Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Marketing Publicitate Bucuresti doar cu poze Tip job: Full time

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 6

    Key Account Manager Reprezentant Vanzari Standuri POSM Display si Productie Publicitara

    Descriere & Responsabilitati - Atragerea de clienti noi, semnarea de contracte, creativitate si inovatie in gasirea de solutii; - Derulare contracte produse tipografice (tipar offset, print digital, print digital largeformat, POSM Display, Ambalaje carton, etc) si productie publicitara (casete luminoase, signalistica, indoor, outdoor, etc); - Imbunatatirea continua a vanzarii catre clienti existenti - latura proactiva (tiraje mai mari, preturi mai bune); - Relationare excelenta cu echipa de proiect. Cerinte - Experienta in domeniul tipografic, promotionale si/sau agentii de publicitate ( constituie avantaj contacte portofoliu de clienti ) ; - Foarte organizat si atentie la detalii. Abilitati de organizare; - Comunicare excelenta, cu putere mare de a asculta fara a se pierde controlul; - Atitudine pozitiva si prietenoasa atat cu clientii cat si cu colegii; - Permis conducere auto categoria B; Oferta (bonusuri, beneficii) - Pachet salarial motivant - salariu fix consistent si sistem de bonusuri (pentru ca ne dorim atragerea de oameni de vanzari cu bune performante, asiguram un pachet de beneficii si venituri peste medie, limita fiind doar rezultatele obtinute. PACHET NEGOCIABIL FUNCTIE DE VANZARI); - Masina si telefon de serviciu; - Facilitati, bonusuri si prime de sarbatori; - Cariera pe termen lung.

  • 2

    Muncă la domiciliu!!! - Asistent Virtual

    Muncă la domiciliu!!! Materialele pentru lucru sunt GRATIS!!! Bani în funcție de volumul de lucru făcut!!!! #Urgent am nevoie de personal feminin!!!

  • 7

    Tester aplicatii online - Job Remote

    Salut, Suntem in cautare de doamne sau domnisoare care doresc sa isi mareasca veniturile saptamanale. Cautam persoane dispuse sa petreaca 2-3 ore zilnic facand teste online. Daca esti interesata de aceast job asteptam mesajul tau! Castiguri garantate saptamanala intre 500 si 1000 de lei!

