Anunțuri
Marketing Publicitate Bucuresti doar cu poze Disponibil online-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Disponibil online
Se cauta colaborare pentru industria de creatori de continut
Se cauta colaboratoare cu doamne si domnisoare pentru crearea de conținut pentru adulți, sunt suficiente 3, 4ore pe zi. Venituri de la 5000 lei pana la 10 000 lei în numai câteva luni în funcție de implicare. Nu este obligatoriu sa filmeze nude dar poate reprezenta un avantaj. Procentul se poate negocia. Atenție discutam despre creare de conținut pentru adulți , aspectul fizic nu este important cât deschiderea la diverse fetish-uri si atitudinea. ANUNTUL ESTE VALABIL PENTRU ORICE REGIUNE A TARII FIIND O MUNCA ONLINE. Whatsapp (plus) 34643930482 puneți + nu0
-
De curand, firma românească de consultanță și tehnologie Future of Digital, a deschis activul EXTRADEALZZ - Mall cu peste 450 magazine pentru cumparături online cu REDUCERI substanțiale. Este suficient să amintim doar de EMAG și AMAZON, ca să îți faci o idee cu cine suntem afiliați. Nu ezita să mă contactezi pentru a ne cunoaște și a primi mai multe informații. Cere-mi prietenia pe Facebook și vorbim în Chat: https: www.facebook.com vasipascu.bio Scrie în Chat Messenger cuvântul ROMJOB. Cu prietenie, Accesează aici cartea mea de vizită digitală și vezi ce ți se potrivește: https: vasilepascu.bio
-
Disponibil online
Asistent in brokeraj https://broker-asigurari.ro
JOB PART TIME: ASISTENT IN BROKERAJ CONTRACT PE BAZA DE COMISION: Ritter broker de Asigurare recruteaza colaboratori in asigurari. Suntem bucurosi sa descoperim oameni valorosi cu abilitati de lideri pentru a construi o echipa remarcabila cu rezultate durabile in timp. Cerinta minima: DIPLOMA DE BACALAUREAT. Activitate: - Promoveaza si vinde produse de asigurare. Beneficii: - Fara program fix, fara target. - Comisioane atractive pentru politele emise. - Suplimentarea veniturilor cu un efort minim. Persoanele care nu au mai activat in acest domeniu vor urma initial un curs online de specializare INTERMEDIERI IN ASIGURARI. Costul acestui curs va fi suportat de cei interesati. Dupa finalizarea cursului si obtinerea diplomei se incheie contractul cu brokerul de asigurare si apoi va inregistrati la Administratia Financiara. Veti putea vinde orice tip de asigurări, de la toate societătile de asigurare prezente în România. Veti beneficia de tot sprijinul din partea companiei de brokeraj pentru un start optim. Incheiem toate tipurile de asigurari: - Asigurari auto: RCA si CASCO. - Asigurari de bunuri si proprietati. - Asigurari de viata si accidente. - Asigurari de malpraxis. - Asigurari medicale pentru calatorii in strainatate. - etc. Acces gratuit la o platforma performanta de emitere online a asigurarilor. Activitatea se poate desfasura de acasa sau de oriunde aveti acces la internet pentru a putea emite polite. Oferim cele mai atractive comisioane. Pentru orice informatii suplimentare nu ezitati sa ne contactati ! https://broker-asigurari.ro
-
Disponibil online
Trainer Franciza Constanta
Cautam persoane ambitioase din Constanta si judetele apropiate pentru colaborare part-time. Se fac Contracte cu Persoane Fizice si Juridice. Se lucreaza in timpul liber, pe langa serviciu. E necesar laptop, smartphone si abilitati de a intra in Conferite online, gen Zoom, Skype, etc. E necesar minim Liceul si sa mearga mintea, in plus sa fie dorinta de a invata si de a castiga ! Castigul e crescator si se dau bonusuri ! Nu e nevoie de experienta, va invatam noi !!! Se poate munci de oriunde este internet. Trimiteti datele dvs. de contact pe whatsapp la numarul de mobil afisat, sau pe email, astfel : Nume si Prenume, orasul unde locuiti, varsta si ocupatia actuala.
