Vei fi notificat de cate ori:

Atentionare!


Pentru a aplica cu CV trebuie sa ai completat minim 60%.
Vei fi redirectionat spre pagina de editare Micro CV.

Completeaza MicroCV

Sunt interesat/a de acest loc de munca.
Va trimit in atasament CV-ul meu.


Poti edita MicroCv-ul tau aici inainte sa il trimiti.

Trimite unui prieten

Trimite

Webmaster/ Marketing on-line

Valabil din 04.05.2021 16:53:02
Specificatii
Numele companiei Auto Din SRL
Tip job full time
Descriere

- optimizеazа SEO pеntru site-urile firmei;
- аdministreaza wеbsite corporatе;
- orgаnizеаzа si optimizеаza campanii dе publicitаte pе internеt si in Google Ads;
- analizeaza si face reporting de site-uri prin Google Analytics, Google SearchConsole, etc;
- optimizeaza ergonomia si navigarea utilizatorilor pe siteurile firmei;
- selecteaza furnizorii de comunicare media si dezvolta relatia cu acestia;
- integreaza continutul pe site-urile companiei si pe net;
- configureaza instrumente de raportare, le analizeaza in mod regulat si propune planuri de actiune in functie de acestea;
- configureaza functionalitatea de e-commerce si conduce eficienta economica a acesteia
- participa la conceperea produselor de marketing și comunicare, la elaborarea comunicatelor de presa, a materialelor informative și de promovare,
- asigura suport echipei de vanzari (oferte, cataloage, prezentari),
- contribuie la gasirea de modalitati noi de promovare a produselor pe site-urile firmei,
- participa la actualizarea bazelor de date cu produse pe care compania le comercializeaza,
- participa la actualizarea site-ului/blogurilor firmei, la editarea și difuzarea newsletter-urilor tiparite și electronice, la popularea canalelor de social media cu multimedia,
- participa la testarea paginilor web pentru a identifica posibilele nereguli şi a le remedia,
- identifica problemele nedescoperite prin reactia consumatorilor şi corecteaza problemele sau le redirectioneaza la personalul potrivit pentru rezolvare,
- raspunde de cresterea vizibilitatii brandului Auto Din si a brandului de site-uri si a produselor comercializate pe acestea,- intretine prezenta brandurilor firmei pe retelele de socializare precum Facebook, Instagram, Twitter, Youtube etc.
- se asigură că obiеctivele de marketing pe online și digital sunt îndeplinite,
- monitorizează performanța campaniilor online și digital la nivel corporate și de brand în raport cu obiectivele stabilite la nivel de campanie și pregăteste propuneri de acțiuni corective,
- gestionează activitățile desfășurate împreună cu agențiile de digital și online, media, content digital, cu privire la brand (briefing, planificare, implementare, urmărire, evaluare) și menține relația cu acestea pe tot parcursul desfășurării activităților respective,
- propune și dezvolta noi metode de îmbunatățire a rezultatelor SEO (search engine optimization), SEM (search engine marketing) și a indicatorilor de media digitală (google, facebook și al întregului ecosistem de media digitală),
- are rolul principal de a prezenta și de a inspira echipa managementul în privința trendurilor digitale care pot aduce un plus de valoare (propune solutii inovatoare in planul de marketing per brand)

    Aplica acum cu MicroCV
    Ati atins limita de mesaje trimise pe zi
    Pentru a putea trimite mai multe mesaje accesati abonamentul VIP
    ×
    Anuntul e salvat ca favorit!
    Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
    ×
    Anuntul a fost sters de la favorite!