Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Marketing Publicitate Tip job: Full time

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 5

    Operator print

    Daca esti energic, bun organizator, îndemânatic, volubil, comunicativ, respectuos si ai nevoie de un loc de munca stabil, sau un al doilea job, te asteptam la interviu. Avem nevoie de un operator print care sa aiba o oarecare pregatire in utilizarea PC, E-MAIL, OFFICE, ADOBE, CAD, printare, scanare și copiere. Daca ai si putina indemanare ne poti ajuta la schimbarea de cartușe, role, încărcare hartie in tava, taiere, laminare etc. Sunt operatiuni curente foarte usoare. Programul este de 4-8 h zilnic, posibil sâmbătă in cazuri extraordinare. Salariul il discutam la interviu. Compania noastra este situata intr-o zona centrala, se poate ajunge foarte usor si rapid cu metroul sau mijloacele de transport de suprafata. Te asteptam!

  • 3

    Disponibil online

    Consilier vânzări online

    Angajăm consilier social media pentru gestionat Facebook, Instagram, TikTok, Twitter - paginile magazinului și grupuri, creare de conținut, gestionarea prietenilor și invitarea potențialilor clienți. Salariul se discută in funcție de nivelul de competență. Domeniul de activitate este - vânzări bijuterii și ceasuri. Vă rog să depuneți cv-urile la adresa de e-mail:

  • 11

    Colantor - montator productie publicitara

    Candidatul ideal ar trebui sa dea dovada de: - indemanare - seriozitate - responsabilitate - spirit organizatoric - capabil sa lucreze intr-o echipa tanara si dinamica. - experienta in domeniu reprezinta un avantaj, dar nu este obligatorie. Descrierea jobului - productie casete luminoase, panouri, standuri expozitionale, decorari auto, copertine, confectii metalice. - aplicare autocolante, taiere, lipire, indoire, asamblarea produselor in functie de specificatiile proiectului - montaje produse in Ploiesti si in tara, dupa caz; - seriozitate, punctualitate, capacitate de perfectionare, ambitie;

  • 59

    Asistenta manager Organizari evenimente

    Manager general, angajez asistenta manager. Suntem o agentie de organizari evenimente cu sediul in zona Unirii. Se cauta personal tanar, toti angajatii au pana in 30 de ani. Posibilitate de program part time sau full time. Salariu: 6800 lei. Cerinte: serioasa, inteligenta, atenta la detalii, open minded, deschisa la oportunitati. Responsabilitati: - preluarea apelurilor - responsabila de mail-uri si telefoane - ofertarea clientilor Trimite un CV sau lasa o descriere + numar de telefon.

