Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Juridic doar cu poze

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • 2

    Cabinet Avocatura- Nedea Valentin- oferim servicii juridice de calitate si cu promtitudine, asistenta juridica si reprezentare instante , precum si in fata altor institutii.Drept civil,penal, comercial, familie, recuperari creante

  • conditii pentru angajare: - absolventa de studii superioare in domeniu - experienta in domeniu juriidic in cadrul unei societati comerciale - relationeaza cu institutiile si reprezinta societatea in relatia cu ele - experienta in imobiliare constituie avantaj - poate reprezenta in instanta si reprezenta societatea in rezolvarea unor probleme de natura juridica Se ofera - loc de munca stabil - salariu (care se negociaza la interviu) - program de lucru 8h

  • 3

    S.C. Orient Hyperconstruct S.R.L. din Voluntari, Judetul Ilfov angajeaza consilier juridic.

  • 1

    R.A.D.E.F.”Romaniafilm” – in insolventa – angajeaza 1 Consilier juridic cu contract individual de munca pe durata nedeterminata Conditii obligatorii pentru ocuparea postului: - are cetăţenia română si domiciliul în România; - are capacitate deplină de exerciţiu; - are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de medicina muncii; - nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea -licenţiat al unei facultăţi de drept, specializarea stiinte juridice - calitatea de consilier juridic definitiv -vechime peste 5 ani in studii juridice -cunostinte operare PC: Windows, Microsoft Office, Internet Explorer -bune abilitati de comunicare, prezentare, planificare, organizare -onestitate, seriozitate, adaptabilitate, perseverenta si capacitate mare de munca Pentru alte informatii suplimentare, va rugam sa ne contactati folosind una din metodele urmatoare: R.A.D.E.F. ROMÂNIAFILM Adresa: Șoseaua Străulești nr. 3-5, sector 1, București Tel. Secretariat: 021 310 50 36 Birou Urmarire Contracte si Recuperari Creante Tel: 0787 887 421 email:

  • Candidatul ideal - absolvent studii superioare, licențiat în drept; - obligatoriu experiență în activitate dе minim 1-2 ani: - cunoastere drept civil(comercial) - cunoasterea legislatiei privind protectia consumatorului - cunoasterea legislatiei privind comertul la distanta - experienta pe arhivare,administrare documente cu caracter juridic - experienta in materie dе redactare,verificare,negociere contracte - cunosținte medii dе limba straina(se prefera limba engleză) - abilități excelente dе comunicare verbală și în scris; - spirit competitiv; - cunoasterea si utilizarea eficienta a programelor informatice:Microsoft Word si Excel - competente referitoare la organizarea si stabilirea prioritatilor in activitatea profesionala; - disponibilitate la program prelungit - experienta in relatia cu autoritatile constituie un avantaj Descrierea jobului - rеdаctаre,organizаrе corеspondеntа, - redаctаreа,vеrificare si nеgociеrеа contractеlor - rеprеzentаrеa sociеtatii in fatа аutoritаtilor publice - consultаnta juridica,suport legal pentru celalalte departamente din societate

  • 9

    Angajez colaboratoare pentru încheiere de contracte colaborare firme și activități secretariat , permisul de conducere reprezintă un avantaj , se poate și program flexibil , ideal pentru studente. telf.0728699555

  • Ofer servicii de tehnoredactare (editare), corectură de texte pregătite -pentru predare/ publicare/ concurs: cereri către diferite institutii publice/ juridice, referate, studii, proiecte, lucrări de diplomă/ licenţă, disertaţii masterat, lucrări de doctorat, alte materiale ştiinţifice, literatură, beletristică. Preţ: 4-10 lei pe pagină (în funcţie de dimensiune, dificultate, complexitate, termen de predare). Servicii suplimentare: - introducerea diacriticelor manual; - aşezare în pagină; - redactare text (reformulare, rescriere fragmente); - inserare imagini; - inserare tabele; - realizare cuprins; - realizare bibliografie; - alte servicii în funcţie de text, proiect, domeniu. Metoda de lucru: 1. Negocierea serviciilor şi primirea prin e-mail a materialelor 2. Realizarea serviciilor cerute; 3. Materialele finalizate sunt trimise prin email după achitarea costului (sau a unui procent din acesta).

  • Candidatul ideal • Studii superioare juridice finalizate; • Gândire analitică, integritate şi atenţie la detalii; • Abilităţi de relaţionare interpersonală şi de comunicare; • Proactivitate, implicare, pasiune pentru carieră; • Abilităţi dezvoltate de planificare şi organizare; • Cunoştinţe de operare PC (pachetul MsOffice, Excel); • Experiența în domeniu, minim 6 luni. Descrierea jobului • Asistă angajații în cadrul proceselor de angajare, verifică dosare de angajare şi întocmeşte contracte de muncă; • Analizează toate documentele companiei pentru a asigura respectarea prevederilor legale şi oferă consultanţă juridică clienţilor companiei; • Actualizează permanent informaţiile referitoare la noile modificări de legislaţie de interes comercial; • Consiliază managementul cu privire la corectitudinea procedurilor şi a strategiei elaborate, din punct de vedere legal; • Comunică cu instituțiile publice: Registrul Comerţului, Camera de Comerţ, Camera de Muncă şi celelalte organisme de reglementare; • Colaborează cu departamentele interne ale companiei în vederea implementării procedurilor de lucru; • Menţine relaţia cu reprezentanţii Inspectoratului teritorial de muncă; • Raportează orice modificare apărută în Monitorul Oficial cu privire la aspecte relevante activității. Crezi că descrierea ţi se potriveşte? Atunci profită de şansa de a face parte şi a lucra alături de o echipă tânără, talentată şi profesionistă. Abia așteptăm să te cunoaștem!

