Anunțuri
Marketing Publicitate Bucuresti Sector 1 doar cu poze Companii-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Disponibil online
Trainer Franciza Constanta
Cautam persoane ambitioase din Constanta si judetele apropiate pentru colaborare part-time. Se fac Contracte cu Persoane Fizice si Juridice. Se lucreaza in timpul liber, pe langa serviciu. E necesar laptop, smartphone si abilitati de a intra in Conferite online, gen Zoom, Skype, etc. E necesar minim Liceul si sa mearga mintea, in plus sa fie dorinta de a invata si de a castiga ! Castigul e crescator si se dau bonusuri ! Nu e nevoie de experienta, va invatam noi !!! Se poate munci de oriunde este internet. Trimiteti datele dvs. de contact pe whatsapp la numarul de mobil afisat, sau pe email, astfel : Nume si Prenume, orasul unde locuiti, varsta si ocupatia actuala.
-
Descriere & Responsabilitati - Atragerea de clienti noi, semnarea de contracte, creativitate si inovatie in gasirea de solutii; - Derulare contracte produse tipografice (tipar offset, print digital, print digital largeformat, POSM Display, Ambalaje carton, etc) si productie publicitara (casete luminoase, signalistica, indoor, outdoor, etc); - Imbunatatirea continua a vanzarii catre clienti existenti - latura proactiva (tiraje mai mari, preturi mai bune); - Relationare excelenta cu echipa de proiect. Cerinte - Experienta in domeniul tipografic, promotionale si/sau agentii de publicitate ( constituie avantaj contacte portofoliu de clienti ) ; - Foarte organizat si atentie la detalii. Abilitati de organizare; - Comunicare excelenta, cu putere mare de a asculta fara a se pierde controlul; - Atitudine pozitiva si prietenoasa atat cu clientii cat si cu colegii; - Permis conducere auto categoria B; Oferta (bonusuri, beneficii) - Pachet salarial motivant - salariu fix consistent si sistem de bonusuri (pentru ca ne dorim atragerea de oameni de vanzari cu bune performante, asiguram un pachet de beneficii si venituri peste medie, limita fiind doar rezultatele obtinute. PACHET NEGOCIABIL FUNCTIE DE VANZARI); - Masina si telefon de serviciu; - Facilitati, bonusuri si prime de sarbatori; - Cariera pe termen lung.
-
Disponibil online
Marketing support Asistant manager
1. SCOP Susține activitățile echipei de management a WIN Gallery, fluidizând sarcinile zilnice administrative si operaționale, urmărind buna desfășurare a vizitelor în cadrul galeriei, pregătirea și desfășurarea vernisajelor, obiectivele de atragere și coordonare a evenimentelor organizate în cadrul WIN Gallery, elaborează documente și corespondența conform instrucțiunilor superiorilor ierarhici, pregătește întâlnirile - sala și documentație de suport pentru superiorii ierarhici și participă la întruniri, conferințe si alte evenimente profesionale. Principalele responsabilități includ: Lucrează sub coordonarea echipei de conducere a WIN Gallery în vederea bunei desfășurări a activităților zilnice ale galeriei - aprovizionare, coordonare personal de întreținere și menaj, relații cu furnizorii (în cooperare cu restul echipei), etc. Contribuie la organizarea, coordonarea și desfășurarea vernisajelor și a altor evenimente organizate in cadrul WIN Gallery (ex: programări, completări contracte și procese verbale, preluare și restituire lucrări, coordonarea cu echipa de arhitectură care realizează harta lucrărilor din sălile galeriei, coordonare echipe externe de catering, sisteme audio-video, închirieri echipamente și recuzită, etc.); Contribuie la menținerea evidenței bonurilor și facturilor, analiză cost profit; Contribuie la selecția, contractarea și coordonarea echipelor externe (cerere oferte, urmări plăți, avizare contracte din partea departamentului juridic, etc.) Susține echipa de management în planificarea activității, corespondență, etc. Participă, la cererea echipei de management, la reuniuni cu parteneri colaboratori, actuali si potențiali clienți; Organizează și arhivează diverse materiale și sau opere in custodia WIN Gallery, la cererea echipei de management; Asigură materiale, in format scris si digital, prezentări, minute, etc, sub îndrumarea echipei de management; Asigură si monitorizează atent confidențialitatea datelor cu care este încredințată să lucreze sau pe care le ia la cunoștința prin natura activității; La cererea echipei de management, organizează, programează și confirmă întâlniri profesionale și sau participarea la evenimente educaționale și de networking; Realizarea de studii de marketing care ajuta la evaluarea și poziționarea poziția brandului și produselor WIN Gallery în piață; Contribuie la alcătuirea, menținerea și actualizare bazelor de date (clienți, furnizori), introducând date de contact in sistemul computerizat Contribuie la menținerea datelor din aplicațiile, paginile de social media și website-ul WIN Gallery, la cererea echipei de management; Oferă clienților WIN Gallery informații despre lucrări și prețuri; realizează prezentări generale ale galeriei în timpul vernisajelor și sau altor evenimente; Alte sarcini ce pot apărea ocazional, necesare urmării obiectivelor antemenționate. 2. CERINȚE PENTRU POST (CALIFICĂRI MINIME): Exprimare corectă din punct de vedere gramatical, elegantă, binevoitoare; Comportament si ținuta profesională in birou si oricare loc extern în care se prezinta în numele companiei; Buna colaborare si adaptabilitate la lucrul cu multe tipuri de personalitate; abilitate de a adecva stilul comunicării pentru a fluidiza conversația și sarcinile de lucru; Experiență anterioară într-o poziție similara și sau care cere coordonarea mai multor aspecte în paralel; Seriozitate, perseverență, dorința de evoluție profesională si dobândirea de noi competențe; Carnet de conducere auto; Cunoștințe de limba engleză și sau altă limba de largă circulație internațională. 3. COMPETENȚE NECESARE: Exprimare corectă, politicoasă, coerentă, în limba româna cât si în limba ile străine în care angajatul va comunica în numele WIN Alliance; preferință pentru vorbitori de limba engleză; Cunoștințe de operare computer (programe Office): Abilitate de a gestiona un volum ridicat de informații, de a extrage esențialul si de a analiza in context; Capacitate de a lucra sub îndrumarea echipei de management, respectând prioritățile stabilite; Abilitate de a sintetiza informațiile si de a contribui la identificare unor modele de lucru inovatoare si profitabile; Abordare orientată către echipă, angajament față de filozofia, obiectivele și planificările companiei Atenție la detalii Disponibilitate de a învăța și de a-și îmbunătăți abilitățile profesionale și personale 4. DISPONIBILITATE ȘI PROGRAM Disponibilitate imediată; 40 ore săptămână 10:00-19:00 incluzând pauza de masă; opțiuni flexibile la consultarea conducerii; La vernisaje și sau alte evenimente se poate solicita prezența în intervale orare suplimentare, urmând ca orele lucrate peste programul normal să fie compensate cu echivalentul de timp liber în alte momente, stabilite de comun acord între angajat și angajator; Muncă la birou; opțiunea de lucru de la domiciliu cu acordul echipei de conducere.