  • 10

    Manager de vanzari zonal / Area Sales Manager

    Tipul jobului: Cu normă întreagă sau Part Time Salariu: Până la 10.000,00RON pe lună Compania noastra este una din firmele cunoscute in zona de publicitate, acoperind toata partea de productie, montaj si import aferenta acestui domeniu. Vrem sa marim echipa de vanzari, atat in Bucuresti, cat si in cele mai importante orase din tara: Cluj , Timisoara, Sibiu, Brasov, Iasi si Constanta. Daca locuiesti intr-unul din aceste orase si iti doresti sa ai in sfarsit un job independent, bine platit, sa lucrezi uneori de acasa si sa ai un program flexibil pe care tu ti-l organizezi, trimite-ne un CV cu datele tale pe email: si noi te vom contacta in cel mai scurt timp. Pentru informatii suplimentare sunati la telefon Interviul este online. Ce este important pentru noi: * Abilitatea ta de a construi și dezvolta relații relevante cu colegii și clienții companiei * Gândire orientată spre client * Seriozitate * Creativitate * Abilități relevante de comunicare, prezentare și vânzare * Structură organizată, proactivă, orientată spre îmbunătățire * Orientarea către soluții * Abilitatea de a lucra simultan cu mai multe grupuri (clienți, colegi, conducere) * Experiență recentă, comunicare și vânzări cu clienții, într-un rol B2B (de preferință cel puțin 2 ani) * Diplomă universitară (reprezinta un avantaj) Ce așteptăm de la tine: * Sa ai instrumente de comunicare: laptop, telefon mobil si internet * Dezvoltarea de relații de încredere cu clienții, pentru dezvoltarea afacerilor pe termen lung cu fiecare dintre ei * Responsabilitatea pentru fiecare client din portofoliu în zona alocata. Păstrarea cu succes a unui portofoliu de clienți prin reînnoirea contractelor, menținând în același timp profitabilitatea (= protejarea relațiilor și a veniturilor) * Abilitatea de a acționa / funcționa ca si consultant (identificarea nevoilor pe termen mediu și lung ale clienților; crearea și identificarea de noi oportunități; recomandarea unui amestec adecvat de soluții care contribuie la dezvoltarea afacerii clienților) * Sprijinirea clienților, prin rezolvarea oricăror probleme, în timp util, cu ajutorul echipelor de asistență (tehnologie, productie, livrare de soluții, facturare etc.) Ce oferim în schimb: * Program flexibil in functie de timpul tau * Poti lucra uneori si de acasa, mergand doar la intalnirile stabilite cu clientii * Contract de munca part time * SALARIU atractiv (se discuta la interviu) * COMISION consistent bazat pe performanță si realizari (se discuta la interviu) * BONUS-uri trimestriale/anuale (se discuta la interviu) * Costuri de călătorie: abonamente necesare pentru mijloacele de transport folosite in zona ta * Dezvoltarea continuă într-un mediu de lucru construit dinamic, unde învățarea continuă și inițiativa sunt încurajate * Posibilitatea de avansare profesionala si conducerea departamentelor in functie de aptitudinile tale si dezvoltarea companiei in viitor

  • 2

    Bijuteria SORELLY - Online Sales & Marketing Specialist

    Bijuteria SORELLY își mărește echipa! Căutăm o persoană entuziasmată și creativă, care să se alăture echipei noastre pentru a dezvolta și implementa strategii de marketing. Cum este persoana potrivită în viziunea noastră? Știe să lucreze foarte bine în echipă Cunoaște platformele de social media (Facebook, Instagram, LinkedIn, Youtube, Tik Tok, Pinterest) Știe să își gestioneze eficient timpul și să prioritizeze taskurile Are abilități excelente de comunicare verbală și scrisă, inclusiv abilitatea de a crea conținut atractiv Este creativă și la curent cu trendurile de pe social media Cunoștințe necesare: Studii in Marketing Cunoștințe de bază despre Google Ads și Facebook Ads (nu sunt obligatorii, însă constituie un avantaj) Cunoștințe de bază despre Optimizare SEO MsOffice (Word, Excel, Powerpoint) Experiență/Cunoștințe în dezvoltarea de campanii promoționale Cunoștințe în administrarea unei pagini de Facebook / Instagram Rolul tău? Vei administra paginile de social media din portofoliul nostru și vei crea conținut original și relevant, urmând tendințele actuale, în vederea creșterii comunităților de pe paginile respective. Vei comunica cu clienții și cu persoanele din comunitatea online Vei crea si elabora materialele de marketing (foto, video) Vei gasi cele mai bune solutii pentru marketing offline, creșterea brandului și asocierea lui cu alte companii sau evenimente din oraș Vei crea și optimiza campaniile publicitare și reclamele de pe Facebook si Google Vei crea și optimiza campaniile de email marketing Vei analiza şi interpreta datele din Google Analytics Vei analiza comportamentului utilizatorilor online (customer journey) pentru optimizarea ROAS-ului Experienţă: Experienta intr-o agenţie de online marketing sau intr-un post similar reprezinta un avantaj Ce oferim: Tichete de masă pe suport electronic Bonus de performanță Oportunități de creștere salarială în funcție de performanța ta Un mediu de lucru într-o echipă tânără și dinamică Training-uri