  • Candidatul ideal • Studii superioare juridice finalizate; • Gândire analitică, integritate şi atenţie la detalii; • Abilităţi de relaţionare interpersonală şi de comunicare; • Proactivitate, implicare, pasiune pentru carieră; • Abilităţi dezvoltate de planificare şi organizare; • Cunoştinţe de operare PC (pachetul MsOffice, Excel); • Experiența în domeniu, minim 6 luni. Descrierea jobului • Asistă angajații în cadrul proceselor de angajare, verifică dosare de angajare şi întocmeşte contracte de muncă; • Analizează toate documentele companiei pentru a asigura respectarea prevederilor legale şi oferă consultanţă juridică clienţilor companiei; • Actualizează permanent informaţiile referitoare la noile modificări de legislaţie de interes comercial; • Consiliază managementul cu privire la corectitudinea procedurilor şi a strategiei elaborate, din punct de vedere legal; • Comunică cu instituțiile publice: Registrul Comerţului, Camera de Comerţ, Camera de Muncă şi celelalte organisme de reglementare; • Colaborează cu departamentele interne ale companiei în vederea implementării procedurilor de lucru; • Menţine relaţia cu reprezentanţii Inspectoratului teritorial de muncă; • Raportează orice modificare apărută în Monitorul Oficial cu privire la aspecte relevante activității. Crezi că descrierea ţi se potriveşte? Atunci profită de şansa de a face parte şi a lucra alături de o echipă tânără, talentată şi profesionistă. Abia așteptăm să te cunoaștem!

  • Avocat titular Membru al Baroului București. Caut colaborări part-time sau temporare cu sociețăți de avocatură sau alte birouri de avocat. Experienta de 3 ani in domeniul dreptului civil, societar, penal, familiei, contravențional, adminstrativ, executare silita, ONG-uri etc. Printre acțiunile formulate se numară: Ordine de protectie Executari silite - contestatii la executare, validare poprire etc. Evacuare Ordonanta de plata Divort Autoritate parinteasca minori / stabilire locuinta minori / program vizita minori / pensie de intretinere minori Partaj Mosteniri Recuperari creante Infiintari Firme / Modificari acte constitutive, schimbare de sediu, schimbare de auditor financiar/cenzor, schimbare forma juridica, suspendare activitate, modificare obiect de activitate, majorare capital social, cooptare asociati etc. Insolventa Asistenta in procedura de camera preliminara si la judecata in fond sau in caile de atac- infractiuni contra persoanei, infractiuni contra bunurilor etc Cereri de eliberare conditionata Cereri de reabilitate Contestatii la executate Telefon la 0736955310 Date contact: Avocat Mateias Andreea Sediu central - Piata unirii

  • Oferim consultanta juridica drept civil.

  • Dacă vrei un loc de muncă în care să îți dezvolți pasiunea, dacă vrei un loc de muncă stabil, dacă ești pasionat de lucrurile frumoase făcute cu grijă și din dragoste, acum ai ocazia să îți urmezi visul Referent Economist Cerințele postului: - Studii superioare economice - Gestiune, reprezintă un avantaj); - cunoștințe operare PC – pachet MS Office; - bune cunostinte de fiscalitate - seriozitate, punctualitate; - excelente abilități de comunicare; - persoană cooperantă, echilibrată; - atenție la detalii; - spirit de echipă; Obligațiile postului: - Contabilizeaza si inregistreaza registrul de casa in lei si valuta; - Contabilizeaza si inregistreaza deconturile; - Tine evidenta, intocmeste si introduce notele contabile - Tine evidenta, intocmeste si introduce notele contabile de amortizare; - Intocmeste lista obiectelor de inventar in folosinta, in conformitate cu inregistrarile contabile; - . Contabilizeaza si inregistreaza facturile furnizorilor; - Verifica si corecteaza jurnalul de cumparari ; - Verifica si corecteaza jurnalul de vanzari; - . Intocmeste lunar decontul de TVA pe baza jurnalelor; - Verifica schimbarile legislative care apar, cu ajutorul programelor de legislatie; - Efectueaza componente ale soldurilor conturilor si efectueaza reglari pe baza acestora; - Colaboreaza din punct de vedere informatic la intocmirea situatiilor financiare semestriale si anuale; - Intocmeste confirmarile de sold la inchiderea exercitiului, pentru clienti interni si externi; - Colaboreaza la tinerea corecta si la zi a evidentei financiare si contabile; - Duce la indeplinire sarcinile stabilite pe cale ierarhica Salariu atractiv; Bonusuri în funcție de rezultate; Cursuri de formare. CV-urile se trimit pe adresa de mail:

  • Cabinet Avocatura – CONSTANTINESCU ROXANA - ofer o gama completa de servicii de consultanta, asistenta si reprezentare juridica in orice domeniu de drept. Cu peste 20 de ani de experienta in avocatura iti pun la dispozitie cele mai bune solutii, intr-o maniera profesionista, in vederea atingerii obiectivelor propuse. Drept civil, penal, comercial, familie, recuperari creante, etc.