  • 2

    Grafician DTP pentru Tipografie

    Candidatul Ideal Experiență minimă 1 an în design grafic, cu accent pe prepress și DTP, dovedită printr-un portofoliu; Cunoștințe solide despre procesul de tipar și pregătirea fișierelor pentru tipar (prepress); Cunoștințe solide de operare a programelor Adobe Illustrator, Adobe InDesign, Adobe Photoshop; Experiență în pregătirea fișierelor pentru print digital si offset; Creativitate și atenție la detalii; Abilități bune de comunicare, organizare și planificare; Dorință de a face parte dintr-o echipă tânără și ambițioasă; Capacitatea de a lucra cu termene limită strânse și de a coordona mai multe proiecte simultan; Perseverență și capacitatea de a înțelege cu ușurință nevoile și dorințele colegilor și superiorilor; Organizare eficientă a timpului pentru a maximiza productivitatea la locul de muncă; Cunoașterea limbii engleze la nivel mediu sau avansat este un plus; Constituie avantaj cunoasterea echipamentelor de print digital Canon ImagePress C10000vp si C10010 VP Responsabilități: Crearea și dezvoltarea de concepte grafice pentru Colectia de Calendare si Agende; Crearea și dezvoltarea de concepte grafice pentru diferite materiale promoționale (cataloage, pliante, afișe, bannere etc.); Pregătirea materialelor pentru tipar (prepress); Pregatirea lucrarilor pentru stante, matrite zinc, lac selectiv etc; Lucrul cu diferite tipuri de software de design grafic și DTP (Adobe Illustrator, Adobe InDesign, Adobe Photoshop etc.); Verificarea fișierelor și pregătirea acestora pentru imprimare; Realizarea de layout-uri și machete grafice după sabloanele companiei; Vectorizare și prelucrare sigle; Prelucrare imagini; Realizare grafică pentru tipărituri (postere, flyere, cataloage, calendare, broșuri, calendare, agende) după cerințele clientului; Beneficii: Program de lucru de 8 ore de la 8:00-16:30 cu 30 de minute pauză de masă la ora 12:00; Salariul de început este între 3000 și 4000 lei net, în funcție de experiență; Contract pe o perioadă nedeterminată, carte de muncă; Bonuri de masă; Decontare transport; Prime in cursul anului și o primă mai mare la sfârșitul anului; Spațiu de lucru plăcut, cu dotări moderne. Descrierea companiei Cu o prezență stabilă pe piața de articole promoționale începând din anul 2008, DeMedia a construit un portofoliu impresionant de clienți, o realizare care poate fi atribuită angajamentului și profesionalismului cu care abordăm satisfacerea cerințelor fiecărui client. Secția noastră de producție dispune de echipamente avansate, fiind astfel pregătită să răspundă unei game largi de cerințe în domeniul tiparului comercial și al produselor promoționale. Utilizând tehnologie de tipărire offset și digitală de ultimă generație, împreună cu un atelier de legătorie specializat, avem capacitatea de a gestiona diverse proiecte de tipar comercial. În plus, avem un stoc propriu de articole promoționale, ceea ce ne permite să oferim soluții personalizate cu livrare rapida. Datorită eficienței și resurselor noastre, ne angajăm să executăm comenzi cu promptitudine și profesionalism, fără a compromite calitatea. Ne caracterizează experiența vastă, flexibilitatea în abordare, capacitatea de adaptare și colaborările strânse cu furnizori de renume pentru importuri directe. Implementăm tehnici de personalizare de ultimă oră și ne angajăm în asigurarea calității superioare a produselor noastre. În plus, cultura organizațională este susținută de un management tânăr și modern, care promovează un mediu de lucru pozitiv și încurajează dezvoltarea profesională a angajaților. Suntem în permanență deschiși către inițierea de noi parteneriate și ne ghidăm activitatea după principii de integritate și profesionalism.

  • 39

    Agenti imobiliari cu sau fara experienta

    Agenti imobiliari cu sau fara experienta pentru zonele Tineretului, Unirii, Vitan, Alba Iulia, Nerva Traian, Iancului, Mosilor, oferim initiere, contract munca, auto, decont taxi, departament juridic, garantam performanta,portofliu de clienti!COMISION PROGRESIV! La noi agentul face un singur lucru,doar coexiuni intre cerere si oferta,NU FACE ACTE SI NU POSTEAZA ANUNTURI avem departamente specializate!

  • 11

    Angajam Operator magazin online

    Esti o persoana sociabila, organizata si orientata spre a invata lucruri noi? Vino in echipa noastra! Abilitati necesare: Atitudine pozitiva; Excelente abilitati de comunicare. Experienta pe administrarea paginilor de social media. Abilitati de organizare. Atentie la detalii; Lucru in echipa. Atributiile jobului: Preluarea comenzilor si pregatirea coletelor Administrarea paginilor de social media Comunicarea cu clientii magazinului Urmarirea stocului. Mediu de lucru relaxat si creativ; Locatie centrala: Iancului - Vatra Luminoasa, langa UNATC Contract de munca pe perioada nedeterminata. Posibilitate de promovare. Program de lucru Luni -Vineri: de la 10:30 la 19:00 Doua sambete pe luna, de la 10:00 la 14:00 Despre noi: Peste 10 ani experienta in comercializarea de accesorii si materiale pentru bijuterii. Echipa tanara si creativa. Detalii la telefon.

