOLA+ENGLEZA, POLONEZA+ENGLEZA, GERMANA+ENGLEZA, FRANCEZA+ENGLEZA, ITALIANA+ENGLEZA ,PORTUGHEZA+ENGLEZA, nivel cunostine minim B2( ATENTIE : cunoasterea limbii engleze la nivel mediu, conversational, este obligatorie ) . -Descriere job: Suport Tehnic pe Voce(telefonic) si sau Chat email (scris) -Salariu net fix peste medie + multiple bonusuri lunare ATENTIE: CUNOASTEREA LIMBII ENGLEZE LA NIVEL MEDIU,CONVERSATIONAL, ESTE OBLIGATORIE +Angajam agenti din oricare oras din Romania, se lucreaza de acasa permanent -TICHETE DE MASA: 25 RON zi pentru fiecare zi lucrătoare -Se lucreaza 8 ore zi ,5 zile saptamana,L-D,in intervalul orar 09.00-24.00 ,weekend-urile se lucreaza prin rotatie sau deloc -Experiența anterioară de asistență pentru clienți este un avantaj -Se ofera salariu atractiv -Vouchere de vacanta in valoare de 2800 lei -Multiple bonusuri lunare de performanta -Perioada de training platita integral -Rambursarea abonamentelor la sala de sport -Contracte de muncă permanente -Locatie : remote, work from home, de oriunde din Romania -Asigurare medicala privata -Pentru mai multe detalii, puteti trimite CV-ul dumneavoastra la adresa de email catalix2010@ yahoo. com.Va multumim!

  • 3

    Angajam depanatori reparatii televizoare lcd led tv

    Angajam depanatori pentru reparatii televizoare lcd led sau cuptoare cu microunde la domiciliu clientului. Asiguram sofer si masina pt deplasare. Salariu de la 2500 .

  • 47

    Disponibil online

    Work from home, call center SPANIOLA ,GERMANA, FRANCEZA, ITALIANA, JAPONEZA ( engleza obligatorie)

    Multinationala cu sediul in Bucuresti angajeaza operatori call center (customer support agent) de ORIUNDE DIN ROMANIA , cunoscatori limba JAPONEZA, SPANIOLA,FRANCEZA,GERMANA, ITALIANA , PORTUGHEZAsau POLONEAZA,nivel cunostine minim B2( ATENTIE : si cunoasterea limbii ENGLEZE la nivel mediu, conversational, este obligatorie ) , pentru diferite proiecte aflate in desfasurare.. -Angajam agenti din toata tara, de oriunde din Romania si oferim logistica necesara desfasurarii activitatii de acasa -Descriere job: Suport Tehnic pe Voce(telefonic) si sau Chat email (scris), ( in functie de proiect ) -Este necesara cunoasterea ambelor limbi straine -Salariu net fix peste medie + multiple bonusuri lunare ATENTIE: CUNOASTEREA LIMBII ENGLEZE LA NIVEL MEDIU,CONVERSATIONAL, ESTE OBLIGATORIE -TICHETE DE MASA: 25 RON zi pentru fiecare zi lucrătoare -Se lucreaza 8 ore zi ,5 zile saptamana,L-D, in intervalul orar 10.00-24-00 , weekend-urile se lucreaza prin rotatie sau deloc -Experiența anterioară de asistență pentru clienți este un avantaj -Multiple bonusuri lunare de performanta -Perioada de training platita integral -Rambursarea abonamentelor la sala de sport -Contracte de muncă permanente -Locatie : REMOTE, WORK FROM HOME, ORIUNDE in Romania -Asigurare medicala privata -Căutăm vorbitori fluenti de franceză cu un nivel mediu de engleză pentru a lucra de acasă, oriunde în România! -Pentru mai multe detalii, puteti trimite CV-ul dumneavoastra la adresa de email catalix2010 ( at ) yahoo. com .Va multumim!