  • Bragadiru Marketing - administrativ

    Descrierea jobului: Promovarea produse si servicii pe platforme de marketplace Postari pe retelele de socializare Preluarea comenzilor si a solicitarilor din partea clientilor Ofertarea de produse/servicii catre clientii firmei Pentru site-ul propriu avem nevoie de content si introducere produse noi, dar si de optimizare/promovare Creare de materiale de recrutare

  • 68

    Angajez operator PC / grafician full time sau part time

    Angajez operator PC /Xerox pentru centru copy/print/foto si papetarie, full time sau part time. Cunostinte minime PC Word, Corel Draw prezinta un avantaj. Salariul în funcție de cunostinte. Trimiteți un CV actualizat și va vom contacta pentru un interviu unde vom discuta toate detaliile.

  • 11

    Dorești să faci o investiție profitabilă într-o afacere tip franciză? Capitalul necesar 12.000 Euro

    Dorești să faci o investiție profitabilă într-o afacere tip franciză? MULTI -SHOP este cea mai nouă afacere tip franciză cu costuri inițiale minime. Capitalul necesar 12.000 Euro Noi te putem ajuta cu tot ce este necesar la început de drum și pe tot parcursul afacerii. Avem cea mai rentabilă afacere de pe piață. Cele mai mici costuri Îți aducem Multi-shopul la tine în oraș mobilat și utilat, gata să începi activitatea. Facem training gratuit la sediu. Se poate amplasa în orice oraș dorești. Lucrează pentru tine și pentru viitorul familiei tale !!! Pentru rezervare locuri trimite-ti mesaj whatsapp la numarul . Suntem o companie distributie de dispozitive welness-fitness din Cluj Napoca. Deja avem doua magazine MULTI -SHOP in Bucuresti. Show Room pe strada Gabroveni, nr 21 Old Town, zona piata Unirii. Lasă-ne un mesaj privat cu numărul tau WhatsApp iar noi îți vom trimite toate detaliile.

  • 16

    Firma Producție Publicitara Angajam Personal

    Firma Productie Publicitara în Constanța angajam personal Cunoștințe medii pt sudura, colantare, litere volumeteice Program flexibil, salariu competitiv plus bonus-uri

  • Specialist marketing

    Candidatul Ideal Studii superioare ,cu diplomă de licență în marketing, matematică, administrarea afacerilor sau în domeniul conexe 2-5 ani experienta in marketing sau vanzari Înțelegerea și cunoașterea vânzărilor și marketingului Abilități puternice de gândire analitică, organizațională și creativă Excelente abilități de comunicare, interpersonale și servicii clienți Cunoștințe despre analiza datelor și redactarea rapoartelor Abilitatea de a înțelege și urma politicile și procedurile companiei Capacitatea de a lucra sub presiune Limba Engleza Germana - Avantaj Descrierea jobului Specialist marketing Căutăm o persoana pasionata de marketing si vanzari care să ne asiste în promovarea și vânzarea produselor companiei noastre astfel incat sa putem crea avantaje competitive pentru compania noastră în industria de profil Responsabilitățile acestuia vor include: * detalierea planurilor de vânzare * crearea de reclame captivante, e-mailuri și literatură promoțională * monitorizarea prezentei web * dezvoltarea a strategiilor de prețuri Va reprezenta compania in relatia cu colaboratorii și va conduce strategii de creștere a gradului de cunoaștere a brandurilor companiei prin observarea pieței, a concurenților și a tendințelor din industrie Trebuie să aveți puternice abilități interpersonale, de conducere și de comunicare. De asemenea, ar trebui să aveți cunoștințe aprofundate și înțelegere a vânzărilor și marketingului Responsabilitati: Promovarea mărcilor existente ale companiei și introducerea de noi produse pe piață Analizarea bugetelor, pregătirea planurilor bugetare anuale, planificarea cheltuielilor și asigurarea faptului că echipa de vânzări externa ( Partenerii si magazinele) își îndeplineșc cotele și obiectivele Cercetarea și dezvoltarea oportunităților și planurilor de marketing, înțelegerea cerințelor din piata, identificarea tendințelor pieței și sugerarea de îmbunătățiri ale sistemului pentru a atinge obiectivele de marketing ale companiei Colectarea, investigarea și rezumarea datelor și tendințelor pieței pentru elaborarea de rapoarte Implementarea de noi planuri de vanzari si publicitate Participa la recrutarea, instruirea, programarea, instruirea și gestionarea echipelor de marketing și vânzări ale partenerilor pentru a îndeplini obiectivele de vânzări și marketing Menținerea relațiilor cu clienți importanți prin vizite regulate, înțelegerea nevoilor acestora și anticiparea noilor oportunități de marketing Rămâneți la curent în industrie participând la oportunități educaționale, conferințe și ateliere de lucru, citind publicații și menținând rețele personale și profesionale Candidații selectați pentru susținerea interviurilor vor fi contactați telefonic sau prin email. Descrierea companiei : Baggerman BV Romania este un furnizor importator pentru gama completă de furtunuri, racorduri și accesorii Industriale pentru urmatoarele industrii: alimentar, transporturi, petrochimic, agricultura, automotive, navala, salubritate, minerit, metalurgica, etc. Baggerman BV Romania face parte din grupul NALKA-NORRES-BAGGERMAN unul dintre cei mai mari furnizori de furtunuri, racorduri si accesorii din Europa, compania are filiale in Olanda, Germania, Italia,Elvetia, Ungaria si Romania

