Anunțuri
Marketing Publicitate doar cu poze-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Pozitie : Specialist marketing Responsabilitati : Stabileste si implementeaza strategia de promovare online si offline - promovarea firmei pe retelele de socializare Facebook, Linkedin, Tik Tok etc -realizeaza site ul firmei -Campanii de emailing -Promovare pe google ads si pe alte canale online -Realizeaza documentatia de promovare online si offline (cataloage) -organizeaza evenimente cu clientii Targeteaza si identifica noi clienti B2B atat pe plan local cat si european CERINTE: Persoana tanara, implicata, minima experienta 2-3 ani de zile in domeniu Abilitati pe partea de lucru online OFERTA SALARIALA SE DISCUTA IN CADRUL INTERVIULUI. Adresa sediu si depozit : str. GHETU ANGHEL 1 , sector 3, incinta parc industrial COMAT ELECTRO, punct reper Str. Bratarii.
-
Promovat
Dacă ai lucrat pe CNC-uri sau printere de format mare sau cu unul dintre softurile CorelDraw, Adobe Illustrator, ArtiosCAD, SketchUp, împreună cu experiența noastră de 23 de ani în producția publicitară și suportul tehnologic de ultimă generație putem face echipă bună. Garantăm: stabilitate, mediu de învățare ( training, materiale suport), posibilitate de promovare crestere salarială, prime cu ocazia sărbătorilor importante de peste an, asigurare privată. Program de zi, luni-vineri, 8-17. Activitatea se desf soar în Popești-Leordeni, Ilfov și în localitatea Galaț, județul Galați. Flexibilitate în privinta stabilirii orarului de lucru în cazul studentilor elevilor ani terminali. Pentru programarea unui interviu apelati sau trimiteti CV la adresa
-
Promovat
Cautam o persoana responsabila, ordonata, capabila sa lucreze in echipa, usor adaptabila in functie de situatie, capabila sa lucreze cu termene limita. Cerinte Cunoasterea materialelor constructive si expunerea unor solutii optimizate; Varsta intre 20-50 ani; Se ofera Contract de munca pe durata nedeterminata; ; Program de lucru de luni - vineri); Conditii de munca bune intr-o hala moderna;
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Distribuitori reviste ziare in DanemarcaDistribuitori reviste ziare in Danemarca CU PERMIS DE CONDUCERE SI FARA Atat cu permis de conducere cat si fara.. Se accepta barbati, femei, cupluri, intre 18 - 50 ani. Nu se cere experienta anterioara sau detinerea unei calificari. Se cere limba engleza conversational si flexibilitate in a lucra de noapte. - Candidatul va lucra doar noaptea, timp de 6 zile pe saptamana. De obicei, tura incepe intre 01.00 a.m. - 03.00 a.m. Salarizare: Salariul este calculat in functie de rutele alocate si numarul de produse livrate. In primele 2 saptamani, pe durata perioadei de training, salariul este calculat pe ora si sunt oferite 32 de ore saptamanal. Exista o medie per ora calculata de catre angajator de 20.21 EUR Brut Ora (150.64 DKK Brut ora). Dupa terminarea perioadei de training, plata se va face in functie de rutele alocate si numarul de produse livrate. Angajare directa in cadrul unui angajator de top - Contract individual de munca pe durata nedeterminata. - Contract de munca cu timp partial, pe timp de noapte, ceea ce ofera posibilitatea gasirii, si a unui loc de munca de zi - Salarii competitive in tara celor mai fericiti oameni din lume - Posibilitatea de rute suplimentare - Transport Romania Danemarca decontat de catre angajator in prima luna de la ajungerea in Danemarca - Cazarea asigurata si dedusa din salariu in primele 3-6 luni de la angajare - Sprijin in gasirea unei cazari permanente - Sprijin in obtinerea numarului CPR pentru a lucra legal in Danemarca - Training asigurat si platit - Candidatii pot beneficia de un imprumut din salariu dupa primele trei saptamani de munca - Se ofera schema de pensionare Nu se percep taxe comisioane dosare! Pentru informatii suplimentare sunati la numarul de tel whatsApp