  • Operator Call center

    Recrutam pentru clientul nostru, o companie specializata in domeniul telecomunicatiilor, Operator Call Center Regim de lucru hybrid: se lucreaza 2 zile remote si 3 zile de la sediul din Bucuresti. Va rugam sa aveti in vedere ca nu exista posibilitate de full remote sau part-time. Programul de lucru: 8 ore pe zi,in ture, L-V in intervalul 08:00-20:00; Sambata: 09:00-17:00. In momentul in care se lucreaza sambata, se va oferi liber in timpul saptamanii. Candidatul ideal: - Bune abilitati de ascultare; - Bune abilitati de vanzare si negociere; - Bune cunostinte de operare calculator si procesare text (Microsoft Office); - Capacitatea de a se adapta cu usurinta la schimbarile metodelor de lucru si informatii noi; Responsabilitati: - Preluarea solicitarilor venite din partea clientilor - persoane juridice; - Rezolvarea diferitor situatii si oferirea informatilor necesare; - Vanzarea produselor companie; Beneficii: - pachet salarial : 2600lei net+ tichete de masa (15 lei ) - bonus de performanta; - Disponibilitatea de a lucrat si de acasa si de la birou. Daca am reusit sa-ti atragem atentia, trimite-ne CV-ul tau pe WhatsApp la numarul de telefon .

  • Specialist vanzari Online-magazin si Marketplace

    Candidatul Ideal Experiență în vânzări online, pe marketplace-uri, în special pe eMag și OLX; Cunoștințe despre dinamica și regulile specifice ale platformelor de marketplace din România; Cunostiinte editare foto (nivel basic eliminare fundal imagini) Abilitatea de a analiza tendințele de piață și a identifica oportunități de produs; Experiență în gestionarea stocurilor și în planificarea campaniilor de vânzări; Cunostinte minime HTML; Capacitatea de a lucra într-un mediu rapid și de a gestiona mai multe sarcini simultan; Descrierea jobului Listarea eficientă a produselor pe platformele eMag și OLX pe site propriu si parteneri; Introducere produse pe site si in marketplace ; Menținerea unui nivel optim online de stoc pentru a îndeplini comenzi; Crearea și gestionarea campaniilor de vânzări pentru a promova produsele și a crește vânzările; Mentinerea legaturii cu clientii din mediul online; Disponibilitatea de a merge si a organiza intalniri cu Internet magazine ; Carnet de șofer categoria B Oferim: Oportunitatea de a lucra de acasa si de a face parte dintr-o echipă pasionată și dedicată; Posibilități de dezvoltare profesională și avansare în cadrul companiei.

  • 1

    Ms Sql Developer ,Sector 1

    Responsabilitățile postului: - Cooperarea cu departamentele societatii in procesul de definire a cerintelor ce urmeaza a fi implementate in sistemele IT (preponderent raportari financiare); - Dezvoltarea la timp a procedurilor și sau funcțiilor în conformitate cu specificațiile convenite; - Plan de testare și activități de testare pentru codul scris de programare; Experiență relevantă ca MS-SQL Developer Competențe profesionale: - Baze de date: MS-SQL Server, T-SQL, Reporting Services, Analysis Services (opțional); - Cunoștințe de administrare baze de date pentru Microsoft SQL Server; - Înțelegerea sistemelor de operare Windows Server; - Abilitatea de a elabora proceduri și funcții stocate sophisticate; - Abilități de analiză a datelor; - Abilități de optimizare și reglare a performanței, inclusiv reglarea procedurilor și a interogărilor și gestionarea indexilor; - Constituie avantaj cunoașterea limbajelor platformelor de programare: ASP.NET, C#, Windows Forms, SOAP, Web services, XML,XSL, XSD, HTML, CSS, JavaScript; Se ofera: - Salariul lunar motivant - în funcție de experiența profesională; - Tichete de masa; - Prime de vacanta; - Prime sarbatori; - Al 13-lea salariu; - Pensie privata; - Spor vechime și alte beneficii conform Contractului Colectiv de Muncă în vigoare la nivelul societății; Se lucreaza de L-V de la 8:30 la 16:30 - Week libere.

