Anunțuri
Locuri de munca Maramures doar cu poze Companii-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Candidatul ideal Daca esti o persoana sociabila, deschisa si ambitioasa, inseamna ca esti persoana potrivita pentru noi! *Experienta d lucru in calitate d casier sau intr-un magazin d haine poate reprezenta un avantaj. Ce oferim: Salariu fix si bonusuri in functie de performanta magazinului; Tichete de masa in functie de vechime (15 lei 20 lei); Zile de concediu in functie de vechimea in companie (21 23 25 zile); Bonus de recomandare pentru fiecare coleg recomandat; Oportunitati de dezvoltare si de promovare; Training de specialitate pentru perioada de inceput; Program de lucru cu o ora pauza de masa, o singura tura de zi : 8-17 9-18 ; 5 zile saptamana, cu 2 zile libere consecutive; Spor de weekend: 10% sambata, 15% duminica. Descrierea jobului: Indrumi politicos si oferi ajutor clientilor in achizitionarea de produse; Inr gistrezi si incasezi corect contravaloarea produs lor v ndut ; Participi la activitatile de sortare si aranjare marfa in magazin; Colaborezi cu ceilalti colegi din cadrul magazinului; Participi l invent rul periodic din m g zin. Descrierea companiei: Cu o experiență de 15 ani pe piață și o prezență în 2 țări, Prețuri Pentru Tine este cel mai mare retailer românesc de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii pentru moda de zi cu zi. Cu peste 160 de magazine în România si Republica Moldova și peste 700 de angajați, PPT Prețuri Pentru Tine aduce în viața clienților produse vestimentare la prețuri accesibile, în magazine de proximitate în orașele mici și medii. Cifra de afaceri pentru 2022 este de aprox 31 mil. EUR, compania ajungând la peste 15 mil. produse vestimentare și de încălțăminte vândute în unitățile proprii.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajăm! Căutăm oameni faini și pricepuți pe următoarele posturi: Consilier vânzări showroom Proiectant ofertant Consilier magazin online Trimite-ne acum cv-ul tău, împreună cu profilul tău de Facebook și răspunsul la întrebarea: "Care este greșeala din acest anunț?" pe adresa Detalii la numarul de telefon Adresa: Bulevardul Independentei , nr 29, Orzac Design - Mobilier
-
Suntem în căutarea unui profesionist entuziast , pentru a se alătura echipei noastre. Dacă sunteți comunicativ și vă place să oferiți soluții creative clienților, aceasta ar putea fi o oportunitate perfectă pentru dumneavoastră. Responsabilități: Consilierea clienților cu privire la accesorii și elemente de mobilier Întreținerea relațiilor cu clienții Gestionarea eficientă a procesului de vânzare, de la prezentarea produselor până la finalizarea tranzacțiilor. Dezvoltarea portofoliului de clienti Cerințe: Experiență anterioară în vânzări, preferabil în domeniul mobilierului sau al accesoriilor de interior. Abilități excelente de comunicare și negociere. Orientare către rezultate și abilitatea de a atinge sau depăși obiectivele de vânzări. Adaptabilitate la tendințele în schimbare ale pieței și la cerințele clienților. Beneficii: Oportunitatea de a lucra într-un mediu dinamic și creativ. Dezvoltare profesională într-o industrie în continuă schimbare. Pachet salarial competitiv și comisioane atractive în funcție de performanță. Alăturați-vă echipei noastre unde transformăm împreună pasiunea noastră într-o experiență de cumpărare unică pentru clienți!