-
DescriereCandidatul Ideal Grafician în Adobe Photoshop, Illustrator sau CorelDRAW Creativitate, organizare, responsabilitate și punctualitate. Comunicarea cu departamentele care ajuta la pregatirea fisierelor pentru tipar Originalitate și simț estetic. Viteză de lucru. Descrierea jobului Crearea graficii pentru Flyere, Pliante, etc. Prelucrarea și pregătirea graficii pentru producție. Editarea conform solicitărilor a fișierelor grafice. Beneficii Nivel de salarizare atractiv, corelat cu responsabilitățile job-ului și cu experiența, bonure de masa, decontare transport. Siguranța unui loc de muncă stabil. Posibilități de evoluție profesională. Descrierea companiei Tipografia Ceconii www.ceconii.ro tel;
-
Cautăm absolvenți cu studii tehnice universitare pentru postul de Ilustrator tehnic operator print grafician DTP. Daca esti pasionat de design, grafica, print sau broderie, echipa noastra are nevoie de tine! Si noi suntem pasionati de ceea ce facem, asadar, te putem ajuta să îți dezvolti abilitatile în domeniul imprimarii si personalizarii echipamentelor de lucru, uniformelor, cadourilor corporate și produselor promoționale. Candidatul ideal ar corespunde următoarelor cerințe: Operarea PC-ului in platforma Windows sau OS Reprezinta avantaj experienta in utilizarea programului d grafica (Corel Draw) sau software similar. Daca nu ai experientă anterioară cu aceste programe de lucru, noi îți vom fi alaturi, este suficient ca tu să ai dorința de a învața. Personalitate: organizat, calm, calculat, un bun coechipier. Atenție la detalii pentru a asigura calitatea produselor finite. Capacitate de organizare si prioritizare eficienta a unui volum mare de comenzi, cu respectarea termenelor limita. Abilitati de comunicare si lucru in echipa. Pasiunea pentru a oferi clientilor companiei servicii de calitate. Dorinta de a invata lucruri noi. Descrierea jobului: Cu ce te vei ocupa ? Preluare comenzilor online si offline, monitorizarea acestora pe parcursul procesului de producție. Pregatirea fișierelor de print în formatele compatibile pentru echipamentele de Print Broderie Gravura (DTP) Activități de productie produse personalizate (Imprimare Gravura PrintDTF PrintUV Cutter-Plotter Sublimare) Verificarea calitatii lucrarilor pe tot parcursul fluxului tehnologic de Print digital. Pregatirea și finalizarea comenzilor (identificare si achizitie produse, personalizare, ambalare, predarea către curier) Comunicarea eficientă cu celelalte departamente în vederea realizării comenzilor. Verificarea stării echipamentelor şi efectuarea mentenanțelor zilnice și săptămânale. Achiziția și recepția materiei prime, înregistrarea acesteia în programul de evidență a stocurilor. Descrierea companiei: RICAMO este un atelier de personalizari echipamente de lucru, uniforme, cadouri corporate, decorațiuni evenimente și alte produse promoționale. Pentru personalizarea produselor utilizăm tehnici precum: - Broderie - Termotransfer - Sublimare - Print DTF - Print UV DTF - Print Uv - Gravura - Print Laser Beneficii: - Salariu fix - Sistem de bonusare de sarbatori - Program fix de lucru de luni-vineri: Suntem o echipă în plină expansiune si ne-am bucura să te alături in echipa noastră!