  • 1

    Disponibil online

    Marketing support Asistant manager

    1. SCOP Susține activitățile echipei de management a WIN Gallery, fluidizând sarcinile zilnice administrative si operaționale, urmărind buna desfășurare a vizitelor în cadrul galeriei, pregătirea și desfășurarea vernisajelor, obiectivele de atragere și coordonare a evenimentelor organizate în cadrul WIN Gallery, elaborează documente și corespondența conform instrucțiunilor superiorilor ierarhici, pregătește întâlnirile - sala și documentație de suport pentru superiorii ierarhici și participă la întruniri, conferințe si alte evenimente profesionale. Principalele responsabilități includ: Lucrează sub coordonarea echipei de conducere a WIN Gallery în vederea bunei desfășurări a activităților zilnice ale galeriei - aprovizionare, coordonare personal de întreținere și menaj, relații cu furnizorii (în cooperare cu restul echipei), etc. Contribuie la organizarea, coordonarea și desfășurarea vernisajelor și a altor evenimente organizate in cadrul WIN Gallery (ex: programări, completări contracte și procese verbale, preluare și restituire lucrări, coordonarea cu echipa de arhitectură care realizează harta lucrărilor din sălile galeriei, coordonare echipe externe de catering, sisteme audio-video, închirieri echipamente și recuzită, etc.); Contribuie la menținerea evidenței bonurilor și facturilor, analiză cost profit; Contribuie la selecția, contractarea și coordonarea echipelor externe (cerere oferte, urmări plăți, avizare contracte din partea departamentului juridic, etc.) Susține echipa de management în planificarea activității, corespondență, etc. Participă, la cererea echipei de management, la reuniuni cu parteneri colaboratori, actuali si potențiali clienți; Organizează și arhivează diverse materiale și sau opere in custodia WIN Gallery, la cererea echipei de management; Asigură materiale, in format scris si digital, prezentări, minute, etc, sub îndrumarea echipei de management; Asigură si monitorizează atent confidențialitatea datelor cu care este încredințată să lucreze sau pe care le ia la cunoștința prin natura activității; La cererea echipei de management, organizează, programează și confirmă întâlniri profesionale și sau participarea la evenimente educaționale și de networking; Realizarea de studii de marketing care ajuta la evaluarea și poziționarea poziția brandului și produselor WIN Gallery în piață; Contribuie la alcătuirea, menținerea și actualizare bazelor de date (clienți, furnizori), introducând date de contact in sistemul computerizat Contribuie la menținerea datelor din aplicațiile, paginile de social media și website-ul WIN Gallery, la cererea echipei de management; Oferă clienților WIN Gallery informații despre lucrări și prețuri; realizează prezentări generale ale galeriei în timpul vernisajelor și sau altor evenimente; Alte sarcini ce pot apărea ocazional, necesare urmării obiectivelor antemenționate. 2. CERINȚE PENTRU POST (CALIFICĂRI MINIME): Exprimare corectă din punct de vedere gramatical, elegantă, binevoitoare; Comportament si ținuta profesională in birou si oricare loc extern în care se prezinta în numele companiei; Buna colaborare si adaptabilitate la lucrul cu multe tipuri de personalitate; abilitate de a adecva stilul comunicării pentru a fluidiza conversația și sarcinile de lucru; Experiență anterioară într-o poziție similara și sau care cere coordonarea mai multor aspecte în paralel; Seriozitate, perseverență, dorința de evoluție profesională si dobândirea de noi competențe; Carnet de conducere auto; Cunoștințe de limba engleză și sau altă limba de largă circulație internațională. 3. COMPETENȚE NECESARE: Exprimare corectă, politicoasă, coerentă, în limba româna cât si în limba ile străine în care angajatul va comunica în numele WIN Alliance; preferință pentru vorbitori de limba engleză; Cunoștințe de operare computer (programe Office): Abilitate de a gestiona un volum ridicat de informații, de a extrage esențialul si de a analiza in context; Capacitate de a lucra sub îndrumarea echipei de management, respectând prioritățile stabilite; Abilitate de a sintetiza informațiile si de a contribui la identificare unor modele de lucru inovatoare si profitabile; Abordare orientată către echipă, angajament față de filozofia, obiectivele și planificările companiei Atenție la detalii Disponibilitate de a învăța și de a-și îmbunătăți abilitățile profesionale și personale 4. DISPONIBILITATE ȘI PROGRAM Disponibilitate imediată; 40 ore săptămână 10:00-19:00 incluzând pauza de masă; opțiuni flexibile la consultarea conducerii; La vernisaje și sau alte evenimente se poate solicita prezența în intervale orare suplimentare, urmând ca orele lucrate peste programul normal să fie compensate cu echivalentul de timp liber în alte momente, stabilite de comun acord între angajat și angajator; Muncă la birou; opțiunea de lucru de la domiciliu cu acordul echipei de conducere.

Categorii

Locuri de munca

Subcategorii

Județe

Bucuresti
Salvează căutarea