Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Marketing Publicitate doar cu poze

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • 7

    Disponibil online

    Cu putin timp liber

    Ai dori sa lucrezi in domeniul Network marketing ?Iti propun o platforma nou aparuta care se bazeaza pe principiul blokchain dar fara a avea o constructie piramidala.Este ideala pentru studenti,persoane casnice sau oricine isi doreste un venit in plus.

  • 1

    Suntem in cautarea unei persoane energice pentru pozitia de Reprezentant de Vanzari. Daca te atrage ideea de a lucra intr-un mediu dinamic, prietenos si in continua crestere, alaturi de o echipa tanara, te invitam sa trimiti CV-ul tau actualizat, cu subiectul: Pozitie Reprezentant de Vanzari. Responsabilitati: • Asigura concordanta intre obiectivele de marketing cu cele de vanzari si profit ; • Identifica aparitia de produse/solutii noi in domeniu; • Consulta managementul cu privire la posibilitatea integrarii solutiilor noi; • Contacteaza furnizorii potentiali si urmareste implementarea solutiilor; • Monitorizeaza si contribuie la calitatea serviciilor oferite de grupa de vanzari; • Elaboreaza/implementeaza programe de masurare a satisfactiei clientilor, propune masuri de imbunatatire; • Urmareste respectarea obligatiilor contractuale catre clienti; • Monitorizeaza si contribuie la reducerea stocurilor cu miscare lenta si eliminarea celor fara miscare; • Stabileste termenele de livrare catre clienti tinand cont de organizarea programului de productie si aprovizionare si tinand cont de registrul de comenzi; • Calculeaza preturi pentru vanzarea produselor catre clienti tinand cont de limitele stabilite de managementul firmei si realizeaza oferte catre acestia; • Cunoaste marfurile si materiile prime si realizeaza prezentarea acestora fie la sediul firmei fie la sediul clientilor; • Intocmeste si preda lunar un raport de activitate Directorului de Vanzari; • Supravegheaza stocul si face demersurile necesare catre Departamentul Productie in cazul in care trebuie completat stocul cu anumite produse. Cerinte: • Absolvent/(a) studii medii sau superioare; • Minim 2 ani experienta pe o pozitie similara; • Cunostinte bune de operare Microsoft Office, Corel Draw; • Gangire logica si analitica, cu o buna capacitate de analiza si sinteza; • Persoana organizata, responsabila, cu initiativa, orientata catre rezultat, capabila pentru rezolvarea oricarei situatii aparute; • Capacitatea de a stabili relatii, de a negocia si de a vinde; • Capacitate de comunicare si lucru in echipa; • Spirit creativ, inovativ si proactivitate; • Permis de conducere categoria B; • Limba engleza – nivel avansat. Oferta: • Salariu atractiv; • Laptop, telefon mobil si masina de serviciu; • Tichete de masa; • Asigurare de sanatate. Procesul de recrutare include: - Interviuri - Teste profesionale Numai candidatii selectati vor fi contactati. Persoana de contact: Alina Lungu, HR Manager – | 0728.928.999

  • 1

    Alege SĂNĂTATEA! Iti punem la dispozitie cel putin 300 de produse 100% BIO, naturale si vegane - motiv de fericire pentru milioane de persoane, unele poate fix ca tine, care si-au gasit fericirea alaturi de Life Care, in functie de ce au cautat/au avut nevoie. Hai sa ne imprietenim si alegi TU ce te face fericita! Nu faci inca parte din echipa ? Contactează-mă! si bucura-te de toate beneficiile pe care ti le ofera aceasta colaborare, oriunde te.ai afla in Europa!https://m.life-care.com/inregistrare/K60Z/RO/?parentCode=907831&isMandatory=true&refpc=907831