-
Daca esti energic, bun organizator, îndemânatic, volubil, comunicativ, respectuos si ai nevoie de un loc de munca stabil, sau un al doilea job, te asteptam la interviu. Avem nevoie de un operator print care sa aiba o oarecare pregatire in utilizarea PC, E-MAIL, OFFICE, ADOBE, CAD, printare, scanare și copiere. Daca ai si putina indemanare ne poti ajuta la schimbarea de cartușe, role, încărcare hartie in tava, taiere, laminare etc. Sunt operatiuni curente foarte usoare. Programul este de 4-8 h zilnic, posibil sâmbătă in cazuri extraordinare. Salariul il discutam la interviu. Compania noastra este situata intr-o zona centrala, se poate ajunge foarte usor si rapid cu metroul sau mijloacele de transport de suprafata. Te asteptam!
-
Tv Plus Suceava angajează editor imagine. Cerințe: Operare pc Cunoștințe Adobe Premier Photoshop After Efeects
-
EFECTUEZ ANALIZE DE RISC LA CELE MAI AVANTAJOASE PRETURI SI IN CEL MAI SCURT TIMP. Incepand cu 01.07.2018, AMENZI DE LA 10.000-20.000 LEI pentru neintocmirea analizei de risc de catre fiecare societate comerciala, institutie centrala si locala a administratiei publice, regie autonoma, companie si societate nationala. Analiza de risc se efectueaza inaintea instituirii masurilor de securitate si se revizuieste in una din urmatoarele situatii: - cel putin odata la 3 ani, pentru corelarea cu dinamica parametrilor interni si externi care genereaza si/sau modifica riscurile la securitatea fizica a unitatii; - in cel mult 60 de zile de la producerea unui incident de securitate la unitatea respectiva; - in cel mult 30 de zile de la modificarea caracteristicilor arhitecturale, functionale sau a obiectului de activitate al unitatii. Conform H.G. 301 din 2012, toate societatile comerciale si punctele de lucru care detin bunuri sau valori cu orice titlu trebuie sa efectueze analiza de risc la securitatea fizica, prin evaluatori autorizati, inscrisi in Registrul National al Evaluatorilor de Risc la Securitatea Fizica. Va stau la dispozitie pentru mai multe detalii sau pentru o oferta de pret:0764747383.Va stau la dispozitie in judetele:Iasi, Bacau, Neamt,Vrancea, Suceava, Botosani, Covasna.
-
Disponibil online
Trainer Franciza Constanta
Cautam persoane ambitioase din Constanta si judetele apropiate pentru colaborare part-time. Se fac Contracte cu Persoane Fizice si Juridice. Se lucreaza in timpul liber, pe langa serviciu. E necesar laptop, smartphone si abilitati de a intra in Conferite online, gen Zoom, Skype, etc. E necesar minim Liceul si sa mearga mintea, in plus sa fie dorinta de a invata si de a castiga ! Castigul e crescator si se dau bonusuri ! Nu e nevoie de experienta, va invatam noi !!! Se poate munci de oriunde este internet. Trimiteti datele dvs. de contact pe whatsapp la numarul de mobil afisat, sau pe email, astfel : Nume si Prenume, orasul unde locuiti, varsta si ocupatia actuala.
-
Căutăm colega coleg operator vanzari magazin online Principalele responsabilitati : - compunerea si publicarea ofertelor pe site-ul propriu, cat si pe alte platforme de vanzare - preluarea comenzilor, emiterea AWB-urilor si a facturi aferente. - actualizarea constanta a stocurilor si informatiilor referitoare la produse; - asistenta clienti, rezolvarea problemelor in legatura cu comenzile si livrarea produselor; Cerinte: - studii superioare, - cunostinte MS Office, - abilitati bune de comunicare, - cunostinte de baza in Photoshop sau alt program de editare foto. Avem nevoie de o persoana cu experienta in vanzari on-line, care e organizata, cu simtul responsabilitatii dezvoltat si, bineinteles, atenta la detalii. Contract: perioada nedeterminata Program: 8:00-17:00 Locatie: Radaseni, jud. Suceava. Salariu motivant: 2500-4000 RON (in functie si de experienta). Va rog, sa trimiteti CV-ul completat corect si detaliat.