  • 8

    Muncitor necalificat telecomunicatii

    ANGAJAM muncitor necalificat telecomunicatii - ajuta la Instalare echipamentele de telecomunicatii; - participa la instalari de clienti noi, dezvoltare retea, mentananta retea etc. - participa la lucrarile de dezvoltare si intretinere a retelei de telecomunicatii(date, TV si fibra optica); - zona deservita este Bucuresti si Ilfov - Nu necesita experienta în domeniu - Permis de conducere categoria B - Reprezinta avantaj experienta in domenii precum: retelistica, depanare calculatoare, retele catv; - Spirit de lucru in echipa; Zona - Bucuresti-Ilfov (Clinceni - Domnesti - Chiajna) Detalii pe www.RNT.ro

  • Montare componente Reparații PC Instalări Windows Alte servicii IT

    * Instalare Windows Linux (+ Drivere) * Instalare orice program la cerere (Office, Adobe, etc) * Update la firmware (BIOS) * Curatare si schimbare pasta termoconductoare la procesor sau placa video PC Laptop Consola. * Montare, curatare si depanare PC Laptop Consola. * Configurare Routere, Imprimante, Sisteme DVR, etc. * Creare grafica pentru materiale publicitare: flyere, bannere, roll-up-uri, LOGO-uri, brosuri, carti de vizita, etc. * Creare site web simplu in wordpress. # Cu experienta in domeniul IT de peste 10 ani, ofer servicii de calitate la preturi accesibile. Vizitati naetech.eu pentru mai multe detalii. ^ Program: Luni - Duminică 9:00-22:00 (Se stabileste cu clientul ora exacta). ^ Fac deplasari la domiciliu in zona Bucuresti Ilfov. ^ Va rog sa ma contactati pentru mai multe detalii. ^ Preturile sunt sunt negociabile în functie de serviciile oferite. ^ Rog seriozitate!

  • Sunt electronist automatist caut un loc de muncă

    buna ziua am 24 ani de experiență in electrică electronicâ automatizări industriale reparații utilaje echipamente masinarii am nevoie de un loc de muncă sau colaborare colaborări

  • 3

    Angajam electronist

    Anunț de angajare pentru postul de electronist! Despre companie Coral Service Group este o companie de service IT, fondată în 1994, care oferă soluții personalizate pentru clienți din diverse domenii. Compania are ca valori calitatea, eficiența și satisfacția clienților și se bazează pe o echipă de profesioniști calificați și experimentați. Despre post și cerințe Electronist Responsabilități: Diagnosticarea și depanarea defecțiunilor echipamentelor din service Testarea și verificarea funcționării și conformității echipamentelor electronice reparate Documentarea și raportarea activităților realizate Competențe și calificări: Studii in domeniul electronică sau electrotehnică Cunoștințe de circuite electronice, componente, instrumente și echipamente Abilități de comunicare, lucru în echipă și adaptabilitate Abilități de analiză, rezolvare de probleme și atenție la detalii Experiență: Nu se cere un nivel de experiență Salariu, beneficii și program de lucru Salariu: Se acorda in functie de nivelul de pregatire. Beneficii: bonusuri și prime - in functie de volumul de lucru Program de lucru: de luni până vineri, între orele 9 și 18 Modalitate de aplicare și date de contact CV-ul și scrisoarea de intenție pot fi trimise prin email, la adresa Datele de contact sunt: Nume - Mihai Fotu Telefon - E-mail - Adresa companiei : Str. Scheiul de sus, Nr 26, Sector 2, București

  • Admin Trainer cu experienta in site-uri Freemium

    Angajam admin trainer cu experienta in site-uri Freemium, echipa tanara, mediu de lucru inovator in locatie ultracentrala (langa Mall Vitan - cladire de birouri). Ne dorim un o coleg colega cu experienta, imaginatie, foarte bun a cunoscator oare de limba engleza (scris), cu initiativa si dornic a sa faca performanta. Daca esti interesat a, suna sau trimite un mesaj la numarul de telefon de contact si vom stabili un interviu cat mai curand.