  • 40

    Colaborator Agentie Imobiliara

    Ai sau nu experienta in vanzari, dar iti doresti sa lucrezi intr-o echipa puternic motivata, atunci alatura-te echipei noastre, RE/MAX Family Oradea te asteapta!          Cerinte fata de candidati: - Organizarea intalnirilor, negocierilor si prezentarilor, reprezentarea tranzactiilor imobiliare; - Identificarea celor mai bune solutii pentru clienti; - Organizarea si urmarirea intregului proces de tranzactionare; - Incheierea contractelor; - Dezvoltarea continua a bazei de clienti; - Disciplinare, responsabilitate, abilitate de lucru in echipa           Avantajele candidatilor: - Analizarea pietii imobiliare; - Perfectionare continua prin participarea la traininguri, acreditate international; - Comisioane substantiale; - Seminarii, conferinte cu speak-eri de talie mondiala; - Suportul unei intregi echipe de profesionisti ; -  Independenta financiara, esti propriul tau sef; -  Gestionarea timpului dupa bunul plac. Trimiteti CV la adresa: Sau contactati-ne telefonic la nr.:

  • 8

    Disponibil online

    Specialist Marketing online si offline

    Companie care activeaza pe piata romaneasca oferind solutii optime de incalzire si climatizare clientilor, angajeaza : SPECIALIST MARKETING. Cerinte: - absolvent studii superioare in marketing; - experienta in activitati intreprinse in mediul online; - excelente abilităti de comunicare si dezvoltare relatii de calitate; - excelente cunostinte de lucru cu PC;; - cunostinta limba engleza scris vorbit; Se ofera: - Mediu de lucru placut, dinamic și stimulativ; - Oportunitati de dezvoltare profesionala; - Pachete extra salariale si bonusuri in functie de performanta; Descriere job: - Contribuie la realizarea și implementarea planului de marketing și comunicare; - Propune, implementeaza, administreaza si analizeaza campanii de marketing online. - Elaboreaza texte de promovare cu impact la public, concepte pentru newsletter, bannere si alte materiale de promovare, brosuri si flyere; - Creaza continut relevant pentru campanii SEO, care să fie concentrate pe publicul țintă și să aibă un content atractiv; - Editeaza texte, promoveaza articole de blog și comunicate de presă cu structură SEO - friendly; - Colaboreaza cu directorul de vânzări în obtinerea de clienti profitabili, propun si îmbunătătesc procesul de prezentare- vânzare; - Gestioneaza relatia cu clientii si promoveaza activ serviciile firmei; - Realizează rapoarte lunare legate de sectorul de activitate si de progresul către atingerea obiectivelor.

