Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Marketing Publicitate

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Cautam urgent persoane interesate sa lucreze online in vanzari. Rugam seriozitate maxima ! Detalii numai la email:

  • Oportunitate de afacere în "Intelligent-Networking”. Departament Marketing Service, oferim "Mai mult decat un Job Suplimentar", afiliem personal pentru Echipa Networking, promo IBP - Int'l Business Partnership, echivalent recruter, planner, manager. Descrierea jobului -definirea obiectivelor echipei de marketing -evaluarea si analiza pietei pentru identificarea tendintelor si a nevoilor - Initierea si coordonarea cercetarilor de piata pentru a realiza profilul celor mai importanti colaboratori -gestionarea construirii imaginii firmei si a marcilor promovate de aceasta - oferirea de consultanta -monitorizarea activitatii competitorilor si buna cunoastere a produselor acestora -coordonarea activitatii de vanzari si marketing -promovarea produselor companiei -realizarea, implementarea si coordonarea planurilor si a strategiei de marketing Descrierea candidatului: -studii medii, preferabil superioare (economice, preferabil cu specializarea marketing) -experienta in marketing de minimum 3 luni -o buna cunoastere a domeniului de activitate a companiei -bune abilitati de operare PC ( MS-Office, Internet, Photoshop) -limba engleza (nivel mediu) -persoana dinamica, cu aptitudini de lider -bune abilitati de comunicare si de negociere -disponibilitate pentru deplasari si program prelungit DISCLAIMER versus RESPONSIBILITY Din adâncă și smerită cugetare, vă împărtășesc următoarele: 1. Această ofertă nu este pentru minți mediocre, cu o gândire negativă. Această ofertă este pentru minți deschise și inimi creștine, generoase. 2. Această ofertă nu reprezintă o angajare/loc de muncă/serviciu, cu carte de muncă. Această activitate atipică (facultativă, suplimentară) reprezintă o alternativă rentabilă și stabilă la colaborările (joburile) clasice. Este cel mai stabil loc de muncă, de unde nu te poți da afară decât tu însuți! 3. Această colaborare este pentru cei care caută ALTceva decât un simplu loc de muncă, “job” (J-just, O-over, B-broke), cu plată modestă și fixă! Această ofertă este pentru cei care vor să trăiască mai bine în următorii 2-3 ani, adoptând obiceiuri noi, pentru o viață de calitate, prin Sistemul de Maximizare a Performanței. 4. Această activitate este pentru cei care vor să-și dea șefu’ afară. Demarată inițial ca activitate/colaborare, part-time, pentru venituri suplimentare salariului/bursei/pensiei/etc., prin motivație și perseverență, poate deveni ocupație de bază. 5. In această activitate nu poți străluci drept cel mai docil salariat, iar după o activitate continuă de 40-50 de ani, să obții o pensie insuficientă! In schimb, asumându-ți responsabilitatea propriei vieți, poți, muncind inteligent și eficient, după serviciul de bază, să obții venituri crescătoare exponențial, iar după 4-5 ani să obții venituri lunare extraordinare. RELATII: https://shared-marketing.business.site/ mobil: 0739881585, 0722588038 e-mail:

  • Junior Social Media In Timisoara Avem nevoie de tine! Echipa SmartBS cauta un Junior Social Media care sa iubeasca tot ceea ce tine de technologie, inovatie si crearea unei comunitati in jurul unui brand in expansiune. Singura cerinta obligatorie sunt cunostintele basic de photoshop, limba engleza si placerea de a scrie in mediul online. Nu conteaza varsta, ocupatia anterioara sau sexul. Te vei ocupa de strategia de social media si planul de continut pentru clientii SmartBS Supervizarea, implementarea si declinarea strategiei in concepte creative si mesaje menite sa atraga, antreneze si sa creasca o comunitate Raportarea rezultatelor obtinute si optimizarea activitatatii in consecinta Job-ul pentru inceput este unul part time - 4 ore pe zi de luni pana vineri (la biroul nostru din Timisoara - Take Ionescu), dar poate sa treaca si la unul full time 8 ore pe zi de luni pana vineri in functie de rezultate. Te asteptam!

