Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Marketing Publicitate Disponibil din: 2021-06-20

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 2

    Bijuteria SORELLY - Online Sales & Marketing Specialist

    Bijuteria SORELLY își mărește echipa! Căutăm o persoană entuziasmată și creativă, care să se alăture echipei noastre pentru a dezvolta și implementa strategii de marketing. Cum este persoana potrivită în viziunea noastră? Știe să lucreze foarte bine în echipă Cunoaște platformele de social media (Facebook, Instagram, LinkedIn, Youtube, Tik Tok, Pinterest) Știe să își gestioneze eficient timpul și să prioritizeze taskurile Are abilități excelente de comunicare verbală și scrisă, inclusiv abilitatea de a crea conținut atractiv Este creativă și la curent cu trendurile de pe social media Cunoștințe necesare: Studii in Marketing Cunoștințe de bază despre Google Ads și Facebook Ads (nu sunt obligatorii, însă constituie un avantaj) Cunoștințe de bază despre Optimizare SEO MsOffice (Word, Excel, Powerpoint) Experiență/Cunoștințe în dezvoltarea de campanii promoționale Cunoștințe în administrarea unei pagini de Facebook / Instagram Rolul tău? Vei administra paginile de social media din portofoliul nostru și vei crea conținut original și relevant, urmând tendințele actuale, în vederea creșterii comunităților de pe paginile respective. Vei comunica cu clienții și cu persoanele din comunitatea online Vei crea si elabora materialele de marketing (foto, video) Vei gasi cele mai bune solutii pentru marketing offline, creșterea brandului și asocierea lui cu alte companii sau evenimente din oraș Vei crea și optimiza campaniile publicitare și reclamele de pe Facebook si Google Vei crea și optimiza campaniile de email marketing Vei analiza şi interpreta datele din Google Analytics Vei analiza comportamentului utilizatorilor online (customer journey) pentru optimizarea ROAS-ului Experienţă: Experienta intr-o agenţie de online marketing sau intr-un post similar reprezinta un avantaj Ce oferim: Tichete de masă pe suport electronic Bonus de performanță Oportunități de creștere salarială în funcție de performanța ta Un mediu de lucru într-o echipă tânără și dinamică Training-uri

  • Venituri suplimentare online

    Activitate online, remote, part-time, care poate asigura rezolvarea problemelor nevoilor personale. Forme de câștig: 1.Recomandarea companiilor și produselor, 20%. 2.Distribuirea produselo, 20- 35% din volumul vânzărilor. 3.Consum propriu, 20-50% din volumul cumpărăturilor. Se pot cumula cele 3 forme de câștig! Rezultatele depind de: motivația, interesul, disponibilitatea, flexibilitatea și determinarea pentru a genera venituri la nivelul propus.

  • Bragadiru Marketing - administrativ

    Descrierea jobului: Promovarea produse si servicii pe platforme de marketplace Postari pe retelele de socializare Preluarea comenzilor si a solicitarilor din partea clientilor Ofertarea de produse/servicii catre clientii firmei Pentru site-ul propriu avem nevoie de content si introducere produse noi, dar si de optimizare/promovare Creare de materiale de recrutare

  • 10

    Disponibil online

    Fundraiser

    Este responsabil pentru îndeplinirea obiectivelor anuale de fundraising stabilite împreună cu Directorul Executiv pe baza planului strategic de dezvoltare al organizației; Identifică potențiali parteneri financiari și este responsabil de redactarea sau supervizarea cererilor de finan are/contractelor, în func ie de specificului fiecăruia; Propune, planifică organizează și supervizează activități de strângere de fonduri (evenimente publice, întâlniri și evenimente cu donatori pentru atragerea de noi donatori și/sau cultivarea celor existenți etc.) în baza planului anual de strângere de fonduri; Dezvoltă/supervizează dezvoltarea de planuri individuale de cultivare a donatorilor fundației și asigură implementarea acestora; Consolidează sau supervizeaza rela iile cu partenerii deja existenti prin identificarea de modalităti noi de colaborare; Specificațiile postului: Studii medii-superioare Cursurile de perfecționare în domeniul strângerii de fonduri din surse private constituie avantaj; Experiența nu este neeaparat necesara dar constitue un avantaj Limbi străine: engleză (scris, vorbit, citit); Operare PC: MS Office (foarte bine - în special Word, Excel, PowerPoint Outlook); Foarte bune abilități de comunicare i prezentare scrisă i verbală; Cunoa terea i în elegerea sectorului ONG din România constituie avantaj; Cunoașterea și înțelegerea sectorului de afaceri și sectorului public constituie avantaj; Abilități în elaborarea de rapoarte și susținerea de prezentări; Capacitatea de a lucra în echipă; Capacitate de planificare strategică și organizare a implementării operaționale; Disponibilitate pentru deplasări frecvente în afara organizației Detalii despre recrutare: Așteptăm CV-urile și scrisorile de intenție la Candidații selectați vor fi invitați la un interviu.