  • 3

    TEHNICIAN cu experienta instalari echipamente electrice si voce-date in cladiri de birouri-BUCURESTI

    Angajam ELECTRICIENI si / sau TEHNICIENI pentru a se alatura echipei noastre. ________________________________________ Daca sti ca ai experienta in executia si punerea in functiune de instalatii electrice de joasa tensiune si/sau instalatii de curenti slabi sau cablare structurata voce-date ai lucrat in telecomunicatii; Ai deja studii in domeniul electric si vrei sa te specializezi si pe instalarea echipamentelor de comunicatii voce-date; Atunci nu mai sta pe ganduri contacteaza-ne si vino la interviu. Daca mai ai un prieten in cautarea unui loc de munca, adu-l cu tine la interviu sau trimite-i informatia. Sigur iti va multumi! Nu uita sa ne trimiti CV-ul tau pe: WhatsApp: e-mail afisat pe site publi24 Telefon: Detalii despre job si alte raspunsuri va dam la telefon. Salariul negociabil si se va discuta de comun acord. Suna acum! ________________________________________ VREI SA STII DESPRE NOI ? CORIL este o companie cu 26 ani de activitate si experienta in Romania avand o prezenta constanta si puternica pe piata integratorilor de sisteme de date-voce si electrice pentru spatii de birouri, spatii comerciale, spatii industriale, telecomunicatii si data-center. CA SA TE ALATURI ECHIPEI NOASTRE TREBUIE SA AI : experienta anterioara in domeniu minim un an; cunostinte tehnice privind modul de executie al sarcinilor; o diploma de calificare sau certificari;; sa-ti placa sa inveti lucruri noi; CE TE ASTEAPTA DACA TE ALATURI NOUA? Contract de munca full time; Castiguri in functie de performanta peste media altor angajatori; Ore suplimentare platite corespunzator, beneficii si bonusari; Diurna pentru zilele cu deplasari; Transport cu masina de serviciu; Mediu de lucru placut intr-o echipa tanara; Posibilitatea de a evolua in cadrul firmei; Policalificare, atestate si certificari ANRE, ARTS, LAN etc; Dotari cu scule si echipamente specifice; Sansa de a lucra cu echipamente de ultima generatie in domeniu; CATEVA DETALII SI CERINTE DESPRE POSTUL DE: -ELECTRICIAN / TEHNICIAN instalator de retele electrice si retele de curenti slabi in spatii interioare de birouri; DESCRIEREA POSTULUI: Instaleaza toate tipurile de cabluri si accesorii pentru retelele electrice de joasa tensiune 250V/380V si pentru sistemele de curenti slabi; Monteaza si pune in functiune echipamente si aparatajul electric alcatuit din prize electrice, intrerupatoare, corpuri de iluminat, doze de legatura; Efectueaza conexunile electrice in tablourile de joasa tensiune, panouri electrice de distributie si de conexiuni curenti slabi cat si alte dispozitive electrice; Transpune corect in practica planurile si schemele electrice; Masoara testeaza si certifica cu ajutorul aparaturii din dotare echipamentele si retelele instalate; Aplica corect si prompt legile si normele de munca specifice, respecta normele de protectie a muncii; CONDITIILE DE MUNCA: Activitatea se desfasoara in Bucuresti, in cladiri si spatii de birouri, spatii industriale, spatii comerciale; Programul de lucru este de luni pana vineri; Activitatea se desfasoara in echipa tanara, dinamica si cu experienta, in conditii de munca profesionala cu dotari si scule individuale specifice activitatii si echipamente de protectia muncii; ________________________________________ Puteti aplica la acest job pe: email -afisat whatsapp- Telefon- Contactati-ne!

  • Ajutor tehnician telecomunicatii Internet TV

    Ajuta la Instalarea echipamentelor de telecomunicatii;< Participa la instalari de clienti noi, dezvoltare retea, mentananta retea etc. Particiapa la lucrarile de dezvoltare si intretinere a retelei de telecomunicatii(date, TV si fibra optica); Permis de conducere categoria B este un avantaj. Reprezinta avantaj experienta in domenii precum: retelistica, depanare calculatoare, retele catv Mai multe detalii la sau