  • Aplică dacă: • Îți place tot ceea ce este legat de real estate de la design și arhitectură până la construcție, dezvoltare, închiriere și vânzare • Ești motivat să te dezvolți și să evoluezi în cadrul unei companii în plină expansiune • Îți place să inspiri, să motivezi și să crești oamenii cu care lucrezi • Ești o persoană orientată către rezultate Vei fi responsabil de următoarele rezultate: • Să lucrezi la crearea, planificarea și implementarea campaniilor de brand-marketing • Să coordonezi proiectele de studii de piață și să folosești datele obținute pentru furnizarea de feedback privind eficiența unei campanii și proiecția viitoarelor scheme de marketing Vei desfășura următoarele procese: • Ajuți la identificarea tendințelor de marketing și a oportunităților cheie pentru inovare. • Învățarea și lucrul cu diferite tipuri de software pentru marketing digital - Suitele Adobe, Office. • Colaborarea strânsă cu departamentul de vânzări și marketing. • Crearea materialelor de marketing, cum ar fi studii de caz și prezentări. • Oferirea de prezentări. • Menținerea unei baze de date de marketing. • Acordarea de sprijin administrativ echipei de marketing și vânzări. • Pregătirea, formatarea și editarea unei game de documente. • Înțelegerea produsului companiei și a brandului. • Activități generale de serviciu. • Crearea și interpretarea unei varietăți de rapoarte. • Organizarea cercetării de piață. • Analiză chestionarelor și a altor forme de feedback. • Actualizarea conturilor de social media. Cerințe Asistent Marketing: • De preferat diplomă de licență în domeniul marketingului, al afacerilor sau conexe. • Experiență administrativă sau de asistent vânzări și marketing. • Abilități eficiente de comunicare scrisă și verbală. • Un nivel ridicat de atenție la detalii. • Abilitatea de a lucra eficient independent, dar și în cadrul unei echipe. • Experiență în utilizarea calculatorului pentru o varietate de sarcini. • Competență în aplicațiile Microsoft, inclusiv Word, Excel și Outlook, și Adobe, inclusiv InDesign, Illustrator și Photoshop. • Bune abilități de organizare. • Experiență în domeniu. • Experiență în marketing digital.

  • 1

    Candidatul ideal Căutăm persoane cu spirit antreprenorial puternic, care pot și vor să facă față cu responsabilitate provocărilor pieței libere! Recrutăm în domeniul dinamic al imobiliarelor pe cei care vor să câștige direct proporțional cu munca depusă. Ce căutăm la tine? • Pasiune pentru relațiile inter-umane; • Dorința de a lucra în domeniul vânzărilor; • Experința prealabilă în domeniul vânzărilor reprezintă un avantaj; • Abilități de comunicare excelente și disponibilitatea de a-ți mări propriul business; • O etică a muncii puternică și dorința de a avea succes. Descrierea jobului Responsabilități • Să identifici nevoile clienților și să le propui cel mai bun produs conform nevoilor lor; • Să ajuți la actualizarea bazei de date; • Să oferi consultanță și suport clienților; • Să fii dedicat echipei. Ce îți oferim? • Un mediu de lucru plăcut, cu o echipă variată; • Instrumentele necesare pentru eficientizarea activității de consilier imobiliar; • Posibilitatea de a crește și de a-ți dezvolta abilitățile în propriul tău business; • Libertatea de a-ți stabili programul săptămânal; • Un training gratuit de o săptămână, timp în care vei colabora cu un broker cu experiență, precum și cu departamentele companiei; • Asistență juridică și financiară permanentă. Crezi că descrierea ţi se potriveşte? Atunci profită de şansa de a face parte şi a lucra alături de o echipă tânără, talentată şi profesionistă. Abia așteptăm să te cunoaștem! Vă rugăm să trimiteți un CV la adresa: Pentru mai multe informații, sunați la numărul de telefon: 0754229911

  • 2

    Descriere Candidatul ideal - Persoană de încredere; - Abilități bune de coordonare, comunicare și planificare; - Disponibilitate pentru deplasare în zona atribuită; - Disponibilitate de lucru 15 ore/ săptămână; (program PART-TIME) - Cerințe de operare calculator. - Permis conducere categ. B Descrierea jobului - Realizează situația privind numărul de căsuțe poștale, parcurgând aria de responsabilitate alocată. - Angajează distribuitori pentru distributia revistei Kaufland in cutiile postale, fiind responsabil de coordonarea și supravegherea activităților de distribuție din teritoriu Crearea unui mediu de lucru plăcut și motivant pentru colegi este una dintre prioritățile noastre. Pe lângă tichete de masă, asigurări voluntare de sănătate, oferim și beneficii ce țin de echilibrul între viața personală și cea profesională. Asteptam cv-le dvs. la adresa de e-mail Vor fi contactați doar candidații care corespund cerințelor menționate mai sus. Descrierea companiei Helen Prest International SRL este o companie înființată în anul 2013, cu capital integral privat românesc, ce își desfășoară activitatea în domeniul serviciilor de furnizare și managementul forței de muncă. Helen Prest International SRL dispune de personal de specialitate cu o solidă pregatire profesională, experimentat și motivat de realizările obținute și de perspectivele existente. Suntem un colectiv tănar, generator de idei constructive, aflat in permanentă interacțiune și urmărind satisfacerea în totalitate a cerințelor clienților prin serviciile aduse în folosul acestora. Acest lucru este posibil grație calificării, ambiției și orientarii către nou a colectivului nostru.