  • 68

    Angajez operator PC / grafician full time sau part time

    Angajez operator PC /Xerox pentru centru copy/print/foto si papetarie, full time sau part time. Cunostinte minime PC Word, Corel Draw prezinta un avantaj. Salariul în funcție de cunostinte. Trimiteți un CV actualizat și va vom contacta pentru un interviu unde vom discuta toate detaliile.

  • 11

    Dorești să faci o investiție profitabilă într-o afacere tip franciză? Capitalul necesar 12.000 Euro

    Dorești să faci o investiție profitabilă într-o afacere tip franciză? MULTI -SHOP este cea mai nouă afacere tip franciză cu costuri inițiale minime. Capitalul necesar 12.000 Euro Noi te putem ajuta cu tot ce este necesar la început de drum și pe tot parcursul afacerii. Avem cea mai rentabilă afacere de pe piață. Cele mai mici costuri Îți aducem Multi-shopul la tine în oraș mobilat și utilat, gata să începi activitatea. Facem training gratuit la sediu. Se poate amplasa în orice oraș dorești. Lucrează pentru tine și pentru viitorul familiei tale !!! Pentru rezervare locuri trimite-ti mesaj whatsapp la numarul . Suntem o companie distributie de dispozitive welness-fitness din Cluj Napoca. Deja avem doua magazine MULTI -SHOP in Bucuresti. Show Room pe strada Gabroveni, nr 21 Old Town, zona piata Unirii. Lasă-ne un mesaj privat cu numărul tau WhatsApp iar noi îți vom trimite toate detaliile.

  • 29

    Consultant asigurari

    franciza a unei mari companii de asigurari selectam consultanti in asigurari pt punct de lucru in Brasov;. oferim training gratuit,comisioane atractive si parte fixa incepand cu 1500 RON.

  • 20

    Recrutam agenti / consultanti asigurari

    CANDIDATUL IDEAL: - Studii medii/ studiile superioare constituie un avantaj; - Cunostinte medii de utilizare PC; - Atitudine proactiva, persuasiv si perseverent; - Bune abilitati de comunicare, negociere si orientare spre rezultat; - Experienta anterioara in vanzari constituie un avantaj; - Spirit de initiativa si capacitate de a lucra in echipa. RESPONSABILITATI: - Mentinerea si imbunatatirea relatiei cu clientii; - Promovarea, prezentarea si vanzarea produselor companiei; - Efectuarea analizei de risc pentru client, construirea de oferte si finalizarea vanzarilor; - Prospectarea permanenta a pietei si promovarea serviciilor financiare; - Oferirea de servicii post vanzare clientilor pe durata derularii contractului. BENEFICII: - Suport pentru autorizarea ca agent de asigurare (cod RAF); - Finantare 24 luni de activitate, in functie de rezultate; - Grile de comisioane progresive; - Traininguri gratuite; - Posibilitatea de a promova profesional si de a deveni manager de echipa in functie de performantele inregistrate si de interesul manifestat pentru activitatea desfasurata. DESCRIEREA COMPANIEI: Generali in lume Generali este unul dintre principalii jucatori in asigurari la nivel global, cu active gestionate de peste 400 mld. de euro. Are 85.000 de angajati si o forta de vanzari de peste 100.000 de persoane, ce deserveste peste 70 milioane de clienti. Generali isi desfasoara activitatea in 60 de tari de pe 5 continente. 90% din activitatea Generali este concentrata in Europa. Este cel mai mare mare asigurator de viata din Europa si se situeaza printre primii trei asiguratori europeni, fiind lider de piata in Italia si ocupand pozitii cheie in Germania, Franta, Austria, Spania si Elvetia. Generali Romania Generali Romania este in top 10 jucatori de pe piata romaneasca de asigurari oferind toata gama de produse de asigurare viata si non viata. Valorile pe care ne bazam sunt: orientare catre client, integritate, munca in echipa, inovatie si profesionalism. Daca doresti sa faci parte din echipa noastra, trimite-ne CV-ul tau pe adresa sau ataseaza-l direct pe site. Telefon: 0754999198

