Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Juridic Bucuresti

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Fosti judecatori,procurori, profesori(civil,penal,familie,litigii munca) fond funciar ,retrocedari reprezentare in instanta analiza sanse de reusita termene scurte onorarii minime

  • Firma de contabilitate,dorim colaborari cu cabinete de avocatura indiferent de sector.Vizionati site-ul

  • CANDIDATUL IDEAL daca: - esti o persoana serioasa, comunicativa, care intelege ca promtitudinea si punctualitatea sunt doua puncte forte in relatia ta cu oamenii; - ai un aspect placut si ingrijit; - esti dispus sa inveti lucruri noi si esti atent la detalii; - iti doresti sa ai castiguri substantiale, peste media de venituri din Romania; - orientare catre client, initiativa, integritate; - ai bune abilitati organizatorice, de gestionare a timpului si de planificare a activitatii tale; - ai o dorinta constanta de dezvoltare personala si perfectionare. BENEFICII:  - oferim conditii excelente de munca, contract munca , salariu +comision - bonusuri pentru depasirea targetului lunar; - acces la programele imobiliare; -baza de date proprietari/chiriasi

  • Ne marim echipa! Cautam: Avocat colaborator, stagiar/definitiv, minimum 1 an efectiv de activitate de la intrarea in profesie (experienta), cu predilectie, in domeniile: Dreptul Muncii, Comercial, Dreptul civil. Cerinte minime: – membru al Baroului Bucuresti; – spirit de initiativa, etica profesionala, responsabilitatea activitatilor. Colegii interesati sunt rugati sa trimita un CV pe adresa de e-mail: cabinetpredut@gmail.com Mai multe detalii despre activitatea si echipa Cabinetului gasiti pe

  • Angajam in conditiile legii secretar tehnoredactor pentru birou notarial. Asteptam CV la bnpluciatonca0yahoo.com pentru angajare.

  • Evaluator Autorizat al Asociatiei Nationale a Evaluatorilor Autorizati din Romania (ANEVAR) Rapoartele de evaluare se pot realiza in diverse scopuri, printre care enumeram: - evaluare pentru vanzare/cumparare; - evaluare pentru impozitare; - evaluare pentru lichidare; - evaluare pentru raportare financiar-contabila; - evaluare pentru garantarea imprumuturilor; - evaluare pentru credite ipotecare; - evaluare pentru expropriere. Telefon: 0729.211.335 . EXPERIENTA IN DOMENIU DE PESTE 10 ANI. TIMP DE EXPEDIRE A RAPORTULUI 2-5 ZILE LUCRATOARE ORIUNDE INTARA.

  • Avocat definitiv din Baroul Prahova cu vechime in profesie de 19 ani, caut o colaborare cu un cabinet de avocatura din Bucuresti in domeniul dreptului penal.Mentionez ca am o vasta experienta in domeniul dreptului penal,in special in faza cercetarii penale,urmaririi penale cat si in fata instantelor de judecata.Tel.0722.801793 intre orele 16-19.

  • R.A.D.E.F.”Romaniafilm” – in insolventa – angajeaza 1 Consilier juridic cu contract individual de munca pe durata nedeterminata Conditii obligatorii pentru ocuparea postului: - are cetăţenia română si domiciliul în România; - are capacitate deplină de exerciţiu; - are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de medicina muncii; - nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea -licenţiat al unei facultăţi de drept, specializarea stiinte juridice - calitatea de consilier juridic definitiv -vechime peste 5 ani in studii juridice -cunostinte operare PC: Windows, Microsoft Office, Internet Explorer -bune abilitati de comunicare, prezentare, planificare, organizare -onestitate, seriozitate, adaptabilitate, perseverenta si capacitate mare de munca Pentru alte informatii suplimentare, va rugam sa ne contactati folosind una din metodele urmatoare: R.A.D.E.F. ROMÂNIAFILM Adresa: Șoseaua Străulești nr. 3-5, sector 1, București Tel. Secretariat: 021 310 50 36 Birou Urmarire Contracte si Recuperari Creante Tel: 0787 887 421 email:

  • Cabinet Avocatura – CONSTANTINESCU ROXANA - ofer o gama completa de servicii de consultanta, asistenta si reprezentare juridica in orice domeniu de drept. Cu peste 20 de ani de experienta in avocatura iti pun la dispozitie cele mai bune solutii, intr-o maniera profesionista, in vederea atingerii obiectivelor propuse. Drept civil, penal, comercial, familie, recuperari creante, etc.