  • Sunt avocat titular, membru in Baroul Bucuresti. Caut colaborare part-time cu societati. Experientă de 3 ani în domeniul dreptului comercial, civil, familiei, penal, contravențional, executare silită, insolvență. tel: 0736955310

  • Jurist, 46 de ani, persoana cu dubla cetatenie, germana si romana caut colaborare pe limba germana. Asistenta, corespondenta, traduceri. Disponibilitate la deplasare (dispun de domiciliu atat in Germania cat si in Romania) auto propriu, permis de conducere C1(pana la 7,5T).

  • Cabinet de avocatura specializat in drept civil ofera consultanta si asigura reprezentare clientilor sai in domeniile: dreptul familiei, divort,partaj,incredintare minor,pensie intretinere,drept contencios administrativ, fiscal, fond funciar, clauze, abuzive, banci, cedo, contracte, proprietate intelectuala, drepturi autor, marci, inregistrate. www.avocatgefin.ro

  • 1

    Societate Comerciala, cu Activitate Mixta Angajeaza personal pentru postul de: ASISTENT MANAGER-( de preferinta Femeie, ) Cerinte: Cel putin 2 ani experienta in domeniu, Obligatoriu Permis de Conducere, cat.B Domiciliul in Oradea, Persoana Organizata, Responsabila, Cunostinte Operare Calculator , Open Office, Exell, ( etc) Prezenta Placuta, Sociabila, Va rugam sa ne trimte-ti cv-ul pe Adresa de Mail, iar persoanele selectate vor fi chemate la interviu

  • Cerinte – Absolvent al Facultății de Drept; – Foarte bun cunoscător al limbii române; – Personalitate dinamică, comunicativă, organizată, analitică; – Capacitate de planificare a activităților curente; – Capabil să se adapteze rapid la situații noi; – Cunoașterea pachetului Microsoft Office (Word, Excel, Outlook), navigare internet; – Utilizarea platformei Wordpress ori înțelegerea limbajului HTML constituie un avantaj. Responsabilitati / Realizari – Monitorizarea modificărilor legislative; – Monitorizarea zilnică a site-urilor de profil (Monitorul Oficial, CCR, ÎCCJ, Guvernul, Camera Deputaților, Președinția, MJ, MFP etc.), în vederea conceperii știrilor, dar și pentru activitatea de cercetare și documentare. – Selectarea știrilor pentru publicare; – Utilizarea programelor legislative în vederea conceperii știrilor, dar și pentru activitatea de cercetare și documentare; – Analiză, sinteză, corectură – punctuație, gramatică; – Verifică articole, știri, editoriale, opinii ori interviuri și contribuie la realizarea lor; – Contribuie activ la îmbunătățirea și dezvoltarea conținutului portalului. Ce oferim – Încurajăm dezvoltarea personală, profesională și interprofesională; – Posibilitatea specializării într-un domeniu nou și în continuă dezvoltare ce îmbină domeniile juridic și online; – Mediu plăcut de lucru; - Evenimente în echipă, team-building-uri şi petreceri anuale; - Oportunitatea de a-ţi dezvolta o carieră în mediul juridic; – Fructe la birou săptămânal; – Venit lunar atractiv, în funcție de competențele dovedite şi de rezultate. - Spațiu de lucru central, situat în imediata apropiere a mallului Afi Palace Cotroceni. Tipul jobului: Full-time (08:30-17:30, pauză de masă de o oră), 1 post disponibil pentru București. Ne rezervăm dreptul de a răspunde doar candidaților selectați. Disclaimer: Stimate candidat, Dorim să vă aducem la cunoștință că, începând cu data de 25 mai 2018, Regulamentul privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date (GDPR) va fi aplicat de toate statele Uniunii Europene. În acest context, compania noastră se angajează să vă protejeze și să vă respecte confidențialitatea datelor personale. Dacă în urma lecturării prezentei politici ne transmiteți datele dvs (sub forma unui Curriculum Vitae) printr-unul dintre multiplele canale puse la dispoziție, înseamnă că ați fost informat în baza art. 13 din Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016, că vom colecta și prelucra datele dvs. cu caracter personal (nume, adresa de email, număr de telefon, adresă de domiciliu, etc.) cu scopul desfășurării procesului de recrutare și selecție inițiat de către reprezentanții companiei și că v-ați acordat consimțământul pentru acestea.

  • Salveaza cautarea