Anunțuri
Locuri de munca-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam conducatori auto zona Bucuresti, A1 pentru curse tur retur pe intern. Cerinte: atestat, cazier, analize medicale, seriozitate. Pachet salarial atractiv . Pentru detalii suplimentare va rugam sa ne contactati la numarul de telefon: Multumesc!
-
Promovat
Elektro - SHK Göltz GmbH Poziția disponibilă: Instalator Sanitar și Instalator Termice Oferim oportunități de carieră într-o companie de renume în domeniul instalațiilor sanitare și încălzirii, cu o istorie bogată și un angajament de durată pentru excelență în servicii. Mai multe informatii despre companie : https: www.elektro-goeltz.com ; CERINȚE: - Calificare în domeniul instalațiilor sanitare și instalatiilor de încălzire. - Să fie descurcaret. Cunoștințele de limba germană sunt un avantaj, dar nu sunt obligatorii. Poți învăța limba în timp. - Spirit de inițiativă și capacitate de rezolvare a problemelor. - Program de lucru de 8 ore pe zi, de luni până vineri, cu posibilitatea de a lucra uneori și în weekend, doar atunci când este necesar. Orele suplimentare sunt plătite corespunzător, mai ales în weekend-uri. RESPONSABILITĂȚI: - Participa la proiectare si implementare . - Execuția lucrărilor de mentenanță și reparații la instalațiile sanitare și de încălzire, inclusiv înlocuirea și repararea componentelor defecte. - Diagnosticarea și remedierea defecțiunilor, inclusiv înlocuirea sau reglarea valvelor, robinetelor și altor componente. - Asigurarea funcționării corecte a mașinii și a echipamentelor de lucru. - Identificarea și achiziționarea pieselor și materialelor necesare pentru a completa lucrările într-un mod eficient și profesionist. BENEFICII : - Oportunități de avansare profesională și dezvoltare personală într-un mediu dinamic și stimulant. La Elektro - SHK Göltz GmbH, punem accentul pe formarea unei echipe unite și respectuoase. - Plată competitivă și beneficii atractive: oferim un salariu competitiv între 18 și 19 euro pe oră, cu posibilitate de creștere în funcție de performanță. - Mașină de serviciu pentru deplasări rapide și eficiente. Combustibil asigurat. Mașina o ia cu el la cazare . - Cazare asigurată. - 30 zile concediu pe an. - Sărbători plătite. - Asigurare de sănătate (inclusiv pentru dinți). LOCATIE: Lahr, Germania Dacă ești interesat și vrei să faci parte din echipa noastră, te rugăm să ne contactezi.
-
Promovat
Suntem DENNER ROMANIA, firma cu capital strain, activitate: productie IT & protecta mediului. Angajam CONTABIL Junior Posturi disponibile: 1 Desfasurarea activitatii: la birou Salariul se discuta la interviu, program L-V intre 9:00 -17:00 CERINTE: Studii superioare în domeniul economic, preferabil profil contabil, Minim 1-2 ani de experienta in domeniul contabilitatii, Experiență anterioară într-un rol similar reprezintă un avantaj, Cunostinte informatice de utilizare MSOffice (excell, word, outlook), Aptitudini de comunicare si integrarea in echipa, Persoana ordonata, comunicativa, atenta la detalii, Orientare către rezultate și capacitate de multitasking, Atitudine proactivă și flexibilitate, Punctualitate si un simț de răspundere ridicat, Cunoasterea limbii engleze constituie un avantaj. Apreciem stabilitatea și angajamentul pe termen lung. DESCRIEREA JOBULUI CERINTE PRINCIPALE: Aptitudinea de a lucra cu documente, Abilitatea de a intelege fenomenul activitatea economic a si de a întocmi documentele primare necesare, Experiență în plăți furnizori si evidenta clienti, Abilitatea de a crea și analiza rapoarte financiare și de cash flow, Capacitatea de a efectua previziuni pentru încasări și plăți săptămânale și lunare, Respectarea instructiunilor orale si scrise. CERINTE PENTRU CONTABILITATE: Înregistrarea corectă și actualizată a datelor de contabilitate primară în programul utilizat, Predarea și preluarea documentelor contabile, Organizarea documentelor, îndosarierea și arhivarea, Întocmirea facturilor către clienți și urmărirea încasărilor, Urmarirea facturilor emise către clienți și încasarea acestora la termen, Colectarea și înregistrarea documentelor financiare, inclusiv deconturile și bonurile de consum, Realizarea rapoartelor de management și diverse situații, luând în calcul documentele justificative, Indeplinirea la timp si intocmai a sarcinilor specifice trasate sau stabilite de superiorul ierarhic, Colaborarea cu auditorii externi și cu autoritățile fiscale, Participarea la închiderea lunară și anuală a conturilor, Asistență în pregătirea rapoartelor financiare. CV-uri la: dennerromania [a] gmail.com