  • Societate comerciala, sediu sector 3, angajeaza avocat cu timp partial, 4 h/zi.Pregatire in drept comercial si civil. CV la email

  • Cerinte – Absolvent al Facultății de Drept; – Foarte bun cunoscător al limbii române; – Personalitate dinamică, comunicativă, organizată, analitică; – Capacitate de planificare a activităților curente; – Capabil să se adapteze rapid la situații noi; – Cunoașterea pachetului Microsoft Office (Word, Excel, Outlook), navigare internet; – Utilizarea platformei Wordpress ori înțelegerea limbajului HTML constituie un avantaj. Responsabilitati / Realizari – Monitorizarea modificărilor legislative; – Monitorizarea zilnică a site-urilor de profil (Monitorul Oficial, CCR, ÎCCJ, Guvernul, Camera Deputaților, Președinția, MJ, MFP etc.), în vederea conceperii știrilor, dar și pentru activitatea de cercetare și documentare. – Selectarea știrilor pentru publicare; – Utilizarea programelor legislative în vederea conceperii știrilor, dar și pentru activitatea de cercetare și documentare; – Analiză, sinteză, corectură – punctuație, gramatică; – Verifică articole, știri, editoriale, opinii ori interviuri și contribuie la realizarea lor; – Contribuie activ la îmbunătățirea și dezvoltarea conținutului portalului. Ce oferim – Încurajăm dezvoltarea personală, profesională și interprofesională; – Posibilitatea specializării într-un domeniu nou și în continuă dezvoltare ce îmbină domeniile juridic și online; – Mediu plăcut de lucru; - Evenimente în echipă, team-building-uri şi petreceri anuale; - Oportunitatea de a-ţi dezvolta o carieră în mediul juridic; – Fructe la birou săptămânal; – Venit lunar atractiv, în funcție de competențele dovedite şi de rezultate. - Spațiu de lucru central, situat în imediata apropiere a mallului Afi Palace Cotroceni. Tipul jobului: Full-time (08:30-17:30, pauză de masă de o oră), 1 post disponibil pentru București. Ne rezervăm dreptul de a răspunde doar candidaților selectați. Disclaimer: Stimate candidat, Dorim să vă aducem la cunoștință că, începând cu data de 25 mai 2018, Regulamentul privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date (GDPR) va fi aplicat de toate statele Uniunii Europene. În acest context, compania noastră se angajează să vă protejeze și să vă respecte confidențialitatea datelor personale. Dacă în urma lecturării prezentei politici ne transmiteți datele dvs (sub forma unui Curriculum Vitae) printr-unul dintre multiplele canale puse la dispoziție, înseamnă că ați fost informat în baza art. 13 din Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016, că vom colecta și prelucra datele dvs. cu caracter personal (nume, adresa de email, număr de telefon, adresă de domiciliu, etc.) cu scopul desfășurării procesului de recrutare și selecție inițiat de către reprezentanții companiei și că v-ați acordat consimțământul pentru acestea.

  • Cabinet de consultanta juridica cauta persoana serioasa pentru activitati de secretariat, arhivare, ordonarea documentelor cunascator ofice. Posibilitati de dezvoltare profesionala. De preferat sudent(a) sau absolvent(a) de drept. CV-ul cu poza se trimite la adresa de mail : nitumarius76@gmail.com

  • Cabinet avocatura - oferim servicii juridice de calitate si cu promtitudine, asistenta juridica si reprezentare instante, precum si in fata altor institutii.

  • Jurista,delegat notarial agentie imobiliara absolventa studii juridice cu/fara experienta,permis conducere B,cunostinte in materia contractelor,redactare contracte,dinamica,spirit de echipa,bun organizator, responsabila, program 10-18,NU SE FAC INSTANTE.