  • 27

    Consilier Vanzari Servicii de Marketing Online

    Prezentarea firmei Imagine Plus este agentia de marketing online si dezvoltare web care lucreaza cu oameni dispusi sa isi aduca aportul in a sprjini afacerile din Romania sa creasca, folosindu-se de forta internetului. Noi credem cu tarie ca internetul poate ajuta afacerile sa se dezvolte din ce in ce mai mult si astfel sa ofere posibilitatea romanilor sa traiasca din ce in ce mai bine in tara lor. Cerinte post Avem nevoie in echipa de oameni curajosi si cu atitudine pozitiva care sa adere la misiunea noastra si care sa faca urmatoarele: - sa analizeze diverse domenii de activitate in mediul online si sa faca actiunea de prospectare - sa contacteze sau sa preia clientii potentiali care ne contacteaza direct si sa poarte discutii cu ei ca sa le inteleaga afacerea - sa se consulte cu echipa noastra pentru a le putea propune clientilor solutii benefice pentru cresterea afacerii lor prin intermediul internetului - sa negocieze termenii contractuali si sa incheie contractele - sa urmareasca rezultatele implementarii strategiei stabilite si sa faca actiunile post-vanzare Responsabilitati Nu promitem ca va fi usor pentru ca este nevoie de creativitate, perseverenta si spirit viu. Te vei confrunta cu urmatoarele provocari: - vei rezista doar daca esti dispus sa inveti si sa evoluezi - va fi necesar sa asimilezi cunostinte de marketing online pentru a putea sprijini creativ cresterea afacerilor clientilor - vei fi in situatii in care clientii potentiali nu inteleg ce beneficii aduce internetul afacerii lor - vei avea clienti care au buget foarte mic si care vor rezultate foarte mari si va depinde de tine sa le construiesti viziunea a ce pot obtine foarte clar - vei fi nevoit sa renunti la o vanzare daca aceasta nu ii aduce beneficii reale clientului Beneficii In acelasi timp, dorim sa facem echipa doar cu oameni dispusi sa lucreze in relatie de colaborare, nu de subordonare. Acest lucru inseamna ca tu, cel care ti-ai dori sa iti asumi misiunea noastra, vei avea si urmatoarele provocari: - vei avea venituri functie de implicare si rezultate - iti vei folosi unele din propriile resurse precum telefonul si laptopul Pe de alta parte, credem cu tarie ca relatiile de colaborare aduc maxim de beneficii tuturor partilor implicate . Astfel tu poti obtine: - venituri nelimitate de un plafon superior - pe masura ce iti maresti portofoliul de clienti, veniturile vor creste din ce in ce mai mult fara a fi necesar un efort suplimentar - colaborare cu noi pe termen lung atat timp cat impartasim aceleasi valori si principii - vei apartine unei echipe care are experienta de peste 15 ani in afaceri, deci ai de la cine sa inveti - vei lucra intr-un mediu in care sunt clar conturate si aplicate principii si valori reale - vei fi apreciat pentru ceea ce esti si ceea ce faci

  • Căutăm un colaborator pentru un tânăr student specializat în marketing digital.

    Firma noastră de design interior caută un colaborator specializat în marketing digital, ideal pentru un tânăr student pasionat de domeniul designului interior. Ne dorim să aducem în echipa noastră o minte creativă și orientată către rezultate, care să contribuie la transformarea spațiilor în locuri extraordinare. Cerințe: Experiență demonstrată în marketing sau rol similar, cu rezultate de succes în conducerea campaniilor de social media. Abilități excelente de comunicare, atât în scris, cât și verbal. Cunoștințe solide în strategii de marketing, branding, publicitate și marketing digital. Apreciem educația superioară (în domeniul marketingului) pentru că considerăm că este un avantaj, cu condiția ca individul să fie dedicat și serios în munca sa. Creativitate și gândire strategică, cu abilitatea de a propune și implementa idei inovatoare pentru promovarea brandului și a serviciilor noastre. Dacă ești student pasionat de design interior și dorești să îți aduci contribuția la proiectele noastre, te invităm să aplici pentru această poziție și să ne ajuți să aducem mai multă valoare proiectelor noastre prin strategii inovatoare și promovare eficientă Aplică acum la adresa de email:

