Anunțuri
Marketing Publicitate Bucuresti Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Tipografie angajeaza grafician calculator cu minim 1 an experienta. Reprezinta avantaj cunoasterea programelor Photoshop, Illustrator, Indesign si Acrobat Pro. Oferta este valabila full time sau part time; Domeniu activitate: Productie. Tip colaborare: Perioada nedeterminata Locatie job: locatie fixa Beneficii: tichete de masa; decont transport
-
Promovat
Pozitie : Specialist marketing Responsabilitati : Stabileste si implementeaza strategia de promovare online si offline - promovarea firmei pe retelele de socializare Facebook, Linkedin, Tik Tok etc -realizeaza site ul firmei -Campanii de emailing -Promovare pe google ads si pe alte canale online -Realizeaza documentatia de promovare online si offline (cataloage) -organizeaza evenimente cu clientii Targeteaza si identifica noi clienti B2B atat pe plan local cat si european CERINTE: Persoana tanara, implicata, minima experienta 2-3 ani de zile in domeniu Abilitati pe partea de lucru online OFERTA SALARIALA SE DISCUTA IN CADRUL INTERVIULUI. Adresa sediu si depozit : str. GHETU ANGHEL 1 , sector 3, incinta parc industrial COMAT ELECTRO, punct reper Str. Bratarii.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajam o fata pentru postul de call center. Suntem o agentie de publicitate cu sediul in zona Unirii. Acceptam si persoane fara experienta. Program full time: 8h zi, Luni-Vineri. Program part time: 4h zi. Salariu: 6600 lei. Cerinte: serioasa, inteligenta, atenta la detalii, deschisa la nou, open mind Responsabilitati: - preluarea apelurilor clientilor, solutionarea cererilor - responsabila de mail-uri si telefoane - ofertarea clientilor Trimite un CV sau lasa o descriere + numar de telefon.
-
Oferta Loc de munca cu plata Saptamanala de acasa de pe telefon sau tableta ca model 0nline . Colaboram cu persoane din toata tara oferim suport si consultanta non stop > Mai multe detalii vezi in poza
-
Responsabilități: Asistarea Directorului General în activitatea sa zilnică Organizarea agendei zilnice de întâlniri Contactarea partenerilor în vederea stabilirii unei întâlniri de afaceri Să verifice și să gestioneze atât corespondența electronică cât și pe cea fizică Să stabilească diferite rapoarte și situații cerute (grafice, ppt, etc) Să gestioneze documentele de interes general ale societății Să organizeze întâlnirile de echipă Să elaboreze și să redacteze documente și situații cerute de management Să gestioneze fluxul de documente Cerințe: Cunoștințe de operare PC Studii superioare avantaj Experiență în management Cunoașterea limbii engleze Cunoștințe foarte bune de operare MS Office (Word, Excel, Outlook, etc) Atitudine profesională Seriozitate și adaptabilitate Rezistență la stres Capacitate de planificare, organizare și coordonare Experiență în rezolvarea problemelor și în găsirea soluțiilor Permis de conducere, categoria B
-
BUSINESS SMART cu atelier de confectii metalice usoare in Bucuresti (incinta Electromagnetica - Sector 5). Angajeaza lacatus mecanic. Salariul este negociabil, functie de experienta
-
Vino sa faci parte din echipa noastra ! Cautam colegi noi pentru postul de Tehnician Muncitor productie publicitara , cu sau fara experienta !! Ce oferim ? -Salariu fix intre 2500-3500 +bonusuri de performanta cu ocazia sarbatorilor -Mediu de lucru civilizat si profesionist -Program de lucru :Luni-Vineri 9:00-17:30 Detinere permisului cat B constituie un avantaj Ce vei face ? Vei patricipa la executia si montajul proiectelor specifice industriei publicitare : Casete , litere iluminate Standuri , panouri Colantari Litere din polistire, pvc , pexiglass Produse atipice Daca ai abilitati tehnice , esti serios, atent la detalii si un bun coleg , te asteptam la interviu,cu sau fara experienta anterioara in productie publicitara!