  • 2

    Alătură-te companiei Prouvé, care este în plină expansiune în România și astfel ai șansa de a fi printre primii parteneri înscriși în județul tău! Beneficii: - prima comandă plasată, de min. 150 puncte, îți aduce un CADOU de bun venit! - ai 25% reducere din start, la orice produs comandat, față de prețul de broșură - nu este necesar să comanzi de anumite sume minime pentru a atinge niveluri de discount, ca în cazul altor companii de cosmetice, - reducerea se aplică de la primul produs comandat - vei vinde produse originale marca Prouvé: parfumuri de femei și bărbați, produse de îngrijire personală, produse cosmetice și make-up de ultimă generație, precum și produse de curațenie cu formule rapide și extreme de eficiente - parfumurile Prouvé sunt în proporție de 95% echivalente ale brandurilor de renume, cu o concentrație dublă de parfum, însă la prețuri accesibile, astfel nu vei cheltui o mică avere pe un parfum - toate produsele au la bază uleiuri esențiale franțuzești, produsele sunt ecologice și nu conțin substanțe toxice - posibilitatea de a-ți crea propria rețea de Parteneri Prouvé, cu beneficii procentuale din rulajul vânzărilor lunare ale echipei sau chiar din rulajul internațional - poți lucra de acasă - vei avea parte de ajutor, sugestii, îndrumare și sfaturi din partea mea din prima zi - înregistrarea este 100% gratuită, nu există comenzi obligatorii Trimite-mi un mesaj pentru link-ul de înscriere. Voi parcurge cu tine toți pașii necesari și te voi ajuta să plasezi prima comandă. În cazul în care ai întrebări, contacteaza-mă și îți voi oferi toate detaliile, îți pot trimite catalog în format electronic, precum și lista parfumurilor disponibile. Te aștept cu drag în echipa noastră de profesioniști Prouvé!

  • 4

    Ești tânăr absolvent de marketing, management, comunicare și vrei un job pe care să-l iubești și în care să ai posibilitatea să înveți, să inovezi și să îți pui în aplicare cele mai creative idei. Te invităm să devii Consilier de Marketing, organizator small business events la: InovExpertEdu. Descrierea Job-ului: -activități de organizare și promovare sesiuni de instruire de scurtă durată prin intermediul: social media, platforme web, campanii de mass-mailing, contact direct cu grupul țintă, -Menținerea contactului cu formatorii/ trainerii și cursanții, -Participarea la evenimente de networking Contact: Bacău, str. Pictor Aman, nr. 94c, et 3

  • 4

    Agentie Imobiliara cu experienta cu sediul in Bulevardul Unirii si Calea Serban Voda, angajeaza agenti imobiliari cu sau fara experienta. Conditii foarte avantajoase. Publicitate intensiva. Cursuri la sediul firmei https://www.cristalholding.ro/pages/companie 0799059903

  • 2

    Doar pentru ambitiosi! Companie multinationala, cu sediul in Polonia, cauta lideri pentru piata din Romania. Afla acum secretul despre cum poti avea un BMW seria 3 ca masina de servici. Lasa un mesaj si noi te vom contacta in cel mult 24 h. sa iti explicam secretul succesului.

  • 1

    Doar pentru ambitiosi! Companie multinationala, cu sediul in Polonia, cauta lideri pentru piata din Romania. Afla acum secretul despre cum poti avea un BMW seria 3 ca masina de servici. Lasa un mesaj si noi te vom contacta in cel mult 24 h. sa iti explicam secretul succesului.

  • 8

    Daca ai motivatia sa reusesti ceva in Romania, sa fii liber si sa iti faci singur programul de lucru atunci lasa-ne un mesaj iar noi te vom contacta in cel mult 24h si iti vom explica cum poti sa castigi un venit lunar de minim 1000 euro lunar si sa beneficiezi de un BMW seria 3 ca masina de servici. Companie multinationala cauta lideri pentru dezvoltarea brandului in Romania.

  • 2

    Daca ai motivatia sa reusesti ceva in Romania, sa fii liber si sa iti faci singur programul de lucru atunci lasa-ne un mesaj iar noi te vom contacta in cel mult 24h si iti vom explica cum poti sa castigi un venit lunar de minim 1000 euro lunar si sa beneficiezi de un BMW seria 3 ca masina de servici. Companie multinationala cauta lideri pentru dezvoltarea brandului in Romania.

  • 8

    Daca ai motivatia sa reusesti ceva in Romania, sa fii liber si sa iti faci singur programul de lucru atunci lasa-ne un mesaj iar noi te vom contacta in cel mult 24h si iti vom explica cum poti sa castigi un venit lunar de minim 1000 euro lunar si sa beneficiezi de un BMW seria 3 ca masina de servici. Companie multinationala cauta lideri pentru dezvoltarea brandului in Romania.