  • 16

    Firma Producție Publicitara Angajam Personal

    Firma Productie Publicitara în Constanța angajam personal Cunoștințe medii pt sudura, colantare, litere volumeteice Program flexibil, salariu competitiv plus bonus-uri

  • Specialist marketing

    Candidatul Ideal Studii superioare ,cu diplomă de licență în marketing, matematică, administrarea afacerilor sau în domeniul conexe 2-5 ani experienta in marketing sau vanzari Înțelegerea și cunoașterea vânzărilor și marketingului Abilități puternice de gândire analitică, organizațională și creativă Excelente abilități de comunicare, interpersonale și servicii clienți Cunoștințe despre analiza datelor și redactarea rapoartelor Abilitatea de a înțelege și urma politicile și procedurile companiei Capacitatea de a lucra sub presiune Limba Engleza Germana - Avantaj Descrierea jobului Specialist marketing Căutăm o persoana pasionata de marketing si vanzari care să ne asiste în promovarea și vânzarea produselor companiei noastre astfel incat sa putem crea avantaje competitive pentru compania noastră în industria de profil Responsabilitățile acestuia vor include: * detalierea planurilor de vânzare * crearea de reclame captivante, e-mailuri și literatură promoțională * monitorizarea prezentei web * dezvoltarea a strategiilor de prețuri Va reprezenta compania in relatia cu colaboratorii și va conduce strategii de creștere a gradului de cunoaștere a brandurilor companiei prin observarea pieței, a concurenților și a tendințelor din industrie Trebuie să aveți puternice abilități interpersonale, de conducere și de comunicare. De asemenea, ar trebui să aveți cunoștințe aprofundate și înțelegere a vânzărilor și marketingului Responsabilitati: Promovarea mărcilor existente ale companiei și introducerea de noi produse pe piață Analizarea bugetelor, pregătirea planurilor bugetare anuale, planificarea cheltuielilor și asigurarea faptului că echipa de vânzări externa ( Partenerii si magazinele) își îndeplineșc cotele și obiectivele Cercetarea și dezvoltarea oportunităților și planurilor de marketing, înțelegerea cerințelor din piata, identificarea tendințelor pieței și sugerarea de îmbunătățiri ale sistemului pentru a atinge obiectivele de marketing ale companiei Colectarea, investigarea și rezumarea datelor și tendințelor pieței pentru elaborarea de rapoarte Implementarea de noi planuri de vanzari si publicitate Participa la recrutarea, instruirea, programarea, instruirea și gestionarea echipelor de marketing și vânzări ale partenerilor pentru a îndeplini obiectivele de vânzări și marketing Menținerea relațiilor cu clienți importanți prin vizite regulate, înțelegerea nevoilor acestora și anticiparea noilor oportunități de marketing Rămâneți la curent în industrie participând la oportunități educaționale, conferințe și ateliere de lucru, citind publicații și menținând rețele personale și profesionale Candidații selectați pentru susținerea interviurilor vor fi contactați telefonic sau prin email. Descrierea companiei : Baggerman BV Romania este un furnizor importator pentru gama completă de furtunuri, racorduri și accesorii Industriale pentru urmatoarele industrii: alimentar, transporturi, petrochimic, agricultura, automotive, navala, salubritate, minerit, metalurgica, etc. Baggerman BV Romania face parte din grupul NALKA-NORRES-BAGGERMAN unul dintre cei mai mari furnizori de furtunuri, racorduri si accesorii din Europa, compania are filiale in Olanda, Germania, Italia,Elvetia, Ungaria si Romania

  • 12

    Agenti Imobiliari Colaboratori

    Cautam agenti de vanzari cu sau fara experienta in domeniul imobiliar. Sunt vizate persoanele dinamice, cu abilitati in negociere si comunicare. Oferim comisioane motivante! Asteptam CV-urile dumneavoastra la adresa de e-mail: [email protected] Sau contactati-ne la tel.: 0749220518