-
Vino sa faci parte din echipa noastra ! Cautam colegi noi pentru postul de Tehnician Muncitor productie publicitara !! trimite CV : Ce oferim ? -Salariu fix +bonusuri de performanta cu ocazia sarbatorilor -Mediu de lucru civilizat si profesionist -Program de lucru :Luni-Vineri 9:00-17:30 Daca ai abilitati tehnice , esti serios, atent la detalii si un bun coleg , te asteptam la interviu,cu sau fara experienta anterioara in productie publicitara!
-
Vino sa faci parte din echipa noastra ! Cautam colegi noi pentru postul de Tehnician Muncitor productie publicitara !! trimite CV : Ce oferim ? -Salariu fix +bonusuri de performanta cu ocazia sarbatorilor -Mediu de lucru civilizat si profesionist -Program de lucru :Luni-Vineri 9:00-17:30 Daca ai abilitati tehnice , esti serios, atent la detalii si un bun cole , te asteptam la interviu,cu sau fara experienta anterioara in productie publicitara!
-
Candidatul Ideal - Cuno tin e avansate în : Corel Draw (sau Indesign, Illustrator), Adobe Photoshop - Cuno tin e DTP i al procesului tehnologic la tipar offset, serigrafie si tampografie - Cuno tin e legate de pregătirea pentru tipar, serigrafie, tampografie a fi ierelor - Sim artistic, creativitate, aten ie la detalii Descrierea jobului - realizarea conceptelor grafice pentru: reviste, pliante, cataloage, flyere, afise etc. - prelucrare imagini i tehnoredactare - realizarea graficii de personalizare a diverse promotionale - pregătirea materialelor pentru tipar, print digital, serigrafie i tampografie Descrierea companiei Firma se clasează printre primele în domeniul publicitar, cu o gamă variată de servicii oferite beneficiarilor (tipar, serigrafie, tampografie, cutter), cu o echipa dinamică.
-
Societate comercială angajează agent de marketing cu experiența minima in domeniu pentru promovare produse și servicii Condiții avantajoase! Relații la telefon.
-
Loc de munca de acasa atat pentru femei cat si pentru barbati ca web modele cu plata zilnica Colaboram cu persoane peste 18 ani Oferim plata saptamanala Comisioane de 80 % din incasari castiguri lunare de peste 10000 Ron Mai multe informatii pe whatsapp Se poate lucra atat de pe telefon sau tableta cat si de pe pc sau laptop
-
Promovat
Tipografie angajeaza grafician calculator cu minim 1 an experienta. Reprezinta avantaj cunoasterea programelor Photoshop, Illustrator, Indesign si Acrobat Pro. Oferta este valabila full time sau part time; Domeniu activitate: Productie. Tip colaborare: Perioada nedeterminata Locatie job: locatie fixa Beneficii: tichete de masa; decont transport
-
CANDIDATUL IDEAL Studii de preferat profil tehnic sau economic Experienta e-commerce si platforma Wordpress, minim 2 ani Cunostinte temeinice de marketing magazin online Cunostinte de limba engleza, minim nivel mediu Cunostinte de operare MS Office (Excel, utilizare formule, grafice, etc.) Cunostinte de baza SEO si SEM, tehnici de promovare Google (AdWords, AdSense) Abilitati de navigare pe internet, de culegere si centralizare a informatiilor Cunostinte de editare foto si comunicare social media (Facebook, Twitter, etc) Exprimare corecta in limba romana, scris si vorbit Capacitate de analiza, organizare si stabilire a prioritatilor Spirit de initiativa si orientare catre rezolvarea problemelor in termenele fixate Flexibilitate, perseverenta si determinare in atingerea target-urilor Domiciliul stabil in Bucuresti DESCRIEREA JOBULUI Promoveaza magazinul in mediul online, lanseaza si monitorizeaza campaniile promotionale online Analiza impactului campaniilor de marketing Actualizeaza si optimizeaza (SEO) continutul magazinului online Administreaza si coordoneaza relatia cu partenerii de webdesign, online marketing, hosting, etc. Administreaza paginile de social media ale firmei (Facebook, Twitter, blog, etc) Preia si editeaza fotografiile si caracteristicile produselor de la furnizori sau prin internet Actualizeaza in permanenta sortimentul de produse al magazinului online Verifica periodic informatiile afisate pe website-ul firmei, reteaua de social media si magazinul online Monitorizeaza competitia online, prezinta rapoarte comparative si de evaluare, propune solutii. Tine legatura cu agentiile de online marketing, negociaza costurile si contractele cu acestea. Traduce descrierile si caracteristicile produselor din catalog Se subordoneaza si raporteaza directorului general. BENEFICII Pachet salarial motivant (salariu fix, comision vanzari si bonusuri de performanta) Oportunitati de dezvoltare profesionala Posibilitati de promovare FIRMA Firma cu capital romanesc, in expansiune, cu activitati de import si distributie aparatura si echipamente HORECA, cauta noi colegi pentru echipa de marketing si vanzari.