-
Descrierea postului: Ca angajat în vânzare aveţi responsabilitatea ca suprafaţa de vânzare din raionul dumneavoastră să facă o impresie bună şi atractivă asupra clienţilor noştri. Pentru aceasta este nevoie în primul rând de o aranjare atentă a produselor, având în vedere profilul magazinului. Electrostivuitoarele şi alte mijloace de transport uşurează deplasarea unor cantităţi mari de marfă. În cadrul raionului sunteţi, împreună cu ceilalţi colegi, parteneri de discuţie pentru clienţii noştri. Oferiţi informaţii despre sortimentuI de care vă ocupaţi, având la dispoziţie un sistem informatic performant. Cerințe: Lucraţi cu plăcere în colectiv şi impresia pe care o lăsaţi în relaţiile cu clienţii noştri este de amabilitate şi competenţă. Puteţi să lucraţi rapid şi conştiincios şi sunteţi oricând gata să vă oferiţi ajutorul. Oferta: Îți acordăm spor de sâmbătă și de duminică, de frig, de noapte, flexibilitate, sărbători legale, dar și bonusuri de performanță, de echipă sau individuale, în funcție de poziția pe care o ocupi Beneficiezi de tichete de masă încă din prima zi de lucru, la valoare maximă Sărbătorim alături de tine, oferindu-ți beneficii de Paște, Crăciun* Sănătatea este cea mai importantă, de aceea îți oferim o asigurare privată de sănătate pentru tine și o persoană dragă ție* Te poți relaxa la plajă sau la munte, cu vouchere de vacanță, și te răsplătim cu zile de concediu în plus când rămâi alături de noi* Investim în angajații noștri, oferindu-le oportunități de dezvoltare în cadrul companiei Mens sana in corpore sano prin parteneriate cu furnizori de profil, dacă ești o persoană activă sau vrei să devii una Vei beneficia de cele mai bune oferte la produsele din magazinele noastre Ne gândim la viitor și la angajații noștri, de aceea contribuim, alături de tine, la un fond de pensii private pilon III* Vechimea în companie va fi răsplătită lună de lună și vei beneficia de un spor de vechime lunar* *acordarea beneficiilor este condiționată de îndeplinirea unor perioade de vechime în cadrul companiei conform Contractului Colectiv de Muncă la nivel de unitate Informare: Vă informăm că, prin aplicarea pentru o poziție în cadrul societății Selgros Cash&Carry SRL, vă vom colecta și folosi datele personale oferite în desfășurarea procesului de selecție și recrutare de personal. Pentru informații complete privind prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul recrutării și selecției de personal în cadrul Selgros Cash&Carry SRL, vă rugăm accesați secțiunile Protecția datelor si Nota de informare recrutare de pe site-ul nostru Notă de informare - recrutare (selgros.ro) Pentru detalii despre modul în care se realizează prelucrarea datelor dumneavoastră de către site-ul de pe care aplicați, vă rugăm consultați Termenii și Condițiile acestuia.
-
DESPRE NOI Compania noastră, cu sediul în Baia Mare, este un lider de piață în domeniul prestărilor de servicii pentru pardoseli și hidroizolații, având o experiență de 34 de ani în industrie. Suntem partener autorizat Sika si alte brand-uri importante internaționale și operăm un magazin online specializat în materiale de construcții speciale, precum rășini epoxidice și membrane PVC etc. CE OFERIM Pachet salarial atractiv în funcție de experiență și performanță. Beneficii suplimentare, inclusiv masă, cafea, apă și bonuri de carburant. Oportunități de dezvoltare profesională și instruire în utilizarea softului de gestionare Charisma. Mediu de lucru dinamic și stimulativ într-o companie cu o reputație solidă pe piață. CERINȚE Experiență anterioară în gestionarea stocurilor și a depozitului. Cunoștințe de utilizare a softului ERP Charisma constituie un avantaje Abilități excelente de organizare și gestionare a timpului. Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și în echipă. Atitudine proactivă și orientată către rezultate. Cazier judiciar curat RESPONSABILITĂȚI Gestionarea eficientă a stocurilor și a depozitului. Monitorizarea și actualizarea inventarului. Procesarea comenzilor și asigurarea livrărilor în timp util. Colaborarea strânsă cu echipa pentru îmbunătățirea continuă a proceselor de depozitare și livrare. Asigurarea conformității cu standardele și politicile companiei. CUM SĂ APLICAȚI Trimiteți CV-ul dvs. și o scrisoare de intenție la adresa de e-mail: sau sunați la numărul de telefon: . Locație: Baia Mare, str. Vasile Lucaciu nr. 172.