  • 40

    Colaborator Agentie Imobiliara

    Ai sau nu experienta in vanzari, dar iti doresti sa lucrezi intr-o echipa puternic motivata, atunci alatura-te echipei noastre, RE/MAX Family Oradea te asteapta!          Cerinte fata de candidati: - Organizarea intalnirilor, negocierilor si prezentarilor, reprezentarea tranzactiilor imobiliare; - Identificarea celor mai bune solutii pentru clienti; - Organizarea si urmarirea intregului proces de tranzactionare; - Incheierea contractelor; - Dezvoltarea continua a bazei de clienti; - Disciplinare, responsabilitate, abilitate de lucru in echipa           Avantajele candidatilor: - Analizarea pietii imobiliare; - Perfectionare continua prin participarea la traininguri, acreditate international; - Comisioane substantiale; - Seminarii, conferinte cu speak-eri de talie mondiala; - Suportul unei intregi echipe de profesionisti ; -  Independenta financiara, esti propriul tau sef; -  Gestionarea timpului dupa bunul plac. Trimiteti CV la adresa: Sau contactati-ne telefonic la nr.:

  • 8

    Disponibil online

    Asistent in brokeraj https://broker-asigurari.ro

    JOB PART TIME: ASISTENT IN BROKERAJ CONTRACT PE BAZA DE COMISION: Ritter broker de Asigurare recruteaza colaboratori in asigurari. Suntem bucurosi sa descoperim oameni valorosi cu abilitati de lideri pentru a construi o echipa remarcabila cu rezultate durabile in timp. Cerinta minima: DIPLOMA DE BACALAUREAT. Activitate: - Promoveaza si vinde produse de asigurare. Beneficii: - Fara program fix, fara target. - Comisioane atractive pentru politele emise. - Suplimentarea veniturilor cu un efort minim. Persoanele care nu au mai activat in acest domeniu vor urma initial un curs online de specializare INTERMEDIERI IN ASIGURARI. Costul acestui curs va fi suportat de cei interesati. Dupa finalizarea cursului si obtinerea diplomei se incheie contractul cu brokerul de asigurare si apoi va inregistrati la Administratia Financiara. Veti putea vinde orice tip de asigurări, de la toate societătile de asigurare prezente în România. Veti beneficia de tot sprijinul din partea companiei de brokeraj pentru un start optim. Incheiem toate tipurile de asigurari: - Asigurari auto: RCA si CASCO. - Asigurari de bunuri si proprietati. - Asigurari de viata si accidente. - Asigurari de malpraxis. - Asigurari medicale pentru calatorii in strainatate. - etc. Acces gratuit la o platforma performanta de emitere online a asigurarilor. Activitatea se poate desfasura de acasa sau de oriunde aveti acces la internet pentru a putea emite polite. Oferim cele mai atractive comisioane. Pentru orice informatii suplimentare nu ezitati sa ne contactati ! https://broker-asigurari.ro

  • 51

    Vrei sa-ti schimbi viata?

    Vrei sa-ti schimbi viata? Cautam lideri cu carisma, cadre de conducere cu personalitate puternica. Sundeti o persoana dispusa sa ajunga in varf si gata sa munceasca cu devotament pentru a-si atinge obiectivele? Va oferim un loc de munca sigur, ca parteneri independenti, cu sarcini in domeniul conducerii, care vor fi o adevarata provocare si va vor da satisfactii pe masura. Contract part/full time. Solicitari si CV pe mail [email protected]

  • 9

    Caut persoana pentru marketing publicitate.

    Caut persoana pentru aranjarea produselor pe site,se poate lucra si de acasa.Necesita cunostinte operare PC.