  • 7

    Lucrezi minim 8h/zi, faci totul perfect dar tot nu iti permiti lucrurile dorite? Daca iti doresti mai mult, daca vrei sa fii liber(a) si sa ai bani pentru mofturile tale atunci lasa-ne un mesaj iar noi te vom contacta in cel mult 24h si iti vom explica cum poti sa castigi un venit lunar de minim 1000 euro lunar si sa beneficiezi de un BMW seria 3 ca masina de servici. Companie multinationala cauta lideri pentru dezvoltarea brandului in Romania.

  • 6

    Daca ai motivatia sa reusesti ceva in Romania, sa fii liber si sa iti faci singur programul de lucru atunci lasa-ne un mesaj iar noi te vom contacta in cel mult 24h si iti vom explica cum poti sa castigi un venit lunar de minim 1000 euro lunar si sa beneficiezi de un BMW seria 3 ca masina de servici. Companie multinationala cauta lideri pentru dezvoltarea brandului in Romania.

  • 4

    CAUTAM DOI ASISTENTI DE FARMACIE PENTRU JOB PART TIME SI OBTINEREA DE VENITURI SUPLIMENTARE TRIMITE-MI PE WATSAPP 0724554264 NUMELE TAU,VARSTA ,ORAS,OCUPATIE,STUDII. DUPA ACEA ITI VOI TRIMITE PASII CE TREBUIE URMATI.

  • 2

    Caut personal feminin cu grad sporit de implicare si disponibilitate pentru program prelungit, in conditiile in care adesea salariul depinde de numarul de contracte intermediate. Suntem o societate de avocatura si avem un departament care se ocupa de tranzactiile imobiliare. Locatia este centrala (Cismigiu). Se poate lucra si part time si de acasa daca aveti calculator. Cerintele postului : - cunostinte de operare pc sau disponibilitate de invatare rapida - abilitati de a lucra in echipa - abilitati de mobilizare - abilitati de motivare - abilitati reale de comunicare - abilitati de vanzare - aspect fizic placut - intermediere intre vanzator si cumparator sau intre proprietar si chirias; - creare unei baze de date de vanzatori/cumparatori; - identificarea persoanelor care doresc sa faca achizitii imobiliare; - deschiderea catre a stabili parteneriate cu complexurile rezidentiale - promovarea ofertelor pentru potentialii clienti; - atingerea targetului lunar de contracte; - raportarea activitatii; - consilierea clientilor si ajutor la intocmirea dosarului de finantare. Ca agent imobiliar, programul de job se pliaza, adesea, pe programul clientilor. Totusi, cu cat esti dispus sa aloci cat mai mult din timpul tau pentru job, cu atat venitul creste. Salarizarea este pe baza de comision 50% din tranzactiile efectuate, la care se adauga bonusuri in functie de performante. In cadrul companiei noastre aveti posibilitatea de a face incasari intre 500 si 3000 de euro inca din prima luna. Program de lucru full time. Detalii pe whtp la 0737 960 098

  • 1

    Gi Group is recruiting an Operation Specialist, for a company in the telecommunication industry, based in Bucharest. Responsibilities: • Assists the Operation Manager to develop the online campaign plan; • Coordinates and cooperates with other team members to implement campaign projects properly; • Makes market analysis on campaign information and regularly formulates summary reports by coming up with improvement suggestions; • Assembles content and design for existing templates and uploads it to the website; • Manages and executes online merchandising and promotional calendar by brand and by store. Requirements: • Bachelor Degree; • Proficient English writing skills, oral communication skills and result-driven orientation; • Proficient team-work spirit and PM experience; • Knowledge of digital marketing or E-Commerce campaigns, marketing planning and strategies; • Online selling experience; • Digital marketing experience is a plus; • Excel skills - advanced; • Experience with analytic platforms. Benefits: • Meal tickets; • Private health insurance; • Transport accommodation. If you are passionate about graphics, content and digital marketing and your focus is to develop yourself, please send us your CV by e-mail at or give Lucia a call at 0746.047.580.

  • 2

    Recrutam persoane intre 18-70 ani care sa foloseasca un produs cosmetic la centrul nostru din Bucuresti.Veti beneficia de control dermatologic gratuit! Remuneratia este intre 80-450 lei si se primeste la sfarsitul studiului! Cei interesati sunt rugati sa trimita numele,prenumele,varsta,nr.tel. pe fiindca nu pot sa va raspund la mesaje!

  • Salveaza cautarea