  • 54

    angenti marketing, publicitate

    angajam agenti vanzari produse bricolaj casa si gradina, agenti vanzari termopane,asistent manager,contabil cu experienta

  • 2

    Trainer studio modele

    Cautam 2 persoane serioase (fete) pentru pozitia de trainer . Cerinte : - limba engleza avansat - cunostinte operare pc -creativitate *Programul este in ture *Pachet salarial atractiv *Bonusuri

  • Creative graphic Designer

    BRILLIANT - Agentie de publicitate full services angajeaza Creative graphic Designer. Candidatul ideal este activ, creativ, recreativ, are o gandire structurata, cunostinte operare pc in diverse programe de profil, operativitate, competitivitate, autodepasire. Experienta o formam impreuna. Cautam acel diamant inca neslefuit, dornic sa straluceasca ;) Beneficii multiple: Mediu de lucru placut, stabilitate, posibilitate de dezvoltare, pregatire continua, crestere salariala progresiva in functie de cresterea nivelului de implicare in activitate, participarea activa in proiecte majore prin crearea si realizarea reclamelor de nivel inalt. Primul pas este trimiterea unui CV cu Foto pe email la adresa office (at) brilliant.ro Aplicantii vor fi contactati ulterior pentru planificarea interviurilor. Multumim. ...and don't forget to be brilliant! www.brilliant.ro Descrierea companiei Agentie de publicitate full services - creative, advertising, marketing

  • 10

    Lacatus sudor pentru firma Productie Publicitara

    BUSINESS SMART cu atelier de confectii metalice usoare in Bucuresti (incinta Electromagnetica - Sector 5). Angajeaza lacatus mecanic. Salariul este negociabil, functie de experienta

  • Oferta Pachet 15 Seturi Paturi Suprapuse - Model BEL 2 - in stoc!

    Livrare imediata din stoc! Așteptam cu interes cererile dumneavoastră, alegând produse durabile si de calitate-la cel mai bun preț de pe piață.

  • 2

    Disponibil online

    Content Copywriter - Blogger

    Content Copywriter este o persoană care scrie texte pentru diverse scopuri de marketing și comunicare. Un content copywriter trebuie să fie capabil să creeze conținut original, captivant și relevant pentru publicul țintă. Realizarea diferitelor tipuri de prezentări pentru firme, produse și servicii. Administrarea paginilor de blog sau social media. Crearea de conținut scris pentru pagini de website Scrierea și publicarea de articole de blog. Scrierea și postarea de advertoriale comunicate de presă. Crearea de conținut scris pentru social media . Munca de research și analiză a domeniilor despre care scriem. Ce îți oferim? - Un salariu motivant, în funcție de experiență și performanță - Un mediu de lucru plăcut, dinamic și stimulativ - Oportunități de dezvoltare profesională și personală - Training-uri și cursuri de specializare - Bonusuri și beneficii (tichete de masă, abonament medical, team building, etc.) - Program flexibil, cu posibilitatea de lucru de acasă - Abonament sportiv si echipament de lucru Abia așteptăm să te cunoaștem!

  • Specialist Marketing

    Ești creativ(ă), pasionat(ă) de marketing digital și gata să te alături unei echipe dinamice? Avem locul perfect pentru tine! Ce Vei Face: Dezvoltă strategii de marketing captivante online și offline. Gestionează și optimizează campanii pe Google Ads, Meta, și alte platforme de social media. Crează conținut unic și atractiv pentru toate platformele noastre. Analizează și raportează performanța campaniilor. Colaborează pentru succesul evenimentelor și promoțiilor noastre. Ce Căutăm: Experiență în marketing digital, SEO, PPC, și Social Media. Creativitate, capacitate analitică și spirit de echipă. Entuziasm pentru învățarea continuă și adaptare rapidă. Ce Oferim: Salariu competitiv + bonusuri atractive. Mediu de lucru inovator și suport pentru dezvoltare profesională.

Salvează căutarea