  • 3

    MANAGER de PROIECT- retele electrice, curenti slabi, date-voce

    Puteti aplica la acest job pe email: whatsapp DESCRIERE DESPRE NOI: CORIL este o companie privata cu 25 ani de activitate si experienta in Romania cu o prezenta puternica pe piata integratorilor de sisteme din zona solutiilor de infrastructua IT, retele electrice, telecomunicatii si a cablarilor structurate date-voce pentru spatii de birouri, spatii comerciale, industriale, data-center, recruteaza personal calificat cu experienta pentru postul de: -MANAGER DE PROIECT PENTRU OFERTARE SI IMPLEMENTARE PROIECTE DE RETELE ELECTRICE JOASA TENSIUNE, CABLARE STRUCTURATA DATE-VOCE, FIBRA OPTICA, CURENTI SLABI, ECHIPAMENTE ACTIVE DE RETEA-TELECOMUNICATII, UPS, AUTOMATIZARI. CONDITIILE DE MUNCA: Program de lucru flexibil de luni-vineri; Activitatea se desfasoara in Bucuresti la birou sau pe teren daca situatia o impune; Ritmul muncii este unul dinamic, antrenant, necesita abilitate si putere de organizare pentru incadrare in termene-limita. Activitatea poate fi planificata in general zilnic sau saptamanal, planificarea modificandu-se in functie de prioritatile aparute; Colectiv tanar, entuziast dinamic un mediu de lucru de profesionisti; ATRIBU II PRINCIPALE: Întocmește soluțiile tehnice și comerciale; Urmareste implementarea, derularea contractelor si respectarea termenelor contractuale; Menține și dezvoltă legătura cu clienții si furnizorii existenți; Identifică și contactează potențiali clienți noi în vederea lărgirii portofoliului de clienti; Identifică și contactează potențiali noi furnizori de solutii pentru creșteriea cotei de piață a companiei; Configureaza, oferteaza proiecte/retele electrice de joasa tensiune, retele curenti slabi, retele de date-voce, sisteme de cablare structurata, echipamente active de retea, UPS, etc; Coordoneaza si monitorizează cheltuielile realizate în implementarea proiectului; Promovează i comercializează produsele si serviciile companiei; Propune si coordoneaza activită i i metode de lucru, SSM, etc; Gestioneaza resursele necesare pentru finalizarea proiectelor aferente fiecarui proiect; CERINTE: Experiență minim doi ani în domeniu de preferinta pe o pozitie similara; Permis de conducere categoria B; Operare PC (MS Office); Cunostinte de lucru in programe de grafica si desen (constituie un avantaj); Cunoasterea limbii Engleze (nivel mediu); Aptitudini/cunostinte de project management, ofertare solutii tehnice, presales; Experienta in ofertare si/sau vanzari (constituie un avantaj); Capacitate de decizie si asumarea responsabilitatii; Cunostinte tehnice de nivel mediu; (exemplu: retele electrice, voce-date, curenți slabi, fibră optică, automatizari, echipamente active, solutii complementare); Atitudine serioasă, placută, profesionistă, cu încredere în sine; Abilități de comunicare si negociere, fire intreprinzatoare; Adaptabilitate la sarcini de lucru schimbătoare, la situații de criză; Punctualitate, seriozitate; Responsabilitate fa ă de munca proprie i orientare spre atingerea rezultatelor dorite; Capacitate de concentrare, analiza și sinteză; Capacitate de a stabili relații, toleranță, calm, perseverență; Capacitate de decizie și asumarea responsabilității; Disponibilitate pentru activitati ocazionale de teren; Deținerea de certificari/atestate, autorizari sau recomandari in domeniu (constituie un avantaj); NIVEL DE STUDII: Studii medii cu diploma de absolvire: Calificari, certificari; Studii superioare (prezinta un avantaj); PREZINTA UN AVANTAJ PENTRU PACHETUL SALARIAL (punctual): Studii superioare; Experienta pe un post similar mai veche de 2 ani; Certificari in domeniu /atestate / recomandari sau autorizari; Certificari si experienta pe echipamente de verificare PRAM si LAN; Certificare ANRE sau in proiectare instalatii electrice, automatizari; Cunostinte avansate de lucru in programe software de grafica si desen; Experienta si certificari pe echipamente complementare, proiectare, auditare; OFERTA (bonusuri, beneficii): Pachet salarial atractiv la nivel specialist, motivant, negociabil la interviu (vezi prezinta un avantaj ); Angajarea are loc pe baza de contract individual de munca; Bonus de performanta; Laptop, telefon și mașină de serviciu; Dotari si instrumente de lucru performante; Oportunitate de a lucra într-un mediu orientat spre excelen ă; Acees la cursuri, certificari si specializari pentru dezvoltare prfesionala; Traininguri de specializare; Puteti aplica la acest job pe email: whatsapp

  • 1

    Admin - Trainer cu experienta in site-uri Freemium

    Angajam admin trainer cu experienta in site-uri Freemium, echipa tanara, mediu de lucru inovator in locatie ultracentrala (langa Mall Vitan - cladire de birouri). Ne dorim un o coleg colega cu experienta, imaginatie, foarte bun a cunoscator oare de limba engleza (scris), cu initiativa si dornic a sa faca performanta. Daca esti interesat a, suna sau trimite un mesaj la numarul de telefon de contact si vom stabili un interviu cat mai curand.