-
Promovat
Firma de constructii angajeaza: - finisori fatade polistiren - dulcheri - zidar Oferim: - pachet Salarial Atractiv; - program de Lucru Fix; - Carte de Munca; Cerem: - seriozitate. Lucrarile Sunt in Timisoara cat si in Localitati Limitrofe. Detalii va rugam doar la nr de telefon , nu dati mesaje
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
PARTENER ENERGIE ȘI GAZE NATURALE, CAUTAM COLABORATORI PENTRU VÂNZAREA MAI MULTOR PRODUSE(AER CONDIȚIONAT, CENTRALE TERMICE ETC). EXPERIENTA ÎN VÂNZĂRI CONSTITUIE UN AVANTAJ. VENITURI PESTE MEDIA PIEȚEI, COMISIOANE AVANTAJOASE, POSIBILITATE AVANSARE.
-
Restaurant din centrul Brasovului angajeaza bucatar (sef bucatar) email -
-
Societate specializata in prestari servicii de outsourcing (externalizarea serviciilor cu reduceri mari de costuri) va ofera urmatoarele servicii profesionale la nivel de expert: - Resurse umane - specialist in resurse umane; - Contabilitate expert CECCAR (fiscalitate, audit, expertize judiciare); - Infiintari firme, depuneri mentiuni la Oficiul Registrul Comertului, radieri / dizolvari; - Servicii privind imigrarile - consiliere si consultanta, privind intocmirea documentatiei necesare pentru imigranti la Inspectoratul General de Imigrari; - Mediere conflicte / dispute, comerciale si juridice; - Juridic experienta ca jurist la OPC Sibiu; - GDPR - protectia datelor absolvire curs GDPR; - S.S.M., P.S.I. . Toate serviciile se pot modifica si personaliza in functie de nevoile societatii dumneavoastra. contact: tel.
-
Caut un asociat pentru a demara o afacere in domeniul imobiliar, constructii-instalatii.
-
HbMag oferă prin intermediul colaboratorilor săi servicii de promovare și vânzare a produselor cum ar fi telefoane,laptopuri,piese auto,suplimente nutritive,cosmetice, produse pentru casa si gradina si altele. Ce cautăm ? Persoane baieti fete din toata țara care să ne reprezinte în mediul online ( postarea ofertelor nostre pe site-uri de socializare si pe site-uri de vanzari) in system remote, cu un program nedefinit, si ne impus de către noi, va faceți programul cum vreti doar rezultate sa se vada si asta depinde de dorinta si implicarea dumneavoastra . Ce cerem? - foarte bune abilitati organizatorice, comunicative si atentie la detalii . - abilitatea de invatare rapida . - acesul la un telefon mobil si sau un calculator. - seriozitate si stabilitate in mentinerea locului de munca . - disponibilitatea de a primi mesaje pe whatsapp . - deținerea si cunoasterea retelelor sociale ( Fecebook mai exact ) Beneficii : - perioada de proba platită - contract de colaborare si de munca . - instruire si asistenta 8 ore 7 zile pe saptamana . - salariu fix + comisioane - bonusuri de performanță . - team building-uri în țară . - oportunități de promovare - prime salariale la ocazii speciale ( Sarbători legale si zile de nastere ) - mediu placut de lucru cu oameni de marketing de la care aveti ce învăța . - propriul tau site de vanzari (pagina de vanzare ), practic primesti un ,magazin la cheie care e doar al tau, pe acesta fiind listate produsele enumerate mai sus sarcina ta fiind relatiia cu posibilii clienti care doresc sa comande . Ce zici? Dacă crezi că un astfel de job te reprezină si ai disponibilitatea de pe petrece timp pe retelele sociale , lasa-ne un mesaj si hai in echpa noastră, oportunitatea este imensă și trebuie să profiți de ea acum cand e la îndemna ta, locurile sunt limitate .