  • Birou notarial Lupsa Lucian Simion cu sediul in Mun. Bucuresti, B-dul Constantin Brancoveanu nr. 85A, sector 4 angajeaza secretara/operator calculator EXPERIENTA de minimum 1 an intr-un birou notarial este OBLIGATORIE! Candidatul ideal - O buna cunoastere a ceea ce inseamna activitatea notariala, a actelor ce se indeplinesc si a formalitatilor prealabile si ulterioare incheierii actului - O buna viteza de tehnoredactare, abilitatea de a folosi Word-ul - Amabilitatea cu clientii, comunicativitatea, deschiderea catre acestia si problemele lor, rabdarea, atentia la detalii, capacitatea de organizare, adaptabilitatea sunt esentiale Descrierea jobului - Redactarea proiectelor de acte notariale: declaratii, procuri, contracte de vanzare-cumparare, donatie, intretinere, imprumut, ipoteca, etc - Realizarea documentatiilor necesare intocmirii acestor acte - Verificarea si inscrierea acestor acte si a celor anexe in registrele nationale - Realizarea relatiei directe cu publicul intr-un mod deschis, amabil si profesionist

  • RELATIILE DE MUNCA Asistentul este subordonat Managerului General. SCHITA POSTULUI ASISTENTUL MANAGER desfasoara urmatoarele activitati: preia urmareste si gestioneaza si raspunde asupra sarcinilor trasate de Manager cu probitatea profesionala conform cerintelor CERINTE Atributii in supervizarea si activitatea societatii, cat si atributii de contact si de comunicare pentru managerul general. Cerinte: Studii medii sau superioare - Posesoare permis cat B - Posibiliati de deplasare in tara pentru relatiile cu clientii , contractare si reprezentare a firmei . - Stapanirea unui limbaj adecvat comercial si juridic. - Program flexibil, adaptat in permanenta la programul manager-ului. - Abilitati de comunicare, de reprezentare persoana , posibilitate de promovare in cariera , masina de serviciu pentru relațiile cu clienții. Contract de munca 90 zile periodă determinată după terminarea perioadei de probă nedeterminata . Varsta si orasul nu conteaza. .Domeniul de activitate al societății proiectare și consultanță . salariu intre 600 -1000 euro Cv in mesagerie sau pe mail

  • Consilier juridic, inspector resurse umane, contabil caut loc de munca. Rog oferte serioase.

  • BIROU NOTARIAL - SPN SURUBARIU, SIMIONESCU si HARAGA ANGAJAM OPERATOR REDACTARE ACTE NOTARIALE CERINTE NECESARE : EXPERIENTA IN REDACTAREA ACTELOR NOTARIALE MEDIU DE LUCRU PLACUT, SALARIU ATRACTIV, PROGRAM DE LUCRU DE LUNI PANA VINERI 0720032300

  • PREGATIREA SI EXPERIENTA: Studii: - absolvent al unei forme de invatamant superioare - reprezinta un avantaj Aptitudini: - inteligenta (gandire logica, memorie); - corectitudine, seriozitate, atitudine principiala in relatiile cu oamenii; Atitudini: - sincer, dispus la colaborare, amabil, atitudine proactiva RESPONSABILITATI SI SARCINI: - cunostinte bune operare PC: MS Office, WORD, EXCEL, navigare internet - capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca - capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp - capacitate de a respecta termene limita - atentie catre detalii - placere si abilitate de a invata lucruri noi - responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate - indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat - preluarea apelurilor telefonice - primirea vizitatorilor - preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosariere si arhivarea corespondentei si a mesajelor si comenzilor primite - redactarea corespondentei - asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail - actualizarea bazei de date documente - elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management Domeniul de activitate: Juridic

  • Candidatul ideal: - buna utilizare a limbii române (scris şi vorbit); - studii superioare in domeniul juridic; - cunostine pachet Ms Office nivel mediu/avansat si navigare Internet; - cunoastinte operare program Executor IT ; - persoana organizata, comunicativa, cu spirit de initiative; - atitudine pozitiva, spirit de echipa, atentie distributive; - prezenta agreabila; - experienta similara minim 1 an in domeniu sau CALL CENTER; - sociabila, responsabila si implicata; - cunostinte de legislatie in materia executarii silite; - Viteza mare de tehnoredactare; Responsabilități: - gestionarea, distribuirea si indosarierea corespondentei primite / trimise; - va redacta corespondenta, documente si alte informatii : e-mail-uri, foi de pontaj si alte documente de ordin administrativ.; - Raspunde apelurilor telefonice de la creditori/debitori; - Preia si rezolva sau redirectioneaza sesizarile creditorilor/debitorilor; Programul este de 8h/zi de luni pana vineri ora 8 – 17 cu 60 minute pauza. Angajarea se face pe baza de contract de munca conform legii. Salariul din anunt este NET, motivant, cu posibilitatea acordarii de bonusuri pentru cei cu initiativa sporita. Contact:

  • Salveaza cautarea