-
Vrei să ți faci cunoscuta activitatea, afacerea, cere detalii pentru mai multe informații!
-
Bună ziua caut colaborator de distribuit pliante. Distribuirea pliantelor și salariu este discutabil la nr de telefon sau .
-
Distribuitori reviste ziare in Danemarca CU PERMIS DE CONDUCERE SI FARA Atat cu permis de conducere cat si fara.. Se accepta barbati, femei, cupluri, intre 18 - 50 ani. Nu se cere experienta anterioara sau detinerea unei calificari. Se cere limba engleza conversational si flexibilitate in a lucra de noapte. - Candidatul va lucra doar noaptea, timp de 6 zile pe saptamana. De obicei, tura incepe intre 01.00 a.m. - 03.00 a.m. Salarizare: Salariul este calculat in functie de rutele alocate si numarul de produse livrate. In primele 2 saptamani, pe durata perioadei de training, salariul este calculat pe ora si sunt oferite 32 de ore saptamanal. Exista o medie per ora calculata de catre angajator de 20.21 EUR Brut Ora (150.64 DKK Brut ora). Dupa terminarea perioadei de training, plata se va face in functie de rutele alocate si numarul de produse livrate. Angajare directa in cadrul unui angajator de top - Contract individual de munca pe durata nedeterminata. - Contract de munca cu timp partial, pe timp de noapte, ceea ce ofera posibilitatea gasirii, si a unui loc de munca de zi - Salarii competitive in tara celor mai fericiti oameni din lume - Posibilitatea de rute suplimentare - Transport Romania Danemarca decontat de catre angajator in prima luna de la ajungerea in Danemarca - Cazarea asigurata si dedusa din salariu in primele 3-6 luni de la angajare - Sprijin in gasirea unei cazari permanente - Sprijin in obtinerea numarului CPR pentru a lucra legal in Danemarca - Training asigurat si platit - Candidatii pot beneficia de un imprumut din salariu dupa primele trei saptamani de munca - Se ofera schema de pensionare Nu se percep taxe comisioane dosare! Pentru informatii suplimentare
-
Profil cautat: - peste 25 ani - abilitati de comunicare, de relationare, de conducere - persoana cu influenta solida in cercul apropiat de cunostinte - perseverenta - dorinta de schimbare si avansare rapida - pasiune pentru munca in echipa - obiectiv propriu: dezvoltarea propriei afaceri Beneficii: - mediu dinamic, facil dezvoltarii personale - sistem functional, recunoscut de formare si instruire la nivel mondial - domeniu de activitate: sanatate si ingrijire personala(segment cu rata mare de crestere) - venitul progresiv, in functie de implicare si nivelul de dezvoltare , poate ajunge de la 200 euro pana la mii de euro pe luna. - locatie si sursa informationala de calitate Numai daca va este clar anuntul atunci puteti trimite un mail care sa contina : - CV ( nr. de telefon si adresa de mail) - Motivul dezvoltarii unei activitati pe cont propriu si ce puncte forte considerati ca aveti. Respect seriozitatea raspunsurilor, iar mailurile care nu contin pe langa CV si celelalte doua cerinte nu vor primi raspuns.
-
Disponibil online
Content Copywriter - Blogger
Content Copywriter este o persoană care scrie texte pentru diverse scopuri de marketing și comunicare. Un content copywriter trebuie să fie capabil să creeze conținut original, captivant și relevant pentru publicul țintă. Realizarea diferitelor tipuri de prezentări pentru firme, produse și servicii. Administrarea paginilor de blog sau social media. Crearea de conținut scris pentru pagini de website Scrierea și publicarea de articole de blog. Scrierea și postarea de advertoriale comunicate de presă. Crearea de conținut scris pentru social media . Munca de research și analiză a domeniilor despre care scriem. Ce îți oferim? - Un salariu motivant, în funcție de experiență și performanță - Un mediu de lucru plăcut, dinamic și stimulativ - Oportunități de dezvoltare profesională și personală - Training-uri și cursuri de specializare - Bonusuri și beneficii (tichete de masă, abonament medical, team building, etc.) - Program flexibil, cu posibilitatea de lucru de acasă - Abonament sportiv si echipament de lucru Abia așteptăm să te cunoaștem!