-
Candidatul Ideal: INGINER PROIECTANT INGINER OFERTARE SOLUTII HVAC Cerinte: Studii superioare in domeniu tehnic Cunoștințe tehnice in domeniul HVAC Cunoștințe limbă engleză Abilitati de organizare Atentie la detalii Descrierea jobului: 1) In urma discutiilor cu personalul din vanzari, intocmeste oferta tehnica, economica si planul de amplasare a echipamentelor. 2) Impreuna cu personalul din vanzari, urmareste evolutia ofertei pe parcursul negocierilor si o ajusteaza cand este necesar, pana la incheierea contractului. 3) Este implicat in organizarea de prezentări tehnice catre clienții si partenerii societății - mediu placut de lucru - echipa tanara si dinamica - pachet salarial motivant; - bonusuri anuale; - telefon mobil, - laptop. - beneficii medicale angajat + familie Descrierea companiei: AC ASTON COM SA - Companie specializata in domeniul HVAC (Heating, Ventilation, Air Conditioning) angajeaza Inginer proiectant ofertare solutii HVAC.
-
Firma Super Imposer angajeaza sofer categoria D din Timisoara pentru curse conventii Cerinte: Posesor permis cat. D Atestat de transport persoane valabil Disponibilitate pentru program de lucru in schimburi. Se ofera salar atractiv proportional cu programul de lucru, tichete de masa 40 lei.
-
Hotel din centrul Brasovului angajează camerista sunați-ne la numarul sau
-
Îți place să lucrezi cu oamenii, să le cunoști poveștile și să le poți oferi ajutor atunci când au nevoie? Locul tău este in echipa noastra dacă: Vrei un loc de muncă stabil si un venit suplimentar Ești o persoană căreia îi place activitatea de teren Ești o persoană ambiţioasă și iti doresti sa avansezi pe plan profesional Apreciezi programul exibil Ce vei face: Vei promova serviciile de creditare ale companiei Vei gestiona și dezvolta portofoliul de clienţi prin vizite la domiciliul acestora Vei oferi suport clienţilor pentru a alege cea mai bună ofertă de creditare, adaptată nevoilor lor Ce vei câștiga: 500-4000RON, venituri in functie de implicarea ta Acces la programe gratuite de pregătire și dezvoltare profesionala Experienţa ta va fi surprinzătoare pentru că: Ai oportunitatea să cunoști oameni noi și să te dezvolți împreună cu ei Avem grijă de oamenii noştri si ii spijinim Acționăm cu responsabilitate, respect şi transparență Te-am convins?
-
Responsabilitati: Instaleaza si administreaza echipamente de calcul si echipamente de retea Gestioneaza AD, NTFS, DHCP, DNS, WSUS, Firewall si VPN Are cunostinte solide de Server Virtualization, Cloud Environment si Backup Environment Participa activ la devoltarea infrastructurii IT si documenteaza etapele parcurse Cerinte: Studii superioare in domeniu, limba engleza minim nivel mediu Experienta in cadrul unui post similar constituie avantaj
-
Cerinte: Studii superioare tehnice, de preferinta in domeniul mecanic, masini si utilaje; Capacitate de organizare; Abilitati de lider de echipa; Persoana dinamica, energica, implicata; Discernamant si capacitate de a rezolva problemele; Atitudine pozitiva, proactiva si orientata catre obtinerea de rezultate; Gandire analitica, spirit de observatie, atentie distributiva; Bune cunostinte de operare PC (Word, Excel); Experienta de minim 3 ani intr-un departament tehnic, de productie si minim 1 an cu atributii manageriale; Disponibilitate de a lucra in schimburi; Responsabilităti: Asigura si incurajeaza calitatea lucrului in echipa; Gestioneaza intreaga capacitate de productie; Intocmeste si raspunde pentru atingerea planului de productie prestabilit; Intocmeste raportul asupra stadiului lucrarilor; Coordoneaza direct echipa de productie pentru executarea lucrarilor atribuite; Asigura livrarea la timp a comenzilor, conform obiectivului trasat; Colaboreaza cu toate departamentele pentru eficientizarea activitatii in aria sa de expertiza Alocarea eficientă a tuturor resurselor necesare (materiale, utilaje, resurse umane etc.); Îți vom oferi: Pachet salarial motivant, tichete de masa si transport; Contract de muncă pe o perioadă