Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Juridic Prahova

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Asigur asistenta juridica in domeniul dreptului civil,dreptului penal(inclusiv la Politie si Parchet),muncii,mediez orice tip de disputa permisa de lege.Telintre orele 16-19.

  • Societate cu sediul in Ploiesti, angajeaza urgent jurist. Asteptam cu interes CV-urile dvs pe adresa de email : , sau pe publi 24. O zi buna!

  • • Abilitati foarte bune de comunicare, negociere si rezolvare de probleme; • Persoana dinamica, energica si orientata catre rezultate; • Disponibilitate program full time; • Redactare documente juridice; • Cunostinte PC avansate (WORD, EXCEL,); • Capacitate de organizare si prioritizare, rezistenta la stres;

  • Birou notarial in Ploiesti angajeaza urgent pentru ocuparea urmatoarelor pozitii: Consilier juridic cu experienta anterioara si Tehnoredactor cu notiuni de redactare acte notariale. Pentru mai multe informatii sunati la 0722877195.

  • Angajeaza urgent tehno-redactor cu experienta in redactarea actelor notariale. Oferim contract de munca si conditii corespunzatoare. Pentru detalii sunati la 0722877195.

  • BIROU NOTARIAL IN PLOIESTI ANGAJEZ URGENT TEHNOREDACTOR SI CONSILIER JURIDIC CERINTE VITEZA LA REDACTARE ACTE - EXPERIENTA IN REDACTARE De preferat sa locuiasca in Ploiesti sau imprejurimi. OFERIM Toate conditiile de munca si salarizare prevazute de codul muncii. Relatii la tel. 0244 577.388 0722 877.195

  • -Aptitudinea de a lucra cu documente; -Abilitati bune de comunicare si rezolvare de probleme; -Persoana dinamica, energica; -Abilitatea de a gestiona situatii neprevazute; -Capacitatea de organiare si rezistenta la stres; -Sortarea documenelor si evidenta acestora; ​-Inregistrarea documentelor.

  • -Aptitudinea de a lucra cu documente; -Abilitati bune de comunicare si rezolvare de probleme; -Persoana dinamica, energica; -Abilitatea de a gestiona situatii neprevazute; -Capacitatea de organiare si rezistenta la stres; -Sortarea documenelor si evidenta acestora; ​-Inregistrarea documentelor.

  • Salveaza cautarea