-
Disponibil online
JOB SUPLIMENTAR, part/full-time, Marketing Manager, valabil toata tara
Oportunitate de afacere în "Intelligent-Networking”. Departament Marketing Service, oferim "Mai mult decat un Job Suplimentar", afiliem personal pentru Echipa Networking, promo IBP - Int'l Business Partnership, echivalent recruter, planner, manager. Varsta min. 18 ani, studii min. Bacalaureat Descrierea jobului -definirea obiectivelor echipei de marketing -evaluarea si analiza pietei pentru identificarea tendintelor si a nevoilor - Initierea si coordonarea cercetarilor de piata pentru a realiza profilul celor mai importanti colaboratori -gestionarea construirii imaginii firmei si a marcilor promovate de aceasta - oferirea de consultanta -monitorizarea activitatii competitorilor si buna cunoastere a produselor acestora -coordonarea activitatii de vanzari si marketing -promovarea produselor companiei -realizarea, implementarea si coordonarea planurilor si a strategiei de marketing Descrierea candidatului: -studii medii, preferabil superioare (economice, preferabil cu specializarea marketing) -experienta in marketing de minimum 3 luni -o buna cunoastere a domeniului de activitate a companiei -bune abilitati de operare PC ( MS-Office, Internet, Photoshop) -limba engleza (nivel mediu) -persoana dinamica, cu aptitudini de lider -bune abilitati de comunicare si de negociere -disponibilitate pentru deplasari si program prelungit DISCLAIMER versus RESPONSIBILITY Din adâncă și smerită cugetare, vă împărtășesc următoarele: 1. Această ofertă nu este pentru minți mediocre, cu o gândire negativă. Această ofertă este pentru minți deschise și inimi creștine, generoase. 2. Această ofertă nu reprezintă o angajare/loc de muncă/serviciu, cu carte de muncă. Această activitate atipică (facultativă, suplimentară) reprezintă o alternativă rentabilă și stabilă la colaborările (joburile) clasice. Este cel mai stabil loc de muncă, de unde nu te poți da afară decât tu însuți! 3. Această colaborare este pentru cei care caută ALTceva decât un simplu loc de muncă, “job” (J-just, O-over, B-broke), cu plată modestă și fixă! Această ofertă este pentru cei care vor să trăiască mai bine în următorii 2-3 ani, adoptând obiceiuri noi, pentru o viață de calitate, prin Sistemul de Maximizare a Performanței. 4. Această activitate este pentru cei care vor să-și dea șefu’ afară. Demarată inițial ca activitate/colaborare, part-time, pentru venituri suplimentare salariului/bursei/pensiei/etc., prin motivație și perseverență, poate deveni ocupație de bază. 5. In această activitate nu poți străluci drept cel mai docil salariat, iar după o activitate continuă de 40-50 de ani, să obții o pensie insuficientă! In schimb, asumându-ți responsabilitatea propriei vieți, poți, muncind inteligent și eficient, să obții venituri crescătoare exponențial, iar după 4-5 ani să obții venituri lunare extraordinare. RELATII: https://shared-marketing.business.site/ https://radiance2020.futureofwellness.info/ mobil: 0722503567, 0722588038
-
Disponibil online
Influencer, Connecter Marketing
Requirements: - This offer is not for mediocre minds; is for open minds - This is not a classical job; rather is a challenge, a smart simply business opportunity - Also valid for the Romanian diaspora from anywhere, but not only - 1+ years' experience in marketing/selling - Experience in marketing management, web analytics and reporting tools - Head hunters and mind spirit - Good negotiation and communication skills - Focus attention to details - An organized person, able to work according to priorities - Passion and good Knowledge of Social Media platforms - Passion for Nutrition/Sports/Travels/Business/Lifestyle - Good level of English and/or: French, Italian, Spanish, Russian, Chinese, etc. - Recommended CV at: or WhatsApp: Conditions: - Environment of excellence - Support specialized training, inclusive Business Academy Responsibilities: - Create, lead and execute the Digital Affiliate and Influencer Marketing Strategy - Identify and recruit constantly new