nedeterminată; Inducție și pregătire profesională de specialitate; Dezvoltare profesională într-un mediu dinamic, alături de o echipă bine pregătită; Descrierea companiei: Suntem o afacere de familie înființată în anul 1995 din dorința de a aduce în casele oamenilor mobilier de calitate la prețuri competitive. Producem mobilier în serie din PAL melaminat pentru sufragerii, dormitoare, camere de copii și tineret, birouri, bucătării și holuri. Piesele de mobilier sunt vândute dezasamblate în cutii, fiind însoțite de scheme și instrucțiuni clare de montare și de accesoriile necesare. Am început cu o echipă de 6 persoane și un spațiu de producție de 100 m2, iar astăzi ne mândrim cu o echipă de 100 de persoane specializate în toate etapele procesului de producție, ce dispune de un spațiu de 15.000 m2 și dotările tehnice necesare pentru a răspunde oricărei cerințe. În urmă cu 4 ani am lansat haaus.ro, magazinul online cu ajutorul căruia produsele noastre ajung direct la clientul final. Ce ne-am propus: Piața în care acționăm se află în ascensiune, și odată cu aceasta ne dorim să creștem și noi. În perioada următoare ne-am propus să investim în oameni și în utilajele pe care le folosim. Astfel, vrem să angajăm oameni motivați, care apreciază calitatea, munca în echipă și care își doresc să crească odată cu noi.
-
Responsabilitati: Asigură funcţionarea maşinilor, utilajelor şi a echipamentelor electrice și instalațiilor; Execută verificări asupra instalaţiilor electrice vizual, auditiv sau cu ajutorul aparatelor de măsură, prin proceduri adecvate, în vederea respectării normelor P.S.I. Identifică echipamentele şi componentele defecte, în vederea remedierii; Inlocuieşte/repară echipamentul electric defect; Reface izolaţia circuitului şi legăturile de împământare conform normelor tehnice; Repune sub tensiune instalaţia electriă, în vederea verificării calităţii lucrării; Recondiţionează piesele de schimb care nu corespund specificaţiilor tehnice; Verifică sculele şi le înlocuieşte pe cele care numai prezintă siguranţă şi precizie în exploatare. Cerinte Minim studii medii - absolvent al unui liceu cu profil energetic (calificare de electrician); Abilitati de comunicare si prezentare scris si verbal (fluenta, exprimare clara si concisa); Abilitati de rezolvare a problemelor, implicare si dorinta de dezvoltare personala; Capacitatea de a lucra in echipa; Disponibilitate de lucru in 3 schimburi, program de L-V. OFERTA FINANCIARA: – Salariu motivant, in functie de calitatea muncii prestate – Tichete de masa – Decontarea transportului – Majorari salariale bazate pe performanta CV-urile se pot depune la sediul firmei din Oradea, str. Petre Carp, nr. 18 (parcul industrial) sau prin e-mail: Mai multe informatii la telefon: 0740 309 631 sau 0359 088 212
-
Angajam urgent OPERATORI MASE PLASTICE, cu sau fara experienta. OFERTA FINANCIARA: – Salariu motivant, in functie de calitatea muncii prestate – Tichete de masa – Decontarea transportului – Majorari salariale bazate pe performanta AVANTAJE: – Conditii de lucru la standarde europene, intr-o echipa tanara. – Posibilitati de dezvoltare si evolutie profesionala. – Program de lucru in 3 sau 4 schimburi. CV-urile se pot depune la sediul firmei din Oradea, str. Petre Carp, nr. 18 (parcul industrial) sau prin e-mail: Mai multe informatii la telefon: 0740 309 631 sau 0359 088 212
-
Edil Imobiliare își mărește echipa! Angajăm o persoană creativă, căreia îi place să se exprime prin scris și care este pasionată de marketingul online. Rolul acestei persoane este esențial în agenția noastră, ea ocupându-se de imaginea noastră din online, realizând publicitatea companiei și a ofertelor propuse de noi. Dacă: - ești absolvent al Facultății de Litere; - ai abilități excelente de exprimare scrisă și orală; - ești pasionat de procesul creării unor texte originale, cu o notă personală și diferită; - ai o atitudine proactivă, orientată înspre rezultate; - ești dornic să înveți lucruri noi și să te dezvolți; - ai abilități