  • Job description: Production Coordinator / Specialist • Managing and responsibility for process of print manufacture, which means to check and approval of produced visuals by a third party (hypermarket, stations) • To coordinate, preparing and to approve printing basis (to be sent to retailers) • Communication with printing houses - printing of POS material and promo materials needed for tastings, promotions and events • Searching for suppliers and then ordering the production of promo materials • Responsibility for quality of basis delivered to suppliers and sub-suppliers and for its in time delivery in accordance with the job card ( potential problems and delays for the production.) • Active participation in designing the concept of advertising campaigns • Creative proposal of POS and promo materials • Negotiating prices and quality for printing of promo materials and delivery time • Communication with graphic studios • Active cooperation with the sales department and support them • Preparation of technical specifications, to control quality and cost of purchased production and approve the samples • To organize transport from the printing house to the warehouse, • Check print invoices, to approve the invoice with the Finance Department • Reporting (about the first day of installation campaign) What we need from you: • Professional behavior • Communication skills • Team spirit • Pro-active and be an effective problem solver. • Printing knowledge • Ability to manage time and balance priorities amid the pressures of busy, deadline-driven production. • Intermediate proficiency in English Your advantage can be • Orientation in the media, advertising and marketing markets • Experience with graphics and print programs ( Photoshop, Corel, Illustrator ) • Study in printing and media printing

  • Brandul danez Amazing Jewelry angajeaza Consilieri in vanzari pentru magazinele/pop-up store-urile de bijuterii si accesorii din urmatoarele orase: Bucuresti, Brasov, Cluj, Constanta. Experienta candidatilor nu este necesara ( se ofera training la locul de munca) Cerinţe: • orientare către clienţi şi nevoile lor • responsabilitate, implicare şi seriozitate abilitati de comunicare • flexibilitate şi perseverenţă • spirit de echipă şi adaptabilitate *Ce oferim? - salariu motivant ( 2000 lei) - bonusuri de performanta - posibilitatea de a avansa in cadrul companiei • training permanent Daca esti o persoana tanara,sociabila si optimista? Asteptam CV insotit de o fotografie pe office@amazing-jewelry.ro

  • Agentia Cristal Imobiliare cu 18 ani de experienta, sediul in Bulevardul Unirii - Zepter si Calea Serban Voda, angajeaza agenti imobiliari cu sau fara experienta. Publicitate intensiva. Conditii foarte avantajoase, Cursuri la sediul firmei www.cristalholding.ro 0799059903

  • AXA IMOBILIARE-SUCURSALA PIATA UNIRII, angajeaza consilieri imobiliari,; se ofera masina de service, telefon mobil, commission 50%; CV-urile se trimit pe adresa de email: abconsultimob@gmail.com

  • Dacă vrei să ai produse pentru familia ta la un SUPER PREȚ sau chiar GRATUIT, CADOURI, EXCURSII,DISCOUNT DE PANĂ LA 40%, acum e momentul sa te inscrii REPREZENTANT AVON. Trimite un MESAJ ÎN PRIVAT cu numele tău, număr telefon, vârstă, iar noi te vom contacta pt. detalii !

  • Daca sunteti interesati de vreunul dintre aceste joburi, dati-ne un mesaj! Operator Call Center - Agent Vanzari magazin online si showroom Manager librarie online Social Media Specialist PPC Specialist PHP Developer Consilier vanzari online Gestionar depozit magazin online Editor Video Operator Comenzi Online Online campaign specialist Customer Care / Librar personal Operator call-center Content Manager eCommerce Success&Support Consultant E-commerce marketing specialist Junior e-commerce buyer Online Product Manager Online Product Manager Specialist PPC Va asteptam!

  • RESPONSABILITATI: - Ofera consultanta clientilor din portofoliu; - Promoveaza si vinde produsele companiei; - Participa activ la realizarea target-ului lunar; - Intocmeste in termen rapoartele cerute de catre superiori; - Consolideaza portofoliul de clienti si atrage clienti noi. CERINTE: - Foarte bune abilitati de comunicare si negociere; - Abilitati de analiza si planificare; - Personalitate deschisa - relationeaza usor cu clientii; - Proactiv, capabil sa gaseasca solutii. - Spirit de initiativa si capacitate de a lucra in echipa - Suport pentru autorizarea ca agent de asigurare( cod RAF) - Finantare 24 luni in functie de rezultate si grile de comisioane progresive. - Training de specialitate DESCRIEREA COMPANIEI: Generali in lume Generali este unul dintre principalii jucatori in asigurari la nivel global, cu active gestionate de peste 400 mld. de euro. Are 85.000 de angajati si o forta de vanzari de peste 100.000 de persoane, ce deserveste peste 70 milioane de clienti. Generali isi desfasoara activitatea in 60 de tari de pe 5 continente. 90% din activitatea Generali este concentrata in Europa. Este cel mai mare mare asigurator de viata din Europa si se situeaza printre primii trei asiguratori europeni, fiind lider de piata in Italia si ocupand pozitii cheie in Germania, Franta, Austria, Spania si Elvetia. Generali Romania Generali Romania este in top 10 jucatori de pe piata romaneasca de asigurari oferind toata gama de produse de asigurare viata si non viata. Valorile pe care ne bazam sunt: orientare catre client, integritate, munca in echipa, inovatie si profesionalism.

