Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Juridic Timis

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Aptitudini: Capacitatea de a lucra in echipa sau individual; Capacitate de analiză şi raţionament logic; Interes in activitatea de practica juridica; Capacitatea de a solutiona in timp util aspectele gestionate Descrierea jobului Asistență și reprezentare juridică in fața instanțelor judecătorești (judecatorie, tribunal, curte de apel) precum si in fata oricaror altor institutii competente, a notarilor publici și a executorilor judecătorești. Permis de conducere categ. B – prezinta avantaj Cerinte minime: – membru al Baroului Timis; – spirit de initiativa, etica profesionala, responsabilitatea activitatilor.

  • Ofer servicii de tehnoredactare (editare), corectură de texte pregătite -pentru predare/ publicare/ concurs: cereri către diferite institutii publice/ juridice, referate, studii, proiecte, lucrări de diplomă/ licenţă, disertaţii masterat, lucrări de doctorat, alte materiale ştiinţifice, literatură, beletristică. Preţ: 4-10 lei pe pagină (în funcţie de dimensiune, dificultate, complexitate, termen de predare). Servicii suplimentare: - introducerea diacriticelor manual; - aşezare în pagină; - redactare text (reformulare, rescriere fragmente); - inserare imagini; - inserare tabele; - realizare cuprins; - realizare bibliografie; - alte servicii în funcţie de text, proiect, domeniu. Metoda de lucru: 1. Negocierea serviciilor şi primirea prin e-mail a materialelor 2. Realizarea serviciilor cerute; 3. Materialele finalizate sunt trimise prin email după achitarea costului (sau a unui procent din acesta).

  • 4

    Angajam jurist/economist, debutant, absolvent de facultate pentru domeniul insolventa, munca de birou/secretariat/redactare de documente, la inceput se ofera salariul minim pe economie, cu posibilitate de promovare si majorare a salariului in functie de insusirea si dobandirea de abilitati si cunostinte necesare desfasurarii activitatii. Cv-urile se trimit pe adresa de mail:

  • Candidatul ideal - absolvent studii superioare, licențiat în drept; - obligatoriu experiență în activitate dе minim 1-2 ani: - cunoastere drept civil(comercial) - cunoasterea legislatiei privind protectia consumatorului - cunoasterea legislatiei privind comertul la distanta - experienta pe arhivare,administrare documente cu caracter juridic - experienta in materie dе redactare,verificare,negociere contracte - cunosținte medii dе limba straina(se prefera limba engleză) - abilități excelente dе comunicare verbală și în scris; - spirit competitiv; - cunoasterea si utilizarea eficienta a programelor informatice:Microsoft Word si Excel - competente referitoare la organizarea si stabilirea prioritatilor in activitatea profesionala; - disponibilitate la program prelungit - experienta in relatia cu autoritatile constituie un avantaj Descrierea jobului - rеdаctаre,organizаrе corеspondеntа, - redаctаreа,vеrificare si nеgociеrеа contractеlor - rеprеzentаrеa sociеtatii in fatа аutoritаtilor publice - consultаnta juridica,suport legal pentru celalalte departamente din societate

  • Salveaza cautarea