  • 3

    Tehnician PLC - Proiecte internationale

    About Company: Tak Teknologi is a worldwide supplier for assembly testing equipment and specific software for food and beverage industries. For more information please visit: https://tak-automation.com/ Job position - Automation Technician Requirements: PLC programming: Siemens TIA Portal. Knowledge of PC programming (C#) is a plus. Good knowledge of Microsoft Office package (especially Excel) Knowledge about automation, mechanic, pneumatic and electrical components Technical skills; Driving license category B Good communication skills - English mandatory, Italian and Spanish are a plus. Excellent organizational and interpersonal skills. Availability for flexible schedule. Travels in the country and abroad. Job Key Responsibilities: Perform technical & maintenance support according to the service plan, using all existing standards and norms. Install existing software and program equipments in customer locations worldwide, assure support during startups. Assure validation of equipment s with customers representatives. Work with experienced field engineers on basic troubleshooting and service Keep up to date on administrative responsibilities such as maintaining customer service logs and internal service records in a timely manner. Be in contact with Technical service area responsible, report technical services made based on the defined reports and through the correct channels. Contribute to the continuous improvement of our products and processes, presenting new proposals for improvement Follow technical actions when is nominated as responsible in action plans. Send curriculum vitae to info @ tak-automation.com

  • Salt Bank Romania

    Fondator,nu utilizator. Clienții la lansare primesc oportunitatea de a deveni fondatori: Salt Bank oferă clienților săi posibilitatea unică de a deveni fondatori şi, în timp, acționari ai băncii, în eventualitatea listării la bursă.Prima neobancă din România adună membri fondatori chiar în aceste zile.Dacă vrei să fii fondator la primul neobank 100% românesc, descarcă aplicația și înscrie-te folosind codul nostru de recomandare E3TMTR https: salt.bank

  • 2

    REMOTE Customer Care Agent with English & Italian

    If you live in any town city in Romania and you want to work from home, check the conditions below: Your profile: Ability to write and speak fluently, clearly and concisely in English and Italian Availability for a full-time schedule, in shifts covering 10:00 - 00:00, Monday - Sunday, 5 days week Excellent problem-solving abilities Empathetic and can communicate in a caring and friendly manner Strong time management skills and motivation to exceed expectations Enjoy working in a fast-paced environment Comfortable working with computers and the ability to work with multiple systems and the ability to learn and adapt to new ones Strong team spirit with passion and drive to help users and deliver the best in customer service. High level of mediation and composure As a Customer Support Agent: You will master the skills of effective communication, problem-solving, customer service, and strong cultural awareness. You will have the opportunity to be a part of something bigger and to change lives with our technology, amazing people and a strong brand to serve modern society. You ll be the face of some of the world s top brands! Are you looking for a great career and a place to shine? We offer: Working from home, from any location in Romania Stable job, in a multicultural fast-growing environment Above-average fixed salary, performance and tenure-based bonuses, depending on the position Monthly meal tickets Free access to our modern and fully-equipped employees' gym space in our office building in Bucharest Private medical subscription coverage Extra health benefits: special discounts for dental care and optical services with our partners Reimbursement for your public transportation subscription, after the trial period (if you work from office) Gym subscription reimbursement, after the trial period Transportation vouchers for late shifts (if you work from office) Free subscription to the Bookster virtual library Dedicated psychologist available for free sessions (online or face to face) Special discounts and rates for a variety of services and products: from telecom and banking to tech and home appliances, library, wellness, travel and many more Paid training and international career opportunities Multilingual exposure - improve your spoken and written language skills

Categorii

Locuri de munca

Subcategorii

Județe

Bucuresti
Salvează căutarea