  • De ce sunt asa mulți #reprezentanți Oriflame? Pentru ca: - ai #reduceri la produsele comandate de 40% chiar de la prima comanda ; - primești #cadouri de bun venit si de loialitate -diverse oferte speciale si unicate - poți face din aceasta activitate un #business de succes, depinde cât de implicat ești, ca in orice activitate de altfel... nu vin banii doar răspunzând la acest post cu Da - nu ești obligata sa pui în fiecare campanie; - livrarea chiar la tine acasa direct din depozit; - posibilitatea de a #avansa și a coordona o echipa în Oriflame ; - posibilitatea de a face aceasta activitate de #acasă ( poti fii #eleva/ #studenta/ #mamica/ #bunica) Daca ești curioasa și te întrebi după ce ai citit postarea, dacă ești și tu făcută pentru asta.... "Și hai ca parca as incerca " te invit sa răspunzi cu un mesaj și ne auzim in privat. Cu respect, Dana! ( 0769594537)

  • Ai nevoie de un venit suplimentar? Vrei o vacanta in plus pentru tine si familia ta? Ai spiritul liber si deschis? Daca DA? Cred ca am o SOLUTIE clara pentru TINE si FAMILIA TA. Trimite-mi pe watsapp +40744592676 NUMELE TAU, VARSTA, ORAS, OCUPATIE, STUDII De acolo te voi contacta si iti voi trimite pasii ce trebuie urmati

  • Candidatul ideal trebuie sa: - Fie o persoana proactiva, orientata catre rezultate masurabile; - Detina cunostinte privind operarea pe calculator; - Aiba excelente abilitati de comunicare, negociere, vanzare, telesales (vanzare prin telefon), organizare si planificare. Descrierea jobului: - Contactarea bazei de date in vederea promovarii evenimentelor organizate; - Dezvoltarea bazei de clienti; - Prospectarea pietei pentru identificarea potentialilor clienti; - Participarea la evenimentele organizate; - Realizarea planului de vanzari stabilit; - Mentinerea relatiilor cu clientii si colaboratorii.

  • Companie multinationala in domeniul sanatate - nutritie selecteaza persoane dinamice , perseverente , instruibile (intr- un domeniu nou) cu abilitati de comunicare si spirit antreprenorial, oferindu- le de la un venit suplimentar pana la independenta financiara si cariera in domeniu. Oferta se adreseaza persoanelor de peste 28 - 30 de ani cu capacitate de adaptare la schimbare si viziune clara a propriului viitor. . Se ofera posibilitatea de a lucra part- time sau full - time . Asteptam cv

  • Agentie imobiliara cu 19 ani de experienta in domeniu, sediul in Bulevardul Unirii - Zepter si Calea Serban Voda, angajeaza agenti imobiliari cu sau fara experienta. Conditii foarte avantajoase, Publicitate intensiva. Cursuri la sediul firmei http://www.cristalholding.ro/pages/companie 0799059903