Affiliates, Influencers, Connectors - Research trends in Affiliate / Influencer management, new channels across the world - Responsibility for digital channels (Facebook, Google, WhatsApp, Zoom) - Manage relationships with Affiliates, Influencers, re-engage inactive partners - Identify and audit Affiliate and Partners, Influencer and their performance - Manage contacts with affiliates, influencers and connectors partners - Responsible for communication insight the team - Manage business, including habits for affiliates/influencers - Work closely with digital marketing team members for quality and consistency - Growth the business through new partnerships
-
Disponibil online
Marketing support Asistant manager
1. SCOP Susține activitățile echipei de management a WIN Gallery, fluidizând sarcinile zilnice administrative si operaționale, urmărind buna desfășurare a vizitelor în cadrul galeriei, pregătirea și desfășurarea vernisajelor, obiectivele de atragere și coordonare a evenimentelor organizate în cadrul WIN Gallery, elaborează documente și corespondența conform instrucțiunilor superiorilor ierarhici, pregătește întâlnirile - sala și documentație de suport pentru superiorii ierarhici și participă la întruniri, conferințe si alte evenimente profesionale. Principalele responsabilități includ: Lucrează sub coordonarea echipei de conducere a WIN Gallery în vederea bunei desfășurări a activităților zilnice ale galeriei - aprovizionare, coordonare personal de întreținere și menaj, relații cu furnizorii (în cooperare cu restul echipei), etc. Contribuie la organizarea, coordonarea și desfășurarea vernisajelor și a altor evenimente organizate in cadrul WIN Gallery (ex: programări, completări contracte și procese verbale, preluare și restituire lucrări, coordonarea cu echipa de arhitectură care realizează harta lucrărilor din sălile galeriei, coordonare echipe externe de catering, sisteme audio-video, închirieri echipamente și recuzită, etc.); Contribuie la menținerea evidenței bonurilor și facturilor, analiză cost profit; Contribuie la selecția, contractarea și coordonarea echipelor externe (cerere oferte, urmări plăți, avizare contracte din partea departamentului juridic, etc.) Susține echipa de management în planificarea activității, corespondență, etc. Participă, la cererea echipei de management, la reuniuni cu parteneri colaboratori, actuali si potențiali clienți; Organizează și arhivează diverse materiale și sau opere in custodia WIN Gallery, la cererea echipei de management; Asigură materiale, in format scris si digital, prezentări, minute, etc, sub îndrumarea echipei de management; Asigură si monitorizează atent confidențialitatea datelor cu care este încredințată să lucreze sau pe care le ia la cunoștința prin natura activității; La cererea echipei de management, organizează, programează și confirmă întâlniri profesionale și sau participarea la evenimente educaționale și de networking; Realizarea de studii de marketing care ajuta la evaluarea și poziționarea poziția brandului și produselor WIN Gallery în piață; Contribuie la alcătuirea, menținerea și actualizare bazelor de date (clienți, furnizori), introducând date de contact in sistemul computerizat Contribuie la menținerea datelor din aplicațiile, paginile de social media și website-ul WIN Gallery, la cererea echipei de management; Oferă clienților WIN Gallery informații despre lucrări și prețuri; realizează prezentări generale ale galeriei în timpul vernisajelor și sau altor evenimente; Alte sarcini ce pot apărea ocazional, necesare urmării obiectivelor antemenționate. 2. CERINȚE PENTRU POST (CALIFICĂRI MINIME): Exprimare corectă din punct de vedere gramatical, elegantă, binevoitoare; Comportament si ținuta profesională in birou si oricare loc extern în care se prezinta în numele companiei; Buna colaborare si adaptabilitate la lucrul cu multe tipuri de personalitate; abilitate de a adecva stilul comunicării pentru a fluidiza conversația și sarcinile de lucru; Experiență anterioară într-o poziție similara și sau care cere coordonarea mai multor aspecte în paralel; Seriozitate, perseverență, dorința de evoluție profesională si dobândirea de noi competențe; Carnet de conducere auto; Cunoștințe de limba engleză și sau altă limba de largă circulație internațională. 