Anunțuri
Locuri de munca Maramures doar cu poze-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Baia Mare, Str. George Coșbuc nr. 38 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 6200 lei brut - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Orientare către client şi o ţinută profesională ireproşabilă - Experienţă profesională în domeniul comerţului cu amănuntul - Experienţă în conducerea personalului - Abilitaţi de coordonare și motivare a unei echipe - Cunoştinţe de limba engleză sau germană reprezintă un avantaj Responsabilitățile tale - Organizezi, planifici şi verifici activităţile departamentului în raport cu nevoile magazinului - Asiguri prezenţa la vânzare a sortimentului respectând layout-ul prestabilit - Coordonezi fluxul de marfă spre spațiile de vânzare și plasarea acesteia respectând principiul FIFO și regulile interne - Responsabil de depozitarea, manipularea şi transportul mărfurilor conform specificaţiilor tehnice ale fiecărui articol - Întocmești planurile de plasare a articolelor de sezon şi a promoţiilor În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
Angajez cioban cu experiență , condiții bune cazare mâncare salar bun, pot detalii sunați la nr de tel
-
Promovat
Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 3900 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
SC Sima Byby Logistic SRL Angajeaza soferi categoria b pe comunitate Se sta plecat 6 săptămâni cu 10 zile acasă Sau 2 luni cu 2 săptămâni acasa Pe mașini dube de 3.5t Fiat, Ford și Renault Se face toată Europa Nu se colectează colete ci se transporta marfa dintr o tara în alta Detalii 1700e-1800e Pentru mai multe detalii 0726800252 0740816788 Program L-V 08 - 18
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajăm! Căutăm oameni faini și pricepuți pe următoarele posturi: Consilier vânzări showroom Proiectant ofertant Consilier magazin online Trimite-ne acum cv-ul tău, împreună cu profilul tău de Facebook și răspunsul la întrebarea: "Care este greșeala din acest anunț?" pe adresa Detalii la numarul de telefon Adresa: Bulevardul Independentei , nr 29, Orzac Design - Mobilier
-
Suntem în căutarea unui profesionist entuziast , pentru a se alătura echipei noastre. Dacă sunteți comunicativ și vă place să oferiți soluții creative clienților, aceasta ar putea fi o oportunitate perfectă pentru dumneavoastră. Responsabilități: Consilierea clienților cu privire la accesorii și elemente de mobilier Întreținerea relațiilor cu clienții Gestionarea eficientă a procesului de vânzare, de la prezentarea produselor până la finalizarea tranzacțiilor. Dezvoltarea portofoliului de clienti Cerințe: Experiență anterioară în vânzări, preferabil în domeniul mobilierului sau al accesoriilor de interior. Abilități excelente de comunicare și negociere. Orientare către rezultate și abilitatea de a atinge sau depăși obiectivele de vânzări. Adaptabilitate la tendințele în schimbare ale pieței și la cerințele clienților. Beneficii: Oportunitatea de a lucra într-un mediu dinamic și creativ. Dezvoltare profesională într-o industrie în continuă schimbare. Pachet salarial competitiv și comisioane atractive în funcție de performanță. Alăturați-vă echipei noastre unde transformăm împreună pasiunea noastră într-o experiență de cumpărare unică pentru clienți!
-
Descrierea postului: Ca angajat în vânzare aveţi responsabilitatea ca suprafaţa de vânzare din raionul dumneavoastră să facă o impresie bună şi atractivă asupra clienţilor noştri. Pentru aceasta este nevoie în primul rând de o aranjare atentă a produselor, având în vedere profilul magazinului. Electrostivuitoarele şi alte mijloace de transport uşurează deplasarea unor cantităţi mari de marfă. În cadrul raionului sunteţi, împreună cu ceilalţi colegi, parteneri de discuţie pentru clienţii noştri. Oferiţi informaţii despre sortimentuI de care vă ocupaţi, având la dispoziţie un sistem informatic performant. Cerințe: Lucraţi cu plăcere în colectiv şi impresia pe care o lăsaţi în relaţiile cu clienţii noştri este de amabilitate şi competenţă. Puteţi să lucraţi rapid şi conştiincios şi sunteţi oricând gata să vă oferiţi ajutorul. Oferta: Îți acordăm spor de sâmbătă și de duminică, de frig, de noapte, flexibilitate, sărbători legale, dar și bonusuri de performanță, de echipă sau individuale, în funcție de poziția pe care o ocupi Beneficiezi de tichete de masă încă din prima zi de lucru, la valoare maximă Sărbătorim alături de tine, oferindu-ți beneficii de Paște, Crăciun* Sănătatea este cea mai importantă, de aceea îți oferim o asigurare privată de sănătate pentru tine și o persoană dragă ție* Te poți relaxa la plajă sau la munte, cu vouchere de vacanță, și te răsplătim cu zile de concediu în plus când rămâi alături de noi* Investim în angajații noștri, oferindu-le oportunități de dezvoltare în cadrul companiei Mens sana in corpore sano prin parteneriate cu furnizori de profil, dacă ești o persoană activă sau vrei să devii una Vei beneficia de cele mai bune oferte la produsele din magazinele noastre Ne gândim la viitor și la angajații noștri, de aceea contribuim, alături de tine, la un fond de pensii private pilon III* Vechimea în companie va fi răsplătită lună de lună și vei beneficia de un spor de vechime lunar* *acordarea beneficiilor este condiționată de îndeplinirea unor perioade de vechime în cadrul companiei conform Contractului Colectiv de Muncă la nivel de unitate Informare: Vă informăm că, prin aplicarea pentru o poziție în cadrul societății Selgros Cash&Carry SRL, vă vom colecta și folosi datele personale oferite în desfășurarea procesului de selecție și recrutare de personal. Pentru informații complete privind prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul recrutării și selecției de personal în cadrul Selgros Cash&Carry SRL, vă rugăm accesați secțiunile Protecția datelor si Nota de informare recrutare de pe site-ul nostru Notă de informare - recrutare (selgros.ro) Pentru detalii despre modul în care se realizează prelucrarea datelor dumneavoastră de către site-ul de pe care aplicați, vă rugăm consultați Termenii și Condițiile acestuia.