  • Candidatul ideal: - studii superioare finalizate in domeniul marketing-ului - dinamic, creativ, proactiv, flexibil, atent la detalii și organizat; - cunostinte minime în utilizarea Google Adwords, Google Analytics si SEO; - creativitate, flexibilitate și originalitate, atenție la detalii și interes pentru calitate; - limba engleză nivel mediu; - seriozitate, punctualitate, responsabilitate; - capacitate de analiza a datelor - persoană orientată către client, organizată, autodidactă, proactivă. Descrierea jobului Obiectivele postului: - crearea și menținerea identității/imaginii companiei; - menținerea apariției și a prezenței companiei pe piață la un nivel profesional; - îmbunătățirea și dezvoltarea reputației companiei; - organizarea și coordonarea evenimentelor companiei; Responsabilități: - dezvoltarea și implementarea strategiilor de marketing ; - dezvoltarea continuă a imaginii și identității firmei, atât în mediu fizic cât și online; - construirea, gestionarea, actualizarea bazei de date de clienți a companiei; - asigurarea funcționării și up-gradarea paginilor web ale companiei; - actualizarea, planificarea, proiectarea cataloagelor, pliantelor despre companie și a produselor din portofoliu; - prezentarea și/sau trimiterea de diferite rapoarte referitoare la marketing și campanii promoționale; - proiectarea și realizarea prezentărilor despre companie și ofertele aflate în gama pentru prezentări și întâlniri cu clienții. - dezvoltarea și actualizarea cunoștințelor proprii și în unele cazuri a colegilor, în ceea ce privește postului de Specialist Marketing; - planificarea, redactarea, organizarea și urmărirea publicitățiilor și aparițiilor TV/Media despre companie ; - dezvoltarea continua a marketingului în cadrul companiei. Beneficii: -pachet salarial atractiv - loc de munca dinamic si diversificat, intr-un mediu placut si modern - posibilitatea de a lucra intr-o echipa tanara si motivata - oportunitatea de a te dezvolta personal si profesional - activitati interactive in cadrul echipei

  • Candidatul ideal: - studii superioare finalizate in domeniul marketing-ului - dinamic, creativ, proactiv, flexibil, atent la detalii și organizat; - cunostinte minime în utilizarea Google Adwords, Google Analytics si SEO; - creativitate, flexibilitate și originalitate, atenție la detalii și interes pentru calitate; - limba engleză nivel mediu; - seriozitate, punctualitate, responsabilitate; - capacitate de analiza a datelor - persoană orientată către client, organizată, autodidactă, proactivă. Descrierea jobului Obiectivele postului: - crearea și menținerea identității/imaginii companiei; - menținerea apariției și a prezenței companiei pe piață la un nivel profesional; - îmbunătățirea și dezvoltarea reputației companiei; - organizarea și coordonarea evenimentelor companiei; Responsabilități: - dezvoltarea și implementarea strategiilor de marketing ; - dezvoltarea continuă a imaginii și identității firmei, atât în mediu fizic cât și online; - construirea, gestionarea, actualizarea bazei de date de clienți a companiei; - asigurarea funcționării și up-gradarea paginilor web ale companiei; - actualizarea, planificarea, proiectarea cataloagelor, pliantelor despre companie și a produselor din portofoliu; - prezentarea și/sau trimiterea de diferite rapoarte referitoare la marketing și campanii promoționale; - proiectarea și realizarea prezentărilor despre companie și ofertele aflate în gama pentru prezentări și întâlniri cu clienții. - dezvoltarea și actualizarea cunoștințelor proprii și în unele cazuri a colegilor, în ceea ce privește postului de Specialist Marketing; - planificarea, redactarea, organizarea și urmărirea publicitățiilor și aparițiilor TV/Media despre companie ; - dezvoltarea continua a marketingului în cadrul companiei. Beneficii: -pachet salarial atractiv - loc de munca dinamic si diversificat, intr-un mediu placut si modern - posibilitatea de a lucra intr-o echipa tanara si motivata - oportunitatea de a te dezvolta personal si profesional - activitati interactive in cadrul echipei

  • Agentie imobiliara cu 18 ani in domeniu, cu sediul in Bulevardul Unirii, angajeaza agenti imobiliari cu sau fara experienta. Conditii foarte avantajoase. Publicitate intensiva. Cursuri la sediul firmei www.cristalholding.ro 0799.059.903

  • Brandul danez Amazing Jewelry angajeaza Consilieri in vanzari pentru magazinele/pop-up store-urile de bijuterii si accesorii din urmatoarele orase: Bucuresti, Brasov, Cluj, Constanta. Experienta candidatilor nu este necesara ( se ofera training la locul de munca) Cerinţe: • orientare către clienţi şi nevoile lor • responsabilitate, implicare şi seriozitate abilitati de comunicare • flexibilitate şi perseverenţă • spirit de echipă şi adaptabilitate *Ce oferim? - salariu motivant ( 2000 lei) - bonusuri de performanta - posibilitatea de a avansa in cadrul companiei • training permanent Daca esti o persoana tanara,sociabila si optimista? Asteptam CV insotit de o fotografie pe office@amazing-jewelry.ro

  • Salveaza cautarea