Receptioner clinica stomatologică in IASI
Specificații
Descriere
BEESmartHR recrutează pentru o clinică specializată în stomatologie generală, chirurgie dentoalveolară și proteză dentară. Căutăm un Front desk office (recepționer ă) dedicat, care să se alăture unei echipe profesioniste și dinamice!
Descrierea jobului:
Vei lucra într-un mediu modern, interacționând cu pacienți și profesioniști din domeniu, având ocazia să contribui la succesul clinicii printr-o experiență pozitivă oferită pacienților.
Denumire poziției: Front desk office (recepționer ă)
Oraș: Iasi
Tipul Jobului: Full Time
Descrierea ofertei
Vino in echipa !
Avem nevoie de un coechipier care sa adere la viziunea noastra, aceea de a ajuta oamenii sa isi redobandeasca increderea si zambetul printr-o experienta frumoasa in clinica noastra si cu garantia rezultatului.
Vei lucra cu experti din toate ariile stomatologiei, intr-o clinica dotata cu tehnologie moderna si cu protocoale profesionale de lucru. Vei avea tot suportul pentru a te dezvolta si a obtine rezultate de calitate.
Cum trebuie sa fie candidatul potrivit?
Sa fie energic(a), cu abilitati de comunicare foarte bune;
Sa fie atent(a) la detalii;
Experienta PC: Microsoft Office, Internet Explorer, Google drive, Dropbox, etc.;
Sa empatizeze cu nevoile pacientilor;
Contabilitate primara: incasari (cash card ), emitere facturi, gestiune;
Atentie distributiva, claritate si optimism in intampinarea pacientilor;
Sa cunoasca limba Engleza scris citit vorbit nivel mediu;
Sa fie deschis in a invata lucruri noi;
Cunostinte de proceduri stomatologice - prezinta un AVANTAJ.
Condiții:
Program de lucru full-time, 8 ore zi, 40 ore saptamana. Sambata Duminica - liber;
Contract de muncă pe o perioadă nedeterminată;
Concedii conform legislației;
Tichete de masă;
Orele suplimentare remunerate;
Bonusuri de performanță;
Salariu motivant.
Descrierea jobului
Programarea pacientilor:
Analizeaza solicitarea de program are primita: verbal, telefonic sau pe email pentru a intelege corect nevoia pacientului;
Foloseste programul de gestiune pentru detaliile pacientului;
Customer Care:
Respecta procedurile privind programarile, anularile si reprogramarile;
Stapaneste si aplica tehnici de gestionare a conflictelor, actionand calm, empatic dar prompt in situatiile critice;
Preia pacientul intrat in clinica cu profesionalism;
Transmite in timp eficient informatiile primite de la pacienti, asigurand astfel comunicarea interdepartamentala;
regateste dinainte fisele pacientilor pentru semnare dar si pentru programarile din urmatoarea zi.
Mentine relatia cu laboratoarele de tehnica dentara şi cu furnizorii;
Contabilitate primara.
Activitati de secretariat si protocol:
Face receptia livrarilor, pachetelor, corespondentei primite pentru a fi conform comenzilor si le directioneaza catre destinatari in timp util;
Deschide si inchide clínica conform protocolului intern, pentru a parcurge toate etapele intr-un mod cat mai eficient;
Acordarea suportului administrativ tuturor colaboratorilor clinicii.
Dacă ești interesat(ă) de această oportunitate, te rugăm să trimiți CV-ul tău la adresa de email sau ne contactati la numarele de telefon : .
Anunțuri recomandate
Pentru a contacta acest utilizator, intră în contul tău Romjob.ro sau creează-ți rapid un cont nou!