-
SC angajează conducători auto pentru comunitate .Tari tranzitate Danemarca,Suedia,Norvegia.Se lucrează pe camioane euro 6 la prelata cu anumite firme din Danemarca .Timpul minim de Stat pe comunitate este de 2 luni cu 2 saptamini acasă. Mai multe informați la tel
-
Complex hotelier angajeaza chelner cu experienta. Oferim salariu atractiv! Informatii la tel: Contact: Simona
-
-
Sinit Mechatronics Farcasa angajeaza specialist calitate si operatori productie
-
Cautam ispector ITP atestat clasa II- III sau un absolvent specializarea AUTOVEHICULE RUTIERE care doreste sa devina inspector ITP si TLV. Va oferim recomandare in vederea obținerii atestatului. Cerinte:-permis categoria B.C
-
Suntem Larex Global Floor, un lider cu o experiență de 34 de ani în industria pardoselilor sintetice, hidroizolației și trapei de fum. Ne mândrim cu faptul că oferim cele mai bune soluții în domeniul nostru și căutăm un nou membru pentru echipa noastră de succes. CE OFERIM Oportunitatea de a lucra într-o companie de top cu o echipă pasionată Un mediu de lucru creativ și inovator Condiții salariale competitive și bonusuri de performanță Posibilități de dezvoltare profesională și avansare în carieră Consultanță fiscală externă CERINȚE Experiență anterioară de succes în marketing online, inclusiv pe platformele YouTube și TikTok Cunoștințe avansate în domeniul pardoselilor sintetice, hidroizolației și trapei de fum Abilități excelente de analiză și luare a deciziilor bazate pe date Cunoașterea avansată a limbii engleze Experiență în gestionarea bazelor de date și documentației licitațiilor publice Familiaritate cu conceptele de inteligență artificială și utilizarea software-ului AutoCAD CUM SĂ APLICAȚI Vă invităm să trimiteți CV-ul actualizat și o scrisoare de intenție la adresa de e-mail [], telefon . Subiectul e-mailului trebuie să fie "Aplicare Specialist Marketing Online - Numele Dumneavoastră."
-
Cerinte: CERTIFICAT DE CALIFICARE sudori autorizati cu autorizatie ISCIR, PED sau echivalent european constituie in avantaj; - Experienta in executia lucrarilor de sudare la instalatiile sub presiune in otel, aluminiu, aliaje de aluminiu si polietilena de inalta densitate (PE HD); - experienta de sudura in argon si electric, sau cel putin argon (se sudeaza teava OL in santier - domeniul constructiilor pentru instalatii de petrol si gaze; - experiența anterioara in șantierele OMV Petrom constituie un avantaj; - Capacitate de lucru individual dar si in echipa; Locatia actuala a santierelor: Jud. Gorj, Dolj si Arges; Disponibilitate pentru deplasari si relocare; Permis de conducere categ. B. Responsabilitati: Colaboreaza cu Sefii de Santier si reprezentatii OMV PETROM etc. pentru realizarea proiectului la termen si in parametri calitativi specificati; Beneficii: Climat de lucru profesionist; Contract pe perioada nedeterminata; Pachet salarial Foarte avantajos, corelat cu experienta si realizarile profesionale, discutabil cu ocazia interviului. Cazare si diurna aferenta in cazul deplasarilor sau transport asigurat functie de situatie si doleante. Posibilitatea de dezvoltare si formare profesionala
-
CONDIMENTE MALUKU ANGAJEAZĂ GESTIONAR DEPOZIT Ne mărim echipa din Baia Mare și căutăm o persoană responsabilă, organizată și implicată pe postul de Gestionar depozit! Ești candidatul ideal dacă : Ai o personalitate responsabilă și organizată Ai experiență anterioară în domeniul logistic sau al gestiunii Reprezintă un avantaj dacă ai mai lucrat pe stivuitor Responsabilitățile tale vor fi: Aranjarea mărfii în depozit Pregătirea coletelor mărfii pentru expedierea comenzilor Recepția mărfurilor la intrarea în depozit Controlul cantitativ și în concordanță cu documentele de recepție (factură, aviz) Participarea activă la operațiuni de încărcare descărcare numărare a mărfii din depozit Ce oferim? Salariu fix atractiv + tichete de masă Bonusuri de performanță + bonusuri de sărbători Condiții optime de muncă în incinta companiei Un mediu de lucru plăcut, alături de persoane cu experiență Dacă ești persoana potrivită, trimite CV-ul tău la adresa de e-mail sau contactează-ne telefonic la numărul
-
Îți cauți un loc de muncă ca șofer de camion într-o companie mare, internațională și stabilă? Atunci vino în echipa Heisterkamp! Angajăm șoferi cu sau fără experiență și echipaje pentru transport internațional. Beneficii: training de inițiere la începutul activității în cadrul companiei; training de specialitate pentru cei fără experiență atât teoretic cât și practic; transport dus-întors asigurat cu avionul; punctualitate și corectitudine la plata salariului (salariu de încadrare + diurna, aceasta se plătește din ziua plecării până în ziua întoarcerii inclusiv); bonus de loialitate, de performanță și recomandare nou coleg; asigurare medicală privată cu acoperire Europeană; flotă modernă de camioane DAF, ce se reînnoiesc o dată la 2 ani; dispecerat în limba română cu acoperire de 24 7; asistență tehnică mobilă oriunde în Europa 24 7; decontarea atestatului ADR (colete); decontarea parcărilor securizate; avansuri săptămânale la cerere; condiții foarte bune în baze (Oldenzaal, Travemunde, Gent); oportunitatea de a lucra pentru una dintre cele mai mari și stabile companii de trucking din Europa. Este necesar să ai: permis de conducere categoriile C + E; certificat de pregătire profesională ADR (colete); certificat de pregătire profesională; card tahograf; motivație, seriozitate și profesionalism; cunoștințe minime de limba engleză.