3. COMPETENȚE NECESARE: Exprimare corectă, politicoasă, coerentă, în limba româna cât si în limba ile străine în care angajatul va comunica în numele WIN Alliance; preferință pentru vorbitori de limba engleză; Cunoștințe de operare computer (programe Office): Abilitate de a gestiona un volum ridicat de informații, de a extrage esențialul si de a analiza in context; Capacitate de a lucra sub îndrumarea echipei de management, respectând prioritățile stabilite; Abilitate de a sintetiza informațiile si de a contribui la identificare unor modele de lucru inovatoare si profitabile; Abordare orientată către echipă, angajament față de filozofia, obiectivele și planificările companiei Atenție la detalii Disponibilitate de a învăța și de a-și îmbunătăți abilitățile profesionale și personale 4. DISPONIBILITATE ȘI PROGRAM Disponibilitate imediată; 40 ore săptămână 10:00-19:00 incluzând pauza de masă; opțiuni flexibile la consultarea conducerii; La vernisaje și sau alte evenimente se poate solicita prezența în intervale orare suplimentare, urmând ca orele lucrate peste programul normal să fie compensate cu echivalentul de timp liber în alte momente, stabilite de comun acord între angajat și angajator; Muncă la birou; opțiunea de lucru de la domiciliu cu acordul echipei de conducere.
-
Disponibil online
Agent vanzari productie publicitara
Graph Productie Publicitara angajam agent de vanzari in domeniul productiei publicitare. Producator de firme luminoase, litere volumetrice, autocolante si sablari, bannere si mesh uri publicitare, expozitionale. Biroul se afla pe str. Ion Sahighian nr. 2, Bucuresti (zona Republica) Oferim baza de date si training 3 luni. Salariu fix + bonusuri vanzari (2%-10%) in functie de targetul atins. Se poate lucreaza de la birou.
-
Disponibil online
Căutăm secretara pasionata de social media!
Căutăm secretara pasionata de social media! Iti doresti un job part-time care sa iti permita sa muncesti din confortul casei tale sau chiar din vacanta?
-
Disponibil online
Caut fete care să muncească de acasă
Facebook: Ana Maria (contact me) Caut fete care să muncească de acasă programul îți îl faci tu când vrei salariul în funcție de comisionul pe care îl Primești poți câștiga pana in 2000 lei postul: in vânzări marketing sau în a distribui reclame pe rețele de socializare poți ajunge pana la 2000-3000 lei într-un timp atât de scurt Alătură-te echipei noastre și experimentează bucuria succesului alături de noi! Suntem în căutarea unor fete noi, motivate și pasionate să facă parte dintr-o echipă puternică și dedicată. Oferim oportunitatea de a câștiga venituri suplimentare și de a te bucura de fiecare moment alături de noi. Nu trebuie să ai experiență, doar dorința de a reuși și de a crește împreună. Împărtășim fiecare victorie și ne susținem reciproc în fiecare etapă a drumului nostru către succes. Dacă ești pregătită să îți transformi visurile în realitate, contactează-ne astăzi pentru mai multe detalii și să începem această călătorie împreună! #Succes #Oportunitate #EchipăPuternică" https: orifreprezentant.ro inscriere-reprezentant-oriflame
-
Disponibil online
Social media specialist
Key responsibilities: Analyzes market trends in industry Plans and performs social media marketing campaigns Creates the communication plan Collaborates with influencers in the field Follows consumer engagement loyalty Analyze campaign data Analyzes the collected data on consumer behavior Requirements: Bachelor's degree in Marketing, Communication or similar Previous experience of at least 2 years in a similar role Good understanding of the e-commerce system Knowledge of Facebook, Instagram, Twitter, YouTube, Pinterest, TikTok, Snapchat Excellent skills in planning, creating and implementing marketing strategies Attentive to details Creativity and ability to organize Take online meeting notes