-
Angajez șofer taxi cu atestat,posibilitate part time sau alte variante.
-
Fabrica de textile medicale Techtex recrutează operatori producţie pentru unităţile de producţie din Cicarlau (jud. Maramures) si Osorhei (jud. Bihor). Daca esti interesat/ă de un job la o companie în plină dezvoltare , care promoveaza sustenabilitatea și inovația , vino în echipa Techtex! Experiența în domeniu va reprezenta un plus , dar și daca nu o deții te încurajăm să aplici prin trimiterea CV-ului pe adresa : Căutăm persoane deschise și motivate să învețe lucruri noi , precum și cu disponibilitatea de a lucra în trei schimburi. Dupa caz , instructajul este oferit de companie , la fel si transportul. Salariul va varia in functie de gradul de experienta in domeniu ( de la 3800 la 4800 lei brut) , la care se vor adauga bonusuri si tichete de masa in valoare de 30 de lei. Responsabilități: Operați mașinile și echipamentele de producție în mod eficient și în siguranță Monitorizează procesul de producție pentru a asigura calitatea și conformitatea cu specificațiile; Asigură respectarea regulilor de igienă și siguranță în timpul lucrului; Identifică și rezolvă problemele tehnice minore care pot apărea în timpul producției; Participă la procesul de îmbunătățire continuă a producției și propune soluții pentru optimizarea eficienței și a calității produselor; Colaborează cu colegii de echipă și cu supervisorii pentru a asigura un flux de lucru eficient și o comunicare bună în cadrul departamentului de producție. Cerințe: Experiență anterioară într-un rol similar în industria de producție este un avantaj; Abilități bune de comunicare și capacitatea de a lucra în echipă; Atenție la detalii și abilități bune de rezolvare a problemelor; Capacitatea de a lucra într-un mediu rapid și dinamic; Flexibilitate în ceea ce privește programul de lucru și disponibilitatea pentru a lucra în ture sau în weekend-uri, dacă este necesar; Abilitatea de a respecta termenele limită și de a lucra sub presiune; Calificare tehnică relevantă este un avantaj. Vino sa facem echipă!
-
DESPRE NOI Compania noastră, cu sediul în Baia Mare, este un lider de piață în domeniul prestărilor de servicii pentru pardoseli și hidroizolații, având o experiență de 34 de ani în industrie. Suntem partener autorizat Sika si alte brand-uri importante internaționale și operăm un magazin online specializat în materiale de construcții speciale, precum rășini epoxidice și membrane PVC etc. CE OFERIM Pachet salarial atractiv în funcție de experiență și performanță. Beneficii suplimentare, inclusiv masă, cafea, apă și bonuri de carburant. Oportunități de dezvoltare profesională și instruire în utilizarea softului de gestionare Charisma. Mediu de lucru dinamic și stimulativ într-o companie cu o reputație solidă pe piață. CERINȚE Experiență anterioară în gestionarea stocurilor și a depozitului. Cunoștințe de utilizare a softului ERP Charisma constituie un avantaje Abilități excelente de organizare și gestionare a timpului. Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și în echipă. Atitudine proactivă și orientată către rezultate. Cazier judiciar curat RESPONSABILITĂȚI Gestionarea eficientă a stocurilor și a depozitului. Monitorizarea și actualizarea inventarului. Procesarea comenzilor și asigurarea livrărilor în timp util. Colaborarea strânsă cu echipa pentru îmbunătățirea continuă a proceselor de depozitare și livrare. Asigurarea conformității cu standardele și politicile companiei. CUM SĂ APLICAȚI Trimiteți CV-ul dvs. și o scrisoare de intenție la adresa de e-mail: sau sunați la numărul de telefon: . Locație: Baia Mare, str. Vasile Lucaciu nr. 172.
-
-
Cautam ispector ITP atestat clasa II- III sau un absolvent specializarea AUTOVEHICULE RUTIERE care doreste sa devina inspector ITP si TLV. Va oferim recomandare in vederea obținerii atestatului. Cerinte:-permis categoria B.C
-
căutăm contabila PROGRAM FLEXIBIL(OPT ORE), pentru contabilitate și gestiune, conditii de munca foarte bune pentru informatii sunati la tel 722332101 - arata telefon -sau mail !!!