-
HÎți cauți un loc de muncă ca șofer de camion într-o companie mare, internațională și stabilă? Atunci vino în echipa Heisterkamp! Angajăm șoferi cu sau fără experiență și echipaje pentru transport internațional. Beneficii: training de inițiere la începutul activității în cadrul companiei; training de specialitate pentru cei fără experiență atât teoretic cât și practic; transport dus-întors asigurat cu avionul; punctualitate și corectitudine la plata salariului (salariu de încadrare + diurna, aceasta se plătește din ziua plecării până în ziua întoarcerii inclusiv); bonus de loialitate, de performanță și recomandare nou coleg; asigurare medicală privată cu acoperire Europeană; flotă modernă de camioane DAF, ce se reînnoiesc o dată la 2 ani; dispecerat în limba română cu acoperire de 24 7; asistență tehnică mobilă oriunde în Europa 24 7; decontarea atestatului ADR (colete); decontarea parcărilor securizate; avansuri săptămânale la cerere; condiții foarte bune în baze (Oldenzaal, Travemunde, Gent); oportunitatea de a lucra pentru una dintre cele mai mari și stabile companii de trucking din Europa. Este necesar să ai: permis de conducere categoriile C + E; certificat de pregătire profesională ADR (colete); certificat de pregătire profesională; card tahograf; motivație, seriozitate și profesionalism; cunoștințe minime de limba engleză.
-
Consideri că ești o persoană sociabilă și la curent cu tehnologia, device-urile și accesoriile pentru acestea? Ai nevoie de un job stabil, în care să poți evolua în același timp cu compania, dar totuși să ai și timp pentru tine? Spot GSM vine cu soluția! Ne mărim echipa și avem nevoie de o persoană pentru postul de Asistent Vânzări în magazinul nostru din Kaufland - Viseu de Sus , jud Maramureş. Te așteptăm într-o echipă dinamică, mereu pregătită să combine utilul cu plăcutul. Vei avea contact direct cu toți clienții care ne trec pragul, pentru a-i îndruma către alegerea perfectă pentru ei. Sarcinile tale de zi cu zi constă în: -Vânzarea produselor din magazin și consilierea clienților în legătură cu acestea. -Preluarea comenzilor și transmiterea lor mai departe, către responsabilul de comenzi. -Așezarea corespunzătoare a produselor pe rafturi. -Implicarea activă în dezvoltarea companiei la nivel de business, alături de fondatorii echipei și restul colegilor. Experiența constituie un avantaj, dar dacă te consideri o persoană sociabilă și dornică să învețe, așteptăm CV-ul tău pe adresa de e-mail: Pentru orice altă întrebare legată de poziția liberă, ne puteți contacta și la numărul de telefon .
-
Best Security SRL isi mareste echipa. Daca esti ELECTRICIAN IN CONSTRUCTII si doresti un loc de munca cu conditii excelente nu ezita sa ne contactezi. Program de la 8.30 la 17.00. Sarbatorile legale si in weekend nu se lucreaza. Lucrari doar pe zona Maramures