Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Juridic Timis

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Aptitudini: Capacitatea de a lucra in echipa sau individual; Capacitate de analiză şi raţionament logic; Interes in activitatea de practica juridica; Capacitatea de a solutiona in timp util aspectele gestionate Descrierea jobului Asistență și reprezentare juridică in fața instanțelor judecătorești (judecatorie, tribunal, curte de apel) precum si in fata oricaror altor institutii competente, a notarilor publici și a executorilor judecătorești. Permis de conducere categ. B – prezinta avantaj Cerinte minime: – membru al Baroului Timis; – spirit de initiativa, etica profesionala, responsabilitatea activitatilor.

  • Angajam jurist/economist, debutant, absolvent de facultate pentru domeniul insolventa, munca de birou/secretariat/redactare de documente, la inceput se ofera salariul minim pe economie, cu posibilitate de promovare si majorare a salariului in functie de insusirea si dobandirea de abilitati si cunostinte necesare desfasurarii activitatii. Cv-urile se trimit pe adresa de mail:

  • BIROU INDIVIDUAL NOTARIAL din Timișoara angajează pentru funcția de consilier juridic, proaspăt absolvent al unei Facultăți de drept( obligatoriu facultate de stat);de preferat fără experiență în domeniu;CV-urile se pot trimite la următoarea adresă de e-mail: office @ motoc - doriana . ro Vă mulțumim că ați citit acest anunț!

  • Birou executor judecatoresc angajeaza absolvent de Drept. Experienta in domeniu reprezinta un avantaj. Este necesara trimiterea CV-ului in vederea selectiei candidatilor.

  • Clarismart Consulting SRL angajeaza pentru o companie din Timisoara o persoana pentru postul de Consilier juridic Cerințe: -Studii invăţământ superior de specialitate -Experienţă: min. 2 ani în domeniu -Cunoaşterea legislaţiei în domeniu -Cunoştinţe operare P.C -Operativitate în rezolvarea sarcinilor -Aptitudini de planificare, organizare, control -Discernământ în modul de rezolvare a problemelor -Capacitate de analiză şi sinteză -Aplicarea cu stricteţe a legislaţiei în domeniu -Disponibilitate la program prelungit şi la deplasări Condiții: -Salariu motivant Responsabilități: -asigură consultanţă şi reprezentarea societăţii, apără drepturile şi interesele legitime ale acesteia în raporturile cu autorităţile publice, instituţiile de orice natură, precum şi cu orice persoană juridică sau fizică, română sau străină; în condiţiile legii şi ale regulamentelor specifice societăţii; -formulează cereri (acţiuni, întâmpinări, răspunsuri la întâmpinări, adrese, răspunsuri la adrese, precum și orice alte demersuri legale) la instanţele judecătoreşti, în conformitate cu dispoziţiile legale, pe baza documentaţiei primite din partea compartimentelor funcţionale; -urmăreşte apariţia şi modificarea dispoziţiilor legale, cu implicaţii asupra societăţii comerciale, informând de indata reprezentanții societății asupra acestor modificări; -ţine evidenţa operativă a cauzelor litigioase şi a contractelor; -apără interesele societăţii în litigiile cu furnizorii sau beneficiarii produselor, prezentându-se personal la toate termenele de judecată în instanță și efectuând o apărare calificată in fiecare cauză în parte; formulează și înaintează contestații, apeluri, recursuri precum si orice căi de atac împotriva proceselor verbale, a hotararilor judecatoresti precum impotriva oricaror alte proceduri judiciare ce vizează societatea. -urmărește periodic orice demers judiciar pornit in fața instanțelor de judecată, instanțele arbitrale si autorități sau în care este implicată societatea. -întocmeşte sau avizează proiectele de hotărâri, regulamente, ordine şi instrucţiuni, precum şi orice acte cu caracter normativ care sunt în legătură cu atribuţiile şi activitatea societății şi face propuneri pentru modificarea sau retragerea deciziilor ce nu mai sunt în concordanţă cu legea; -comunică compartimentelor interesate cerinţele din legislaţie aplicabile activităţilor desfăşurate şi modificările care intervin la acestea; -asigură îmbunătăţirea continuă a eficacităţii procesului juridic; -comunică compartimentelor interesate cerinţele din legislaţia de mediu, aplicabile activităţilor desfăşurate, în cadrul societăţii, şi modificările ce intervin la acestea -identifică toate reglementările legale în domeniul mediului care apar în Monitorul Oficial; Persoanele interesate sunt rugate sa transmita CV-ul la adresa de email sau sa sune la nr.0723186646/0730643789

  • ARTOIL SRL, distribuitor de produse petroliere la nivel national, recrutează Jurist pentru sediul din Timisoara. Suntem o companie romaneasca in plina dezvoltare care cauta sa isi extinda echipa pentru a putea solutiona in mod promt si eficient solicitarile partenerilor nostri. Persoana ideala pentru acest post a absolvit Facultatea de Drept, are bune cunostinte de operare PC, cunoaste pachetul Microsoft Office, nu are dificultati de comunicare, scriere sau vorbire, are capacitatea de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca, are capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp și lucreaza foarte bine in echipa. Atributiile acestei persoane sunt urmatoarele: - Redactare si transmitere notificari de plata, somatii de plata, ordonante de plata sau diferite actiuni in instanta, intampinari sau acte necesare dosarelor aflate pe rolul instantelor de judecata; - Participarea la termenele de judecata; - Pregatirea si transmiterea documentatiei catre executorul judecatoresc pentru deschiderea dosarului de executare; - Mentinerea relatiei cu avocati, executori, notari, lichidatori, experti colaboratori; - Mentinerea relatiei cu asiguratorii, precum si cu brokerul de asigurari; - Mentinerea relatiei si reprezentarea societatii in relatia cu institutiile publice; - Redactare contracte; - Evaluare si editare contracte colaboratori; - Arhivare. Programul este de luni pana vineri de la ora 9 la ora 17, iar sediul nostru este in Calea Aradului, cladirea Tresor Business Center. Persoanele interesate sunt rugate sa trimita un CV la adresa de email sau sa ne contacteze la numarul de telefon afisat.

  • Salveaza cautarea