-
Căutăm o persoană dedicată și cu experiență în domeniul relației cu clienții pentru a se alătura echipei noastre. Poziția disponibilă este una de mare importanță în cadrul companiei noastre, iar persoana potrivită va fi responsabilă de gestionarea și dezvoltarea relației cu clienții noștri, asigurându-se că toți clienții beneficiază de un nivel înalt de servicii și că sunt mulțumiți de experiența lor cu noi. Cerințe: - Experiență anterioară în domeniul relației cu clienții - Abilități excelente de comunicare și relaționare - Capacitatea de a rezolva probleme și de a oferi soluții adecvate - Empatie și capacitatea de a înțelege nevoile clienților - Orientare către clienți și atenție la detalii - Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și sub presiune - Etică profesională și integritate Responsabilități: - Gestionarea relației cu clienții, asigurându-se că toți clienții beneficiază de un nivel înalt de servicii - Răspunderea la întrebările și solicitările clienților într-un mod prompt și eficient - Organizarea distributiei - Realizarea si gestionarea documentelor de contabilitate primara - Initiative legate de promovare - Identificarea și rezolvarea problemelor și nevoilor clienților - Îmbunătățirea și menținerea relațiilor cu clienții existenți, precum și atragerea de clienți noi Beneficii: - Pachet salarial competitiv, în funcție de experiență și performanță - Oportunități de dezvoltare profesională și personală - Mediu de lucru plăcut și colegial - Program de lucru: luni pană vineri de la 8.30 - 17 - Alte beneficii suplimentare, în funcție de performanță Dacă sunteți o persoană corectă, implicată și cu experiență în domeniul relației cu clienții, vă încurajăm să aplicați pentru această poziție. Vă rugăm să trimiteți CV-ul și o scurtă descriere a motivației dumneavoastră la adresa de e-mail sau pe wts app pe numărul de telefon menționat mai jos. Vă mulțumim pentru interesul dumneavoastră și vă asigurăm că toate candidaturile vor fi tratate cu confidențialitate și respect. Vom lua legătura doar cu candidații care îndeplinesc cerințele noastre și care sunt selectați pentru interviu.
-
Disponibil online
JOB SUPLIMENTAR, part/full-time, Marketing Manager, valabil toata tara
Oportunitate de afacere în "Intelligent-Networking”. Departament Marketing Service, oferim "Mai mult decat un Job Suplimentar", afiliem personal pentru Echipa Networking, promo IBP - Int'l Business Partnership, echivalent recruter, planner, manager. Varsta min. 18 ani, studii min. Bacalaureat Descrierea jobului -definirea obiectivelor echipei de marketing -evaluarea si analiza pietei pentru identificarea tendintelor si a nevoilor - Initierea si coordonarea cercetarilor de piata pentru a realiza profilul celor mai importanti colaboratori -gestionarea construirii imaginii firmei si a marcilor promovate de aceasta - oferirea de consultanta -monitorizarea activitatii competitorilor si buna cunoastere a produselor acestora -coordonarea activitatii de vanzari si marketing -promovarea produselor companiei -realizarea, implementarea si coordonarea planurilor si a strategiei de marketing Descrierea candidatului: -studii medii, preferabil superioare (economice, preferabil cu specializarea marketing) -experienta in marketing de minimum 3 luni -o buna cunoastere a domeniului de activitate a companiei -bune abilitati de operare PC ( MS-Office, Internet, Photoshop) -limba engleza (nivel mediu) -persoana dinamica, cu aptitudini de lider -bune abilitati de comunicare si de negociere -disponibilitate pentru deplasari si program prelungit DISCLAIMER versus RESPONSIBILITY Din adâncă și smerită cugetare, vă împărtășesc următoarele: 1. Această ofertă nu este pentru minți mediocre, cu o gândire negativă. Această ofertă este pentru minți deschise și inimi creștine, generoase. 