-
We are a software development and services company delivering end-to-end digital solutions. Headquartered in Gibraltar with offices around the world, including Malta, Romania, India, Canada and Bulgaria, we are a global team of over 4,000 talented individuals with decades of experience across multiple industries and professions. Together, we form a cross-functional powerhouse that is driven to deliver. We are seeking a dynamic and playful colleague to join our team as a Game Presenter. In this role, you will present live games to our online customers and based on some exceptional business demand; prepare and shuffle playing cards in accordance with procedures and schedules. In practical terms you might expect to perform mostly as a Game Presenter with potential hours or shifts on demand with other tasks such as shuffling and attending various games. We have a new and improved financial package for you! In this role your Benefits package will include: Free meals: provided daily when you re working. Gym benefit: kicks in after your first 6 months Shift allowance: +100% for legal holidays, +25% for night shifts, +10% for weekend shifts Performance bonus: up to RON 3,000 per month 90 days bonus: RON 1,500 net as a special one-off bonus after 3 months Private medical insurance Requirements: No experience needed, we are making you a star! Advanced level of language you apply for Passion for live games and the ability to bring that passion to our players. Excellent communication and interpersonal skills. Quick thinking and the ability to react to changing game situations. Strong customer service mentality with a focus on providing the best possible experience. High level of professionalism and attention to detail. Ability to work in a fast-paced and dynamic environment. Flexible schedule, including evenings, weekends, and holidays.
-
Tipul jobului: Cu normă întreagă sau Part Time Salariu: Până la 10.000,00RON pe lună Compania noastra este una din firmele cunoscute in zona de publicitate, acoperind toata partea de productie, montaj si import aferenta acestui domeniu. Vrem sa marim echipa de vanzari, atat in Bucuresti, cat si in cele mai importante orase din tara: Cluj , Timisoara, Sibiu, Brasov, Iasi si Constanta. Daca locuiesti intr-unul din aceste orase si iti doresti sa ai in sfarsit un job independent, bine platit, sa lucrezi uneori de acasa si sa ai un program flexibil pe care tu ti-l organizezi, trimite-ne un CV cu datele tale pe email: si noi te vom contacta in cel mai scurt timp. Pentru informatii suplimentare sunati la telefon Interviul este online. Ce este important pentru noi: * Abilitatea ta de a construi și dezvolta relații relevante cu colegii și clienții companiei * Gândire orientată spre client * Seriozitate * Creativitate * Abilități relevante de comunicare, prezentare și vânzare * Structură organizată, proactivă, orientată spre îmbunătățire * Orientarea către soluții * Abilitatea de a lucra simultan cu mai multe grupuri (clienți, colegi, conducere) * Experiență recentă, comunicare și vânzări cu clienții, într-un rol B2B (de preferință cel puțin 2 ani) * Diplomă universitară (reprezinta un avantaj) Ce așteptăm de la tine: * Sa ai instrumente de comunicare: laptop, telefon mobil si internet * Dezvoltarea de relații de încredere cu clienții, pentru dezvoltarea afacerilor pe termen lung cu fiecare dintre ei * Responsabilitatea pentru fiecare client din portofoliu în zona alocata. Păstrarea cu succes a unui portofoliu de clienți prin reînnoirea contractelor, menținând în același timp profitabilitatea (= protejarea relațiilor și a veniturilor) * Abilitatea de a acționa / funcționa ca si consultant (identificarea nevoilor pe termen mediu și lung ale clienților; crearea și identificarea de noi oportunități; recomandarea unui amestec adecvat de soluții care contribuie la dezvoltarea afacerii clienților) * Sprijinirea clienților, prin rezolvarea oricăror probleme, în timp util, cu ajutorul echipelor de asistență (tehnologie, productie, livrare de soluții, facturare etc.) Ce oferim în schimb: * Program flexibil in functie de timpul tau * Poti lucra uneori si de acasa, mergand doar la intalnirile stabilite cu clientii * Contract de munca part time * SALARIU atractiv (se discuta la interviu) * COMISION consistent bazat pe performanță si realizari (se discuta la interviu) * BONUS-uri trimestriale/anuale (se discuta la interviu) * Costuri de călătorie: abonamente necesare pentru mijloacele de transport folosite in zona ta * Dezvoltarea continuă într-un mediu de lucru construit dinamic, unde învățarea continuă și inițiativa sunt încurajate * Posibilitatea de avansare profesionala si conducerea departamentelor in functie de aptitudinile tale si dezvoltarea companiei in viitor
-
Dorești să faci o investiție profitabilă într-o afacere tip franciză? MULTI -SHOP este cea mai nouă afacere tip franciză cu costuri inițiale minime. Capitalul necesar 12.000 Euro Noi te putem ajuta cu tot ce este necesar la început de drum și pe tot parcursul afacerii. Avem cea mai rentabilă afacere de pe piață. Cele mai mici costuri Îți aducem Multi-shopul la tine în oraș mobilat și utilat, gata să începi activitatea. Facem training gratuit la sediu. Se poate amplasa în orice oraș dorești. Lucrează pentru tine și pentru viitorul familiei tale !!! Pentru rezervare locuri trimite-ti mesaj whatsapp la numarul . Suntem o companie distributie de dispozitive welness-fitness din Cluj Napoca. Deja avem doua magazine MULTI -SHOP in Bucuresti. Show Room pe strada Gabroveni, nr 21 Old Town, zona piata Unirii. Lasă-ne un mesaj privat cu numărul tau WhatsApp iar noi îți vom trimite toate detaliile.
-
Experienta in operarea de masini de tipar digital in coala (Minolta, Canon, Xerox) prezinta un avantaj la angajare. - cunostinte de operare Adobe Illustrator, Adobe Acrobat Profesional, Adobe InDesign, Corel Draw, Adobe Photoshop - persoana activa, creativa, cu initiativa, dispusa sa invete - dinamism, seriozitate, spirit de echipa - abilitati pentru relatii cu publicul Responsabilitati: preluarea comenzilor de la clienti - verificare grafica si pregatirea fisierelor pentru tipar (impozitionare) - Stabilirea exacta a detaliilor fisierelor ce urmeaza a fi printate (tiraj, dimensiune, hartie) - Verificarea constanta a stocurilor de hartie existente in departamentul de print digital; - organizarea si prioritizarea comenzilor, respectarea termenelor de executie - tiparirea lucrarilor - finisarea lucrarilor (biguire, taiere, capsare, infoliere-plastifiere, etc) - program de lucru: luni-vineri, 9-17.30
-
Promovat
Pozitie : Specialist marketing Responsabilitati : Stabileste si implementeaza strategia de promovare online si offline - promovarea firmei pe retelele de socializare Facebook, Linkedin, Tik Tok etc -realizeaza site ul firmei -Campanii de emailing -Promovare pe google ads si pe alte canale online -Realizeaza documentatia de promovare online si offline (cataloage) -organizeaza evenimente cu clientii Targeteaza si identifica noi clienti B2B atat pe plan local cat si european CERINTE: Persoana tanara, implicata, minima experienta 2-3 ani de zile in domeniu Abilitati pe partea de lucru online OFERTA SALARIALA SE DISCUTA IN CADRUL INTERVIULUI. Adresa sediu si depozit : str. GHETU ANGHEL 1 , sector 3, incinta parc industrial COMAT ELECTRO, punct reper Str. Bratarii.