  • 12

    Calificare profesională, în mai multe ocupa ii doar în câteva zile

    Cunoa te i meserie dar nu ave i diplomă de calificare? Vre i să ave i anse mai mari în găsirea unui loc de muncă? Dori i să vă califica i sau să vă recalifica i în diverse domenii de muncă? Acum se poate!!! Indiferent de pregătire sau coala absolvită, în baza cuno tin elor teoretice i practice dobândite prin activită ile pe care le desfă ura i, ave i ansa ob inerii unei diplome accreditată care să vă certifice calită ile dumneavoastră de bun meseria , recunoscută de Ministerul Muncii i a Învă ământului i este valabilă atât în ară cât i în străinătate. CENTRE DE FORMARE I EVALUARE PROFESIONALĂ din Sf. Gheorghe, jud. Covasna ASIGURĂ EVALUAREA COMPETEN ELOR PROFESIONALE I ELIBERAREA DE CERTIFICATE DE COMPETEN Ă PROFESIONALĂ pentru ocupa iile: 1. dulgher tâmplar - parchetar, 2. fierar betonist, 3. zidar- pietrar - tencuitor, 4. zugrav-tapetar-ipsosar-vopsitor, 5. montator pere i i plafoane din ghips-carton, 6. electrician constructor, 7. mozaicar faiantar 8. instalator instala ii tehnico sanitare i de gaze, 9. instalator apă-canal, 10. operator la recoltarea i toaletarea arborilor forestieri, (DRUJBIST, FASONATOR MECANIC) 11. operator la colectatul i manipulatul lemnului (TRACTORIST FORESTIER, TAFIST), 12. gaterist la tăiad bu teni, 13. tâmplar universal, 14. operator la masini unelte cu comanda numerica CNC 15. lăcătus mecanic de între inere i repara ii universale, 16. sudor electric 17. ma inist la ma ini pentru terasamente (EXCAVATOR, BULDO EXCAVATOR, BULDOZER, IFRON, BOBCAT ect.), 18. stivuitorist 19. mecanic auto, 20. tinichigiu vopsitor auto, 21. electrician auto, 22. mecanic vulcanizator, 23. ospătar (chelner) vânzător în unită i de alimenta ie, 24. bucătar, 25. cofetar-patiser, 26. lucrător în comer , 27. administrator pensiune turistică, 28. recep ioner, 29. cameristă, 30. băie 31. îngrijitor bătrâni la domiciliu, 32. infirmieră, PENTRU INFORMA II tel: e-mail: https: www.facebook.com calificariprofesionale.csakiistvan

  • 19

    Disponibil online

    Oportunitate online portabilă și predictibilă în afara activităților de bază

    De curand, firma românească de consultanță și tehnologie Future of Digital, a deschis activul EXTRADEALZZ - Mall cu peste 450 magazine pentru cumparături online cu REDUCERI substanțiale. Este suficient să amintim doar de EMAG și AMAZON, ca să îți faci o idee cu cine suntem afiliați. Nu ezita să mă contactezi pentru a ne cunoaște și a primi mai multe informații. Cere-mi prietenia pe Facebook și vorbim în Chat: https: www.facebook.com vasipascu.bio Scrie în Chat Messenger cuvântul ROMJOB. Cu prietenie, Accesează aici cartea mea de vizită digitală și vezi ce ți se potrivește: https: vasilepascu.bio

  • 8

    Disponibil online

    Specialist Marketing online si offline

    Companie care activeaza pe piata romaneasca oferind solutii optime de incalzire si climatizare clientilor, angajeaza : SPECIALIST MARKETING. Cerinte: - absolvent studii superioare in marketing; - experienta in activitati intreprinse in mediul online; - excelente abilităti de comunicare si dezvoltare relatii de calitate; - excelente cunostinte de lucru cu PC;; - cunostinta limba engleza scris vorbit; Se ofera: - Mediu de lucru placut, dinamic și stimulativ; - Oportunitati de dezvoltare profesionala; - Pachete extra salariale si bonusuri in functie de performanta; Descriere job: - Contribuie la realizarea și implementarea planului de marketing și comunicare; - Propune, implementeaza, administreaza si analizeaza campanii de marketing online. - Elaboreaza texte de promovare cu impact la public, concepte pentru newsletter, bannere si alte materiale de promovare, brosuri si flyere; - Creaza continut relevant pentru campanii SEO, care să fie concentrate pe publicul țintă și să aibă un content atractiv; - Editeaza texte, promoveaza articole de blog și comunicate de presă cu structură SEO - friendly; - Colaboreaza cu directorul de vânzări în obtinerea de clienti profitabili, propun si îmbunătătesc procesul de prezentare- vânzare; - Gestioneaza relatia cu clientii si promoveaza activ serviciile firmei; - Realizează rapoarte lunare legate de sectorul de activitate si de progresul către atingerea obiectivelor.

Salvează căutarea