2. Această ofertă nu reprezintă o angajare/loc de muncă/serviciu, cu carte de muncă. Această activitate atipică (facultativă, suplimentară) reprezintă o alternativă rentabilă și stabilă la colaborările (joburile) clasice. Este cel mai stabil loc de muncă, de unde nu te poți da afară decât tu însuți! 3. Această colaborare este pentru cei care caută ALTceva decât un simplu loc de muncă, “job” (J-just, O-over, B-broke), cu plată modestă și fixă! Această ofertă este pentru cei care vor să trăiască mai bine în următorii 2-3 ani, adoptând obiceiuri noi, pentru o viață de calitate, prin Sistemul de Maximizare a Performanței. 4. Această activitate este pentru cei care vor să-și dea șefu’ afară. Demarată inițial ca activitate/colaborare, part-time, pentru venituri suplimentare salariului/bursei/pensiei/etc., prin motivație și perseverență, poate deveni ocupație de bază. 5. In această activitate nu poți străluci drept cel mai docil salariat, iar după o activitate continuă de 40-50 de ani, să obții o pensie insuficientă! In schimb, asumându-ți responsabilitatea propriei vieți, poți, muncind inteligent și eficient, să obții venituri crescătoare exponențial, iar după 4-5 ani să obții venituri lunare extraordinare. RELATII: https://shared-marketing.business.site/ https://radiance2020.futureofwellness.info/ mobil: 0722503567, 0722588038
-
Disponibil online
Influencer, Connecter Marketing
Requirements: - This offer is not for mediocre minds; is for open minds - This is not a classical job; rather is a challenge, a smart simply business opportunity - Also valid for the Romanian diaspora from anywhere, but not only - 1+ years' experience in marketing/selling - Experience in marketing management, web analytics and reporting tools - Head hunters and mind spirit - Good negotiation and communication skills - Focus attention to details - An organized person, able to work according to priorities - Passion and good Knowledge of Social Media platforms - Passion for Nutrition/Sports/Travels/Business/Lifestyle - Good level of English and/or: French, Italian, Spanish, Russian, Chinese, etc. - Recommended CV at: or WhatsApp: Conditions: - Environment of excellence - Support specialized training, inclusive Business Academy Responsibilities: - Create, lead and execute the Digital Affiliate and Influencer Marketing Strategy - Identify and recruit constantly new Affiliates, Influencers, Connectors - Research trends in Affiliate / Influencer management, new channels across the world - Responsibility for digital channels (Facebook, Google, WhatsApp, Zoom) - Manage relationships with Affiliates, Influencers, re-engage inactive partners - Identify and audit Affiliate and Partners, Influencer and their performance - Manage contacts with affiliates, influencers and connectors partners - Responsible for communication insight the team - Manage business, including habits for affiliates/influencers - Work closely with digital marketing team members for quality and consistency - Growth the business through new partnerships
-
Cautam coleg grafician care ne-am dori sa fie atent la detalii, respectuos, amabil, capabil de munca in echipa si dornic de a invata lucruri noi in domeniul productie publicitara Descrierea jobului: pregatire machete grafice, cunostintinte temeinice a programului Corel Draw. Cerinte aplicant la job: Sa fie comunicativ, indemanatic si responsabil. Salariu atractiv, in functie de experienta. Program 8 ore, Luni-Vineri. Nu lucram in zilele de sarbatori legale si weekend.
-
Angajam personal in domeniul productiei publicitare. - GRAFICIAN, descrierea jobului pregatire machete grafice, cunostintinte temeinice a programului Corel Draw. - MONTATORI, personal cu indemanare tehnica. Jobul consta in montajul panourilor, firme luminoase, copertine, bannere, tapet, prelate, autocolant. - APLICATORI AUTOCOLANT, personal cu experienta in domeniul aplicarii autocolantelor sau a foliei, finisarea materialelor publicitare indoor - outdoor, colantare, taiere, caserare, laminare... Cerinte aplicant la job: Sa fie comunicativ, cooperant si responsabil. Program: Luni - vineri 8 - 17, in weekend si zile libere nu se lucreaza. Salariu atractiv, in functie de experienta.
-
Cu un portofoliu larg și variat, executăm servicii de: - Imprimare de înaltă calitate pentru reclame stradale, vitrine outdoor sau indoor, cu tehnologie Latex rezistență la raze UV și intemperii - Imprimare și montaj bannere - Colantări / folieri geamuri și vitrine, interioare și exterioare cu autocolant printat sau decupat pe contur, One Way Vision (perforat) sau sablat - Confecționare casete luminoase cu profile de aluminiu, bond, plexic si PVC, iluminate exclusiv cu tehnologie LED. - Confecționare literele volumetrice din plexic de minim 3mm, albe sau colantate, debitate laser, și luminate cu tehnologie LED. Literele pot avea doar o fata luminoasa, sau fata si laterale, pot fi luminate și din spate pentru efect halo. - Confecționare literele volumetrice din PVC sau polistiren, debitate la CNC sau router, vopsite cu vopsea speciala pentru exterior. - Casetări și placări cu bond pentru fațadele magazinelor. Acestea pot fi integrale sau parțiale, bondul este debitat la CNC. Prețurile se calculează în funcție de materialul folosit, dificultatea graficii necesare și suprafața de montaj. Oferim servicii de grafică specializată, machetare și montaj!
-
Datorită creșterii continue a afacerii noastre, suntem în căutarea unui Operator Print Digital și Produse Personalizate talentat și pasionat să se alăture echipei noastre dinamice. Dacă îți place creativitatea, lucrul cu tehnologia de ultimă generație și oferirea unor produse de calitate superioară, aceasta este o oportunitate excelentă pentru tine! Responsabilități: Utilizarea și operarea echipamentelor de print digital de înaltă performanță pentru a produce materiale printate de înaltă calitate, cum ar fi afișe, bannere, broșuri, cărți de vizită etc. Gestionarea și pregătirea fișierelor digitale pentru imprimare, asigurându-te că acestea sunt în conformitate cu specificațiile clientului și cu cerințele noastre tehnice. Interacțiunea cu clienții pentru a înțelege și a satisface nevoile și cerințele lor specifice în ceea ce privește produsele personalizate. Asigurarea controlului calității în fiecare etapă a procesului de producție, garantând că toate produsele sunt impecabile și conforme cu standardele noastre de calitate. Gestionarea inventarului de materiale și consumabile necesare pentru producție. Menținerea și întreținerea regulată a echipamentelor de print digital pentru a asigura funcționarea optimă și reducerea timpului de nefuncționare. Cerințe: Experiență anterioară în operarea echipamentelor de print digital (imprimante, plottere etc.) și familiarizare cu software-urile de prelucrare a imaginilor și design grafic. Cunoștințe solide în pregătirea și manipularea fișierelor digitale pentru imprimare. Abilități excelente de comunicare și abilitatea de a colabora eficient cu clienții și cu ceilalți membri ai echipei. Atenție la detalii și orientare către calitate, cu abilitatea de a respecta termenele limită strânse și de a prioritiza sarcinile. Capacitatea de a rezolva probleme și de a face față eficient la situații de lucru într-un mediu rapid și aglomerat. Abilități bune de organizare și gestionare a timpului. Cunoștințe de bază în design grafic și software de design grafic (CorelDraw, Adobe Photoshop, Illustrator etc.) reprezintă un avantaj. Dacă te potrivești descrierii de mai sus și ești interesat să te alături echipei noastre, te rugăm să ne trimiți CV-ul tau. Pub