-
Angajam Grafician DTP - Studii medii sau superioare - Experienta in domeniu - Familiar cu programele si softurile de graphic design (InDesign, Illustrator, Photoshop, Corel); - Cunostinte fundamentale de grafica, manipulare imagini, layouts, print - Experienta in design graphic, meticulozitate si acuratete - Simt artistic dezvoltat, creativitate, atent la detalii, initiativa, propune concept si idei creative - Abilitati de comunicare, spirit de echipa, responsabil Responsabilitati: - Creație și conceptie grafică pentru identitate vizuală (brand logo, corporate id ), - Concepte campanii marketing - Materiale de prezentare (bannere social media, cataloage, brosuri, flyere, vizualuri outdoor/indoor, DTP manuale școlare) - Prelucrare layout-uri si modificari machete - Prelucrare imagine și vectorizare; - Prelucrare fotografii; - Pregatirea documentelor pentru tipar si verificarea calitatii fisierelor Beneficii: - Loc de munca stabil, motivational, posibilitate de perfectionare - Salariu motivant, bonusuri
-
Angajam operator call center . Cerinte : Confirmari comenzi telefonic. Prelucrarea comenzilor . Cunoasterea limbii engleze constituie un avantaj, dar nu este obligatorie. Abilitati si cunoastere lucru pe calculator. Program 8h zi, 5 zile saptamana (L-V) : 09.00-17.00 Salariu: 3000-3500 Pentru mai multe detalii asteptam un telefon si bineinteles un cv. Activitatea se desfasoara la sediul firmei in sectorul 3 - Aleea Tornadei.
-
Datorită creșterii continue a afacerii noastre, suntem în căutarea unui Operator Print Digital și Produse Personalizate talentat și pasionat să se alăture echipei noastre dinamice. Dacă îți place creativitatea, lucrul cu tehnologia de ultimă generație și oferirea unor produse de calitate superioară, aceasta este o oportunitate excelentă pentru tine! Responsabilități: Utilizarea și operarea echipamentelor de print digital de înaltă performanță pentru a produce materiale printate de înaltă calitate, cum ar fi afișe, bannere, broșuri, cărți de vizită etc. Gestionarea și pregătirea fișierelor digitale pentru imprimare, asigurându-te că acestea sunt în conformitate cu specificațiile clientului și cu cerințele noastre tehnice. Interacțiunea cu clienții pentru a înțelege și a satisface nevoile și cerințele lor specifice în ceea ce privește produsele personalizate. Asigurarea controlului calității în fiecare etapă a procesului de producție, garantând că toate produsele sunt impecabile și conforme cu standardele noastre de calitate. Gestionarea inventarului de materiale și consumabile necesare pentru producție. Menținerea și întreținerea regulată a echipamentelor de print digital pentru a asigura funcționarea optimă și reducerea timpului de nefuncționare. Cerințe: Experiență anterioară în operarea echipamentelor de print digital (imprimante, plottere etc.) și familiarizare cu software-urile de prelucrare a imaginilor și design grafic. Cunoștințe solide în pregătirea și manipularea fișierelor digitale pentru imprimare. Abilități excelente de comunicare și abilitatea de a colabora eficient cu clienții și cu ceilalți membri ai echipei. Atenție la detalii și orientare către calitate, cu abilitatea de a respecta termenele limită strânse și de a prioritiza sarcinile. Capacitatea de a rezolva probleme și de a face față eficient la situații de lucru într-un mediu rapid și aglomerat. Abilități bune de organizare și gestionare a timpului. Cunoștințe de bază în design grafic și software de design grafic (CorelDraw, Adobe Photoshop, Illustrator etc.) reprezintă un avantaj. Dacă te potrivești descrierii de mai sus și ești interesat să te alături echipei noastre, te rugăm să ne trimiți CV-ul tau.