de promovare Social Media; - cunoști limba engleză franceză la nivel mediu-avansat; ... ai putea fi perechea potrivită pentru noi! Ce va trebui să faci în cadrul companiei? - să păstrezi legătura cu clienții; - să gestionezi baza de date; - să promovezi ofertele companiei pe diverse platforme online, evidențiind atuurile acestora, într-un mod original și personalizat pentru fiecare proprietate în parte; - să promovezi în online imaginea companiei; - să identifici noi strategii de marketing care să ofere notorietate agenției. Despre companie: Edil Imobiliare are o experiență pe piața imobiliară Clujeană de peste 30 de ani, ocupându-se de împlinirea visurilor clienților care sunt în căutarea unei locuințe. Miile de clienți care ne-au trecut pragul, au plecat de la noi cu zâmbetul pe buze și cu o nouă proprietate, pe care o numesc acasă . Întreaga echipă este orientată spre succes, dorindu-și cel mai mult să ajute, atât clienții, cât și agenții, prin strategii și tehnici eficiente și orientate înspre persoană, de unde și sloganul companiei Orientați reușitei tale. .
-
Te consideri o persoană ambițioasă, care poate intra în discuții cu orice tipologie și care are abilitatea de a negocia și convinge persoana din fața ta? Te-ai gândit cum ar fi să fi propriul tău șef și să ai un venit care depinde doar de rezultatele tale? Atunci nu mai pierde timpul și alătură-te echipei Edil Imobiliare, unde vei avea șansa să îți clădești o carieră de viitor și un brand personal. Ce responsabilități vei avea? - să identifici clienți și imobile noi pentru a fi introduse în baza de date - promovarea imobiliară a ofertelor din portofoliul personal și al firmei - consultarea clienților pe întreg parcursul tranzacției imobiliare - vizionarea pe teren a proprietăților cu și fără client - finalizarea cu brio a tranzacților Ce vei primi în schimbul devotamentului tău? - acces la o bază de date vastă de clienți și proprietăți - training-uri și cursuri de specialitate gratuite - suport din partea colegilor și a conducerii - venituri în funcție de performanță - laptop și mobil de serviciu Aplică acum la job-ul oferit de noi, iar noi îți vom deschide calea spre o carieră de succes în imobiliare! Edil Imobiliare este dedicat trup și suflet reușitei tale!
-
SC SEREDIN SRL(ferma de pasari) angajeaza medic veterinar. Pentru mai multe detalii ne puteti contacta la numarul: .
-
Angajam mecanic auto calificat cu experienta .. Domeniul de activitate : service auto. Cotract de munca pe data nedeterminata, respectiv carte de munca. Program flexibil. Salariu atractiv, plus anumite beneficii materiale. Abient si colectiv placut.
-
Restaurant din centrul Brsovului angajeaza ajutor bucatar si post spalat vase email -
-
Despre companie Aimess GmbH este o companie germană de servicii în domeniul tehnologiei de măsurare industrială. În divizia noastră mobilă de tehnologie de măsurare 3D, efectuăm servicii de măsurare de înaltă fidelitate pentru clienții noștri din sectoarele auto, aeronavelor și ingineriei mecanice din țară și din străinătate. Te asteapta Un mediu de lucru responsabil, provocator, variat cu perspectiva de a juca un rol semnificativ în formarea dezvoltării unei companii profesionale în creștere rapidă. Profilul tau: - Abilități în asamblarea componentelor mecanice conform schițelor planurilor existente - Abilități de citire și interpretare a planurilor - Disponibilitate mare de a călători în întreaga lume - Cunoștințe bune de limba germană și engleză - Cunoștințe PC - Colaborare în echipe de proiect interdisciplinare specifice clientului - Respectarea procedurilor stabilite în cadrul companiei - flexibilitate - spirit de echipă Oferim: - perioadă de instruire cu personal calificat în cadrul companiei noastre - un mediu de lucru internațional, responsabil și independent - oportunități bune de avansare - program de lucru flexibil - salariu în funcție de performanță
-
Angajez șofer categoria C+E pentru transport marfă intern. Mai multe detalii la nr: